Mä tarvitsen miehen. Sittenkin miehen!

löytöretki13

En kestä naisten säätöä enkä mitään muutakaan siihen liittyvää. Haluan mieheltä turvallisuutta, saada tuntea ja haluta hänen miehisyytensä minussa ja arvostaa sitä hänessä.

Eli, minussa elää pieni bi, mutta seksi on aina ollut surkeaa vailla tunnetta. Ihana oivallus ja vapauttava tunne! Voin kiihottua naisesta, mutta miestä tarvitsen!

8

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytöretki23

      kivat sulle oot perus bi mies

    • Humppaman

      Kuule, tuttu tunne...

    • Bi-aviomIes

      Tällä palstalla vihataan kaikkia muita kuin lesbahtavia bi-naisia. Mutta minä kannatan sinua!

      Minä olen bi-mies mutta halusin naisen kumppaniksi. Olen nauttinut seksistä miesten kanssa mutta kaipaan naista kumppaniksi.

      Täällä ajatellaan, että bi = lesbo tai homo mutta tosiasiassa meitä "heterosuhteessa" eläviä biseksuaaleja on enemmän.

      • Bi-nainen

        Olen käytännössä samassa tilanteessa mutta vain päinvastoin :) olen nainen, haluan suhteen miehen kanssa mutta nautin seksistä enemmän naisen kanssa. En voisi kuvitella eläväni naisen kanssa. Haluan tuntea olevani turvassa. Vain miehen halaus saa minut tuntemaan oloni turvatuksi ja lohdulliseksi. Haluaisin tavata miehen joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Eli bi. Pidän kyllä seksistä miehenkin kanssa mutta naisen kanssa saan täydellisen tyydytyksen. Vaikeaa on :)


      • puoliso
        Bi-nainen kirjoitti:

        Olen käytännössä samassa tilanteessa mutta vain päinvastoin :) olen nainen, haluan suhteen miehen kanssa mutta nautin seksistä enemmän naisen kanssa. En voisi kuvitella eläväni naisen kanssa. Haluan tuntea olevani turvassa. Vain miehen halaus saa minut tuntemaan oloni turvatuksi ja lohdulliseksi. Haluaisin tavata miehen joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Eli bi. Pidän kyllä seksistä miehenkin kanssa mutta naisen kanssa saan täydellisen tyydytyksen. Vaikeaa on :)

        Bi-aviomiehelle ja Bi-naiselle kysymys

        Onko niin, että vaikka seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin oikeasti/enemmän haluaa seksiä oman sukupuolen kanssa. Miten puolison pitäisi suhtautua tähän, tyytyä olemaan kakkosvaihtoehto seksissä vai tukea puolisoa käymään harrastamassa seksiä myös muualla? Itse hyväksyn puolisoni bi-seksuaalisuuden, mutta parisuhteessa kuitenkin mielelläni olisin se ykkösvaihtoehto myös seksissä....


      • Bi-nainen
        puoliso kirjoitti:

        Bi-aviomiehelle ja Bi-naiselle kysymys

        Onko niin, että vaikka seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin oikeasti/enemmän haluaa seksiä oman sukupuolen kanssa. Miten puolison pitäisi suhtautua tähän, tyytyä olemaan kakkosvaihtoehto seksissä vai tukea puolisoa käymään harrastamassa seksiä myös muualla? Itse hyväksyn puolisoni bi-seksuaalisuuden, mutta parisuhteessa kuitenkin mielelläni olisin se ykkösvaihtoehto myös seksissä....

        Tuohon en kyllä osaa vastata.. Se kai riippuu enemmänkin kumppanista, mutta ei kukaan voi toiselta vaatia että pysyisi suhteessa siinä tilanteessa.. Joko kumppani hyväksyy tai ei. Itse olen niin seksuaalinen ihminen ettei mies jää kakkoseksi sängyssä. Nautin kyllä myös miehestä, kun osaavat miehetkin näitä naisten temppuja... ;) mutta kuten sanoin niin kaikkien on tehtävä omat ratkaisunsa, sillä jos jää suhteeseen jossa itse on onneton niin ei se reilua ole. Ymmärrän sen että miehilläkin on tarpeet ja niitäkin täytyy tyydyttää. Ja se voi olla pelottava ajatus että on se kakkonen mutta kaikki pitäisi pystyä selvittämään puhumalla. Oli itselläkin kyllä vaikeuksia puhua/kertoa asiasta mutta kaikki kääntyi kumminkin parhain päin :) tsemppiä!


      • näin meillä
        puoliso kirjoitti:

        Bi-aviomiehelle ja Bi-naiselle kysymys

        Onko niin, että vaikka seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin oikeasti/enemmän haluaa seksiä oman sukupuolen kanssa. Miten puolison pitäisi suhtautua tähän, tyytyä olemaan kakkosvaihtoehto seksissä vai tukea puolisoa käymään harrastamassa seksiä myös muualla? Itse hyväksyn puolisoni bi-seksuaalisuuden, mutta parisuhteessa kuitenkin mielelläni olisin se ykkösvaihtoehto myös seksissä....

        En tajua tätä asetelmaa. Jos on rakkauteen perustuva suhde, ei siinä toisen pitäisi jäädä ikinä kakkoseksi oli sitten hetero tai bi. Bi-seksuaali voi rakastua tai kiihottua kummastakin sukupuolesta mutta ei kai se tarkoita että molempia pitää päästä höyläämään vaikka seurustelee. Tätä mieltä itse olen bi seksuaalina.


    • ap.

      Aika jännä että hetken mielijohteesta tekemäni aloitus on poikinut jopa nostoja. Ja jopa jonkinasteista keskustelua.

      Suosittelen teille kaikille tutustumaan esimerkiksi M. Reenkolan kirjallisuuteen naiseudesta yleensä - Kuinka monimuotoinen nainen seksuaalisuutensa ja tunteidensa kanssa on?!

      Ja kuinka luonnollisen normaalina meissä kaikissa elää tarve tulla rakastetuksi. Hän tulkitsee aiheita psykoterapeutin näkökulmasta. Jotakin puhdasta tänne nuorten villiin maailmaan - tai sitten ei :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe