Pyöreät vai suipot rintaliivit?

C-kuppi

Eli käytättekö mieluummin pyöristäviä rintaliivejä, vai heiman suippoja 50-luvun malliin?

Pyöreillä saa aika kivan poven, mutta hieman suipohkot antavat tavallaan "painovoimattoman" vaikutelman, ikään kuin rinnat olisivat koko ajan eteenpäin. Mm. Marilyn Monroen tiedettiin käyttävän niitä.

Seksikkäitä kumpikin omalla tavallaan.

http://www.naturalfigures.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/a/tango-balconette-bra-nude.jpg

http://media4.onsugar.com/files/upl2/42/423748/21_2009/c93aea46b52bb0b1_2491835602_ab6fc122f1_o.preview/i/Do-You-Think-Pointy-Bras-Make-Comeback.jpg

109

5243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bullet bras!

      Moi!
      Oon 18 vuotias nuori nainen. Hoikka kaunis, ainakin omasta mielestäni.
      Itsetunto kohdallaan.
      Sain 13 vuotiaana ensimmäiset rintsikkani, jotka äiti oli ostanut mulle synttärilahjaksi.
      Ne olivat suipot ja topatut terävät ns. bullet bra malliset, eli juurikin niinkuin tuossa kakkos kuvassa on.

      Häpesin niitä, koska kellään muulla ei ollut sellaisia syippoja ja teräviä rintaliivejä, kuin mulla.

      Pikkuhiljaa totuin niihin, kun seuraavat liivit piti ostaa, halusin samanlaiset.

      Nyt 18 vuotiaana rintsikat on edelkeen samaa mallia, enkä ole aikonut sitä muuttaa.

      Miksi muuttaisinkaan, sehän on kuin minun tavaramerkkini, josta myös miehet ovat kiinnostuneita.

      • wegtwegtweg

        Lumpun puhet


      • haloooo

        Voi hyvänen aika. Haloo!!!!
        Eiköhän tälläiset asiat ole ihan hen.kohtaisia juttuja, eikä niitä tarvitse / pitäisi täällä jutella, vaan ihan sen äitin tai jonkun muunkanssa kotona.
        Pientä rajaa vai kerrotteko ihan naapurillekkin kuinka( päin) yöllä on sängyssä( kin) touhuttu?


      • mimmi namia 1960

        itse en käytä rintsikoita.pelkkä t paita riittää.ja mikä hauskinta saan kovasti vientiä kun meijerin napukat näkyy paidan läpi.miksi peittää ne koska ne on luotu nautittavaksi.vientiä on että joskus hirvittää.


      • Nössöillä liivit
        mimmi namia 1960 kirjoitti:

        itse en käytä rintsikoita.pelkkä t paita riittää.ja mikä hauskinta saan kovasti vientiä kun meijerin napukat näkyy paidan läpi.miksi peittää ne koska ne on luotu nautittavaksi.vientiä on että joskus hirvittää.

        Joskus oli kuulemma noin. Ja muistan hämärästi lapsuudestani että naisilla monesti näkyi nännit paitojen läpi.

        Nykyään ei enää kukaan nainen uskalla tehdä niin.

        Ehkä muut naiset huorittelevat heti, tai ehkä nykyään ollaan niin ujoja, muttei katukuvassa sellaista enää ole.


      • Hyst nyt
        wegtwegtweg kirjoitti:

        Lumpun puhet

        Jokinorsut hiljaa siellä kun toinen puhuu asiaa.


      • kpkiop
        Nössöillä liivit kirjoitti:

        Joskus oli kuulemma noin. Ja muistan hämärästi lapsuudestani että naisilla monesti näkyi nännit paitojen läpi.

        Nykyään ei enää kukaan nainen uskalla tehdä niin.

        Ehkä muut naiset huorittelevat heti, tai ehkä nykyään ollaan niin ujoja, muttei katukuvassa sellaista enää ole.

        Kerran näin kioskin edessä yhen vanhan mummon jolla ei ilmeisesti ollut rintsikoita, ainakin siltä näytti...


      • ppkipop
        kpkiop kirjoitti:

        Kerran näin kioskin edessä yhen vanhan mummon jolla ei ilmeisesti ollut rintsikoita, ainakin siltä näytti...

        Olis sillä muut vaatteet kyl XD


      • SexInTheCity
        Nössöillä liivit kirjoitti:

        Joskus oli kuulemma noin. Ja muistan hämärästi lapsuudestani että naisilla monesti näkyi nännit paitojen läpi.

        Nykyään ei enää kukaan nainen uskalla tehdä niin.

        Ehkä muut naiset huorittelevat heti, tai ehkä nykyään ollaan niin ujoja, muttei katukuvassa sellaista enää ole.

        Sinkkuelämää sarjassa esiteltiin joskus nännikoristeet, sellaiset rintsikoiden tai paidan alle nännien kohdalle sijoitettavat tekonännit mitkä jopöttävät siis koko ajan näkyvissä paidan läpi. :)

        Ei nähtävästi ole tulleet hirveän suosituksi trendiksi täällä päin... VIELÄ.
        Sais kyllä tulla. :P


      • ja kyllä töpöttää!
        haloooo kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Haloo!!!!
        Eiköhän tälläiset asiat ole ihan hen.kohtaisia juttuja, eikä niitä tarvitse / pitäisi täällä jutella, vaan ihan sen äitin tai jonkun muunkanssa kotona.
        Pientä rajaa vai kerrotteko ihan naapurillekkin kuinka( päin) yöllä on sängyssä( kin) touhuttu?

        Voi elämän kevät!
        Täällä pikkutytöt kertovat pervosedille, minkämallisia/ kokoisia rintsikoita käyttävät???
        No, panen paremmaksi: olen aikuinen, timmikuntoinen, mutta aika muodokas nainen. Kesällä en yleensä käytä alusvaatteita ollenkaan, on paljon mukavampaa olla vain minihame ja tiukka toppi päällä.

        Erittäin kivaa on myös katsella treenattuja miehiä niukoissa vaatteissa näitten normikaljamahojen sijaan...


      • söpöys
        mimmi namia 1960 kirjoitti:

        itse en käytä rintsikoita.pelkkä t paita riittää.ja mikä hauskinta saan kovasti vientiä kun meijerin napukat näkyy paidan läpi.miksi peittää ne koska ne on luotu nautittavaksi.vientiä on että joskus hirvittää.

        Ok, hieno homma, ja varmaan ilo katsellakin, Halit


      • Suippo D

        Moi olet oikeassa kun on tottunut käyttään, tukevia ja suippoja rintaliivejä, ne tuntuu vaan hyvältä päällä. Minä käytän Triumph Doreen Classic, rintaliivejä pääasiassa. Kun niitä saa nykyään monessa värissä. Tuolta Englannista, Os. Triumph Doreen Classic Bra-Ample Bosom. Hyviä malleja mm.Jumalatar, ja paljon muuta. Huom.


    • C-kuppi

      Moi. Onhan bullet bra kiinnostava ja tiettyihin tyylihin se sopii kieltämättä. Jos vaikka laittaa ylle burlesqueta Katy Perryn tyyliin.

      Itse en kai itse menisi ihan täysin tötsämalliseksi, mutta rinnat saavat silti olla suipot. Sehän antaa luonnollisen "nännivaikutelman", vaikka nännit eivät paitaa vasten olekaan.

      Menisin näin ikään, luonnollisilla muodoilla. http://ecx.images-amazon.com/images/I/41UGhuKoh L.jpg

      • Bullet bras!

        Kyllä, juurikin tuo burlesque tyyli kiehtoo.
        Ehkä se on jotain ranskalaista rentoa Edit Piaf tyyliä, tai jotain semmosta, jota et koskaan voi kokea täälä kylmässä pohjolassa, joka vaatii vähintäänkin keskieuroopan elämänmenon, tai ehkä välimeren vaikutuksen sinuun ja mieleesi.

        Oli ihana yllätys, että vastasit minulle ja vielä kuvan kanssa, jota arvostan ja kunnioitan suuresti.

        Terveisin Bullet bras!


      • Huomautus

        Se burleski muotisuuntaus on muuten lesbojen juttu.


      • 2.huomautus
        Huomautus kirjoitti:

        Se burleski muotisuuntaus on muuten lesbojen juttu.

        Ei ole, vaan sonninrengas nenässä ja kynitty tukka.


      • Lesboja on moneksi
        2.huomautus kirjoitti:

        Ei ole, vaan sonninrengas nenässä ja kynitty tukka.

        Sekin on lesboa.


      • läsbo leski
        Huomautus kirjoitti:

        Se burleski muotisuuntaus on muuten lesbojen juttu.

        Burleski on läskien juttu, ei lesbojen.


      • ihra hyllyy pyllys
        läsbo leski kirjoitti:

        Burleski on läskien juttu, ei lesbojen.

        BURLÄSKI!


    • jaana2

      pidän suipoista liiveistä koska rintani ovat hieman riippuvat sopivasti törröllä suipoissa

      • Normaalit

        En pidä siitä että pakottaisin rintani epänormaalin näköiseksi.


      • Suipporinta

        Mulla myös suipot rinnat, tykkään niistä, ku ei vielä roiku, olen oppinut viimeaikoina käyttään, noita Triumphf Doreen rintaliivejä, tuntuu mukavalta ja tukevalta liikkuessa. Ei tissi turhaan heilu ja on näyttävä, piukissakin vaatteissa. Kyllä se vastaava sukupuoli sen huomaa, kyllä, se on tärkeää jotta naisella on rinnat pystys,eikä roiku mahan päällä.


      • Mistähän kyse
        Suipporinta kirjoitti:

        Mulla myös suipot rinnat, tykkään niistä, ku ei vielä roiku, olen oppinut viimeaikoina käyttään, noita Triumphf Doreen rintaliivejä, tuntuu mukavalta ja tukevalta liikkuessa. Ei tissi turhaan heilu ja on näyttävä, piukissakin vaatteissa. Kyllä se vastaava sukupuoli sen huomaa, kyllä, se on tärkeää jotta naisella on rinnat pystys,eikä roiku mahan päällä.

        Tuollainen suipporinta on yleensä kehityshäiriö tai nuoren naisen kehittymättömyyttä. Kyseistä tilaa kutsutaan tubulaarisuudeksi ja haitallisempia korjataan kirurgisesti.


    • nainen.

      Ehottomasti pyöreät. Suipot nään henkilökohtaisesti naiseutta alentavana ja hyvin epäkäytännöllisenä

      • terhakka nainen

        Ehdottomasti suipot, sillä tykkään, että rinnat ovat ikään kuin tyrkyllä.

        Mitenkä se voisi olla naista, tai naiseutta loukkaavaa, jos miehet vahtaavat teräviä ja ryhdikkäitä rintoja.
        Mitähän epäkäytännöllistä on suipoissa rintaliiveissä?

        Ei mitään. Suippojen rintaliivien tuomaa efektiä ja vaikutusta, sekä miehiin, että varsinkin naisiin kannattaa testata, tulos on uskomaton.


        Kannattaa kokeilla!


      • muhkumpi.
        terhakka nainen kirjoitti:

        Ehdottomasti suipot, sillä tykkään, että rinnat ovat ikään kuin tyrkyllä.

        Mitenkä se voisi olla naista, tai naiseutta loukkaavaa, jos miehet vahtaavat teräviä ja ryhdikkäitä rintoja.
        Mitähän epäkäytännöllistä on suipoissa rintaliiveissä?

        Ei mitään. Suippojen rintaliivien tuomaa efektiä ja vaikutusta, sekä miehiin, että varsinkin naisiin kannattaa testata, tulos on uskomaton.


        Kannattaa kokeilla!

        Parhautta on jos nännit pömpöttää somasti tyrkyllä, ei taida onnistua minkäänlaisilla liiveillä.


      • Voi naurattaa
        terhakka nainen kirjoitti:

        Ehdottomasti suipot, sillä tykkään, että rinnat ovat ikään kuin tyrkyllä.

        Mitenkä se voisi olla naista, tai naiseutta loukkaavaa, jos miehet vahtaavat teräviä ja ryhdikkäitä rintoja.
        Mitähän epäkäytännöllistä on suipoissa rintaliiveissä?

        Ei mitään. Suippojen rintaliivien tuomaa efektiä ja vaikutusta, sekä miehiin, että varsinkin naisiin kannattaa testata, tulos on uskomaton.


        Kannattaa kokeilla!

        Riippuvat nahkalätkät pitää muokata tuollaisilla suippokärkisillä rintsikoilla paremman näköisiksi. Vastaa paksuilla täytteillä varustetuja rintsikoita. Mies pettyy kun rintaliivit riisutaan eikä rinnat näytäkään enää sellaisilta kuin luuli.


      • novoivoi
        Voi naurattaa kirjoitti:

        Riippuvat nahkalätkät pitää muokata tuollaisilla suippokärkisillä rintsikoilla paremman näköisiksi. Vastaa paksuilla täytteillä varustetuja rintsikoita. Mies pettyy kun rintaliivit riisutaan eikä rinnat näytäkään enää sellaisilta kuin luuli.

        Vai pettyy MIES. Rinnat on lasten ruokkimista varten. Ei miehelle näyttelyesineeksi.


      • No voi juku!
        novoivoi kirjoitti:

        Vai pettyy MIES. Rinnat on lasten ruokkimista varten. Ei miehelle näyttelyesineeksi.

        Taisi joku rekkalesbo kiljaista kauhusta kun kuuli että mieskin on kiinnostunut naisen rinnoista ;D


      • novoivoi
        No voi juku! kirjoitti:

        Taisi joku rekkalesbo kiljaista kauhusta kun kuuli että mieskin on kiinnostunut naisen rinnoista ;D

        No voi juku tosiaan. En tiedä rekkalesboista mutta rinnat on lapsen ruokkimista varten. Ei näyttelyesineeksi edes toiselle naiselle kuten ei miehellekään.


      • nännit nöpöttää
        novoivoi kirjoitti:

        Vai pettyy MIES. Rinnat on lasten ruokkimista varten. Ei miehelle näyttelyesineeksi.

        Tissien tarkoitus on titfuck.


    • Et tykkää naisista

      Neulakärkirintsikat joita on muun muassa maatuskoilla tuolla Karjalan puolella.Liekö Amerikan hätäapua vai mitä mutta 40 luvun mallia näky olevan.Tai sitten Putin on vaan päättänyt jotain muuta....????

      • kohottavat rintsikat

        Mikähän meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun emme osaa tai kehtaa näyttää sitä, mikä meissä on näytettävää?

        Sisaret USA:ssa osasivat sen jo 50-luvulla.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Eikös meidänkin, täällä tuohivirsujen takapajulassa olisi jo vihdoin aika ottaa se kynttilä pois sieltä vakan alta?


      • Nostalgiaa
        kohottavat rintsikat kirjoitti:

        Mikähän meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun emme osaa tai kehtaa näyttää sitä, mikä meissä on näytettävää?

        Sisaret USA:ssa osasivat sen jo 50-luvulla.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Eikös meidänkin, täällä tuohivirsujen takapajulassa olisi jo vihdoin aika ottaa se kynttilä pois sieltä vakan alta?

        Kyllä Suomessakin näki 50 luvulla tuollaisia "seksipommeja" ihan lähitanssilavalla. Muoti kiertää tasaisin välein mutta tuollaiset nilkkasukilla täytetyt rintsikat ei ole tullut vielä käyttöön uudelleen. Suomessa muoti laahaa vuoden tai pari jäljessä muusta maailmasta, mutta ei ole kynttilä vakan alla.


      • rintsikktyttö 13v
        Nostalgiaa kirjoitti:

        Kyllä Suomessakin näki 50 luvulla tuollaisia "seksipommeja" ihan lähitanssilavalla. Muoti kiertää tasaisin välein mutta tuollaiset nilkkasukilla täytetyt rintsikat ei ole tullut vielä käyttöön uudelleen. Suomessa muoti laahaa vuoden tai pari jäljessä muusta maailmasta, mutta ei ole kynttilä vakan alla.

        Hei herätys!
        Miks kaikki on niin passiivisii, vaik kaikilla on joku mielupide?
        Mä tykkään suipoista, mistä sä!?


      • koskettelu
        rintsikktyttö 13v kirjoitti:

        Hei herätys!
        Miks kaikki on niin passiivisii, vaik kaikilla on joku mielupide?
        Mä tykkään suipoista, mistä sä!?

        Moi. joka tykkäät ns.suippotisseistä Kiva olla näytillä. Rintsikoilla jotka antaa rinnat tyrkylle. Myös tykkään tytöistä jotka Käyttää Triumph Doreen rintaliivejä.


      • tarkista vuosi

        Joo 40-luvulta tietty, rintsikathan säilyy kevyesti 80 vuotta.


      • vain minulle sopivia
        kohottavat rintsikat kirjoitti:

        Mikähän meitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun emme osaa tai kehtaa näyttää sitä, mikä meissä on näytettävää?

        Sisaret USA:ssa osasivat sen jo 50-luvulla.

        http://aijaa.com/7jXyn9

        Eikös meidänkin, täällä tuohivirsujen takapajulassa olisi jo vihdoin aika ottaa se kynttilä pois sieltä vakan alta?

        Olipas järkyttävän näköistä.
        Nyt selvisi miksi Barbeilla on niin omituiset rinnat.
        Todella luonnottoman näköistä. Tuli mieleen ajatus et nainen vois olla joku alien.
        Mielessä oli et parempi olisi jos opittaisiin käyttämään juuri oikean mallisia ja kokoisia rintaliivejä. Ja sehän on henkilökohtaista.


    • Noi molemmat on minulle mieleisiä, riippuu siitä mitä tulee päälle. Jos jotain paksumpaa ( swetari/ neule tms. ) niin silloin bullet jos taas ohuempaa ( läpikuultavaa) niin ehdottomasti balcony..

    • sinkkum.

      3/4 osan liivit makuuni, siis joissa nännit aina esillä näkyvillä, alemmas myös jotain sallamyhkäistä niin kyllä kelpaa.

      • Sit näkyy

        Tarkoitit 1/4 ?


      • Ihanat suipot liivit!
        Sit näkyy kirjoitti:

        Tarkoitit 1/4 ?

        Ostin tuollaiset suipot rintaliivit viikko sitten ja pitänyt ahkerasti tiukkojen t-paitojen kanssa.
        Vaikutus on ollut uskomaton. Miehet ovat kiinnittäneet innokkaasti huomiota rintoihini ja pitkiä ahmivia katseita on tullut. Naiset ovat olleet hämmästyneen näköisiä.
        Jotkut ovat tulleet kysymään, missä tuollaisia liivejä on myynnissä.
        Kyllä suipot rintaliivit tekevät rinnat kauniiksi ja sexikkäiksi!
        Suosittelen!


    • Grrrr

      Luuletko oikeasti, että sinua ei tunnista siksi yhdeksi ja samaksi mieheksi? Kirjoitat huonosti, viljelet samoja kirjoitusvirheitä, sisältö on kaiken lisäksi erittäin läpinäkyvästi miehen kirjoittamaa. Sitten kun vielä tulee nuo ajoitukset...aina aika ajoin tänne kirjoittelee useilla eri nimimerkeillä jokin henkilö, joka hehkuttaa tietyn valmistajan tiettyjä rintaliivejä. Mahtaako sinulla olla ns. kuiva kausi meneillään? Jännetuppitulehdus kenties? Vai onko kyse unohtuneesta reseptin uusinnasta?

      Siirry kirjoittelemaan jonnekin fetissipalstalle, tämä on tarkoitettu asiallisemmalle tekstille.

      • Rintsikkarouva

        Tämä on tarkoitettu asiallisille teksteille!

        Niin parahin grrr- herra, ei sinulle!


      • Kalikka...
        Rintsikkarouva kirjoitti:

        Tämä on tarkoitettu asiallisille teksteille!

        Niin parahin grrr- herra, ei sinulle!

        ...kalahti!


      • Rintsikkarouva
        Kalikka... kirjoitti:

        ...kalahti!

        Otan osaa!


      • Taisit...
        Rintsikkarouva kirjoitti:

        Otan osaa!

        ...suuttua kun osui.


      • Rintsikkarouva kirjoitti:

        Otan osaa!

        Rouvalla on hyvä nikki


      • Rintsikkarouva
        rintaliivimies kirjoitti:

        Rouvalla on hyvä nikki

        Kiitos!

        Kerro mulle omastasi! Rintaliivit mies.
        Käytätkö päivittäin, jos, niin missä tilanteessa? Eikö ole hankalaa liikkua ohuessa kesäpaidassa, jos rintsikat näkyvät läpi?


      • Rintsikkarouva kirjoitti:

        Kiitos!

        Kerro mulle omastasi! Rintaliivit mies.
        Käytätkö päivittäin, jos, niin missä tilanteessa? Eikö ole hankalaa liikkua ohuessa kesäpaidassa, jos rintsikat näkyvät läpi?

        En käytä päivittäin vaan enemmäkin fiiliksen mukaan. No joo. ..tutuissa ympyröissä toi näkyminen on tietenkin hankalaa ja koitan välttää sellaisia tilanteita...olen siis "kaapissa" tän jutun kanssa. Mutta sit taas vieraassa ympäristössä annan niiden näkyä ihan reilusti.


    • Mielenkiintoista!

      Ylläpito totesi että tämä aihe kuivui liian nopeasti kokoon ja nosti aiheen mainosbanneriin, vaikka kirjoituksia ei ollut kovin paljon ja ne loppuivat jo muutama päivä sitten.

      Ylläpitoon taitaa kuulua henkilö joka on kiinnostunut rintaliivijutuista.

      Saa nähdä minkälainen rynnistys tänään alkaa tähän ketjuun.

    • MIES60

      NAISET TYTTÖTON KAUNIMPIA ILMANRINTA LIIVEJÄ32

      • tttttttttttrtt

        Ohan se joo kun ne yöröttää ja nännit näkyy. Mut niiden kasvaminen ja pysyminen ryhdissä taitaa kyl vaatia, et käyttää liivejä päääosan ajasta


    • 55v. nuuhkija

      Paidan läpi näkyvät ohuet pitsirintaliivit ovat ihanimmat! Minun on pakko aina silloin vetää syvään henkeä nenän kautta ja kuvitella niiden tuoksu! Opin jo pikkupoikana nuuhkimaan äitini ihania rintsikoita, enkä ole tavasta päässyt vieläkään eroon, vaikka nykyisenkin vaimoni kanssa on jo 18 vuotta takana. Tosin nyky-vaimostani paheeni on ihana, olenkin hänelle kertonut siitä koko historian ja hän usein rintsikat riisuttuaan kehoittaa minua nuuhkaisemaan niitä, enkä koskaan pane hanttiin. Tosin jo nuorena poikana äidin kanssa kahdestaan asuessa minun täytyi oppia huomaamatta pesemään äidin tahriintuneet seksikkäät rintaliivit. Jos olemme tuttavien luona kylässäkin minun on pakko tilaisuuden salliessa nuuhkaista talon emännän tuolin selkänojalle jättämiään rintsikoita ja vaimoni tietää senkin. Että tällainen suht'vaaraton pervo täällä aamutuimaan kirjoittelee. Onko asia mielestänne,naiset, kovinkin vastenmielinen?

      • Ei löydy apua

        Kuulostaa ällöltä, totta puhuen. Ällömpää olisi vielä jos nuuhkisit kusisia naisten alushousuja.
        Äitisi rintaliiveihin runkkaaminen kuulostaa todella sairaalta jo ajatuksen tasolla.


      • so whaaat
        Ei löydy apua kirjoitti:

        Kuulostaa ällöltä, totta puhuen. Ällömpää olisi vielä jos nuuhkisit kusisia naisten alushousuja.
        Äitisi rintaliiveihin runkkaaminen kuulostaa todella sairaalta jo ajatuksen tasolla.

        Nimi ei löydy apua, äidin rintaliiveihin runkkaaminen kuulostaa minunkin mielestäni tärähtäneeltä, mutta entä sitten. Ei se ketään vahingoita ja kukin taaplaa tyylillään. En ihan ymmärtänyt lausumaasi "ajatuksen tasolla." Millä muulla tasolla sitten? :)


      • 11+18
        so whaaat kirjoitti:

        Nimi ei löydy apua, äidin rintaliiveihin runkkaaminen kuulostaa minunkin mielestäni tärähtäneeltä, mutta entä sitten. Ei se ketään vahingoita ja kukin taaplaa tyylillään. En ihan ymmärtänyt lausumaasi "ajatuksen tasolla." Millä muulla tasolla sitten? :)

        Tunteen tasolla?


      • So whaaat
        11+18 kirjoitti:

        Tunteen tasolla?

        Mikä erottaa ajatuksen ja tunteen tasot?


    • eikö tärkeämpiä ?

      Mielestäni aika turhamainen ja tarpeeton kysymys. Käytän sellaisia, mitkä tuntuvat miellyttävältä päällä ja antavat riittävän tuen. Ei mitään toppauksia (sitä riittää ihan au naturel tarpeeksi ja turhankin paljon), eikä missään tapauksessa mitään rautalankoja eli kaaritukia tai sivussakaan "luita", kun ovat epämukavia ja pistävät.

      #firstworldproblems

    • voi meitä!

      Jessus.

      Monet kommentit tässä ketjussa osoittaa, että on feminismillä vielä paljon työsarkaa, näköjään vielä naistenkin parissa.

      • voi teitä joo

        Feminismi pitäisi kieltää jo lailla, niin paljon hallaa se kanaliike on saanut aikaan.


      • fuck off
        voi teitä joo kirjoitti:

        Feminismi pitäisi kieltää jo lailla, niin paljon hallaa se kanaliike on saanut aikaan.

        "Voi teitä joo," mites toi sovimismi sitten? Tai se, että naisen euro on 80 senttiä?


      • Älykkäät miehet
        fuck off kirjoitti:

        "Voi teitä joo," mites toi sovimismi sitten? Tai se, että naisen euro on 80 senttiä?

        Vittuuks ootte niin tyhmiä. Lue Hesarin artikkeli tänään: Älykkyys korreloi tulotason kanssa.


    • mansikkaliivit

      Madonnamallin kärjelliset jätskitötterötyylin liivit ovat hienoimmat.

    • mihin pyrkimys

      Juu kun tavaraa pitää olla korkealle esillä, muuten menee naiseus maan rakoon huh tätä asetelmaa !

      miksi naiseus on joillekin niin vaikea laji, oletteko sitä pohtineet te jotka haluatte olal näyteikkunassa aamusta iltaan.

    • pohdinta

      Miehenä kysyisin, eikö mallin sopivuus riipu iästä(kin). Alussa johonkin teini-iän vuoteen asti rinnat olisivat suipot ja sen jälkeen kasvavat roikkuvammiksi - jos kasvavat (ei väliä jos eivät kasva, ienet rinnat ovat usein über-seksikkäät).

      Mutta siis, onko suippous usein yhteydessä ikään?

    • mies60

      naisilla jatyttöilä ontosi nättit nännin päät kun ne näpötäkovina

    • 50-kymp - villusilmä

      Mielestäni parhaat rintaliivit ovat sellaiset, jotka nostavat ja puristavat rintoja niin, että siihen jää kiva mieltä kiinnostava vako. Eikä ole haittaa vaikka olisi sen verran avarat liivit muodoltaan, että nännin reuna näkyisi aivan aavistuksen,,,,,
      Tämä miehinen näkökohta, avarakaulainen pusero ja kivat rintsikat vetävät katseita puoleensa:)

      • toiset tykkää uhkumm

        Toi on vain yksi makumieltymys. Tässä toinen.

        Rinnat esille ja pystyyn nostavat liivit ovat hienoja. Ja ne suipot on aika veikeen näköisiä, täytyy myöntää.
        Kaula-aukosta on jaariteltu vuosikymmeniä ja on pidetty jotenkin itsestään selvyytenä että avara kaula-aukko olisi jotenkin seksikkäämpi ja siksi tuomittavampi.

        Newsflash! Mä en edes pidä avarista kaula-aukoista. Mulle ne on lähinnä "turn off".
        Paljon paremmin toimii push up liivit terävät tai ei, jos niiden päällä on jokin kropan myötäinen pehmeä vaate mikä jättää vartalon muodot näkyviin. Kaula-aukko on ihan se ja sama. :P
        Mieluiten pieni, koska suurella kaula-aukolla varustettu paita tai pusero ei pysy ihon myötäisenä.

        Miusta kuuminta hottia on pehmeä ihon myötäinen villapaita jonka alla ne "tykit" sitten sojottaa uhmakkaasti eteenpäin! Minkäänlaiset läpikuultavat hörhelövaatteet ei oikein tee vaikutusta.
        Jos villapaitaa ei voi näillä kesähelteillä pitää niin sopivan muotoinen ja kokoinen t-paita ajanee lähes saman asian.

        Tämä näin miehen näkökulmasta...


      • En sitten tajuu!

        "Mielestäni parhaat rintaliivit ovat sellaiset, jotka nostavat ja puristavat rintoja niin, että siihen jää kiva mieltä kiinnostava vako. Eikä ole haittaa vaikka olisi sen verran avarat liivit muodoltaan, että nännin reuna näkyisi aivan aavistuksen,,,,,"


        MUTTA KUN SEMMOISET OVAT IHAN HEMMETIN EPÄMUKAVAT, etkö sitä ajattele yhtään? Jumakeuta, ei niitä rintaliivejä miesten takia käytetä, vaan sen vuoksi, että rintojen roikkuminen tuetta SATTUU. Pässit.


      • valtai

        "50-kymp" sama maku minulla. On ihana katsoa kun nainen on kumarassa syvään uurretussa paidassa josta näkyy puolikuppisien liivien ylipursuavat isot pehmeät rinnat, osa nänneistä ja yhteen puristuvien rintojen vako.


    • Napa 555

      QArvoitus tisseistä kiinnostuneille:
      Mitä on keski-ikäisen naisihmisen rintojen välissä kun hän istuu saunan lauteilla?

    • miehen silmin

      Eiköhän se oli kiinni myös rintojen muodosta? Kunnon sovitus lienee paikallaan. Olen huomannut sen, että monella naisella liivien sovitus on unohtunut kokonaan. Isoja rintoja ei kannata väksin tunkea liian pieniin liiveihin. Kyllä tuo rintojen "pullistelu" sitten näkyy varsin rumasti.

    • Setäihminen

      Mä en käytä mitään rintaliivejä. Ei ne ois mun päällä edes sexykkäitä kun olen mies :D

      Mukavaa päivää kaikille naisille vaikkei naisten päivä olekaan.

    • Liivimyyjä

      Liivimyyjä täällä hei. Tärkeintä on, että liivin koko on kohdallaan, ja malli istuu sen jälkeen, onpa se millainen tahansa. Asiantuntevalta liivimyyjältä saa parhaan avun. Jos haluatte olla etsinnöissänne omatoimisia, niin aloittakaa ympärysmittanne mittaamisesta. Sitten kannattaa sovittaa eri malleja, ja niin sanottuja "rinnakkaiskokoja", eli esim. B80 ja C75, tai D75 ja E70 jne...
      Sama koko ei välttämättä toimi kaikkiin liiveihin, mallista ja valmistajasta riippuen, myös materiaalien joustavuudessa on eroja. Eli sovittakaa!
      Muistakaa, että liivi saa olla alkuun hieman tiukka, koska se käytössä kuitenkin vain venyy. Kiinnityshakasen tulee jäädä uloimpaan, jotta kiristysvaraa löytyy, kun liivi venyy. Ja edellinen mies oli aivan oikeassa siinä, että rinnan EI KUULU pursuilla ulos liivistä. Liivinne on silloin väärän kokoinen!

      Hyvää kesää kaikille!

      • Rinnat on osa naista ei koko nainen. Mutta suipot tuntuu kivemmalta.


    • ihanat tissit

      miehen neuvo kummasta itse tykkäät enemmän ja kumpaa on parempi pitää kummatkin sopivat naiselle valitset ne joista itse pidät ja on rento hyvä olla

    • Anu 25

      olen 25v. en käytä liivejä. Olen urheillut nuorena ja nyt käyn salilla.Pitää kehon timmissä kunnossa. Rintani on ihan hyvän kokoiset ja pysyneet kiinteinä, ainakin miehet niistä pitää. Nännit näkyy, mitäs sit.

      • Salilla varmaan ihan hyvä mutta juoksetko paljon?


      • Anu25
        jormalaiset kirjoitti:

        Salilla varmaan ihan hyvä mutta juoksetko paljon?

        vähemmän juoksen, enemmän pyöräilen. Juostessa käytän tiukkaa hihatonta paitaa, toimii ihan mukavasti,


      • beta-mies75
        Anu25 kirjoitti:

        vähemmän juoksen, enemmän pyöräilen. Juostessa käytän tiukkaa hihatonta paitaa, toimii ihan mukavasti,

        Toi juoksukysymys tarkoitti varmaan sitä että nännit kun hankaavat vaatetta vasten jatkuvasti niin ne tulevat aroiksi. Ei siis välttämättä sitä "katseenvangitsija efektiä"

        Itelläkin on joskus kulunut nänneistä iho rikki, niin että ne ovat olleet todella herkät ja vähän kivuliaatkin, kun paita on päässyt hankaamaan niihin.


      • anulll

        Anulle.. Se ettei ole liivejä ollenkaan ja nännit näkyy törröttäen paidan läpi on kaikkein kauneinta.


      • Anu25
        anulll kirjoitti:

        Anulle.. Se ettei ole liivejä ollenkaan ja nännit näkyy törröttäen paidan läpi on kaikkein kauneinta.

        kiitos


      • Ihailija

        Oispa teitä enemmän


    • Paljaana ja vapaana

      Mielummin utareet voi roikkua ihan vapaana saa puristella.

      Isot luomurinnat parhaita, tulee sellainen härski kuva naisesta.

      Silikonit on todella etovia ja kun puristaa, niin kyseessä kuin ilmapallot ja kumi.

      Älkää hyvä rouvat leikelkö utareitanne, isoihin voi ostaa samanlaisen verkon kuin lehmillä riittää.

    • Mies..

      "Se burleski muotisuuntaus on muuten lesbojen juttu. "
      Eräs mies jolla on ollut ollut naisten alusvaateliike on jotenkin tekemisissä burleskin kanssa. Hän vaikuttaa jotenkin omituiselta. Se meissä on yhteistä että kumpikaan ei perusta jääkiekosta ja meillä on yhteisiä mielebkiinnonkohteita mutta minä en ole homo tai transvestiittii.
      Paremminkin sellinen oikea mies joka massaa autoa ja kaataa puita yms. miesten
      touhua. Hänkin on kyllä naimisissa naisen kanssa kuten minäkin. Mutta jotenkin
      vain joku outous paistaa läpi.

      No mennäkseni itse asiaan. Jos mies sisi päättää niin hän päättäisi että tissejä
      on erikokoisia. Ei sillä niin väliä ole millaiset tissit naisella ovat kunhan vain jonkinlaiset ovat. Isot rinnat on niselle sellainen auktoriteetti. Jollakin salissa ne
      aina ovat ja kenellä ovat hänelle on langennut osa käyttää tätä auktoriteettiaan parhaalla mahdollisella tavalla.

      Huomattavasti enemmän käy järkeen se että tissin koolla ei ole väliä kuin se että pään koko ei vaikuta älykkyytteen. Olen nimittäin nähnyt että pienillä tisseillä on vauva ruokittu kunnolla.

      Takamus naisessa on enemmän miestä varten. Jokaisella naisella on omanlaisensa. Tissit ovat enemmän lasta varten.

      Mies ei aina tuijottele naisen rintoja vaikka siltä näyttää. Sitä voi miettiä ihan mitä vain. Ne tissit vain jotenkin saavat miehen ajattelemaan sellaisia hyviä asioita. Se on sellaista yhteistyötä. Nainen kanattelee rintoja ja mies ajattelee. Yhteistyössä syntyy hyviä ideoita.

      Se miehen silmään on tärkintä että nainen kantaa hyvin juuri sellaiset tissit kuin hänellä sattuu olemaan. Jos on pienet niin sitten on ja jos on salin suurimmat niin hoitaa osansa. Samaan tapaan kuin soittimessa on erilaisia säveliä. Tärkeintä että sävel on vireessä, korkea tai matala sävel ovat yhtä tärkeitä soittimessa.
      Jos tulee tilanne että liivit riisutaan miehen silmien edessä on niinpäin parempi
      että yllätys on mielummin parempaan suuntaan. Jotkut silikoonit tai ihme viritykset on merkki huonosta itsetunnosta. Joku rintasyöpä jossa rinta on jouduttu poistamaan on sellinen pakonominen tilanne että sen kyllä ymmärtää mutta kaudeudelliset leikkaukset eivät tuota tulosta.

      Tämä nyt on siis ihan heteron miehen käsitys asiasta.
      Se nyt vain on sattunut menemään niin että kaikki kiinnostavat muhkurat ovat
      menneet naisille eikä mihille ole jäänyt juuri mitään.

    • no ovathan tarkoituksiis ..........

      • fani-58

        Suipot on ehdottomasti paremman näköiset !


    • tisufani ;))

      Älkää äidit ja tyttäret käyttäkö rintsikoita laisinkaan, niin ne pysyvät kiinteämpinä vapaina ollen.

      No lenkillä ollessanne voitte käyttää urheilurintsikota, mutta muutoin arjenharmaudessa ja juhlissa ollessa ei.

    • Ohimosuoni tykyttämään

      Kun näen naisella tötterörintaliivit päällä ajattelen oikopäätä ja heti että hän haluaa kiinnittää noilla Marilynin sokeritopillansa miesten mielenkiintoa.

      Kyse ei ole mistään terveydellisten syiden rintaliiveistä. Vaan silkat mies-–nainen välisen suhteen työvälineet. Kantaja haluaa että kaupassa miesten liikkeet hidastuvat ja fokusoituvat. He jäävät hyllyjen välistä vaivihkaa seisomaan ja tapittamaan naisen tötteröitä.

      Naisella on juuri sillä hetkellä valtaa. On miehiä ja on varaa mistä valita.

      Kumpikin lopulta hyötyy. Mies näkee että ympäristössä on vapaita ja seksistä kiinnostuneita naisia, ja antavat signaaleja ympäristöönsä. Kannattaa siis koettaa päästä juttuihin, vaikka kantaa kasseja autolla tms.

      Tötteröliivinen nainen ei ole mikä tahansa rivinainen kaupassa. Ilmassa on annettua lupausta ja ymmärtämystä miesten yksinkertaisten tarpeiden suuntaan. Että sopivan miehen kanssa, naisella on ainaki toinen jalka jo kevyesti menossa makuuhuoneen suuntaan.

    • tyty2

      Itse en käytä ollenkaan kesällä, isot ja kiinteät rinnat ;) miehet tykkää katella teinirintojani varsinkin kun nännit alkaa stondaan :D

      • Anu25

        Mä en myöskään käytä. Käyn jumpassa ja salilla, kroppa pysyy kunnossa, ehkä vanhempana sit. Herättää ainakin katseita


    • no bra

      Itse en käytä rintsikoita ollenkaan kun en löydä sopivia ne joko hiertää tai sitten rintojen painon takia ne puristaa olkapäitä ja illan päätteksi oli niska ja olkapäät kipeinä.

      En ole käyttänyt vuoteen rintsikoita ei ole kipeät paikat eikä rinnatkaan ole siitä muuttuneet :)

    • PERS AUKKO

      Seuraavaks keskusteluaiheeksi tulee kai, Tuppikulli vai Paljas? Tosi tyhmiä juttuja täällä.

    • ab kupitko

      Nythän oli juuri tutkimus ettei pitäis käyttää olenkaan rintaliivejä
      vaan rintojen lihakset vahvistuu ja pitää rinnat ryhdissä paremmin

      • asdfdffg

        Ei tisseissä mitään lihaksia ole. Kyse on rintakudoksesta, joka löystyy jos liivejä käytetään pitkän ajan kuluessa yli 12h päivässä.


      • N_o
        asdfdffg kirjoitti:

        Ei tisseissä mitään lihaksia ole. Kyse on rintakudoksesta, joka löystyy jos liivejä käytetään pitkän ajan kuluessa yli 12h päivässä.

        no onhan se rintalihas siellä tissinkin alla naisella siinä missä miehelläkin :)
        mutta sen kunnossapitoon pitää vähän tehdä lihasharjoitteita...

        ja jos tutkimuksen mukaan rintakudos löystyy ilman liivejä, niin eikös toisen mukaan painovoima taas vaikuta enemmän, jos ei käytä? Eli vähän niin kuin plus miinus nolla :P Tehkööt kukanenkin miten haluaa... antaa kaikkien rintojen kukkia :)


    • liivijoonas

      kyllä ainakin pitää juhannuksena ostaa uudet rintsikat ja pitsitoppi että näkyy valkosen paidan läpi saa hiukan kassalla hymyä . ja ihanat päällä.

    • N_ongelma

      hmm, en ole missään nähnyt noita suippoja tarjolla? Pitäisi varmaan ommella itse että voisi kokeilla

      Itse käytän juuri tasan niitä liivejä, mitä budjettiin sopivasti löytyy :/ Olen ns.ongelmakokoa, iso kuppikoko mutta pienet luut. Kaikki nätit liivit ja push upit tehdään ihmisille, joilla on kunnon kylkiluut ja pieni kuppikoko... Lindexiltä löytyy tasan yksi malli, josta koko on tarjolla ja siinäkin oikeaa kokoa pitää yleensä metsästää useasta liikkeestä.. erikoisliikkeisiin kun ei ole varaa.

      Jos olisi vara valita, niin tekisin valinnan itse päällivaatteen mukaan! Mikä alusasu saa sen itse vaatteen näyttämään paremmalta, t-paidan kanssa sopisi eri malli kuin vaikka mekon kanssa.

    • Bulletbra?

      Joopajoo, taas joku "rouva" eli 50 v. peräkammarinpoika tyytdttää omia fantasioitaan täällä ja luulee, että jotkut menee tuohon retkuun. Jos setä haluaa käyttää rintsikoita, niin ok, mutta ihmettelen, mitä siitä saa, että yrittää epätoivoisena kusettaa jengiä. No kukin tyylillään.

      • Niinpäsniin

        Joku on jäänyt lapsuuden asteelle ja kaipaa nykynaisillekin niitä suippokärkirintsikoita joita äitinsä käytti kun kaveri oli lapsi.


      • Suipot rintaliivit.
        Niinpäsniin kirjoitti:

        Joku on jäänyt lapsuuden asteelle ja kaipaa nykynaisillekin niitä suippokärkirintsikoita joita äitinsä käytti kun kaveri oli lapsi.

        Suipot ja pystyt rintaliivit on kaikkein tyylikkäimmät.
        Muistan erään vanhan opettajani, joka käytti erittäin suippoja ja teräviä rintaliivejä.
        Ihana oli olla hänen tunneillaan ja katsella silmä kovana pystyrintasta opettajaa.


      • Se oli muotia
        Suipot rintaliivit. kirjoitti:

        Suipot ja pystyt rintaliivit on kaikkein tyylikkäimmät.
        Muistan erään vanhan opettajani, joka käytti erittäin suippoja ja teräviä rintaliivejä.
        Ihana oli olla hänen tunneillaan ja katsella silmä kovana pystyrintasta opettajaa.

        Taidettiin elää 50-60 lukua kun ihailit opettajaasi.


      • Suipot rintaliivit.
        Se oli muotia kirjoitti:

        Taidettiin elää 50-60 lukua kun ihailit opettajaasi.

        Oikeassa olet 60-lukuahan se oli.
        Kuinka naisellisia naiset silloin olivatkaan.
        Vielä 70-luvulla näki jossain häivähdyksen tuosta ihanasta rintaliivimuodista, mitta nykyään ei juuri ollenkaan.
        Miksi?
        Arvoisat naiset, ettekö todellakaan halua olla naisellisia ja käyttää ryhdikkäitä suippoja rintsikoita?


      • Se oli muotia
        Suipot rintaliivit. kirjoitti:

        Oikeassa olet 60-lukuahan se oli.
        Kuinka naisellisia naiset silloin olivatkaan.
        Vielä 70-luvulla näki jossain häivähdyksen tuosta ihanasta rintaliivimuodista, mitta nykyään ei juuri ollenkaan.
        Miksi?
        Arvoisat naiset, ettekö todellakaan halua olla naisellisia ja käyttää ryhdikkäitä suippoja rintsikoita?

        Nykynaiset eivät halua korostaa vääriä mielikuvia vaan pukeutuvat aivan kuin siellä alla ei olisi mitään ja kroppa näyttäisi luonnolliselta. Tiukkojen T-paitojen alla pidetään siihen tarkoitettuja rintaliivejä ettei saumat näy päällysvaatteiden läpi. Nykyisin käytetään mieluiten rintojen luonnollista muotoa myötäileviä rintaliivejä eikä muotoilla niitä epäluonnollisen mallisiksi.

        Nykymuodissa on omat "erikoisuutensa", esimerkiksi rintaliiveillä pyritään kehittämään näkyvä rintavako vaikka sellaista ei olisikaan.

        Toisaalta muoti kiertää vuosikymmenten ja -satojen sykleissä. Nyt on tullut muotiin uudelleen se ikivanha muoti jossa rinnat nostetaan näkyville paljaana puvun kaula-aukosta.


      • Rintsikkarouva
        Se oli muotia kirjoitti:

        Nykynaiset eivät halua korostaa vääriä mielikuvia vaan pukeutuvat aivan kuin siellä alla ei olisi mitään ja kroppa näyttäisi luonnolliselta. Tiukkojen T-paitojen alla pidetään siihen tarkoitettuja rintaliivejä ettei saumat näy päällysvaatteiden läpi. Nykyisin käytetään mieluiten rintojen luonnollista muotoa myötäileviä rintaliivejä eikä muotoilla niitä epäluonnollisen mallisiksi.

        Nykymuodissa on omat "erikoisuutensa", esimerkiksi rintaliiveillä pyritään kehittämään näkyvä rintavako vaikka sellaista ei olisikaan.

        Toisaalta muoti kiertää vuosikymmenten ja -satojen sykleissä. Nyt on tullut muotiin uudelleen se ikivanha muoti jossa rinnat nostetaan näkyville paljaana puvun kaula-aukosta.

        Mulle tulee välillä tarve pukeutua suippoihin töttöröliiveihin ja lähteä marketteihin ja tavarataloihin havannoimaan miehiä, jotka kyttäävät melkein avoimesti rintavarustuksiani.
        Näillä matkoilla tulee aina kahville pyyntöjä, joista joihinkin olen suostunut. Ompa niistä kehkeytynyt vakavampiakin juttuja.


    • Avokupit

      Hirveen pitkä ketju. Mää aattelin seuraavaks hankkii ne sellaset liivit, joissa ei oo olleskaa kuppeja ja toiset avokuppiset. Mun miesystävä tykkää niistä ja ihan vaan sitä varten. Ja voi kuulkaas, kyllä määkin tykkään sit riisuutua ja yllättää ja sen ja miltä se minusta ittestäni tuntuukaan, kun saan oikeen näyttää. Feminismillä ei oo mitään tekoo mun mielestä näiden asioiden kanssa. Kai sitä nyt jokainen joskus haluaa olla ihailtavana ja oikea feminismi ei kiellä seksiä. Tämä jos mikä on seksia... rintaliivien valinta. Noohh... jotkut valitsee ne vain ja ainoostaan sillä perusteella, että mikä tuntuu hyvältä päällä. Minä valitsen sillä perusteelle, että ne ovat todella kauniit ja myös ettei riisuutuessaan tarvitse hävetä.

    • #suomivastauksiaa

      En vaa tajuu noita mummoja jotka tulee valittaa että kyselet tollasii? Se on sun oma päätös. Et jos jotai ei kiinnosta ni ei vastaa. Ja itte oon aika urheillullinen, joten käytän urheilutoppeja (urheilurintaliivejä) istuu muutenkin päällä hyvin. Mutta on mulla siis ihan tavallisia rintaliivejäkin. Käytän itseasiassa itse vähän pyöreämpiä. . Mutta oma on päätöksesi. Katsot vain kummat näyttää muutenkin paremmalta esinerksiksi kun paita on päällä. Muuten moikka vaan!

      • Suippojen ystävä

        Naiset kertokaa rehellisesti onko teillä nyt suippoja rintaliivejä, tai oletteko joskus omistaneet sellaisia.
        Suipot rintaliivit ovat ihania, valitettavasti niitä näkee liian harvoin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe