koiralle koti tarjolla

ajokooirallekoti

Tarjoudun ottamaan ajokoiran joka muuten joutuisi monttuun ajamattomuuden/huonon ajotaidon takia tai koiran joka ei pääse metälle riittävän usein omistajan innonpuutteen takia. :)

Koira tulisi omakotitaloon kahden muun koiran kaveriksi sisäkoiraksi, piha aidattu, joten siellä saisi päivät temmeltää kahden kaverin kanssa ja pitkiä lenkkejä päivittäin. :)

Ajava ajokoira itsellänikin on joten metsässä saisi käydä kautena vähintään 2 kertaa viikossa ja hyvän hoidon koira saisi.

Jos jollain on tämmöinen koira tai jonkun tutulla sattuisi olemaan niin laittakaa viestiä tänne.

Tarkoitukseni on vain pelastaa yhden koiran elämä tästä hienosta rodusta. :)

5

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokoiratar

      Olet ihana ihminen.
      Itse jouduin lopettamaan ajokkini muuttuneen elämäntilanteen takia.

    • suomenajokoira

      Kodinvaihtajat sivuille tulossa lähipäivinä suomenajokoiratyttö 7 v. Etsii uutta kotia, jolla olisi aikaa koiralle. Ei ulkokoiraksi pelkästään. Olen koiran "hoitaja", ihana lutunen on tämä koira niinkuin varmaan kaikki suomenajokoirat :) Koira asustelee lähellä Hämeenlinnaa.

    • ajokoiratar

      mistä saan yhteystietosi?
      pikaisesti

      • ajokooirallekoti

        minkälaisesta koirasta on muuten kyse? ikä? sukupuoli?

        Vaikuttaa paljon siihen voinko vielä yhdelle tarjota kodin. :) Tilaa sinäänsä paljon riittäisi.

        Oma sydän vaan särkyy kun kuulee näistä kodittomista koirista. :(


    • ajokooirrallekoti

      valitettavasti saan myöhemmin kesällä laumaani tuttuni ajokoiran, joka olisi monttuun joutunut terveyden takia (lonkkavika,allergiat). Koira on muuten niin elämää täynnä ja innokas metsästäjä. :) Lääkäri käynnit tuntui vain olevan entiselle omistajalle niin vaikeaa, koska maksavat.

      Harmittaa kyllä kun Ninni vaikuttaa täydelliseltä ajokoira tytöltä, vinkkasin yhdelle tutulleni asiasta, mutta hänellä tosin ei olisi tarjota kuin kerrostalo yksiö asuintilaksi koiralle ja pieni koirakaverikin, metsästys kyllä onnistuisi minun kauttani ja tuttukin on usein mukana ollut metsällä. liikuntaa varmasti myös saisi paljon.

      Kerrostalo koti ei taida välttämättä olla vaan paras aktiiviselle koiralle, tosin kyllä nämä omanikin 2 vuotta ovat kerrostalo elämää viettäneet ja hyvin meni sekin.

      Kiinnostaisiko tämmöinen vaihtoehto?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe