Puukotus Karhunpolulla?

Vihaisia Miehiä!

21

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veriura riskibisnis

      Ikävä kuulla, se on tuo puukko ja viinapullo paha yhistelmä varsinki sillon, ku molemmat hyödykkeet on siinä keskellä pöytää ja iskee paha poru. Mitenkähän se nuin kiehahti vai tuikkasko tuo keklulla vanhasta tottumuksesta kukaties ?

    • Terenius

      Näyttää maailma "mallia Härmä" löytänyt tiensä jo Kuhmoonkin.
      Vai lieneekö tullut pohjalaiset vierailulle Kuhmoon?

    • kuhmolainen

      kuulin että se toinen oli riehunu siellä asunnolla pukkon kanssa ensin ja vetänyt molemmat kädet auki siltä toiselta ja pieksäny ennneku se toinen oli kilahtanu ja ilmeisesti sen takia sitte kostanu. tosi typerää silti tommonen riehuminen, aikuistukaa hyvät ihmiset !!

    • ihmetyttää

      itse kuulin että siellä oli koko ilta leikitty ja riehuttu niitten teräaseitten kanssa. miksei sitä alkoa voi ottaa ilman että tapahtuisi tuollaisia valitettavia asioita. menkää tappelupukarit itteenne ja sopikaa asia. kuhmossa kun on tapana sekoittaa toisiakin niihin kahden ihmisen välisiin tapahtumiin, antakaa olla, kyllä nyt kaksi miestä osaa asiansa selvittää ilman muitten puuttumista !!

    • Lippu salkoon

      Karhunpolulla ei vaan asu järki-ihmisiä. Toivottavasti ebola virus löytää tiensä tuonne sossupummien luo.

    • Asia on näin

      Kyllä Karhunpolulla asuu myös aivan normaalia rauhallista elämää viettäviä ihmisiä, ei läheskään kaikki ole "puukkojunkkareita".

      • Mora Ali

        totta mooses, puukon väärinkäyttö on mustilaisten ja pelkureitten hommaa.


    • Veke2

      Tarkistakaapa sosiaali-ihmiset ettei näillä hulluilla asu saman katon alla pieniä lapsia..

    • KGP

      Puukkohippasilla olijat jälleen vaaleaihoisia valtaväestöö kuuluvia ja luterilaisia.

    • Juntit leviää

      Eipä ne pikkuruiset aivot muuta tapaa osaa ratkoa ongelmia, tyypillistä kuhmolaisille.

    • kiljukille

      sitä kun päivät pitkät juuvaan kiljuo ni tekemiset on vähissä

      • Äippäliini

        No kyllä tekis mieli kiljua!


    • Kekkuli

      Eiköhän osteta jokaiselle oma katana ja pullo kossua.

    • mukakissa

      KISSA

    • tiiätkylläkuka

      bii seksuaali saanu veitestä ähäähähähää

    • miauu

      kis kis jes kis kis jes jes kis kis, MEEEEOWWWWWWWWWWWWW

      • Koko_Totuus

        Aivan sua alako piinaamaan tuo vajakkisyndrooma, ku sä et pääsytkään etusivulle. No kuuleppa ens vuonna sitten :D : D ; D


    • meneepätaasviisaaksi

      hohhoijaa, ihan yhtä viisaita on tälläkin palstalla kirjoittelijat kun mitä ne itse riehuneet,antakaa olla ja aikuistukaa tekin naureskelijat ja näsäviisastelijat. sekin "tiiätkylläkuka" jos ihminen on bi, ei tee ihmisestä yhtään sen huonompaa. säälisin teitä näsäviisaita ellei sääli olisi sairautta. hankkikaa elämä !!

    • Vapaus suomalaisille

      Oletteko huomanneet että nykyään voi ostaa eksoottisia päihteitä/lääkkeitä (lue: huumeita) netistä. Tähän tarvitaan tor-selain jolla pääsee .onion osoitteisiin, sekä selaamaan internettiä anonyymisti. Onko teillä kokemuksia tästä? Auta tekemään kieltolaista historiaa vierailemalla sivustolla ja kerro kavereille myös:

      silkkitie.net - ohjeet tor-selaimen käyttöön
      silkkitiehdg5mug.onion varsinainen kauppasivusto.

    • jep4

      Ensin haavat sit käräjät sit korvaukset ja kimpassa maistelu. näin mennään.

    • jep5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe