Pakkomielteet

Onko sinulla pakkomielteitä? (Joo on tylsää :DDD)
Omani: En voi nukkua jos huoneen ovi tai verhot ovat auki. Kaapinovet saavat olla auki jos haluavat. Listaan asioita. Tarkistan herätyksen ja kellonajan usein. Villasukkia pitää olla aina jossain lähellä. En voi keskittyä, jos huone on sotkuinen. Varmistan asioita kymmenenkin kertaa peräkkäin. Naputtelen sormiani.
Noita ihan perusjuttuja, osa on ihan piintyneitä tapojakin, joista pitää lujasti kiinni. :D

14

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurpizza_

      -Jalkojen tärryyttäminen
      -Sormien naputtelu
      -En voi nukkua jos jokin kaapin tai komeron ovi on auki
      -Ilman pettoa ei voi nukkua
      -Näsäviisastelu
      -Tietokoneella ollessa saatan kesken kaiken nousta ylös ja ravata ympäri huonetta. Ilmeisesti olen vain liian levoton. XD

      • Eräs trotskilainen

        Hahaa, mie luulin olevani ainoa, joka tekee tuota ramppaamista. Tosin mie saatan lähteä kesken syömisenkin vaeltamaan ympäri taloa.

        Mie en voi nukkua, jos
        -huoneen ovi ei ole kiinni.
        -en näe ovelle.
        -kaappien ovet ovat auki.
        -huone on täysin pimeä.
        -en ole tarkastanut jokaista tavaraa tuhanteen kertaan.

        Minun täytyy myös olla varma siitä, että pakastimen ovi, sekä kaappien ovet ovat kiinni.


      • calpurniacherry^^
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Hahaa, mie luulin olevani ainoa, joka tekee tuota ramppaamista. Tosin mie saatan lähteä kesken syömisenkin vaeltamaan ympäri taloa.

        Mie en voi nukkua, jos
        -huoneen ovi ei ole kiinni.
        -en näe ovelle.
        -kaappien ovet ovat auki.
        -huone on täysin pimeä.
        -en ole tarkastanut jokaista tavaraa tuhanteen kertaan.

        Minun täytyy myös olla varma siitä, että pakastimen ovi, sekä kaappien ovet ovat kiinni.

        En voi keskittyä esim. tunnilla jos mulla ei oo käsissä jotain mitä näperellä.. :D Ärsyttää ihan suunnattomasti kun yleensä luullaan että oppilas ei keskity jos "touhuaa samalla jotakin muuta". Ja paskat! :D Mä en pysty kuuntelemaan yhtään, jos en samalla pyörittele sormissa jotain kynää tms.


    • Mäkin lähden joskus vaan kävelee nopeaan tahtiin ympäriinsä.

      • Neloth

        -kynsien painelu
        -hiusten nyppiminen
        -pöydän naputtelu
        Ja sitten en voi nukkua jos
        -koira ei ole sängyn jalkopäässä
        -kaapin ovi on auki
        -ovi on kiinni
        -joku tavara on väärässä paikassa
        -en ole pakannut reppua
        -roskiksen vieressä on roska
        -telkkari on päällä tai joku pitää jotain ääntä


    • Niin ja minun täytyy lähes poikkeuksetta sukia hiuksiani lähes koko ajan.

    • 14+15

      En voi nukkuu tai mennä ulos talosta tarkistamatta yli miljoona kertaa että kaikki lamput on kiinni, mikään hana ei oo auki ja että jääkaappi on varmasti kiinni. Myös niskan ja nivelten naksuttaminen. :D

    • läheisyyttäkaipaava

      1. Mun on pitää ainaki 10 kertaa tarkistaa et kuuluuko kuulokkeista läpi jos kuuntelen jotain musiikkia.
      2. En pysty nukkumaan jos huone on täysin pimeä.

      • kallosaurus?

        - Munkin Pakko tarkistaa aina että onko ne kuulokkeet oikeesti sillee ettei niistä kuulu läpi
        - En pysty nukkuun jos huoneessa on joku valonlähde, joka usein tuottaa ongelmia kavereiden kanssa yökyläillessä kun ne haluaa aina pitää lampun päällä...
        - Tää on kyllä vähän outo juttu, mut kirjottelen käteen omalla sormella tai sillä kynnellä oikeestaan, joskus jotain mitä ajattelen tai joskus jotain mitä esim. Joku sanoo leffassa tai jossain...
        -Vääntelen paljon käsiä ja sormia, varsinnin silloin kun oon hermostunut. En naksauttele, vaan vääntelen. Kaverit huomauttaa siitä paljonkin, koska usein en edes huomaa sitä...
        - Tarkistan aina kaksi kertaa että ovi on lukossa kun lähden.
        - Kun olen lukenut kirjan palaan aina pari sivua taakseppäin ja luen sen siitä kohdasta uudestaan niin pitkälle kuin jaksan.. :D
        - Minun on pakko saada jotain lukemista pöydässä, luultavasti koska veljen kanssa ei hirveesti ruokapöydässä tule puhuttua koska se lukee akkariaan ja vanhemmat aina töissä tai ei muuten vaan ehdi syödä meidän kanssa. Lauantaina mua aina kielletään ottamasta kirjaa pöytään, koska "koko perhe on pöydässä".. No ehkä sen ymmärtää.
        -Aina kun meen nukkumaan nii oon täs lähiaikoina yrittäny nukkuu ilman peittoo, ei onnistu kun tulee suojaton olo.
        Sama kanssa tässä, pakko pitää aina peitosta jotenkin kiinni. Ihan alitajuisesti vaan. Ja aina vasemmalla kädellä. Tän mä arvelen tulleen siitä kun joskus mummin luona olin ehkä viis ja katottiin joku nalle puh-leffa, jossa esiinty kallosaurus. Se oli jotenkin tosi scary vaikka tietty onnellinen loppu ja näin mut täst jotkut traumat ja siitä asti oon siitä peitosta kiinni pitäny. Outo juttu, kun mä en tiedä, että onko tällasta kallosaurus nallepuhleffaa ees olemassa? Taisiis, mä muistan sen selvästi, se leffa oli vielä sellasella videokasetilla, ei dvd-levyllä,kun mummilla oli molemmat soittimet. Voisko joku selventää mulle, onko se leffa olemassa vai ei, vai muistanko mä vaan harhoja?
        -Pakkomielle järjestellä kirjoja

        Siinäpä suurinosa


      • HeKeKee'd
        kallosaurus? kirjoitti:

        - Munkin Pakko tarkistaa aina että onko ne kuulokkeet oikeesti sillee ettei niistä kuulu läpi
        - En pysty nukkuun jos huoneessa on joku valonlähde, joka usein tuottaa ongelmia kavereiden kanssa yökyläillessä kun ne haluaa aina pitää lampun päällä...
        - Tää on kyllä vähän outo juttu, mut kirjottelen käteen omalla sormella tai sillä kynnellä oikeestaan, joskus jotain mitä ajattelen tai joskus jotain mitä esim. Joku sanoo leffassa tai jossain...
        -Vääntelen paljon käsiä ja sormia, varsinnin silloin kun oon hermostunut. En naksauttele, vaan vääntelen. Kaverit huomauttaa siitä paljonkin, koska usein en edes huomaa sitä...
        - Tarkistan aina kaksi kertaa että ovi on lukossa kun lähden.
        - Kun olen lukenut kirjan palaan aina pari sivua taakseppäin ja luen sen siitä kohdasta uudestaan niin pitkälle kuin jaksan.. :D
        - Minun on pakko saada jotain lukemista pöydässä, luultavasti koska veljen kanssa ei hirveesti ruokapöydässä tule puhuttua koska se lukee akkariaan ja vanhemmat aina töissä tai ei muuten vaan ehdi syödä meidän kanssa. Lauantaina mua aina kielletään ottamasta kirjaa pöytään, koska "koko perhe on pöydässä".. No ehkä sen ymmärtää.
        -Aina kun meen nukkumaan nii oon täs lähiaikoina yrittäny nukkuu ilman peittoo, ei onnistu kun tulee suojaton olo.
        Sama kanssa tässä, pakko pitää aina peitosta jotenkin kiinni. Ihan alitajuisesti vaan. Ja aina vasemmalla kädellä. Tän mä arvelen tulleen siitä kun joskus mummin luona olin ehkä viis ja katottiin joku nalle puh-leffa, jossa esiinty kallosaurus. Se oli jotenkin tosi scary vaikka tietty onnellinen loppu ja näin mut täst jotkut traumat ja siitä asti oon siitä peitosta kiinni pitäny. Outo juttu, kun mä en tiedä, että onko tällasta kallosaurus nallepuhleffaa ees olemassa? Taisiis, mä muistan sen selvästi, se leffa oli vielä sellasella videokasetilla, ei dvd-levyllä,kun mummilla oli molemmat soittimet. Voisko joku selventää mulle, onko se leffa olemassa vai ei, vai muistanko mä vaan harhoja?
        -Pakkomielle järjestellä kirjoja

        Siinäpä suurinosa

        Onko teillä muuten ticsejä? Minulla on niitä mm.
        -Naaman vääntely, oudot ilmeet ilman mitää syytä
        -Sormet liikkuu lähes koko ajan
        -Tahatomat kouristelut silloin tällöin.

        Tohon kasvojen vääntelyyn vielä se, että jos esim. Piirrän jotain iloista, niin mä tahattomasti virnistän samalla kun piirrän. Toi naaman vääntely on mulla myös tosi yleistä.


      • kurpizza_
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Onko teillä muuten ticsejä? Minulla on niitä mm.
        -Naaman vääntely, oudot ilmeet ilman mitää syytä
        -Sormet liikkuu lähes koko ajan
        -Tahatomat kouristelut silloin tällöin.

        Tohon kasvojen vääntelyyn vielä se, että jos esim. Piirrän jotain iloista, niin mä tahattomasti virnistän samalla kun piirrän. Toi naaman vääntely on mulla myös tosi yleistä.

        Sama homma piirtämisen kanssa kuin sinullakin. Se on oikeastaan aika yleistä. Jos luen kirjaa, jossa joku pyöräyttää silmiään, minun on pakko pysähtyä ja pyöräyttää silmiäni....


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Onko teillä muuten ticsejä? Minulla on niitä mm.
        -Naaman vääntely, oudot ilmeet ilman mitää syytä
        -Sormet liikkuu lähes koko ajan
        -Tahatomat kouristelut silloin tällöin.

        Tohon kasvojen vääntelyyn vielä se, että jos esim. Piirrän jotain iloista, niin mä tahattomasti virnistän samalla kun piirrän. Toi naaman vääntely on mulla myös tosi yleistä.

        Minulla on! Muunmuassa juurikin naaman vääntely, lähinnä vasemman suupielen nykiminen, irvistely ja silmien räpyttely. Sitten on myös pään pyörittely ja niskan nykiminen, sekä uusimpana ja häiritsevimpänä asioiden hokeminen. Saatan sanoa itsekseni jotakin käsittämätöntä siansaksaa, tai sitten toistaa sanomiani asioita ja fraaseja. Venäjänopettajani viljelemä "ну что" [nu chtó] on tarttunut minuunkin.


    • suwastikantti

      Haluaako sun kaapinovet olla usein auki? .
      .....joo sori oli pakko

      • kurpizza_

        Minun kaappieni ovet varmasti haluavat varmastikin olla! Aina kun menen nukkumaan, on joku ovi auki. Nyt ne kaikki ovat kiinni, mutta kun menen nukkumaan joko komeron tai vessan ovi raottuu pikkuhiljaa. Ne ovat taatusti salaliitossa keskenään. Sopivat häijyjä suunnitelmiaan, kun minä ja siskoni olemme koulussa. Sängyt ovat myös liitossa mukana. Sekä portaat. Päivällä voit tehdä mitä tahansa (älkää käsittäkö väärin!) eikä nirahdustakaan kuulu, mutta yritäppä olla hiljaa kun muut nukkuvat! Sitten naristaan. Sängyt taas ilmeisesti ulostavat/synnyttävät/manaavat pitkulaisia villakoiria, vaikka olisin imuroinnut edellisenä päivänä.

        Äläkä edes mainitse sukkia. Ne taatusti tekevät ne reiät itse ja syövät parinsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe