Mikä ärsyttää FB:ssä?

ärsyyntynyt

Niin, haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asioista jotka saa veren kiehumaan Facebookissa.. :) Tässä mun listani muodostuen omien fb-kaverieni käytöksestä:

1. AINAISET RUOKAKUVAT.
Minkä takia jokaikisestä ravintola-annoksesta pitää laittaa naamakirjaan kuva?? Luuleeko nää ihmiset oikeesti että mua kiinnostaa nähdä mitä he ovat juuri aikeissa syödä? Tai kun viedään kersat/kummimuksut yms mäkkiin mässäilemään hampurilaista. Niin johan taas pompsahtaa etusivulle kuva kersasta ja hampurilaisesta. Oi miten jännää, tällanen kuva pelasti mun päiväni!

2. EPÄTOIVOISET TYKKÄÄJÄT
Joku onneton reppana on totaalisen ihastunut vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Mutta asiaa ei tietenkään voi tälle ihastuksen kohteelle muutoin ilmaista, kuin painamalla joka helvetin kerta sitä kirottua tykkää- nappia! Ihmisen ei tarvii muuta kirjoittaa statuspäivitykseen kuin moi, ja tää reppana on samantien hakkaamassa tykkää- nappia. On äärimmäisen tärkeää että nimenomaan HÄN ehtii olla ensimmäinen tykkääjä. Tämä ikuinen tykkääjä on aina myös tykkäämässä jokaikisestä uudesta kuvasta, ja ei tule ainuttakaan päivitystä jossa tämä tykkääjä ei ole tykkäämässä ja kommentoimassa jotain tyhmää..

3. SELFIET
Tarvinneeko tätä enempää selitellä.. Itserakkaat, huomionhakuiset ihmiset lisäilee harva se päivä uusia kuvia itsestään. Tarkoituksena saada ihastuneita kommentteja/kehuja. Ja näin pönkittää itsetuntoaan lisää.

4. URHEILUHULLUN PÄIVITYKSET
Tulin just salilta. Lähdenpä tästä salille. Olin 3h salilla ja sitte vielä 1,5h jumpassa. Kävin äsken juoksemassa 20km... JA KETÄ KIINNOSTAA??!! Päälle vielä nää fucking peilin kautta otetut salikuvat.. Mulle ainakin liikunta on ihan normaali, jokapäiväinen asia. En tunne tarvetta ilmottaa jokaikisestä salikäynnistä facebookissa!!

5. AIKUISTEN NAISTEN FB-LÄSSYTYS
Fb:n myötä naiset on alkanu harrastaa näitä äärimmäisen vituttavia lässytyssanoja:
jaksuhali, jaksuja, oot raksu

22

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten vielä

      Dislike-napin puute

    • kissimyyr

      Entäs loppuun käytetyt mietelauseet? Voi jessus että ne ärsyttää! Pelkkää sanahelinää jonkun eteerisen taustan kanssa.

    • khkhjhgfr

      Jokapäivä monta kirjoitusta lemmikkieläimistä

      • EiFacelle

        Pakkoko siellä on roikkua?


    • nainen 30

      no miks ootte siellä? ei vois vähempää kiinnostaa fb.

      • kissimyyr

        On kavereita ulkomailla ja Suomessa, joita ei usein nää. Heidän kanssaan haluaa pitää yhteyttä, joka on minusta Facebookin perimmäinen tarkoitus ja hyvä puoli. Nää turhat päivitykset sun muut tulee ikävänä sivutuotteena.


      • myyrkiskis
        kissimyyr kirjoitti:

        On kavereita ulkomailla ja Suomessa, joita ei usein nää. Heidän kanssaan haluaa pitää yhteyttä, joka on minusta Facebookin perimmäinen tarkoitus ja hyvä puoli. Nää turhat päivitykset sun muut tulee ikävänä sivutuotteena.

        Face on ihan turha siihen yhteydenpitoon, käytä Skypeä!


    • SE FB on teennäinen itsetunnon kohentaja/alentaja sen mukaan miten pitkään siellä on ollut. Paras ratkaisu on että poistuu kokonaan FB:stä ja sen vaikutteista. Se ei ole helppoa, jos on tottunut käyttäjä ja riippuvainen statuksesta ja tykkäämisistä, mutta kun pääsee irti, niin huomaa että mailma on paljon avoimempi kuin aiemmin, siksi kun ei ole riippuvainen mistään. Fb siis koukuttaa kuin huumeet, vaikka moni ei sitä myönnä, mutta kokeilkoon irrottautua siitä. Itse lähdin pois n.6kk sitten ja alku oli hankalaa, mutta kokoajan helpottuu. Täällä suomi24:ssä käyn n.1krt kuussa ja vastailen joillekkin, ilman paineita hyväksynnästä.

    • KiimaNarja

      Eipä tuola fb:ssä voi niin olla etteikö se jotain ärsyttäis. Ihan sama mitä sielä tekee joku aina ärsyyntyy, sitä varten on ne blokkaukset. Ite laitan sinne semmosta mikä on minun mielestä vaikka hauska tai muuten laittamisen arvoista, toisinaan tulee laitettua ihan pelkkää tuubaa ja aivopieruja. Joskus tulee tykkäyksiä ja kommentteja, joskus ei. Semmottii se vaa on, mitäpä tuosta ressaamaan. Mulle se on vaan ajankulua ja semmosta yhenlaista hömppää, ei koko elämä. Mutta ei sitä voi kieltää etteikö nuo aloittajan mainitsemat jutut ärsytä, varsinki ku joillaki se ihanan lemmikkikoiran hännänheilumisen raportointi lähtee vähän lapasesta.

    • Ei laumaeläin

      Mua ärsyttää fb: ssä tuo jatkuva siitä vouhkaminen. Siks en oo koskaan liittyny enkä liity.

    • KiimaNarja

      Ja laumaeläin näyttää viihtyvän semmosilla foorumeilla missä siitä tosiaan vouhkataan. Oman kokemuksen mukaan tämän tyylin keskusteluja käydään kaikkialla muualla ku sielä facebookissa. ;)

    • ja paskat

      Siis eilö sinne sais laittaa MTN. Täs on tosi mont jotka ln yleisiä ja muita ri oikeestaa ookkaa. Jos ln tykkäyks nappi kai sitä saa painaa. Mjt camoon iteles eiks facee sais laigtaa näkäöjää enää mtn jy ei mtn kiinnosta

      • woe helewetti

        Nörtit ja tumpelot roikkuu fb:ssä. Luuleeko joku oikeasti, tätä virtuaalista fantasiamaailmaa joksikin pakolliseksi parametriksi elämässä menestymiseen. Miten aikuiset ihmiset jaksaa huomionhakuisesti ja julkisesti huudella, arkisia askareitaan tai jotakin tykkäyksiään? Mikä tässä on jutun juoni? Itse söin tänään mustaamakkaraa! Vaihdoin mersuun laturin hihnan ja kävin uimassa. Kiinnostaako tämä ketään? Entä kuka tykkää? Itselleni vastaten; Mustamakkara kiinnosti tuttavia jotka kutsuin luokseni syömään ja käymään kylässä, kun ei oltu nähtykään pitkään aikaan. Onneksi sain mersunkin kuntoon, mikä on äitiäni koko viimeviikon kiinnostanut, koska toimin nykyään hänen hovikuskinaan. Kummipoikani taas tykkäsi kovasti, kun käytin häntä uimassa! Tässä ovatkin kaikki asianosaiset, joiden kiinnostamisilla ja tykkäyksillä on minulle mitään merkitystä. Ei siitä virtuaali elämästä kukaan kostu mitään. Kukaan ei tule hyvälle mielelle ja elämä jää kokematta.


    • Lolleroooo

      Nämä:

      1. Joidenkin överit profiilikuva muokkaukset (Ei livenä ole edes sen näköinen)

      2. Tekee itselleen toisen profiilin, jolla kehuu omia profiilikuvia ym. (Aika noloa)

    • Huomioo

      Huomion hakijat!

    • posliinikauppa

      Delete omat 24 päivytkset-napin puute.

    • vitutuskäyrä

      Se, että jollakin tunnetulla murhamiehellä voi olla tuhat kaveria. Ne kaikki ei voi olla sukulaisiakaan eikä entisiä koulukavereita, joten ihmetteleviä kysymyksiä herää ainakin minulla.

    • jarikooo-tre

      Täytyyhän ääliöillä joku kanava olla,missä päteä,kun muuten ei kukaan tunne ja yritetään olla julkkiksia. Ketä nyt kiinnostaa joku kotiäiti,joka juuri teki pullaa,silitti paitaa,imuroi ,vei roskat pihalle ja otti kuvan itsestään,kun tuuli hulmusi hiuksissa. Tänään juuri näin,kun teinityttö seisoi pysäkillä ja heitti kädellään tukkaa taaksepäin,ensin luulin ,että katsoo itseään peilistä,mutta taisi olla näitä fb:n yksinkertaisia,joita kauheasti kiinnostaa,missä kohtaa olen bussilla tulossa,mitä ostin kaupasta ym. turhanpäiväistä. Jos ei ystävät joka päivä muista, että et ole olemassa, niin se ei ole maailmanloppu, mutta jotkut ei osaa olla tuntiakaan yksin. Tuhannet julkisuudenkipeät jopa soittelee lehtiin, että laittakaa sinne lehteen, että tv:stä tuttu, ehkä on ollut vahingossa jossain ja kasvot näkynyt, niin heti luullaan itseään suomen kuuluisimmaksi?Voin sanoa, että huomenna ei kukaan muista kuvaasi, kun joka päivä tulee uusi julkisuudenkipeä. Kaikki ei edes katsele televisiota tai nettiä, kun on oikeasti oikeita töitäkin. Hankkikaa oma elämä ja lakatkaa leikkimästä . Kokeilkaa extriiminä olla ilman älykännykkää edes viikko, niin huomaatte, että muuallakin on elämää ja harrastaa voi ilman jatkuvaa ruudun katsomista kävellessäkin. Alkoholistakin pääsee eroon, kun ei aukaise tölkkiä tai pulloa tai ei osta ollenkaan. Mutta, eipä tule munattua itseään, kun on juomatta.

    • Gerenaaattori

      Hyvät ja huonot uutiset ja kaikki hintit Sipilän ohella

    • Eimunfaceanäysielä

      Yhdyn aloittajan mielipiteisiin facebookista. Se on tuo saatanallinen selfien otto joka paikasta ja ruoka kuvat..evvk.

    • miinakinonjokyllästynyt

      Miksiköhän aloittaja ottaa tämän aiheen tällä suomi24:ä foorumilla esiin. Tuohan pitäisi olla kysymys siitä, mikä ärsyttää suomi 24:ä?
      Vastaus: Minua ärsyttää se kun suomi 24:ä kirjauneena saa lukea postia, JOKA TULEE KASVOKIRJALTA!

      Jatkuvasti saa näpätä roskakoriin pyyntöjä ja ei minun nimeni todellakaan ole m.........t, jolla verukkeella niitä viesteja minun postilaatikkooni LÄHETTÄÄ KASVOKIRJA ja se tietenkin tapahtuu sen vuoksi kooska suomi 24 on sillä linjallka että SAA LÄHETTÄÄ.

      Kysymys: Miten jatkossa teen että en saa kaveripyyntojä falskilla nimellä tänne postilaatikkooni??? Kiitos jo etukäteen vapauttavasta vastauksesta, sillä tälläinen toisen vaivaaminen asiattomilla pyynnöillä on tosi ärsyttävää ja pilaa koko päiväni. Ja vielä: En ole koskaan ollut kirjautuneena kasvokirjaan, tai jollain muulla tavalla tietoisesti hyväksynyt tälläistä käytäntöä. Ei kai mun tarvi???

    • yksin-jätetty

      Ajankulua FB on, sitä ei kukaan ota vakavasti tai en ainakaan usko. Jotkut tyypit siellä kyllä ärsyttää mutta suurin osa harmittomia. FB on hyvä kanava vammaiselle jota kukaan ei käy moikkaamassa päivä kausiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe