on peugeot ja ford. Autoja saa edullisesti ja kohtuu ajettuna hyvillä varusteilla ja ajettavuus ja muutkin ominaisuudet on kunnossa niin vaikea perustella miksei nuita ostaisi. Mitä järkeä ostaa jotain volkkaria tai toytotaa jotka ovat järkiään ainakin pari tonnia kalliimpia ja satatonnia enemmän ajettuja ja usein varustelukin köyhempää.
Ford pesee ajettavuudessa volkkarit ja peugeot mukavuuden ansiosta on ehdoton matkakumppani kun taas toyotassa ei ole ominaisuuksia ollenkaan. Toyota kiemurtelee kuin mato päällystetyllä suoralla tiellä kaiken lisäksi ohjaus on kipsaava ja lyö keskialueella hanttiin niin että pelkkä ajaminen käy työstä.
Sitten vielä nykyään volkkareissa ja toyotissa on jatkuvasti vakavia ongelmia jotka johtavat järjettömän kalliisiin remontteihin, takaisinkutsu kamppanjia joka toinen viikko. Fordissa ja peugeotissa ei ole mitään ongelmia autot ovat oikeasti laadukkaita ja niitä saa edullisemmin! Väittäisinkin että nämä faktat todistaa sen että fordit ja peugeotit ovat perusautoilijoille maailman parhaita autoja.
Parhaat autot hintalaatu suhteeltaan
22
239
Vastaukset
- suurta skeidaa
Täysin järjetöntä miettiä asiaa tuolta kannalta. Ei ole mitään yleisesti hyväksyttyä kaavaa tai systeemiä millä tuon voisi ratkaista ja miksi yleensä pitäisikään??
- kjbhjgvchfxtcytugi
Ei ole mitään yleisesti hyväksyttyä kaavaa tai systeemiä millä voit nimetä toisen mielipiteitä suureksi skeidaksi ja miksi yleensä pitäisikään nimetä kun kaveri puhuu ihan asiaa??
- samaa skeidaa
kjbhjgvchfxtcytugi kirjoitti:
Ei ole mitään yleisesti hyväksyttyä kaavaa tai systeemiä millä voit nimetä toisen mielipiteitä suureksi skeidaksi ja miksi yleensä pitäisikään nimetä kun kaveri puhuu ihan asiaa??
kaukana asiasta, mutta taidatkin olla itse aloittaja?
- samaa skeidaa
kjbhjgvchfxtcytugi kirjoitti:
Ei ole mitään yleisesti hyväksyttyä kaavaa tai systeemiä millä voit nimetä toisen mielipiteitä suureksi skeidaksi ja miksi yleensä pitäisikään nimetä kun kaveri puhuu ihan asiaa??
kaukana asiasta, mutta taidatkin olla itse aloittaja?
- halvemmalla ajava
Tuota listaa voisi varmasti laajentaa muihinkin kuin noihin Fordeihin ja Peugeoteihin.
Käytettynä Volkkari ja Toyota ovat sen verran kalliimpia että sellaisen ostaja ajaa vapaaehtoisesti vanhemmalla ja enemmän ajetulla autolla. Vaan se että on saanut juuri sellaisen auton kuin itse haluaa lienee arvokkaampaa kuin auton pari-kolme käyttövuotta. Jotkut tosin vaihtavat uuteen kolmen vuoden välein.. - fix or repair...
Takaisinkutsujen remontteja ei maksa auton omistaja vaan valmistaja. Jos takaisinkutsuja ei ole, se ei tarkoita etteikö vikoja olisi mutta silloin omistaja maksaa ne korjaukset.
- pöljä vain
Ranskiksia riesaksi.. Kuka ruostuvia vetarivikasia Forteja ostaa?
- Bimmer4eva
Ensimmäisen Bemarin jälkeen en ole muita harkinnutkaan koska ongelmat loppuivat siihen!
Enää ei voi kun nauraa että olen joskus mennyt innolla ostamaan voorttin tai tojotan luullen hyväksi kun moni kehuu niin! - fakta tieto
Bimmer4eva kirjoitti:
Ensimmäisen Bemarin jälkeen en ole muita harkinnutkaan koska ongelmat loppuivat siihen!
Enää ei voi kun nauraa että olen joskus mennyt innolla ostamaan voorttin tai tojotan luullen hyväksi kun moni kehuu niin!Pemarin hintaa varaosia ja ennenkaikkea vakuutuksia kun katselee niin ei voi kun nauraa että voi luoja, voiko vuosi ajaa BMW:llä maksaa oikeasti nuin vi_tusti. Mitä tulee Fordin tai pösön parinkympin nuppeihin mikä mahdollisesti pitää vaihtaa ja aikaa menee noin puolituntia niin eipä se iso riesa ole. Volkkari kun tarjoaa laskua jonka lukemat ylittää reilusti 10tuhatta euroa vaihelaatikko tai jakopää ongelmien takia voi vitsiniekaltakin loppua huumori kesken. Tuosta voi jokainen päätellä miten asia on. Kyllähän Ford ja Peugeot on takuulla parhaat autot.
- Ei mitään mutua
fakta tieto kirjoitti:
Pemarin hintaa varaosia ja ennenkaikkea vakuutuksia kun katselee niin ei voi kun nauraa että voi luoja, voiko vuosi ajaa BMW:llä maksaa oikeasti nuin vi_tusti. Mitä tulee Fordin tai pösön parinkympin nuppeihin mikä mahdollisesti pitää vaihtaa ja aikaa menee noin puolituntia niin eipä se iso riesa ole. Volkkari kun tarjoaa laskua jonka lukemat ylittää reilusti 10tuhatta euroa vaihelaatikko tai jakopää ongelmien takia voi vitsiniekaltakin loppua huumori kesken. Tuosta voi jokainen päätellä miten asia on. Kyllähän Ford ja Peugeot on takuulla parhaat autot.
Huomaa ettet tiedä pätkääkään mistä puhut! Bemareihin on yllätys kyllä ollut lähes puolet halvemmat huollot kuin esim. tojoon tai voorttiin! Eikä muita yllättäviä kuluja ole tullut vielä yhtään vastaan mikä voorttilla oli arkipäivää!
- jos eläkkelle?
Ostasin ranskiksen.. Tulis hullunpaperit helposti ja eläke!
- halpikset ei kestä
Bentley on hintalaatusuhteeltaan lyömätön ja hyvin pidettynä sillä ajelee yhden ihmisen autoilut ja jää perikunnallekin myytävää.
- vaarin housut
juu osta vaan pösö tai voortti,,,huomaat muutaman vuoden päästä
että jälleen myynti arvo on tasan 0- iogytfudyrtfugihoj
Mitäpä se jälleenmyyntiarvo nollana haittaa jos olet ostanut auton 10 vuoden iässä 500 eurolla ja romutat kymmenen vuoden päästä, ja saat autosta nolla euroa.
Samaan aikaan samanikäisen bmw:n omistaja on maksanut autoilustaan ostohinnan 8000 euroa ja myydessään saa siitä 500.
Jää tuosta sittenkin 7500 euroa pösön omistajan voitoksi. - renöö
iogytfudyrtfugihoj kirjoitti:
Mitäpä se jälleenmyyntiarvo nollana haittaa jos olet ostanut auton 10 vuoden iässä 500 eurolla ja romutat kymmenen vuoden päästä, ja saat autosta nolla euroa.
Samaan aikaan samanikäisen bmw:n omistaja on maksanut autoilustaan ostohinnan 8000 euroa ja myydessään saa siitä 500.
Jää tuosta sittenkin 7500 euroa pösön omistajan voitoksi.Hyvän vastineen rahoilleen saa 2-3 vuotta vanhasta yli 100 t ajetusta renusta , saa jo alle puoleen hintaan verrattuna uuteen.
Uudet renut on suomen eniten aliarvostettuja autoja. Viime vuosina tehty todella paljon laatuparannuksia ja ruostuminenenkaan ei ole ongelma, parhaiten suojattuja autoja markkinoilla. Koneissa ketjut ja huollot halvat.
Jos ostat vaikka vastaavan Avensiksen niin maksat siitä helposti 7-9 keuroa enemmän, ja samalla rahalla saakin vaan lähes 10 vuotiaan lintan.
Tojota kannattaa kyllä ostaa uutena jos haluaa että arvo säilyy, renu taas ei kannata ostaa uutena. - kunhan haaveilen
renöö kirjoitti:
Hyvän vastineen rahoilleen saa 2-3 vuotta vanhasta yli 100 t ajetusta renusta , saa jo alle puoleen hintaan verrattuna uuteen.
Uudet renut on suomen eniten aliarvostettuja autoja. Viime vuosina tehty todella paljon laatuparannuksia ja ruostuminenenkaan ei ole ongelma, parhaiten suojattuja autoja markkinoilla. Koneissa ketjut ja huollot halvat.
Jos ostat vaikka vastaavan Avensiksen niin maksat siitä helposti 7-9 keuroa enemmän, ja samalla rahalla saakin vaan lähes 10 vuotiaan lintan.
Tojota kannattaa kyllä ostaa uutena jos haluaa että arvo säilyy, renu taas ei kannata ostaa uutena.Renaultin osalta käytettynä puoltaa vielä se että Suomeen maahantuotu mallisto on suppeahko. Toisaalta uudessa on 4 vuoden takuu jos löytyy sopiva malli.
Olisi hienoa ajaa Renault Clio Sportilla jossa on kaksoiskytkinvaihteisto ja 200 hv:n turbokone. Saksassa hinta on 23950 euroa. Vastaava GT jossa on vain 120 hv maksaisi 20750 euroa. Farmarina 1000 euroa lisää, tosin vain 120 hv versiona. Se olisi samankokoinen kuin Opel Astra vielä kymmenen vuotta sitten.
http://www.renault.de/renault-modellpalette/renault-sport/gt-modelle/clio-grandtour-gt/preise-und-technische-daten/ - lkycvjhbkjnlbkvhgcuv
kunhan haaveilen kirjoitti:
Renaultin osalta käytettynä puoltaa vielä se että Suomeen maahantuotu mallisto on suppeahko. Toisaalta uudessa on 4 vuoden takuu jos löytyy sopiva malli.
Olisi hienoa ajaa Renault Clio Sportilla jossa on kaksoiskytkinvaihteisto ja 200 hv:n turbokone. Saksassa hinta on 23950 euroa. Vastaava GT jossa on vain 120 hv maksaisi 20750 euroa. Farmarina 1000 euroa lisää, tosin vain 120 hv versiona. Se olisi samankokoinen kuin Opel Astra vielä kymmenen vuotta sitten.
http://www.renault.de/renault-modellpalette/renault-sport/gt-modelle/clio-grandtour-gt/preise-und-technische-daten/Kai sitä on vanha tai jotakin, kun mulle kelpaisi 200 hevosvoiman sijaan sellainen auto joka veisi 3 litraa satasella ja olisi mahdollisimman mukava ja hiljainen. Kiihtyvyys nollasta sataseen saa olla vaikka 30 sekuntia.
- jietsu
lkycvjhbkjnlbkvhgcuv kirjoitti:
Kai sitä on vanha tai jotakin, kun mulle kelpaisi 200 hevosvoiman sijaan sellainen auto joka veisi 3 litraa satasella ja olisi mahdollisimman mukava ja hiljainen. Kiihtyvyys nollasta sataseen saa olla vaikka 30 sekuntia.
Sulle oikea auto on postin vanha sähköpaku, täyttänee nuo kriteerit hyvin. Plussana vielä ohjaus väärällä puolella eli helppo kerätä pulloja ojan pohjilta ajellessa.
- lkycvjhbkjnlbkvhgcuv
jietsu kirjoitti:
Sulle oikea auto on postin vanha sähköpaku, täyttänee nuo kriteerit hyvin. Plussana vielä ohjaus väärällä puolella eli helppo kerätä pulloja ojan pohjilta ajellessa.
Olet muuten oikeassa. Tuollainen olisi oiva peli taajamaliikenteeseen, mutta pidempiin matkoihin, mitä teen säännöllisesti, se mukavuustaso ei ole riittävä.
Pullot kerään ihan lenkkeillessä, siihen ei kannata autoa käyttää.
- yepylis
Minusta parhaan hinta-laatusuhteen saa käytetyissä autoissa sitikasta. Vähän ajettuja nätisti pidettyjä ja hinta kohdallaan. Hyvän auton sain minäkin noilla ohjeilla ja ilo c5 lla ajella. Koirat haukkuu mut sitikka kulkee =) Muutaman vuoden ollut ja murheita ollut yksi - sivuikkunan nousumekanismi. Korjaus tuli maksamaan 79 euroa. Tyytyväinen
- pakulla paremmin19
Paras hinta / laatu on tietysti Hiasella. Enkä tarkoita tätä uutta Ranskan ihmettä. Monet , ainakin kahden--kolmen henkilön taloudet pärjäävät pakulla. Niin ne timpuritkin.
- öykkisdöykkis
Jos paljon ajaa, tulee halvimmaksi perus business varusteltu mese uutena. Hyvät hinnat vaihdossa paljonkin ajettuna. Vanhoissa autoissa korjaaminen ja epävarmuus maksaa, enemmän kuin kukaan vanhoilla ajava tunnustaa. Ja edelleen hinta putoaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?
Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https3053408En sitten aio sinua odotella
Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e831629- 431490
Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"
Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan531379En vain ole riittävä
Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o271260Kuka sinä oikeen olet
Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej471230Hei, vain sinä voit tehdä sen.
Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change61180Oon pahoillani että
Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(451161- 261127
Persut vajosivat pinnan alle
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka1681078