Enteiden Tulkitsijalle

Elämän ääriviivat

Hei,


Minua askarruttaa elämässäni sellainen asia, onko minulle "suunniteltu" vielä parisuhdetta, suurta rakkautta/rakkautta, miehen ja naisen välistä siis tarkoitan? Kenties uusioperhettä? Lisää lapsia? Naimisiin menoa? Omaa kotia? Työssä etenemistä? Näetkö tähän jotakin? =) Ymmärrän kyllä senkin, jos tuolta jostakin ei haluta minun vielä tietävän asioita etukäteen.. Mutta olisiko jotakin suurempaa elämäntapahtumaa minulle näkyvissä? Elän nyt hyvin tasaista arkea lapsineni (mikä on ihana asia monen mutkan jälkeen) mutta haaveita on paljonkin tulevaisuuteen vielä..

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommosta tuli

      Ilman muuta tulee sinulle mahtava, pitkä kumppanuus, älä epäile hetkeäkään. Jonkin aikaa nyt vielä eteen päin elät lapsiesi kanssa heihin panostaen ja kun he alkavat pärjätä kunnolla , vahvoina ja valmiina oman tulevaisuuteensa ja elämään -- niin sinua hemmotellaan ihanassa kahden tasapainoisen aikuisen parisuhteessa.
      Tällä hetkellä lapsesi tarvitsevat jonkin verran jakamatonta huomiotasi vielä ja oletkin vallan mainio äiti, huolehtiva ja rakastava ja siksi muksusi pärjäävätkin tosi hyvin. Lisää lapsia en ainakaan tässä tulkitsisi sinun tekaisevan. Sinun aikasi elää naisena ja kumppanina tulee kyllä vielä.

      • Elämän ääriviivat

        Heh, kiitos.. tässä saakin yli 15 vuotta sitten odotella, että lapset alkaa pärjätä omillaan... huhhuijaa.. :D Toivon, että aikaisemmin miehen elämääni saan!


    • ....................

      Elämän ääriviivalle! Tässä tarkoitetaan kun lapset pärjäilevät kunnolla.
      Ei se sitä tarkoita että lähtevät kotoa pois ja sitten saat sen rakkauden.

      Pienet lapset tarvitsevat vanhempiaan aikansa. Asuvat kotona ja alakavat mennä menojaan. Huomaat sinua tarvitaan enää ruuan laittoon riippuen lapsesta. Yleishuoltoa. Huomaat sinulle jää paljon aikaa tulevalle miehellesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe