Ei meistä mitään tule:(

prinsessa-65

Tunteita on molemmilla, mutta ei sitten kuitenkaan tarpeeks tai ainakin annat järjen viedä edelleen....
Jossain vaiheessa on pakko katsoa eteenpäin, ehkä jossain on joku ihan mua varten, eikä tarvii aina vain odottaa ja odottaa.....
Jos ihan oikeasti yrittäisit ja olisit tosissasi, niin kyllä ne vaikeudet olisi voitettavissa ja voitais jatkaa siitä mihin nyt on jämähdetty....
Ei ole helppoa tätä myöntää, edes tänne kirjoittamalla, mutta niin vahvat tunteet kun mulla sua kohtaan onkin, niin en voi vaan odottaa ja olla valmiina sua varten, kun sellainen tilaisuus suodaan.
Mä jos kuka tiedän miten käy suuremmallekin rakkaudelle ennen pitkää, jos toinen on pelkästään antava osapuoli ja toinen ottaa....se vie voimat ja lopulta se rakkauskin katoaa:(
Mutta ihan itsesi takia pyydän, että älä kuluta elämääsi siihen, miten sulla asiat nyt on......parisuhde ilman rakkautta ja toisen kunnioitusta, vain asunnon takia on epäreilua toista kohtaan ja tulee ennen pitkää vaikuttamaan myös itsekunnioitukseesi. Et kuitenkaan ole paha ja tunteeton ihminen, mutta et nyt vaan syystä tai toisesta jaksa/halua ottaa vastuuta omasta elämästäsi, vaan haluat päästä helpolla, vaikka satuttamalla muita:(
Olet mulle tärkeä ja rakas ihminen, mutta enää en aio elää kenenkään ehdoilla,
jos uuden parisuhteen vielä aloitan, niin siinä eletään molempien osapuolten ehdoilla - parisuhde on kahden kauppa:)

14

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s nainen

      mulla on samatilanen.

      ikäero 30 vuotta

      mutta rakastan häntä

      olen nuorempi

    • asuntovelka.

      Mut mä en usko lopulta parisuhteeseen. Miksi ei voisi nauttia satunnaisesti tai vähän pidempiaikaisesti ihmisistä, erilaisuudesta, lämmöstä, seikkailuista, kokeiluista ymymym kokeiluista ilman parisuhteen tuomaa kahletta??

      Varmasti jokainen toivoo sitten vanhana sitä että olisi joku siinä vierellä jakamassa niitä hitaita minuutteja, mutta eikö elämä, eletty sellainen voisi toimia rikastuttajana itsessään?

      Ei tämä mulle kyllä ollut, mutta näin ajattelen. Voihan sitä välittämistä olla, vaikka ei missään parisuhteessa olisikaan -tunteita olisi vaikka muille jakaa ja jokaisella vielä erikseen se speciaali :)

      Liian konservatiivista minulle.

    • rakkauden voima

      Oletko sinä prinsessa 65 ihan oikeasti livenä jutellut sen toisen osapuolen kanssa. Tietääkö se toinen osapuoli sinun tunteesi? Hänhän saattaa ajatella, että sinä olet jo mennyt. Ei tuollaisia ajatuksia kannata vain tänne heittää tuntemattomille. Itse en ainakaan täältä poimisi itselle mitään. Täältähän voisi omia vaikka mitä kirjoituksia ja varmaltakin tuntuvat kirjoitukset voivat olla ties keneltä pelleilijältä joka syystä toisesta tietää tilanteesta.

      Vähän kyllä pisti silmään kirjoituksesi syytös kuinka toinen satuttaa muita. Tuo tilanne saattaa satuttaa ihastuksesi kohdetta mitä raskaimmin eikä hänen välttämättä ole helppoa tuossa tilanteessaan. Ehkä yrittää ratkaistakin sitä. Pääasia on, että itse toimit avoimilla korteilla toista tukien. Onnea teille.

      • prinsessa-65

        Olen jutellut, mutta tunteistani tuskin tietää tai ainakaan miten vahvat ne ovat:(
        Enkä tänne kirjoitellut häntä tavoittaakseni vaan ihan omia ajatuksia puratakseni...edes johonkin:(
        Tarkoitus ei ollut syyttää häntä, mutta tilanne on mielestäni oikeasti sellainen, ettei hän voi olla satuttamatta muita ja varmasti kärsii siitä itsekin, mutta en silti ymmärrä.....elämä ei ole, eikä tule olemaan helppoa, mutta miksi vaikeuttaa sitä entisestään?


    • ....................

      Kyllä se niin on että parisuhteessa, jossa on asuntolaina, rakkaus jota on joskus ollut ja vielä lapsia, niin se menee jopa LUULLUN rakkauden edelle. Se vain on näin. Raha ratkaisee, ja kyllä minulla painaa enemmän 200 000 euroa, kuin usko kuviteltuun rakkauteen -olipa tunne mikä on. Ja vielä kun saan maistaa samalla elämää ja ihmisiä ilman kahletta. Olen rehellinen puolisolleni ja niin hänkin minulle, mutta siit huolimatta jokin pitään meidät yhdessä.

      Ei kiitos riitaisaa eroa, jossa jommankumman käsittelemättömät tunteet toimivat primitiivisten puolustuskeinojen taistelukenttänä! Kun ne itse tiedostaa, voi herätellä toistakin kuullen myös hänen tunteitaan, pelkojaan ja muita tunteen tiloja, jotka heräävät kun pettymys aiempaan elettyyn elämään ei sittenkän toimi.....
      Ja erityisesti silloin kun menee huonosti, ei kannata erota, vaan se voi olla molemmille tilaisuus kasvaa puolisoina/ihmisenä.

    • yksi näkemys

      Pelkän rahan vuoksi ei kyllä kannata olla yhdessä. Totta parisuhteessa tulee huonoja aikoja, jotka voidaan selvittää. Mutta jos huonot ajat jatkuvat pidempään ei suhdetta voi enää perustella ei tunteella eikä järjellä. Pitää miettiä kokonaisuutta ja hyvinvointia myöskin. Kukin tehköön sen tyylillään ja omallatunnollaan. Osahan voi elää huonossa suhteessakin ja samalla pettää toista. Valintoja kaikki.

    • etluvannutruusutarha

      Ihan hyvissäkin suhteissa petetään. Tulee niitä ikäkriisejä ja seikkailunhalua. Jotkut pystyvät ajattelemaan niin, että seksi ei ole pettämistä jos siinä ei ole tunteita mukana.
      Raskas työ ja raskaat huvit...

    • vhlkggfekkyr

      Se on niin helppoa sivusta sanoa mitä toisen
      pitäisi tehdä tietämättä tarpeeksi kuitenkaan.
      Olen sanonut hyvästit meille jo ajat sitten.Syitä
      siihen päätökseen löytyy paljon myös sinun
      teoista ,ja miksi en toimi suhteesi mitenkään.

      • tsadaadaa

        Miksi olet vielä täällä jos olet sanonut hyvästit toiselle. Jos ikävöit ja kaipaat kuitenkin niin miksi et ota yhteyttä toiseen ja yritä selvittää asioita.


      • täällä kun ei voi_

        tietää koskaan kenelle kirjoittaa siksi ei kannattaisi syyllistää tuntematonta jonkun toisen teoista.


      • jo ajat sitten ??

        miksi ihmeessä sitten vielä täällä syyllistämässä muita ??


      • vinkkinä vain

        kun puhutaan oikeiden ihmisten kesken niin silloin tiedetään tarpeeksi eikä tarvitse nettipalstalla hyökkäillä.


    • fgjjvvrdlrq

      Yrittänyt olen. Olen ehdottanut että juteltaisiin,mutta
      hän ei halunnut.Turhaa on täällä enää käydä.Kiitos kun
      herätit todellisuuteen.

    • herää todellisuuteen

      jep viisas päätös menehän eteenpäin, mutta muista että varatut miehet keksivät juuri tuollaisia tarinoita saadakseen seksiä nuorilta nätiltä naisilta ja toisaalta naiset luovat omaksi edukseen valheellisia fantasioita miehistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe