torakat!!!!!!!

ei torakoita

Onko kellään käynyt niin että olisi ollut torakoita hotellihuoneessa? Olen lähdössä ekaa kertaa turkkiin ja nämä torakat pelottavat jo etukäteen.

27

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henni1

      Ota mukaan torakat itse. Koska jos ei hotellissa ole torakoita, niin silloin se on skorpionien valtaama. Joten suosittelen vilpittömästi pienempää pahaa ja se on varmuudella torakat.

      • onhan niitä

        Vai ei ole torakoita. Kyllähän hotelli ja baaripojat varsinaisia torakoita on , kyllä niitä saa hätistellä ,on ne varsinaisia ruinaajia.


    • Katsohan >

      Torakka on kunnianarvoisa eläin, jota on etelämaissa kuin taskuhaukkoja, horoja laivan baarissa tai kärpäsiä p-skassa. Ei pelkoa, ystäväni!

    • mietiskelen

      En ole ikinä nähnyt torakoita siellä, kymmenesti käynyt.olen ollut niin helpottunut siitä!

      • MYRKKYÄ

        Sinulla on käynyt tuuri jos et Turkista ole torakkaa löytänyt .
        Neuvo: Jää kotiin , jos torakoita pelkäät.

        Pese ehdottomasti kaikki vaatteesi heti kotiin palattuasi .
        Jätä laukkusi pihalle tai parvekkeelle.
        Puhdista se huolellisesti , eli pese tai myrkytä.
        Muutoin kaikki turkkilaiset torakat ja varsinkin ne vielä pienemmät vieraat
        muuttavat luoksesi asumaan.


      • Höh!
        MYRKKYÄ kirjoitti:

        Sinulla on käynyt tuuri jos et Turkista ole torakkaa löytänyt .
        Neuvo: Jää kotiin , jos torakoita pelkäät.

        Pese ehdottomasti kaikki vaatteesi heti kotiin palattuasi .
        Jätä laukkusi pihalle tai parvekkeelle.
        Puhdista se huolellisesti , eli pese tai myrkytä.
        Muutoin kaikki turkkilaiset torakat ja varsinkin ne vielä pienemmät vieraat
        muuttavat luoksesi asumaan.

        Täyttä puppua. En ole nähnyt torakoita minäkään enkä muitakaan syöpäläisiä.


    • Merhaba123

      Ei ole Turkissa näkynyt koskaan! Sen sijaan Espanjassa niitä oli.

    • tenavalähti

      kerran olen hotellihuoneessa nähny. ulkona monesti, viimeksi istuttiin ulkons yhdellä penkillä ja kun niitä torakoita rupes tuleen sielt penkin alta nii ei perskeles enää siinä penkillä istuttu.

      • Marmaristi

        Kyllä minäkin jätän matkatavarat ulos pakkaseen , jos pakkasia vielä on Turkista tultuani.
        Vaatteet pesukoneeseen mahdollisimman pian.

        MYRKKYÄ neuvosi oli hyvä ja asiallinen .


      • tottakai
        Marmaristi kirjoitti:

        Kyllä minäkin jätän matkatavarat ulos pakkaseen , jos pakkasia vielä on Turkista tultuani.
        Vaatteet pesukoneeseen mahdollisimman pian.

        MYRKKYÄ neuvosi oli hyvä ja asiallinen .

        Kaikissa lämpimissä maissa on torakoita. Myös Suomessakin. Täällä pökinäpojat kulkevat säännöllisesti myrkyttämässä viemerikaivoja ja ruiskuttamassa talojen reunustat. Vastaavaa en ole nähnyt Espanjassa.


      • Turkkiskuoriainen
        Marmaristi kirjoitti:

        Kyllä minäkin jätän matkatavarat ulos pakkaseen , jos pakkasia vielä on Turkista tultuani.
        Vaatteet pesukoneeseen mahdollisimman pian.

        MYRKKYÄ neuvosi oli hyvä ja asiallinen .

        Lutikoiden esiintyminen Suomessa on lisääntynyt huomattavasti viime vuosina

        Tuliaisia niiltä , jotka uskovat vasta , kun näkevät.


      • kovastitiedossa
        Turkkiskuoriainen kirjoitti:

        Lutikoiden esiintyminen Suomessa on lisääntynyt huomattavasti viime vuosina

        Tuliaisia niiltä , jotka uskovat vasta , kun näkevät.

        Kyllä! Tuliaisina venäläisiltä.


    • Turkki2014

      Neljä kertaa Turkissa ollut, kertaakaan en ole nähnyt mitään ötökkää hotellihuoneessa :) Siivous hoteillessa huippuluokkaa, ei siis mitään hätää :) Nauttimaan lomasta !!

    • Matka2014

      Kanarian saarilla niitä on ja siksi en sinne mene. Muutenkin ko. paikka on niiin kulunut ja tylsä, en ymmärrä ketkä sinne viitsii rahansa laittaa, no meitä on moneksi : ) kanariansaarille menee ne jotka ei osaa mennä muualle, maailam täynnä ihania matkakohteita. Jos on siis kiinnostusta muuhunkin kuin ryyppämiseen :(

    • niitä piisaa

      Paikalliset kutsuvat maksullisia poikia nimellä hamamböceği

      • Alanaija

        Ja nekin ryökäleet tahtovat kulkeutua matkatavaroissa koti-Suomeen.
        Siinä ja sen jälkeläisessä riittää matkamuistoa useammaksi vuodeksi.


      • Turkkifani
        Alanaija kirjoitti:

        Ja nekin ryökäleet tahtovat kulkeutua matkatavaroissa koti-Suomeen.
        Siinä ja sen jälkeläisessä riittää matkamuistoa useammaksi vuodeksi.

        NIKSI : Useita kertoja Turkissa käyneenä olen huomannut ,että kun illalla laittaa hienoa tai hienonnettua sokeria WC:n nurkkaan , niin saa nukkua itse yönsä rauhassa.
        Torakat käyvät yöllä nauttimassa kostutettua hienoa sokeria ja antavat sinun olla rauhassa. Sokeria saat kätevästi hamstrattua aamupalalta paloina , jotka sitten murskaat huoneessasi hienoksi.
        Siivooja poistaa sokerin , kun muistaa käydä huoneessa , niinpä käsittely kannattaa uusia aikaajoin.
        PS. Myös ne pikkuiset mustat nilviäiset tykkäävät sokerista . Älä siis käytä vessaa yö aikana.
        Pienempi tarve parvekkeelta.


      • Mustafara
        Turkkifani kirjoitti:

        NIKSI : Useita kertoja Turkissa käyneenä olen huomannut ,että kun illalla laittaa hienoa tai hienonnettua sokeria WC:n nurkkaan , niin saa nukkua itse yönsä rauhassa.
        Torakat käyvät yöllä nauttimassa kostutettua hienoa sokeria ja antavat sinun olla rauhassa. Sokeria saat kätevästi hamstrattua aamupalalta paloina , jotka sitten murskaat huoneessasi hienoksi.
        Siivooja poistaa sokerin , kun muistaa käydä huoneessa , niinpä käsittely kannattaa uusia aikaajoin.
        PS. Myös ne pikkuiset mustat nilviäiset tykkäävät sokerista . Älä siis käytä vessaa yö aikana.
        Pienempi tarve parvekkeelta.

        Kiitos Turkkifani hyvästä niksistä , sillä minullakin on Turkin matkoillani ollut torakoiden kanssa öisiä kohtaamisia.
        Lähiaikoina olen menossa Turkkiin , siispä täytyy kokeilla toimivuutta.


    • tor-akka

      Eri puolilla Turkkia tullut kierreltyä, mutta yhtään torakkaa ei hotellihuoneissa ole näkynyt. Kanarialla taas tusinoittain.

    • kävijä

      En ole nähnyt torakoita Turkissa, mutta en ole käynyt siellä kyllä turistien sesonkiaikana.

    • Tia

      Lukuisia kertoja Turkissa lomailleena voin sanoa, etten torakan torakkaa ole hotellihuoneessa nähnyt. En muista nähneeni torakoita kyllä muuallakaan.

    • eienääniinnuoriraava

      en tiedä onko ollut apua mutta ollaan aina jätetty yöksikin vähän valoa johonkin niin torakat pysyypoissa paremmin...enemmän kuiteski ovat pimiän elukoita.

      • Poronpaskaa hillolla

        Yhdessä basaarissa torakoita myytiin friteerattuna ja sen jälkeen sulassa suklaassa pyöritettynä.
        Maistoin pari , mutta en vakuuttunut mausta.
        Hieman turkkilaiset hymyilivät ,
        syitä voi olla useampia.


    • Capalero

      Kyllä niitä on torakoita suuria ja inhottavia ainakin Espanjassa, jossa olen kaksi talvea viettänyt. Eikä minun hotellini ollu mitenkään epä siisti, sanoivat, että sikäläiset torakat osaa jossakin elämän vaiheessaan lentää ja niitä tulee lentäen parvekkeelle, ne osaavat uida ja sukeltaa jopa putkistoissakin, joten tuskin tulet välttymään niiltä. En tahtoisi pelotella sinua kun tunnut olevan jo kyllin ötökkä kammoinen, mutta yhden löysin jo vuoteestanikin. Sikäläinen torakka on Suomalaisen sontiaisen kokoinen noin sentin leveä ja kahta pitkä ruskea otus.
      Hotellissa jossa asuin näin myöskin yhden toisen tyypillisen "asukkaan" eli Kekon, se oli noin 25 senttiä pitkä sisiliskon näköinen otus joka käveli seinällä, se on ihmiselle vaaraton, mutta inhottavan näköinen se on sisätiloissa. Voit ehkä hakea tiedot tietokone haustasi tästä otuksesta.
      Espanjassa on joinakin vuosina tavattu erittäin myrkyllinen ötökkä, niin myrkyllinen, että siitä annetaan etukäteen varoitus telkassa ja radiossa. Se on mäntypuissa elävä karvainen moni jalkainen toukka. Yhden elämänsä vaiheen aikana ne lähtevät jono kävelylle pitäen kiinni toinen toisestaan ja niitä saattaa olla monta metriä pitkä jono noin kolme senttiä pitkiä toukkia. Niihin ei pidä missään nimessä koskea niitten happo on niin myrkyllistä, että kun koira oli nuolaissu tälläistä toukka jonoa niin siltä koiralta oli sulanu kieli kokonaan pois ja koira tietenkin oli kuollu.
      Kaikki on totta jota yllä olen kirjoittanut ja kuullut ja nähnyt. Toivon kuitenkin, ettei lomasi pilaannu ötökkä, totta on kuitenkin kirjoitettava salaamalla ei asiat parane!!

    • matkailijavaan

      Ei kertaakaan Turkissa. Joka kerta Espanjassa.

    • eitorakkaa

      Espanjassa ja varsinkin kanariansaarilla on paljon torakoita. Alanyassa en ole kertaakaan nähnyt.

    • TorakkaMitäSitten

      Kyllähän torakoita Turkista löytyy, älkää nyt muuta viitsikö höpistä. Huoneissa toki paljon harvemmin kuin Kanarian kohteissa. Luuletteko, että ne torakat syövät teidät elävältä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe