Varma huhu !!!

ihimine

Kuulin eräältä tuttavaltani että hän oli puolivahingossa kuullut erään puhelinkeskustelun kunnan viraston käytäviä siivotessaan muutama vuosi takaperin. Litteroin sen muistivaralta tähän alas näin.

Pitkäsuortuvainen herra istuu pöytänsä takana ja vastaa puhelimen soidessa: no moro tapsa, mitä mies.Tapsa: Kuule ootko kuullu että suomi24:ssä puhutaan aika paljon pahaa meitin touhuista ja sillä voi olla vaikutuksensa vaaleissa. Pitkäsuortuva: Joo oon lukenu niitten juttuja siellä ja aika hyvin moni on jyvälläkin näistä meidän afääreistä täällä ja oon ittekin miettiny miten paljon nää vaaleissa vaikuttaa. Tapsa: mä oon sitä mieltä että sinne tarttee laittaa täyspäiväinen päivystys kellon ympäri sotkeen ja laittaan disinfoo niin paljon kun mahollista et jengi menis sekasin eikä tiedä enää mikä on totta ja mikä harhaa.
Pitkäsuortuva: joo näin se on varmaan tehtävä, mut kukas tähän hommaan sit lähtis. Tapsa: Joku joka muutenkin istuu päivät tietsikan eessä mut sitten on noi viikonloput, no mehän voidaan jakaa niitä vaikka perhekunnittain, et kuka kerkii millonkin heittää pa,kaa rattaisiin. Ps: joo mä voisin kattoo vaikka ton ens viikonlopun ja akka ja mukulat saa jeesata, niin ota sä seuraava ja voidaanhan me toimituksessakin ottaa vastuuta hommasta sitten jatkossa noin viikolla kun siellä riittää niitä istujia.

58

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammuit jalkaasi

      Huomenta perzuikkipäivystäjä. Järjestät tänne myös tänään näköjään disinformaatiota vaikka muita siitä syytät.

    • Väsynyt avaus

      Huoooh!!

    • Typerä, ei hauska

      Onpa harvinaisen tyhmä Satu. Varmaan aikuisen rustaama. Kaikenlaista "hauskaa".

      • Satuvaan

        Ketä Satua sä nyt tarkotat? Muako? Mä en ole tyhmä.


      • Olet
        Satuvaan kirjoitti:

        Ketä Satua sä nyt tarkotat? Muako? Mä en ole tyhmä.

        Älä ole vaatimaton.


    • Huhu päivää

      Päivää minunkin taholta perxuikkipäivystäjälle.

    • tosi on juu

      Aika hupaisaa että näyttää ihan sille että avaaja oikeassa jos katsoo vastauksien suuntaa ja kymmenessä minuutussa ensimmäinen jo. Taitaa olla avauksessa vinha perä.

      • Itse vastasit

        Ihmettelin miksi perzuikkipäivystäjän vastaus kesti näin kauan mutta taisi olla aamulla disinfromaatiokoulutusta.


    • huono työmenetelmä

      Miksi siivotaan takaperin?

    • Typerää loruilua

      Niin että oliko puhelimessa kaiutin päällä, vai?

    • kukapäivyst

      Päivystätkö Iisakki tänään vai tapsa?

      • Tiedoksi

        Kari päivystää.


    • Jouni kemppainen

      En tiedä mutta hyvä avaus, näitä lisää. ja totuusarvo on varmasti kohdillaan

      • kemppijoo

        Perzuikkien laatu on heikko mutta sulle kelpaa.


    • vc<<<q122

      Mahtavaa että totuus tulee julki. Jotain tällaista olen epäillytkin vai että vekka ja kiemunki vehkeilevät tämän kaiken takana. heh

      • ^^^^^**

        Et osaa perxuikki lukea, sillä Tapsa järjesti ja siitä on alussa kovaa faktaa pöydässä huhun merkeissä. BUUUAA-AAAHH-AH.


    • Hyväksikäyttäjät

      Kun ei näillä parilla puolueella ole kunnollisia avustajia, vaikka väittävät olevansa johtavia puolueita. Oletteko tavanneet näitä ihmisiä?

      Ne ovat onnettomia surkimuksia, jotka ilman puolueitaan olisivat nobody.

      Hyväksikäyttävät heikkolahjaisia ja kovaosaisia nuoria epäterveeseen toimintaan.

      • ghjtyu

        Tarkoitatko Timoa vai Karia?


    • hml tavis

      en minäkään tykkää noista äijistä, mutta tää on jo SAIRASTA, menkää hoitoon, toi ei ooooooo normaalia!!!

    • 433221ewq

      Kukahan mahtaa aloittanut tuon koululakkoketjun ja kuka siellä vähättelee koko asiaa. Heh heh hee ja terkut iiskotille ja kump

      • Ufeyghhg

        Päivää Kari!


    • mcgyver2

      Hienoa, että olet kuullut myös puhelimen toisessa päässä olevan keskustelun. Ihme siivoojia Riihimäellä.

    • 25& 55%

      Ei ollut kyse Riihimäestä vaan Hämeenlinnasta ja mcgyver2 ei ole kuullut ilmeisesti nykyisissä puhelimissa olevasta ns. hand free- toiminnasta. Niin oletko muuten kuullut kännyköistä?

      paitovei itse asiaan sen verran että pidän hyvin todennäköisenä että avauksen asiasisällössä piilee vinha perä, sillä kun hallinnon terävintä kärkeä jollainlailla krtisoidaan on nuo älyttömät persuikki- jutut heti yleensä ensimmäisenä reaktiona vastassa.

      • viftyseksti

        Minä olen perzuikkina myöskin aivan varma että huhu on totta kuten täällä aina huhut.


    • djneiu56748390

      Onko Iisakilla pääsiäisen päivystys vai vekalla ? jos joku tietää niin olisin kiitollinen vastauksesta

      • Kiitoskiitoss

        Päivää perzuikkipäivystäjä. En voi tietää enkä voi vastata toisen puolesta mutta ei ole tullut mieleesi kysyä Iisakilta. Kiitos kuiteski että kysyit ja onnea asian selvittämisessä.


    • Jean valjean

      Varmaa tietoa minulla ei ole mutta veikkaan että Iisakki päivystää tänään.

    • iji8y558jjp

      Minulla taas on sellainen tieto että vekalla on täällä 24/7 päivystys ja se on helppo päätellä pelkästään vekkaa kritisoivista ketjuista

      • Myös huhutietoa

        Kiitos kysymyksistä mutta minä en myöskään osaa vastata ja neuvon kysymään asian osaisilta. Samaa epäilen, että kun täällä on todella paljon vekkaa arvostelevia kirjoituksia niin niitä syntyy vekan toimesta elikkä vekka päivystää. Onnea etsinnässänne.


      • 357+09

        Perzuikkipäivystäjällä on huono päivä kun pitää kysellä taas samaa.


    • klkk+++++

      Onkohan päivystys nyt siirtynyt häsaan ? Paulillahan on varmaan aikaa nyt sellaiseen.

      • Uusi osoite

        Perzuikkipäivystäjä on näemmä muuttanut.


    • Minä riuska

      SDP:n ja ammattiliiton trollien on ehkä syytä pitää hieman matalampaa profiilia. Ette näytä kovin riuskoilta tuolla pimeillä kaduilla ja kujilla vastaantulijoina.

      Minä olen.

      • Katso peiliin

        Perzuikkipäivystäjä pullistelee.


    • Näin mennään

      Minä en ole teidän päivystäjänne. Painuhan takaisin tsetseniaan tai mistä lie oletkaan kotoisin. Ja Perttu romuluu voi painua v*****n tai ottaa helposti pataansa.

      Ja muut surkimukset. Jotain vanhoja ukonretaleita ei lasketa.

      Ne saavat v******a vapaasti, kunhan muistavat itse olevansa 65 v.

      • Hernei nenussasi

        Olen 7v. ja setä kiukustu kivasti.


    • Hymy ei ole kiukku

      En ole kiukkuinen silloin kun hymyilen. Olet jälleen käsittänyt kaikki asiat täysin väärinpäin. Otan asian aivan pian esille puolueessanne.

      • Herneihernei

        Olet opettanut kaikkia ymmärtämään kaikki asiat väärin joten eipäs voi ihmetellä. Perzuikit ratkaisee joten vie asia puolueesi ratkaistavaksi niin ainakin syntyy lupauksia.


      • Älä ota hepaa
        Herneihernei kirjoitti:

        Olet opettanut kaikkia ymmärtämään kaikki asiat väärin joten eipäs voi ihmetellä. Perzuikit ratkaisee joten vie asia puolueesi ratkaistavaksi niin ainakin syntyy lupauksia.

        Nyt sait hepulin.


      • Ei yllättäny
        Älä ota hepaa kirjoitti:

        Nyt sait hepulin.

        Saat hepuli niin helposti.


      • H-P
        Ei yllättäny kirjoitti:

        Saat hepuli niin helposti.

        Eikö yllättänyt? No voihan p*****e. Mutta tiedätkös mitä? Haista p***a.


    • y5r5y52q656

      Pysykää asiassa.

      • 57685ui

        Tällä ei tule pysyä asiassa.


    • John Lennon

      Joo pysytään tosiaan asiassa. Tämä ketjuhan oli hallinnon päivystystä koskeva ketju. Toivoisin päivystäjältäkin ihan demokratian nimissä että voisi ilmoittautua asiallisesti kuka on päivystysvuorossa kulloinkin, esim. tyyliin: T. Vekka päivystää 23.4 Klo 09:00 - 17:00 välisenä aikana.

      • Tyytyväinen?

        Kaverille kilautit ja keksi sinulle nimmarin. Säälittävää, mutta tietty kerron että perzuikkipäivystäjä on varman huhun elikkä varman tiedon mukaisesti Kari 23.4. klo 09.00 - 17.00 välisenä aikana.


    • dfbthghttrtt55

      Tyylistä päätellen iisakki päivystää ainakin tänään

      • Maggaratyyli

        Johan on kerrottu että perzuikkien Kari päivystää. Varma huhu.


    • twuuuuiu

      Pojat. Päivystyksestä vastaa eilisestä alkaen 1.9.2014 asti Vapaamuurarien Lontoon Looshin jäsen Brother, son of a bitch! Näin oli sovittu salaisessa kokouksessa korjaamon rasvamontussa ja asia vahvistettiin salaisella rituaalilla kun rasvaprässillä asennettiin kokelasjäsenen anukseen pihkatappia vastaava rasvatappi joka symboloi tiedon pysymistä suljettujen ovien takana. Rasvauksen jälkeen otettiin huikat pitämällä vasemmalla kädellä oikeasta kiveksestä kiinni, ei omasta, vaan veljen ja laulettiin vaimealla äänellä Kivenhakkaajan Laulu...."Iske iske iske, seinään vuoren iske iske mielin reippahaaahin"!

      • Hae heti apua

        Säälittävää pervoilua mutta antoi varmaan sairaita kiksejä. Apua saa kun ymmärtää hakea.


    • leevi sai kiksit

      Heh heh heee, komeasti muotoiltua satiiria Vapaamuurareista, leevi sai näemmä kiksit! Ei auttais nuorison lukea näitä aikuisten kommentteja ettei hermot romaha jo leevin ikäsenä..

      • Niksit sulle

        Leevi onkin hermoperzuikki.


    • 52775474

      Leevi päivystää

      • 5 min.myöh.

        Huhun mukaan perzuikkivuoro vaihtui KLO 17:00 ja nyt vuoro Karilla.


    • lenkuunte

      Onko Kari kuulolla...kuuntele?

    • jix3#

      Kuulin että Vekka ja kiemunki ottavat ns.superpäivystyksen yhteisesti 20:30 heti MOT ohjelman jälkeen. Saas nähdä millaista ilotulitusta tulee.

      Ps. ota Iisakki isot hörpyt wiskistä ennen päivystystä, se terästää älyn nystyröitä ja ainahan voit valehdella niinkuin ammattikorkeen pääsykokeissa teit.

      • Timollinen

        Perzuikkipäivystäjä ei tätä itse keksinyt mutta olisiko Timo neuvonut. Se tiedetään että perzuikkipäivystys käyttää tänään paljon puoluetukirahaa.


    • jix3#

      Kuulin että Vekka ja kiemunki ottavat ns.superpäivystyksen yhteisesti 20:30 heti MOT ohjelman jälkeen. Saas nähdä millaista ilotulitusta tulee.

      Ps. ota Iisakki isot hörpyt wiskistä ennen päivystystä, se terästää älyn nystyröitä ja ainahan voit valehdella niinkuin ammattikorkeen pääsykokeissa teit.

      Olin oikeassa vekkakiemunki aloitti välittömästi, sen näkee tuosta alempaa

    • Karifani

      Iisakki hävisi wiskinsä Karille vedossa, joka jää Hämeenlinnan historiaan. Vastakkain olivat hyväuskoinen ja höynäytettävä iisakki ja SCC:n koko ajan nihkeästi suhtanut älykäs ja analyyttinen Ilkkala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe