pysäköintisakot

mies55

lappeenrannassa korpikunnaankadun 5 kohdalla. ei ole pysäköinti kieltomerkkiä eikä pysätymiskielto.kun pysäköit tien ja jalkakäytävän huonolle nurmialueelle.tarvitset maastopysäköinti luvan.semmoin oli vastaus sakkottavalta virkaihmiseltä. kysyin mistä saa maastopysäköinti luvan. niin ei tietänyt.kun kaupunkin vuokra-asuntokaan ei ole järjästänyt vieras paikkoja kyseiseen osoitteeseen.että kyllä se kaupunkin kassaan kertyy pysäköinti maksuja.

10

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppova

      Älä pysäköi nurtsille, pysäköi ihan siihen ajoradan reunaan.

    • Tunnen tuskasi

      Voihan itku kun joutuu parkkeeraamaan sen peltilehmän johonkin muualle kuin oven eteen ja joutuu ihan omilla jaloillaan kävelemään joskus yli 50 metriä!

      • gkkh7

        Mie joudun kävelee 10m autolle.


    • mies55

      lappuliisa vaati maastopysäköinti luvan. kävin kysymässä kaupunkilta lupaa. ei kukaan ole tietoinen kyseistä luvasta.lappuliisa laittoi sp valittakaa lääninhallitukseen.

    • Reino Rintakarva

      Eikös väärinpysäköinnistä kuulukin saada sakot ? Tässähän on nyt kaikki mennyt ihan oikein. Kaikenlainen jälkeenpäin itkeminen ja pykälillä kikkailuyrityshän on vain naurettavaa. Taitais tähänkin päteä vanha sanonta eli kun on köntsät housussa on turha rypistää.
      Opettele idiootti liikkennesäännöt niin ei tarvi täällä kitistä jostain muutaman kympin sakosta.

      • voi hyvin lokeroida

        "mies55" kuuluu siihen joukkoon joka pitää autoa omana talonaan ja paikkaa missä se kulloinkin seisoo, omana tonttinaan ja olettaa että kun kerran omalla tontillaan saa olla vähän miten haluaa, pätee sama myös maaplänttiin missä se peltilehmä sattuu olemaan. Kun se auto seisoo aina omalla tontilla, siihen ei tietenkään pitäisi lain kouran ainakaan tässä mittakaavassa ulottua.
        Pistäähän sellainen vihaksi.


      • mies55

        kuule sakon 50e on maksettu. ja ajan periaattesta asiaa kun talo yhtiöllä ei ole vieras paikkoja tarjolla. sekä autoni ei ollut minun vai velipoikani joka oli vierailulla minun luona.


      • Kuavotus Kingi
        mies55 kirjoitti:

        kuule sakon 50e on maksettu. ja ajan periaattesta asiaa kun talo yhtiöllä ei ole vieras paikkoja tarjolla. sekä autoni ei ollut minun vai velipoikani joka oli vierailulla minun luona.

        Tarkasta asemakaavasta mitä siellä sanotaan P-paikoista, onko pihalla riittävä määrä paikkoja. Jollei niin sitten taloyhtiön tulee järjestää ne.


    • mies55

      ja miten skinnarilassa miilukatu? toisella puolella katua pysäköiti-kielto. mutta suomessa asuvat ulkomaalaiset pysäköi tien toiselle puolelle jalkakäytävän päälle. eikä lappuliisa sakota.

      • Ota opiksi !

        Hai sie 55 mies taitaa nyt harmittaa vallan vietävästi kun itse pitää sakot maksaa. Sossuhan ei sakkoja tietääkseni maksa. Skinnarilassakin alkaa olla väliä mitä tekee, miten toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe