liian tuttavalliset naapurit

hyvätilmat

olen tottunut asumaan isoissa kerrostaloissa..nytkun piti muutta vähän pienempään kerrostaloon niin huomaa että naapureita kiinnostaa mun asiat. kysellään kaikkea ja melkein ängetään asuntoon jos erehtyy avaamaan samaan aikaan oven rappukäytävässä kun joku muu on siellä. jotenkin ahidistaa tollanen ja aina kun olen lähdässä ulos toivon mielessä että eipä tulis ketään käytävässä tai pihalla vastaan. jotkut nyt vaan haluu elää omassa rauhassa ja muiden seurassa kun itse haluaa. ei tähän taida muu auttaa kun muuttaa isompaan taloon taas kun tun tilisaisuus.

10

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mönttis

      Lyö heti turpaan,jos joku änkee sisälle... siihen sulla on oikeus!

      • dedei

        Ei oo oikeutta lyödä ketään turpiin. Kokeile vaikka, niin saat syytteen.


    • Maalaistollukoista

      Asutko Savossa? Persjalkasia idio....

      • Heh heh!

        Heh heh! Sä ilmeisesti asut kaupungissa. Kaupungeissa niitä sun kaltasia kusipäisiä idiootteja riittää. Olet todennäköisesti vapaan kasvatuksen tuotos. Sun kaltaisilta paskapäiltä pitäisi repiä selkäranka irti.


    • sosiaalinen

      Kylläpä olet herkkätuntoinen asuja. Ei se niin vaarallista ole, jos tervehdit naapuriasi rapussa/pihalla. Jos et jää siihen, ei kukaan varmaan 'lennosta' ala sinua tenttaamaan. Kyllä ne naapuritkin pian huomaavat, että sinä olet sellainen juro suomalainen, joka kavahtaa kanssaihmisiään ja jättävät sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi.

      Entäs kun joskus hätätilanteessa tarvitset naapuriapua? Kiva silloin mennä pyytämään näiltä torjutuilta naapureilta.

      • Muutamille moi!

        Itse tervehdin naapureita mutta muutamille en enää puhu vaan kävelen ohi koska olen oppinut tällaiset tuppisuut tuntemaan, kerran moikkasin ja he kävelivät nokka pystyssä ohi.


    • Asun, siis asun

      No kyllä tietenkin voi tervehtiä mutta en minäkään pidä niistä utelijoista. Ja pitäisi kaikenmaailman pihapippaloihin osallistua. Minä itse päätän keiden kanssa haluan viettää aikaani. Tervehdin kyllä naapureitani mutta yleensä en jää niiden kanssa juurikaan jutustelemaan jos minua ei huvita.

    • ronski mees

      Minä kouraisen aina tavatessamme naapuria munista. Ei ainakaan pidä minua liian etäisenä.

    • Näillä mennään

      Pienessä taloyhtiössä ei kannata juuri tuon tähden asua. Naapureihin pitäisi pitää hyvät välit, mutta sopiva etäisyys.

      Jotkut tykkäävät olla omissa oloissaan, se tuntuu olevan toisille vaikeata. Vaikka siinä ei ole mitään vihamielistä.

      En mina vain aina ja kaikkialla keksi mitään puhuttavaa naapureille enkä muillekaan ihmisille, jos ei ole mitään asiaa.

      Ja yksityisasioistani olen joskus sanonut utelijalle, etten halua siitä asiasta puhua. Sama koskee työkavereita.

    • ääh

      Meillä ok-talo alueella taajamassa sama ongelma. Ja kyllä, voivat udella asioita lennossakin. Yksikin kutsuu itsensä kylään (pihalle tulee, sisälle en ole päästänyt) röyhkeästi jatkuvasti, vaikka ilmeillä, eleillä ja sanallisesti olen viestittänyt, että pois mun alueelta. Haluan olla omassa rauhassa. Harkitsen vakavissani talon myymistä ja muuttoa muualle tai sitten vain joudun sanomaan pahasti ja sietämään naapureita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe