Graviola

viola biflora

Onko kokemuksia Graviolasta. Onko siitä apua CFS:ään? Millaisia sivuvaikutuksia siitä voi saada?

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijarit.

      Ai, taas uusi kaiken mullistava hedelmä, mihin tätä enää tarvitaan, Noni hedelmänhän piti parantaa kaikki sairaudet ?

      Näille huijauksille ei loppua näy ennenkuin tulee joku laki niiden lopettamiseksi, toivottavasti mahdollisimman pian.

    • viola biflora

      Kiitos vastauksistanne. Onko kellään Graviolaa käyttäneellä kokemuksia sivuvaikutuksista? Olen saanut joistain luontaislääkkeistä pahoja haittavaikutuksia. Se ei ole läheskään niin paha asia, jos Graviolasta ei ole apua, mutta jos siitä tulee pahoja sivuoireita.

      • Juup.

        --Graviolalla on haittavaikutuksia, kuten mahdollisesti lisääntynyt riski saada Parkinsonin taudin oireita. Rottakokeessa ei kuitenkaan löydetty toksisuutta. Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä ja suolistossa, mikä voi johtaa infektioihin pitkässä käytössä. Graviola alentaa verenpainetta, joten sitä ei pidä juoda sellaisten, joilla on alhainen verenpaine. Verenpainelääkkeeksi näistä luonnontuotteista ei ole, koska vaikutus vaihtelee hallitsemattomasti--


      • No mitäs tuosta.
        Juup. kirjoitti:

        --Graviolalla on haittavaikutuksia, kuten mahdollisesti lisääntynyt riski saada Parkinsonin taudin oireita. Rottakokeessa ei kuitenkaan löydetty toksisuutta. Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä ja suolistossa, mikä voi johtaa infektioihin pitkässä käytössä. Graviola alentaa verenpainetta, joten sitä ei pidä juoda sellaisten, joilla on alhainen verenpaine. Verenpainelääkkeeksi näistä luonnontuotteista ei ole, koska vaikutus vaihtelee hallitsemattomasti--

        --Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä--

        Eli tällä saat pysyvän pil luhiivan.


      • viola biflora
        No mitäs tuosta. kirjoitti:

        --Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä--

        Eli tällä saat pysyvän pil luhiivan.

        Ok, jos Graviola laskee verenpainetta, niin taitaa olla viisainta unohtaa sen kokeilu. Itselläni on muutenkin matala verenpaine.


      • kokemusta.
        viola biflora kirjoitti:

        Ok, jos Graviola laskee verenpainetta, niin taitaa olla viisainta unohtaa sen kokeilu. Itselläni on muutenkin matala verenpaine.

        Kyllä sitä voi käyttää pienellä annoksella, vaikka onkin matala verenpaine. Itse olen käyttänyt ja mulla matala verenpaine. Mutta vaikutukset havaitsee kukin itse, jos niitä on. Kannattaa tarkistaa vitamiinit, että saako niitä riittävästi, niin ja e-epa- kalaöljykapselit!


      • viola biflora
        kokemusta. kirjoitti:

        Kyllä sitä voi käyttää pienellä annoksella, vaikka onkin matala verenpaine. Itse olen käyttänyt ja mulla matala verenpaine. Mutta vaikutukset havaitsee kukin itse, jos niitä on. Kannattaa tarkistaa vitamiinit, että saako niitä riittävästi, niin ja e-epa- kalaöljykapselit!

        Kiitos, näitä käytännön kokemuksia juuri toivonkin tänne. Omega-rasvahappoja syön säännöllisesti. Koitan myös muuten syödä monipuolisesti ruokaa ja rasvaista kalaa pari kertaa viikossa. Vitamiinejakin syön tämän lisäksi, vaikka ihanteellista varmasti olisi, jos ne saisi monipuolisesta ruoasta.


    • herbbiss

      Suosittelen www.iherb.com Huomattavasti edullisemmat hinnat kuin Suomessa ja tulee pienillä postareilla kotiovelle parissa viikossa. Jos käyttää ekan tilauksen yhteydessä koodia PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen. Erityisesti suosittelen Suomessakin myytäviä Solgaria, Now Foodsia yms. Kannattaa kokeilla!

      • Hiivaaaaaaaaaa

        Tuleeko noistakin hillupiiva ?


      • Toopet.
        Hiivaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Tuleeko noistakin hillupiiva ?

        Nonihedelmällä ei siis ollutkaan mitään vaikutusta mihinkään ja täytyi keksiä uusi taikahedelmä jota markkinoida hyväuskoisille, innolla odotetaan mikä tulee seuraavaksi.

        Kuinka paljon teitä voi vedättää ? rajattomasti vai ?


    • graviola

      Soursop prevents Cancer

      Soursop helps in decreasing the level of epidermal growth factor receptor and thus prevents the development of breast cancer cells. It also contains acetogenins which are anti-carcinogenic compounds and aid in inhibiting nicotinamide adenine dinucleotide oxidase of cancer cell.

      http://graviolateam.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe