Joksu Gynekologilla

Joksu on siisti

"Minulla oli sovittu tapaaminen gynekologin vastaanotolle loppuviikosta. Aikaisin aamulla sain soiton tohtorin vastaanotolta ja minulle kerrottiin, että aikani voitaisiin siirtää siksi aamuksi kello 9:30.

Olin tehnyt aamiaiset ja valmistanut lapset kouluun, kun kello oli jo 8:45. Matka vastaanotolle kestää n. 35 minuuttia, joten minulla ei ollut juurikaan luppoaikaa.

Kuten suurin osa naisista, minäkin kiinnitän erityistä huomiota hygieniaan ja siisteyteen ennen tällaista "käyntiä". Joten kiirehdin yläkertaan, riisuuduin, kastelin pesusienen, joka oli lähinna ammetta ja pesin "ko. alueen" varmistaakseni, että se oli "esittelykunnossa". Heitin pesusienen pyykkikoriin, puin päälleni ja hurjastelin autollani vastaanotolle.

Olin odotushuoneessa vain muutaman minuutin kun minut jo kutsuttiin sisälle. Toimenpiteen tuntien, kuten uskon kaikkien naisten tuntevan, hyppäsin toimenpidepöydälle ja katselin huoneen toista seinää ja kuvittelin olevani Pariisissa tai aivan muualla miljoonien kilometrien päässä.

Yllätyin hiukan kun tohtori sanoi "jahas, sitä on siistitty paikkoja oikein erityisellä huolella", mutta en vastannut mitään. Kun aikani oli ohi, huokaisin helpotuksesta ja lähdin kotiin. Loppupäivä sujui normaalisti- shoppailua, siivousta, kokkailua etc.

Koulun jälkeen kuusivuotias tyttäreni leikki itsekseen ja huusi minulle kylpyhuoneesta:
- "Joksu, missä mun pesusieni on?"
Käskin hänen ottamaan uuden seinäkaapista. Hän vastasi:
- "Ei! Tarvitsen sen mikä oli ammeessani, siinä on kaikki minun glitterit ja kimalteet!"

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plagiaatio
      • Kyllä onnaa

        Reinohan on nero, kyllä Reinolta onnistuu!


    • fiini rouva

      Olihan se gynekologillekin - miesgynekologille varsinkin! - yhtä juhlaa, kun joku juhlaglittereissä tulee värkkiään esittelemään! Seuraavan kerran kun kadulla tulee vastaan, niin muistaa, että tuolla rouvalla sitä on alapääkin juhlakunnossa!!!

      • Joksua ihailleen

        Kyllä Joksu aina yllättää ,jopa yöllä !


      • Joksu palvelee
        Joksua ihailleen kirjoitti:

        Kyllä Joksu aina yllättää ,jopa yöllä !

        Kivaliite tämäkin on Joksulta. Joksu ei jätä ketään kylmäksi


        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

        Joksun pannu sökähti


      • Uupumaton
        Joksu palvelee kirjoitti:

        Kivaliite tämäkin on Joksulta. Joksu ei jätä ketään kylmäksi


        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

        Joksun pannu sökähti

        Palstavahti Joksu vastaa asiantuntmuksella koska vaan Rumatikkiaiheeseen. Ja aina Reinoliitteellä.


    • Reinoparka
      • Joko Rumatikillä?

        Joksun Reinojankkaamiset sikseen,mutta joko Pääsiäisenä Rumatikillä?


      • Jo!
        Joko Rumatikillä? kirjoitti:

        Joksun Reinojankkaamiset sikseen,mutta joko Pääsiäisenä Rumatikillä?

        Jo toki saat mennä pöpireino http://urly.fi/alO !


      • Joksu neuvoo

      • Hienoa!

      • Ei opi
        Hienoa! kirjoitti:

        Ja taas hieno kuva pöpireinon http://urly.fi/alO perhealbumista!

        Reino ei opi vaikka sitä vetäisi miten monasti kölin ali.


      • Joksu ihmeissään
        Ei opi kirjoitti:

        Reino ei opi vaikka sitä vetäisi miten monasti kölin ali.

        Kyllä minuakin v.ituttaisi ,


      • Niin!
        Joksu ihmeissään kirjoitti:

        Kyllä minuakin v.ituttaisi ,

        Sehän on oikein mukava kuulla pöpireino http://urly.fi/alO !


    • Joksun niksinurkka
      • Reinohan se siinä

        Jos hörhöviesti on lähetetty jollakin näistä pöpireinon
        ( http://urly.fi/aaz ) yleisimmin käyttämistä nimimerkeistä:

        - Hoppivaari
        - Kankimiäs
        - Tyäeläkeläinen
        - Joksu
        - Joks-berg
        - On se Joksu
        - Tahvo
        - Tauno
        - Topi

        tai jos jollakin muulla nimellä lähetetyssä "sekoviestissä" esiintyy edellisten lisäksi nämä sanat:

        - rumatikki, rumstikki, pahviputket, puhaltaa, yms....
        - aromipesä, porta potti, pottu, potulle
        - viiatti, fiatinreuhu, delttaauto, yläkoppi, niveleitä, ropottivaihteet
        - tuuri, niuva, öllölä, kuopio, abc
        - yötäpäivää, v.ituttaa
        - lapin late
        - klo 03.33, tai joku muu tarkka kelloaika
        - tai joku sairas kuvaliite

        niin todennäköisimmin viestin lähettäjänä on aina tämä sama sekopää, hörhöreinojokinen ( http://urly.fi/aaz ).


    • Fiatin vikalista

      On Joksulla mahtava vikalista, tuohon vaaditaan jo mielikuvitusta, vähintään Jaakko Tepon kaltaista mestari!
      Tuota listaa ei nauramatta lue itse pirukaan!
      Minullakin on höpömökin alustana Fiat, mutta ei siinä noin mahdottomasti ole kyllä vikoja ollut kuin Joksun Fiatissa, tosin en ole sillä vielä yötäpäivää ajanutkaan, vain kesäisin ja päivän aikana, yöt olen nukkunut, Alden pannun ja työttöystäväni antamassa lämmössä!

      Late Lapista. SSSS Ry!

      • Joksu ihmettelee

        Onko muita kalurenkaiden käyttäjiä paikalla? itse käytän päivittäin, erityisen hyvältä tuntuu kun itsetyydytys menossa(myös päivittäin), metallinen kalurengas kiristää mahtavasti juuresta,ja pallit kiimasesti paineessa


      • Yötäpäivää
        Joksu ihmettelee kirjoitti:

        Onko muita kalurenkaiden käyttäjiä paikalla? itse käytän päivittäin, erityisen hyvältä tuntuu kun itsetyydytys menossa(myös päivittäin), metallinen kalurengas kiristää mahtavasti juuresta,ja pallit kiimasesti paineessa

        Kyllä sinulla pöpireino http://urly.fi/aazon on sitten mielenkiintoinen elämä yötäpäivää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe