Lyhyet vai pitkät hiukset naisella?

sporttitukka

Onko hiusten pituudella paljonkin merkitystä miehille nettisaiteilla? Itselläni lyhyet hiukset ja aika moni mies tuntuu pitävän enemmän pitkistä hiuksista.

23

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nutipää

      Jos nainen uskaltaa kertoa, että hänellä on pitkät hiukset,
      niin alkaa kateellisten kaakatus. Lyhyille löydetään tuhat
      ja yksi hyvää syytä ja muut on liuhulettejä, vaikka olisi
      miten paksut hiukset tahansa.

      Tälläinen vastaava ketju, oli äskettäin.

    • niih

      Minä myönnän, pitkät hiukset on katseenkääntäjä.
      Naiset joilla on pitkät hiukset varastavat huomioni tehokkaammin.
      Fantasiossani naisilla on aina pitkät hiukset.
      Pitkähiuksinen nainen näyttää yleensä nuoremmille, etenkin alle 40-vuoden iässä.
      Tietämäni naiset (joita siis olen töissä/harrastuksissa nähnyt enemmän kuin kerran pari) näyttivät paremmilta pitkien hiusten kanssa.

      Parisuhteessa asialla on paljon vähemmän merkitystä. Siinä ollaan ihmisen kanssa, ei hiusten.

    • 5e67jk6

      Pitkät avonaiset hiukset on näyttävät, sama logiikka kuin pitkä ja leveä mies on raamikkaampi kuin lyhyt ja hintelä.
      Tuo hiusjuttu on kuitenkin sellainen ettei se kerro sun ulkonäöstä yhtään mitään, niinkuin ei teksti muutenkaan.
      Kaikkiin päihin ei passaa sama täyte.

    • näin se vaan on

      En tiedä ketään naista joka näyttäis paremmalta/nuorekkaammalta lyhyessä kuin pitkässä tukassa, ja samoin miesten partojen kohdalla, karheaa sänkeä pidempi parta ei ainakaan nuorenna ketään. Kaljukin näyttää ei ainoastaan oudolta ja vanhalta, vaan suorastaan sairaalta.

      • 6r78l7t9ö

        Tossahan juuri kärjistyy tällaisten aloitusten typeryys. Kaikilla on näet erilainen maku sen suhteen mikä näyttää hyvältä.
        Aika paha silti sanoa että kalju näyttäisi sairaalta kun ajatellaan että kaikki tässä kaljuuntuu, jotkut jo nuorena.


    • sinkkumies.

      Eipä ole merkitystä kunhan ei kalju ole. Ei ole mun asia päättää onko naisella pitkät vai lyhyet hiukset. En ole niin pinnallinen joten nainen saa olla millainen on.

    • ..........

      Minulla pitkät hiukset ja kyllähän ne katseita kerää. Nyt tosin vähemmän kun menin värjäämään tummaksi. Ennen oli pitkät vaaleat hiukset ja tuntu olevan sellaiset, että kaikki halusivat hipelöidä.

    • mies.

      Tuskin kukaan sun hiuksias katsoo kovin tarkasti vaan kasvoja ja kroppaa enemmän.

    • reijo554

      Pitkät hiukset on aina naisella paremmat kuin lyhyet. Lyhyt tukka vanhentaa, ja tarpeeksi lyhyt tukka kertoo että nainen joko haluaa näyttää mieheltä, tai pitää lyhyitä hiuksia siksi ettei jaksa nähdä vaivaa kampauksen ja muun ulkonäön kanssa.

      • onnexeivieläkalju

        Kaikille se ei ole mahdollista ohuesta ja hauraasta hiuslaadusta johtuen. Itselläni on valitettavan hennot hiukset (perinyt vanhemmiltani) eikä ne kasva vaikka kuinka haluaisin. Ja näen todella paljon vaivaa kampauksen vuoksi juuri siksi.


    • heheheh

      haluaako pitkä hiuksiset miehet näyttää sit naisilta? kerro kun olet ilmeisesti mies, ja tunnut tietävän asiat:)

    • ketoosi1

      Lyhyet hiukset, ehdottomasti. Ei kuitenkaan mikään siili, tai melkein siili, vaan sellainen sporttimimmin tukka. Sykkii niin vietävästi.

    • kuukkeli2

      Ozzy Osbornella on pitkät hiukset. Haluaako hän siis näyttää naiselta?

    • +40

      Mies on mies ja nainen on nainen.
      Käytyäni useammalla treffilla 40 naisten niin järjestään kaikki ovat olleet kuin omilla saksilla kynityillä ja vaikka se ulkonäkö seikasta puhutaan ettei olisi pääseikka niin sehän on ensimmäinen asia mikä esille.
      Se kun tappaa ne ensi fiilikset kun hiukset menee päätämyöten ja kynitty lyhyeksi.
      Olis edes puolipitkät mutta ehken on se käytännöllisyys mutta se jo osoittaa jotain.
      En mitään miestä hae vaan naista ja sitten vielä ihmetellään kun venäläinen 40 nainen on kaunis kun suomalainen ei panosta ulkonäköönsä millään tavalla.

      • Mietin että oletkohan

        koskaan käynyt Venäjällä? Varsinkin Moskovan ja Pietarin ulkopuolella.....Jos kävisit, niin näkisit etteivät läheskään kaikki venäläiset 40 ole kauniita ja huolehdi itsestään.


      • &&&&&&&

        Suomalainen hiuslaatu on tyypillisesti ohut ja liukas. Sitä on vaikea muotoilla, kohottaa, kihartaa jne.... Sen lisäksi monilla on vielä määrällisestikin vähän hiuksia. Eli Suomessa on useimmilla ihmisillä päätä myöten menevät "littanat" hiukset olivat ne sitten lyhyet tai pitkät.

        Tiedä sitten onko sellainen pitkä, laiha ja ohut luihuletti sitten naisella kovin kaunis sekään. Keski-iässä myös naisen hormonitoiminta muttuu ja alkaa haurastuttaa hiuksia.

        Itse olen siinä mielessä onnekas, että vaikka hiuslaatu on ohut, niin niitä hiuksia sattuu kasvamaan aika runsaasti. Siksi en ole vieläkänn luopunut pitkistä hiuksista, vaikka olen "jo" 46 v. Mutta hirveä vaiva niiden laittamisessa on. Siksi pidänkin niitä useimmiten kiinni, että pääsen vähän helpommalla - sitä kun on yleensä muutakin ja mielenkiintoisempaa tekemistä kuin väkertää tukkansa kanssa tuntitolkulla joka päivä.


    • pitkien puolestapuh.

      Nuorilla näkee enemmän pitkiä, mutta sitten 40 tienoilla
      alkaa karvakato. Hiukset kynitään päätämyöten ja jos
      omaa vielä hörökorvat, niin ne korostuu, mutta itse
      asiaan, eli pitkät hyvin hoidetut hiukset on kauniit.

    • Just näin

      Itse pidän enemmän lyhythiuksisista naisista, mutta ei oo niin tarkkaa.

    • ihmettelenpä vaan

      ei kaikilla ole liuhuletti ainesta hiukset, mut silti ne
      kynitään lyhyiks ja pisteenä, värjätään ihan kamalan
      värisiksikin.

      Onks muka niin kiire aina, ettei ehdi hiuksia kammata.
      Vedotaan helppohoitoisuuteen, mutta ehtiikö siinä ketään
      tavata sitten, jos tukankin pitää olla heti lähtövalmis ?

    • napa naa

      Osalle naisista sopii jopa kalju tai lähes kalju hienosti. Toisille ei sovi pitkät, vaikka ovatkin varmasti vähemmistö. Osa naisista muuttuu paremman näköisiksi, kun leikkaavat lyhyeksi hiukset. Lyhyitäkin hiuksia on toki monia pituuksia. Riippuu kasvoista paljon mikä sopii.

      Ja niinhän se on, että suurin osa miehistä pitää enemmän pitkähiuksisista naisista. Voisiko olla, että lyhyet hiukset tekevät naisesta jotenkin miehisemmän oloisen? Ja saattaapa olla ihmisillä jokin alitajuntainen vaisto, että lyhyet hiukset naisella kielii jotenkin huonosta terveydestä.

      Toisaalta lyhyet hiukset tekevät persoonallisemmaksi, erottuu joukosta. Osa pitää, osa ei. Itse useimmiten pidän.

      • samastapuustaveist..

        Miten niin "erottuu joukosta", kun juuri näitä lyhythiuksia
        on joka toinen, ei siinä ole mitään persoonallista.


    • 8 + 6

      Pitkät ja paksut hiukset naisella luovat mielikuvan terveestä naisesta, joka haluaa sen myös miehille näyttää. Ohuilla puolipitkilläkin hiuksilla nainen tekee hyvän vaikutelman, jos on huoliteltu. Lyhyet hiukset kertovat joko sairaudesta ja kurjuudesta tai feminististä, jolle suihkussa käynnin käytännöllisyys menee 10-0 miesten katseen miellyttämisen edelle. Sellainen ei kumma kyllä vedä miehiä puoleensa.

    • mikoslav

      Joillekin naisille sopii lyhyet(kin) hiukset tosi hyvin, itseasiassa kaikille joilla olen näitä nähnyt. Mutta pitkillä pärjää myös varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe