kui moni polttaa

oce

Kui moni teistä polttaa?

15

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mallu ja lämä on kiva

      Poltan vain jos satun omistamaan tupakkaa. Ja jos en satu omistamaan,niin hankin lisää. Mutta en ole addikti.

    • En polta, en ole koskaan polttanut, enkä tule koskaan polttamaankaan.

    • Rugaru

      Liian mon luulee voivansa lopettaa ja jää siihe koukkuun. Itse kokeilin mut lopetin kosk maistu paskalle ja tiiän et jää koukkuun

      • Hävettää kyl vähän myöntää, mut ku kokeilin ( tää on tätä mun absolutismia joo) tässä pari päivää sit, ei se maistunnu nii pahalle mitä kaikki sannoo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Hävettää kyl vähän myöntää, mut ku kokeilin ( tää on tätä mun absolutismia joo) tässä pari päivää sit, ei se maistunnu nii pahalle mitä kaikki sannoo.

        mut siis en polta. Vaikka josksu alottasinki nii en vielä ku asun kotona ja porukat varmaa tappais mut


    • En polta. Ei mitään järkee. Rahaa menee, keuhkot menee, syöpä tulee, ilmakehä menee.

    • En pystyisi, vaikka haluaisin. Minulla on yliherkkä maku- ja hajuaisti, ja jo pelkän tupakansavun haistaminen oksettaa.

      • Muakin inhottaa se haju. Lisäksi vielä astma niin haluun kyllä pysyä kaukana tupakoitsijoista. Ja migreeni, jonka hajuärsykkeet laukaisevat erityisen tehokkaasti. Esimerkiksi pelkkä kahvin haju voi aiheuttaa pahan kohtauksen. Myös hajuvedet ja tupakka on korkeella syyllisten listalla.

        En muuten ymmärrä kun demarien mielestä tupakkaveroa ei saa nostaa koska se iskee pienituloisiin. Ei kukaan pakota niitä pienituloisia polttamaan. Rahaa vois olla kaikkeen kivaan kun olisivat tupakoimatta. Tupakka ei ole mikään välttämättömyys, josta luopuminen heikentäisi elämänlaatua. Päinvastoin.

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sdp--tupakkaveroon-ei-saa-koskea---iskee-pienituloisiin-/3156496


      • santiny kirjoitti:

        Muakin inhottaa se haju. Lisäksi vielä astma niin haluun kyllä pysyä kaukana tupakoitsijoista. Ja migreeni, jonka hajuärsykkeet laukaisevat erityisen tehokkaasti. Esimerkiksi pelkkä kahvin haju voi aiheuttaa pahan kohtauksen. Myös hajuvedet ja tupakka on korkeella syyllisten listalla.

        En muuten ymmärrä kun demarien mielestä tupakkaveroa ei saa nostaa koska se iskee pienituloisiin. Ei kukaan pakota niitä pienituloisia polttamaan. Rahaa vois olla kaikkeen kivaan kun olisivat tupakoimatta. Tupakka ei ole mikään välttämättömyys, josta luopuminen heikentäisi elämänlaatua. Päinvastoin.

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sdp--tupakkaveroon-ei-saa-koskea---iskee-pienituloisiin-/3156496

        Onhan tuo aika tekopyhää. Ensin annetaan lapsilisäleikkausten toteutua tuosta vain, mutta annas olla kun tupakkaveroa lähdetyään korottamaan, sitten kyllä ollaan niin vasemmistolaista ja työväenluokan puolella juu.


    • Se tupakkaveron korotus ois tosiaan hyvä. Tai siis on se nyt ainakin parempi, kuin leikata lapsilisiä!

    • En polta enkä juo. Ei tarvi.

    • ilkeää naurua

      POLTTO ON IHQUUUUUUUUUUUUUU!!! Poltan.

    • Enkaipolta

      Määritelläänkö polttaminen siten, että ostat askin ja poltat säännöllisesti? Poltan joskus, lähinnä seurassa jos joku tarjoaa, mutten itse koskaan osta tupakkaa. Mun mielestä tupakka ei maistu pahalle, hajukin riippuu aika paljon tupakasta, mutta en vaan näe mitään syytä minkä takia menisin oma-aloitteisesti ostamaan tupakkaa.

    • 13wgiirl

      oon 13w tyttö ja olin polttanu puol vutta kunnes jäin kiinni (joo kamut kärtsäs-.-)
      ja poltin vielä sen jälkeen aika kauan sitte jäin taas kiinni (haistivat takin hioista) ja sitte en oo poltanu:/ sinäänsä sehän on vaa hyvä ettei polta utta kun olin jäänyt koukkuun ja laitettiin noi vaan poikki nii se oli rankkaa muistan vielki ku monta iltaa olin ihan paniikis ku teki mieli röökii.

      joo sori tuli vähä teksiii mut siis joo ymmärän ku te jokku tuutte nyt et oot vasta 13 ja näii mut joo se oli sitte mun oma valinta mut en enää polta.

    • moottoriturpa

      Mä. Kaks kiloo sieniä! Smoke weed everyday! Didibbidabbi dibbidei!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe