Hyvin mene.... Toyotalla maailmalla

huvittunut

Nyt rupeaa jo naurattamaan. heh heee Täällä joillakin Citikka vajakeilla menny herne nenään, kun totuuksia kerrotaan myydyistä automääristä maailmalla ja Citikan laatutasosta. Kylmä totuus on ,että Toyota on maailman myydyin automerkki ja eräs arvostetuin brändi. USA:n myydyimpiä merkkejä ja nousua viime vuona noin 10%. PSA on ranskalainen heikosti menestyvä konserni joka ollut toistuvasti häviöllä kaikin tavoin mitattuna myös tuotteet huonon laadun takia mennyt huonosti kaupaksi. Tukiaisilla pystyssä pysyvä kyhääjä, jolla ei varaa satsata edes tuotekehittelyyn ja sen huomaa ei mitään uutta vaan samaa 20-30 vuotta vanhaa tekniikkaa. Ei edes kunnollista navigaattoria kykene autoihinsa samaan.
Toyotan liikevoitto viime tilikaudella tais olla 18 miljardia €. Tämmöisiä lukuja PSA saa uneksia seuraavat sata vuotta, tosin persiillään sitä ennen on.
Nyt sitten palstan vakio Citikka kehno voi taas aloittaa pilkkujen tutkimisen ja muiden nälvimisen. Mitään tosi faktaahan se ei kykene näyttämään. Liekkö potkut saanut entinen Citikkamyyjä vai lomautettu, kun päivittäin myydää jotain 2-6kpl Citikoita koko Suomessa. Sillä ei tulevaisuutta rakenneta. Säälittävää kun saa kohta hermoromahduksen joutavan Citikan takia. Mua naurattaaaaa haaaaaa haaa

16

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupittunut
    • Tässä oikeat faktat

      Kuulehan vajakki. Tuo erittäin heikko kirjoitustaitosi paljastaa alhaisen koulutustasosi. Et sinä pysty arvioimaan autojen laatua tai taloudellista menestystä ja mistä se johtuu. Koulutettu ihminen pystyy, on kielitaitoa lukea ulkomaisia palstoja.

      Oiotaan vääriä väitteitäsi. Otetaan maaliskuun myynti Suomessa. Lasketaan nyt karkeasti, että kuukaudessa on neljä viikkoa ja autoja myydään kuutena päivänä viikossa. Näin menee myynti.

      VAG 116
      Toyota Motors 45
      PSA 18
      Honda 13
      Mazda 6
      Subaru 4
      Mitsubishi 3.5

      Eli Tojo Motors on VAG:in rinnalla näpertelijä Suomessa. Eikös sinun pitäisi murehtia enemmän Mazdan ja Subarun myynnistä PSA myy 4-5 kertaa enemmän?

      Faktaa on näytetty monet kerrat, en tiedä onko sinulla huono näkö vai etkö ymmärrä lukemaasi. Katso nyt vaikka se ADAC:in tilasto ja kerro miten Citikka siellä pärjää. Voin kertoa, oikein mainiosti.

      Kovin on sinulle tärkeää tuo autojen myynti. Sehän ei kerro autojen laadusta mitään. Vilkaisepas Volkkarin palstaa, vaikka se on myydyin merkki Suomessa niin ne eivät toitota myynnistä laisinkaan. Siellähän sinä käyt häiriköimässä niin varmaan tiedät.

      PSA on kehittänyt paljon uutta, Pösö voitti Vuoden auton tittelin vastikään. PSA se tekee Toyotalle pakun, ajattelepas asiaa, Toyotalla on ensimmäistä kertaa nyt kunnollinen pakettiauto.

      Toyota saa Japanin valtiolta tukea, että se niistä tukiaisista. PSA myy Euroopassa toiseksi eniten autoja. Se siitä "heikosta" myynnistä.

      Katsotaanpas hiukan Toyotan tilannetta. Tojo joutuu maksamaan miljardikorvaukset juuttuvien kaasupolkimien aiheuttamien kuolonuhrien omaisille sekä loukkaantuneiille ihmisille. Joutuu myös maksamaan miljardisakot koska piilotteli vikoja
      Nyt teki 6.8 miljoonan auton takasinkutsun heikon laadun takia. Tämä ei ole mikään ystävällinen ele vaan Toyotan oli pakko se tehdä.
      Ruostetutkimuksissa Tojolla menee huonosti. Vertailutesteissä tulee turpaan jatkuvasti.

      Haluatko, että tullaan sinne Tojon palstalle häiriköimään? Sitten tulee linkkiä linkin perään jossa kerrotaan Tojon heikosta laadusta. Kyllä teille Tojo-Teroille nauretaan samoin kuin niille Tojon räpsyttimille. On tuo Tojo-uskonto käsittämätöntä.

      • emä huvittunut

        Tämä vajakki se jaksaa jauhaa Euroopan myynnistä. Totta kai Euroopassa myydään eniten Euroopassa valmistettuja autoja niinkuin japanissa japanilaisia, USAssa omia visiin jos ei Toyota jo syräyttänyt. Citikan myynti on Ranskassa runsasta, muissa mitä lie enimäkseen olematonta, kuten Suomessa. Minä kirjoitin koko maailman myynnistä siis todella suuresta enkä jostain kurnuttajien oman maan myynistä. Muuallehan se ei oikein ole kaupaksi käynyt.
        Kaikille järkeville tosi asiat tunnustamaan kykeneville on päivän selvää, että Toyota on maailman myydyin merkki ollut jo vuosia. Konsernina muutaman arvostetumman brändin joukossa. Siihen ei joidenkin vajakkien houreet vaikuta hyttysen pas,kaakaan. Maailman mittakaavassa millään sekundalla ei tulla myydyimmäksi, kuten PSA:n kyhäämillä yritetty jo 100 vuotta erittäin huonolla menestyksellä. Potkittiin USA:N markkinoiltakin aikoinaan pois, se on tosiasia.
        Aikoinaan Ladalla oli omat enimäkseen aatteveljien suosima automerkki. Nykyään Citikka niinkuin ennenkin on kaikenmaailman pellejen ja muiden hörhöjen suosima hupimerkki. Sama kohtalo odottaa Citikkaa kuten Ladallakin. Kuolin korinaa vetelee venäjällä , kun muut ei sitä osta.
        Tuolle ukolle ei saa tervettä järkee vaikka 100tn nosturilla painettais.


      • Kankkulan kaivoon

        Ranskan valtio yrittää pitää PSA konsernin väkisin pystyssä.Ilman miljardi tukiaisia PSA olisi ollut konkurssissa jo ajat sitten !

        "Ranskan valtio voi ostaa osan vaikeuksiin ajautuneesta autonvalmistajasta PSA Peugeot Citroënista. Maan hallituksen mukaan yhtiö on Ranskan imagolle niin tärkeä, ettei sitä voi päästää kaatumaan".

        Kuinkahan kalliiksi "roskaautoja" valmistava PSA tulee Ranskan valtiolle ?

        "Autonvalmistaja General Motors myy koko seitsemän prosentin osuutensa PSA Peugeot Citroënista. Yhtiöiden liitto ei kuitenkaan horju, GM vakuuttaa"

        Antaisivat sekundaa suoltavan puulaakin mennä nurin .ihan suosiolla vaan !
        Turha yrittää millään tekohengityksellä pelastaa konkurssikypsää narikkaa !


      • dermioon
        emä huvittunut kirjoitti:

        Tämä vajakki se jaksaa jauhaa Euroopan myynnistä. Totta kai Euroopassa myydään eniten Euroopassa valmistettuja autoja niinkuin japanissa japanilaisia, USAssa omia visiin jos ei Toyota jo syräyttänyt. Citikan myynti on Ranskassa runsasta, muissa mitä lie enimäkseen olematonta, kuten Suomessa. Minä kirjoitin koko maailman myynnistä siis todella suuresta enkä jostain kurnuttajien oman maan myynistä. Muuallehan se ei oikein ole kaupaksi käynyt.
        Kaikille järkeville tosi asiat tunnustamaan kykeneville on päivän selvää, että Toyota on maailman myydyin merkki ollut jo vuosia. Konsernina muutaman arvostetumman brändin joukossa. Siihen ei joidenkin vajakkien houreet vaikuta hyttysen pas,kaakaan. Maailman mittakaavassa millään sekundalla ei tulla myydyimmäksi, kuten PSA:n kyhäämillä yritetty jo 100 vuotta erittäin huonolla menestyksellä. Potkittiin USA:N markkinoiltakin aikoinaan pois, se on tosiasia.
        Aikoinaan Ladalla oli omat enimäkseen aatteveljien suosima automerkki. Nykyään Citikka niinkuin ennenkin on kaikenmaailman pellejen ja muiden hörhöjen suosima hupimerkki. Sama kohtalo odottaa Citikkaa kuten Ladallakin. Kuolin korinaa vetelee venäjällä , kun muut ei sitä osta.
        Tuolle ukolle ei saa tervettä järkee vaikka 100tn nosturilla painettais.

        Tosiasia on se, että samoilla markkinpoilla kilpaillessaan Toyota häviää myynnissä Citikalle. Ja häviää muuten ihan kaikessa muussakin. Paitsi etunivelien kestävyydessä.

        Kannattaisi sinunkin lukea uusimmasta Tuulilasista Toyotan Euroopan alueen johtajan haastattelu. On kanssasi eri mieltä.
        Jotenkin uskon hänen olevan asioista enemmän perille, kuin sinä.


      • kyykyttäjäsi
        emä huvittunut kirjoitti:

        Tämä vajakki se jaksaa jauhaa Euroopan myynnistä. Totta kai Euroopassa myydään eniten Euroopassa valmistettuja autoja niinkuin japanissa japanilaisia, USAssa omia visiin jos ei Toyota jo syräyttänyt. Citikan myynti on Ranskassa runsasta, muissa mitä lie enimäkseen olematonta, kuten Suomessa. Minä kirjoitin koko maailman myynnistä siis todella suuresta enkä jostain kurnuttajien oman maan myynistä. Muuallehan se ei oikein ole kaupaksi käynyt.
        Kaikille järkeville tosi asiat tunnustamaan kykeneville on päivän selvää, että Toyota on maailman myydyin merkki ollut jo vuosia. Konsernina muutaman arvostetumman brändin joukossa. Siihen ei joidenkin vajakkien houreet vaikuta hyttysen pas,kaakaan. Maailman mittakaavassa millään sekundalla ei tulla myydyimmäksi, kuten PSA:n kyhäämillä yritetty jo 100 vuotta erittäin huonolla menestyksellä. Potkittiin USA:N markkinoiltakin aikoinaan pois, se on tosiasia.
        Aikoinaan Ladalla oli omat enimäkseen aatteveljien suosima automerkki. Nykyään Citikka niinkuin ennenkin on kaikenmaailman pellejen ja muiden hörhöjen suosima hupimerkki. Sama kohtalo odottaa Citikkaa kuten Ladallakin. Kuolin korinaa vetelee venäjällä , kun muut ei sitä osta.
        Tuolle ukolle ei saa tervettä järkee vaikka 100tn nosturilla painettais.

        Taas kirjoitat täyttä sontaa.

        Tutkipas Euroopan maiden myyntilastoja niin huomaat olevasi väärässä. Suomessa siis näin maaliskuussa keskimäärin päivässä:

        PSA 18
        Honda 13
        Mazda 6
        Subaru 4
        Mitsubishi 3.5

        Eli ei olematonta millään noilla merkeillä.

        Merkkinä monessa tutkimuksessa Tojo ei ole viiden tai kymmenen parhaan autobrändin joukossa. Sinä puhuit konsernista eli täysin sekavia. Huomaa, ettet edes ymmärrä mitä nuo brändit tai tutkimukset tarkoittavat. Yritys, joka myy värjättyä sokerivettä on ollut jonkun bränditutkimuksen ykkönen. Siis kate on hirmuinen.Itse tuote ei ole välttämättä kummoinen.

        Tojo ei yksinkertaisesti pärjää vertailutesteissä eikä ruostetutkimuksissa.


        Toyota ei ole ollut maailman myydyin vuosikausia. Kohta VAG menee ohi, tirautatko itkut sitten?
        Citikkaa ei ole potkittu pois USA:n markkinoilta vaan vetäytyi itse. Syytkin sinulle on kerrottu.

        Toyotaa sanotaan Uus-Ladaksi koska samat ihmiset ajavat niillä. Tai samanlaiset. Sellaiset Tojo-uskontoon kuuluvat hihhulit joita on helppo jymäyttää.
        Citikoilla ajavat fiksut ihmiset.

        Minulla on järkeä kyllä äärettömän paljon enemmän kuin sinulla. Autotietämykseltänikin olen ylivertainen sinuun nähden. Kerrot vain valheita tai mututietoja.

        Paina myös mieleesi, että ihmisillä on eri kriteerit valita autojansa. Älä tuputa sitä Tojo-uskontoasi joka paikkaan.
        Kun ihminen alkaa valitsemaan autoaan on se käyttötarkoitus ja hinta ratkaiseva. Loppu voi mennä esim. näin:

        ulkonäkö 20 %
        suorituskyky 20 %
        kulutus 15 %
        mukavuus 20 %
        ruostumattomuus 20 %
        autourheilumenestys 3 %
        luotettavuus 2 %

        Nysväile sinä vain se Tojosi janssa kun olet tuollainen nyhverö ja pelkuri. Minä vaihtelen merkkejä ennakkoluulottomasti. Yksi saksalainen premium pitää talossa olla, se on asia josta en tingi. Tojoa en ikipäivänä enää alennu ostamaan. Autona se on surkea ja sitten vielä leimautuu siihen hörhöporukkaan.


      • Sama tilanne
        Kankkulan kaivoon kirjoitti:

        Ranskan valtio yrittää pitää PSA konsernin väkisin pystyssä.Ilman miljardi tukiaisia PSA olisi ollut konkurssissa jo ajat sitten !

        "Ranskan valtio voi ostaa osan vaikeuksiin ajautuneesta autonvalmistajasta PSA Peugeot Citroënista. Maan hallituksen mukaan yhtiö on Ranskan imagolle niin tärkeä, ettei sitä voi päästää kaatumaan".

        Kuinkahan kalliiksi "roskaautoja" valmistava PSA tulee Ranskan valtiolle ?

        "Autonvalmistaja General Motors myy koko seitsemän prosentin osuutensa PSA Peugeot Citroënista. Yhtiöiden liitto ei kuitenkaan horju, GM vakuuttaa"

        Antaisivat sekundaa suoltavan puulaakin mennä nurin .ihan suosiolla vaan !
        Turha yrittää millään tekohengityksellä pelastaa konkurssikypsää narikkaa !

        Japanin valtio tukee Toyotaa. Ettepä tästä valita.

        PSA:n myynti on vain noussut. Markkina-alueella oli lama joka näyttää helpottavan.


      • Ei potkittu
        emä huvittunut kirjoitti:

        Tämä vajakki se jaksaa jauhaa Euroopan myynnistä. Totta kai Euroopassa myydään eniten Euroopassa valmistettuja autoja niinkuin japanissa japanilaisia, USAssa omia visiin jos ei Toyota jo syräyttänyt. Citikan myynti on Ranskassa runsasta, muissa mitä lie enimäkseen olematonta, kuten Suomessa. Minä kirjoitin koko maailman myynnistä siis todella suuresta enkä jostain kurnuttajien oman maan myynistä. Muuallehan se ei oikein ole kaupaksi käynyt.
        Kaikille järkeville tosi asiat tunnustamaan kykeneville on päivän selvää, että Toyota on maailman myydyin merkki ollut jo vuosia. Konsernina muutaman arvostetumman brändin joukossa. Siihen ei joidenkin vajakkien houreet vaikuta hyttysen pas,kaakaan. Maailman mittakaavassa millään sekundalla ei tulla myydyimmäksi, kuten PSA:n kyhäämillä yritetty jo 100 vuotta erittäin huonolla menestyksellä. Potkittiin USA:N markkinoiltakin aikoinaan pois, se on tosiasia.
        Aikoinaan Ladalla oli omat enimäkseen aatteveljien suosima automerkki. Nykyään Citikka niinkuin ennenkin on kaikenmaailman pellejen ja muiden hörhöjen suosima hupimerkki. Sama kohtalo odottaa Citikkaa kuten Ladallakin. Kuolin korinaa vetelee venäjällä , kun muut ei sitä osta.
        Tuolle ukolle ei saa tervettä järkee vaikka 100tn nosturilla painettais.

        Citroenia ei potkittu pois USA:n markkinoilta vaan se vetäytyi ihan itse sieltä pois, syynä lainsäädäntö joka kielsi muuttuvakorkeuksiset puskurit ja yhtenäisen lasin takan olleet valot. Mutta sitähän toyotapellet ei tiedä kuten ei tiedä mitään muutakaan.


      • huvittunut
        kyykyttäjäsi kirjoitti:

        Taas kirjoitat täyttä sontaa.

        Tutkipas Euroopan maiden myyntilastoja niin huomaat olevasi väärässä. Suomessa siis näin maaliskuussa keskimäärin päivässä:

        PSA 18
        Honda 13
        Mazda 6
        Subaru 4
        Mitsubishi 3.5

        Eli ei olematonta millään noilla merkeillä.

        Merkkinä monessa tutkimuksessa Tojo ei ole viiden tai kymmenen parhaan autobrändin joukossa. Sinä puhuit konsernista eli täysin sekavia. Huomaa, ettet edes ymmärrä mitä nuo brändit tai tutkimukset tarkoittavat. Yritys, joka myy värjättyä sokerivettä on ollut jonkun bränditutkimuksen ykkönen. Siis kate on hirmuinen.Itse tuote ei ole välttämättä kummoinen.

        Tojo ei yksinkertaisesti pärjää vertailutesteissä eikä ruostetutkimuksissa.


        Toyota ei ole ollut maailman myydyin vuosikausia. Kohta VAG menee ohi, tirautatko itkut sitten?
        Citikkaa ei ole potkittu pois USA:n markkinoilta vaan vetäytyi itse. Syytkin sinulle on kerrottu.

        Toyotaa sanotaan Uus-Ladaksi koska samat ihmiset ajavat niillä. Tai samanlaiset. Sellaiset Tojo-uskontoon kuuluvat hihhulit joita on helppo jymäyttää.
        Citikoilla ajavat fiksut ihmiset.

        Minulla on järkeä kyllä äärettömän paljon enemmän kuin sinulla. Autotietämykseltänikin olen ylivertainen sinuun nähden. Kerrot vain valheita tai mututietoja.

        Paina myös mieleesi, että ihmisillä on eri kriteerit valita autojansa. Älä tuputa sitä Tojo-uskontoasi joka paikkaan.
        Kun ihminen alkaa valitsemaan autoaan on se käyttötarkoitus ja hinta ratkaiseva. Loppu voi mennä esim. näin:

        ulkonäkö 20 %
        suorituskyky 20 %
        kulutus 15 %
        mukavuus 20 %
        ruostumattomuus 20 %
        autourheilumenestys 3 %
        luotettavuus 2 %

        Nysväile sinä vain se Tojosi janssa kun olet tuollainen nyhverö ja pelkuri. Minä vaihtelen merkkejä ennakkoluulottomasti. Yksi saksalainen premium pitää talossa olla, se on asia josta en tingi. Tojoa en ikipäivänä enää alennu ostamaan. Autona se on surkea ja sitten vielä leimautuu siihen hörhöporukkaan.

        En ikinä alennu kehuskelemaan varallisuudellani. Siihen alentuu todelliset aidot moukat. Saksalaista "premium" autoa en osta ikinä, lähinnä kun en halua samaistua siihen tiet täynnä oleviin hörhöihin joilla on Napoleon kompleksi ja tarvitsevat pilinsä jatketta. Ei kyllä kaikki. Sitä vastoin japanilaisella premiumilla ajelisin jos siihen tarvetta. Toistaiseksi ei ole. Myös ameriikkalaisella jos sellaista olisi valmistettu.


      • nauraja
        huvittunut kirjoitti:

        En ikinä alennu kehuskelemaan varallisuudellani. Siihen alentuu todelliset aidot moukat. Saksalaista "premium" autoa en osta ikinä, lähinnä kun en halua samaistua siihen tiet täynnä oleviin hörhöihin joilla on Napoleon kompleksi ja tarvitsevat pilinsä jatketta. Ei kyllä kaikki. Sitä vastoin japanilaisella premiumilla ajelisin jos siihen tarvetta. Toistaiseksi ei ole. Myös ameriikkalaisella jos sellaista olisi valmistettu.

        Vaikeahan sinun on kehuskella "varallisuuttasi" kun sitä ei ole. Jaksat kuitenkin haukkua esim. Citikan ostajia persaukisiksi, samoin Skoda-kuskeja ja häiriköit monella muulla palstalla jatkuvalla syötöllä.

        Tuo minun kirjoittamani "Tojoa en ikipäivänä enää alennu ostamaan" oli vain koukku johon lankesit. Aivan hyvin voisin ajaa Toyotalla, Ladalla tai Dacialla jos niistä vaihtoehdoista löytyisi käyttööni sopiva.

        Ajan saksalaisella premiumilla sen vuoksi, että niistä löytyvät tarvitsemani ominaisuudet. Samoin ajan raskalaisella autolla koska se on mukava ja ominaisuudet ovat käyttööni sopivat. On vielä sopivan erilainen saksalaiseen verrattuna. Eroina ovat saksalainen kova jousitus vs. ranskalainen mukavuus. Sakemannissa on tarkempi ja tunnokkaampi ohjaus, ainakin nuo urheilupenkit antavat hyvän sivuttaistuen ym. Tehoa ja vääntöä löytyy ja kunnollinen neliveto. Mutta ei pärjää ranskaiselle mukavuudelle. Vaimolle käy molemmat, hän ajaa meistä enemmän.

        Amerikkalaisista löytyy premium, Cadillac. Tosin esim. Lincoln on Cadillacin veroinen, Mercury myös, hieman Lincolnia "köyhempi" versio. Molemmat saman tehtaan valmistamia. Itselläni on kaksi amerikkalaista V8-moottorilla varustettua autoa. Harrasteautoja ovat. Kumpikaan ei ole premium. Niissä vaan on sitä tyyliä ja voimaa. Varmasti Tojo-Terolle kauhistus kun vievät polttoainetta paljon. Sitä ne tosiaan tekevät etenkin kun antaa vähän lapikasta. Mutta ei tänne ole synnytty säästämään. Niin kauan kun elonpäiviä riittää nautitaan autoista, veneistä ym. moottoreilla kulkevista laitteista, omakotitalosta, kesämökistä, matkailusta ym. harrastuksista. Nuo asiat ovat varmasti sinulle aivan hirvityksiä kun ne maksavat.

        Huomenaamulla varmasti tehtailet tälle palstalle jonkun naurettavan aloituksen. Haukut Citikat ja niillä ajavat ihmiset. Huomasin tyylisi jo reilut 10 vuotta sitten kun aloin palstoja lukemaan. Itse olen poissa vuoden, puoli, puolitoista vuotta kerrallaan. Kun tulee vähän kiireettömämpi aika niin käyn lukemassa ja kirjoittelemassakin. Yksi asia on on varma, Citikat ja niiden kuskit haukut heti aamutuimaan. noin klo 6-8 välillä. Päivällä tulee sitten lisää herjoja ja illalla myös. Älä hätäile, minun kiireettömämpi aika loppuu vajaan parin viikon kuluttua. Siitten en ole vastailemassa. Muista haukkua myös Skoda-kuskit ja autonsa, samoin Volkkarit ja kaikki premiumit. Kyllä sinä haukkumalla hyvän mielen saat itsellesi.

        Muista kirjoittaa aamulla ne herjasi kukonlaulun jälkeen niin voimme tarkistaa kellomme.Tuota samalla Teroille hyvää mainetta.
        Sisällytä vakiojutut "Tojo on suurin, Autobild, Valitut Palat, sika huono, maskisuoja, nokkapeite, öljyt pihalla, kaikki tietää, kukaan ei osta, heikko laatu, kukaan täyspäinen ei osta Citikkaa, baskeri, punaviini, köyhä, humalassa kasattu, Areva, USA;ssa sai kenkää. kukaan ei huoli" jne. jne. Olet kuin rikki mennyt gramofoni joka toistaa samaa kun neula on rikki. Anna tulla täydeltä laidalta, sydämesi kyllyydestä. Anna palaa POIKA!


    • lexusmann

      Citikkapölvästi meni taas kilpikonna-asentoon; )

      • Kummaa sakkia

        Huvittavia nuo tojolahkolaiset. Jostain kummasta syystä heille on elintärkeää kuvitella, että PSA:n valmistamissa autoissa olisi koko ajan vikoja. Silti vasta vajaa kuukausi sitten Toyotan Euroopan- pääjohtaja kertoi, miten eurooppalaisten autonvalmistajien laatu pakottaa Toyotaa parantamaan omien tuotteidensa laatua. Hän kertoi myös, että ilman PSA:n kanssa tehtävää yhteistyötä tuotanto olisi tappiollista pienten autojen luokassa.


    • On se vaan mahtavaa

      kun viestit toisensa jälkeen pitää Citikan jälleenmyyntiarvon alhaalla.
      Mie saan ostettua tulevaisuudessakin hyvän ja ruosteettoman auton edullisesti.
      Kiitos teille kaikille mollaajille.
      Iso kiitos, koska voitan tuhansia euroja!

    • rahahamies

      Voitat ostaessas tuhansia euroja vanhan arvottoman citikan. Mutta menetät tuplasumman korjaamokuluihin. Eikö tuplabumerangin ostajat osaa laskee?

    • hese1

      Jopas oli ärhäkkäitä mielipiteitä. Itse olen mielissäni siitä kun autoiluaikanani KAIKKI autot on parantuneet. Ei kukaan enään halua viedä autoa viiden tuhannen välein korjaamolle huoltoon. Huollossa tehtiin vielä oikeasti töitä kun kaikki nipat piti rasvata. Vielä yhtä usein oli korjattavaa. Tasavirta laturit ja säätimet jotka Lugas teki vaati jatkuvaa huoltoa. Akut piti muutaman vuoden jälkeen purkaa ja putsata sakka pohjalta. Kasata ja pietä. Kuka alkaisi sellaiseen tänä päivänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe