äpäräpenikka

juupajoo999966

Miten suhtautuisitte jos isovanhemat huutaisi lapsen läsnäollessa äpäräpenikkaa lapselle , mikä ei edes pidä paikkaansa. Oon tässä joutunut selittämään 9-v mitä se tarkoittaa (lapsen kielellä)kun hän kyselee. Olemme siis eronneet vanhemmat, mutta naimisissa lapsen syntyessä.

14

227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätöintikierre

      Kyseiset isovanhemmat on henkisesti sairaita. Suojele lasta ja perhettä pitämällä huutelijat loitolla.
      Ei se tarkoita vaikka on isovanhempi tai vanhempi tai kuinka jotakin että vois huudella lapsille ihan mitä sattuu.
      Lapsi muistaa nuo sanat aina.
      Älä lapsen asioista ja menestymisistä kerro heille enään yhtään mitään.
      Isovanhemmille itselleen antaisin tilanteesta rauhallisen kuivan asiallista palautetta kertaamalla tosiasiat parisuhteestasi.

    • Mummu minäkin

      Älä vie lasta noiden isovanhempien lähelle. Pidä lapsi erossa tuollaisista isovanhemmista.

      Terveisin: kauhistunut mummi.

    • juupajoo99996666

      Kiitos , olen nk. antanut anteeksi (ja monia muita juttuja) mutta tämä liian pitkälle. Ovat haukkuneet läskiksi jne.

      • Järkyttynyt.

        Et saa viedä enää kertaakaan lastasi tällaisia puhuvien ihmisten luo.
        Vastuu on sinun.


    • Varmaan hirveetä

      Oikein sydän muljahti kauhistuksesta.
      Itsellä ollut tosi kivat ja viisaat mummi ja pappa.
      Käy sääli sun lasta.

    • saaplari

      "Oon tässä joutunut selittämään 9-v mitä se tarkoittaa (lapsen kielellä)kun hän kyselee."

      Kai selitit että tuollainen kielenkäyttö tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että lapsesi isovanhemmat ovat täysiä pässejä joiden tulisi hävetä järkyttävää ilkeyttään lasta kohtaan.

      Pahoittele myös että lapsellasi on tyhmä äiti joka vie oman rakkaan lapsensa tuollaisten hullujen tykö.

    • mek

      Seuraavan kerran kun haukkuvat ¨niin laitat vaikka sille anopille avokämmenellä poskella ja lujaa ja kerrot että nyt haukkuminen rittää ja se siitä. Rupea sinakin sanomaa heitä fossiileiksi kun noin vnahoollisia ja ovat ja kysyppä kiristääkö heitä päästä niin hyvä tulee.

      • Ei h-i !

        Miten kuvittelet "avokämmenelläsi" olevasi parempi kuin aloittajan kuvailemat isovanhemmat?


    • Suoraan rehellisesti

      Minä kysyisin, mikä on tiedon ja tajunnan taso ja onko dementia jo noin pitkällä.

    • oppeliini1

      Miksi päästät nuo kaameat ikäloput lapsesi lähelle? Teet tuossa todella ison virheen kun huolellisesti ja harkiten lasket nuo lähellenne ja sallit lapsesi kuulevan niiden vihamielisiä lausuntoja.

      Sinä olet aina tiennyt (kuten meille kerrot) miten ala-arvoisia nuo ihmiset ovat aina olleet. Miksi et tee kanssakäymisestänne loppua?! Ymmärrätko mitä tuo tekee lapsesi itsetunnolle? (ei hän iänkaiken pysy 9 vuotiaana)

      Ne valinnat, ne valinnat!

      • anteeksiantava luonn

        No onneksi ei haukkuminen eole ollut kuin muutaman kerran, ja ollaan nähty 2-3 krt vuodessa eli melkein joka kerran jotain. Minut haukuttiin myös siitä, että noin vähästä ottaa nokkiin joten huh huh, kaikkia mielipiteitä sitä onkin. Lapsi haluaa kuitenkin tavata.......ja selittänyt oon, että vähän pöhköt huutelee tuommoisilla nimillä. No emme nyt tapaa kuitenkaan, on tuo sen luokan haukkumista ettei ihan olankohautuksella ohiteta. Kiitos selväjärkisistä mielipiteistä, koska olin itsekin yllättänyt, kuinka lähipiiri piti haukkumista "pikkujuttuna", ja minua tyhjän valittajana täällä oltiin vähän eri mieltä.


    • kammottava

      Tämä oli oikiasti niin järkky juttu, että tuli ihan uniin.

      • kkmmjjhthhyybvbb7

        Juu mun mielestä tämä on varsin yleistä haukkumista, joskaa nei ehkä noilla sanoilla, ei puolustelua , siis oliko toi vittuilua "Niin järkky juttu, että tuli uniin". Voisin kuvitella sukulaiseni noin vittuilevan halutessaan hmmm......pistää miettimään.


      • Omituista touhua.
        kkmmjjhthhyybvbb7 kirjoitti:

        Juu mun mielestä tämä on varsin yleistä haukkumista, joskaa nei ehkä noilla sanoilla, ei puolustelua , siis oliko toi vittuilua "Niin järkky juttu, että tuli uniin". Voisin kuvitella sukulaiseni noin vittuilevan halutessaan hmmm......pistää miettimään.

        Normaali ihminen joka on tottunut ihan asialliseen käytökseen - varsinkin - kun kyseessä on LAPSI, järkyttyy tuon kaltaisesta hulluudesta ja reagoi siihen.

        Pahoittelen jos teillä tuollainen ihan yleistä normisettiä.
        En hmettele että nuoret on nykysisin ihan maassa ja pihalla, kun aikuiset on noin pöljiä eivätkä enää edes tiedosta missä se raja menee kun itse ovat tottunut vaikka mihin omituisuuksiin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe