suomalaiset rumilukset

9e584tj

miks suomalaiset naiset on rumia? SIIS HYI VITTU! tai sanotaan että suurin osa. lorttoperseisiä pullanaamoja. löytyy tietysti kauniitakin, mutta aivan varmasti tätäkin tekstiä tällä hetkellä lukee rumat.

16

322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • min poho hoono soome

      Lause aloitetaan isolla alkukirjaimella.

    • Mieti sitä.

      Ne on samasta syystä rumia kuin miehetkin.

    • kysymys ap:lle

      Mitä tarkoittaa lorttoperse?

    • Suvun rumin

      Kai se geeneistä johtuu. Mulla suvussa ollut joskus joku ruma henkilö ja mä onneton perin sitten rumuuden aiheuttaneen geenin. Ei mun vanhemmat ole rumia,eikä isovanhemmatkaan, joten jostain kauempaa satojen vuosien takaa se rumuus juontaa. Ei mun suvussa muita näin rumia ole kuin mä, en tiedä miks mulle napsahti se rumuuden aiheuttanut geenivika. Tasapaksu, persjalkanen, maata myöten kasvanut petolinnunpersenaamainen nainen, tuo kuvaa mua täydellisesti. Tympäisee ja vituttaa itseäkin, kun on ainoa kummajainen koko suuressa suvussa. Onneks velipojan tytöt säästyivät tältä geenivialta, olis ollut kamalaa, jos heistäkin olis tullut yhtä karsean näköisiä kuin tädistään. Mun kohdalla se rumuus johtuu geeniviasta.

      • geenikartta

        Olet siis tullut sukuusi.Sellaista elämä on.


    • treenaaja.

      Läskiys johtuu laiskuudesta että ei viitsi tai jaksa liikkua. Kotisohva on monelle rakas paikka eikä siitä lähdetä pois kun pakolla.

      • dghj

        mutta ei se susta välttämättä hyvännäköistä tee jos treenaat :) kasvothan se juttu on, kasvoja ei voi muuttaa mutta vartaloa voi hahahahaaa


    • greewtbwetbg

      Kasvoja voi muuttaa plastiikkakirurgian keinoilla.

      • Vrt

        Joo niin voi,hyviä esimerkkejä vilissyt viimepäivinä otsikoissa.


    • Mies24

      Missäs se ap oiken aikansa viettää. Itse ainakin näen ihan tavallisen kauppareissun aikanakin paljon kauniita suomalaisia naisia. Ei muuta kuin ulos sieltä hikisestä poikamiesyksiöstä, ja tutustumaan heihin. Vaihtoehtoisesti voit toki jatkaa tuota itkemistä tällä palstalla.

    • .......

      Kuulostaa vähän hassulta kirjoittaa, että varmasti tätäkin tekstiä tällä hetkellä lukee rumat. Siis silloin kirjoittamishetkellä, johon ilmeisesti viitataan, sitä ei ole todennäköisesti lukenut muut kuin kirjoittaja itse. Vai oliko ruma puolisosi selän takana kurkkimassa?

      • voi ny stana

        Äitee sillä tais olla selän takana kyselemäs, että eikös nyt olis jo aika laittaa kone kiinni ja mennä nukkumaan...huomenna on koulupäivä...

        KAUHIAN RUMA vielä se äitee!!!!!


    • kauneus tulee sisältä

      Ehkä kannattaisi mennä sitten vaikka ulkomaille ja tuoda sieltä itsellesi puoliso! Kun saat rakkautta,niin ehkä tekstisikin pehmenevät! Muista kuitenkin,että kauneus lähtee sisältäpäin! Omasta mielestä kaikki ihmiset ovat kauniita..

    • hahhaa..

      Suvun rumin, kiitos ulvomisnauruista! :'D

    • Tässävastausolehyvä

      Rumuus ja läskeys johtuu siitä että, kauneutta ja hoikkuutta vaativat ihmiset ovat usein niin järkyttävän yksinkertaisia ja säälittäviä sekä henkisesti kehittymättömiä surkimuksia, ettei suurinta osaa motivoi muuttaa ulkonäköään heidän mieliksensä.
      Aloittaja voi aivan vapaasti katsella netistä kauniiden ihmisten kuvia ja mennä vaikka Pariisiin tai Roomaan viikonloppulomalle.

      • on se jännäääää

        Hän saattaa järkyttyä, kun huomaa että Pariisista ja Roomastakin löytyy vähemmän viehättäviä yksilöitä.

        Ehkä kuitenkin olisi parempi sijoittaa rahat ammattimaiseen keskusteluapuun..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe