hylkää narsisti,se on tapa loukata he

hylkää narsku

kysytään paljon kostoa narkuja kohtaan,ainoa tapa on heivat he media ja tuttavuustasolta kokonaan! ei näe,ei kuule.ei kommentoi,ei kommentoi mihinkään puhelin yht yritykseen.heitä ei mulle vain ole,kun tunnistan sairaan piirteet,hyvästi amebaloiset mun elämästäni,hylätkää ne kylmästi-neuvoni.muita keinoja ei tartte! heille on kauhea loukkaus kun he tyrmätään ja hykätään! he eivät kestä sitä!!

23

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hedoinisti

      käännä selkä ja älä enää koskaan ole yhteyksissä,näin he kokevat tappionsa-tai sano vastaan aina jotain-he raivostuvat ja menettävät täysin kontrollinsa!

    • mikkelisn tyty

      mulla ei ole mitään tarvetta olla narkujen kanssa tekemisissä,oksettavia ihmisiä

    • tyyne*

      totta joka sana. jos haluaa päästä kokonaan irti narsistisesta ihmisestä, ei minkäänlaista kontaktia eikä yhteyttä häneen.
      tiedän koska olen sen nähnyt. ja se toimii.
      sillä tavalla pääsee hänestä kokonaan eroon.
      ja jos ei pysty vahvana olemaan häneen yhteydettömässä tilassa,hän ei lopeta.
      hänelle kun ei ole väliä miten sanot,nätisti tai rumasti,lähde on se mitä hän hakee.
      ja lähteenä kelpaa kumpi vaan,negatiivinen tai positiivinen.
      nyt kun on juossut tarpeeksi kauas omasta entisestä elämästä, on löytynyt ihanan helpottavan uusi,oma elämä ja vaan ja ainoastaan siitä syystä että hylkäsi narsistin.
      uskokaa tämä ihmiset jotka kamppailette narskun löysässä silmukassa,se tekee kipeää niin pitkään kunnes on irtaantunut kokonaan hänestä,eikä hänelle kannata antaa "ruokaa".

      • ei koskaan enään

        Näin minä olen tehnyt.Ei mitään kontaktia,edes negatiivista.
        Soittaa ja kun vastaat on mielestään voittanut.
        Olen saanut mielenrauhan ollessani erossa tuosta.
        En vihaa ,ei ole mitään tunteita tuota kohtaan.


    • Doomseeder

      Tunnen itseni sairaaksi tänä päivänä narsistin takia. En koskaan haluaisi mennä taaksepäin, sillä silloin olin avunhuudon vaiennut kontrolliton hyödyke.

      Ei sinun tarvitse hylätä narsistia. Voit teeskennellä hänelle, että sinuun ei saa mistään yhteyttä. Sinun tulee odottaa kunnes hän löytää uuden narsistisen lähteen ja viettää aikaa muiden kanssa, silloin voit ottaa valttikorttisi -Hän ei tiedä mitä elämässäsi on muuttunut, mihin aikasi menee ja kenen kanssa olet, joten käytä se -Kun hän pyytää sinulta palvelusta tai sinua jonnekin- Voit olla menemättä (Sanot, että sinulla on tekemistä joka liittyy esim. opiskeluun tai että olet menossa toiselle paikkakunnalle tai että teet projektia jne.) puhtaalla tunteella siitä, ettet ärsytä narsistia äärimmäisyyksiin koska jos olet tekemisissä täyspäisen kanssa, et voi missään tapauksessa antaa hänen älytä että hylkäät hänet puhtaalta pöydältä.

      Älä mene facebookkiin kun hän on siellä tai kirjaudu heti ulos, sinun pitää miettiä mitä sanot hänelle kun hän kysyy miksi et huomannut häntä useaan otteeseen.

      Hän saattaa soittaa perheenjäsenellesi ja pyytää sinua puhelimeen. Muutaman kerran saatat joutua vastaamaan, sitten kerrot prosessina aina pikkuhiljaa perheellesi totuuden tästä ihmisestä, älä edes vihjaa heille että hän on narsisti jos et voi luottaa perheeseesi täysin. Sinun tulee pelastaa heidät ja luoda luottamus heihin. Se on prosessi.

      Yritä vältellä myös muita ihmisiä ketkä liikkuvat hänen kanssaan. Koska narsisti voi kontrolloida heitä ja A. Et halua olla kontrolloitu. (narsistin omaisuutta.) sekä B. Et halua olla narsistin vihollinenkaan joten pysy neutraalina, mutta älä sekaannu heihin.

      Jos narsisti pyytää sinua jonnekin, ovat seuraavat syyt hyviä:

      -Minulla ei ole rahaa, koska meni laskuihin sekä ruokaan.
      -Ei tänään, koska oli rankka päivä töissä ja väsyttää.
      -Menen miehen kanssa heidän porukoilleen.
      -Meille tulee vieraita. (Kerro myös ketä on tulossa, koska hän kysyy sitä, paras vastaus olisi vaikka mummu.)

      Ja jotta et päätyisi narsistin esineeksi, uhriksi, et saa:

      A. Antaa hänelle mitään taikka ottaa häneltä mitään.

      B. Lainata häneltä mitään taikka antaa lainaksi.

      C. Antaa itsestäsi enemmän hänen vaikutuksestaan (=Jos huomaat ettei sinun taipumuksesi käyttäytyä tai toimia, tuntea ja reagoida ole normaali, katkaise keskustelu ja lähde mahdollisimman pian.)

      D. Olla huomion keskipiste, antaa hänen olettaa olevansa heikompi koska --> Puolustusmekanismi alkaa jyllääämään, tätä kohtaa suosittelisin miettimään tarkemmin, että haluatko todellakin että hän väärinkäsittää pienimmätkin asiat ja ottaa ne uhiksi ja alkaa käymään henkisesti sadistiseksi vaikket tarkoittanut mitään/useasti ilman syytä?

      E. Et saa antaa hänen heittää sinusta läppää, joten et itsekään saa heittää itsestäsi oman hyvinvointisi vuoksi -Ruokit narsistin tarvetta vähentää arvoasi-Narsistin sadismi nousee pintaan, älä heitä hänestä läppää koska hän on helveti.n täydellinen mielestään ja jopa se on ruokaa narsistille joka on heitettävä naamaasi, hän ilmaisee sinulle: '' Tiedä, että tämä on paikkasi, älä yritä nousta ylitseni!!!! '' Vaikka todellisuus on että hänen hätääntyminen nousee pintaan, koska hän horjuu, myös raaka narsismi sekä sadismi.

      F. Et voi antaa hänelle valtaa/kontrollia päättää sinusta, olla sinusta oikeassa, kommentoida sinua koska hän tulee tekemään sen jatkossakin joka kerta tuhoten sinua, annat hänelle luvan kommentoida sinun vikojasi ja hän pääsee ihosi alle koska on sairas ja houkuttuu.

      Siinä pari asiaa.

    • pirkkOO

      olen samaa mieltä että hylkääminen on parasta ja se toimii.
      omani kohteli minua kuin sikaa ja nauttii nyt ainakin uudesta lähteestään ja saan olla ihan rauhassa.
      se on minun pelastukseni ollut.
      kosto on ihan vaan ajankuluttamista ja nopeemmin pääsee yli kun jatkaa omaa hyvää elämää ja unohtaa narsistin.
      ammattiapua suosittelen niin pääsee eroon kaikista mieltä piinaavista asioista.
      itse hain ja en olisi tässä ja en olisi pystynyt irtaantumaan näin hyvin jos en olisi apua hakenut.
      elämä on nyt ihanaa helpottavaa ja normaalia ennen kaikkea.
      ja se kosto narsistille se on myös lähdettä, sitä se haluaa aina.
      ja toivehan narskulla on aina että saa tuhottua uhrin maanrakoon..
      minua ei saanut.

    • akka ja sekotus

      eli paras että heitä ei ole sulle ,enää.ei ole pakkoa ja velvollisutta olla kenellekään tilivelkaa,vähiten narskuille.eräs narsisti nainen,varasti juopuneelta naapurin papalta ison summan rahaa,miehen käydessä toisessa huoneessa,paikalla ei ollut muita ja ei voi syyttää kun ei ole todistetta,ukko tarpeeksi kännissä ym seikkoja.akka piteli hetken hyvänä ja kympitti.nyt se akka kehuskelee että hänen miestutullaan on firma ja mökit,kannattaa käyttää hyödykseen.ihmettelen tätä miestä etteikä hän huomaa miten hullu eukko ja tasapainoton onkaan,huutelee ohikulkeville kadehtimilleen naisille törkeyksiä,nauraa ohimennessään hullun naurua,tuijottaa ja osoittele sormillaan jos näkee ns vihollisnaisen kadun toista puolta,täysseko,ihmettelen että eikö miehellä ole pelisilmää vai onko se akka ovelasti pitänyt koukuttanut hyvän pidollaan miespoloisen,joka ai näe mitään-käsittämätöntä!

    • Psykonars

      Sinäkö se sitten hyvä ihminen olet? Et tajua että oikeasti se narsisti on se heikko, itse olen joko narsisti tai psykopaatti ja kaikkien hylkäämä, en edes TIEDÄ tai YMMÄRRÄ kuinka ihmisten kanssa sitten pitäisi olla? En pysty rakastamaan tai aidosti välittämään, mutta tarvitsen ihmisiä siinä missä muutkin ihmiset tarvitsevat toisiaan. Miksi haluaisin teille taviksille hyvää jos te haluatte minunlaisilleni pahaa, minä en sitä teille halua, en vaan osaa enkä ymmärrä tunteita ja kuinka olla niitä loukkaamatta? Joudun väkisin änkemään itseni muiden seuraan ja muut vain karttaa.

      • muutenvaa

        Sulla taitaa olla asbergerin syndrooma.


      • 36yyy
        muutenvaa kirjoitti:

        Sulla taitaa olla asbergerin syndrooma.

        Vois pitää hyvinki paikkansa.
        .


    • ei empatiaa

      ristinsä teikäläisilläkin ,ikävää että olet rikkinäinen sielu,kuten narkut aina.eivät kykene valitettavasti kanssakäymiseen normaalien ihmisten seurassa,,sen takia olette aina kartettua seuraa,uuvuttatte ja väsytätte normaaleja,

    • hankalia tuttavia

      Narsisti haluaa olla aina seuran keskipisteenä. Narsisti ottaa tilan itselleen. Julkinen esiintyminen sukulaisten häissä, hautajaisissa, yleensä yhdessä, näytetään, että kaikki on hyvin vaikka todellisuudessa koti olisi yksi riitelyn ja tappelun paikka .Narsisti näkee vain itsensä joka paikassa, älkää uskoko jos narsisti sanoo surevansa jotakin asiaa ,se vain näyttelee

    • pelkureitakin vielä

      en vieläkään saa vastausta -miksi narsistit pelkäävät yksin liikkua ? ? ja miksi heillä täytyy olla henkivartija mukána? johtuuko se vihaavista kanssakärsijöistä vai vainoharhoista? pelkäävät kyllä syystäkin-yksin,raukatkin vielä

      • Älkää vain kukaan

        Älkää vain kukaan kuvitelko, että ei voi olla narsisti jos liikkuu yksin. Voi olla. Yleensä kyllä on tulossa jonkun luota ja menossa jonkun luo, mutta välimatkat taittuvat yksin yleensä.


    • narsistin uhri

      Joo, ja sitten alkaa sairaalloinen vainoaminen, yhteisten ystävien manipuloiminen ei-narsistia vastaan, kaikkien orastavien ihmissuhteiden järjestelmällinen pilaaminen välikäsien kautta. Ja hoplaa: Olet vainoharhainen hullu, joka kuvittelee omiaan. Narsisti sen kuin porskuttaa eteenpäin. Kun edelliset suhteet alkaa hajoilemaan, narsisti nostaa kytkintä ja vaihtaa elinpiiriään jatkaakseen samaan malliin jossain muualla.

      Nähty ja koettu.

    • Kun ne narsistit

      Kun ne narsistit eivät suhteissaan pääse yleensä mihinkään kunnon tasolle, vaikka uhri yleensä onkin rakastunut siihen kuvajaiseen, jonka narsisti itsestään luo. Niin siksi jokainen uhri korvaantuu uudella niin helposti.

      Narsisti ei löydä "seurustelu" kumppanistaan sitä todellista ihmistä, joka hän on ja jonka yleensä muut läheiset tuntevat. Tuosta johtuen narsisti kääntää asiat omaksi edukseen, teet niin tai näin.

      Narsisti kärsii rahallisesta tai muusta hyödyn menetyksestä, jonka uhrinsa mukana menettää, mutta uhrista itsestään hän ei ole koskaan välittänytkään. Eihän höperö narsisti edes tiedä, kuka uhri oikeasti on. Narsisti ei kykene ihmisten syvälliseen tuntemiseen, vaikka manipuloidakseen kuunteleekin yksityiskohdat tarkkaan.

      En minäkään pidä siitä, että narsisti jää minun jälkeeni suu aukinaisena pälättämään minusta omaa luomaansa dataa. Oletan kuitenkin, että se on ehtinyt minua myös tuttavapiirissään kehua niin paljon pitkän tapailusuhteemme aikana, että kukaan ei enää usko äkkinäistä suunnan kääntämistä kun narsisti huomaa ettemme tapaile enää.

      Jotenkin on huvittavaa, että minua tuo jotenkin vieläkin tuntuu harmittavan, että on löytynyt ihminen, jonka kanssa on tapailtu vuosia ja jolle en merkitse mitään. Vaikkakin tiedän, että se johtuu hänen varhaisessa lapsuudessa saamastaan vammasta joka ei koskaan parane, niin silti se tuntuu vähän pahalta... itseasiassa kylmäävältä. En ole koskaan tiennyt, että meissä ihmisissä on noin kylmiä tapauksia joukossamme.

    • FuckingPsycho!

      Psykonars
      15.4.2014 01:18
      Sinäkö se sitten hyvä ihminen olet? Et tajua että oikeasti se narsisti on se heikko, itse olen joko narsisti tai psykopaatti ja kaikkien hylkäämä, en edes TIEDÄ tai YMMÄRRÄ kuinka ihmisten kanssa sitten pitäisi olla? En pysty rakastamaan tai aidosti välittämään, mutta tarvitsen ihmisiä siinä missä muutkin ihmiset tarvitsevat toisiaan. Miksi haluaisin teille taviksille hyvää jos te haluatte minunlaisilleni pahaa, minä en sitä teille halua, en vaan osaa enkä ymmärrä tunteita ja kuinka olla niitä loukkaamatta? Joudun väkisin änkemään itseni muiden seuraan ja muut vain karttaa.

      -- Etkö nyt ymmärrä mitä puhut? Et sinä kävele keidenkään eteen ja sano: '' Minä olen narsisti, hauska tutustua. '' Kukaan ei aluksi tiedä/välttämättä ymmärrä narsismia/ sitä että sinä olet narsisti. Se on sinun valttikorttisi. Älä yhtään teeskentele mitään kun tiedät kullä kokoajan mitä sinä teet. Älä ota uhrin asemaa koska se ei sinulle kuulu. Lopeta turhan kunnian ottaminen, sillä valituksesi siitä että muut hylkivät sinua -sillä on syy. Sinä näytät heille minkälainen olet. Olet tehnyt varmasti paljon pahaa ja nauttinut siitä -Ihmiset näkevät syyllisyytesi jonkinsortin psykopatiaan ja suojelevat _itseään_ kun jättävät sinut pois, kun et lopeta touhuasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe