ONKO TÄMÄ NORMAALIA KÄYTÖSTÄ NAISELTA

TERO,.m,m

juu siis tytö ystäväni on tutustunut vanhaan lapsuuden kaveriinsa joka on naimisisa miehensä kanssa ja kun tämä hänen lapsuuden kaverinsa tuli käymään hänen luonaan kiin kinusi tyttö ystäväni sormuksen sormesta ja sitten he olivat meneet kulta sepän liikeseen
ja tämä hänen lapsuuden kaverinsa OSTI HÄNELLE takaisin uuden sormuksen näin tyttö ystäväni minule kertoi asian hopeiset sormukset mutta minun mielestäni kuulostaa todella erikoiselta touhulta ja tänään tyttö ystäväni ilmoitti vasta nyt illala minulle texstiviestillä että ei hän olekaan minun luokse tulosakaan vaan hän meni tälle lapsuuden kaverileen ja jää sinne yöksi ihme HOMMA ETTÄ MIKSIKÖHÄN minua hiukkasen epäilytää hänen TOIMINTANSA ja kysymys on 30 v naisesta

9

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • What the hell

      Mitään selvää en saanut.. Voimme siis päätellä että tämä ei ole normaalia tekstintuottoa aikuiselta mieheltä.

      • 11+19

        Juu en minäkään saanut selvää..


    • pirkka

      Nainen pettää sua!Jätä tommonen ja eti joku luotettava jos sattuu löytyy...kukaan tervejärkinen poijkkis ei päästä tyttöystäväänsä kenenkää toisen miehen luo yöksi ja jos päästää ni todennäkösesti nämä kaks sankaria toisiaan siellä panee...älä luota siihen akkaan

    • nimimerkki erkki

      Jättäisin heti naisen joka haluaa yöpyä jonku toisen miehen luona...

    • öööööööö

      Mun mielestä se lapsuuden kaveri on nainen? Mutta en ole varma, on niin sekava tuo ap:n teksti.

    • totanoinniinöö

      Oletkos itse vielä ala-asteella? Se että pilkut ja pisteet puuttuu, niin olisi viellä mennyt tämä teksti, mutta kun sanatkin ja lauseet sekaisin...

    • totuuden torvi

      Jos nyt oikein käsitin niin nainen on tavannut pitkästä aikaa lapsuuden kaverinsa (naisen), joka on omalla tahollaan naimisissa (hetero). Naiset ovat käyneet shopppailemassa koruliikkeessä ja myöhemmin nainen on ilmoittanut AP:lle ettei tulekaan hänen luo vaan menee kaverilleen ja jää sinne yöksi. Voi kamalaaa!!! Nainen viettää normaalia elämää kaverinsa kanssa, ou nou!

      AP - mene hoitoon.

    • 18 ja viisas

      *Uskomatonta että tämäkin aloitus on saanut näin monta vastausta.

      • 22 ja tyhmä

        Hauskaa miten joku tulee aina pätemään että "Kauheaa ku ihmisten on tällekin pitäny vastata!" Itse et ole sen parempi kuin muutkaan tähän ketjuun kommentoineet, luin aloituksen niin kuin moni muukin, ja vaikka tiedät että aloitus on outo päätit silti osallistua ketjuun kommentillasi.

        Ei ole pakko kommentoida mitään tämmöiseen aloitukseen. Et ole yhtään sen fiksumpi kuin kukaan muukaan joka on tähän ketjuun kommentoinut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe