Samsung Galaxy Trend Plus kysysyksiä?

puhelin vaihtoon

Saako tästä puhelimesta suurennettua kirjasin kokooa esim. tekstiviesteissä sähköpostissa ja ylipäätänsä kaikissa asioissa?

Minulla ei ole kokemuksia samsungista. Onko tärkeä olla virustorjuntaohjelma?
Minulla on tällähetkellä lumia 800 ja siitä en saa muutettua fonttikokoa.

Onko tämä samsung huonompi kuin lumia 800?

Tässä samsungissa on tft-näyttö. Onko sillä mitään merkitystä jos vertaa lcd-näyttöön.

Ja mitä mieltä oletta yleensäkin tästtä samsung trend plussasta?

Puhelin olisii ihan normaalikäytösssä mutta fonttikoon muuttaminen olisi tärkeää.

16

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

      WP8 puhelimissa voi muuttaa fonttikoon joten osta sellanen ennemmin. Esim. Lumia 520 joka maksaa satasen. Alle 200 euron android puhelinta ei kannata edes harkita. Eivät saa päivityksiä ja hidastuvat käyttökelvottomiksi muutaman kuukauden jälkeen. Kokemusta on.

    • Itseasiassa tuo on parempi kuin vanha Lumia 800 malli. Trend plus on ok malli ja sillä pärjää hyvin.

      • zten


      • zten
        vapunen kirjoitti:

        Ei ole. Vanhaa Lumiaa ei kannata osta. Mieluummin WP8.

        No ei tietenkään enää vanhaa Lumia 800 mallia kannata ostaa kun
        tuskin niitä enää uutena saa.

        ZTE Blade Q luurissa fonttikoon säätely käy kätevästi asetuksien ruutusäädöistä.

        http://aijaa.com/ns6Elm

        Neljä kirjasinkokoa löytyy ja myös liukusäätimellä tapahtuva
        näytön kirkkauden säätö. Tuotakaan portaatonta ruudun kirkkaussäätöä
        ei Nokia Lumia 520 luurissa ole.


    • täysin turha

      Onko tuo portaaton liukusäädin muka joku must have puhelimessa?Ja halvat Zte puhelimet kannattaa kiertää väh. kilometrin päästä.

      • koreaa roskaa

        Tietenkin näytön kirkkauden portaaton säätö yksi tärkeimmistä
        ominaisuuksista älypuhelimessa.
        Kaikilla ihmisillä ei vaan ole semmoista norminäköä jolle riittää kolme ruudun kirkkaus tasoa, niin kuin Nokia Lumia 520 puhelimen säädöissä on.
        Toki automaattinen kirkkaudensäätö on myös Zte Blade Q luurissa ja toimii
        varmasti yhtä hyvin tai huonosti kuin Lumiassa.

        Itsellä on erittäin positiiviset kokemukset Zte Blade Q puhelimesta, on kyllä erittäin
        yllättävän hyvä Android luuri ollut 119 euron hintaan.
        Ja kyllä siellä Samsung luurimallistossa on kilometrin päästä
        kierrettävää täyttä p.a.s.k.a.a.k.i.n ollut tarjolla.


    • TFT näyttö on LCD näyttö. Näyttö on katselukulmaltaan ihan hyvä. Värit tosin ovat ylisaturoituneita esimerkiksi videoissa. Fontin kokoa ja typpiä voi vaihtaa asetuksista. Isoimmillaan ruudulle mahtuu vain muutama sana kerrallaan.

      Vertailu Lumia 800:n on hankalaa, koska kyse on eri ikäisistä puhelimista eri järjestelmillä. Trend on kuitenkin perustasoin laite, kun taas Lumia 800 edistyneempi. Esimerkiksi näyttö- ja kamera ovat paremmat Lumia 800:ssa. Perustason laitteelta ei voi edellyttää ihan kaikkea. Minä siirryin tähän Nokian C5-03:sta ja olen varsin tyytyväinen. Puheääni itse puhelimessa on aika kova hiljaisimmillaankin. En ostaisi tätä, jos tarkoitus on paljon puhua itse puhelimeen. Itse en juuri koskaan tee näin.

      Jos olet tottunut keskitason laitteisiin, niin suosittelisin kyllä jotain muuta kuin halpalatteita. Voi olla pettymys. Esimerkiksi S4 Mini voisi olla parempi vaihtoehto. Jos hinta pakottaa valitsemaan halvemman, kannattaa asennoitua siihen, ettei kaikkea saa eikä sitten tule tänne valittamaan, että on aivan p. kun joku ei toimi niin kuin haluaisi. Huomaa, että Trend käyttää mini-SIM:iä (siis sitä normaalia).

    • Sekin kannattaa muistaa että vertailee samanhintaisia malleja ennen ostoa. Nimittäin saattaa olla että samalla hinnalla saa paremman mallin ja silloin harmittaa jos tätä ei huomannut.

    • aloittaja1

      Minä päätin sitten lopultakin tilata lumia 625. En tiiä sitten oliko ihan hullu ostos?
      ainaskin näyttö suurempi kuin kasisatasessa. Kamera vähän heikompi vissiin mutta en minä kännyllä kuvailekkaan.

      • jjikg

        Hyvä päätös! P


    • Tuon lumian mallin näytön resoluutio on aika huono verrattuna sen kokoon. Muuten ok ostos jos pitää Lumian käyttöliittymästä.

    • Apinan

      Pystyykö samsung galaxy trendiin latamaan whatSApp ohjelma

      • samsung3

        Pystyykö


    • Kyllä.

    • Apinan

      Kiitos vapunen kovasti
      Olit suureksi avuksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe