Taidan olla vaan niin ruma

yksinyksinäinen

Heippa., Saattaa olla että tästä aiheesta on täällä ennestäänkin keskustelua mutta kirjoitanpan kuitenkin. Omasta mielestäni en ole mikään kauhena rumakaan , pikkaisen pyöreä kuitenkin , jonka rehellisesti olen nettiprofiilissani tuonut ilmi, Saatan keskustella pitkät ajat jonkun tyypin kanssa , joka ei itsekään kuvan perusteella kauhean erikoinen ole mutta sitten pyytävät kuvaa ja sen jälkeen ei enää tule mitään viestiä. Vaikka edellinen viesti olisi että olen todella kiinnostunut sinusta. Uskon että jokainen nettideiteillä kävijä on joskus elämänsä aikana saanut siipeensä parisuhteessa ja tämä selvä vastaamattomuus kuvan lähetyksen jälkeen ei varmana kenenkään itsetuntoa nosta., Minusta tuo on ilkeää ja eräänlaista kiusaamista. En ole enää treffi sivuilla kun liian usein on käynyt näin. On saanut myös aikaan sen että aina niin iloinen ja sosiaalinen ihminen niin kuin minäkin olen ,on muuttunut itseään häpeäväksi että olenko oikeasti niin kauhea että yhteydenotot
minuun on lopetettava heti kun näkee kuvani. Mitä mieltä muut ovat ? miten ttoimitte asian kanssa ? eikös ystävyyttä ja juttuseuraa myös jokainen kaipaa.

11

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita kuva profiilii

      Laita se kuva siihen profiiliin, niin ei tarvitse lähetellä. Kuvan voi laittaa niin ettei se näy pääkuvana koko maailmalle. Näkyvät vain niille, joilla itsellampn treffiprofiili.

    • yksinyksinäinen

      Mulla on sellainen työ etten oikein voi laittaa sitä julkisena , edes niille joilla on treffiprofiili. Hauskaa kuitenkin on se että ne samat nimimerkit ovat siellä edelleen jotka jo vuosi sitten ovat toimineet näin .. Että ei ole tainnu ne Cinde Crawfordin näköiset naiset sitten kuitenkaan ottaneet heihin yhteyttä. No mulla ei sitä profiilia enään ole eikä tulekaan..

    • pata kattilaa

      Älä naurata, yleensähän naiset tekee sitä että lopettavat yhteydenpidon kuin seinään, välittömästi sen jälkeen kun on saaneet miehen kuvan sähköpostissa. Syö sinä pullukka jäätelöä suruusi ja lopeta toi tekopyhä valittaminen.

    • yksinyksinäinen

      Pata kattilaa , minähän en kirjoittanut että onko kyse miehistä tai naisista. Enkä valittanut vaan kirjoitin että miltä musta tuntuu .. enkä usko että siitä sen enempää tarvii vittuilemaan ruveta , edes sinun kaltaisen. On se kumma kun ei saada keskustelua aikaiseksi mistään vaan aina on jonkun vähä-älyisen tuotava oma erittäin hauska sutkautus johon kuvittelee kaikkien lähes kuolevan nauruun.. minä syönkin mun jäätelön koska sen vielä kestää mutta ota sina possu omena :)

    • 7t89ö79ö

      Eiköhän ne kehut sun muut ole vain houkutuksia että saadaan se toinen lähettämään se kuva.
      Mun mielestä on typerää olla nettideitissä kuvattomana vaikka olisi millaiset syyt tahansa. Se kuva pitää kuitenkin lähettää jossain vaiheessa jos sitä ei ole, ja sen takia tulee aivan turhaa jännitystä varsinkin jos on jo pari viikkoa lässytetty tunti tolkulla kaikenlaista.

    • kiltti mies.

      Minulle ei kukaan vastaa koska näkevät kuvan jo profiilissa eli olen niin ruma ettei minuun haluta tutustua. Se vaan kertoo että luonteeseen ei haluta tutustua jos ei ole komea ja pitkä. Muutaman kerran olen saanut parin rivin mittaisen vastauksen mutta siihen se on jäänyt kun olen laittanut kuvan profiiliin takas.

      Mitään kunnon viestittelyä ei ole mun kohdalla tapahtunut koskaan. Nykyään en edes vastaile naisille koska se on aika turhaa.

    • nainhen35

      ap, ymmärrän hyvin, miltä sinusta tuntuu. Olen kokenut saman monta, monta kertaa. Mies on ensin innokas tutustumaan, mutta kun hän näkee kuvani, hänestä ei kuulu enää mitään. Tai joskus tulee viesti, jossa mies kuittaa lyhyesti, ettei ulkonäköni viehätä häntä.

      Erityisen omituista tässä on se, että en todellakaan ole ruma. En kuvittele itsestäni liikoja, mutta naamani on kyllä sellainen, että sen luulisi makutottumuksiltaan melko tavanomaisten ihmisten silmään olevan nätti tai söpö. Hoikkakin olen. Tuolla muualla, nettideittipiirien ulkopuolella, kuulen ulkonäöstäni usein kehuja. Ilman nettideittipalstoja minulle ei olisi koskaan tullut mieleenkään, että tavatessani miehen, jonka kanssa minulla muuten näyttäisi olevan paljon yhteistä, esteeksi tutustumiselle tulee ulkonäköni.

      Joskus tuntuu, että tämä nettideittimaailma on ihan oma todellisuutensa. Kun ensimmäisiä kertoja lähetin jollekin miehelle mielestäni onnistuneen, hymyilevän kuvan itsestäni, ajattelin naiivisti, että mies varmaankin ilahtuu saadessaan viestin noin kivannäköiseltä naiselta. Vielä mitä! :D

      Miehet, jotka ovat halunneet jättää tutustumatta minuun ulkonäköni takia, eivät ole itsekään olleet mitään malleja ja filmitähtiä vaan ihan tavallisia miekkosia, tietenkin. Ihmettelen kyllä, mitä he oikein kuvittelevat löytävänsä ja saavansa, jos minun näköiseni nainen ei heidän mielestään ylitä heidän rimaansa. Jonkun kosmetiikkamainosten photoshopatun huippumallin? Ei muuta kuin onnea etsintään, sitä tarvitaan.

      Mutta katkeroitua tästä ei kannata. Jokainen tietysti etsii mitä haluaa ja vastaa kenelle haluaa.

      • Juu, nopeasti nettideittailun maailmaa testanneena, kuulostaa tutulta. Vähän samankaltaisia pohdintoja tullut tehtyä itsekin, vaikkakin siltä toiselta (miehen) puolelta.

        Itse en vieläkään ole onnistunut täysin arvioimaan sitä oman naamani markkina-arvoa, mutta selvästikään se ei kovin korkealla nettideittailun maailmassa ole. Joten tuo sinun samanlainen pohdinta naisen puolelta tietysti on kiinnostavaa. Millainen on se tavanomainen "nätti" nainen?

        En ole vielä vetänyt mitään johtopäätöksiä että olisin erityisen ruma (mielestäni olen tavanomainen, vaikka en nyt mikään erityisen komeakaan).
        Luulen pikemminkin että netissä se näennäinen valinnanpaljous sokaisee kaikki. "Miksi tyytyä huonompaan, kun tarjolla on sadoittain parempiakin."

        Käytännössähän se ei noin mene, kaikki eivät voi niitä komeimpia tai kauneinpia sieltä saada. Niitä on rajallinen määrä.

        Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää että minkä näköinen nainen arvioi oman ulkonäkönsä noin - Kun se kuvitelma tekstin perusteella ei vaan yleensä vastaa todellisuutta. Jos et julkisesti halua naamaasi näyttää, niin haluatko saada rehellistä palautetta suunnilleen saman ikäisen miehen näkökulmasta siitä kuvastasi? Jos uskallat sen lähettää tuohon minun tunnuksen suomi24.fi maili-osoitteeseen, niin voin mielelläni lähettää takaisin miehen näkökulmasta palautetta. :)

        Mitään et menetä, koska enhän edes varmuudella voi tietää että lähetitkö oikeaa kuvaasi, vai vaan piruuttasi jonkun muut netistä löytämäsi naisen satunnaisen kuvan.

        PS. Ei, tämä ei todellakaan ollut mikään kiero deittikalastelu. En siis ole missään deittailumielessä ehdottamassa kuvien lähettelyä. Olen suomi24 treffeistä poistunut jo muutamia viikkoja sitten. En ole nyt etsimässä enää deittejä. Sen jälkimainingeissa täällä lueskelen muiden kokemuksia ja yritän hakea parempaa ymmärrystä koko nettideittailusta ja siitä omasta arvosta niillä markkinoilla. Jos joku on kiinnostunut samasta pohdinnasta, niin miksipä ei.


      • nainen35
        jokujossain kirjoitti:

        Juu, nopeasti nettideittailun maailmaa testanneena, kuulostaa tutulta. Vähän samankaltaisia pohdintoja tullut tehtyä itsekin, vaikkakin siltä toiselta (miehen) puolelta.

        Itse en vieläkään ole onnistunut täysin arvioimaan sitä oman naamani markkina-arvoa, mutta selvästikään se ei kovin korkealla nettideittailun maailmassa ole. Joten tuo sinun samanlainen pohdinta naisen puolelta tietysti on kiinnostavaa. Millainen on se tavanomainen "nätti" nainen?

        En ole vielä vetänyt mitään johtopäätöksiä että olisin erityisen ruma (mielestäni olen tavanomainen, vaikka en nyt mikään erityisen komeakaan).
        Luulen pikemminkin että netissä se näennäinen valinnanpaljous sokaisee kaikki. "Miksi tyytyä huonompaan, kun tarjolla on sadoittain parempiakin."

        Käytännössähän se ei noin mene, kaikki eivät voi niitä komeimpia tai kauneinpia sieltä saada. Niitä on rajallinen määrä.

        Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää että minkä näköinen nainen arvioi oman ulkonäkönsä noin - Kun se kuvitelma tekstin perusteella ei vaan yleensä vastaa todellisuutta. Jos et julkisesti halua naamaasi näyttää, niin haluatko saada rehellistä palautetta suunnilleen saman ikäisen miehen näkökulmasta siitä kuvastasi? Jos uskallat sen lähettää tuohon minun tunnuksen suomi24.fi maili-osoitteeseen, niin voin mielelläni lähettää takaisin miehen näkökulmasta palautetta. :)

        Mitään et menetä, koska enhän edes varmuudella voi tietää että lähetitkö oikeaa kuvaasi, vai vaan piruuttasi jonkun muut netistä löytämäsi naisen satunnaisen kuvan.

        PS. Ei, tämä ei todellakaan ollut mikään kiero deittikalastelu. En siis ole missään deittailumielessä ehdottamassa kuvien lähettelyä. Olen suomi24 treffeistä poistunut jo muutamia viikkoja sitten. En ole nyt etsimässä enää deittejä. Sen jälkimainingeissa täällä lueskelen muiden kokemuksia ja yritän hakea parempaa ymmärrystä koko nettideittailusta ja siitä omasta arvosta niillä markkinoilla. Jos joku on kiinnostunut samasta pohdinnasta, niin miksipä ei.

        No minäpä vastaan heittämääsi haasteeseen ja lähetän kuvani tuonne osoitteeseesi. Onhan tämä mielenkiintoista. :)


      • nainen35 kirjoitti:

        No minäpä vastaan heittämääsi haasteeseen ja lähetän kuvani tuonne osoitteeseesi. Onhan tämä mielenkiintoista. :)

        Voithan laittaa mullekin, lupaan vastata myöskin.


    • sinkkumies.

      Naiset ne on 99% sellaisia että eivät vastaa jos mies ei ole hyvännäköinen. Edes ne vähemmän kauniit naiset ei vastaa vaika mies olis suht tavis ja normaali 5-10 kg ylipainoa omaava mutta harrastaa liikuntaa.

      Ne miehet ketkä lopettaa vastaamisen kun on nähneet kuvanne, haluavat ainoastaan pil.lua teiltä eli ovat nitä pelimiehiä jotka kirjoittelevat samoja viestejä sadoille naisille. Niillä ei ole aikomustakaan tutustua ja seurustella kanssanne.

      Ja ne miehet ketkä haluis tutustua pidempään ja tavata niin ovat naisille liian rumia, kuten minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe