Aurinkorannikko on hyvin VAARALLINEN paikka - älä tule tänne ja

SOS

jos on ihan pakko tulla LUE ENSIN TURVAOPAS ja siunausta matkalle:

http://www.lctorremolinos.suntuubi.com/datafiles/userfiles/File/2013-2014/SOS-passi/SOS-passi ja turvaopas 2014.pdf

19

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaleppi

      Se vastustaa ja on pilannut tämänkin jutun. Pyydetään Pekkariset apuun.

      • Pelon ilmapiiri

        Nykyään on turvallista enää Fugen suomalaiskoulussa ja silloinkin päiväsaikaan.
        Muuten aurinkorannikolla riehuu rosvojoukot ja kateelliset, väkivaltaiset suomalaiset maahantunkeutujat, soomimamut.


    • ?????????????????

      Missä se vastustaa? Miten pilannut?

      • Akseli Fersen

        Kyllä sen näkee jo Sokee-Reettakin että se on pilannut. Ei nyt auta muu kun Antti apuun.


      • muitakin maita on

        Sillä on ollut varkaita ijät ajat , lompakko lähtee alta aika yksikön.Välttäkää naiset etenkin olkalaukkuja , jos menette linjaautolla esim.laukusta lähtee kukkaro että heilahtaa,nm.kokemusta on.Muuten niin kaunista, mutta en lähde sinne rosvojen pesään enää ikinä.


    • Myfart

      http://myfart.123kotisivu.fi/372501407?i=88929827

    • Antti Arhinmäki

      Siis se sammui? Oikeesti? Teki sitten Arhinmäet…

    • Lomaa odotellessa

      Pieniä ristiriitoja oppaassa....Espanjan lain mukaan jokaisella yli 14-vuotiaalla pitää olla mukanaan henkilöllisyystodistus tai muu vastaava asiakirja. Kopiokin riittää. Autolla ajamiseen tarvitaan alkuperäinen ajokortti. Se käy myös henkilöllisyysto-distuksesta. Myös kaupan kassa tai pankkivirkailija tai vastaava saattaa haluta nähdä alkuperäisen henkilöllisyystodistuksen. Pidä henkilöpaperit, SOS-passi ja eurooppalainen sairausvakuutuskortti tai vastaava espanja-lainen kortti aina mukanasi. Pidä mukanasi mahdollisimman vähän henki-lötodistuksia. Harkitse korttien tarpeellinen määrä ulos lähtiessäsi.

      ELI pidetäänkö hlötodistus mukana vaiko eikö?

    • koulutus????

      Tuossa on toinenkin virhe. Ei ajokortti kelpaa henkilöllisyyden todistamiseen mikäli henkilöllisyyden todistamista haluava osapuoli ei sitä halua kelpuuttaa. Ajokortti on vain ajolupa. Kaupan kassa siis saattaa ilmoittaa, ettei ajokortti kelpaa ja ostokset, jotka oli aikomus maksaa visalla, jäävät sitten kauppaan.

      Jostain luin, että tuohon SOS-ryhmään mukaan haluavat saavat koulutuksen tehtävään. Missä koulutus tapahtuu, mitä siihen sisältyy ja minkälaisen pohjakoulutuksen koulutuksen antaja itse omaa? Kuka on valtuuttanut koulutuksen antajan tehtävään?

      Tunnen tapauksen, jossa SOS-puhelimeen yritettiin soittaa yli kahden tunnin ajan. Kukaan ei vastannut. Joten ei taida ihan akuuteimpiin tilanteisiin sopia?

    • asiantuntijaaa

      Hlötodistukset mukana ja kopiot niistä hotellin turvalokerossa.

      • minä

        teen toisinpäin. kopiot 1-2 kpl mukaan ja alkuperäiset hlötodistukset asunnolla.


    • vastausta odottaen

      Siis tää ei ole todellista! Vasta nyt eka kertaa katsoin oppaan läpi. Onko niin, että nuo SOS-ryhmään kuuluvat, jotka oppaan perässä yksilöidään, ovat niitä henkilöitä, jotka pitävät mukanaan kännykkää 24/7 ja tulkkaavat? Haluaisin tähän kysymykseen vastauksen, kiitos.

    • tapaus

      Meille kävi silleen kun tulimme lomalle Fuengirolan lähelle viikoksi vuokraamaamme loma-asuntoon viime kesänä pienen pienen mukulan kanssa että ajoimme junalla kentältä Fuen keskusasemalle ja siihen laukut kaupan eteen ja mukula kärryissä ja emäntä kauppaan ruokaa ostamaan mukaan ennen taksiin menoa nainen tuli näyttään jotain paperia ja sölkkäs jotain ja häipyi, sitten kattelin että helkkari yks laukku on hävinny eli toinen oli käynyt nappaamassa toiselta puolen. Meni paljon tarpeelista matkatavaraa hetis alkuun.

      No sitten kun seuraavana päivänä vuokra-autolla kun käytiin isossa supermercadossa niin parkkipaikalta huomasimme että auto jossa kolme epämääräisen näköistä tyyppiä lähti seuraan autoamme perässä, ajoimme F.n ulkopuolelle talon pihaan ja auto seurasi, pysäköimme ja jäivät odotteleen kun paikalla oli onneksi talon asukkaita, häivyimme nopeasti muksun kanssa sisälle , tarkkailivat vielä hetken ja sitten häipyivät.

      Jäi hyvin epämielyttävä olo koko loman ajaksi.

      Emme uskalla tulla uudestaan sinne tuntuu olevan hyvin rikosllista ja vaarlallista seutua nykyisin.

      • seirita

        Neuvo opiskele vähän kieltä että voit karkottaa rosvot,mua ei ole koskaan ryöstetty kuin kotimaassa viety pyörä 2krt.Olin just Aurinkorannikolla ja kaikki oli ok.


      • Fuge forever!
        seirita kirjoitti:

        Neuvo opiskele vähän kieltä että voit karkottaa rosvot,mua ei ole koskaan ryöstetty kuin kotimaassa viety pyörä 2krt.Olin just Aurinkorannikolla ja kaikki oli ok.

        Ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia Aurinkorannalla, onkohan ollut hyvätuuri vai. Aina olen saanut olla rauhassa. Alkoholia kohtuudella, ei yöaikaan ravintoloissa, rahat piilossa. Maailman paras paikka viettää lomaa!


    • SOS hoi

      Saisinko SOS ryhmältä vastauksen tuohon yllä olevaan kysymykseen. Minuakin kiinnostaa: kuka puhelinta kantaa mukanaan? Lista, kiitos.

      • Liisa.k.

        Moi! En kuulu ko ryhmään mutta tiedän että ainakaan kaikki nämä henkilöt eivät puhelmeen vastaa. Siihen päivystävät ihmiset varmaan ovat tässä joukossa mutta tuossahan on mukana monta Espanjaa osaamatonta esim Pekkarinen, Lintulaakso jne. Ei siis huota siitä että joku näistä siihen puhelimeen vastaisi


    • reppureissussa

      Joopa joo olin koko huhtikuun fuengirolassa ja liikuin REPPU selässä koko ajan kukaan ei edes yrittänyt viedä minulta mitään täytyy vain ihmetellä kuinka aina varoitellaan turhasta .Tule sinä aloittaja ihmeessä pois sieltä vaikkapa Helsinkiin niin kyllä ryöstäjiä ja varkaita riittää.

    • ,,,,,,

      AINUT VAARA on Fugessa suomalaiset jotka p a s k a a puhuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe