Joku vaan = ihailuseksuaali

Eräs toinen vaan

Nimimerkki Joku vaan ei halua naisia, vaan haluaa olla naisten eniten haluama mies. Tämähän on jo oma seksuaalinen suuntautumisensa, kiihottuu ihailusta ja eikä sekään riitä vaan pitää olla se KAIKKEiN HALUTUIN mies.

Tässä oma seksuaalisuus alistetaan todellakin riippuvaiseksi toisten toimista ja vielä niin mahdottomasti, ettei sitä mitä toistelta halutaan voi koskaan saavuttaa, sillä aina voi kuvitella että on joku jossain joka on vieläkin haluttavampi.

Mitä se narsismi taas olikaan? Tuo on ehkä jokin lievä muoto siitä.

Kaikkea hyvää tyypille kuitenkin.

91

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Jankuttaja Joku vaan on luonut oman narsismialalajikulttuurin nimeltä ME JANKUTTAJAT, jotka eivät halua naista, eivät tulla ymmärretyksi, eivät olla kaikkein seksikkäimpiä ja halutuimpia miehiä vaan heidän intohimonsa on olla KAIKKEIN SUURIN JANKUTTAJA.

      • 5+18

        Onhan hän kuitenkin poikkeuksellisen lahjakas, ei semmoista soopaa kirjatolkulla kovin moni pysty kirjoittamaan. Ehkä hänen olisi pitänyt ryhtyä kirjailijaksi :D


    • Joku vaan

      Muuten hyvä, mutta otatteko koskaan huomioon sitä, että mitä siitä seuraa, jos mies on poikkeuksellisen seksikäs, saa kauniilta naisilta aloitteita ja ja jatkuvaa seksuaalista huomiota ja flirttailua?

      Se seuraushan minua nimenomaan kiinnostaa. Ei minua kiinnosta mitkään naisjutut tällaisena miehenä, koska tiedän oman alhaisen tasoni ja tiedän, minkälaiset miehet naisia kaikista eniten kiinnostaa. Jos minusta ei kiinnostuta samalla lailla, enkä ole tuollainen mies, niin ei kiinnosta myös mitkään naisjututkaan.

      Jos mies on erittäin ja poikkeuksellisen seksikäs, niin se tarkoittaa sitä, että naiset käyvät kuumana siihen mieheen. On ihan eri asia olla haluttu mies naisten silmissä, koska silloin naiset haluavat kyseisen miehen. Se on asia ja seikka, jota yksittäinen tavismies ei ikinä saa elämänsä aikana kokea ja siinä on ero näiden kahden miehen välillä. Yksittäinen tavismies ei ole tasoltaan samaa luokkaa kuin yksittäinen erittäin seksikäs ja haluttu mies.

      Jos olisin tuollainen mies, niin totta kai naiset haluaisivat minua. Onhan se ihan erilaista olla naisen kanssa, joka OIKEASTI haluaa kyseistä miestä. Onhan se ihan erilaista olla miehenä naisten halun kohteena.

      Tässä on nimenomaan sen halun kohteena olemisesta ja siitä, mitä siitä seuraa. Ei minua kiinnosta tällaisena alhaisen tason miehenä mitkään naisasiat, koska minua kohtaan eivät naiset koe sitä samaa, kuin niitä huippuseksikkäitä miehiä kohtaan. En minä silloin ole naisten halun kohteena, joten miksi sitten haluaisin jonkun parisuhteen tai seksikokemuksen?

      Jos en ole naisten seksuaalisen halun kohteena, niin miksi minä haluaisin sitten päästä esim. poikuudestani eroon? Jos naisten suhtautuminen minuun ei ole samanlaista kuin niitä harvoja erittäin seksikkäitä miehiä kohtaan, niin mitä minä itse siitä hyödyn henkilökohtaisesti?

      Kyllä se miestäkin vain kiihoittaa ja lisää miehen nautintoa, kun saa tietää olevansa sen naisen OIKEAN seksuaalisen halun kohde. Kyllä se vain lisää miehen itsevarmuutta, nautintoa ja kiihkoa, kun tuhatmäärin naisia haluaa sitä miestä. Silloin voi myöskin olla varma siitä, että naiset OIKEASTI haluavat sitä miestä.

      Tavismies ei tällaista ikinä saa elämässään kokea. Se on seuraus ihan siitä, ettei niillä tavismiehillä vain yksinkertaisesti ole niitä naisia viehättäviä piirteitä ja ominaisuuksia. Senpä takia naiset kiihoittuvat juuri ihan muunlaisista miehistä. He perustavat perheen sellaisen miehen kanssa, jolla ei näitä seksikkäitä piirteitä ole. Sellaiset miehet ovat asia erikseen. Nainen tekee järkiperäisen valinnan miesten suhteen ja ottaa miehen, joka ei häntä kiihoita seksuaalisesti. Perheenisätyyppiset miehet kun ovat lähes poikkeuksetta ihan erilaisia kuin ne erittäin halutut ja seksikkäät miehet.

      Moni nainenkin sitä itsekin jo sanoo, että tinkii nimenomaan niistä seksikkäistä piirteistä miestä valitessaan. Se erittäin seksikäs ja kiihoittava mies seikkailee heidän MÄRISSÄ PÄIVÄUNISSAAN, mutta perheen vain joutuu perustamaan miehen kanssa, joka on täysin erilainen.

      Ja edelleen, ei ole todellakaan ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun kuulen ja luen jostakin, että nainen TYYTYY siihen tavismieheen, kun ei parempaakaan saa. Jos jostakin tietystä seksikkäästä miehestä on kiinnostunut vaikka 500 naista, niin siitä riittää suhteeseen vain yhdelle naiselle. No mitäs vittua sitten ne 499 ilman jäänyttä naista sitten tekee? TYYTYVÄT siihen perustavismieheen.

      Että siinä hieman syitä siihen, miksi haluaisin olla tuollainen erittäin seksikäs ja haluttu mies. Kun mies on tuollainen, kiinnostuneita naisia on enemmän, kauniita naisia on enemmän, naiset ovat paljon kiinnostuneempia kuin joistakin perusmiehistä, jne. Ja sitä kautta myöskin niitä seksikertojakin siunaantuu miehelle enemmän sitä kautta.

      • sinulla on fetissi

        ..naisten tulee siis haluta sinua seksuaalisesti, vaikka olet neitsyt;)


      • Joku vaan

        Ja aika jännä juttu, että nimitätte minua narsistiseksi? Narsistisesta persoonallisuuhäiriöstä kärsivä ihminen on juurikin ihailua kaipaava, itserakas, jne.

        Mutta aina kyllä väitetään, että nimenomaan narsistiset miehet ovat niitä, joilla naisia riittää. Eikö sitten tämän johdosta pitäisi minullakin olla pitkä rivi naisia jonossa?

        "http://keskustelu.suomi24.fi/node/10207631"

        Tuossa esim. keskustelua seksistä narsistin kanssa. Joku vielä kirjoittikin, että jos mies on hyvännäköinen, niin eipä reenistä naisten kanssa ole paljoa yleensä puutteita. Samaten myöskin yleinen mielipide tuossa ketjussa on se, että narsistilla riittää naisia.

        No minulla niitä ei ole ollut koskaan. Joten missä vika siis, jos kerran olen narsisti? Veikkaan, että syy on nimenomaan tuossa ulkonäössä. Ehtonahan tuossa onkin se, että kun HYVÄNNÄKÖINEN mies on narsisti, niin saa naisia koko ajan vain enemmän ja enemmän pauloihin. Mutta minä taas en ole ikinä saanut, vaikka väitätte minun olevan narsisti.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Ja aika jännä juttu, että nimitätte minua narsistiseksi? Narsistisesta persoonallisuuhäiriöstä kärsivä ihminen on juurikin ihailua kaipaava, itserakas, jne.

        Mutta aina kyllä väitetään, että nimenomaan narsistiset miehet ovat niitä, joilla naisia riittää. Eikö sitten tämän johdosta pitäisi minullakin olla pitkä rivi naisia jonossa?

        "http://keskustelu.suomi24.fi/node/10207631"

        Tuossa esim. keskustelua seksistä narsistin kanssa. Joku vielä kirjoittikin, että jos mies on hyvännäköinen, niin eipä reenistä naisten kanssa ole paljoa yleensä puutteita. Samaten myöskin yleinen mielipide tuossa ketjussa on se, että narsistilla riittää naisia.

        No minulla niitä ei ole ollut koskaan. Joten missä vika siis, jos kerran olen narsisti? Veikkaan, että syy on nimenomaan tuossa ulkonäössä. Ehtonahan tuossa onkin se, että kun HYVÄNNÄKÖINEN mies on narsisti, niin saa naisia koko ajan vain enemmän ja enemmän pauloihin. Mutta minä taas en ole ikinä saanut, vaikka väitätte minun olevan narsisti.

        "..naisten tulee siis haluta sinua seksuaalisesti, vaikka olet neitsyt;)"

        Nyt meni ohi kyllä ja pahasti?????????

        Siis eihän minulla mitään poikuutta olisi tallella, jos olisin tuollainen erittäin seksikäs ja haluttu mies. Kyllähän ne kyseiset miehet itsekin ovat sen poikuutensa menettäneet jossakin vaiheessa. Mutta ovat silti niitä harvoja erittäin seksikkäitä ja haluttuja miehiä.

        Mutta tässä tuleekin juuri se koko homman pointti. Vaikka minulla ei olisikaan poikuutta tallella, niin ei se muuttaisi tilannetta mitenkään. Eli edelleenkin, minun ulkonäköni olisi aivan sama kuin aina ennenkin. Pituuteni, kasvojeni piirteet, lihaksikkuuteni, harteikkuuteni, synnynnäinen vartalotyyppini, kaluni koko, jne. Kaikki olisivat edelleen sitä samaa kuin aina ennenkin.

        Eli ei se poikuuden menetys tekisi minusta tuollaista kertomani kaltaista miestä. Suurin osa miehistä on menettänyt poikuutensa, mutta ovatko he siitä huolimatta tuollaisia poikkeuksellisen seksikkäitä miehiä? No eivät ole, koska niitä edelleen on vain n. 0,1 prosenttia miehistä.

        Eli eihän minulla siis ole edes mitään erityistä syytä päästä tuosta poikuudesta eroon, koska se ei tuo minulle yhtään mitään hyötyjä, se ei muuta minua miksikään, se ei tuo minulle niitä KAIKKIA piirteitä, joita haluan, jne. Ei se tuo minun elämäänin yhtään mitään.

        Ja jos sen huomaa, että minulla on poikuus tallella, niin eikö se ole sitten jo harvinaisen selvä tapaus jokaiselle naiselle? Kun naisilta ei ole tullut kiinnostusta, niin ei voi olla poikuuskaan lähtenyt. Ja jos ei ole poikuus lähtenyt, niin ei ole ollut nuorempana eikä tule olemaan myöskään tästä päivästä lähtien erittäin seksikäs ja haluttu mies.

        Järki käteen taas.


      • sinun suurin ongelma
        Joku vaan kirjoitti:

        "..naisten tulee siis haluta sinua seksuaalisesti, vaikka olet neitsyt;)"

        Nyt meni ohi kyllä ja pahasti?????????

        Siis eihän minulla mitään poikuutta olisi tallella, jos olisin tuollainen erittäin seksikäs ja haluttu mies. Kyllähän ne kyseiset miehet itsekin ovat sen poikuutensa menettäneet jossakin vaiheessa. Mutta ovat silti niitä harvoja erittäin seksikkäitä ja haluttuja miehiä.

        Mutta tässä tuleekin juuri se koko homman pointti. Vaikka minulla ei olisikaan poikuutta tallella, niin ei se muuttaisi tilannetta mitenkään. Eli edelleenkin, minun ulkonäköni olisi aivan sama kuin aina ennenkin. Pituuteni, kasvojeni piirteet, lihaksikkuuteni, harteikkuuteni, synnynnäinen vartalotyyppini, kaluni koko, jne. Kaikki olisivat edelleen sitä samaa kuin aina ennenkin.

        Eli ei se poikuuden menetys tekisi minusta tuollaista kertomani kaltaista miestä. Suurin osa miehistä on menettänyt poikuutensa, mutta ovatko he siitä huolimatta tuollaisia poikkeuksellisen seksikkäitä miehiä? No eivät ole, koska niitä edelleen on vain n. 0,1 prosenttia miehistä.

        Eli eihän minulla siis ole edes mitään erityistä syytä päästä tuosta poikuudesta eroon, koska se ei tuo minulle yhtään mitään hyötyjä, se ei muuta minua miksikään, se ei tuo minulle niitä KAIKKIA piirteitä, joita haluan, jne. Ei se tuo minun elämäänin yhtään mitään.

        Ja jos sen huomaa, että minulla on poikuus tallella, niin eikö se ole sitten jo harvinaisen selvä tapaus jokaiselle naiselle? Kun naisilta ei ole tullut kiinnostusta, niin ei voi olla poikuuskaan lähtenyt. Ja jos ei ole poikuus lähtenyt, niin ei ole ollut nuorempana eikä tule olemaan myöskään tästä päivästä lähtien erittäin seksikäs ja haluttu mies.

        Järki käteen taas.

        Ajattelet kuin nainen, vaikka elät miehen kehossa (joka ei ole se kaikkein haluttavin, tiedetään). Sinun pitäisi tehdä aloitteita naisille. No, et tee, koska olet kuin nainen, joka odottaa aloitteita, kuten naiset pääsäntöisesti toimivat. Sinun naisellisuutesi ylittää ilmeisesti normi naisen. Henkisesti olet nainen. Sinun miehisyytesi on hukassa.

        Tästä näemmekin hyvin nopeasti miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Nainen ei halua kaltaistasi femiä miestä. Naisellinen nainen haluaa miehisen miehen,.Olet aivan liian femi, ollaksesi naisten suosiossa. Jos olisit suhteessa naisen kanssa, olisitte lähinnä lesboparia muistuttava viritys, ja sinä olisit suhteen alistettu osapuoli.


      • gedrgretgs
        sinulla on fetissi kirjoitti:

        ..naisten tulee siis haluta sinua seksuaalisesti, vaikka olet neitsyt;)

        Vaan todelliselle lutkalle eli henkisesti sairaalle ihmiselle neitsyys on turn-off.


    • Joku vaan

      Mutta jos mies on poikkeuksellisen komea ja seksikäs, niin hän saa naisilta aloitteita. Eiväthän naiset silloinkaan ajattele, että kyseinen mies on muka nainen, kun odottelee aloitteita. Eihän tuossa ole silloin siitä kyse, vaan siitä, että kyseinen mies on naisten silmissä niin viehättävä, että kokeilevat onneaan.

      Ja mitä tulee tuollaiseen odottamiseen jotain naisten aloitteita, kyllä tuollaisetkin miehet tekevät aloitteita, koska ovat rohkeita. Ei se jää pelkästään naisten harteille. Naiset kyllä näkevät ja tietävät, että mies osaa ja pystyy ja uskaltaa myös itse tehdä aloitteita, mutta koska kaikki naiset eivät niitä aloitteita siltä mieheltä saa, niin he päättävät tehdä sen itse.

      Sinulta menee nyt kyllä täysin väärin tuo sinun juttusi. Naiset olettavat niiden tavismiesten olevan neitejä, koska eivät tee aloitteita. Mutta eivät naiset oleta niiden KAIKISTA HALUTUIMPIEN miesten olevan neitejä, vaikkeivat he tee aloitteita. Kyllä tuollaisetkin miehet niitä aloitteita tekevät, mutta ne naiset, jotka eivät niitä aloitteita siltä mieheltä saa, tekevät niitä itse.

      Kun esim. joku nainen ei saa NHL-pelaaja Tyler Seguinilta aloitetta (komea, pitkä, raamikas, lihaksikas, harteikas, statusta omaava ammattiurheilija), niin ei hän oleta Tylerin olevan mikään neiti. Ei hän näe ammatikseen jääkiekkoa pelaavaa, komeaa, pitkää, ja lihaksikasta miestä neitinä, vaan erittäin seksikkäänä miehenä. Nainen tekee sen aloitteen, koska ei sitä muuten Tyleriltä saisi.

      Sinulla menee nyt siis edelleen nämä tavismiehet ja HUIPPUSEKSIKKÄÄT miehet sekaisin. Ei nainen näe noita huippuseksikkäitä miehiä neiteinä, tavismiehet he näkevät neiteinä, jos eivät tee aloitteita.

      Eli kyllähän minäkin tekisin niitä aloitteita niille kauniille naisille ihan yhtä lailla, mutta ensin pitäisi juurikin olla niin LUONTAISESTI haluttava ja seksikäs mies, että myöskin ne kauniit naiset tulevat itse niitä tekemään. Kyse on siis siitä balanssista. Mies tekee rohkeasti itse, mutta ne naiset, jotka eivät niitä aloitteita saa, tekevät sitten niitä itse.

      Eli vertaat minunlaistani alhaisen tason miestä niihin HUIPPUSEKSIKKÄISIIN miehiin. Minunlaiseni alhaisen tason mies on varmasti naisten silmissä neiti ja naismainen. Mutta HUIPPUSEKSIKÄS mies ei sitä ole ikinä, koska naiset itsekin tietävät, että

      1. Miehellä riittää jatkuvaa vientiä naisten osalta.
      2. Mies on sosiaalinen, asennetta omaava ja itsevarma ja osaa käsitellä naisia, joten uskaltaa tehdä aloitteita itsekin.
      3. Muutkin naiset näkevät sen saman komean ja itsevarman miehekkäänä ja seksikkäänä, joten kyse ei ole silloin mistään neitimäisyydestä.

      Kuvittelet naisten ajattelevan minusta samoja asioita kuin niistä HUIPPUHALUTUISTA miehistä. Niinhän naiset eivät todellakaan tee. Kuten aiemmin jo sanoin, minunlaiseni alhaisen tason mies on neitimäinen, koska ei tee aloitetta jollekin naiselle. Mutta HUIPPUSEKSIKÄS mies ei ole naisten silmissä millään tavalla neitimäinen tai naismainen, koska naiset itsekin tietävät ja näkevät, että miehellä riittää vientiä muutenkin.

      Ja toisekseen, tavisnainen näkee varmasti minunlaiseni alhaisen tason miehen neitinä, kun en tee aloitetta. Mutta tuo sama tavisnainen ei näe sitä HUIPPUSEKSIKÄSTÄ miestä millään tavoin neitinä, vaikkei se mies sille naiselle mitään aloitetta teekään. Tavisnainen tietää, että sillä miehellä on vientiä paljon kauniimpien ja hehkeämpien naisten joukossa, joten miksi ihmeessä se mies kuluttaisi aikaansa hänen tasoiseen naiseen.

      Eli ota huomioon tässä nyt se, että MINKÄLAISIA miehiä vertaat. Minunlaistani alhaisen tason miestä vertaat HUIPPUSEKSIKKÄÄSEEN mieheen, jolla on jatkuvaa vientiä kauniiden naisten silmissä. Ne ovat kaksi eri asiaa, koska kyseessä ovat kaksi ihan erityyppistä miestä. HUIPPUSEKSIKKÄÄT miehet eivät ole naisten silmissä neitimäisiä, vaikkeivät he tekisikään joka naiselle aloitteita. He ymmärtävät, että tuollaisella miehellä on sitä jatkuvaa vientiä jo muutenkin.

      Eli siinä mielessä en kyllä yhtään tajunnut tuota sinun juttuasi minun naismaisuudestani.

      • Joku vaan

        "https://www.google.fi/search?q=tyler seguin&client=firefox-a&hs=yJN&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=w9hLU6uuIqO84ATM-oC4BA&ved=0CAgQ_AUoAQ"

        Ajattelevatko naiset tuosta miehestä, että hän on neitimäinen, jos hän ei tee jollekin naiselle aloitetta?

        Komeakasvoinen, pitkä, harteikas, lihaksikas, sosiaalinen, statusta ja rahaa omaava NHL-jääkiekkoliigan pelaaja. Onko hän kaikkien niiden huippukauniiden naisten silmissä muka neitimäinen?

        Eli kun Tyler ei tee jollekin naiselle aloiteitta, niin ei nainen ajattele, että Tyler on naismainen ja femi. Vaan he tietävät, että Tylerillä riittää naisia ihan mallitasolta asti, joten miksi vitussa Tylerin pitäisi häneen kiinnittää huomiota?

        Mutta ajatteleeko se sama nainen minusta samalla tavalla? Ei, koska olen alhaisen tason nainen. Kun joku tavisnainen odottaa minun aloitetta, eikä sitä saa, olen neitimäinen ja femi. Mutta kun se tavisnainen ei saa aloitetta joltakin HUIPPUSEKSIKKÄÄLTÄ mieheltä, niin se nainen ei ajattele miestä naismaisena. Vaan se tavisnainen tajuaa sen miehen tason ja oman tason. Ja huomaa, että sillä huippuseksikkäällä miehellä riittää vientiä paljon kauniimpien ja seksikkäämpien naisten toimesta. Ei sen miehen tarvitse häneen vilkaistakaan, kun saa koko ajan aloitteita kauniimmilta naisilta.

        Tässä on siis se ero minun ja HUIPPUSEKSIKKÄÄN miehen välillä. Minä voin olla neitimäinen, mutta HUIPPUSEKSIKÄS mies sitä ei ole.

        Vaikken kyllä edelleenkään oikein ymmärtänyt tuota sinun pointtiasi täysin. Mutta tässä näin vastauksena.


    • ap.

      Kävi sitten Joku vaan ottamassa tämänkin ketjun haltuunsa.

      Kyllä, pidän narsismina sitä, että ihailu on se tärkein asia. Et halua pillua vaan ihailua, vaikka muuta väitätkin. Jokaine muu näkee sen jo parin lauseen jälkeen, ei tarvii selittää noin pitkästi.

      Toisekseen: et osaa nähdä toisten rajoja. Et näe sitä, että kukaan ei jaksa kuunnella juttujasi, jos et osaa esittää niitä tiiviimmin.

      Koko ajatusmaailmasi pyörii SINUN OMAN NAPASI ympärillä. Etsit naisista peiliä, jotka heijastaisivat sinuun valoa sen sijaan että olisit naisista (tai edes) pillusta kiinnostunut niin kuin heteroseksuaalit miehet ovat. Sinä olet kiinnostunut ihailun kohteena olemisesta, et naisista yksilöinä. Naiset ovat sinulle merkityksellisiä vain riittävän suurena sinua ihaielvana laumana.

      Tuon totetuttaaksesi yritä päästä rock- tai muuksi tähdeksi. Muuten ei onnistu.

      • Mösmöss

        Juuri näin. Et siis halua seksiä tai edes menettää poikuuttasi, ellet voi olla varma, että juuri tämä nainen ja sadat muutkin naiset haluavat sitä epätoivoisesti juuri Sinulta. Se, että vain yksi nainen viehättyisi juuri sinusta (naisilla on kuitenkin erilaisia miesmakuja, joten joku nainen voisi hyvinkin tutustuttuaan huomata sinut itseään viehättäväksi) ei sinulle kelpaa. Et halua pääasiallisesti kumppania, jonka kanssa sinulla olisi hyvä olla ja olisitte molemminpuolisesti viehättyneitä ja onnellisia toisistanne.

        Se, että nainen "tyytyy" tavismieheen on sama asia kuin se, että miehet katsovat himoiten playmate of the yeareja ja Megan Foxia, mutta näkevät silti paremmaksi pariutua naapurin mukavan ja pikkusievän Tuijan kanssa. Viehättymisen ja halun lisäksi on kyse myös yhteensopivuudesta. Ei ole mahdollista, että kaikki 500 samaa miestä haluavaanaista olisi todella yhteensopiva tämän kanssa, joten on myös heidän itsensä parhaaksi, että he päätyvät yhteen jonkun toisen miehen kanssa, vaikka uskomaton ja välitön haarojakostuttava kiihko tätä miestä kohtaan ei olisikaan ensimmäinen prioriteetti tämän miehen valinnassa.

        Voin kertoa, että seksi on oikein nautinnollista myös ihan tavallisella määrällä halua, ihan tavallisen viehättävän partnerin kanssa, rennossa ja vapautuneessa ilmapiirissä. Sinä et voi tietää sitä, koska et halua edes kokeilla, koka elättelet asioista perusteettomia luuloja, jotka olet keksinyt omasta päästäsi koska sinulla ei kokemusta asiasta ole.

        Olet mahdollisesti pikemminkin vain äärimmäisen huonolla itsetunnolla varustettu ja pakkomielteinen. Tosin saattaa tämä "ihailuseksuaalikin" osua aika lähelle totuutta.


    • "Joku vaan" ei halua olla jollekin joku vaan.
      Mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että kun sen yhden löytää, niin se on siinä. Tällaisen pariskunnan luokse voisi tulla vaikka laumoittain niitä KAIKKEIN komeimpia miehiä ja KAIKKEIN kauniimpia naisia viereen kiehnäämään, eikä tuo pariskunta huomaisi muita kuin toisensa.

      Tätä samaa ovat monet sanoneet viesteissään, mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että ihmisillä on eri mielipide kuin hänellä ja suurimmalle osalle ihmisistä riittää, että on yhden ihmisen haluama.

    • Joku vaan

      "Tuon totetuttaaksesi yritä päästä rock- tai muuksi tähdeksi. Muuten ei onnistu."

      En ole missään vaiheessa tarkoittanut rokkitähtiä tuollaisiksi kuvailemani kaltaisiksi miehiksi. Totta kai rokkitähdet saavat naisia, mutta mikä onkaan naisten silmissä seksikkäämpi ja viehättävämpi kuin rokkitähti?

      Komea rokkitähti. Komeus lisää rokkitähden seksikkyyttä, aivan kuten lisää lihaksikkuus, pituus, iso kalu, karisma, jne. Vaikka rokkitähdillä riittääkin naisten kiinnostusta, niin totta kai nuo kaikki muutkin viehättävät piirteet LISÄÄVÄT sen miehen seksuaalista vetovoimaa.

      Joten ei se minun kohdallani auta, vaikka pääsisin minkälaiseksi rokkitähdeksi vain. Koska missä olisivat silloin NE KAIKKI MUUTKIN naisia viehättävät piirteet? Hyvä yritys oli sinulta, mutta jos luit noita aiempia tekstejäni, tajuat itsekin, että rokkitähdet eivät ole niitä kuvailemani kaltaisia miehiä. Ja tajuat silloin myöskin, että se ei auta minua pääsemään sellaiseksi mieheksi kuin haluan.

      "Se, että nainen "tyytyy" tavismieheen on sama asia kuin se, että miehet katsovat himoiten playmate of the yeareja ja Megan Foxia, mutta näkevät silti paremmaksi pariutua naapurin mukavan ja pikkusievän Tuijan kanssa."

      Koska se tavismies tajuaa itsekin suht fiksuna miehenä, ettei ole mitään mahdollisuutta saada tuollaisia kauneimpia ja halutuimpia naisia. Sen takia hän TYYTYY siihen, mitä saa. Minäkin voin tuntea vaikka 10 todella kiinnostavaa naista, mutta kukaan heistä ei ole kiinnostuneita minusta. Mitä sitten teen? Sitten minun täytyy TYYTYÄ johonkin sellaiseen naiseen, joka ei niin viehättävä ja kiinnostava olekaan ja TYYTYÄ siihen. Jos en halua olla yksin, on TYYDYTTÄVÄ siihen mitä saa, vaikkei se toinen olekaan niin kiinnostava.

      Kirjoitat siitä, että ihminen voi löytää niin kiinnostavan kumppanin, että muka kiinnostavampaa ei löydy. Tuo on niin saatanan suurta paskapuhetta ja unelmamaailmassa elämistä, että oksettaa. Olen niin paljon lukenut naisten ja miestenkin juttuja heidän omasta elämästään jonkun sellaisen kumppanin kanssa, joka ei niin paljoa viehätäkään.

      Suomi on täynnä oikeiden ihmisten elämäntilanteita, joissa se oma kumppani ei olekaan SE KAIKISTA KIINNOSTAVIN, vaan siihen on tyydytty, kun ei parempaakaan saa. Jos se miehen/naisen oma taso on sen verran alhainen, ettei niitä tiettyjä kumppaneita vain yksinkertaisesti saa, niin on TYYDYTTÄVÄ.

      Niinhän minunkin pitäisi tehdä. Kun en jotakin erittäin kiinnostavaa naista saa, niin pitää TYYTYÄ johonkin toiseen. Kyllä sitäkin naista voi rakastaa ja hänestä viehättyy, mutta onko se sitten kaiken sen panostuksen arvoista? Moni mies kyllä panostaa tuollaiseenkin naiseen, ettei tarvitse olla yksin, mutta onko se sitten sen arvoista OMALLA KOHDALLANI?

      Tai kun käykin niin, että nainen, ihan samalla periaatteella, ei saa niitä haluamiaan miehiä, joten hän sitten TYYTYY minunlaiseeni mieheen. Hän rakastaa kyllä minua, mutta tietää niitä kiinnostavampiakin miehiä. Onko tuo suhde sitten minun omalta kohdaltani mikään panostamisen arvoinen? Haluanko minä sitten itse tuollaista?

      • Joku vaan

        Sinulla on vain tuollaiset vaaleanpunaiset lasit päälläsi, kun ajattelet näitä asioita. Ajattelet automaattisesti, että kun pariskunta on yhdessä, niin he ovat toinen toisilleen KAIKISTA KIINNOSTAVIMMAT kumppanit, mitä maailmasta löytyy. Kumpikaan ei muka tietäisi yhtään toista parempaa kumppania. Ja silti netinkin keskustelupalstat, naisten ja miesten kertomukset omasta elämästä, jne. kertovat ihan jotain muuta. He kertovat, kuinka ovat olleet joistakin toisista oikein kiinnostuneita, mutta koska eivät ole saanee heitä, eivätkä halua olla yksinkään, niin he TYYTYVÄT johonkin muunlaiseen.

        Minulla ei ole asiasta omia kokemuksia, mutta pohjaankin nämä jutut LUKEMATTOMIEN muiden ihmisten elämäntilanteisiin. Pohjaan nämä jutut kaikkien niiden ihmisten kokemuksiin, parisuhteisiin ja avioliittoihin, joissa toistuu tämä sama asia.

        Otat tämän hyvin esille tuossa, että vaikka toista kohtaan ei tuntisikaan mitään järjetöntä himoa, niin parisuhteeseen voi silti mennä. Voi toki mennä, mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Riittääkö se minulle miehenä, ettei naiseni pidä minua KAIKISTA PARHAIMPANA, vaan pikemminkin TYYTYY minuun, koska ei halua olla yksinkään ja kun ei niitä kiinnostavampia miehiä saa?

        Tai päinvastoin, riittäisikö se minulle, että naiseni on ihan kiinnostava, ihan viehättävä ja rakastan häntä, mutta hän ei ole se KAIKISTA KIINNOSTAVIN nainen, ketä tiedän? Hän ei siis ole sitä KAIKISTA PARASTA minulle, vaan joudun tyytymään häneen?

        Tässähän onkin se pointti. Kun ihminen ei halua olla yksin, hän haluaa jonkun kumppanikseen. Mutta kun aina ei saakaan sitä kumppania, jonka haluaa. Kun kriteerit ovat korkeat, niin mahdollisuudet vähenevät. Toiset alentavat niitä kriteerejä, jotta löytäisivät edes jonkun. Toiset ovat valmiita hyväksymään kumppanin, joka ei olekaan niin viehättävä ja kiinnostava kuin haluaa, mutta jottei tarvitse olla yksinkään, niin ottaa sitten sen.

        Mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Tämähän on se kysymys. Olenko valmis miehenä hyväksymään sen, etten olekaan naiselleni sitä, mitä hän KAIKISTA ENITEN haluaa? Olenko valmis hyväksymään sen, etten koskaan tule kokemaan naiseni kanssa mitään ERITTÄIN SUURTA HIMOA? Ettei tuo suhde tarjoa sitä, mitä haluan, vaikka siinä jonkun verran sitä rakkautta olisikin? Riittääkö se itselle?

        "Mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että kun sen yhden löytää, niin se on siinä. Tällaisen pariskunnan luokse voisi tulla vaikka laumoittain niitä KAIKKEIN komeimpia miehiä ja KAIKKEIN kauniimpia naisia viereen kiehnäämään, eikä tuo pariskunta huomaisi muita kuin toisensa."

        Etkä sinä ymmärrä, että tällaista tapahtuu niin aniharvoin, että ei kannata edes mainita tässä. Jotkut onnistuvat löytämään sellaisen kumppanin, mutta mitä olen ihmisten kertomuksia omasta elämästä kuullut ja lukenut ja mitä olen oikeassa elämässä nähnyt oikeiden ihmisten tekemisiä, niin näin ei juuri koskaan tapahdu. Toiveajattelua suurimmaksi osaksi vaaleanpunaiset lasit silmillä.

        "Tätä samaa ovat monet sanoneet viesteissään, mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että ihmisillä on eri mielipide kuin hänellä ja suurimmalle osalle ihmisistä riittää, että on yhden ihmisen haluama."

        Totta, riittääkö se minulle itselleni, että se nainen, kenen kanssa olen yhdessä, ei olekaan se KAIKISTA KIINNOSTAVIN? Pystynkö miehenä hyväksymään sen, että naiseni tietää kyllä maailmasta minua kiinnostavampia miehiä, mutta hän ei niitä saa, joten hän on sitten minun kanssani? Pystynkö hyväksymään sen, että vaikka hän rakastaa minua, niin hänelle löytyisi kyllä kiinnostavampiakin kumppaneita? LUKEMATTOMIEN ihmisten kertomuksia kuulleena ja lukeneena, tämä on täysin arkipäivää. Ollaan kyllä yhdessä, rakastetaan toista, mutta kuitenkaan se toinen ei olekaan SITÄ KAIKISTA PARHAINTA, mitä voi saada. Riittääkö se itselle?


      • Mietipä tätäkin
        Joku vaan kirjoitti:

        Sinulla on vain tuollaiset vaaleanpunaiset lasit päälläsi, kun ajattelet näitä asioita. Ajattelet automaattisesti, että kun pariskunta on yhdessä, niin he ovat toinen toisilleen KAIKISTA KIINNOSTAVIMMAT kumppanit, mitä maailmasta löytyy. Kumpikaan ei muka tietäisi yhtään toista parempaa kumppania. Ja silti netinkin keskustelupalstat, naisten ja miesten kertomukset omasta elämästä, jne. kertovat ihan jotain muuta. He kertovat, kuinka ovat olleet joistakin toisista oikein kiinnostuneita, mutta koska eivät ole saanee heitä, eivätkä halua olla yksinkään, niin he TYYTYVÄT johonkin muunlaiseen.

        Minulla ei ole asiasta omia kokemuksia, mutta pohjaankin nämä jutut LUKEMATTOMIEN muiden ihmisten elämäntilanteisiin. Pohjaan nämä jutut kaikkien niiden ihmisten kokemuksiin, parisuhteisiin ja avioliittoihin, joissa toistuu tämä sama asia.

        Otat tämän hyvin esille tuossa, että vaikka toista kohtaan ei tuntisikaan mitään järjetöntä himoa, niin parisuhteeseen voi silti mennä. Voi toki mennä, mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Riittääkö se minulle miehenä, ettei naiseni pidä minua KAIKISTA PARHAIMPANA, vaan pikemminkin TYYTYY minuun, koska ei halua olla yksinkään ja kun ei niitä kiinnostavampia miehiä saa?

        Tai päinvastoin, riittäisikö se minulle, että naiseni on ihan kiinnostava, ihan viehättävä ja rakastan häntä, mutta hän ei ole se KAIKISTA KIINNOSTAVIN nainen, ketä tiedän? Hän ei siis ole sitä KAIKISTA PARASTA minulle, vaan joudun tyytymään häneen?

        Tässähän onkin se pointti. Kun ihminen ei halua olla yksin, hän haluaa jonkun kumppanikseen. Mutta kun aina ei saakaan sitä kumppania, jonka haluaa. Kun kriteerit ovat korkeat, niin mahdollisuudet vähenevät. Toiset alentavat niitä kriteerejä, jotta löytäisivät edes jonkun. Toiset ovat valmiita hyväksymään kumppanin, joka ei olekaan niin viehättävä ja kiinnostava kuin haluaa, mutta jottei tarvitse olla yksinkään, niin ottaa sitten sen.

        Mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Tämähän on se kysymys. Olenko valmis miehenä hyväksymään sen, etten olekaan naiselleni sitä, mitä hän KAIKISTA ENITEN haluaa? Olenko valmis hyväksymään sen, etten koskaan tule kokemaan naiseni kanssa mitään ERITTÄIN SUURTA HIMOA? Ettei tuo suhde tarjoa sitä, mitä haluan, vaikka siinä jonkun verran sitä rakkautta olisikin? Riittääkö se itselle?

        "Mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että kun sen yhden löytää, niin se on siinä. Tällaisen pariskunnan luokse voisi tulla vaikka laumoittain niitä KAIKKEIN komeimpia miehiä ja KAIKKEIN kauniimpia naisia viereen kiehnäämään, eikä tuo pariskunta huomaisi muita kuin toisensa."

        Etkä sinä ymmärrä, että tällaista tapahtuu niin aniharvoin, että ei kannata edes mainita tässä. Jotkut onnistuvat löytämään sellaisen kumppanin, mutta mitä olen ihmisten kertomuksia omasta elämästä kuullut ja lukenut ja mitä olen oikeassa elämässä nähnyt oikeiden ihmisten tekemisiä, niin näin ei juuri koskaan tapahdu. Toiveajattelua suurimmaksi osaksi vaaleanpunaiset lasit silmillä.

        "Tätä samaa ovat monet sanoneet viesteissään, mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että ihmisillä on eri mielipide kuin hänellä ja suurimmalle osalle ihmisistä riittää, että on yhden ihmisen haluama."

        Totta, riittääkö se minulle itselleni, että se nainen, kenen kanssa olen yhdessä, ei olekaan se KAIKISTA KIINNOSTAVIN? Pystynkö miehenä hyväksymään sen, että naiseni tietää kyllä maailmasta minua kiinnostavampia miehiä, mutta hän ei niitä saa, joten hän on sitten minun kanssani? Pystynkö hyväksymään sen, että vaikka hän rakastaa minua, niin hänelle löytyisi kyllä kiinnostavampiakin kumppaneita? LUKEMATTOMIEN ihmisten kertomuksia kuulleena ja lukeneena, tämä on täysin arkipäivää. Ollaan kyllä yhdessä, rakastetaan toista, mutta kuitenkaan se toinen ei olekaan SITÄ KAIKISTA PARHAINTA, mitä voi saada. Riittääkö se itselle?

        Voi olla, että sulle ei riitä.

        Kuulostaa että olet helkkarin epävarma itsestäsi ja ihan hukassa sen suhteen mitä ihmissuhteet on ja miten ne muotoutuu.

        Terapia vois tehä hyvää.


      • Bivie-
        Joku vaan kirjoitti:

        Sinulla on vain tuollaiset vaaleanpunaiset lasit päälläsi, kun ajattelet näitä asioita. Ajattelet automaattisesti, että kun pariskunta on yhdessä, niin he ovat toinen toisilleen KAIKISTA KIINNOSTAVIMMAT kumppanit, mitä maailmasta löytyy. Kumpikaan ei muka tietäisi yhtään toista parempaa kumppania. Ja silti netinkin keskustelupalstat, naisten ja miesten kertomukset omasta elämästä, jne. kertovat ihan jotain muuta. He kertovat, kuinka ovat olleet joistakin toisista oikein kiinnostuneita, mutta koska eivät ole saanee heitä, eivätkä halua olla yksinkään, niin he TYYTYVÄT johonkin muunlaiseen.

        Minulla ei ole asiasta omia kokemuksia, mutta pohjaankin nämä jutut LUKEMATTOMIEN muiden ihmisten elämäntilanteisiin. Pohjaan nämä jutut kaikkien niiden ihmisten kokemuksiin, parisuhteisiin ja avioliittoihin, joissa toistuu tämä sama asia.

        Otat tämän hyvin esille tuossa, että vaikka toista kohtaan ei tuntisikaan mitään järjetöntä himoa, niin parisuhteeseen voi silti mennä. Voi toki mennä, mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Riittääkö se minulle miehenä, ettei naiseni pidä minua KAIKISTA PARHAIMPANA, vaan pikemminkin TYYTYY minuun, koska ei halua olla yksinkään ja kun ei niitä kiinnostavampia miehiä saa?

        Tai päinvastoin, riittäisikö se minulle, että naiseni on ihan kiinnostava, ihan viehättävä ja rakastan häntä, mutta hän ei ole se KAIKISTA KIINNOSTAVIN nainen, ketä tiedän? Hän ei siis ole sitä KAIKISTA PARASTA minulle, vaan joudun tyytymään häneen?

        Tässähän onkin se pointti. Kun ihminen ei halua olla yksin, hän haluaa jonkun kumppanikseen. Mutta kun aina ei saakaan sitä kumppania, jonka haluaa. Kun kriteerit ovat korkeat, niin mahdollisuudet vähenevät. Toiset alentavat niitä kriteerejä, jotta löytäisivät edes jonkun. Toiset ovat valmiita hyväksymään kumppanin, joka ei olekaan niin viehättävä ja kiinnostava kuin haluaa, mutta jottei tarvitse olla yksinkään, niin ottaa sitten sen.

        Mutta RIITTÄÄKÖ SE ITSELLE? Tämähän on se kysymys. Olenko valmis miehenä hyväksymään sen, etten olekaan naiselleni sitä, mitä hän KAIKISTA ENITEN haluaa? Olenko valmis hyväksymään sen, etten koskaan tule kokemaan naiseni kanssa mitään ERITTÄIN SUURTA HIMOA? Ettei tuo suhde tarjoa sitä, mitä haluan, vaikka siinä jonkun verran sitä rakkautta olisikin? Riittääkö se itselle?

        "Mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että kun sen yhden löytää, niin se on siinä. Tällaisen pariskunnan luokse voisi tulla vaikka laumoittain niitä KAIKKEIN komeimpia miehiä ja KAIKKEIN kauniimpia naisia viereen kiehnäämään, eikä tuo pariskunta huomaisi muita kuin toisensa."

        Etkä sinä ymmärrä, että tällaista tapahtuu niin aniharvoin, että ei kannata edes mainita tässä. Jotkut onnistuvat löytämään sellaisen kumppanin, mutta mitä olen ihmisten kertomuksia omasta elämästä kuullut ja lukenut ja mitä olen oikeassa elämässä nähnyt oikeiden ihmisten tekemisiä, niin näin ei juuri koskaan tapahdu. Toiveajattelua suurimmaksi osaksi vaaleanpunaiset lasit silmillä.

        "Tätä samaa ovat monet sanoneet viesteissään, mutta "Joku vaan" ei ymmärrä, että ihmisillä on eri mielipide kuin hänellä ja suurimmalle osalle ihmisistä riittää, että on yhden ihmisen haluama."

        Totta, riittääkö se minulle itselleni, että se nainen, kenen kanssa olen yhdessä, ei olekaan se KAIKISTA KIINNOSTAVIN? Pystynkö miehenä hyväksymään sen, että naiseni tietää kyllä maailmasta minua kiinnostavampia miehiä, mutta hän ei niitä saa, joten hän on sitten minun kanssani? Pystynkö hyväksymään sen, että vaikka hän rakastaa minua, niin hänelle löytyisi kyllä kiinnostavampiakin kumppaneita? LUKEMATTOMIEN ihmisten kertomuksia kuulleena ja lukeneena, tämä on täysin arkipäivää. Ollaan kyllä yhdessä, rakastetaan toista, mutta kuitenkaan se toinen ei olekaan SITÄ KAIKISTA PARHAINTA, mitä voi saada. Riittääkö se itselle?

        En olisi uskonut sanovani näin Joku vaan:in viestistä, mutta tässä on kyllä ihan asiallista pohdintaa. Riittääkö tarpeeksi hyvä?

        Useimmille se riittää. Miksi? Koska pitkässä juoksussa ainakin yhtä tärkeää ellei tärkeämpääkin kuin se, onko kumppani veretseisauttavan viehättävä ja uskomattoman, loputtoman haluttava, on se, millainen suhde juuri minulla tämän ihmisen kanssa on. Voin kertoa, että turvallinen, runsaasti hyvää ja minimaalisesti pahaa sisältävä suhde tuo elämään joka päivä onnellisuutta, seksi on joinakin päivinä todella kiihkeää ja toisina nautinnollista mutta arkista, ja suhteen positiivinen vaikutus elämään kaikin puolin on paljon suurempi kuin jonkun mittaamattoman halun vaikutus.

        Tämän takia suurin osa ihmisistä valitsee aloittaa suhteen jonkun omaan silmään "riittävän viehättävän" henkilön kanssa, jos parisuhteen voi odottaa muodostuvan tällaiseksi voimakkaan positiiviseksi asiaksi elämässä. Yhteensopivuutta pitkällä tähtäimellä on mahdoton ennustaa, ellei kokeile - ja tämän takia moni pariskunta päätyykin lopulta lähtemään omille teilleen etsimään onneaan muualta.

        Jos sinulle ei riitä tavallinen suhde tavallisen naisen kanssa, jolle sinä olet hänen oma tavallinen miehensä, niin se on sinun valintasi. En kuitenkaan usko että tiedät, mistä silloin luovut. Luovut mahdollisuudesta rakentaa jonkun ihanan ihmisen kanssa yhteisen lämpimän ja rakastavan elämän, joka tulee olemaan molemmille mittaamattomasti arvokkaampi kuin hetkellinen halu. Rakastunut ihminen myös pitää omaa kumppaniaan sinä kaikista parhaana ja täydellisimpänä miehenä/naisena juuri hänelle, joten sinun todella on mahdollista olla jollekulle se kaikista ylimmän halun kohde.

        Jos valitset, että tämä ei riitä, niin mieti kuitenkin, onko tuollainen pakonomainen itsensä vertailu muihin tervettä. Sellainen painaa kenen tahansa itsetunnon pohjamutiin, kun noita koko ajan mielessään pyörittelee. Vaikka tämä miesten 99,9% enemmistö ei koskaan voikaan olla samanlainen puolijumala kuin 0,01%:n edustaja, niin väitän, että tällä huolettomasti naapurintyttöihinsä rakastuvalla enemmistöllä on silti suuremmat mahdollisuudet onnelliseen elämään kuin sinulla, joka kierrät päässäsi tuota huonommuuden kehää loputtomiin.


      • riittävän hyvä
        Bivie- kirjoitti:

        En olisi uskonut sanovani näin Joku vaan:in viestistä, mutta tässä on kyllä ihan asiallista pohdintaa. Riittääkö tarpeeksi hyvä?

        Useimmille se riittää. Miksi? Koska pitkässä juoksussa ainakin yhtä tärkeää ellei tärkeämpääkin kuin se, onko kumppani veretseisauttavan viehättävä ja uskomattoman, loputtoman haluttava, on se, millainen suhde juuri minulla tämän ihmisen kanssa on. Voin kertoa, että turvallinen, runsaasti hyvää ja minimaalisesti pahaa sisältävä suhde tuo elämään joka päivä onnellisuutta, seksi on joinakin päivinä todella kiihkeää ja toisina nautinnollista mutta arkista, ja suhteen positiivinen vaikutus elämään kaikin puolin on paljon suurempi kuin jonkun mittaamattoman halun vaikutus.

        Tämän takia suurin osa ihmisistä valitsee aloittaa suhteen jonkun omaan silmään "riittävän viehättävän" henkilön kanssa, jos parisuhteen voi odottaa muodostuvan tällaiseksi voimakkaan positiiviseksi asiaksi elämässä. Yhteensopivuutta pitkällä tähtäimellä on mahdoton ennustaa, ellei kokeile - ja tämän takia moni pariskunta päätyykin lopulta lähtemään omille teilleen etsimään onneaan muualta.

        Jos sinulle ei riitä tavallinen suhde tavallisen naisen kanssa, jolle sinä olet hänen oma tavallinen miehensä, niin se on sinun valintasi. En kuitenkaan usko että tiedät, mistä silloin luovut. Luovut mahdollisuudesta rakentaa jonkun ihanan ihmisen kanssa yhteisen lämpimän ja rakastavan elämän, joka tulee olemaan molemmille mittaamattomasti arvokkaampi kuin hetkellinen halu. Rakastunut ihminen myös pitää omaa kumppaniaan sinä kaikista parhaana ja täydellisimpänä miehenä/naisena juuri hänelle, joten sinun todella on mahdollista olla jollekulle se kaikista ylimmän halun kohde.

        Jos valitset, että tämä ei riitä, niin mieti kuitenkin, onko tuollainen pakonomainen itsensä vertailu muihin tervettä. Sellainen painaa kenen tahansa itsetunnon pohjamutiin, kun noita koko ajan mielessään pyörittelee. Vaikka tämä miesten 99,9% enemmistö ei koskaan voikaan olla samanlainen puolijumala kuin 0,01%:n edustaja, niin väitän, että tällä huolettomasti naapurintyttöihinsä rakastuvalla enemmistöllä on silti suuremmat mahdollisuudet onnelliseen elämään kuin sinulla, joka kierrät päässäsi tuota huonommuuden kehää loputtomiin.

        MA-teoria tavallaan kirkastaan hyvin mikä on enemmistölle riittävän hyvä. Riittävän hyvä on itseasiassa suurimmalle osalle parasta mitä on tarjolla. Ja rakastumisen seurauksena riittävän hyvä muuttuu lähes täydelliseksi. Ainakin hetkellisesti.

        "Joku vaan" ei halua kuin parhaan vaikka itse on tasohierarkian alimmalla tasolla. Jokainen kiusaa itseään haluamallaan tavalla.


      • Mikä vaan
        riittävän hyvä kirjoitti:

        MA-teoria tavallaan kirkastaan hyvin mikä on enemmistölle riittävän hyvä. Riittävän hyvä on itseasiassa suurimmalle osalle parasta mitä on tarjolla. Ja rakastumisen seurauksena riittävän hyvä muuttuu lähes täydelliseksi. Ainakin hetkellisesti.

        "Joku vaan" ei halua kuin parhaan vaikka itse on tasohierarkian alimmalla tasolla. Jokainen kiusaa itseään haluamallaan tavalla.

        Joku vaan:n ongelma on se, että jos on hän on yhtään kirjoitustensa kaltainen, niin hän ei vaan osaa KOMMUNIKOIDA tarpeeksi normaalisti ollakseen... no, normaali yhteiskunnan jäsen joka ei ole liian luontaantyöntävä omituisuudessaan.

        Tottakai hän on oikeassa - on eri asia olla SEKSIKÄS mies, jolloin kukaan nainen ei voi "haukkua" naismaiseksi jos ei tee aloitteita vs.epäseksikäs mies jolta naiset sitten pitävät aloitteita ainoana miehekkäänä tekona jonka ruma mies voi tehdä koska on muuten niin ruma ettei naiset itse tekisi koskaan aloitetta...

        Joku vaan - jos et ole se HALUTUIN ja AIVAN SEKSIKKÄIN MIES, kuten minä (kohtalontoverisi) niin DEAL WITH IT :)


    • Kaikella hyvällä

      En ihmettelisi, jos olet piilohomo.

      Sinulle unelmiesi kohde on sinä itse, komeana haluttuna miehenä.

      Haluat miestä, mutta koska et voi homofobian vuoksi tunnustaa haluasi, ihannemiehesi mielikuva muuttuu kuvaksi sinusta nasten haluamana.

      Pääsi täyttyy ajatuksista mitä sinä haluat olla, fetissisi on "sinä itse" komeana ja haluttuna. Nyt kukaan ei voi tutustua sinuun, koska et halua tuntea ketään vaan ryömiä ajatuksissa täydellisestä sinästä.

      Jos tuo ei ole narsismia, se on latenttia homoseksuaalisuutta.

      Analysoi ja elä vähemmän pääsi sisällä ja enemmän ulkomaailmassa toisia ihmisiä kohdaten.

    • 14+19

      Aluksi luin nuita joku vaan tekstejä kokonaan, ehkä noin 3-5 kappaletta, sen jälkeen kuitenkin kyllätyin lukemaan kilometri tolkulla juttua. Jos osaisit ilmaista itsesi lyhyesti ja ytimekkäästi niin luultavasti lukisin jankkauksiasi enemmän.

    • Joku vaan

      "Etsit naisista peiliä, jotka heijastaisivat sinuun valoa sen sijaan että olisit naisista (tai edes) pillusta kiinnostunut niin kuin heteroseksuaalit miehet ovat. Sinä olet kiinnostunut ihailun kohteena olemisesta, et naisista yksilöinä. Naiset ovat sinulle merkityksellisiä vain riittävän suurena sinua ihaielvana laumana."

      Tämä on mielenkiintoinen väite sinulta. En muka ole kiinnostunut pillusta niin kuin heteroseksuaalit miehet ovat? Mihin pohjaat väitteesi?

      Esim. juuri tuolla kertomallani NHL-jääkiekkoliigan tähtipelaajalla Tyler Seguinilla on mallinaisia joka sormelle ja varpaalle. Hän on siis pillusta kiinnostunut, koska panee niiden naisten kanssa. Tästä olemme varmasti samaa mieltä? Että hän heteroseksuaalisella tavalla pillusta kiinnostunut?

      Mutta minä en muka ole, koska haluan ihan samalla tavalla niitä mallinaisia joka sormelle ja varpaalle. Miksi minä en ole sitten heteroseksuaalisella tavalla pillusta ja naisista kiinnostunut, jos kerran toimisin samalla tavalla kuin tuo Tyler Seguin? Mitä meidän teoilla olisi sinun mielestä niin erilaista?

      Ja VASTAUKSIA SITTEN tähän kysymykseen, eikä saatana raukkamaisesti lähdetä vain keskustelusta pois, kun ei osatakaan enää vastata. Vituttaa niin suunnattomasti, kun vain lähdetään keskustelusta pois. Vaikka kuinka itse perustelen asiani, niin sitten vain lähdetään pois, kun ei löydetäkään sitä vastaansanottavaa, kun kaikki omat väitteet on jo kumottu totaalisesti.

      "MA-teoria tavallaan kirkastaan hyvin mikä on enemmistölle riittävän hyvä. Riittävän hyvä on itseasiassa suurimmalle osalle parasta mitä on tarjolla. Ja rakastumisen seurauksena riittävän hyvä muuttuu lähes täydelliseksi. Ainakin hetkellisesti."

      Näinhän se matemaattisten kaavojen mukaan toimii. Mutta oikeassa elämässä tietyt ihmiset viehättävät, tietyt eivät viehätä. Se voi muuttua täydelliseksi ainakin hetkeksi, mutta se ei ole sitä. Jossakin olisi kuitenkin sellainen kumppani ja henkilö, joka viehättäisi enemmän ja jota rakastaisi enemmän. Kompromissi tuleekin siinä, hyväksyykö tämän vai ei. Haluaako panostaa tuollaiseen elämään vai ei?

      "Voin kertoa, että turvallinen, runsaasti hyvää ja minimaalisesti pahaa sisältävä suhde tuo elämään joka päivä onnellisuutta, seksi on joinakin päivinä todella kiihkeää ja toisina nautinnollista mutta arkista, ja suhteen positiivinen vaikutus elämään kaikin puolin on paljon suurempi kuin jonkun mittaamattoman halun vaikutus."

      Jos minulla on edes pienikin tieto siitä, että kumppaniin tyydytään, niin tuollainen elämä ei tuo minulle TIPPAAKAAN onnellisuutta, ei nautintoa seksiin, ei yhtään mitään sellaista positiivista, mitä haluan. Koska kyse on pelkästä tyytymisestä, niin siinä on nimenomaan se syy, miksi pysyttelen naisista kokonaan erossa tällaisena miehenä. Niin se vain menee.

      Kyllä siinä parisuhteessa aletaan itselleen toistamaan ja hokemaan, että tähän minä tyydyn, tästä minä tykkään, jne. Sitä vain ALKAA USKOMAAN niin. Sitä vain sulkee ne tosiasiat mielestään pois.

      Mutta kun minä en miehenä henkilökohtaisesti teekään niin. Minä en sulje niitä tosiseikkoja ja faktoja pois. Minä en sulje pois mielestäni sitä tosiseikkaa, että naistani kiinnostaa paljon minua enemmän muunlaiset miehet, mutta jottei tarvitsisi yksinkään olla, niin TYYTYY sitten minuun. Aivan samoin kuin päinvastoinkin, minä TYYDYN häneen, kun en saa sitä kumppania, kuin haluan.

      "Rakastunut ihminen myös pitää omaa kumppaniaan sinä kaikista parhaana ja täydellisimpänä miehenä/naisena juuri hänelle, joten sinun todella on mahdollista olla jollekulle se kaikista ylimmän halun kohde."

      Mutta kun kyse on vain ja ainoastaan siitä vitun TOIVEAJATTELUSTA. Kun se ei kuitenkaan oikeassa elämässä mene niin. Ne tosiasiat unohdetaan TYYDYTÄÄN siihen mitä saadaan, kun ei parempaakaan saada, jne. Aivain yksi ja vitun saatanan sama asia minulle, millaisena hän minua pitää, koska se on vain pelkkää TOIVEAJATTELUA. Pelkkää toiveajattelua. Nainen ei parempaakaan saa, joten hän TYYTYY minuun. Ei se tarkoita vitunkaan millään muotoa, että olisin hänelle PARASTA mitä hänelle tapahtuu miesten muodossa. Sitä vain alka ihminen sopeutumaan ja tyytymään. Sitä en halua.

      "Sellainen painaa kenen tahansa itsetunnon pohjamutiin, kun noita koko ajan mielessään pyörittelee."

      Ehkä painaakin, mutta mistä tässä kaikessa on kuitenkin aina loppupeleissä kyse? TOSIASIOIDEN unohtamisesta, poissulkemisesta, huomiotta jättämisestä, jne. Ketä parisuhteeseen tai naimisiin menee, unohtaa ja jättää nämä asiat kokonaan huomiotta. Mutta en minä tee niin. Minulle ne ovat ihan yhtä merkittäviä seikkoja kuin kaikki muukin asia. Ihmismieli vain jättää huomiotta tuollaiset asiat. Minä en jätä.

      • Joku vaan

        "Analysoi ja elä vähemmän pääsi sisällä ja enemmän ulkomaailmassa toisia ihmisiä kohdaten."

        Miksi ihmeessä tekisin näin?

        Käyn töissä koululla, jossa on päivän mittaan töissä n. 100 ihmistä. Pelaan jalkapallojoukkueessa, jonka kanssa teen kaikenlaisia juttuja. Käyn kuntosalilla, käyn kirjastoissa, ravintoloissa, urheilutapahtumissa, urheilukentillä, uimarannoilla, kauppakeskuksissa, jne.

        Sosiaalista elämää on vaikka ja kuinka paljon, mutta en minä voi sitä estää, että huomaisin asioita. Minulla ensinnäkin on loputon tiedonjano ja valitettavasti se yksi kiinnostava juttu ovat nämä asiat. Kun päivittäin näen ihmisten tekemisiä, niin kyllä niitä vain kertyy kaikenlaista.

        Koulussa jo lapsena ihmeteltiin, miten taitavasti osaan analysoida, miten ykkös -ja kakkosluokilla kirjoitin ikätasoon nähden vauhdikkaita tarinoita, miten osasin yhdistellä eri asioita, miten alakoulussa olin jo filosofinen, jne. Jos tapaisin entiset opettajani, niin voisit kysyä, kuinka taitava olin jo silloin huomaamaan pienempiäkin yksityiskohtia eri asioista.

        Kuudennella luokalla minua haukuttiin ja minulle huudettiin, kun kerroin, että vaskitsa ei ole käärme vaan lisko. Opettaja sitten korjasi asian, että näin on. Kerroin lisäksi, että vaskitsalla on niin pienet jalat, että se ei voi niitä käyttää. Sen takia se on lisko.

        Tuossa vain yksi lukuisista esimerkeistä. Olen aina joutunut muiden pilkan kohteeksi, kun olen kertonut jotakin. Kun kerron oman analyysini jonkun kilpailun tai mestaruuden voittamisesta, kukaan ei kuuntele. Ei ikinä. Super Bowlin mestaruudet, Olympiajääkiekon lopputulokset, finaaliennakot, jne. Kukaan ei ikinä kuuntele. Mutta jostain kumman syystä käykin aina niin kuin kerron. Miksi?

        Koska seuraan urheilua niin analyyttisellä ja yksityiskohtaisella tarkkuudella, että minulla on kertoa vaikka ja mitä eri joukkueista ja pelaajista.


      • Bivie-
        Joku vaan kirjoitti:

        "Analysoi ja elä vähemmän pääsi sisällä ja enemmän ulkomaailmassa toisia ihmisiä kohdaten."

        Miksi ihmeessä tekisin näin?

        Käyn töissä koululla, jossa on päivän mittaan töissä n. 100 ihmistä. Pelaan jalkapallojoukkueessa, jonka kanssa teen kaikenlaisia juttuja. Käyn kuntosalilla, käyn kirjastoissa, ravintoloissa, urheilutapahtumissa, urheilukentillä, uimarannoilla, kauppakeskuksissa, jne.

        Sosiaalista elämää on vaikka ja kuinka paljon, mutta en minä voi sitä estää, että huomaisin asioita. Minulla ensinnäkin on loputon tiedonjano ja valitettavasti se yksi kiinnostava juttu ovat nämä asiat. Kun päivittäin näen ihmisten tekemisiä, niin kyllä niitä vain kertyy kaikenlaista.

        Koulussa jo lapsena ihmeteltiin, miten taitavasti osaan analysoida, miten ykkös -ja kakkosluokilla kirjoitin ikätasoon nähden vauhdikkaita tarinoita, miten osasin yhdistellä eri asioita, miten alakoulussa olin jo filosofinen, jne. Jos tapaisin entiset opettajani, niin voisit kysyä, kuinka taitava olin jo silloin huomaamaan pienempiäkin yksityiskohtia eri asioista.

        Kuudennella luokalla minua haukuttiin ja minulle huudettiin, kun kerroin, että vaskitsa ei ole käärme vaan lisko. Opettaja sitten korjasi asian, että näin on. Kerroin lisäksi, että vaskitsalla on niin pienet jalat, että se ei voi niitä käyttää. Sen takia se on lisko.

        Tuossa vain yksi lukuisista esimerkeistä. Olen aina joutunut muiden pilkan kohteeksi, kun olen kertonut jotakin. Kun kerron oman analyysini jonkun kilpailun tai mestaruuden voittamisesta, kukaan ei kuuntele. Ei ikinä. Super Bowlin mestaruudet, Olympiajääkiekon lopputulokset, finaaliennakot, jne. Kukaan ei ikinä kuuntele. Mutta jostain kumman syystä käykin aina niin kuin kerron. Miksi?

        Koska seuraan urheilua niin analyyttisellä ja yksityiskohtaisella tarkkuudella, että minulla on kertoa vaikka ja mitä eri joukkueista ja pelaajista.

        "Jos minulla on edes pienikin tieto siitä, että kumppaniin tyydytään, niin tuollainen elämä ei tuo minulle TIPPAAKAAN onnellisuutta, ei nautintoa seksiin, ei yhtään mitään sellaista positiivista, mitä haluan. Koska kyse on pelkästä tyytymisestä, niin siinä on nimenomaan se syy, miksi pysyttelen naisista kokonaan erossa tällaisena miehenä. Niin se vain menee."

        Niin.. Mutta tämä pinnallinen viehätys, jota esim. komeaa ja karismaattista urheilijaa kohtaan tunnetaan, on nimenomaan vain pinnallista. Onko se tärkein ja suurin onnellisuuteen vaikuttava tekijä suhteessa? Jos väität, että on, niin oma arvomaailmasi lienee sitten sen mukainen.

        Mistä esim. minä voisin tietää, onko tämä joku Tyler tai Johnny Depp tai Brad Pitt hyvä kumppani minulle suhteessa? En ainakaan siitä viehättävyyden määrästä, jota nämä ihmiset huokuvat. En tiedä, millainen kukaan rikas, komea, sosiaalinen karismakalle on suljettujen ovien takana intiimissä suhteessa. Tämän vuoksi sillä, kuka on ulkoisesti se alfoista alfoin, jota kaikki naiset kieli pitkällä jahtaavat, ei ole mitään ratkaisevaa merkitystä siihen, kuka lopulta on minun mielestäni se Paras mies.

        Paremmuusjärjestystä ei voi tehdä pelkän ulkokuoren perusteella. Siksi se, että rakastuessaan aidosti alkaa pitämään kumppaniaan miehistä parhaana, ei ole tyytymistä. Kyse on siitä, että ne parhaat ja parisuhteen kannalta tärkeimmät ominaisuudet tulevat esille vasta ajan kanssa.

        Sitä paitsi se, että esim. nainen rakastuneena kokee hullaantumisen tunteita sinua kohtaan ei suinkaan tee hänen halustaan vähemmän aitoa. Halun suhteen ei ole olemassa mitään kovia tosiasioita - korkeintaan tilastollisia todennäköisyyksiä. Halu on aina subjektiivista. Jos nainen tosiaan kokee pakottavaa halua sinua kohtaan, se on yhtä aitoa kuin tuhannen naisen yhtä pakottava halu Tyleriä kohtaan.


    • Joku vaan

      "Sitä paitsi se, että esim. nainen rakastuneena kokee hullaantumisen tunteita sinua kohtaan ei suinkaan tee hänen halustaan vähemmän aitoa. Halun suhteen ei ole olemassa mitään kovia tosiasioita - korkeintaan tilastollisia todennäköisyyksiä. Halu on aina subjektiivista. Jos nainen tosiaan kokee pakottavaa halua sinua kohtaan, se on yhtä aitoa kuin tuhannen naisen yhtä pakottava halu Tyleriä kohtaan."

      Mutta kyse onkin siitä, kumman minä itse haluan, yhden vai tuhannen naisen halun? Se, että tuhat naista haluaa minua, kertoo jo minun seksikkyydestäni ja viehättävyydestäni. Kun tuhat naista haluaa, niin voi jo olla aika varma siitä, että se yksittäinenkin nainen haluaa. Tässä onkin se pointti.

      Ja toisekseen, ei se tarkoita, että se yhden naisen minua kohtaan kokema halu olisi todellakaa niin suurta kuin jotakin toista miestä kohtaan. Edelleen, nainen voi edelleen olla kiinnostunut eniten jostakin toisesta miehestä, mutta ei kyseistä miestä saa. Sitten pitääkin tyytyä vaikka minuun, ettei tarvitse ilmankaan olla. Eli kyllä hän minua kohtaan kokee jotakin halua, mutta kun se ei olekaan yhtä suurta kuin sitä toista miestä kohtaan.

      Laitat kaikki halut samaan koriin, mutta et osaa erotella niitä niiden VOIMAKKUUDEN perusteella. Juuri siitä tässä onkin ollut kyse. Kun minäkin vaikka kokisin jotakin naista kohtaan erittäin suurta halua, mutta en saa sitä kyseistä naista. Sitten JOUDUNKIN TYYTYMÄÄN johonkin toiseen naiseen, joka ei niitä haluja niin paljon saakaan minussa aikaan. Eli rakastan ja haluan sitä naista, mutta en kuitenkaan läheskään niin paljon.

      Ja kun puhutaan edelleen siitä, mikä riittää ja mikä ei riitä. Kun haluaa löytää jonkun kumppanin, jota kohtaan tuntee tarpeeksi vetoa ja halua, niin sellaista ei välttämättä ikinä saakaan. Nainen on 30 vuotta, mutta vaikka sellaisia miehiä olisikin olemassa, niin nainen ei vain saa sellaisia miehiä. Hän on 33 vuotta, eikä vieläkään saa sellaista TARPEEKSI viehättävää ja kiinnostavaa miestä. Mitä hän sitten oikein voi tehdä? Odottaako vaikka 50-vuotiaaksi asti, että löytää sellaisen vai tekeekö KOMPROMISSIN ja ottaa jonkun vähemmän viehättävän miehen itselleen?

      Mikä siis riittää omalle itselleen? Haluanko vaikka minä sitä, että se nainen etsii jotakin kiinnostavampaa, mutta komrpomissina, jottei jäisi ilman miestä ja lapsia, niin TYYTYY sitten minuun?

      Mitä minä voin tehdä? Ikää minulla on 25 vuotta, enkä etsi kiinnostavaa naista itselleni. Etsin TARPEEKSI kiinnostavaa naista itselleni. Olen vaikkapa 30-vuotias, mutta en saa sellaisia naisia. Olen 35-vuotias, enkä saa sellaista naista. Olen 40-vuotias, enkä edelleenkään saa sellaista naista.

      Mikä on siis minun ratkaisuni? Odotanko tuossa edelleen vuosia ja vuosia, vai otanko KOMPROMISSINA jonkun vähemmän kiinnostavan naisen itselleni? Otanko itselleni jonkun PALJON VÄHEMMÄN tyydyttävän naisen itselleni, ettei tarvitse olla yksinkään?

      Et ota lainkaan huomioon sitä, että varsinkin naisilla biologinen kello tikittää. Eivät he voi odottaa kymmeniä vuosia, jotta löytäisivät TARPEEKSI viehättävän miehen. Vaan on tehtävä niitä kompromisseja niiden miesten suhteen. Jos meinaa perheen perustaa ja meinaa jonkun miehen kanssa tehdä lapsia, niin silloin on vain otettava vastaan se, mitä saa. Ei voi odottaa sitä, että saisi TARPEEKSI kiinnostavan miehen, koska sellaista ei välttämättä saa ikinä.

      • Joku vaan

        "Niin.. Mutta tämä pinnallinen viehätys, jota esim. komeaa ja karismaattista urheilijaa kohtaan tunnetaan, on nimenomaan vain pinnallista. Onko se tärkein ja suurin onnellisuuteen vaikuttava tekijä suhteessa? Jos väität, että on, niin oma arvomaailmasi lienee sitten sen mukainen."

        Aivan yhtä pinnallista hevon paskaa se on sellaisissa suhteissa, jotka perustuvat noihin kertomani kaltaisiin suhteisiin. Kun en saa TARPEEKSI viehättävää naista, vaan joudun TYYTYMÄÄN johonkin muuhun, että saisin edes parisuhteen, niin sekin on ihan yhtä lailla sitä pinnallista paskaa, josta puhut. Eri tavalla vain.

        "Siksi se, että rakastuessaan aidosti alkaa pitämään kumppaniaan miehistä parhaana, ei ole tyytymistä."

        Kyllä se on ikävä kyllä täysin tyytymistä, koska jos vain yhtäkkiä alat pitämään toista tietynlaisena, niin se on tyytymistä. Kun alat tottumaan ja tyytymään siihen, mitä saat, niin se on tyytymistä. Kun et löydä tarpeeksi viehättävää miestä, vaan joudut ottamaan jonkun toisenlaisen miehen, niin se on tyytymistä.

        Kun minä tiedän kiinnostavampiakin naisia kuin se oma naiseni, mutta en saa niitä naisia, niin silloin joudun tyytymään. Ottaisin jonkun niistä ERITTÄIN kiinnostavista naisista, mutta koska en saa niitä, niin JOUDUN TYYTYMÄÄN johonkin toiseen. Voin rakastaa naistani ja välittää hänestä, mutta yhtä kaikki se on tyytymistä.

        En välttämättä ajattele sitä tyytymisenä, koska kuten hyvin itsekin muistat, ihminen pyrkii vain unohtamaan ja olemaan ajattelematta tuollaisia asioita. Kun et saa sitä, mitä haluat, niin joudut tyytymään. Silloin vain totuttelet siihen, mitä saat eli tyydyt. Ihan yhtä paskaa kaikki, yhtä lailla.

        "Paremmuusjärjestystä ei voi tehdä pelkän ulkokuoren perusteella."

        Tätä ei ole kukaan väittänytkään, joten sen voit unohtaa saman tien. Olen vain kertonut, kuinka SAMAAN AIKAAN sekä ulkoisesti että sisäisesti viehättävät ja seksikkäät miehet vetoavat naisiin KAIKISTA ENITEN. Eli naisetkin ovat itsekin sanoneet ja kertoneet, että SEKSIKKÄIN MIES on sellainen, jolla on sekä ulkonäköä että sitä sisäistä komeutta. Sen takia juuri se seksikkyys ei tulekaan pelkästään ulkonäöstä.

        Koska täysin kiistaton fakta on se, että ulkonäkö aiheuttaa osan miehen seksuaalisesta vetovoimasta ja sisäinen komeus osan. Ne kun yhdistää, niin sellaisten miesten ympärillä vain pyörii jatkuvasti kiinnostuneita naisia. Näin tämä on aina ennenkin mennyt ja tulee aina menemään. Sille en minä, etkä sinäkään voi yhtään mitään.

        "Sitä paitsi se, että esim. nainen rakastuneena kokee hullaantumisen tunteita sinua kohtaan ei suinkaan tee hänen halustaan vähemmän aitoa."

        Minulle se tekee, koska hän haluaisi jonkun ihan muun miehen, mutta kun ei saa, niin tyytyy minuun. Totta kai se hullaantuminen on aitoa, mutta ei sillä ei ole tässä asiassa minulle vitunkaan vertaa minkäänlaista väliä. Tyytyminen siihen mitä saa, on tyytymistä siihen, mitä saa. Sitä ei välttämättä ihminen ajattele, että "tässä nyt joudun kurjana tyytymään tähän", vaan vaikka siitä toisesta välittäisi ja toista rakastaisi, niin se on tyytymistä. Piste.


    • Joudut tyytymään

      käteesi;)

    • Joku vaan

      "Joudut tyytymään käteesi;)"

      No paljon mieluummin :)

      Mutta edelleen vielä kysyisin kuitenkin sitä (kysymykseeni ei vastattu lainkaan, oliko vain tarpeeksi hyvin todistettu juttu, ettei vastausta löytynyt), mutta joku kirjoitti tänne, että ne ole heteroseksuaalisella tasolla kiinnostunut pillusta tai naisista.

      Edelleenkin, esim. Seguinilla riittää niitä mallinaisia joka sormelle ja varpaalle. Hän on siis kiinnostunut pillusta heteroseksuaalisella tavalla, koska panee niiden naisten kanssa.

      Mutta koska minä tekisin kuitenkin aivan samalla tavalla, niin miksi minä en sitten ole kiinnostunut pillusta ja naisista aivan samalla heteroseksuaalisella tavalla? Miksi minun toiminta olisi niin erilaista kuin esim. tuon ammattitähtipelaajan?

      Jos minäkin panisin niitä mallinaisia, joita minulla olisi joka sormelle ja varpaalle, niin eikö se nyt jumalauta sentään!!!!!! tarkoita sitä, että olisin todellakin pillusta ja naisista kiinnostunut?

      Joskus kyllä mietityttää teidän järjenjuoksu. Jos väitätte minulla olevan sekopäisiä juttuja, niin ettekö kiinnitä lainkaan huomiota noihin teidän täysin epäloogisiin juttuihin???????

      • minusta tuntuu

        että et oikeasti halua naista, koska ole riitävän haluttu naisten keskuudessa, voin olla toki väärässäkin;)


      • Joku vaan

        "Tottakai hän on oikeassa - on eri asia olla SEKSIKÄS mies, jolloin kukaan nainen ei voi "haukkua" naismaiseksi jos ei tee aloitteita vs.epäseksikäs mies jolta naiset sitten pitävät aloitteita ainoana miehekkäänä tekona jonka ruma mies voi tehdä koska on muuten niin ruma ettei naiset itse tekisi koskaan aloitetta..."

        No tulihan se vihdoin ja viimein sieltä.

        Alhaisen tason mies, kuten minä, olen vieläkin alhaisempi, kun en tee aloitetta. Pointtina tässä, etteivät naiset ylipäätään haluaisi minulta mitään aloitteita, koska en ole viehättävä ja seksikäs mies. Mutta ehkä siinä naiset vain katsovat, etten ylipäätään tee aloitetta. Eli rumankin ja epämiellyttävän miehen oletetaan tekevän aloitteita, koska oletetaan hänen olevan naisen puutteessa. Ei siis kyse ole niistä pakeista, jonka hän saa, vaan ylipäätään siitä itse teosta. On se mies minkälainen hyvänsä, niin hänen oletetaan tekevän aloitteita.

        Fatkahan on vain se, että ne miehet, jotka naisia viehättävät ihan luonnostaan, komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus, harteikkuus, lihaksikkuus, karismaattisuus, iso kalu, sosiaalisuus, miehekäs asenne ja itseluottamus, hyvät sänkytaidot, jne. ei tarvitse todistaa naisille mitään. He ovat omia itsejään, heitä naiset pitävät oikeasti seksikkäinä ja viehättävinä.

        Mutta minunlaiseni alhaisen tason mies, joka ei naisia viehätä, ei omaa tuollaisia etuja. Vaikka minä jotain aloitteita tekisinkin, niin lopputulos on se ja sama. Jos ei naisia viehätä, niin silloin eivät aloitteetkaan auta. Mutta naisten silmissä aloitteiden tekemättömyys alentaa sitä taso vielä entisestään. Mikäli sitä tasoaan voi enää alentaa.


      • Joku vaan
        minusta tuntuu kirjoitti:

        että et oikeasti halua naista, koska ole riitävän haluttu naisten keskuudessa, voin olla toki väärässäkin;)

        Nimenomaan näin. Sitähän minä olen tässä yrittänyt kertoa jatkuvasti. Jos kerran naiset eivät ole kiinnostuneita, niin miksi vitussa minä haluaisin naisten kanssa yhtään mitään? Työasiat hoidan, mutta siihen se sitten jääkin minun osaltani. Ei kiinnosta yhtään mikään sen enempi.


      • Voi sinua
        Joku vaan kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Sitähän minä olen tässä yrittänyt kertoa jatkuvasti. Jos kerran naiset eivät ole kiinnostuneita, niin miksi vitussa minä haluaisin naisten kanssa yhtään mitään? Työasiat hoidan, mutta siihen se sitten jääkin minun osaltani. Ei kiinnosta yhtään mikään sen enempi.

        Normaali heteromies haluaa pillua ja on naisista kiinnostunut. Normaali heteromies haluaa pillua enemmän kuin olla ihailtu. Normalille heteromies on juurikin onnellinen jos saa pillua joltain riittävän hyvältä naiselta. Normaali heteromies nauttii siitä eikä mieti koko ajan OMAA VIEHÄTTÄVYYTTÄÄN.

        Sinä sen sijaan, sinun maailmasi on MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ, sinun pitäiisi löytää se ihailusi kohde peilistä, mikään muu ei kelpaa.


      • Mikä vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Tottakai hän on oikeassa - on eri asia olla SEKSIKÄS mies, jolloin kukaan nainen ei voi "haukkua" naismaiseksi jos ei tee aloitteita vs.epäseksikäs mies jolta naiset sitten pitävät aloitteita ainoana miehekkäänä tekona jonka ruma mies voi tehdä koska on muuten niin ruma ettei naiset itse tekisi koskaan aloitetta..."

        No tulihan se vihdoin ja viimein sieltä.

        Alhaisen tason mies, kuten minä, olen vieläkin alhaisempi, kun en tee aloitetta. Pointtina tässä, etteivät naiset ylipäätään haluaisi minulta mitään aloitteita, koska en ole viehättävä ja seksikäs mies. Mutta ehkä siinä naiset vain katsovat, etten ylipäätään tee aloitetta. Eli rumankin ja epämiellyttävän miehen oletetaan tekevän aloitteita, koska oletetaan hänen olevan naisen puutteessa. Ei siis kyse ole niistä pakeista, jonka hän saa, vaan ylipäätään siitä itse teosta. On se mies minkälainen hyvänsä, niin hänen oletetaan tekevän aloitteita.

        Fatkahan on vain se, että ne miehet, jotka naisia viehättävät ihan luonnostaan, komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus, harteikkuus, lihaksikkuus, karismaattisuus, iso kalu, sosiaalisuus, miehekäs asenne ja itseluottamus, hyvät sänkytaidot, jne. ei tarvitse todistaa naisille mitään. He ovat omia itsejään, heitä naiset pitävät oikeasti seksikkäinä ja viehättävinä.

        Mutta minunlaiseni alhaisen tason mies, joka ei naisia viehätä, ei omaa tuollaisia etuja. Vaikka minä jotain aloitteita tekisinkin, niin lopputulos on se ja sama. Jos ei naisia viehätä, niin silloin eivät aloitteetkaan auta. Mutta naisten silmissä aloitteiden tekemättömyys alentaa sitä taso vielä entisestään. Mikäli sitä tasoaan voi enää alentaa.

        Tässä itse asiassa isket kirveksesi kiveen:

        "Mutta minunlaiseni alhaisen tason mies, joka ei naisia viehätä, ei omaa tuollaisia etuja. Vaikka minä jotain aloitteita tekisinkin, niin lopputulos on se ja sama. "

        Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee aloitteita oikein tosissaan, osoittaa se hyvää itsetuntoa ja voi jopa naisten mielestä olla seksikästä, eli kääntää sen negatiivisen piirteen positiiviseksi.

        Toki tsäänssit on aina huonommat hei, ja on tietty raja mihin asti tuo itsetunnolla mahtailu auttaa rumaa miestä mutta tärkein pointti on kuitenkin se, että pelin säännöt on siis ERILAISET niille TODELLA SEKSIKKÄILLE miehille ja sitten niille VÄHEMMÄN HALUTTAVILLE joille naiset itse eivät tee aloitteita.

        Pelaa niillä säännöillä jotka koskevat sinua, äläkä haikaile Brad Pitt -sääntöjen perään... tai kehitä täysin omat sääntösi! :)


      • Joku vaan
        Mikä vaan kirjoitti:

        Tässä itse asiassa isket kirveksesi kiveen:

        "Mutta minunlaiseni alhaisen tason mies, joka ei naisia viehätä, ei omaa tuollaisia etuja. Vaikka minä jotain aloitteita tekisinkin, niin lopputulos on se ja sama. "

        Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee aloitteita oikein tosissaan, osoittaa se hyvää itsetuntoa ja voi jopa naisten mielestä olla seksikästä, eli kääntää sen negatiivisen piirteen positiiviseksi.

        Toki tsäänssit on aina huonommat hei, ja on tietty raja mihin asti tuo itsetunnolla mahtailu auttaa rumaa miestä mutta tärkein pointti on kuitenkin se, että pelin säännöt on siis ERILAISET niille TODELLA SEKSIKKÄILLE miehille ja sitten niille VÄHEMMÄN HALUTTAVILLE joille naiset itse eivät tee aloitteita.

        Pelaa niillä säännöillä jotka koskevat sinua, äläkä haikaile Brad Pitt -sääntöjen perään... tai kehitä täysin omat sääntösi! :)

        "Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee aloitteita oikein tosissaan, osoittaa se hyvää itsetuntoa ja voi jopa naisten mielestä olla seksikästä, eli kääntää sen negatiivisen piirteen positiiviseksi."

        Ehkä, mutta ikävä fakta tässä onkin se, että ulkonäöllisesti komea, pitkä, harteikas, lihaksikas, isokaluinen, asennetta ja itseluottamusta omaava, karismaattinen ja sosiaalinen mies viehättää naisia aina enemmän kuin tuollainen alhaisen tason mies.

        On turhaa miettiä sitä, että joku vähemmän haluttava mies nostaisi aloitteiden teolla mitään seksuaalista vetovoimaa. Ei siitä ole kyse. Koska JO VALMIIKSI seksikäs mies aloitteita tehdessään tai niitä saadessaan viehättää naisia enemmän, kuten myöhemmin jo kirjoitit.

        Sillä, että vaikkapa minä tekisin aloitteita, ei ole minkään maan valtakunnan merkitystä minkään vitun asian kanssa. Vaikka se kuinka naisten silmissä osoittaisi rohkeutta, niin siltikin ne halutuimmat ja seksikkäimmät miehet painivat eri sarjassa.

        Ja toisekseen, se että mies tekee paljon aloitteita, ei ole naisille MISSÄÄN MUODOSSA mikään positiivinen seikka. Koska kun alhaisen tason mies tekee paljon aloitteita, hän saa myöskin jatkuvia pakkeja. Eivät naiset kiinnostu pakkeja saavista miehistä, vaan juurikin niistä, ketkä naisia saavat. Ei se ole naisten silmissä millään tavoin viehättävää ja seksikästä, että mies paljon aloitteita tehdessään myöskin saa niitä pakkeja.

        Ei se auta yhtään mitään. Ei se käännä mitään negatiivisia asioita positiiviseksi, vaan saa sen miehen näyttämään vain entistä säälittävämmältä luuserilta. Toiveajattelulla tietenkin tuohan on erittäin mahtava juttu, mutta tosielämässä noin ei sitten ikävä kyllä käykään.


      • Mitä vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee aloitteita oikein tosissaan, osoittaa se hyvää itsetuntoa ja voi jopa naisten mielestä olla seksikästä, eli kääntää sen negatiivisen piirteen positiiviseksi."

        Ehkä, mutta ikävä fakta tässä onkin se, että ulkonäöllisesti komea, pitkä, harteikas, lihaksikas, isokaluinen, asennetta ja itseluottamusta omaava, karismaattinen ja sosiaalinen mies viehättää naisia aina enemmän kuin tuollainen alhaisen tason mies.

        On turhaa miettiä sitä, että joku vähemmän haluttava mies nostaisi aloitteiden teolla mitään seksuaalista vetovoimaa. Ei siitä ole kyse. Koska JO VALMIIKSI seksikäs mies aloitteita tehdessään tai niitä saadessaan viehättää naisia enemmän, kuten myöhemmin jo kirjoitit.

        Sillä, että vaikkapa minä tekisin aloitteita, ei ole minkään maan valtakunnan merkitystä minkään vitun asian kanssa. Vaikka se kuinka naisten silmissä osoittaisi rohkeutta, niin siltikin ne halutuimmat ja seksikkäimmät miehet painivat eri sarjassa.

        Ja toisekseen, se että mies tekee paljon aloitteita, ei ole naisille MISSÄÄN MUODOSSA mikään positiivinen seikka. Koska kun alhaisen tason mies tekee paljon aloitteita, hän saa myöskin jatkuvia pakkeja. Eivät naiset kiinnostu pakkeja saavista miehistä, vaan juurikin niistä, ketkä naisia saavat. Ei se ole naisten silmissä millään tavoin viehättävää ja seksikästä, että mies paljon aloitteita tehdessään myöskin saa niitä pakkeja.

        Ei se auta yhtään mitään. Ei se käännä mitään negatiivisia asioita positiiviseksi, vaan saa sen miehen näyttämään vain entistä säälittävämmältä luuserilta. Toiveajattelulla tietenkin tuohan on erittäin mahtava juttu, mutta tosielämässä noin ei sitten ikävä kyllä käykään.

        Ei, nyt olet loogisesti väärässä - jos ERITTÄIN SEKSIKÄS mies tekee naiselle todella uhkarohkeita aloitteita, on se itse asiassa ehkä jopa ällöttävämpää, kuin jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee rohkeita flirttejä. Koska naiset TIEDOSTAVAT että komea mies tietää arvonsa, mutta jos vähemmän komea mies tekee saman saa se naiset ajattelemaan, että "HMM, EHKÄ? Tuossa MIEHESSÄ on jotain VETOAVAA, vaikka ei olekaan se ERITTÄIN SEKSIKÄS Tyler Seagull (vai mikä v*ttu sen lätkäpelaajan nimi olikaan...)".

        Eli pointtini oli 100% juuri se, että jos SINÄ teet aloitteen on se paljon KOVEMPI JUTTU kuin jos ERITTÄIN KOMEA mies tekee sen aloiteen. Siinä on aivan HELVETISTI iso ero, koska naiset arvostavat itsetuntoa ja rohkean rumat pärjäävät siksi kuitenkin aina jotenkin tässä maailmassa.

        Pakkeja tulee kestää, niin kauniiden kuin rumien miesten, siitä tosiasiasta ei

        Ja mikä niissä pakeissa oikeastaan tuntuu missään, jos kuitenkin jos valmiiksi ajattelet olevasi paskaa? Jos nainen sanoo, että "olet paskaa, et kiinnosta", niin miten se eroaa siitä miten jo valmiiksi ajattelet itseäsi? Ellet sitten ajattele olevasi MAHTAVA tyyppi joka ei kestäisi kuulla totuutta, koska muuten tuolla ajatusleikilläsi ei ole V*TUNKAAN VÄLIÄ kun sillä ei ole eroa ajatteletko itseäsi valmiiksi paskana vai jos nainen sanoo että olet paska.

        Ei v*ttu, laskeudu nyt jo pohjalle ja ota se asenne, että olet paska ja ainoa tie on YLÖSPÄIN - vain siten voit muuttua paremmaksi!


      • Joku vaan
        Mitä vaan kirjoitti:

        Ei, nyt olet loogisesti väärässä - jos ERITTÄIN SEKSIKÄS mies tekee naiselle todella uhkarohkeita aloitteita, on se itse asiassa ehkä jopa ällöttävämpää, kuin jos VÄHEMMÄN HALUTTAVA mies tekee rohkeita flirttejä. Koska naiset TIEDOSTAVAT että komea mies tietää arvonsa, mutta jos vähemmän komea mies tekee saman saa se naiset ajattelemaan, että "HMM, EHKÄ? Tuossa MIEHESSÄ on jotain VETOAVAA, vaikka ei olekaan se ERITTÄIN SEKSIKÄS Tyler Seagull (vai mikä v*ttu sen lätkäpelaajan nimi olikaan...)".

        Eli pointtini oli 100% juuri se, että jos SINÄ teet aloitteen on se paljon KOVEMPI JUTTU kuin jos ERITTÄIN KOMEA mies tekee sen aloiteen. Siinä on aivan HELVETISTI iso ero, koska naiset arvostavat itsetuntoa ja rohkean rumat pärjäävät siksi kuitenkin aina jotenkin tässä maailmassa.

        Pakkeja tulee kestää, niin kauniiden kuin rumien miesten, siitä tosiasiasta ei

        Ja mikä niissä pakeissa oikeastaan tuntuu missään, jos kuitenkin jos valmiiksi ajattelet olevasi paskaa? Jos nainen sanoo, että "olet paskaa, et kiinnosta", niin miten se eroaa siitä miten jo valmiiksi ajattelet itseäsi? Ellet sitten ajattele olevasi MAHTAVA tyyppi joka ei kestäisi kuulla totuutta, koska muuten tuolla ajatusleikilläsi ei ole V*TUNKAAN VÄLIÄ kun sillä ei ole eroa ajatteletko itseäsi valmiiksi paskana vai jos nainen sanoo että olet paska.

        Ei v*ttu, laskeudu nyt jo pohjalle ja ota se asenne, että olet paska ja ainoa tie on YLÖSPÄIN - vain siten voit muuttua paremmaksi!

        "Eli pointtini oli 100% juuri se, että jos SINÄ teet aloitteen on se paljon KOVEMPI JUTTU kuin jos ERITTÄIN KOMEA mies tekee sen aloiteen. Siinä on aivan HELVETISTI iso ero, koska naiset arvostavat itsetuntoa ja rohkean rumat pärjäävät siksi kuitenkin aina jotenkin tässä maailmassa."

        Kuten jo kerroin, on mukavaa elää siinä toiveajattelun maailmassa. Mutta kun se vain ei siinä oikeassa eämässä todellakaan toimi niin, yksinkertaisesti. Jos minä teen aloitteen, niin se voi olla rohkeaa, mutta koska en ole muuten viehättävä mies, niin se homma on siinä.

        Mutta, sen sijaan, jos erittäin seksikäs ja haluttava mies tekee sen aloitteen, niin hän totta hevon saatanan vitussa minua paljon edellä, koska hänellä on niitä muitakin haluttavia piirteitä. Ei se muuta minua sellaiseksi mieheksi, joka on tuollainen SAMANLAINEN mies, ei vain edellenkään muuta, koska naiset ovat jo valmiiksi viehättyneitä tuollaisesta miehestä.

        Tuollaisen miehen ulkonäkö, kasvot, pituus, harteikkuus, lihaksikkuus, sosiaalisuus, karismaattisuus, isokaluisuus, kokonaan se luonne ja asenne ja itseluottamus, jne. kaikki se persoona, olemus, jne. mikä tuollaisesta miehestä näkyy naisille, vaikuttaa.

        Koska minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia tuollaiseen, niin ei se aloite muuta tilannetta hevon vitunkaan suuntaan. Koska minulta puuttuvat ne KAIKKI MUUT NAISIA viehättävät piirteet, niin se aloite ei muuta tilannettani yhtään mihinkään suuntaan. Niinhän se on aina ennenkin mennyt ja menee yhä edelleen.

        Koska naiset edeelleenkin, kuten aina ennenkin tähän asti, ottavat sen erittäin viehättävän miehen, joka tekee aloitteen, kuin luotaantyöntävän miehen, joka tekee aloitteen. Vaikka se kuinka muka kysyisi ruman miehen rohkeutta tehdä aloite, niin ei se muuta sitä tilannetta vitunkaan vertaa mihinkään. Koska naiset eivät ole siitä miehestä kiinnostuneita, niin he eivät halua mitään aloitteitakaan siltä mieheltä. Ei tuollaisella miehellä se aloite merkkaa hevon vitunkaan vertaa, koska hän ei viehätä naisia.

        Mutta jos päinvastainen mies tekee aloitteen, niin totta kai se viehättää ja niin vitusti. Onhan se ennenkin jo nähty, että kun ruma mies tekee aloitteen, niin naiset poistuvat vaivaantuneesti. Tätähän tapahtuu koko ajan. Naiset jopa itsekin koko ajan jaksavat kertoa, kuinka aivan vääränlaiset miehet tekevät niitä aloitteita. He kyllä haluavat aloitteita, mutta niiltä OIKEASTI SEKSIKKÄILTÄ JA VIEHÄTTÄVILTÄ miehiltä. Niin se vain menee. Kun epämiellyttävä ja ruma mies tekee aloitteen, niin naisia ei kiinnosta hevon vitun paskaakaan. Mutta jos sen edelleen tekee joku päinvastainen mies, niin tilanne on eri. Yksinkertaista.

        Epämiellyttävä mies voi tehdä ihan mitä vain haluaa, ei häntä noteerata. Mutta kun sen saman tekee komea ja seksikäs mies, niin naiset ovat sulaa vahaa. Niin se on aina ennenkin mennyt. Joka muuta väittää puhuu pelkkää hevon vitun paskaa. Pelkkää toiveajattelua, että ruman miehen rohkeus tekisi miehestä viehättävämmän naisten silmissä, koska hänellä on pokkaa tehdä aloitteita. Mutta kuitenkin naisten reaktiot OIKEASSA ELÄMÄSSÄ, siis tämän palstan ulkonpuolella kertovat ihan jotain muuta. He menevät sitten vaikka itse tekemään aloitteita niille OIKEASTI VIEHÄTTÄVILLE miehille kuin alkavat ajattelemaan mitään vitunkaan rohkeaa siitä rumasta miehestä, joka teki aloitteen.

        Eli oikea elämä on ihan eri asia kuin toiveajattelu. Kun naiset vain eivät todellakaan toimi noin, niin on ihan turhaa haihatella tuollaisen paskan perään. Kyllähän sitä voi ajatella, että ruma mies on rohkea, kun tekee aloitteita. Joo, on se varmaan rohkeaa, mutta ei ROHKEUTTA NAISTEN MIELEEN. Naiset haluavat rohkeutta niiltä OIKEASTI VIEHÄTTÄVILTÄ miehiltä, ei minun kaltaisista alhaisen tason miehltä.

        "Ei v*ttu, laskeudu nyt jo pohjalle ja ota se asenne, että olet paska ja ainoa tie on YLÖSPÄIN - vain siten voit muuttua paremmaksi!"

        Olen totta kai alhaisen tason mies, mutta kuten itsekin tiedät, tasoni on niin alhainen, etten yksinkertaisesti pääse sille tasolle kuin haluan. Tasoni on sitä luokkaa, etten pääse siihen 0,1:een prosenttiin niistä kaikista halutuimmista miehistä. Se on fakta. Se on niin selvä fakta, että jos vain tietäisit tasoni, niin tiedät, etten pääse siihen 0,1:een prosenttiin. Ei minua kiinnosta hevon saatanan vittujakaan muuttua paremmaksi, ellen pääse sille HALUAMALLENI TASOLLE. Ja sille tasolle en voi päästä millään keinoin. Synnynnäiset ominaisuuteni ovat sitä luokkaa, etten pääse. Ei ole mitään vitunkaan keinoja.

        Niillä halutuimmilla miehillä kun ovat ne KAIKKI PIIRTEET kunnossa. Heillä on ulkonäköä, heillä on asennetta, heillä on tyyliä, heillä on persoonaa, jne. Millään noista asioista YKSITTÄIN ei pääse sille tasolle kuin tarkoitan. Tarvitaan KAIKKEA JA PALJON, jotta on tuolla tasolla. Minulle se on mahdotonta, joten ei minua kiinnosta mikään säälittävä välimallikaan.


      • Mikä vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Eli pointtini oli 100% juuri se, että jos SINÄ teet aloitteen on se paljon KOVEMPI JUTTU kuin jos ERITTÄIN KOMEA mies tekee sen aloiteen. Siinä on aivan HELVETISTI iso ero, koska naiset arvostavat itsetuntoa ja rohkean rumat pärjäävät siksi kuitenkin aina jotenkin tässä maailmassa."

        Kuten jo kerroin, on mukavaa elää siinä toiveajattelun maailmassa. Mutta kun se vain ei siinä oikeassa eämässä todellakaan toimi niin, yksinkertaisesti. Jos minä teen aloitteen, niin se voi olla rohkeaa, mutta koska en ole muuten viehättävä mies, niin se homma on siinä.

        Mutta, sen sijaan, jos erittäin seksikäs ja haluttava mies tekee sen aloitteen, niin hän totta hevon saatanan vitussa minua paljon edellä, koska hänellä on niitä muitakin haluttavia piirteitä. Ei se muuta minua sellaiseksi mieheksi, joka on tuollainen SAMANLAINEN mies, ei vain edellenkään muuta, koska naiset ovat jo valmiiksi viehättyneitä tuollaisesta miehestä.

        Tuollaisen miehen ulkonäkö, kasvot, pituus, harteikkuus, lihaksikkuus, sosiaalisuus, karismaattisuus, isokaluisuus, kokonaan se luonne ja asenne ja itseluottamus, jne. kaikki se persoona, olemus, jne. mikä tuollaisesta miehestä näkyy naisille, vaikuttaa.

        Koska minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia tuollaiseen, niin ei se aloite muuta tilannetta hevon vitunkaan suuntaan. Koska minulta puuttuvat ne KAIKKI MUUT NAISIA viehättävät piirteet, niin se aloite ei muuta tilannettani yhtään mihinkään suuntaan. Niinhän se on aina ennenkin mennyt ja menee yhä edelleen.

        Koska naiset edeelleenkin, kuten aina ennenkin tähän asti, ottavat sen erittäin viehättävän miehen, joka tekee aloitteen, kuin luotaantyöntävän miehen, joka tekee aloitteen. Vaikka se kuinka muka kysyisi ruman miehen rohkeutta tehdä aloite, niin ei se muuta sitä tilannetta vitunkaan vertaa mihinkään. Koska naiset eivät ole siitä miehestä kiinnostuneita, niin he eivät halua mitään aloitteitakaan siltä mieheltä. Ei tuollaisella miehellä se aloite merkkaa hevon vitunkaan vertaa, koska hän ei viehätä naisia.

        Mutta jos päinvastainen mies tekee aloitteen, niin totta kai se viehättää ja niin vitusti. Onhan se ennenkin jo nähty, että kun ruma mies tekee aloitteen, niin naiset poistuvat vaivaantuneesti. Tätähän tapahtuu koko ajan. Naiset jopa itsekin koko ajan jaksavat kertoa, kuinka aivan vääränlaiset miehet tekevät niitä aloitteita. He kyllä haluavat aloitteita, mutta niiltä OIKEASTI SEKSIKKÄILTÄ JA VIEHÄTTÄVILTÄ miehiltä. Niin se vain menee. Kun epämiellyttävä ja ruma mies tekee aloitteen, niin naisia ei kiinnosta hevon vitun paskaakaan. Mutta jos sen edelleen tekee joku päinvastainen mies, niin tilanne on eri. Yksinkertaista.

        Epämiellyttävä mies voi tehdä ihan mitä vain haluaa, ei häntä noteerata. Mutta kun sen saman tekee komea ja seksikäs mies, niin naiset ovat sulaa vahaa. Niin se on aina ennenkin mennyt. Joka muuta väittää puhuu pelkkää hevon vitun paskaa. Pelkkää toiveajattelua, että ruman miehen rohkeus tekisi miehestä viehättävämmän naisten silmissä, koska hänellä on pokkaa tehdä aloitteita. Mutta kuitenkin naisten reaktiot OIKEASSA ELÄMÄSSÄ, siis tämän palstan ulkonpuolella kertovat ihan jotain muuta. He menevät sitten vaikka itse tekemään aloitteita niille OIKEASTI VIEHÄTTÄVILLE miehille kuin alkavat ajattelemaan mitään vitunkaan rohkeaa siitä rumasta miehestä, joka teki aloitteen.

        Eli oikea elämä on ihan eri asia kuin toiveajattelu. Kun naiset vain eivät todellakaan toimi noin, niin on ihan turhaa haihatella tuollaisen paskan perään. Kyllähän sitä voi ajatella, että ruma mies on rohkea, kun tekee aloitteita. Joo, on se varmaan rohkeaa, mutta ei ROHKEUTTA NAISTEN MIELEEN. Naiset haluavat rohkeutta niiltä OIKEASTI VIEHÄTTÄVILTÄ miehiltä, ei minun kaltaisista alhaisen tason miehltä.

        "Ei v*ttu, laskeudu nyt jo pohjalle ja ota se asenne, että olet paska ja ainoa tie on YLÖSPÄIN - vain siten voit muuttua paremmaksi!"

        Olen totta kai alhaisen tason mies, mutta kuten itsekin tiedät, tasoni on niin alhainen, etten yksinkertaisesti pääse sille tasolle kuin haluan. Tasoni on sitä luokkaa, etten pääse siihen 0,1:een prosenttiin niistä kaikista halutuimmista miehistä. Se on fakta. Se on niin selvä fakta, että jos vain tietäisit tasoni, niin tiedät, etten pääse siihen 0,1:een prosenttiin. Ei minua kiinnosta hevon saatanan vittujakaan muuttua paremmaksi, ellen pääse sille HALUAMALLENI TASOLLE. Ja sille tasolle en voi päästä millään keinoin. Synnynnäiset ominaisuuteni ovat sitä luokkaa, etten pääse. Ei ole mitään vitunkaan keinoja.

        Niillä halutuimmilla miehillä kun ovat ne KAIKKI PIIRTEET kunnossa. Heillä on ulkonäköä, heillä on asennetta, heillä on tyyliä, heillä on persoonaa, jne. Millään noista asioista YKSITTÄIN ei pääse sille tasolle kuin tarkoitan. Tarvitaan KAIKKEA JA PALJON, jotta on tuolla tasolla. Minulle se on mahdotonta, joten ei minua kiinnosta mikään säälittävä välimallikaan.

        "Ei se muuta minua sellaiseksi mieheksi, joka on tuollainen SAMANLAINEN mies, ei vain edellenkään muuta, koska naiset ovat jo valmiiksi viehättyneitä tuollaisesta miehestä."

        OK, eli et siis halua - kuten mainitsin toisessa vastauksessani - pelata niillä rumien miesten säännöillä, vaan Brad Pitt -säännöillä. Mutta jos käsiä ei ole niin onko pakko haluta meloa pyöräilyn sijaan? Kummallakin pääsee eteenpäin, mutta sinun kannattaisi valita pyöräily tässä tapauksessa?

        Lopeta sitten kuitenkin tuo jankkaaminen jostain ideaalitilanteesta johon itse et pääse, koska se on yhtä typerää kuin jankata siitä että haluaa olla miljonääri vaikka ei ole sitä. Se ei johda mihinkään, paitsi pitkiin postauksiin joissa olisi rutkasti tiivistämisen varaa.

        "Tarvitaan KAIKKEA JA PALJON, jotta on tuolla tasolla. Minulle se on mahdotonta, joten ei minua kiinnosta mikään säälittävä välimallikaan. "

        Jos et aio kehittyä, ja myönnät sen avoimesti, niin lopeta samantien tänne kirjoittelu. Jos kaikki on kiveen hakattu, niin kerta riittää. Ei tarvi enää toistaa sitä sanomaa.


      • Joku vaan
        Mikä vaan kirjoitti:

        "Ei se muuta minua sellaiseksi mieheksi, joka on tuollainen SAMANLAINEN mies, ei vain edellenkään muuta, koska naiset ovat jo valmiiksi viehättyneitä tuollaisesta miehestä."

        OK, eli et siis halua - kuten mainitsin toisessa vastauksessani - pelata niillä rumien miesten säännöillä, vaan Brad Pitt -säännöillä. Mutta jos käsiä ei ole niin onko pakko haluta meloa pyöräilyn sijaan? Kummallakin pääsee eteenpäin, mutta sinun kannattaisi valita pyöräily tässä tapauksessa?

        Lopeta sitten kuitenkin tuo jankkaaminen jostain ideaalitilanteesta johon itse et pääse, koska se on yhtä typerää kuin jankata siitä että haluaa olla miljonääri vaikka ei ole sitä. Se ei johda mihinkään, paitsi pitkiin postauksiin joissa olisi rutkasti tiivistämisen varaa.

        "Tarvitaan KAIKKEA JA PALJON, jotta on tuolla tasolla. Minulle se on mahdotonta, joten ei minua kiinnosta mikään säälittävä välimallikaan. "

        Jos et aio kehittyä, ja myönnät sen avoimesti, niin lopeta samantien tänne kirjoittelu. Jos kaikki on kiveen hakattu, niin kerta riittää. Ei tarvi enää toistaa sitä sanomaa.

        "Jos et aio kehittyä, ja myönnät sen avoimesti, niin lopeta samantien tänne kirjoittelu. Jos kaikki on kiveen hakattu, niin kerta riittää. Ei tarvi enää toistaa sitä sanomaa."

        Aio kehittyä? Mitä helvettiä tuo tarkoittaa?????

        Ei kyse ole mistään aikomisesta. Jos pääsisin tuolle tasolle kuin haluan, niin totta kai minä alkaisin itseäni kehittämään. Mutta kun tässä ei ole kyse mistään aikomisesta, vaan siitä, että pystyykö ylipäätään lainkaan saamaan sitä, mitä haluaa? Kun en kerran sitä voi saada, niin ei tässä ole mitään muutakaan tehtävissä.

        "Mutta jos käsiä ei ole niin onko pakko haluta meloa pyöräilyn sijaan? Kummallakin pääsee eteenpäin, mutta sinun kannattaisi valita pyöräily tässä tapauksessa?"

        Miksi? Koska vertauskuvallisesti se pyöräily ei vie minua SILLE TASOLLE, mitä haluan. Itseään voi kehittää, mutta kun en pääse millään itseni kehittämisellä sille tasolle kuin haluan, niin on ihan turhaa valita mitään "pyöräilyä". Kun se kerran ei vie minua sinne, minne haluan, vaan jättää täysin puolitiehen. Kun ei ole mahdollisuuksia, ei ole mahdollisuuksia.


    • Joku vaan

      "Normaali heteromies haluaa pillua ja on naisista kiinnostunut. Normaali heteromies haluaa pillua enemmän kuin olla ihailtu. Normalille heteromies on juurikin onnellinen jos saa pillua joltain riittävän hyvältä naiselta. Normaali heteromies nauttii siitä eikä mieti koko ajan OMAA VIEHÄTTÄVYYTTÄÄN."

      Eihän Tyler Seguinkaan mieti koko ajan omaa viehättävyyttään vaan tietää olevansa viehättävä, koska mallinaisia on joka sormelle ja varpaalle. Mutta kun minä en ole noin viehättävä, niin sitten minun on haluttava olla sellainen. Huomaa, että enhän minäkään tuollaisena miehenä miettisi mitään omaa viehättävyyttään.

      Mutta koska en ole tuollainen mies, niin haluan silti olla tuollainen mies. Huomaa edelleen se ero. Jos olisin tuollainen mies, niin EN KÄYTTÄYTYISI näin. En haluaisi mitään jatkuvaa huomiota kauniilta naisilta, koska SAISIN SITÄ JATKUVASTI. Eihän tuo Seguinkaan mitään tällaisia ajattele ja halua, koska HÄN SAA SITÄ JATKUVASTI naisilta.

      Mutta jos minä kerran olisin ihan samanlainen mies, niin mikä minussa sitten muka on erilaista? Miksi minä olen MINÄ, MINÄ, MINÄ, vaikka en todellakaan käyttäytyisi niin, jos olisin tuollainen kertomani kaltainen mies? Eiväthän ne kaikista halutuimmatkaan miehet halua olla mitään huomion keskipisteitä, jolloin en minäkään silloin haluaisi. Järki käteen sinullakin jo taas vittu pikku hiljaa!!!!!!!

      Eihän minulla olisi tuollaisena miehenä mitään mielenkiintoa olla joku jatkuva naisten ihailun kohde, koska minä saisin sitä ihan muutenkin. Niinhän tuollaisetkin miehet saavat, vaikkeivat sitä huomiota haluakaan, niin aina on kiinnostuneita naisia ympärillä.

      Sinä sen sijaan luulet, että HALUAMALLA HALUAN sitä ihailua. Ei siitä ole lainkaan kyse, vaikka niin luuletkin. Haluan ihan yhtä lailla olla tuollainen mies, kuin nuo muutkin halutuimmat miehet, JOTKA EIVÄT MITÄÄN IHAILUA HALUA!!!!!!!!!! Nyt sait senkin sitten jo selville.

      "Normaali heteromies haluaa pillua ja on naisista kiinnostunut."

      No niinhän minä VITTU SAATANA JUMALAUTA haluankin!!!!! Eikö se jo mene sinun päähäsi, mikä vittu siinä oikein on???????

      Niinhän nuo kaikista halutuimmatkin miehet haluavat pillua ja naista ja niinhän he saavatkin. He ovat niitä sinun mainostamiasi heteroseksuaalisia miehiä, jotka haluavat JA SAAVAT pillua ja naisia. Heillä on mallinaisia joka sormelle ja varpaalle, heiltä he saavat pillua ja he ovat niitä sinun mainostamiasi heteroseksuaalisia miehiä.

      Mutta missä ovat ne minun mallitason naiset, joilta saan sitä pillua? Missä ne ovat, kerro sitten, kun noin haluat vitusti vastaan vängätä!!!!!!

      Kyllähän minäkin nyt helvetti soikoon!!!!! tekisin ihan samoin kuin nuokin miehet, joilla on varaa valita kauniista naisseurasta parhaat naiset päältä. Kyllähän minäkin tekisin niin, aivan samoin kuin ne heteroseksuaalit miehetkin, voi helvetti sentään, kun voi sinulle olla niin vaikeaa!!!!!!

      Miten minä siis eroan noista heteroseksuaaleista miehistä, kun minäkin ottaisin sitä pillua niiltä lukuisilta mallitason naisilta???? Mikä tekee minusta muka erilaisen? Samanlaiset halut ja mielenkiinnon kohteet, lukuisat todella kauniit ja mallitason naiset, pillua heiltä? Jos hekin kerran HETEROSEKSUAALEINA miehinä haluavat noita juttuja, aivan kuten minäkin, niin mikä HEVON VITTU tekee minusta muka sitten erilaisen??????????????????

      Ai se vai, kun minulla ei muka ole mahdollisuuksia tuohon? Niin, sehän se onkin. Minut erottaa noista halutuimmista miehistä juurikin se, että minulla ei olekaan varaa valita naisseuraani, kun taas heillä on. Eli kun minä en saa pillua mallinaisilta, niin minä olen sinun mielestäsi vaikkapa homo????? Voin kuule kertoa, että silloin n. 99,9 prosenttia miehistä on homoja, kun eivät voi rauhassa valita naisseuraansa.

      Voi vittu mitä juttuja taas!!!!!!!

      • Joku vaan

        "Normaali heteromies nauttii siitä eikä mieti koko ajan OMAA VIEHÄTTÄVYYTTÄÄN."

        Tuota, mikä tässä on sinulle nyt se vaikein osa? Mitä et oikein tajua, mitä et oikein ymmärrä?

        Halutuimpiin kuuluva mies menee sänkyyn jonkun SAATANAN VITUN kauniin naisen kanssa, harrastaa hänen kanssaan kiihkeää seksiä ja nauttii siitä ihan VITULLISESTI. Hän ei todellakaan mieti sitä, että kuinka viehättävä hän itse on, vaan hän kiinnittää AINOASTAAN huomiota sen naisen kauneuteen, hehkeyteen, pilluun, rintoihin, vartaloon, jne.

        Minä tekisin tuollaisena miehenä aivan samoin. Minäkin harrastaisin tuollaisen VITULLISEN SEKSIKKÄÄN naisen kanssa kiihkeää seksiä, hän haluaisi minua AIVAN YHTÄ VITUN PALJON kuin minäkin haluan häntä. Keskittyisin ainoastaan siihen naiseen, hänen kauneuteen, hänen pilluunsa, rintoihinsa, vartaloonsa, jne.

        Minä tekisin aivan samoin, kuten itsekin huomaat. Miten minä muka sitten eroan tuosta toisesta miehestä, joka myöskin on heteroseksuaalinen? Ei hän tee, kuten sinä virheellisesti väität, vaan aivan päinvastoin. Minäkin tekisin samoin, mutta kerro nyt sitten, kun kerran alkuun pääsit, että mikä EROTTAA MINUT TÄSTÄ MIEHESTÄ? Minäkin tekisin AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN!!!!

        Tai painu hevon vittuun sitten, jos sinulla ei ole mitään perusteltavaa. Älä tule heittämään mitään olettamuksia tänne, joilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä sen todellisen tilanteen kanssa.


      • Joku vaan kirjoitti:

        "Normaali heteromies nauttii siitä eikä mieti koko ajan OMAA VIEHÄTTÄVYYTTÄÄN."

        Tuota, mikä tässä on sinulle nyt se vaikein osa? Mitä et oikein tajua, mitä et oikein ymmärrä?

        Halutuimpiin kuuluva mies menee sänkyyn jonkun SAATANAN VITUN kauniin naisen kanssa, harrastaa hänen kanssaan kiihkeää seksiä ja nauttii siitä ihan VITULLISESTI. Hän ei todellakaan mieti sitä, että kuinka viehättävä hän itse on, vaan hän kiinnittää AINOASTAAN huomiota sen naisen kauneuteen, hehkeyteen, pilluun, rintoihin, vartaloon, jne.

        Minä tekisin tuollaisena miehenä aivan samoin. Minäkin harrastaisin tuollaisen VITULLISEN SEKSIKKÄÄN naisen kanssa kiihkeää seksiä, hän haluaisi minua AIVAN YHTÄ VITUN PALJON kuin minäkin haluan häntä. Keskittyisin ainoastaan siihen naiseen, hänen kauneuteen, hänen pilluunsa, rintoihinsa, vartaloonsa, jne.

        Minä tekisin aivan samoin, kuten itsekin huomaat. Miten minä muka sitten eroan tuosta toisesta miehestä, joka myöskin on heteroseksuaalinen? Ei hän tee, kuten sinä virheellisesti väität, vaan aivan päinvastoin. Minäkin tekisin samoin, mutta kerro nyt sitten, kun kerran alkuun pääsit, että mikä EROTTAA MINUT TÄSTÄ MIEHESTÄ? Minäkin tekisin AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN!!!!

        Tai painu hevon vittuun sitten, jos sinulla ei ole mitään perusteltavaa. Älä tule heittämään mitään olettamuksia tänne, joilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä sen todellisen tilanteen kanssa.

        Lääkkeet!


      • Kaikella hyvällä
        Joku vaan kirjoitti:

        "Normaali heteromies nauttii siitä eikä mieti koko ajan OMAA VIEHÄTTÄVYYTTÄÄN."

        Tuota, mikä tässä on sinulle nyt se vaikein osa? Mitä et oikein tajua, mitä et oikein ymmärrä?

        Halutuimpiin kuuluva mies menee sänkyyn jonkun SAATANAN VITUN kauniin naisen kanssa, harrastaa hänen kanssaan kiihkeää seksiä ja nauttii siitä ihan VITULLISESTI. Hän ei todellakaan mieti sitä, että kuinka viehättävä hän itse on, vaan hän kiinnittää AINOASTAAN huomiota sen naisen kauneuteen, hehkeyteen, pilluun, rintoihin, vartaloon, jne.

        Minä tekisin tuollaisena miehenä aivan samoin. Minäkin harrastaisin tuollaisen VITULLISEN SEKSIKKÄÄN naisen kanssa kiihkeää seksiä, hän haluaisi minua AIVAN YHTÄ VITUN PALJON kuin minäkin haluan häntä. Keskittyisin ainoastaan siihen naiseen, hänen kauneuteen, hänen pilluunsa, rintoihinsa, vartaloonsa, jne.

        Minä tekisin aivan samoin, kuten itsekin huomaat. Miten minä muka sitten eroan tuosta toisesta miehestä, joka myöskin on heteroseksuaalinen? Ei hän tee, kuten sinä virheellisesti väität, vaan aivan päinvastoin. Minäkin tekisin samoin, mutta kerro nyt sitten, kun kerran alkuun pääsit, että mikä EROTTAA MINUT TÄSTÄ MIEHESTÄ? Minäkin tekisin AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN, AIVAN SAMOIN!!!!

        Tai painu hevon vittuun sitten, jos sinulla ei ole mitään perusteltavaa. Älä tule heittämään mitään olettamuksia tänne, joilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä sen todellisen tilanteen kanssa.

        Sun todellinen tilanne on se, että sulla on paha ongelma itsesi kanssa.

        Oletat, että voit olla riittävän haluttu vain jos olet riittävän komea. Tämä ei ole oikeiden ihmisten keskuudessa totta.

        Sen sijaan, että kiinnittäisit huomiota TOISIIN IHMISIIN ja haluaisit tutustua heihin, jankkaat peilin edessä itsellesi ettet ole riittävän komea.

        Elät jossain photoshopattujen kuvien ja iltapäivälehtien juttujen yhteenvetona mieleesi tekemässä haavemaailmassa. Se on sinun ongelmasi.

        Kokeilepa terapiaa. Tai raivoa punaisena, kun et uskalla avata mieltäsi.


      • nysämies
        Kaikella hyvällä kirjoitti:

        Sun todellinen tilanne on se, että sulla on paha ongelma itsesi kanssa.

        Oletat, että voit olla riittävän haluttu vain jos olet riittävän komea. Tämä ei ole oikeiden ihmisten keskuudessa totta.

        Sen sijaan, että kiinnittäisit huomiota TOISIIN IHMISIIN ja haluaisit tutustua heihin, jankkaat peilin edessä itsellesi ettet ole riittävän komea.

        Elät jossain photoshopattujen kuvien ja iltapäivälehtien juttujen yhteenvetona mieleesi tekemässä haavemaailmassa. Se on sinun ongelmasi.

        Kokeilepa terapiaa. Tai raivoa punaisena, kun et uskalla avata mieltäsi.

        Olisimpa itse edes 170cm pitkää..tai jopa normaalimittainen kuten "joku vaan".


    • Joku vaan

      "Oletat, että voit olla riittävän haluttu vain jos olet riittävän komea. Tämä ei ole oikeiden ihmisten keskuudessa totta."

      Edelleenkin, mistä ihmeestä ihmeestä olet saanut päähäsi, että minulle riittäisi pelkkä komeus? Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että minun mielestäni PELKKÄ komeus olisi sen kaiken a ja o?

      Juuri tällaisten väitteiden takia minä jankkaan. Joudun jatkuvasti AIVAN VITUSTI korjaamaan esim. sinunlaistesi kirjoittajien näkemyksiä. Kun väität minun tarkoittavan jotain ihan muuta kuin kirjoitan, niin silloin minun on vain pakko jankata, jotta se menisi sinunkin päähäsi.

      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!
      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!
      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!
      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!
      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!
      EN TARKOITA TUOLLAISTA!!!!

      Pystytkö nyt ihan oikeasti ymmärtämään, etten tarkoita tuollaista? Voidaanko nyt sentään olla jo vittu sentään!!!!!! samaa mieltä siitä, mitä tarkoitan ja mitä en? Älä ihmettele, jos jankkaan, kun et kerran edes suostu ymmärtämään, mitä tarkoitan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Olen koko ajan kertonut, kuinka ulkonäkö YHDISTETTYNÄ siihen sisäiseen komeuteen on se, mitä haluan. Haluan KUMPAAKIN, sekä ulkonäköä, että sisäistä. Koska se ulkonäkö tekee oman seksuaalisen vaikutuksen ja sisäinen komeus sen oman, niin haluan MOLEMPIA, KUMPAAKIN.

      Tuliko tämä nyt sinulle sitten selväksi? Älä vittu tule minulle selittämään väittämään mistään PELKÄSTÄ komeudesta, kun se EI VITUNKAAN vertaa pidä paikkaansa!!! Ja älä sitten ihmettele, miksi jankkaan, kun ethän sinä helvetti sentään!!!! edes suostu ymmärtämään, mitä tarkoitan. Puhut PELKÄSTÄ komeudesta, vaikka minä en sellaista saatana sentään!!!!!!!!!! tarkoita!!!!!

      Onko mikään ihme, että jankkaan koko ajan, kun sinäkin ymmärrät tekstini niin vitun saatanan väärin!!!!!!!!

      "Olisimpa itse edes 170cm pitkää..tai jopa normaalimittainen kuten "joku vaan"."

      Jos naiset kerran pitävät pitkää ruumiinpituutta seksikkäänä, niin se on minulle se ja sama, olenko keskimittainen vai lyhyt. Yhtä lailla, en omaa pitkää ruumiin pituutta. Siinä on se ero. Keskimittainen ei ole sama asia kuin pitkä ruumiin pituus.

      Ja vielä tuohon mukamas PELKKÄÄN ulkonäköön, ulkonäkö on MERKITTÄVÄ OSA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Sitä kun ei voi kiistää ketään, niin totta kai se henkisesti komea mies, jolla on MYÖSKIN sitä ulkonäköä, on se kaikista viehättävin.

      Jokainen vähänkin fiksu ihminen tajuaa sen, että ulkoiset piirteet ovat osa ja sisäiset piirteet ovat osa. Ja kun ne yhdistetään, siis YHDELLÄ JA SILLÄ VITUN SAATANAN SAMALLA MIEHELLÄ on nuo molemmat piirteet, niin kyseinen mies viehättää PALJON ENEMMÄN kuin sellainen mies, kenellä on vain jompaa kumpaa.

      Lääkkeet pitäisi saada myöskin niille kirjoittajille, jotka väittävät minun kijoittavan jotakin ihan muuta kuin kirjoitan. Lääkkeet pitäisi saada myöskin niille, jotka eivät ymmärrä pointtiani ulkonäöstä YHDISTETTYNÄ niihin henkisiin piirteisiin. Jos väittää toisen kirjoittavan jotakin ihan muuta kuin hän kirjoittaa, niin tarvitsee ihan yhtä lailla niitä lääkkeitä. Eihän sekään ole sitten mitään tervettä.

      • chill out

        Miksi sulle on niin tärkeää että muut täällä on samaa mieltä tai ymmärtävät mitä tarkoitat, en minä ainakaan välitä yhtään mitä muut kanssapalstailijat luulee mun tarkoittavan jos kirjoitan jotain tänne.
        Sun pitäis ottaa vähän rennommin.


      • Kaikella hyvällä
        chill out kirjoitti:

        Miksi sulle on niin tärkeää että muut täällä on samaa mieltä tai ymmärtävät mitä tarkoitat, en minä ainakaan välitä yhtään mitä muut kanssapalstailijat luulee mun tarkoittavan jos kirjoitan jotain tänne.
        Sun pitäis ottaa vähän rennommin.

        Aika helvetillistä perfektionismia ja tarvetta hallita maailmaa.

        Toiset ymmärtää aina sut väärin. Toiset ei halua sua. Yritä elää sen kanssa.

        Todellakin, yritä ottaa vähän rennommin ja mene sinne terapiaan jotta voit oppia ymmärtämään itseäsi vähän paremmin. Niin sulla on vähemmän tarvetta sille että jokainen muu ymmärtää sua ja haluaa sua.

        Paljon sun jutuista menee ohi siksi että et jaksa tiivistää. Sori vaan.


      • Bivie-

        Uskotaan, sinä et ole siis kovin haluttava mies. Olen pahoillani, että et voi elää sellaista elämää, kuin haluaisit. Tuo kuvailemasi kaltainen tilanne, jossa mallinaisia on joka sormelle, ei realistisesti tule koskaan toteutumaan, aivan kuten olet itsekin kertonut.

        Se, mikä minua on kiinnostanut jo pitkään - ja varmasti muitakin palstalla - on se, mitä oikein tavoittelet näillä viesteilläsi, joita kuitenkin on kuukausien kuluessa ollut lukemattomia samasta aiheesta?

        Korjaa, jos olen väärässä. En kuitenkaan keksi muita selityksiä kuin nämä:

        1. Haluat vain tuoda ilmi sitä, millainen mies haluaisit olla, millaista elämää nämä haluttavimmat miehet elävät sekä miten sinä et koskaan voi tätä unelmaelämää saavuttaa. Ei mitään suurempaa tavoitetta, saat vain jonkinlaista tyydytystä, kun saat julkisesti tätä asiaa käsitellä, ikään kuin päiväkirjamaisesti. Et oletakaan, että asiaa mitenkään voisi muuttaa.

        Jos tämä on oikea vaihtoehto, niin kuulisin mielelläni oman analyysisi sille, MIKSI oikeastaan haluat asiaa käsitellä aina uudestaan ja uudestaan, kun se ei (ainakaan näennäisesti, korjaa jälleen jos olen väärässä) mihinkään johda.

        2. Haluaisit, että tilanteessasi tapahtuisi jonkinlainen muutos - joko sinun itsesi tai jonkun ulkoisen tahon suunnalta. Olet kuitenkin useaan otteeseen jyrkästi tyrmännyt kaikenlaiset ratkaisuehdotukset ja neuvot, joita on yritetty antaa (ainakin osin) siinä hyvässä tarkoituksessa, että voisit päästää irti tästä ajattelutavasta, joka vaikuttaa aiheuttavan sinulle henkistä kärsimystä. En ole keksinyt, miten tilannettasi pystyisi muuttamaan, etkä sinä ole myöskään lukemani perusteella minkäänlaista muutosta vaatinut tai ehdottanut.


        Auttaisitko siis minua ymmärtämään päämääräsi? En halua väitellä siitä, kuinka haluttava sinä tai joku muu on, tai kuinka mahdollinen tai mahdoton sinun on saavuttaa sellainen viehättävyyden taso, jonka haluaisit. Olemme yhtä mieltä siitä, että se on mahdotonta. Jos haluat tämän vuoksi pidättäytyä kaikista muista suhteista, jotka olisivat sitten molemminpuolista tyytymistä, niin se on sinun valintasi, ja sinulla on siihen oikeus.

        Mitä siis oikeastaan haluat kertoa?


      • Eikö Joku Vaan osaa
        Bivie- kirjoitti:

        Uskotaan, sinä et ole siis kovin haluttava mies. Olen pahoillani, että et voi elää sellaista elämää, kuin haluaisit. Tuo kuvailemasi kaltainen tilanne, jossa mallinaisia on joka sormelle, ei realistisesti tule koskaan toteutumaan, aivan kuten olet itsekin kertonut.

        Se, mikä minua on kiinnostanut jo pitkään - ja varmasti muitakin palstalla - on se, mitä oikein tavoittelet näillä viesteilläsi, joita kuitenkin on kuukausien kuluessa ollut lukemattomia samasta aiheesta?

        Korjaa, jos olen väärässä. En kuitenkaan keksi muita selityksiä kuin nämä:

        1. Haluat vain tuoda ilmi sitä, millainen mies haluaisit olla, millaista elämää nämä haluttavimmat miehet elävät sekä miten sinä et koskaan voi tätä unelmaelämää saavuttaa. Ei mitään suurempaa tavoitetta, saat vain jonkinlaista tyydytystä, kun saat julkisesti tätä asiaa käsitellä, ikään kuin päiväkirjamaisesti. Et oletakaan, että asiaa mitenkään voisi muuttaa.

        Jos tämä on oikea vaihtoehto, niin kuulisin mielelläni oman analyysisi sille, MIKSI oikeastaan haluat asiaa käsitellä aina uudestaan ja uudestaan, kun se ei (ainakaan näennäisesti, korjaa jälleen jos olen väärässä) mihinkään johda.

        2. Haluaisit, että tilanteessasi tapahtuisi jonkinlainen muutos - joko sinun itsesi tai jonkun ulkoisen tahon suunnalta. Olet kuitenkin useaan otteeseen jyrkästi tyrmännyt kaikenlaiset ratkaisuehdotukset ja neuvot, joita on yritetty antaa (ainakin osin) siinä hyvässä tarkoituksessa, että voisit päästää irti tästä ajattelutavasta, joka vaikuttaa aiheuttavan sinulle henkistä kärsimystä. En ole keksinyt, miten tilannettasi pystyisi muuttamaan, etkä sinä ole myöskään lukemani perusteella minkäänlaista muutosta vaatinut tai ehdottanut.


        Auttaisitko siis minua ymmärtämään päämääräsi? En halua väitellä siitä, kuinka haluttava sinä tai joku muu on, tai kuinka mahdollinen tai mahdoton sinun on saavuttaa sellainen viehättävyyden taso, jonka haluaisit. Olemme yhtä mieltä siitä, että se on mahdotonta. Jos haluat tämän vuoksi pidättäytyä kaikista muista suhteista, jotka olisivat sitten molemminpuolista tyytymistä, niin se on sinun valintasi, ja sinulla on siihen oikeus.

        Mitä siis oikeastaan haluat kertoa?

        ...vastata kysymyksiin?

        Miksi tosiaan?


      • Kauluspaidat tulessa
        Bivie- kirjoitti:

        Uskotaan, sinä et ole siis kovin haluttava mies. Olen pahoillani, että et voi elää sellaista elämää, kuin haluaisit. Tuo kuvailemasi kaltainen tilanne, jossa mallinaisia on joka sormelle, ei realistisesti tule koskaan toteutumaan, aivan kuten olet itsekin kertonut.

        Se, mikä minua on kiinnostanut jo pitkään - ja varmasti muitakin palstalla - on se, mitä oikein tavoittelet näillä viesteilläsi, joita kuitenkin on kuukausien kuluessa ollut lukemattomia samasta aiheesta?

        Korjaa, jos olen väärässä. En kuitenkaan keksi muita selityksiä kuin nämä:

        1. Haluat vain tuoda ilmi sitä, millainen mies haluaisit olla, millaista elämää nämä haluttavimmat miehet elävät sekä miten sinä et koskaan voi tätä unelmaelämää saavuttaa. Ei mitään suurempaa tavoitetta, saat vain jonkinlaista tyydytystä, kun saat julkisesti tätä asiaa käsitellä, ikään kuin päiväkirjamaisesti. Et oletakaan, että asiaa mitenkään voisi muuttaa.

        Jos tämä on oikea vaihtoehto, niin kuulisin mielelläni oman analyysisi sille, MIKSI oikeastaan haluat asiaa käsitellä aina uudestaan ja uudestaan, kun se ei (ainakaan näennäisesti, korjaa jälleen jos olen väärässä) mihinkään johda.

        2. Haluaisit, että tilanteessasi tapahtuisi jonkinlainen muutos - joko sinun itsesi tai jonkun ulkoisen tahon suunnalta. Olet kuitenkin useaan otteeseen jyrkästi tyrmännyt kaikenlaiset ratkaisuehdotukset ja neuvot, joita on yritetty antaa (ainakin osin) siinä hyvässä tarkoituksessa, että voisit päästää irti tästä ajattelutavasta, joka vaikuttaa aiheuttavan sinulle henkistä kärsimystä. En ole keksinyt, miten tilannettasi pystyisi muuttamaan, etkä sinä ole myöskään lukemani perusteella minkäänlaista muutosta vaatinut tai ehdottanut.


        Auttaisitko siis minua ymmärtämään päämääräsi? En halua väitellä siitä, kuinka haluttava sinä tai joku muu on, tai kuinka mahdollinen tai mahdoton sinun on saavuttaa sellainen viehättävyyden taso, jonka haluaisit. Olemme yhtä mieltä siitä, että se on mahdotonta. Jos haluat tämän vuoksi pidättäytyä kaikista muista suhteista, jotka olisivat sitten molemminpuolista tyytymistä, niin se on sinun valintasi, ja sinulla on siihen oikeus.

        Mitä siis oikeastaan haluat kertoa?

        Heeeei... Onko Joku vaan Carl från Stockholm?


      • Bivie- kirjoitti:

        Uskotaan, sinä et ole siis kovin haluttava mies. Olen pahoillani, että et voi elää sellaista elämää, kuin haluaisit. Tuo kuvailemasi kaltainen tilanne, jossa mallinaisia on joka sormelle, ei realistisesti tule koskaan toteutumaan, aivan kuten olet itsekin kertonut.

        Se, mikä minua on kiinnostanut jo pitkään - ja varmasti muitakin palstalla - on se, mitä oikein tavoittelet näillä viesteilläsi, joita kuitenkin on kuukausien kuluessa ollut lukemattomia samasta aiheesta?

        Korjaa, jos olen väärässä. En kuitenkaan keksi muita selityksiä kuin nämä:

        1. Haluat vain tuoda ilmi sitä, millainen mies haluaisit olla, millaista elämää nämä haluttavimmat miehet elävät sekä miten sinä et koskaan voi tätä unelmaelämää saavuttaa. Ei mitään suurempaa tavoitetta, saat vain jonkinlaista tyydytystä, kun saat julkisesti tätä asiaa käsitellä, ikään kuin päiväkirjamaisesti. Et oletakaan, että asiaa mitenkään voisi muuttaa.

        Jos tämä on oikea vaihtoehto, niin kuulisin mielelläni oman analyysisi sille, MIKSI oikeastaan haluat asiaa käsitellä aina uudestaan ja uudestaan, kun se ei (ainakaan näennäisesti, korjaa jälleen jos olen väärässä) mihinkään johda.

        2. Haluaisit, että tilanteessasi tapahtuisi jonkinlainen muutos - joko sinun itsesi tai jonkun ulkoisen tahon suunnalta. Olet kuitenkin useaan otteeseen jyrkästi tyrmännyt kaikenlaiset ratkaisuehdotukset ja neuvot, joita on yritetty antaa (ainakin osin) siinä hyvässä tarkoituksessa, että voisit päästää irti tästä ajattelutavasta, joka vaikuttaa aiheuttavan sinulle henkistä kärsimystä. En ole keksinyt, miten tilannettasi pystyisi muuttamaan, etkä sinä ole myöskään lukemani perusteella minkäänlaista muutosta vaatinut tai ehdottanut.


        Auttaisitko siis minua ymmärtämään päämääräsi? En halua väitellä siitä, kuinka haluttava sinä tai joku muu on, tai kuinka mahdollinen tai mahdoton sinun on saavuttaa sellainen viehättävyyden taso, jonka haluaisit. Olemme yhtä mieltä siitä, että se on mahdotonta. Jos haluat tämän vuoksi pidättäytyä kaikista muista suhteista, jotka olisivat sitten molemminpuolista tyytymistä, niin se on sinun valintasi, ja sinulla on siihen oikeus.

        Mitä siis oikeastaan haluat kertoa?

        Joku vaan ei halua tai pysty tähän nähtävästi vastaamaan. Yleensä hän vastaa vaikkei suoraa kysymystä edes olisi niinkuin nyt.

        Kun ei itse pysty vastaamaan itselleen suoraan esitettyyn kysymykseen, niin se on mielestäni merkki ongelman laajuudesta. Onko Joku vaan edes tajunnut, että kyseessä on ongelma? Se on ongelma hänelle itselleen eikä parane asiaa jjatkuvasti jankkaamalla nyt varsinkaan.

        Kyseessä on selkeästi pakkomielle.


    • Kumpi vai kampi?

      Entä jos 1000 naista pitäisi miestä (sinua tai jotakuta muuta) äärimmäisen puoleensavetävänä ja 1000 naista äärimmäisen vastenmielisenä? Haluaisitko olla hän?

    • Joku vaan

      "Entä jos 1000 naista pitäisi miestä (sinua tai jotakuta muuta) äärimmäisen puoleensavetävänä ja 1000 naista äärimmäisen vastenmielisenä? Haluaisitko olla hän?"

      Tuollainen kun ei vain ole mahdollista. Ne miehet, jotka ovat naisten keskuudessa halutuimpia, eivät todellakaan ole muiden naisten mielestä mitään mitään äärimmäisen vastenmielisiä. Ei se vain pidä paikkaansa.

      Kuten varsin hyvin tiedetään, tietynlaiset piirteet miehissä vetoavat naisiin. Tietynlaiset ulkoiset piirteet vetoavat, tietynlaiset henkiset piirteet, jne. Tämähän on ihan tutkittu juttu. Vaikka joku nainen ei sitten olisikaan erityisen kiinnostunut jostakin miehestä, niin ei hän pidä sitä miestä minään äärimmäisen vastenmielisenä miehenä. Ätmit ovat niitä, joista naiset eivät pidä. Mutta ätmeistä taas ei ole 1000 naista kiinnostuneita.

      Eihän kukaan mies viehätä kaikkia naisia, mutta siltikin ne halutuimmat miehet ovat ainakin jollakin tavoin kiinnostavia. Ulkonäkö, luonteenpiirteet, asenne, tyylikkyys, itseluottamus, fiksuus, jne. Halutuimpia miehiä eivät vain naiset pidä minään epämiellyttävinä, niin se vain menee.

      Joten tuollaiseen hypoteettiseen kysymykseen en voi vastata, koska noin ei kuitenkaan oikeassa elämässä tapahdu. Kukaan nainen ei pidä tuollaista miestä äärimmäisen epämiellyttävänä, koska kyseisestä miehestä ei löydy mitään sellaista, jota voisi pitää äärimmäisen epämiellyttävänä.

      Komeat, symmetriset ja miehekkäät kasvonpiirteet viehättävät naisia, samoin kuin pitkä ruumiin pituus. Viehättävä ja huumorintajuinen luonne, keskustelutaidot, asenne, itseluottamus, tyylikkyys, sosiaalisuus, naisen huomioon ottaminen, sänkytaidot, jne. Ei kukaan nainen pidä tuollaista miestä minään erittäin epämiellyttävänä, päinvastoin. Tuollaiset piirteet kun viehättävät naista kuin naista.

      Joten tuollaiseen kysymykseen kun ei voi vastata, kun se ei ole mahdollista oikeassa elämässä.

      Mitäkö haluan kertoa? Jos kerran en voi olla tuollainen mies, enkä elää sellaista elämää kuin haluan, niin totta kai haluan silloin ainakin valittaa. Valitan, koska se on enää ainoa vaihtoehto, jota voin tehdä. Yksinkertaisesti.

      • Juuri se on ratkaisu

        Keksin siis ratkaisun.

        Sinun on opeteltava nauttimaan valittamisesta. Nautiskele valittamisesta kuin joisit hienointa vuosikerta viiniä. Opettele erilaisia valitus tyylejä hienovaraisesta ironiasta säälittävään itkupotkuun. Nauti ja kiihoitu seksuaalisesti omasta ruikutuksestasi, koska vain ruikutus tekee sinut todella onnelliseksi.

        Jos kukaan ikinä huomauttaa valittamisesta, voit hyvällä omallatunnolla kertoa, että juuri valitus tekee sinut onnelliseksi ja antaa sinulle syyn elää. Valittaminen on parasta elämässäsi, elämän nektarisi, kaiken ilon, onnen ja nautinnon lähde, ja olet siitä henkisesti ja fyysisesti täysin riippuvainen.

        Siispä valita. Valita kuin viimeistä päivää ja nauti jokaisesta valituksesta.


      • Sori vaan

        "Jos kerran en voi olla tuollainen mies, enkä elää sellaista elämää kuin haluan, niin totta kai haluan silloin ainakin valittaa."

        Tää on jotenkin käsittämätöntä. Säälittävää. Siis jos on länsimainen ihminen, jolla on vaikka mitä mahdollisuuksia elämässään tehdä eri asioita, niin sitten haluaa käyttää elämänsä valittamalla.

        En voi tajuta. Säälin.


    • pastor

      Kyllä Joku vaan pitäisi tajuta se, että kaikki ymmärrämme mistä puhut, mutta tuo jankkaus ei auta mitään. Kaikkihan haluaisivat olla mahdollisimman haluttavia jne., mutta 99,99% tietää sen olevan mahdotonta.

      Pelkän nussimisen osalta olen samoilla linjoilla. En ikinä lähde yhden illan suhteisiin tai fuckbuddy suhteisiin ellei nainen ole erittäin kaunis. Mieluummin vedän käteen kun nussin jotain naista joka ei omaan silmään ole tavista kauniimpi.

      Sitten taas parisuhdemielessä ei ulkonäöllä ole läheskään niin paljon merkitystä, ihan tavisnainen voi tuntua siinä vaiheessa kauniimmalta kun joku jota miettii ilman tunteita.

      PS. Tyler Seguinista kun olet saanut pakkomielteen, niin netistä kyllä löytyy kuvia viime keväältä kun herra otti keittoa jonkun l**kan kanssa joten sieltä voit käydä ihailemassa hänen naismakuaan.

    • Joku vaan

      Seguin nyt vain on esimerkkinä tässä. Pitkä, komeakasvoinen, harteikas, lihaksikas, sosiaalinen luonteeltaan, statusta ihan vitusti omaava, rahaa miljoonittain omaava, NHL-jääkiekkoliigan TÄHTIPELAAJA.

      Jonkun lutkan kanssa? Tarkoitatko tässä jotain maksettua naista vai puhutko naisista ihan ylipäätään lutkina? Kumpi?

      Ja kun kerran lähdit tuolle linjalle, niin voin ihan hyvin tässä korjata, että läheskään nuo kaikki kauniit naiset, joita Seguinin ympärillä pyörii, EIVÄT ole maksettuja. On vain pelkkää ätmin toiveajattelua ja pelkkää paskapuhetta, että naiset olisivat maksettuja. Kun ätmi ei pysty samaan, kun kauniita naisia ei pyöri ätmien ympärillä samaan tahtiin, niin sitten pitää väkisin vain arvostella niitä, jotka saavat. Se vasta säälittävää onkin.

      Jos kaikkien miesten ympärillä pyörisi naisia tuohon malliin, niin eihän täällä Suomessakaan olisi yhtään kokematonta miestä. Niin se vain menee. Mutta kun ei pyöri kuin aniharvojen, jos niidenkään ympärillä, niin tilanne onkin ihan eri.

      "Sitten taas parisuhdemielessä ei ulkonäöllä ole läheskään niin paljon merkitystä, ihan tavisnainen voi tuntua siinä vaiheessa kauniimmalta kun joku jota miettii ilman tunteita."

      Ehkä sinulle on, muut ovatkin ihan eri asia. Jos itse olisin tuollainen mies, joka saisi valita naisseuransa, niin totta hevon saatanan vitussa minulle olisi väliä, minkälaisen naisen kanssa olisin. Totta kai olisi. Ei se tilanne ole minulle mitenkään erilainen, onko kyseessä joku yhden illan juttu vai parisuhde. Kiinnostava ja seksikäs nainen on aina kiinnostava ja seksikäs nainen. Aivan yhtä kaunis se nainen on siinä seksisuhteessa kuin siinä parisuhteessakin.

      Toki voi olla, että se kaunis nainen ei sovellu parisuhteeseen, mutta senpä takia juurikin siitä isosta naisjoukosta voikin valita sen, kenellä on kunnolla sekä sitä ulkonäköä että sitä sisäistäkin kauneutta. Kun sinulla on varaa aina valita se oma naisesi ja voit valita erittäin suuresta naisjoukosta sen mieleisesi, niin totta kai sieltä joukosta löytyy sekä yhtä lailla ulkoisesti kuin sisäisestikin kaunis nainen.

      Mutta eihän sitä tavismiehenä voi tuollaista tehdä, varsinkaan jos on vielä kaiken lisäksi alhaisen tason mies. En minä voi ottaa sitä kaikista kiinnostavinta naista, koska niitä naisia hamuavat ne minua vitusti kiinnostavamman miehetkin. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia.

      "Pelkän nussimisen osalta olen samoilla linjoilla. En ikinä lähde yhden illan suhteisiin tai fuckbuddy suhteisiin ellei nainen ole erittäin kaunis. Mieluummin vedän käteen kun ****** jotain naista joka ei omaan silmään ole tavista kauniimpi."

      Enhän minäkään näin tekisi, mutta kun ottaa huomioon, että olen 25-vuotias, eikä tuo ole ollut millään mittapuulla kuin pelkkä haave ja unelma. Mitään muutostakaan tähän ei ole tulossa, koska miehenä en vain ole sellainen, joka voi valita sen oman naisseurani. Ei minulla ole sellaisia samanlaisia etuja kuin niillä halutuimmilla miehillä.

      Josta seuraa se, että voin olla vaikka 30-vuotias, niin en edelleenkään saa niitä haluamiani naisia. Voin olla yhä edelleen 40-vuotias, enkä saa niitä haluamiani naisia. 50-vuotiaanakaan ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, kuten ei myöskään 60-vuotiaanakaan. Eli eihän tähän ole tulossa minkäänlaista muutosta yhtään mihinkään.

      Kun minäkin tekisin samoin, niin ei anneta edes mahdollisuuksia.

      • Ass pur gur

        Onko sinulla mitään diagnoosia esim. Asperger? Kysyn tätä ihan ystävällisesti.


      • Ass pur gur
        Ass pur gur kirjoitti:

        Onko sinulla mitään diagnoosia esim. Asperger? Kysyn tätä ihan ystävällisesti.

        - koulussa luennoi asioista, lievästi kiusattu
        - neitsyt 25-vuotiaana
        - analysoi parisuhdeasioita raudanlujalla logiikalla kun normaali nuori mies ajattelee vain mulkullaan
        - pitkästyttävä jankkaaja
        - saa raivokohtauksia
        - keskitasoa älykkäämpi ja systemaattisempi

        Ilmiselvä asperger!

        Ei millään pahalla. Meitä on joka junaan.


    • ...

      Ei noita miellyttäviä naisiakaan ole kovin runsain mitoin liikenteessä. Jos olisin mies, niin olisi siinä miettimistä, mistä sellaisen löytäisi. Nykytyylilyylit eivät ainakaan kelpaisi. Ehkä he vain ovat niin muovautuvaisia, että heistä on moneen lähtöön, ja siksi niin haluttuja.

    • yksinkertaistetusti

      joku vaan = idiootti

    • O C D

      Joku vaan muistuttaa niitä neurootikkoja, jotka pesee kädet kymmeniä kertoja, koska pelkää bakteereita. Kaiken pitää olla täydellistä ja ehdotonta. Heidän ongelma on siinä, että eivät kykene kohtaamaan todellisuuden epätäydellisyyttä ja yrittävät epätoivoisesti elää jossain ideaalimaailmassa, jossa ei ole bakteereita ja joissa vain 100% täydelliset ihmiset pariutuu keskenään.

      • Joku vaan

        Jälleen yksi pelkkä väärinymmärtäjä.

        Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, mutta siitä huolimatta väität minun tarkoittavan sellaista?

        En tarkoita, koska tuo ei ole mahdollista.

        Kirjoitin sen nyt lyhyesti, josko se ymmärrettäisiin paremmin.


      • --------------
        Joku vaan kirjoitti:

        Jälleen yksi pelkkä väärinymmärtäjä.

        Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, mutta siitä huolimatta väität minun tarkoittavan sellaista?

        En tarkoita, koska tuo ei ole mahdollista.

        Kirjoitin sen nyt lyhyesti, josko se ymmärrettäisiin paremmin.

        No kirjoita sitten lyhyesti mitä tarkoitat, äläkä vain mitä et tarkoita, niin sanomasi menee ehkä paremmin perille. Ei noita pienoisromaanin mittaisia vuodatuksia jaksa lukea.


    • Joku vaan

      "Onko sinulla mitään diagnoosia esim. Asperger? Kysyn tätä ihan ystävällisesti."

      Ei ole. Ikinä koskaan milloinkaan, ei lapsena, ei nuorena eikä aikuisena. Työpaikalla, harrastuspiireissä, futisjoukkueissa, kaverien kesken, jne. kyllä nähtäisiin, olisinko aspergeri, autistinen, jne.

      "- analysoi parisuhdeasioita raudanlujalla logiikalla kun normaali nuori mies ajattelee vain mulkullaan"

      Normaali nuori mies ajattelee vain mulkullaan, kyllä, mutta mikä tässä on se pointti sinulla? En oikein ymmärrä. Koska kyllähän minäkin tekisin aivan samoin, jos minulla olisi niitä vitun mahdollisuuksiakin. Kyllähän minäkin nyt saatana sentään!!!!! tekisin ihan samalla tavalla kuin ne halutuimmatkin miehet, eihän tässä ole minun toiminnassani mitään erikoista!!!!

      Saan raivokohtauksia? No kyllä minua vain alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan se, että vaikka kuinka kirjoittaisin lyhyitä ja ytimekkäitä tekstejä, vaikka kuinka jankkaisin, jne. niin tekstini ymmärretään VÄÄRIN!!!!! Kyllä se vain alkaa ottamaan päähän ja VITUTTAMAAN aikas paljon. Moni ihminen alkaa palavereissa, keskusteluissa, jne. suuttumaan ja hermostumaan, kun hänen kertomansa asiat vain eivät mene niiden tampioiden jakeluun. Kyllä siinä alkaa ihminen jos toinenkin jo hermostumaa, kun hän yrittää vaikka ja kuinka kovin kertoa asioita, niin muut alkavat muuttamaan hänen juttujaan.

      Joten tiedoksenne vain kaikille, jotka syytätte minua suuttumisesta, minä vain yritän saada nämä jutut TEIDÄN PÄÄHÄNNE!!!! Mitä minun sitten oikein pitäisi tehdä, kun ette vain yksinkertaisesti YMMÄRRÄ????????'

      Kysyin tätä jo siinä kysymysketjussa, että vaikka tekisin mitä tahansa, niin ymmärrätte väärin. Koko ajan ja jatkuvasti. Ei ole paljon sellaisia kirjoittajia, jotka tajuaisivat. Jos olen sitten aspergeri, niin ehkä sitten vain tajuan asiat paremmin kuin jotkut täysin yksinkertaiset taliaivot. Kyllä sitä monikin ihminen hermostuu, kun ei saa asioitaan kerrottua ilman, että jatkuvasti ymmärretään kaikki asiat väärin.

      Joten, nuori mies ajattelee mulkullaan, enkö minä muka sitten ajattele? Mitä eroa minun toiminnassani olisi tuollaiseen erittäin seksikkääseen ja haluttuun mieheen verrattuna? Mitä minä muka teidän mielestänne tekisin toisin? Aivan yhtä vitun lailla minä nauttisin niistä kauniista naisista, aivan yhtä lailla minä haluaisin niiden naisten pillua ja vartaloa, aivan yhtä paljon. Aivan yhtä vitun paljon minä olen niistä naisista kiinnostunut kuin nekin erittäin halutut ja seksikkäät miehet.

      Eli mitä tuollaisessa toiminnassa sitten olisi minun kohdallani muka niin erilaista? Kyllähän nekin miehet toimivat niin ja toimisin myöskin minä. Mutta kerro nyt sitten, mikä sinun mielestäsi tuossa minun tekemisessäni olisi NIIN ERILAISTA? Kerro, kun minä en vain yksinkertaisesti kykene käsittämään sinun väitteitäsi!!!!!!!!!!!

      Minäkin ajattelen toki vittu mulkullani, mutta missä ovat ne lukemattomat kauniit naiset, joiden kanssa sitä mulkkuani voin käyttää???????? Missä ovat ne kaikki lukemattomat minusta kiinnostuneet kauniit naiset, jotka minua haluavat? Missä ovat ne kaikki lukemattomat naiset, jotka tekevät minulle JATKUVIA aloitteita, aivan kuten niille halutuimmillekin miehille??????

      Joten mitä eroa minun mulkullani ajattelulla on verrattuna noihin erittäin haluttuihin miehiin? Kun kerran minulla ei ole tuollaista samanlaista tilannetta, niin eihän minulla nyt JUMALAUTA SAATANA sentään ole niitä mahdollisuuksiakaan!!!!!

      Kun ei jaksaisi huutaa, mutta kun te vain ette jotenkin käsitä... Olen nyt kaikkeni yrittänyt, mutta mikään ei tunnu auttavan. Nyt syytetään jostakin suuttumisesta ja raivokohtauksista, niin olisikohan se osasyy ihan myöskin niiden kirjoittajien älyllisistä puutteista, kun eivät yksinkertaisesti vain tajua!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • .......

        Kyllä me ymmärretään, että kärsit pakkoajatuksista. Mene puhumaan psykologille näistä ajatuksistasi. Hän varmasti ymmärtää vielä paremmin.


      • Joku vaa

        Ja kun en oikein ymmärrä, että mistä ihmeestä tuollaiset väitteet ovat edes peräisin, etten naisia ja pillua haluaisi. Se, että ei ole mahdollisuuksia niihin lukemattomiin kauniisiin naisiin, tarkoita todellakaan sitä, ettenkö muka TEKISI JA TOIMISI niin. Ei se sitä tarkoita. Mutta kun teille vain ei mene nyt yksinkertaisesti millään sinne pääkoppaan se, että MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA!!!!!

        Minä toimisin aivan samalla vitun tavalla kuin ne kaikki halutuimmat ja seksikkäimmätkin miehet, mutta MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA!!! Eihän se tarkoita todellakaan, ettenkö ajattelisi mulkullani, etten muka jostain syystä haluaisi pillua ja naisia, vaan se, ETTEI MINULLA OLE NIITÄ SAATANAN VITUN MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!

        Jos olisi, niin totta kai tuo kaikki sitten realisoituisi myöskin fyysisesti, mutta kun MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA SIIHEN!!!!!!!!!

        Olenko sen nyt sitten tarpeeksi monta kertaa kirjoittanut? Ei mene pitkäkään aika, kun taas joku tulee väittämään kiven kovaa, etten ole pillusta tai naisista kiinnostunu, vaikkei tiedä asioista yhtään mitään. Jos ei ole mahdollisuuksia, ei voi niitä asioita tehdäkään. Se on täysin eri asia kuin se, ettei MUKA HALUAISI!!!!!!!

        "Ei noita miellyttäviä naisiakaan ole kovin runsain mitoin liikenteessä. Jos olisin mies, niin olisi siinä miettimistä, mistä sellaisen löytäisi. Nykytyylilyylit eivät ainakaan kelpaisi. Ehkä he vain ovat niin muovautuvaisia, että heistä on moneen lähtöön, ja siksi niin haluttuja."

        Ei ehkä nykyiset naiset kelpaakaan, mutta fakta on se, että Suomessakin on lukemattomia tavismiehiä ja ätmejä, joiden ei kannata haaveilla edes tästä tasosta. Suomesta kuitenkin löytyy paljon naisia, joilla on vähintään seksikästä ulkonäköä, mutta ei niistä kannata tavismiehen tai ätmin haaveilla. Eivät ne naiset ole niistä miehistä kiinnostuneita, kuten eivät ole esim. minustakaan.

        Nykysuomessa vähänkin viehättävällä naisella on kysyntää. Kun tarpeeksi moni mies on kiinnostunut, niin ätmit jäävät ilman. Aivan kuten minäkin olen aina jäänyt.


      • Joku vaan
        ....... kirjoitti:

        Kyllä me ymmärretään, että kärsit pakkoajatuksista. Mene puhumaan psykologille näistä ajatuksistasi. Hän varmasti ymmärtää vielä paremmin.

        Ei kyse ole pakkoajatuksista. Kyse on vain siitä, että ottaa tosiasiat totena. Kiinnittää huomiota myöskin niihin negatiivisiin asioihin. Joten turhaa sinun on vastaan vängätä.


      • Osaatko tiivistää
        Joku vaa kirjoitti:

        Ja kun en oikein ymmärrä, että mistä ihmeestä tuollaiset väitteet ovat edes peräisin, etten naisia ja pillua haluaisi. Se, että ei ole mahdollisuuksia niihin lukemattomiin kauniisiin naisiin, tarkoita todellakaan sitä, ettenkö muka TEKISI JA TOIMISI niin. Ei se sitä tarkoita. Mutta kun teille vain ei mene nyt yksinkertaisesti millään sinne pääkoppaan se, että MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA!!!!!

        Minä toimisin aivan samalla vitun tavalla kuin ne kaikki halutuimmat ja seksikkäimmätkin miehet, mutta MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA!!! Eihän se tarkoita todellakaan, ettenkö ajattelisi mulkullani, etten muka jostain syystä haluaisi pillua ja naisia, vaan se, ETTEI MINULLA OLE NIITÄ SAATANAN VITUN MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!

        Jos olisi, niin totta kai tuo kaikki sitten realisoituisi myöskin fyysisesti, mutta kun MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUKSIA SIIHEN!!!!!!!!!

        Olenko sen nyt sitten tarpeeksi monta kertaa kirjoittanut? Ei mene pitkäkään aika, kun taas joku tulee väittämään kiven kovaa, etten ole pillusta tai naisista kiinnostunu, vaikkei tiedä asioista yhtään mitään. Jos ei ole mahdollisuuksia, ei voi niitä asioita tehdäkään. Se on täysin eri asia kuin se, ettei MUKA HALUAISI!!!!!!!

        "Ei noita miellyttäviä naisiakaan ole kovin runsain mitoin liikenteessä. Jos olisin mies, niin olisi siinä miettimistä, mistä sellaisen löytäisi. Nykytyylilyylit eivät ainakaan kelpaisi. Ehkä he vain ovat niin muovautuvaisia, että heistä on moneen lähtöön, ja siksi niin haluttuja."

        Ei ehkä nykyiset naiset kelpaakaan, mutta fakta on se, että Suomessakin on lukemattomia tavismiehiä ja ätmejä, joiden ei kannata haaveilla edes tästä tasosta. Suomesta kuitenkin löytyy paljon naisia, joilla on vähintään seksikästä ulkonäköä, mutta ei niistä kannata tavismiehen tai ätmin haaveilla. Eivät ne naiset ole niistä miehistä kiinnostuneita, kuten eivät ole esim. minustakaan.

        Nykysuomessa vähänkin viehättävällä naisella on kysyntää. Kun tarpeeksi moni mies on kiinnostunut, niin ätmit jäävät ilman. Aivan kuten minäkin olen aina jäänyt.

        Pistä perimmäinen sanomasi yhteen lauseeseen. Eihän näitä sinun jankkauksia kukaan viitsi lukea;)

        Et muuten voi olla mitenkään erityisen hyvä opettaja, koska et osaa jäsentää asiaa siihen muotoon, että "oppilaasi" tällä palstalla oppisivat sinulta jotain. Juttusi kuulostaa lähinnä jonkin maalikkosaarnaajan yksinpuhelulta.


      • .....
        Joku vaan kirjoitti:

        Ei kyse ole pakkoajatuksista. Kyse on vain siitä, että ottaa tosiasiat totena. Kiinnittää huomiota myöskin niihin negatiivisiin asioihin. Joten turhaa sinun on vastaan vängätä.

        Aurinko on pyöreä. Sekin on tosiasia. En kuitenkaan käytä loputtomasti energiaa huudellakseni ympäri kyliä kuola suupielistä valuen, että aurinko on pyöreä.


      • Joku vaan
        Osaatko tiivistää kirjoitti:

        Pistä perimmäinen sanomasi yhteen lauseeseen. Eihän näitä sinun jankkauksia kukaan viitsi lukea;)

        Et muuten voi olla mitenkään erityisen hyvä opettaja, koska et osaa jäsentää asiaa siihen muotoon, että "oppilaasi" tällä palstalla oppisivat sinulta jotain. Juttusi kuulostaa lähinnä jonkin maalikkosaarnaajan yksinpuhelulta.

        "Et muuten voi olla mitenkään erityisen hyvä opettaja, koska et osaa jäsentää asiaa siihen muotoon, että "oppilaasi" tällä palstalla oppisivat sinulta jotain. Juttusi kuulostaa lähinnä jonkin maalikkosaarnaajan yksinpuhelulta."

        Etkä sinäkään voi millään tietää asioiden oikeaa laitaa, koska jos olisit lukenut ja ymmärtänyt tekstini paremmin, olisit saanut sieltä selville, että en oikeassa elämässä käyttäydy näin.

        En siis oikeassa elämässä jankkaa, en ylikorosta, annan puheenvuoroja kaikille, jne. Tällä tavalla voisikin tilanne olla OIKEASSAKIN ELÄMÄSSÄ niin, mutta koska se toiminta on erilaista kuin täällä, niin tilanne on ihan eri.

        Teet siis turhia oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Luulet, että käyttäydyn samalla tavalla oikeassa elämässäkin kuin täällä. Jos olisit siis lukenut tekstini paremmin ja ymmärtänyt ne, niin tätäkään väärinkäsitystä ei olisi tapahtunut.

        Mutta eiköhän se ole aika lopettaa nämä keskustelut. Asiat eivät teidän päähänne mene, joten olkoon minun puolestani sitten kokonaan. Joku kirjoittaja tuossa hyvin jo kirjoittikin, että miksi ihmeessä minä teidän ymmärtämättömyydestä piittaisin? Eikö se sitten ole aina pääasia, että itse tietää ja osaa?

        Joten anti olla minun puolestani.


      • Osaatko tiivistää
        Joku vaan kirjoitti:

        "Et muuten voi olla mitenkään erityisen hyvä opettaja, koska et osaa jäsentää asiaa siihen muotoon, että "oppilaasi" tällä palstalla oppisivat sinulta jotain. Juttusi kuulostaa lähinnä jonkin maalikkosaarnaajan yksinpuhelulta."

        Etkä sinäkään voi millään tietää asioiden oikeaa laitaa, koska jos olisit lukenut ja ymmärtänyt tekstini paremmin, olisit saanut sieltä selville, että en oikeassa elämässä käyttäydy näin.

        En siis oikeassa elämässä jankkaa, en ylikorosta, annan puheenvuoroja kaikille, jne. Tällä tavalla voisikin tilanne olla OIKEASSAKIN ELÄMÄSSÄ niin, mutta koska se toiminta on erilaista kuin täällä, niin tilanne on ihan eri.

        Teet siis turhia oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Luulet, että käyttäydyn samalla tavalla oikeassa elämässäkin kuin täällä. Jos olisit siis lukenut tekstini paremmin ja ymmärtänyt ne, niin tätäkään väärinkäsitystä ei olisi tapahtunut.

        Mutta eiköhän se ole aika lopettaa nämä keskustelut. Asiat eivät teidän päähänne mene, joten olkoon minun puolestani sitten kokonaan. Joku kirjoittaja tuossa hyvin jo kirjoittikin, että miksi ihmeessä minä teidän ymmärtämättömyydestä piittaisin? Eikö se sitten ole aina pääasia, että itse tietää ja osaa?

        Joten anti olla minun puolestani.

        Olet siis normielämässä hyvä opettaja, mutta virtuaalimaailmassa et ole;)


      • Bivie-
        Joku vaan kirjoitti:

        "Et muuten voi olla mitenkään erityisen hyvä opettaja, koska et osaa jäsentää asiaa siihen muotoon, että "oppilaasi" tällä palstalla oppisivat sinulta jotain. Juttusi kuulostaa lähinnä jonkin maalikkosaarnaajan yksinpuhelulta."

        Etkä sinäkään voi millään tietää asioiden oikeaa laitaa, koska jos olisit lukenut ja ymmärtänyt tekstini paremmin, olisit saanut sieltä selville, että en oikeassa elämässä käyttäydy näin.

        En siis oikeassa elämässä jankkaa, en ylikorosta, annan puheenvuoroja kaikille, jne. Tällä tavalla voisikin tilanne olla OIKEASSAKIN ELÄMÄSSÄ niin, mutta koska se toiminta on erilaista kuin täällä, niin tilanne on ihan eri.

        Teet siis turhia oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Luulet, että käyttäydyn samalla tavalla oikeassa elämässäkin kuin täällä. Jos olisit siis lukenut tekstini paremmin ja ymmärtänyt ne, niin tätäkään väärinkäsitystä ei olisi tapahtunut.

        Mutta eiköhän se ole aika lopettaa nämä keskustelut. Asiat eivät teidän päähänne mene, joten olkoon minun puolestani sitten kokonaan. Joku kirjoittaja tuossa hyvin jo kirjoittikin, että miksi ihmeessä minä teidän ymmärtämättömyydestä piittaisin? Eikö se sitten ole aina pääasia, että itse tietää ja osaa?

        Joten anti olla minun puolestani.

        Kun joku kysyi mahdollisesta asperger-diagnoosista, hän ilmeisesti teki niin ihan hyvässä tahdossa. Jos katsot sitä listaa aspergerille tyypillisistä ominaisuuksista, niin siinä on monta positiivista kohtaa.

        Aspergereille on tyypillistä korkea älykkyys ja kyky systemaattiseen ajatteluun. Kun muut ihmiset tekevät päätöksiä aika lailla tunteella ja viettiensä mukaan (ns. ajattelee m*lkulla), niin sinä et halua edes kokeilla seksiä muuten kuin ihanteellisen kumppanin kanssa, jolle sinä myös olisit ihannekumppani - koska eihän muussa olisi mitään järkeä. Tämä on äärimmäisen looginen, systemaattisesti harkittu päätös. Se tuntuu muista ihmisistä oudolta, koska muille tällaiset asiat päätetään pikemminkin tunteella, ja jos joku tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin se riittää.

        Ymmärrän siis, että joku voisi epäillä sinulla olevan asperger-tyyppisiä piirteitä. Et varmasti olisi ns. täysin asperger, koska toimit kuitenkin kertomasi mukaan normaalisti sosiaalisissa suhteissa. Tällaisia piirteitä kuitenkin voi sinulla olla jonkin verran - ei välttämättä niin paljon, että diagnostiset kriteerit täyttyvät.

        Ja se on ihan ok. Olet keskimääräistä älykkäämpi, mutta selkeästi (kuten tällä palstalla seilaavat trollit ovat huomanneet) melko herkästi provosoitavissa suutuksiin. Molemmat ovat vain ominaisuuksia. Kaikkien ihmisten täytyy myös tulla toimeen omien negatiivisten ominaisuuksiensa kanssa.


      • Bivie-
        Bivie- kirjoitti:

        Kun joku kysyi mahdollisesta asperger-diagnoosista, hän ilmeisesti teki niin ihan hyvässä tahdossa. Jos katsot sitä listaa aspergerille tyypillisistä ominaisuuksista, niin siinä on monta positiivista kohtaa.

        Aspergereille on tyypillistä korkea älykkyys ja kyky systemaattiseen ajatteluun. Kun muut ihmiset tekevät päätöksiä aika lailla tunteella ja viettiensä mukaan (ns. ajattelee m*lkulla), niin sinä et halua edes kokeilla seksiä muuten kuin ihanteellisen kumppanin kanssa, jolle sinä myös olisit ihannekumppani - koska eihän muussa olisi mitään järkeä. Tämä on äärimmäisen looginen, systemaattisesti harkittu päätös. Se tuntuu muista ihmisistä oudolta, koska muille tällaiset asiat päätetään pikemminkin tunteella, ja jos joku tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin se riittää.

        Ymmärrän siis, että joku voisi epäillä sinulla olevan asperger-tyyppisiä piirteitä. Et varmasti olisi ns. täysin asperger, koska toimit kuitenkin kertomasi mukaan normaalisti sosiaalisissa suhteissa. Tällaisia piirteitä kuitenkin voi sinulla olla jonkin verran - ei välttämättä niin paljon, että diagnostiset kriteerit täyttyvät.

        Ja se on ihan ok. Olet keskimääräistä älykkäämpi, mutta selkeästi (kuten tällä palstalla seilaavat trollit ovat huomanneet) melko herkästi provosoitavissa suutuksiin. Molemmat ovat vain ominaisuuksia. Kaikkien ihmisten täytyy myös tulla toimeen omien negatiivisten ominaisuuksiensa kanssa.

        Tässä siis se "mulkulla ajattelu" viittaa siihen, että melkeinpä kaikki muut niidtä miehistä, jotka eivät kuulu niihin halutuimpiin miehiin, haluaa silti seksiä sen verran, että harrastaa sitä tilaisuuden tullen ja tekee sen toivossa aloitteita myös sellaisten naisten kohdalla, jotka eivät ole niitä kaikkein viehättävimpiä. Toisin sanoen halu harrastaa ylipäätään seksiä on suurempi, kuin halu olla sen seksikumppaninsa ihannemies tai että se nainen olisi mikään ihannenainen.

        Tätä siis tarkoitettiin, kun sanottiin että muut miehet ajattelevat enemmän mulkulla kuin sinä.


      • ......
        Bivie- kirjoitti:

        Tässä siis se "mulkulla ajattelu" viittaa siihen, että melkeinpä kaikki muut niidtä miehistä, jotka eivät kuulu niihin halutuimpiin miehiin, haluaa silti seksiä sen verran, että harrastaa sitä tilaisuuden tullen ja tekee sen toivossa aloitteita myös sellaisten naisten kohdalla, jotka eivät ole niitä kaikkein viehättävimpiä. Toisin sanoen halu harrastaa ylipäätään seksiä on suurempi, kuin halu olla sen seksikumppaninsa ihannemies tai että se nainen olisi mikään ihannenainen.

        Tätä siis tarkoitettiin, kun sanottiin että muut miehet ajattelevat enemmän mulkulla kuin sinä.

        No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin.


      • Bivie-
        ...... kirjoitti:

        No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin.

        No sitä mieltä minäkin olen, ja olen yrittänyt tätä kantaa tuoda esille aiemmissa viesteissäni. :D Joku vaan on kuitenkin eri mieltä, hänen päätään ei kukaan ole saanut kääntymään, ja hänellä on mielipiteeseensä toki täysi oikeus. Selitin siis asiaa tästä näkökulmasta.


      • eräs lukija
        Bivie- kirjoitti:

        No sitä mieltä minäkin olen, ja olen yrittänyt tätä kantaa tuoda esille aiemmissa viesteissäni. :D Joku vaan on kuitenkin eri mieltä, hänen päätään ei kukaan ole saanut kääntymään, ja hänellä on mielipiteeseensä toki täysi oikeus. Selitin siis asiaa tästä näkökulmasta.

        Kiitos selityksistä.


      • Joku vaan
        eräs lukija kirjoitti:

        Kiitos selityksistä.

        "Se tuntuu muista ihmisistä oudolta, koska muille tällaiset asiat päätetään pikemminkin tunteella, ja jos joku tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin se riittää."

        Minäkin teen päätöksiä tunteella, mutta jos se ei tunnu tarpeeksi hyvältä, niin sitten valitan. Siinähän tämä koko pointti onkin.

        Ja olen lukenut paljon aspergerin oireyhtymästä kertomaa kirjallisuutta, autismista kertovaa kirjallisuutta, narsismista kertovaa kirjallisuutta, jne. Eivät nuo aiheet ole minulle vieraita, vaan luultavasti jopa tutumpia minulle kuin teille.

        Tiedän, että minulla on paljon tuollaisia piirteitä, mutta entä sitten? Eihän se tätä tilannetta muuta yhtään miksikään.

        "Tässä siis se "mulkulla ajattelu" viittaa siihen, että melkeinpä kaikki muut niidtä miehistä, jotka eivät kuulu niihin halutuimpiin miehiin, haluaa silti seksiä sen verran, että harrastaa sitä tilaisuuden tullen ja tekee sen toivossa aloitteita myös sellaisten naisten kohdalla, jotka eivät ole niitä kaikkein viehättävimpiä. Toisin sanoen halu harrastaa ylipäätään seksiä on suurempi, kuin halu olla sen seksikumppaninsa ihannemies tai että se nainen olisi mikään ihannenainen."

        Totta, halu harrastaa seksiä on suurempi kuin ihannekumppanien miettiminen. Tai miettiminen, olenko kuinka seksikäs. Ymmärrän tämän.

        Mutta niinhän se on niiden halutuimpien miestenkin kohdalla. Myöskin ne, joilla on mallinaisia joka sormelle ja varpaalle, haluavat nimenomaan seksiä hekin. Mutta tässä tuleekin se eroavaisuus. He eivät olekaan samassa vitun tilanteessa kuin minä. Heillä on varaa valita, minulla ei. Ymmärrätkö tämän?

        Tavismiehellä ja tuollaisella erittäin seksikkäällä ja halutulla miehellä on yhteiset halut. He molemmat haluavat seksiä. Mutta siinä missä tavismiehellä on hyvin, hyvin, hyvin, hyvin rajalliset mahdollisuudet, niin erittäin seksikkäällä ja halutulla miehellä ne ovat melkein rajattomat. Ymmärrätkö tämän epäsuhdan ja oikeudenmukaisuuden?

        Koska minä en halua tyytyä yhtään sen vähempääkään kuin ne halutuimmat ja seksikkäimmät miehet, niin ei minulla ole sen enempää tällaisena miehenä harrastaakaan mitään naisjuttuja.

        Moni tavismies on onnellinen, kun pääsee jonkun naisen kanssa sänkyyn. Se ei ehkä ole sellainen nainen, kuin hän haluaa, mutta pääsee kuitenkin. Hän nauttiikin siitä. Mutta kun se erittäin seksikäs ja haluttava mies pääsee hänkin naisen makuun, niin hän harrastaa sitä jonkun erittäin haluttavan naisen kanssa, joka haluaa häntä ERITTÄIN VITUN paljon, koska mies on itsekin sen verran haluttava.

        Kun se tavisnainen ei halua sitä tavismiestä samalla tavalla, koska haaveilee niistä samanlaisista seksikkäistä miehistä, niin tuo tilanne on sen tavismiehen kohdalla ihan eri. Hän ei pääse kokemaan sitä samaa naisen halua kuin tuo erittäin seksikäs mies, eikä hänen naisensakaan ole todellakaan niin viehättävä.

        Tässä kysytään juurikin sitä, että onko onnellinen siitä mitä saa vai haluaako enemmän, yhtä paljon kuin ne halutuimmatkin miehet? Molemmilla on samanlaiset halut, minulla aivan samanlaiset halut niitä erittäin kauniita naisia kohtaan kuin niillä seksikkäimmilläkin miehillä. Mutta riittääkö se minulle alhaisen tason miehenä, että minulla on TÄYSIN RAJALLINEN valinnanvara niiden naisten suhteen, enkä saa haluamaani naista, vaikka kuinka haluaisin?

        Tuoko se minulle onnellisuutta, että ne naiset, joita saan, eivät viehätä minua juuri lainkaan? Ja miltä se tuntuu, että ne seksikkäimmät ja halutuimmat miehet, joita naiset haluavat KAIKISTA ENITEN, voivat ihan rauhassa valita naisseuransa? Olenko minä itse miehenä onnellinen siitä mitä saan vai koenko tuskaa ja masennusta siitä, etten saakaan sitä, mitä haluan naismaailmassa?

        Kuten kerroin jo aiemmin sinulle, ikää minulla on 25 vuotta. Mihin olen miehenä tyytyväinen? Alhaisen tason miehenä tyytyväinen, jolla ei todellakaan ole MINKÄÄNLAISTA MAHDOLLISUUTTA vaikuttaa siihen, minkälaisen naisen saan? Voin toki vaikuttaa siihen, että minun ei tarvitse ottaa niitä itselleni sopimattomia naisia, mutta näin muuten, en saa sellaista naista itselleni, kuin haluan. Voin olla 30-vuotias, voin olla 40-vuotias, voin olla 50-vuotias, voin olla 60-vuotias, voin olla vaikka 90-vuotias, mutta koskaan minulla ei ole ollut mahdollisuutta saada sellaista naista kuin olisin halunnut. Koska TARPEEKSI KIINNOSTAVAA ei ole ollut mahdollista saada. Niitä on tullut vastaan paljonkin elämäni aikana, mutta he eivät ole olleet minusta kiinnostuneita.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Se tuntuu muista ihmisistä oudolta, koska muille tällaiset asiat päätetään pikemminkin tunteella, ja jos joku tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin se riittää."

        Minäkin teen päätöksiä tunteella, mutta jos se ei tunnu tarpeeksi hyvältä, niin sitten valitan. Siinähän tämä koko pointti onkin.

        Ja olen lukenut paljon aspergerin oireyhtymästä kertomaa kirjallisuutta, autismista kertovaa kirjallisuutta, narsismista kertovaa kirjallisuutta, jne. Eivät nuo aiheet ole minulle vieraita, vaan luultavasti jopa tutumpia minulle kuin teille.

        Tiedän, että minulla on paljon tuollaisia piirteitä, mutta entä sitten? Eihän se tätä tilannetta muuta yhtään miksikään.

        "Tässä siis se "mulkulla ajattelu" viittaa siihen, että melkeinpä kaikki muut niidtä miehistä, jotka eivät kuulu niihin halutuimpiin miehiin, haluaa silti seksiä sen verran, että harrastaa sitä tilaisuuden tullen ja tekee sen toivossa aloitteita myös sellaisten naisten kohdalla, jotka eivät ole niitä kaikkein viehättävimpiä. Toisin sanoen halu harrastaa ylipäätään seksiä on suurempi, kuin halu olla sen seksikumppaninsa ihannemies tai että se nainen olisi mikään ihannenainen."

        Totta, halu harrastaa seksiä on suurempi kuin ihannekumppanien miettiminen. Tai miettiminen, olenko kuinka seksikäs. Ymmärrän tämän.

        Mutta niinhän se on niiden halutuimpien miestenkin kohdalla. Myöskin ne, joilla on mallinaisia joka sormelle ja varpaalle, haluavat nimenomaan seksiä hekin. Mutta tässä tuleekin se eroavaisuus. He eivät olekaan samassa vitun tilanteessa kuin minä. Heillä on varaa valita, minulla ei. Ymmärrätkö tämän?

        Tavismiehellä ja tuollaisella erittäin seksikkäällä ja halutulla miehellä on yhteiset halut. He molemmat haluavat seksiä. Mutta siinä missä tavismiehellä on hyvin, hyvin, hyvin, hyvin rajalliset mahdollisuudet, niin erittäin seksikkäällä ja halutulla miehellä ne ovat melkein rajattomat. Ymmärrätkö tämän epäsuhdan ja oikeudenmukaisuuden?

        Koska minä en halua tyytyä yhtään sen vähempääkään kuin ne halutuimmat ja seksikkäimmät miehet, niin ei minulla ole sen enempää tällaisena miehenä harrastaakaan mitään naisjuttuja.

        Moni tavismies on onnellinen, kun pääsee jonkun naisen kanssa sänkyyn. Se ei ehkä ole sellainen nainen, kuin hän haluaa, mutta pääsee kuitenkin. Hän nauttiikin siitä. Mutta kun se erittäin seksikäs ja haluttava mies pääsee hänkin naisen makuun, niin hän harrastaa sitä jonkun erittäin haluttavan naisen kanssa, joka haluaa häntä ERITTÄIN VITUN paljon, koska mies on itsekin sen verran haluttava.

        Kun se tavisnainen ei halua sitä tavismiestä samalla tavalla, koska haaveilee niistä samanlaisista seksikkäistä miehistä, niin tuo tilanne on sen tavismiehen kohdalla ihan eri. Hän ei pääse kokemaan sitä samaa naisen halua kuin tuo erittäin seksikäs mies, eikä hänen naisensakaan ole todellakaan niin viehättävä.

        Tässä kysytään juurikin sitä, että onko onnellinen siitä mitä saa vai haluaako enemmän, yhtä paljon kuin ne halutuimmatkin miehet? Molemmilla on samanlaiset halut, minulla aivan samanlaiset halut niitä erittäin kauniita naisia kohtaan kuin niillä seksikkäimmilläkin miehillä. Mutta riittääkö se minulle alhaisen tason miehenä, että minulla on TÄYSIN RAJALLINEN valinnanvara niiden naisten suhteen, enkä saa haluamaani naista, vaikka kuinka haluaisin?

        Tuoko se minulle onnellisuutta, että ne naiset, joita saan, eivät viehätä minua juuri lainkaan? Ja miltä se tuntuu, että ne seksikkäimmät ja halutuimmat miehet, joita naiset haluavat KAIKISTA ENITEN, voivat ihan rauhassa valita naisseuransa? Olenko minä itse miehenä onnellinen siitä mitä saan vai koenko tuskaa ja masennusta siitä, etten saakaan sitä, mitä haluan naismaailmassa?

        Kuten kerroin jo aiemmin sinulle, ikää minulla on 25 vuotta. Mihin olen miehenä tyytyväinen? Alhaisen tason miehenä tyytyväinen, jolla ei todellakaan ole MINKÄÄNLAISTA MAHDOLLISUUTTA vaikuttaa siihen, minkälaisen naisen saan? Voin toki vaikuttaa siihen, että minun ei tarvitse ottaa niitä itselleni sopimattomia naisia, mutta näin muuten, en saa sellaista naista itselleni, kuin haluan. Voin olla 30-vuotias, voin olla 40-vuotias, voin olla 50-vuotias, voin olla 60-vuotias, voin olla vaikka 90-vuotias, mutta koskaan minulla ei ole ollut mahdollisuutta saada sellaista naista kuin olisin halunnut. Koska TARPEEKSI KIINNOSTAVAA ei ole ollut mahdollista saada. Niitä on tullut vastaan paljonkin elämäni aikana, mutta he eivät ole olleet minusta kiinnostuneita.

        "No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin."

        Tämä siis, jos haluaa sitä parisuhdetta. Mutta jos haluaa vain pelkkää seksiä ja seksisuhteita, niin kyllä minä ainakin nimenomaan haluan niitä kauneimpia ja viehättävimpiä naisia. Totta kai niissä naapurintytöissäkin voi olla niitä yhtä lailla kiinnostavia, kun ne sisäiset piirteet ratkaisevat yhtä lailla tässäkin.

        Ja niin ilkeältä kuin tämä kuulostaakin, niin parisuhdemarkkinoilla pätee siinäkin kysynnän ja tarjonnan laki. Ei, ei, ei, tämä ei tarkoita mitään tavallisia markkinoita talousmielessä, eikä tarkoita mitään todellista hintaa osto -ja myyntitarkoituksessa. Vaan kyseessä on siis vertauskuva.

        Markkinat tarkoittavat tässä sitä, että ihmisillä on tarpeita. On tarpeita löytää seksiä, parisuhteita, kumppaneita. Ne ovat siis tarpeita. Mutta kysyntä ja tarjonta tarkoittaa sitä, että kuinka paljon sellaisia kumppaneita on sitten oikein tarjolla. Kuinka paljon vaikkapa omassa kotikaupungissa on vapaita miehiä/naisia.

        Kyse ei ole siis mistään taloudesta, vaan kysynnästä ja tarjonnasta silloinkin, kun puhutaan parisuhteista ja seksistä. Tietynlaiset piirteet viehättävät VALTAOSAA naisista ja miehistä vastakkaisessa sukupuolessa. Tällä tarkoitetaan sitä, että vaikka ihmiset ovatkin yksilöitä, niin kummallakin sukupuolella on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka sitä vastakkaista sukupuolta YLEISESTI OTTAEN kiinnostaa. Mitä enemmän tällaisia piirteitä ihmisillä on, sitä haluttavampia he ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä perheenisäksi, seksisuhteeseen, parisuhteeseen, jne.

        Vaikka aina sanotaan, että on ilkeää puhua ihmisten tasoista, niin onhan se totta kai vitun ilkeää. Mutta niin se vain kuitenkin menee tässä maailmassa. Tietynlaiset miehet ovat halutuimpia, tietynlaiset taas vastenmielisempiä. Tietynlaisten miesten ei tarvitse paljoa mitään tehdä, niin jatkuvasti pyörii naisia ympärillä. Toiset taas eivät saa naista, vaikka kuinka yrittäisivät. Sellaista se maailma on naisten ja miesten välillä. Moni nainenkin jää ilman kumppania, vaikka kuinka etsisi ja kuinka osoittaisi kiinnostusta, menisi uusiin harrastuksiin, jne. Sellaista se vain on.

        Tietynlaisten miesten on turhaa haaveilla tietynlaisista naisista ja päinvastoin. Senpä takia niiden lapsettomien yli 30-vuotiaiden naisten käsketään aina alentamaan kriteerejään. "Et saa tuon ikäisenä niitä halutuimpia miehiä, ota joku muunlainen mies tai ole ilman". Näinhän se aina tapaa mennä.

        Kyllä minä sen itsekin tiedän, minkälaisilla miehillä sitä on vientiä ja minkälaiset miehet naisia viehättävät. Ja tiedän sen ihan vitun tarkkaan, että niillä TARPEEKSI VIEHÄTTÄVILLÄ naisilla on sitä kiinnostusta ihan riittämiin niiltä viehättävimmiltäkin miehiltä, joten ei mikään ihme, että en ole saanut minkäänlaista kiinnostusta naisilta. Kun kiinnostavampiakin on tarjolla, niin miksi vitussa minuun pitäisi kiinnittää huomiota?

        Tiedän sen oman tasoni, tiedän millainen olen miehenä, jne. Kyse vain on siitä, että KELPUUTANKO sellaisen naisen, joka olisi myöskin minun omaa tasoani, vai haluanko edelleen sellaisen, joka on REHELLISESTI minun mieleeni.


      • Ferrari Testarossa
        Joku vaan kirjoitti:

        "No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin."

        Tämä siis, jos haluaa sitä parisuhdetta. Mutta jos haluaa vain pelkkää seksiä ja seksisuhteita, niin kyllä minä ainakin nimenomaan haluan niitä kauneimpia ja viehättävimpiä naisia. Totta kai niissä naapurintytöissäkin voi olla niitä yhtä lailla kiinnostavia, kun ne sisäiset piirteet ratkaisevat yhtä lailla tässäkin.

        Ja niin ilkeältä kuin tämä kuulostaakin, niin parisuhdemarkkinoilla pätee siinäkin kysynnän ja tarjonnan laki. Ei, ei, ei, tämä ei tarkoita mitään tavallisia markkinoita talousmielessä, eikä tarkoita mitään todellista hintaa osto -ja myyntitarkoituksessa. Vaan kyseessä on siis vertauskuva.

        Markkinat tarkoittavat tässä sitä, että ihmisillä on tarpeita. On tarpeita löytää seksiä, parisuhteita, kumppaneita. Ne ovat siis tarpeita. Mutta kysyntä ja tarjonta tarkoittaa sitä, että kuinka paljon sellaisia kumppaneita on sitten oikein tarjolla. Kuinka paljon vaikkapa omassa kotikaupungissa on vapaita miehiä/naisia.

        Kyse ei ole siis mistään taloudesta, vaan kysynnästä ja tarjonnasta silloinkin, kun puhutaan parisuhteista ja seksistä. Tietynlaiset piirteet viehättävät VALTAOSAA naisista ja miehistä vastakkaisessa sukupuolessa. Tällä tarkoitetaan sitä, että vaikka ihmiset ovatkin yksilöitä, niin kummallakin sukupuolella on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka sitä vastakkaista sukupuolta YLEISESTI OTTAEN kiinnostaa. Mitä enemmän tällaisia piirteitä ihmisillä on, sitä haluttavampia he ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä perheenisäksi, seksisuhteeseen, parisuhteeseen, jne.

        Vaikka aina sanotaan, että on ilkeää puhua ihmisten tasoista, niin onhan se totta kai vitun ilkeää. Mutta niin se vain kuitenkin menee tässä maailmassa. Tietynlaiset miehet ovat halutuimpia, tietynlaiset taas vastenmielisempiä. Tietynlaisten miesten ei tarvitse paljoa mitään tehdä, niin jatkuvasti pyörii naisia ympärillä. Toiset taas eivät saa naista, vaikka kuinka yrittäisivät. Sellaista se maailma on naisten ja miesten välillä. Moni nainenkin jää ilman kumppania, vaikka kuinka etsisi ja kuinka osoittaisi kiinnostusta, menisi uusiin harrastuksiin, jne. Sellaista se vain on.

        Tietynlaisten miesten on turhaa haaveilla tietynlaisista naisista ja päinvastoin. Senpä takia niiden lapsettomien yli 30-vuotiaiden naisten käsketään aina alentamaan kriteerejään. "Et saa tuon ikäisenä niitä halutuimpia miehiä, ota joku muunlainen mies tai ole ilman". Näinhän se aina tapaa mennä.

        Kyllä minä sen itsekin tiedän, minkälaisilla miehillä sitä on vientiä ja minkälaiset miehet naisia viehättävät. Ja tiedän sen ihan vitun tarkkaan, että niillä TARPEEKSI VIEHÄTTÄVILLÄ naisilla on sitä kiinnostusta ihan riittämiin niiltä viehättävimmiltäkin miehiltä, joten ei mikään ihme, että en ole saanut minkäänlaista kiinnostusta naisilta. Kun kiinnostavampiakin on tarjolla, niin miksi vitussa minuun pitäisi kiinnittää huomiota?

        Tiedän sen oman tasoni, tiedän millainen olen miehenä, jne. Kyse vain on siitä, että KELPUUTANKO sellaisen naisen, joka olisi myöskin minun omaa tasoani, vai haluanko edelleen sellaisen, joka on REHELLISESTI minun mieleeni.

        Mielisairas vittunaama, syö paskaa. Et koskaan tule olemaan se vitun bradpitt, joka haluat olla, joten hyppää vaikka paskasankoon, koska et ole SE KAIKKEIN HALUTUIN. Tajuatkot pelle, että olet palstan yleinen vitsi?


      • realisti m30+
        Joku vaan kirjoitti:

        "No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin."

        Tämä siis, jos haluaa sitä parisuhdetta. Mutta jos haluaa vain pelkkää seksiä ja seksisuhteita, niin kyllä minä ainakin nimenomaan haluan niitä kauneimpia ja viehättävimpiä naisia. Totta kai niissä naapurintytöissäkin voi olla niitä yhtä lailla kiinnostavia, kun ne sisäiset piirteet ratkaisevat yhtä lailla tässäkin.

        Ja niin ilkeältä kuin tämä kuulostaakin, niin parisuhdemarkkinoilla pätee siinäkin kysynnän ja tarjonnan laki. Ei, ei, ei, tämä ei tarkoita mitään tavallisia markkinoita talousmielessä, eikä tarkoita mitään todellista hintaa osto -ja myyntitarkoituksessa. Vaan kyseessä on siis vertauskuva.

        Markkinat tarkoittavat tässä sitä, että ihmisillä on tarpeita. On tarpeita löytää seksiä, parisuhteita, kumppaneita. Ne ovat siis tarpeita. Mutta kysyntä ja tarjonta tarkoittaa sitä, että kuinka paljon sellaisia kumppaneita on sitten oikein tarjolla. Kuinka paljon vaikkapa omassa kotikaupungissa on vapaita miehiä/naisia.

        Kyse ei ole siis mistään taloudesta, vaan kysynnästä ja tarjonnasta silloinkin, kun puhutaan parisuhteista ja seksistä. Tietynlaiset piirteet viehättävät VALTAOSAA naisista ja miehistä vastakkaisessa sukupuolessa. Tällä tarkoitetaan sitä, että vaikka ihmiset ovatkin yksilöitä, niin kummallakin sukupuolella on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka sitä vastakkaista sukupuolta YLEISESTI OTTAEN kiinnostaa. Mitä enemmän tällaisia piirteitä ihmisillä on, sitä haluttavampia he ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä perheenisäksi, seksisuhteeseen, parisuhteeseen, jne.

        Vaikka aina sanotaan, että on ilkeää puhua ihmisten tasoista, niin onhan se totta kai vitun ilkeää. Mutta niin se vain kuitenkin menee tässä maailmassa. Tietynlaiset miehet ovat halutuimpia, tietynlaiset taas vastenmielisempiä. Tietynlaisten miesten ei tarvitse paljoa mitään tehdä, niin jatkuvasti pyörii naisia ympärillä. Toiset taas eivät saa naista, vaikka kuinka yrittäisivät. Sellaista se maailma on naisten ja miesten välillä. Moni nainenkin jää ilman kumppania, vaikka kuinka etsisi ja kuinka osoittaisi kiinnostusta, menisi uusiin harrastuksiin, jne. Sellaista se vain on.

        Tietynlaisten miesten on turhaa haaveilla tietynlaisista naisista ja päinvastoin. Senpä takia niiden lapsettomien yli 30-vuotiaiden naisten käsketään aina alentamaan kriteerejään. "Et saa tuon ikäisenä niitä halutuimpia miehiä, ota joku muunlainen mies tai ole ilman". Näinhän se aina tapaa mennä.

        Kyllä minä sen itsekin tiedän, minkälaisilla miehillä sitä on vientiä ja minkälaiset miehet naisia viehättävät. Ja tiedän sen ihan vitun tarkkaan, että niillä TARPEEKSI VIEHÄTTÄVILLÄ naisilla on sitä kiinnostusta ihan riittämiin niiltä viehättävimmiltäkin miehiltä, joten ei mikään ihme, että en ole saanut minkäänlaista kiinnostusta naisilta. Kun kiinnostavampiakin on tarjolla, niin miksi vitussa minuun pitäisi kiinnittää huomiota?

        Tiedän sen oman tasoni, tiedän millainen olen miehenä, jne. Kyse vain on siitä, että KELPUUTANKO sellaisen naisen, joka olisi myöskin minun omaa tasoani, vai haluanko edelleen sellaisen, joka on REHELLISESTI minun mieleeni.

        Itse en käsitä miten jaksat toistaa samaa asiaa loputtomiin, antaa lähinnä kuvan vakavasta mielenterveysongelmasta. Viestiesi pointti on täysin itsestäänselvyys kaikille jo teini-iässä. Olen itsekin ollut aina ätminkäinen mutta ratkaissut ongelman jo aikoinaan teininä: en edes yritä olla naisten kanssa missään epäformaalissa kanssakäymisessä. Done, problem solved. Naisista ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa kun ei vaan yritä iskeä niitä.

        On aivan turha kitistä kuin pikkulapsi jos ei ole syntynyt alfaksi, keskityt vaan elämässä muihin asioihin. Vain luuserit kitisee naisista ylipäätänsä, elämässä on paljon kiinnostavampia asioita kuin naiset.


      • Bivie-
        Joku vaan kirjoitti:

        "No ei se noinkaan mene. Kyllä se nätti naapurintyttö on oikeasti haluttavampi parisuhdemielessä kuin joku über-hottis malli, vaikka siitä mallista saattaa seksuaalisesti haaveillakin."

        Tämä siis, jos haluaa sitä parisuhdetta. Mutta jos haluaa vain pelkkää seksiä ja seksisuhteita, niin kyllä minä ainakin nimenomaan haluan niitä kauneimpia ja viehättävimpiä naisia. Totta kai niissä naapurintytöissäkin voi olla niitä yhtä lailla kiinnostavia, kun ne sisäiset piirteet ratkaisevat yhtä lailla tässäkin.

        Ja niin ilkeältä kuin tämä kuulostaakin, niin parisuhdemarkkinoilla pätee siinäkin kysynnän ja tarjonnan laki. Ei, ei, ei, tämä ei tarkoita mitään tavallisia markkinoita talousmielessä, eikä tarkoita mitään todellista hintaa osto -ja myyntitarkoituksessa. Vaan kyseessä on siis vertauskuva.

        Markkinat tarkoittavat tässä sitä, että ihmisillä on tarpeita. On tarpeita löytää seksiä, parisuhteita, kumppaneita. Ne ovat siis tarpeita. Mutta kysyntä ja tarjonta tarkoittaa sitä, että kuinka paljon sellaisia kumppaneita on sitten oikein tarjolla. Kuinka paljon vaikkapa omassa kotikaupungissa on vapaita miehiä/naisia.

        Kyse ei ole siis mistään taloudesta, vaan kysynnästä ja tarjonnasta silloinkin, kun puhutaan parisuhteista ja seksistä. Tietynlaiset piirteet viehättävät VALTAOSAA naisista ja miehistä vastakkaisessa sukupuolessa. Tällä tarkoitetaan sitä, että vaikka ihmiset ovatkin yksilöitä, niin kummallakin sukupuolella on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka sitä vastakkaista sukupuolta YLEISESTI OTTAEN kiinnostaa. Mitä enemmän tällaisia piirteitä ihmisillä on, sitä haluttavampia he ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä perheenisäksi, seksisuhteeseen, parisuhteeseen, jne.

        Vaikka aina sanotaan, että on ilkeää puhua ihmisten tasoista, niin onhan se totta kai vitun ilkeää. Mutta niin se vain kuitenkin menee tässä maailmassa. Tietynlaiset miehet ovat halutuimpia, tietynlaiset taas vastenmielisempiä. Tietynlaisten miesten ei tarvitse paljoa mitään tehdä, niin jatkuvasti pyörii naisia ympärillä. Toiset taas eivät saa naista, vaikka kuinka yrittäisivät. Sellaista se maailma on naisten ja miesten välillä. Moni nainenkin jää ilman kumppania, vaikka kuinka etsisi ja kuinka osoittaisi kiinnostusta, menisi uusiin harrastuksiin, jne. Sellaista se vain on.

        Tietynlaisten miesten on turhaa haaveilla tietynlaisista naisista ja päinvastoin. Senpä takia niiden lapsettomien yli 30-vuotiaiden naisten käsketään aina alentamaan kriteerejään. "Et saa tuon ikäisenä niitä halutuimpia miehiä, ota joku muunlainen mies tai ole ilman". Näinhän se aina tapaa mennä.

        Kyllä minä sen itsekin tiedän, minkälaisilla miehillä sitä on vientiä ja minkälaiset miehet naisia viehättävät. Ja tiedän sen ihan vitun tarkkaan, että niillä TARPEEKSI VIEHÄTTÄVILLÄ naisilla on sitä kiinnostusta ihan riittämiin niiltä viehättävimmiltäkin miehiltä, joten ei mikään ihme, että en ole saanut minkäänlaista kiinnostusta naisilta. Kun kiinnostavampiakin on tarjolla, niin miksi vitussa minuun pitäisi kiinnittää huomiota?

        Tiedän sen oman tasoni, tiedän millainen olen miehenä, jne. Kyse vain on siitä, että KELPUUTANKO sellaisen naisen, joka olisi myöskin minun omaa tasoani, vai haluanko edelleen sellaisen, joka on REHELLISESTI minun mieleeni.

        No niin. Olet siis kantasi muodostanut, ja päättänyt sen kanssa elää. On joka tapauksessa hyvä, että olet niin yksityiskohtaisesti selvillä omista toiveistasi ja tilanteestasi - varmasti paremmin kuin moni.

        Tämä siis tarkoittaa, että tulet viettämään koko elämäsi ilman seksiä tai parisuhdetta. Et tule kokemaan ihastumisvaihetta, jossa se tavallinenkin, nätti ja luonteeltaan miellyttävä tyttö alkaa näyttää silmissäsi ihanalta olennolta, jonka kanssa vietetyt hetket tekevät sinut onnelliseksi. Et tule kokemaan sitä, kun tällainen tyttö on ihastunut sinuun. Et koe parisuhteen arkea, jossa sinulla on päivittäin elämässäsi kumppani joka rakastaa ja kannustaa sinua. Et koe seksiä, joka saattaa olla ihan tavallisen kiihkeää seksiä, mutta teille kahdelle todella merkityksellistä syvän kiintymyksenne vuoksi. Et koe vuosien aikana hitsaantunutta luottamusta ja yhteenkuuluvuutta. Olet selkeästi kertonut, että ymmärrät näiden asioiden arvon muille ihmisille, mutta ne eivät ole sitä, mitä sinä haluat.

        Sekään ei kuitenkaan selvästi ole sinulle miellyttävä tilanne, vaikka se on myös osin seurausta omista valinnoistasi - sinä itsehän olet ottanut periaatteeksesi, että vain paras on riittävän hyvä. Priorisoit siis tämän periaatteesi molemminpuolisesta ihannekumppanista korkeammalle kuin ne positiiviset seikat, joita ns. "normaali" kahden taviksen välisen parisuhde sisältää.

        Tämä on siis todellakin oma päätöksesi. On totta, että sinulle ei ole jaettu käteen niitä kortteja, jotka niille haluttavimmille miehille on. On kuitenkin tosiasia, että on täysin jokaisen itsensä valinta, mitä tekee annetuilla korteilla. Tämä on valinta, josta VAIN sinä itse olet sataprosenttisesti vastuussa, kukaan ei pakota sinua pelaamaan kättäsi mitenkään, etkä voi syyttää yhtään ketään muuta tämän valintasi seurauksista. Sinun valintasi on siis kieltäytyä pelaamasta kättäsi naisrintamalla ollenkaan - se ei ole mielestäsi riittävän hyvä, eikä paras mahdollinen niillä korteilla saavutettava tulos ole sinusta sen veroinen, että kannattaisi pelata ollenkaan. Edelleenkin, sinulla on tähän päätökseen täysi oikeus, mutta se on sinun valintasi, ei kenenkään muun, ja sen seuraukset ovat siis myös täysin oma valintasi.

        Sen johdosta mitä sinulle tapahtuukaan seuraavina vuosikymmeninä, kuinka yksinäinen oletkaan, kuinka paljon katkeruutta tunnetkaan, on täysin oma valintasi. Olet päättänyt valita nämä kokemukset, täysin tiedostaen jo 25-vuotiaana, miten siinä tulee käymään. Hyväksyt siis tämän tulevaisuuden. Et voi kumota sitä kenenkään muun niskaan.

        Tämä saattaa olla mielestäsi paras tilanne, jonka sinulle jaetut kortit mahdollistavat. Olisiko kuitenkin mahdollista, että mielesi voisi muuttua tulevaisuudessa? Voihan nimittäin se, mikä on mahdollista muille, olla mahdollista myös sinulle. Tavikset joka päivä ottavat riskejä siinä toivossa, että voisivat saada sellaisen suhteen, jota viestin alussa kuvailin. Ja, vaikka sinä ehkä pidät sitä illuusiona jossa nämä tietämättömät ihmiset elävät, he kokevat onnellisuutta tässä elämässään.


      • Bivie-
        Bivie- kirjoitti:

        No niin. Olet siis kantasi muodostanut, ja päättänyt sen kanssa elää. On joka tapauksessa hyvä, että olet niin yksityiskohtaisesti selvillä omista toiveistasi ja tilanteestasi - varmasti paremmin kuin moni.

        Tämä siis tarkoittaa, että tulet viettämään koko elämäsi ilman seksiä tai parisuhdetta. Et tule kokemaan ihastumisvaihetta, jossa se tavallinenkin, nätti ja luonteeltaan miellyttävä tyttö alkaa näyttää silmissäsi ihanalta olennolta, jonka kanssa vietetyt hetket tekevät sinut onnelliseksi. Et tule kokemaan sitä, kun tällainen tyttö on ihastunut sinuun. Et koe parisuhteen arkea, jossa sinulla on päivittäin elämässäsi kumppani joka rakastaa ja kannustaa sinua. Et koe seksiä, joka saattaa olla ihan tavallisen kiihkeää seksiä, mutta teille kahdelle todella merkityksellistä syvän kiintymyksenne vuoksi. Et koe vuosien aikana hitsaantunutta luottamusta ja yhteenkuuluvuutta. Olet selkeästi kertonut, että ymmärrät näiden asioiden arvon muille ihmisille, mutta ne eivät ole sitä, mitä sinä haluat.

        Sekään ei kuitenkaan selvästi ole sinulle miellyttävä tilanne, vaikka se on myös osin seurausta omista valinnoistasi - sinä itsehän olet ottanut periaatteeksesi, että vain paras on riittävän hyvä. Priorisoit siis tämän periaatteesi molemminpuolisesta ihannekumppanista korkeammalle kuin ne positiiviset seikat, joita ns. "normaali" kahden taviksen välisen parisuhde sisältää.

        Tämä on siis todellakin oma päätöksesi. On totta, että sinulle ei ole jaettu käteen niitä kortteja, jotka niille haluttavimmille miehille on. On kuitenkin tosiasia, että on täysin jokaisen itsensä valinta, mitä tekee annetuilla korteilla. Tämä on valinta, josta VAIN sinä itse olet sataprosenttisesti vastuussa, kukaan ei pakota sinua pelaamaan kättäsi mitenkään, etkä voi syyttää yhtään ketään muuta tämän valintasi seurauksista. Sinun valintasi on siis kieltäytyä pelaamasta kättäsi naisrintamalla ollenkaan - se ei ole mielestäsi riittävän hyvä, eikä paras mahdollinen niillä korteilla saavutettava tulos ole sinusta sen veroinen, että kannattaisi pelata ollenkaan. Edelleenkin, sinulla on tähän päätökseen täysi oikeus, mutta se on sinun valintasi, ei kenenkään muun, ja sen seuraukset ovat siis myös täysin oma valintasi.

        Sen johdosta mitä sinulle tapahtuukaan seuraavina vuosikymmeninä, kuinka yksinäinen oletkaan, kuinka paljon katkeruutta tunnetkaan, on täysin oma valintasi. Olet päättänyt valita nämä kokemukset, täysin tiedostaen jo 25-vuotiaana, miten siinä tulee käymään. Hyväksyt siis tämän tulevaisuuden. Et voi kumota sitä kenenkään muun niskaan.

        Tämä saattaa olla mielestäsi paras tilanne, jonka sinulle jaetut kortit mahdollistavat. Olisiko kuitenkin mahdollista, että mielesi voisi muuttua tulevaisuudessa? Voihan nimittäin se, mikä on mahdollista muille, olla mahdollista myös sinulle. Tavikset joka päivä ottavat riskejä siinä toivossa, että voisivat saada sellaisen suhteen, jota viestin alussa kuvailin. Ja, vaikka sinä ehkä pidät sitä illuusiona jossa nämä tietämättömät ihmiset elävät, he kokevat onnellisuutta tässä elämässään.

        Vaikka tunnustankin sinun täyden oikeutesi mielipiteisiisi siitä, miten ihmiset vain tyytyvät toisiinsa tavisparisuhteessa, olen itse eri mieltä. Uskon, että tämä mielikuvasi on vähän samankaltainen kuin alemmuuskompleksi, jota sisustuslehtiä selaava kotirouva tuntee, kun oma sisustus ei olekaan tarpeeksi hyvä. Tai se, kun teini-ikäinen vertaa omaa vartaloaan mallien photoshopattuihin kuviin. Uskon, että ajatuksesi kaikkein suurimmasta halusta ja kaikkein nautinnollisimmasta seksistä ihanneihmisten kesken on illuusiota, joka ei edusta todellisuutta.

        Mielestäni on sinulta vähän nurinkurista ja epäloogista ajatella, että tietäisit näistä ihmisten seksuaalisista haluista ja kokemuksista jotain, tai vieläpä paremmin kuin he itse, kun sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta asiasta. Sinun mielestäsi on ehkä mahdotonta, että esimerkiksi minä pidän omaa kumppaniani parhaana miehenä maailmassa, vaikka hän ei tuota parasta promillea edustakaan. Minä en kuitenkaan haluaisi yhtään ketään muuta - en keksi yhtäkään miestä, johon hänet vaihtaisin, vaikka täydellinen tilaisuus tarjoutuisikin. Tässä on siis sinun mielipiteesi minun mielipidettäni vastaan. Huomauttaisin kuitenkin, että minä olen meistä kahdesta se, jolla on pidemmistäkin parisuhteista kokemusta. Kumpi on siis todennäköisemmin oikeassa?

        Minusta olisi järkevää, että pyrkisit siirtämään nämä ajatuksesi omasta huonoudestasi joksikin aikaa taka-alalle, ja antaisit hommalle kuitenkin mahdollisuuden. Voithan pyrkiä kokeilemaan seksiä jonkun miellyttävän tytön kanssa, ja ehkä yrittää tutustua naisiin nähdäksesi, millaisia kokemuksia sinun olisi mahdollista saada. Totta kai nykyisestä tilastasi luopuminen on pelottavaa, sillä se altistaa sinut myös torjunnalle ja pettymyksille. Voit kuitenkin aina myös palata nykyisten periaatteidesi toteuttamiseen.

        Sinulla on näillä näkymin koko loppuelämäsi aikaa pysyä päätöksessäsi ja nauttia valittamisesta keskustelupalstoilla. Eikö sinulla olisi siis varaa uhrata pari vuotta johonkin, jossa et periaatteessa voi hävitä yhtään sen enempää kuin nytkään? Nykyisessä tilanteessasi lopputulos on täysin varma, mutta yrittämällä sinulla on edes mahdollisuus "tavissuhteeseen", joka saattaa osoittautua paljon paremmaksi kuin nyt uskotkaan. Eikö loppuelämä vaikka 30-vuotiaasta eteenpäin olisi ihan riittävästi uhrattavaksi itsesääliin?


    • pastor

      Joku vaan nimimerkille vähä myöhässä vastaus kun en aikasemmin kerennyt tänään koneelle... En puhu naisista yleensä lutkina enkä tarkoittanut että Seguinin naiset olisivat olleet maksettuja.

      Olen itse pyörinyt aika paljon lätkäporukoissa ja tiedän että ätmi joka osaa pelata saa naista, jopa kaunista naista. Eikä tarvi olla Suomessa esim. kun A-junnu tason pelaaja ni johan alkaa naisia ilmestymään.

      En siis arvosta kovin montaa "lätkävaimoa" kun olen nähnyt läheltä ja kuullut vieläpä monen sellasen naisen suusta miten paljon "rakastumiseen" vaikuttaa se, että mies on jo kohtalainen pelaaja ja voi joskus tulevaisuudessa ehkä elättää hyvin korkealla tasolla perheensä kun nainen viettää "miljonääriäidit" elämää.

      Rahan kanssa yhtä tärkeää on myös se jääkiekossa pärjääminen. Eihän ne sitä kysyttäessä tuntemattomille myönnä.

    • Joku vaan

      "Mielestäni on sinulta vähän nurinkurista ja epäloogista ajatella, että tietäisit näistä ihmisten seksuaalisista haluista ja kokemuksista jotain, tai vieläpä paremmin kuin he itse, kun sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta asiasta."

      Ei ole omakohtaista kokemusta asioista, mutta luuletko, että ihan ilman minkäänlaista todistuspohjaa heittelen näitä asioita ilmaan? En todellakaan.

      Vaan kaikki tuo, mitä kerron ja kuvailen, ovat MUIDEN IHMISTEN KOKEMUKSIA. Eli kun muut ihmiset, sekä miehet että naiset ovat niistä kertoneet täällä keskustelupalstoilla, lehtien nimettömissä haastatteluissa (Helsingin Sanomat, mm.), mitä kerrotaan naisten seksuaalisuutta käsittelevissä kirjoissa, mitä käsitellään evoluutiopsykologiaa käsittelevissä kirjoissa, mitä naiset keskenään puhuvat, jne.

      En omaa omia kokemuksia, mutta kun kuitenkin näen, kuulen, havainnoin, tajuan ja huomaan ihmisten kokemuksia ja kertomuksia heidän omasta elämästään. En minäkään pelaa jalkapalloa tai jääkiekkoa huipputasolla, mutta siltikin näen heidän komeuksiaan siellä kentällä. Omakohtaista kokemusta ei asioista ole, mutta pelaajat kyllä ihan avoimesti kertovat kokemuksistaan aivotärähdysten jälkeen, sen jälkeisestä elämästä, maalien tekemisestä, kertovat omaelämäkerroissaan tapahtumista, jne.

      Vaikkei minulla ole sitä omakohtaista kokemusta, niin näen kyllä, mitä peleissä tapahtuu. Näen kyllä tilastotietoja asioista, kuulen ja luen pelaajien kokemuksista, jne.

      Tähän se siis perustuu. En minä heitä ilmoille mitään omia juttuja vaan kaikki perustuu IHMISTEN OMIIN KOKEMUKSIIN, tutkimustuloksiin, naisten ja miesten kokemuksiin, jne. Ei ole mitään minun omia juttujani, joita olen keksinyt, vaan MUIDEN IHMISTEN OMIA KOKEMUKSIA parisuhteista, avioliitoista, seksuaalisuudesta, seksisuhteista, yhden illan jutuista, jne. Kaikki siis MUIDEN IHMISTEN KOKEMUKSIA.

      "Kumpi on siis todennäköisemmin oikeassa?"

      Sinä voit olla ihan mitä mieltä sinä olet, en estä sinua. Mutta huomauttaisin kuitenkin, että kaikkien näiden vuosien aikana minulle on kertynyt erittäin suuri määrä MUIDEN IHMISTEN KOKEMUKSIA, joihin pohjaan juttuni. Sinun juttusi lukemattomien muiden ihmisten kokemuksia vastaan. Sinun juttusi kaikkia niitä tutkimustuloksia, naisten seksuaalisuutta käsitteleviä juttuja, jne. vastaan. Sinun juttusi kaikkien niiden naisten kokemuksia vastaan, joista olen lukenut ja ottanut selvää, joiden juttuja olen kuullut, jne.

      Sinä voit toki olla ihan mitä mieltä sinä itse haluat, mutta minun pohjanani on niin paljon päinvastaista, ettet edes uskokaan. Olen sen verran paljon näitä asioita nähnyt, kuullut, tutkinut, havainnut, jne. ettet edes voi käsittää kuinka paljon. Kaikkien näiden vuosien ajan olen seurannut naisten käytöstä, kuullut ja kuunnellut heidän juttujaan, olen lukenut vitun paljon tutkimustuloksia, olen lukenut NAISTEN KIRJOITTAMIA seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja, runoja, eroottisia tarinoita ja novelleja, jne.

      Kumpi on oikeassa? En sitä tiedä, mutta kumpaa minä OIKEASTI uskon, sinun juttuasi vai kaikkea tuota vuosien ajan kohtaamaa todistusaineistoa?

      Ja kun vain ymmärtäisit sen, etten itse ole keksinyt yhtään mitään. Kun olen kuullut, nähnyt, havainnut ja tajunnut näitä juttuja niin paljon. Kun sinulla ei ole mitään käsitystäkään siitä, mitä kaikkea olen näistä asioista oppinut. Kun sinulla ei ole sitä käsitystä, kun et ole minun elämääni elännyt. Jos tietäisit tai sinulla olisi edes jonkinlainen käsitys siitä, mitä olen OIKEASTI huomannut, kuullut, nähnyt, tajunnut, havainnut, jne. niin ymmärtäisit juttujani paljon paremmin.

      Kyse ei siis ole minun keksimistäni jutuista, joita heitän täällä summittain ilmoille. Ei, kyllä ne KAIKKI ASIAT perustuvat ihan niiden ihmisten OMIIN HENKILÖKOHTAISIIN kokemuksiin. Joita olen saanut selville LUKEMATTOMIA JA TAAS KERRAN LUKEMATTOMIA.

      • Joku vaan

        En tule kokemaan sitä ja sitä. Se ei minua haittaa millään tavoin. Luuletko, etten muka ole nähnyt ihmisten avioelämää? Luuletko, etten muka ole ikinä nähnyt kavereideni parisuhde-elämää? Pelkästään futisjoukkueissa, joissa pelaan, on n. 20 pelaajaa, joilla kaikilla on joko naisystävä, kihlattu tai aviovaimo. Luuletko, etten ole ikinä nähnyt ihmisten toimintaa ravintoloissa? Luuletko, etten ole elämäni aikana nähnyt ihan tarpeeksi aviopareja, avioliittoja, parisuhteita, kihlauksia, jne? Luuletko, etten ole koskaan elämäni aikana nähnyt lukemattomien naispuolisten työkavereideni parisuhde ja avioelämää? Niitä on kuule vaikka kuinka ja helvetin paljon, niitä naispuolisia työkavereita ollut aina.

        Ei minua kiinnosta tuollainen. Luulet ehkä, että olen vain pelkästään neljän seinän sisällä lymyillyt, vailla minkäänlaista tietämystä ihmisten elämästä. Voin kertoa sinulle, että se on TÄYSIN VIRHEELLINEN käsitys. Niin asiat eivät ole.

        "Et koe parisuhteen arkea, jossa sinulla on päivittäin elämässäsi kumppani joka rakastaa ja kannustaa sinua."

        Kannustaa? Ihan ilman naisiakin olen tehnyt jalkapalloturnauksien finaaliotteluiden voittomaaleja, olen valmentanut juniorijoukkueita turnausvoittoihin, olen pyrkinyt yliopistoihin opiskelemaan, jne. Teen joka päivä kaikenlaista, mutta en ole koskaan tarvinnut minkäänlaista kannustusta. Ihminen tekee asioita VAIN SISÄISEN halun ja motivoinnin kautta.

        "Et tule kokemaan sitä, kun tällainen tyttö on ihastunut sinuun."

        Koska minä en haluakaan sitä. En edelleenkään halua mitään valheellisia juttuja elämääni. Ei kiinnosta hevon paskan vertaa. Jos hän kerran vain TYYTYY ja alkaa ajattelemaan, että olen mukamas niin kiinnostava mies, niin minua ei kiinnosta todellakaan tuollainen. Minulla on niin paljon muutakin tekemistä. Jalkapallon pelaaminen ja tulevaisuudessa valemman enemmän, kuntosalilla käynti, opiskelu -ja työura, kitaran soittaminen, oppi -ja tietokirjojen lukeminen, runojen kirjoittaminen, kukaties joskus kirjankin kirjoittaminen, jne.

        "Olen itse pyörinyt aika paljon lätkäporukoissa ja tiedän että ätmi joka osaa pelata saa naista, jopa kaunista naista. Eikä tarvi olla Suomessa esim. kun A-junnu tason pelaaja ni johan alkaa naisia ilmestymään."

        Totta, mutta vaikka naiset kiinnostuisivatkin, niin se ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö se komeus ja hyvä ulkonäkö LISÄISI sitä miehen seksuaalista vetovoimaa. Koska niin se vain menee.

        Moni väittää, ettei pelaajana muka tarvitse ulkonäköä. Että naisia saa ilmankin. Voi olla totta, mutta fakta kuitenkin on se, että jos pelaajalla on MYÖSKIN ulkonäköä, niin naiset ovat kiinnostuneempia ja niitä kiinnostuneempia naisia on PALJON ENEMMÄN. Eli vaikka naiset olisivatkin kiinnostuneita siitä pelaajasta ilman ulkonäköä, niin totta hevon vitussa se ulkonäkö NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Eli naiset ovat kiinnostuneita siitä miehestä MYÖSKIN ulkonäön kautta.

        On vain niin helppoa ajatella, että ilmankin pärjää. Joo voi toki pärjätäkin, mutta kun on olemassa piirteitä ja ominaisuuksia, jotka NOSTAVAT PELAAJAN SEKSUAALISTA viehätysvoimaa, niin silloinhan asia on niin.

        Täysin turhaa jokaisen väittää, etteikö KOMEA LÄTKÄPELAAJA viehättäisi naisia muka enemmän kuin RUMA LÄTKÄPELAAJA. Totta kai tuo komea pelaaja viehättää enemmän, koska hänellä on myöskin komeutta. Tämän siis pitäisi olla kaikille ihan itsestäänselvä juttu.


      • olet vaarallinen?
        Joku vaan kirjoitti:

        En tule kokemaan sitä ja sitä. Se ei minua haittaa millään tavoin. Luuletko, etten muka ole nähnyt ihmisten avioelämää? Luuletko, etten muka ole ikinä nähnyt kavereideni parisuhde-elämää? Pelkästään futisjoukkueissa, joissa pelaan, on n. 20 pelaajaa, joilla kaikilla on joko naisystävä, kihlattu tai aviovaimo. Luuletko, etten ole ikinä nähnyt ihmisten toimintaa ravintoloissa? Luuletko, etten ole elämäni aikana nähnyt ihan tarpeeksi aviopareja, avioliittoja, parisuhteita, kihlauksia, jne? Luuletko, etten ole koskaan elämäni aikana nähnyt lukemattomien naispuolisten työkavereideni parisuhde ja avioelämää? Niitä on kuule vaikka kuinka ja helvetin paljon, niitä naispuolisia työkavereita ollut aina.

        Ei minua kiinnosta tuollainen. Luulet ehkä, että olen vain pelkästään neljän seinän sisällä lymyillyt, vailla minkäänlaista tietämystä ihmisten elämästä. Voin kertoa sinulle, että se on TÄYSIN VIRHEELLINEN käsitys. Niin asiat eivät ole.

        "Et koe parisuhteen arkea, jossa sinulla on päivittäin elämässäsi kumppani joka rakastaa ja kannustaa sinua."

        Kannustaa? Ihan ilman naisiakin olen tehnyt jalkapalloturnauksien finaaliotteluiden voittomaaleja, olen valmentanut juniorijoukkueita turnausvoittoihin, olen pyrkinyt yliopistoihin opiskelemaan, jne. Teen joka päivä kaikenlaista, mutta en ole koskaan tarvinnut minkäänlaista kannustusta. Ihminen tekee asioita VAIN SISÄISEN halun ja motivoinnin kautta.

        "Et tule kokemaan sitä, kun tällainen tyttö on ihastunut sinuun."

        Koska minä en haluakaan sitä. En edelleenkään halua mitään valheellisia juttuja elämääni. Ei kiinnosta hevon paskan vertaa. Jos hän kerran vain TYYTYY ja alkaa ajattelemaan, että olen mukamas niin kiinnostava mies, niin minua ei kiinnosta todellakaan tuollainen. Minulla on niin paljon muutakin tekemistä. Jalkapallon pelaaminen ja tulevaisuudessa valemman enemmän, kuntosalilla käynti, opiskelu -ja työura, kitaran soittaminen, oppi -ja tietokirjojen lukeminen, runojen kirjoittaminen, kukaties joskus kirjankin kirjoittaminen, jne.

        "Olen itse pyörinyt aika paljon lätkäporukoissa ja tiedän että ätmi joka osaa pelata saa naista, jopa kaunista naista. Eikä tarvi olla Suomessa esim. kun A-junnu tason pelaaja ni johan alkaa naisia ilmestymään."

        Totta, mutta vaikka naiset kiinnostuisivatkin, niin se ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö se komeus ja hyvä ulkonäkö LISÄISI sitä miehen seksuaalista vetovoimaa. Koska niin se vain menee.

        Moni väittää, ettei pelaajana muka tarvitse ulkonäköä. Että naisia saa ilmankin. Voi olla totta, mutta fakta kuitenkin on se, että jos pelaajalla on MYÖSKIN ulkonäköä, niin naiset ovat kiinnostuneempia ja niitä kiinnostuneempia naisia on PALJON ENEMMÄN. Eli vaikka naiset olisivatkin kiinnostuneita siitä pelaajasta ilman ulkonäköä, niin totta hevon vitussa se ulkonäkö NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Eli naiset ovat kiinnostuneita siitä miehestä MYÖSKIN ulkonäön kautta.

        On vain niin helppoa ajatella, että ilmankin pärjää. Joo voi toki pärjätäkin, mutta kun on olemassa piirteitä ja ominaisuuksia, jotka NOSTAVAT PELAAJAN SEKSUAALISTA viehätysvoimaa, niin silloinhan asia on niin.

        Täysin turhaa jokaisen väittää, etteikö KOMEA LÄTKÄPELAAJA viehättäisi naisia muka enemmän kuin RUMA LÄTKÄPELAAJA. Totta kai tuo komea pelaaja viehättää enemmän, koska hänellä on myöskin komeutta. Tämän siis pitäisi olla kaikille ihan itsestäänselvä juttu.

        Kaltaistesi äärimielipideihmisten ei pitäisi saada opettaa lapsia.


      • Bivie-
        Joku vaan kirjoitti:

        En tule kokemaan sitä ja sitä. Se ei minua haittaa millään tavoin. Luuletko, etten muka ole nähnyt ihmisten avioelämää? Luuletko, etten muka ole ikinä nähnyt kavereideni parisuhde-elämää? Pelkästään futisjoukkueissa, joissa pelaan, on n. 20 pelaajaa, joilla kaikilla on joko naisystävä, kihlattu tai aviovaimo. Luuletko, etten ole ikinä nähnyt ihmisten toimintaa ravintoloissa? Luuletko, etten ole elämäni aikana nähnyt ihan tarpeeksi aviopareja, avioliittoja, parisuhteita, kihlauksia, jne? Luuletko, etten ole koskaan elämäni aikana nähnyt lukemattomien naispuolisten työkavereideni parisuhde ja avioelämää? Niitä on kuule vaikka kuinka ja helvetin paljon, niitä naispuolisia työkavereita ollut aina.

        Ei minua kiinnosta tuollainen. Luulet ehkä, että olen vain pelkästään neljän seinän sisällä lymyillyt, vailla minkäänlaista tietämystä ihmisten elämästä. Voin kertoa sinulle, että se on TÄYSIN VIRHEELLINEN käsitys. Niin asiat eivät ole.

        "Et koe parisuhteen arkea, jossa sinulla on päivittäin elämässäsi kumppani joka rakastaa ja kannustaa sinua."

        Kannustaa? Ihan ilman naisiakin olen tehnyt jalkapalloturnauksien finaaliotteluiden voittomaaleja, olen valmentanut juniorijoukkueita turnausvoittoihin, olen pyrkinyt yliopistoihin opiskelemaan, jne. Teen joka päivä kaikenlaista, mutta en ole koskaan tarvinnut minkäänlaista kannustusta. Ihminen tekee asioita VAIN SISÄISEN halun ja motivoinnin kautta.

        "Et tule kokemaan sitä, kun tällainen tyttö on ihastunut sinuun."

        Koska minä en haluakaan sitä. En edelleenkään halua mitään valheellisia juttuja elämääni. Ei kiinnosta hevon paskan vertaa. Jos hän kerran vain TYYTYY ja alkaa ajattelemaan, että olen mukamas niin kiinnostava mies, niin minua ei kiinnosta todellakaan tuollainen. Minulla on niin paljon muutakin tekemistä. Jalkapallon pelaaminen ja tulevaisuudessa valemman enemmän, kuntosalilla käynti, opiskelu -ja työura, kitaran soittaminen, oppi -ja tietokirjojen lukeminen, runojen kirjoittaminen, kukaties joskus kirjankin kirjoittaminen, jne.

        "Olen itse pyörinyt aika paljon lätkäporukoissa ja tiedän että ätmi joka osaa pelata saa naista, jopa kaunista naista. Eikä tarvi olla Suomessa esim. kun A-junnu tason pelaaja ni johan alkaa naisia ilmestymään."

        Totta, mutta vaikka naiset kiinnostuisivatkin, niin se ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö se komeus ja hyvä ulkonäkö LISÄISI sitä miehen seksuaalista vetovoimaa. Koska niin se vain menee.

        Moni väittää, ettei pelaajana muka tarvitse ulkonäköä. Että naisia saa ilmankin. Voi olla totta, mutta fakta kuitenkin on se, että jos pelaajalla on MYÖSKIN ulkonäköä, niin naiset ovat kiinnostuneempia ja niitä kiinnostuneempia naisia on PALJON ENEMMÄN. Eli vaikka naiset olisivatkin kiinnostuneita siitä pelaajasta ilman ulkonäköä, niin totta hevon vitussa se ulkonäkö NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Eli naiset ovat kiinnostuneita siitä miehestä MYÖSKIN ulkonäön kautta.

        On vain niin helppoa ajatella, että ilmankin pärjää. Joo voi toki pärjätäkin, mutta kun on olemassa piirteitä ja ominaisuuksia, jotka NOSTAVAT PELAAJAN SEKSUAALISTA viehätysvoimaa, niin silloinhan asia on niin.

        Täysin turhaa jokaisen väittää, etteikö KOMEA LÄTKÄPELAAJA viehättäisi naisia muka enemmän kuin RUMA LÄTKÄPELAAJA. Totta kai tuo komea pelaaja viehättää enemmän, koska hänellä on myöskin komeutta. Tämän siis pitäisi olla kaikille ihan itsestäänselvä juttu.

        Väitän, että katselet maailmaa ja teet havaintoja puolueellisten lasien läpi. On totta, että evoluutiobiologian tutkimukset voivat sanoa yhtä, mutta toisaalta on myös paljon tutkittua tietoa siitä, miten vakaa parisuhde parantaa ihmisten elämänlaatua. Sama pätee myös kavereidesi suhteisiin - uskon, että näet vain sen, mitä haluat nähdä.

        Sanot perustavasi mielipiteesi muiden ihmisten kokemuksiin, mutta oletkohan nyt lukenut pääasiassa ihmisten parisuhdeONGELMIA käsittelevää materiaalia? Onnellisesta, hyvästä suhteesta ei (varsinkaan Suomessa) sen kummemmin kylillä tai kyselyissä huudella.

        Mutta kuten sanottu, sinulla on täysi oikeus mielipiteisiisi ja valintoihisi. Jos todella et kaipaa mitään tällaista, niin toivottavasti olet sitten onnellinen valitsemassasi tilassa. Kyllä ihminen varmasti pystyy elämään täysipainoista elämää myös ilman mitään romanttisia suhteita, koko elämänsä alusta loppuun. Hyvää kevättä.


    • Joku vaan

      "Väitän, että katselet maailmaa ja teet havaintoja puolueellisten lasien läpi. On totta, että evoluutiobiologian tutkimukset voivat sanoa yhtä, mutta toisaalta on myös paljon tutkittua tietoa siitä, miten vakaa parisuhde parantaa ihmisten elämänlaatua. Sama pätee myös kavereidesi suhteisiin - uskon, että näet vain sen, mitä haluat nähdä."

      Sekin voi olla, mutta jos kerran niin paljon olen kuullut, lukenut, havainnut ja tajunnut tuota negatiivista paskaa, niin minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia haluja tuollaiseen toimintaan. En kiistä hyviä puolia, mutta kun otan huomioon nuo kaikki negatiiviset, niin haluni menee siinä. Yksinkertaisesti.

    • pornon pilaama

      Joku vaan on esimerkkitapaus siitä miten porno voi pilata mieleltään järkkyneen ihmisen.

    • Anonyymi

      Onneksi eri "Joku vaan".

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe