vyötärö kiinnittää huomion

oletteko huomanneet

Oletteko te muut naiset huomanneet saman kuin minä, että kun korostaa pukeutumisella vyötäröä niin miehet tuijottavat kadulla? Minulla ei ole isoja rintoja, vaan pienet, mutta x-mallinen olen muuten. Ihan sama mitä on päällä, käänsin joskus päitä kauppareissulla vain hupparilla ja vanhoilla farkuilla joiden päälle olin kiskonut hippihenkisen lyhyen hameen. Siis ei mitenkään erityisen tyylikästä. Ihmettelin huomiota. Jälkeenpäin tämän sattuessa monta kertaa, olen laskenut 1 1: pitkät hiukset auki ja kapeaa vyötäröä myötäilevät vaatteet sen tekevät, ja näköjään ihan sama mitkä vaatteet.

Vai mitä miehet?

31

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evoluutiota nääs

      Eikös tuon sanota rintoja lisäksi korreloivan hedelmällisyyden kanssa.

    • se rumin kaikista

      Mulla ei ole kapeaa vyötäröä mitä korostaisin, enempi olen malliltani tasapaksu pökkelö, niin pukeudun väljiin vaatteisiin. Eikä mun rinnatkaan ole niin hääppöiset ett niitä kannattais pukeutumalla korostaa. Mua saatetaan tuijottaa sen takia, kun olen ruma kasvoiltani ja jotkut jopa vilkaisivat uudestaan, että on se tosiaan helvetin ruma ämmä ;). Toiset taas välttelee katsomasta näin rumaa naista.

      • Miehinen näkemys

        "...kun korostaa pukeutumisella vyötäröä niin miehet tuijottavat kadulla?"


        Niinhän se on, sukupuolesta riippumatta, että ihmisen vartalo muuttuu kiinnostavamman näköiseksi, jos vyötärö on edes hiukan muuta vartaloa kapeampi.

        Naisten ei tarvitsisi kuntoilla niinkään itseään laihduttaakseen, vaan vyötärölinjaansa kaventaakseen. Pulleus sinänsä ei tee naisen vartalosta rumaa.


    • Hyvä hyvä !

      Juu, pitkät hiukset auki. Kerrankin joku on tehnyt ihan oikean päätelmän !

      Eikä se niin hirveetä, vaikka maha vähän pömpöttää, jos vyötärö löytyy rintojen alta. Sen takapuolen kohdan pitäisi kuitenkin olla aina se levein kohta ja rinnat pitää olla.

      Vartalon myötäinen juu. Ei kannata peittää millään säkillä.

      • salijyty

        -Sen takapuolen kohdan pitäisi kuitenkin olla aina se levein kohta-

        Kyllä naisellakin pitää hartiat olla leveämmät kuin perce!


      • ,,,,.

        "Eikä se niin hirveetä, vaikka maha vähän pömpöttää, jos vyötärö löytyy rintojen alta."


        Täällä kotipaikkakuntani taajamassa liikehtii eräs nainen, joka valittiin aikoinaan missiksi paikallisissa kilpailuissa. Hän ei ollut vartaloltaan mikään ideaali missityyppi (melko lyhyt), mutta kauniiden kasvojen lisäksi hänen erityisen muodokas vartalonsa oli sillä tavalla harvinainen, että se oli todella kiinteä sellainen.

        No, nyt tämä nainen on jo lähes kuusikymppinen. Kiloja on tullut runsaasti lisää, mutta hänen vartalonsa on yhä todella naisellinen ja iästä huolimatta miehen katsannossa kiinnostavan näköinen. Ja miksi hän sitä on, johtuu ennen kaikkea siitä, että tämä hänen kiinteytensä on pitänyt vyötärölinjan kurissa ja selvästi muuta vartaloa kapeampana. Tietysti kiinteys on edesauttanut siihenkin, että povi ja takapuoli ovat yhä melko ylhäällä ja ensiksi mainittu pyörii vieläkin viettelevästi.


      • ,,,,...
        ,,,,. kirjoitti:

        "Eikä se niin hirveetä, vaikka maha vähän pömpöttää, jos vyötärö löytyy rintojen alta."


        Täällä kotipaikkakuntani taajamassa liikehtii eräs nainen, joka valittiin aikoinaan missiksi paikallisissa kilpailuissa. Hän ei ollut vartaloltaan mikään ideaali missityyppi (melko lyhyt), mutta kauniiden kasvojen lisäksi hänen erityisen muodokas vartalonsa oli sillä tavalla harvinainen, että se oli todella kiinteä sellainen.

        No, nyt tämä nainen on jo lähes kuusikymppinen. Kiloja on tullut runsaasti lisää, mutta hänen vartalonsa on yhä todella naisellinen ja iästä huolimatta miehen katsannossa kiinnostavan näköinen. Ja miksi hän sitä on, johtuu ennen kaikkea siitä, että tämä hänen kiinteytensä on pitänyt vyötärölinjan kurissa ja selvästi muuta vartaloa kapeampana. Tietysti kiinteys on edesauttanut siihenkin, että povi ja takapuoli ovat yhä melko ylhäällä ja ensiksi mainittu pyörii vieläkin viettelevästi.

        "...ja ensiksi mainittu pyörii vieläkin viettelevästi."


        Korjaus: P sanoa viimeksi mainittu. Ymmärrätte varmaan, miten vaikuttavasta ilmiöstä on kyse, kun vaivauduin asiavirheeni korjaamaan.


    • fbsfbsbbsbsbfs

      Itse en kyl ainakaan ensimmäisenä kiinnitä huomiota naisen vyötäröön, kyl silmät, hartiat (pidän leveistä hartioista), tissit ja peppu menevät edelle

      • Mies-1989

        Aika jännä että joku pitää leveistä hartioista, minun mielestäni se on miesmäinen piirre eikä sovi naiselle. En tykkää naisten ulkonäössä muistakaan maskuliinisista piirteitä, ne ovat iso Turn off.


      • Jooooooppi
        Mies-1989 kirjoitti:

        Aika jännä että joku pitää leveistä hartioista, minun mielestäni se on miesmäinen piirre eikä sovi naiselle. En tykkää naisten ulkonäössä muistakaan maskuliinisista piirteitä, ne ovat iso Turn off.

        Ei ne pullohartiat ole nätit naisellakaan. Kauniit olkapäät korostuvat leveämmissä hartioissa mutta bodarit on erikseen. Minä taas naisena olen kiinnittänyt huomiota että miehet kiinnittävät aina huomiota jos satut katsomaan heitä. Eiköhän se riitä aika pitkälle ja jos hymyilet niin tulevat jo jutullekkin. Nykyään pukeudun miten pukeudun ja kesällä kuljen pääosin mekoissa ja varvastossuissa. Aina olen saanut ihan tarpeeksi huomiota eikä sitä määräänsä enempää kukaan halua =)


      • oletteko huomanneet
        Mies-1989 kirjoitti:

        Aika jännä että joku pitää leveistä hartioista, minun mielestäni se on miesmäinen piirre eikä sovi naiselle. En tykkää naisten ulkonäössä muistakaan maskuliinisista piirteitä, ne ovat iso Turn off.

        Minulla itse asiassa on naiseksi vähän leveät hartiat, muttei mitkään uimarin hartiat. Peba on siis hartioita kapeampi, muodoltaan se on kyllä muuten jees ainakin saamani palautteen mukaan. Olen siis y-mallinen, jolla kuitenkin selkeä vyötärö, pyöreä peba ja suhteessa kroppaan vahvat reidet. Poikaystäväni lukiossa kertoi aikanaan viehättyneensä mm. hartioistani, joten kai tämä jakaa mielipiteitä.


      • Mies-1989
        Jooooooppi kirjoitti:

        Ei ne pullohartiat ole nätit naisellakaan. Kauniit olkapäät korostuvat leveämmissä hartioissa mutta bodarit on erikseen. Minä taas naisena olen kiinnittänyt huomiota että miehet kiinnittävät aina huomiota jos satut katsomaan heitä. Eiköhän se riitä aika pitkälle ja jos hymyilet niin tulevat jo jutullekkin. Nykyään pukeudun miten pukeudun ja kesällä kuljen pääosin mekoissa ja varvastossuissa. Aina olen saanut ihan tarpeeksi huomiota eikä sitä määräänsä enempää kukaan halua =)

        En tarkoittanut pullohartioita vaan suhteessa kroppaan sopusuhtaisia ja siroja hartioita. Ne sopivat naiselle paremmin ihan niin kuin muutkin feminiiniset piirteet. Myös selkeästi erottuva lantio on kaunis eikä sellainen lantioton suora pötkyläkroppa.


      • tilitulimeni
        Mies-1989 kirjoitti:

        En tarkoittanut pullohartioita vaan suhteessa kroppaan sopusuhtaisia ja siroja hartioita. Ne sopivat naiselle paremmin ihan niin kuin muutkin feminiiniset piirteet. Myös selkeästi erottuva lantio on kaunis eikä sellainen lantioton suora pötkyläkroppa.

        Niin, makuja on monia, minä taas en kovin erottuvasta lantiosta pidä, leveä perä on leveä perä, varsinkin, jos se perä on huomattavasti hartioita leveämpi, niin se on suuri turn off.


      • rgwgwgwgwgg
        oletteko huomanneet kirjoitti:

        Minulla itse asiassa on naiseksi vähän leveät hartiat, muttei mitkään uimarin hartiat. Peba on siis hartioita kapeampi, muodoltaan se on kyllä muuten jees ainakin saamani palautteen mukaan. Olen siis y-mallinen, jolla kuitenkin selkeä vyötärö, pyöreä peba ja suhteessa kroppaan vahvat reidet. Poikaystäväni lukiossa kertoi aikanaan viehättyneensä mm. hartioistani, joten kai tämä jakaa mielipiteitä.

        Just tollanen on unelmakroppa, varsinkin, jos on viel suht paljon lihasta :)


    • simbio

      Oikeassa olett, sama huomattu!! .)

    • kaponen vyötärö

      Olen huomannut. Siihen kiinnittyy niin miesten kuin naistenkin katseet.

    • näinn

      kaunis ja viehättävä hymy herättää paljon enemmän huomiota. Kannattaa kokeilla

    • nsklhfdsjk

      Joskus naurettavat vaatteet kääntää päitä. Sanoisin että aika usein. Älä tulkitse sitä muuksi mitä se on.
      Kaikki huomio ei ole hyvästä, Eli et välttämättä kapealla vyötäröllä kääntele päitä vaan omituinen tyylitajusi tekee sen. Kukin tyylillään, joskus on nähnyt ihan tosi hulppeita asukokonaisuuksia, sehän ei tarkoita että juuri se ihminen olisi muuten mitenkään kiinnostava.

      • oletteko huomanneet

        Ei kannata tarkoituksellisesti tulkita tuota mahdollisimman negatiivisesti jostakin yleisestä tyylistäni. Huomasit varmasti, että totesin kyseessä olleen kauppareissun ja etten siihen ollut oikein panostanut. Se oli esimerkki siitä, että jos vaatteet ovat tyköistuvat vyötäröltä, ei ole väliä mitä on päällä (hupparini ei ollut mikään säkki, hamekin oli hippihenkinen minihame ja jos muistat, oli yhdessä vaiheessa tavallista, että lyhyitä hameita käytettiin farkkujen päällä - ei ollut mitenkään hirveän erikoista tuo tyylini). Olen huomannut saman, kun on pukeutunut fiksusti ja menossa muualle kuin vain lähikauppaan. Ja joo, tiedän että sirkuspellet kääntävät päitä ihan muista syistä.


      • jfahahrfhvjkadfjkdl
        oletteko huomanneet kirjoitti:

        Ei kannata tarkoituksellisesti tulkita tuota mahdollisimman negatiivisesti jostakin yleisestä tyylistäni. Huomasit varmasti, että totesin kyseessä olleen kauppareissun ja etten siihen ollut oikein panostanut. Se oli esimerkki siitä, että jos vaatteet ovat tyköistuvat vyötäröltä, ei ole väliä mitä on päällä (hupparini ei ollut mikään säkki, hamekin oli hippihenkinen minihame ja jos muistat, oli yhdessä vaiheessa tavallista, että lyhyitä hameita käytettiin farkkujen päällä - ei ollut mitenkään hirveän erikoista tuo tyylini). Olen huomannut saman, kun on pukeutunut fiksusti ja menossa muualle kuin vain lähikauppaan. Ja joo, tiedän että sirkuspellet kääntävät päitä ihan muista syistä.

        Sellaista tyyliä en todellakaan muista, eipä ole täälläpäin näkynyt. Pidän sitä outona mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Itse ajattelisin että eikö naine osaa päättää haluaako pitää housut vai hameen? Mut hei meitä on moneen lähtöön. suo anteeksi jos närkästyit.
        Itse suosin klassista tyyliä, aina. En käytä housuja ja hameita samanaikaisesti, huomiota on riittänyt.


    • 10+9

      Hmm ap, kyllä se joskus on niinkin, että erikoiset vaatteet vievät huomion jo sinällään :D Ja minä ainakin usein ajattelen, että miehet ja naisetkin tuijottavat, koska näytän jotenkin oudolta. Ja itse taas huomaan varmasti minkänäköisen ihmisen tahansa kohdalla kirkkaat värit, erikoiset kuviot, huomiotaherättävät vaatteet. Se on ihan luonnollista.

      Mutta: miehillä on kyllä geneettisesti mieltymys kapeaan vyötäröön, koska se viittaa hedelmällisyyteen ja hedelmällisessä iässä olemiseen. Monia muitakin tällaisia ulkonäöllisiä asioita on, sama juttu tietysti toisinkin päin, eli naiset suosii tiettyjä piirteitä miehissä.

      • oletteko huomanneet

        Juu, en väittänytkään, ettei näin olisi. Juttu vain on siinä, etten yleensä pukeudu mitenkään erikoisesti. :) Kun tuossa edellisessä kommentissa mentiin perusteetta henkilökohtaisuuksiin, ts. väitettiin, että pukeudun aina tyylittömästi, niin siitä sitten vähän suivaannuin.


      • jfkdajkfda
        oletteko huomanneet kirjoitti:

        Juu, en väittänytkään, ettei näin olisi. Juttu vain on siinä, etten yleensä pukeudu mitenkään erikoisesti. :) Kun tuossa edellisessä kommentissa mentiin perusteetta henkilökohtaisuuksiin, ts. väitettiin, että pukeudun aina tyylittömästi, niin siitä sitten vähän suivaannuin.

        En väittänyt että aina pukeudut tyylittömästi, itse tulkitsit asian niin.


    • Vyötärö vai ei ?
      • oletteko huomanneet

        On. Vyötärö on vyötärö vaikka olisi painoakin.


    • Olen kyllä huomannut, mutta luulen sen liittyvän siihen miten se korostaa samalla myös rintoja. Jos on vähän avonaisempi kaula-aukko josta rintojen väli vähän pilkahtaa niin avot! Toinen juttu mikä tuntuu iskevän on musta kotelohame, joka ulottuu pikkuisen yli polven ja siihen paljaat sääret (eli ei mustia legginsejä tai sukkiksia) niin tuntuu kuin kaikki miehet katsoisivat.

      • 19+6

        Ei liene yllättävää, että paljaana pilkottavat rinnat kiinnittävät huomiota! Eipä siihen muuta tarvitakaan, jos haluaa kaikkien tuijottavan... nimittäin niitä utareita.


      • 19+6 kirjoitti:

        Ei liene yllättävää, että paljaana pilkottavat rinnat kiinnittävät huomiota! Eipä siihen muuta tarvitakaan, jos haluaa kaikkien tuijottavan... nimittäin niitä utareita.

        Ei en tarkoita nimenomaan paljaana pilkottavia rintoja, vaan niin kuin sanoin, tuollaista vähän avonaisempaa kaula-aukkoa josta rintavako VÄHÄN vilahtaa.


      • vakoa
        rosa-m.m kirjoitti:

        Ei en tarkoita nimenomaan paljaana pilkottavia rintoja, vaan niin kuin sanoin, tuollaista vähän avonaisempaa kaula-aukkoa josta rintavako VÄHÄN vilahtaa.

        Aikas sama juttu jos esittelee vakojansa niin tottakait se kiinnittää katseen.
        . mut vielä enmpi kiinnittää huomiota jos on ilman paitaa ja rintsikoita.
        Pimppivako on kiinnostavaampi kun rintavako.
        Esittelisitkö pimppivakoa jossai kuvassa vaik? kovast kiinnostaisi rosa.

        Vyötärö on upeeta naisessa, varsinkin kapea vyötärö, vyötärö tekee naisesta naisen!!


    • 19+13
      • taustailija

        Minkäs teet kun olen Y-mallinen ollut aina ja se vyötärö ei sieltä niin vaan löydykkään.. Leveät hartiat, kapea lantio ja pieni pylly. Miesten vihaama peplum on lähestulkoon ainoa paita millä saan luotua itselleni vyötärön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe