Mitä pelkäät eniten?

^ noin. Eli siis asioita, tapahtumia ja juttuja, joita pelkäät.

23

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pelkään tulta ja palovammoja ihan älyttömästi. Onneksi sentään kykenen ruokaa jotenkin laittamaan ja kynttilän sytyttämään, mutta en kyllä yhtään tykkää olla kuumien esineiden läheisyydessä.

    • Hukkumista. Jäille meno ei käy. Pimeällä en tykkää katsoa peiliin. En tiedä miksi... Joskus taas joutuu pelkäämään, että huitaisee joltakulta hampaat kurkkuun...

      • calpurniacherry^^1

        Sitä, että putoaisin jostain korkealta ja kuolisin/vammautuisin. Sairas korkeanpaikankammo ja meen ihan lukkoon jos joudun olemaan jossakin korkealla yli kaksi minuuttia... D:


    • Tieteellistä kuolemaa.

    • hobidee

      Eniten pelkään halvaantumista, että olen 30 tulevaa vuotta sairaalan pedissä tajuissani muiden kuitenkaan siitä tietämättä.

    • 20+17

      Vanhaksi ja huonokuntoiseksi tuleminen, joka ei voi elää täysillä niinkuin nyt nuorena. Halvaantumista, maineeni menettäminen ja sitten puoleksi mädäntynyt ruumis, mikään ei oo kammottavampaa, vaikka näkiski elokuvissa pelkästään.

    • siilio

      No en oikeestaan tiedä. Tavallaan pelkään kuolemaa (Yksi syy Taolaisuuteeni!), mutta en sitten tiiä, että jos joku päättäis ny tappaa mut, niin ottaisin sen ehkä jopa aika rauhallisesti.

    • muru^^

      pelkään menettäväni mun rakkaani uudelleen

    • en tiedä kuka olen

      Pelkään korkeita paikkoja mutta jotenkin silti samalla tykkään niistä :D Uteliaisuus voittaa pelon aina omalla kohdalla

    • Weh, minä itse pelkään korkeita paikkoja, hukkumista, ja sosiaalisia tilanteita... Enpä tiedä mikä noista on pahin :D

    • Sosiaaliset paikat tosiaan... Miten en itse muistanut? Ja kyllä täytyy myöntää, että olen lievästi arachnofobinen.

      • Enpäs minäkään mokomaa ajatellut ollenkaan, mutta pelkään ihan sairaasti ventovieraiden kanssa puhelimessa puhumista ja varsinkin sellaisille soittamista. Tätähän joutuu tekemään paljon, soittaa pankkiin, terveyskeskukseen... Nykyään pystyn siihen, aiemmin en ollenkaan vaan yksinkertaisimmankin asian kanssa jahkailin viikkoja. Kyllä siitä silti voimakas ahdistus tulee, toipuminen vie aikaa vaikka puhelu kestäisi vain muutaman minuutin.

        Sama ilmiö käy kimppuun myös asiakaspalveluchatissa. Kasvotusten en ole ollenkaan niin hermona, vaikka nekin tilanteet jännittävät. Ehkä mulla on joku yleinen auktoriteettikammo.


      • santiny kirjoitti:

        Enpäs minäkään mokomaa ajatellut ollenkaan, mutta pelkään ihan sairaasti ventovieraiden kanssa puhelimessa puhumista ja varsinkin sellaisille soittamista. Tätähän joutuu tekemään paljon, soittaa pankkiin, terveyskeskukseen... Nykyään pystyn siihen, aiemmin en ollenkaan vaan yksinkertaisimmankin asian kanssa jahkailin viikkoja. Kyllä siitä silti voimakas ahdistus tulee, toipuminen vie aikaa vaikka puhelu kestäisi vain muutaman minuutin.

        Sama ilmiö käy kimppuun myös asiakaspalveluchatissa. Kasvotusten en ole ollenkaan niin hermona, vaikka nekin tilanteet jännittävät. Ehkä mulla on joku yleinen auktoriteettikammo.

        Esitelmät... Taidan itse pelätä niitä hukkumista ja kuolemaa enemmän. Kuolema tulee vain kerran eikä sitä tarvitse tehdä luokan edessä...


    • Rugaru

      Epäonnistuminen kavereiden ja ystävien edessä. Sanojen sekoittaminen. Eläimet.

      • Neloth

        Sosiaaliset tilanteet ja huomion keskipisteenä oleminen.


    • hyrr1

      Pelkään maailman loppua. Pelkään että maa rupeaa rakoilemaan ja sieltä tulee laavaa. Pelkään, että kuinka suojelen lähimmäisiäni silloin. Niin, en mitenkään.
      Sitten pelkään myös illalla sitä, että mitä jos en herääkkään aamulla.

    • moottoriturpa

      Pelkään et sienet loppuu ja kytät seisoo joskus ovel. Se on vittu kerra tapahtunu ja joutu paskoo ikkunan et pääs karkuu nii nyt saa jännittää paskat housuis et joku runggariraiskaajapedokyttä tulee ja vie arestii

    • lonelygirll

      Kuolemaa > että joku murhaa mut > kärsimystä!

    • Pelkuri(ko)

      Pelkään eniten pimeää ja en uskalla pimeässä nousta sängystä ylös, katsomaan sängyn alle tai peiliin tai pitämään esim jalkaa sängyn reunan yli. Mulla on niin vilkas mielikuvitus että rupeen pimeessä näkemään harhoja.
      Toiseks eniten pelkään hukkumista. En voi edes kuvitella miltä tuntus tukehtua veden alla.
      - 14v tyttö

    • kamsf

      homoja, niitä pelkään eniten

    • 721

      Pelkään ett tekeminen loppuu. Että ei ole enää mitään tekemistä vapaa-ajalla.

    • pel0t0nl337

      Itse en oikein mitään pelkää, lähinnä tietyt asiat iljettävät mutta en laskisi sitä pelkäämiseksi.

      • moottoriturpa

        Jos tulisin nuolee sun ikkunaas sienis, ku oisit nuggumas nii katotaanko et paskantaisit seuraavat viikot tiiliskivii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe