Ilman hohtoa

hupsii

Salasuhteesta loppuisi se kipinä ja jännitys,jos pettäjä olisikin oikeasti kokoajan läsnä arjessa. Suhteestahan tulisi senjälkeen aivan liian tavallinen..

44

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EhkäpäEi :)

      Näinhän sinä toivot :)

      • jooop

        Kyllähän siinä pitkällä aikavälillä käykin aina niin. Jos pettäjä hylkää petetyn ja menee yhteen kakkosensa kanssa, niin keskimäärin noin kolmen vuoden arkielämän jälkeen uutudenviehätys haihtuu. Ja sitten pettäjä tarvitseekin taas uuden kakkosen tuomaan uutta hohtoa ja salaperäistä jännitystä. Vai mistä muusta luulette johtuvan, että pettäjät niin helposti pettävät siinä uudessakin suhteessa? Eivät tietysti kaikki, mutta kuitenkin enemmistö.


    • saa kokeilla

      Leikitäänpä ajatuksella, että pettäjä hylkäisi salasuhteensa ja toimisi omassa suhteessaan kuin salarakkaansa kanssa, yllätysmatkoja, pikakahvitteluja, samaa hupsuttelua salaisissa paikoissa ja tietysti muualla kuin kotioloissa. Arvatkaa mitä tapahtuisi? Ja silti olisi se arki aina siinä äärellä, yhdessä.

      • niin se on

        Niin..mutta moni salasuhteen jännitys ammentaa voimansa juuri siitä,että se on salaista! Kiinnostus lopahtaa,kun mikään ei olekkaan enään jännittävää,eikä salaista....


      • kukin tavallaan
        niin se on kirjoitti:

        Niin..mutta moni salasuhteen jännitys ammentaa voimansa juuri siitä,että se on salaista! Kiinnostus lopahtaa,kun mikään ei olekkaan enään jännittävää,eikä salaista....

        Moni myös etsii rinnakkaissuhteesta pääsyä ulos epätyydyttävästä liitosta. Eroa vaimosta, jonka kanssa he eivät halua niitä hupsutteluhetkiä, lounasseuraa ja iltapäiväkahveja.


      • mitäs me hupsut
        kukin tavallaan kirjoitti:

        Moni myös etsii rinnakkaissuhteesta pääsyä ulos epätyydyttävästä liitosta. Eroa vaimosta, jonka kanssa he eivät halua niitä hupsutteluhetkiä, lounasseuraa ja iltapäiväkahveja.

        Kukin tavallaan ja niin tehtiin, hupsuteltiin kakkoselta salaa, tuntui antavan riittävää jännitystä. Ja mitä ihmettä, eihän se liitto epätyydyttävä ollut lain, näillä eteenpäin ja hyvä tulee. En tiennytkään, että mies on niin hupsu ja vallaton.


    • puff

      oli suhde salainen / salassa alkanut / julkinen / julkisesti alkanut, siinä tulee aina arki vastaan. se miten vastapuolet sen hoitavat, ottavat arjen vastaan, on se koetin kivi. jotkut tajuaa että arki on todellisuutta ja jotkut ei sitä tajua ja taas mennään. suhteen alulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa - arki tulee aina vastaan.

      • eipidäpaikkaansa

        Hei, Ei mitää puff juttuja. Uskottomuudesta alkanut suhde sisältää paljon enemmän jännitysmomenttia, tilanteen luomaa intohimoa yms. joten se on paljon kauempana arkipäivästä kuin vapaiden ihmisten ihastumisesta alkanut suhde. Ei kannata uskotella itselleen pikkuvalheita.


      • Tosion
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Hei, Ei mitää puff juttuja. Uskottomuudesta alkanut suhde sisältää paljon enemmän jännitysmomenttia, tilanteen luomaa intohimoa yms. joten se on paljon kauempana arkipäivästä kuin vapaiden ihmisten ihastumisesta alkanut suhde. Ei kannata uskotella itselleen pikkuvalheita.

        Olen ihan samaa mieltä. Salasuhteesta usein juuri haetaan vaihtelua vakituisen parisuhteen arjelle. Ja jos salasuhde muuttuu parisuhteeksi ja arjeksi, niin tarvitaan taas sitä uudenlaista vaihtelua. Just siksi tietyn tyyppiset ihmiset pettävät jokaikisessä suhteessaan.


      • puff
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Hei, Ei mitää puff juttuja. Uskottomuudesta alkanut suhde sisältää paljon enemmän jännitysmomenttia, tilanteen luomaa intohimoa yms. joten se on paljon kauempana arkipäivästä kuin vapaiden ihmisten ihastumisesta alkanut suhde. Ei kannata uskotella itselleen pikkuvalheita.

        joko ymmärsit minut väärin tai minä sinut, mutta sanoma on että arki tulee vastaan siinä uskottomuudessakin alkaneessa suhteessa ja alussa se toki on kaukana arkipäivästä, mutta kyllä se sinnekin ujuttautuu - ei sitä pysty pois pitämään. arkea mulle on työ, ruokakaupassa käyntiä, vaatteiden pesua ... sihen suhteeseen tulee lisää "väkeä" sinne tulee mahdollisesti ed liiton lapset, kaverit, sukulaiset, harrastukset jne


      • jhityrjs
        Tosion kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Salasuhteesta usein juuri haetaan vaihtelua vakituisen parisuhteen arjelle. Ja jos salasuhde muuttuu parisuhteeksi ja arjeksi, niin tarvitaan taas sitä uudenlaista vaihtelua. Just siksi tietyn tyyppiset ihmiset pettävät jokaikisessä suhteessaan.

        Kun näitä kommentteja lukee, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten hyvin jotkut tietävät "kupletin juonen" ilman, että heillä on minkäänlaista omakohtaista kokemusta asioista.......

        "Tosion"-kommentistakin voisi päätellä, että hän on sellainen "tietyn tyyppinen ihminen, joka pettää jokaikisessä suhteessaan"....


      • entinen salailija
        puff kirjoitti:

        joko ymmärsit minut väärin tai minä sinut, mutta sanoma on että arki tulee vastaan siinä uskottomuudessakin alkaneessa suhteessa ja alussa se toki on kaukana arkipäivästä, mutta kyllä se sinnekin ujuttautuu - ei sitä pysty pois pitämään. arkea mulle on työ, ruokakaupassa käyntiä, vaatteiden pesua ... sihen suhteeseen tulee lisää "väkeä" sinne tulee mahdollisesti ed liiton lapset, kaverit, sukulaiset, harrastukset jne

        Voihan siinä salasuhteessakin olla "arkea" jos ne sinulle tuota tarkoittavat. Salasuhde pari voi pyykkäillä ja käydä yhdessä kaupassa ja tehdä ruokaa. Voidaan harrastaa yhdessä, voidaan kyläillä yhdessä. Tosin tälläinen salasuhde, minkä monet tietää, mutta puoliso ei, voidaan kyseenalaistaa salasuhteeksi. Vaikka harva salasuhde kuitenkaan "ei kenenkään ulkopuolisen" tiedossa on, joku tietää yleensä.


      • Kille50
        entinen salailija kirjoitti:

        Voihan siinä salasuhteessakin olla "arkea" jos ne sinulle tuota tarkoittavat. Salasuhde pari voi pyykkäillä ja käydä yhdessä kaupassa ja tehdä ruokaa. Voidaan harrastaa yhdessä, voidaan kyläillä yhdessä. Tosin tälläinen salasuhde, minkä monet tietää, mutta puoliso ei, voidaan kyseenalaistaa salasuhteeksi. Vaikka harva salasuhde kuitenkaan "ei kenenkään ulkopuolisen" tiedossa on, joku tietää yleensä.

        Tietysti se on salasuhde, kun puoliso ei tiedä! Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka muua maailma tietäisi. Se salataan siltä parisuhteen tärkeimmältä ihmiseltä. Myös omilta lapsiltaan ja sillä on suuri merkitys...
        Voi hyvät hyssykät tuotakin itseään puolustava ajatusmaailmaa!
        Sekö tekee suhteesta moraalisesti oikein jos esim. ystäväpiiri ja naapurit tietävät. Tietävät , mutta naureskelevat takanapäin...


      • entinen salailija
        Kille50 kirjoitti:

        Tietysti se on salasuhde, kun puoliso ei tiedä! Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka muua maailma tietäisi. Se salataan siltä parisuhteen tärkeimmältä ihmiseltä. Myös omilta lapsiltaan ja sillä on suuri merkitys...
        Voi hyvät hyssykät tuotakin itseään puolustava ajatusmaailmaa!
        Sekö tekee suhteesta moraalisesti oikein jos esim. ystäväpiiri ja naapurit tietävät. Tietävät , mutta naureskelevat takanapäin...

        Eihän tuossa otettu mitään kantaa moraaliin vaan salauhteen "arkeen".


      • Offoff
        entinen salailija kirjoitti:

        Eihän tuossa otettu mitään kantaa moraaliin vaan salauhteen "arkeen".

        Onko se sinusta täysin eri asia?
        Kyllä salasuhteeseen kuuluu kaikki siihen liittyvä. Arki, juhla ja moraali tärkeimpänä!!
        Se on yksi paketti.


      • jesss
        Offoff kirjoitti:

        Onko se sinusta täysin eri asia?
        Kyllä salasuhteeseen kuuluu kaikki siihen liittyvä. Arki, juhla ja moraali tärkeimpänä!!
        Se on yksi paketti.

        Niin, salasuhteen kantavin voima on moraali! Sitä juuri useimmat tavoittelee ryhtyessään salasuhteeseen ja hyvänä kakkosena tulee arki, erityisesti niissä tilanteissa, joissa arkea pakoon lähdettiin toisen helmoihin. Yhtä juhlaahan se on niin kauan, kunnes paljastuvat ympäristölleen, nuo moukat.


      • entinen salailija
        Offoff kirjoitti:

        Onko se sinusta täysin eri asia?
        Kyllä salasuhteeseen kuuluu kaikki siihen liittyvä. Arki, juhla ja moraali tärkeimpänä!!
        Se on yksi paketti.

        Kyllä se on minusta täysin eri asia, salasuhteen arki tai salasuhteen moraali. Toki ne kaikki liittyvät siihen mutta eivät siltikään ole sama asia.


    • Tosielämää

      Ainakin exäni kohdalla pitää paikkansa. Kun salasuhde selvisi viime syksynä, niin meille tuli hirveä riita ja mies muutti heti iloisesti vihellellen ja ilman selityksiä pois ja jätti minut yksin itkemään. Kuukauden verran hänellä oli kova meno päällä, sai tehdä luvan kanssa ihan mitä huvitti.

      Sen riehakkaan kuukauden päätteeksi tuli kriisi. Itsenäinen salarakas ei halunnut miestä kotiinsa jatkuvasti, eikä mieskään enää jaksanut olla aina vain sen yhden naisen kanssa. Käydä ruokakaupassa, pestä pyykkiä, riidellä siivouksesta. Mies pakeni salasuhteeseen arkea ja siellä se oli taas edessä.

      Facebookin mukaan kyseinen salarakas on jo uudessa parisuhteessa, nyt on ihan julkinen eikä salainen suhde, ja mieheni on kaikesta päätellen taas sinkku. Hän yrittää hivuttautua takaisin kotiin. Routa porsaan kotiin ajoi. Kiitos, mutta ei kiitos, minulla ei ole käyttöä uskottomalle aviomiehelle.

      • harkitsevan kanssa

        Siksipä olenkin ihan tyytyväinen, että "minun" ukkomieheni on harkinnut eroa pitkään ja hartaasti. Ei ole eronnut vaimostaan suinpäin vaan nyt vasta ollessaan varma siitä, mitä haluaa. Pelkän intohimon päälle rakennettu suhde kun harvoin kestää.


      • 4+8
        harkitsevan kanssa kirjoitti:

        Siksipä olenkin ihan tyytyväinen, että "minun" ukkomieheni on harkinnut eroa pitkään ja hartaasti. Ei ole eronnut vaimostaan suinpäin vaan nyt vasta ollessaan varma siitä, mitä haluaa. Pelkän intohimon päälle rakennettu suhde kun harvoin kestää.

        Oiskohan mun ukko...


    • kukin tavallaan

      Kuka etsii jännitystä, kuka hyvää arkea sopivan kumppanin kanssa. Kipinä säilyy kyllä sopivan kumppanin kanssa, kun sitä muistaa ruokkia.

      • niin tietenkin

        Näinhän ne ns. ykköistyneet kakkoset aina itselleen vakuuttelevat. Että minua ei petetä, koska minä olen se parempi ja sopivampi kumppani ja me kyllä onnistumme säilyttämään kipinän suhteessamme. Että meidän tuleva suhteemme on kaikin tavoin parempi kuin se entinen suhde ja siksi siinä ei tule tapahtumaan pettämistä. Näinhän sitä halutaan ajatella, mutta arkirealismi onkin sitten ihan muuta. Moni ykköistynyt kakkonen löytää tulevaisuudessa itsensä sen petetyn roolissa.


      • Nyyhkis
        niin tietenkin kirjoitti:

        Näinhän ne ns. ykköistyneet kakkoset aina itselleen vakuuttelevat. Että minua ei petetä, koska minä olen se parempi ja sopivampi kumppani ja me kyllä onnistumme säilyttämään kipinän suhteessamme. Että meidän tuleva suhteemme on kaikin tavoin parempi kuin se entinen suhde ja siksi siinä ei tule tapahtumaan pettämistä. Näinhän sitä halutaan ajatella, mutta arkirealismi onkin sitten ihan muuta. Moni ykköistynyt kakkonen löytää tulevaisuudessa itsensä sen petetyn roolissa.

        Ja näin vakuuttelee petetty ja katkeroitunut ihminen, joka ei voi uskoa että joku toinen voisi hänelle itselleenkin olla sopivampi kumppani kuin se exä, joka syystä tai toisesta petti.


      • Olen realisti
        Nyyhkis kirjoitti:

        Ja näin vakuuttelee petetty ja katkeroitunut ihminen, joka ei voi uskoa että joku toinen voisi hänelle itselleenkin olla sopivampi kumppani kuin se exä, joka syystä tai toisesta petti.

        Todellisuus puhuu kuitenkin omaa karua kieltään. Ne, jotka pettävät ensimmäisessä parisuhteessaan, pettävät mitä todennäköisemmin seuraavassakin. Tämä pätee erityisesti miespuolisiin pettäjiin. Naisiin ehkä hieman harvemmin. Tämä realistinen tosiasia kannattaa ottaa huomioon eikä tukeutua ruusuisiin kuvitelmiin omasta paremmuudestaan. Todellinen elämä on jotain muuta kuin television saippuasarjat, Nyyhkis.


      • Tryy
        Olen realisti kirjoitti:

        Todellisuus puhuu kuitenkin omaa karua kieltään. Ne, jotka pettävät ensimmäisessä parisuhteessaan, pettävät mitä todennäköisemmin seuraavassakin. Tämä pätee erityisesti miespuolisiin pettäjiin. Naisiin ehkä hieman harvemmin. Tämä realistinen tosiasia kannattaa ottaa huomioon eikä tukeutua ruusuisiin kuvitelmiin omasta paremmuudestaan. Todellinen elämä on jotain muuta kuin television saippuasarjat, Nyyhkis.

        Mihin itseasiassa perustuu tämä väite jota täällä hoetaan, eli että kerran pettää aina pettää. Onko jollakulla esittää jotain faktoja tutkimustulosten muodossa, vai onko se vaan sitä kun toivotaan että muille kävisi yhtä huonosti kuin itselle? Tutkimuksia kehiin, arvon leidit.


      • hjahjdgjh
        Tryy kirjoitti:

        Mihin itseasiassa perustuu tämä väite jota täällä hoetaan, eli että kerran pettää aina pettää. Onko jollakulla esittää jotain faktoja tutkimustulosten muodossa, vai onko se vaan sitä kun toivotaan että muille kävisi yhtä huonosti kuin itselle? Tutkimuksia kehiin, arvon leidit.

        Ihan hiljattainhan julkaistiin tutkimus, että 60 % miehistä ja 40 % naisista pettää parisuhteessaan. Nämä prosenttiluvut luonnollisesti sisältävät myös ns. uusiosuhteet. Vai kuvitteletko, että tutkimuksessa ovat mukana vain ne, jotka elävät elämänsä ensimmäisessä parisuhteessa? Ei tietenkään. Tuollaisissa tutkimuksissahan ei tehdä jakoa, kuka elää ensimmäisessä, toisessa tai kolmannessa parisuhteessa. Joka tapauksessa yli puolet esim. miehistä pettää ja ainakin osa tuosta 60 % elää toisessa tai kolmannessa parisuhteessaan. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288677316534.html?pos=ok-nln

        Eikä tuohon tarvita edes mitään virallista tutkimusta todetakseen asian. Jokaisella varmaan löytyy ihan tuttavapiirissäkin näitä tapapettäjiä riittävästi.


      • niin se vain menee
        hjahjdgjh kirjoitti:

        Ihan hiljattainhan julkaistiin tutkimus, että 60 % miehistä ja 40 % naisista pettää parisuhteessaan. Nämä prosenttiluvut luonnollisesti sisältävät myös ns. uusiosuhteet. Vai kuvitteletko, että tutkimuksessa ovat mukana vain ne, jotka elävät elämänsä ensimmäisessä parisuhteessa? Ei tietenkään. Tuollaisissa tutkimuksissahan ei tehdä jakoa, kuka elää ensimmäisessä, toisessa tai kolmannessa parisuhteessa. Joka tapauksessa yli puolet esim. miehistä pettää ja ainakin osa tuosta 60 % elää toisessa tai kolmannessa parisuhteessaan. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288677316534.html?pos=ok-nln

        Eikä tuohon tarvita edes mitään virallista tutkimusta todetakseen asian. Jokaisella varmaan löytyy ihan tuttavapiirissäkin näitä tapapettäjiä riittävästi.

        Jos muuten niin mukava ihminen osoittautuu pettäjäksi,niin game over; osakkeet laskee heti! Pettäminen on niin ala-arvoista,ettei siinä maine,arvo eikä rahakaan pelasta. Tyyppi on sellainen,ettei voi kumppaniksi harkita!


      • ytutyutyu
        Nyyhkis kirjoitti:

        Ja näin vakuuttelee petetty ja katkeroitunut ihminen, joka ei voi uskoa että joku toinen voisi hänelle itselleenkin olla sopivampi kumppani kuin se exä, joka syystä tai toisesta petti.

        Eikä tarvitse olla edes petetty, vaan yleensä ottaen katkeroitunut ihminen eron jälkeen. Itse ei pysty toisen kanssa elämään onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa, mutta ei myöskään soisi toiselle sitä iloa eron jälkeen, että tämä löytää uuden, SOPIVAMMAN kumppanin.


      • no juu juu mutta
        hjahjdgjh kirjoitti:

        Ihan hiljattainhan julkaistiin tutkimus, että 60 % miehistä ja 40 % naisista pettää parisuhteessaan. Nämä prosenttiluvut luonnollisesti sisältävät myös ns. uusiosuhteet. Vai kuvitteletko, että tutkimuksessa ovat mukana vain ne, jotka elävät elämänsä ensimmäisessä parisuhteessa? Ei tietenkään. Tuollaisissa tutkimuksissahan ei tehdä jakoa, kuka elää ensimmäisessä, toisessa tai kolmannessa parisuhteessa. Joka tapauksessa yli puolet esim. miehistä pettää ja ainakin osa tuosta 60 % elää toisessa tai kolmannessa parisuhteessaan. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288677316534.html?pos=ok-nln

        Eikä tuohon tarvita edes mitään virallista tutkimusta todetakseen asian. Jokaisella varmaan löytyy ihan tuttavapiirissäkin näitä tapapettäjiä riittävästi.

        Yli puolet miehistä pettää ja lähes puolet naisista. Mutta tutkimus ei kerro, mitkä ovat prosenttiluvut uusiosuhteissa. Joten empä menisi tekemään johtopäätöksiä tuon tutkimuksen perusteella, että kerran pettää aina pettää. Ja etenkin uusiosuhteissa.

        Jännä sinällään tuo jakauma. Jos miehistä 60 % ja naisista vain 40 % pettää, niin siitähän voisi päätellä, että miehet pettää myös miehien kanssa. Tutkimuksien tuloksista jokainen tekee omat johtopäätelmänsä. Jotkut uskoo niihin kuin raamattuun. Jotkut epäilee, niinkuin mä. Mun mielestä hyvä tutkimus onkin sellainen, että se panee miettimään, mitenkä asiat on.

        Tapapettäjiä riittää varmasti jokaisen lähipiirissä. Myös sellaisia, jotka pysyvät avioliitossaan sen ensimmäisen kanssa ja pettävät surutta kymmeniä vuosia. Mikähän lienee heidän osuutensa tuossa tutkimuksessa?


      • luetun ymmärrystä
        no juu juu mutta kirjoitti:

        Yli puolet miehistä pettää ja lähes puolet naisista. Mutta tutkimus ei kerro, mitkä ovat prosenttiluvut uusiosuhteissa. Joten empä menisi tekemään johtopäätöksiä tuon tutkimuksen perusteella, että kerran pettää aina pettää. Ja etenkin uusiosuhteissa.

        Jännä sinällään tuo jakauma. Jos miehistä 60 % ja naisista vain 40 % pettää, niin siitähän voisi päätellä, että miehet pettää myös miehien kanssa. Tutkimuksien tuloksista jokainen tekee omat johtopäätelmänsä. Jotkut uskoo niihin kuin raamattuun. Jotkut epäilee, niinkuin mä. Mun mielestä hyvä tutkimus onkin sellainen, että se panee miettimään, mitenkä asiat on.

        Tapapettäjiä riittää varmasti jokaisen lähipiirissä. Myös sellaisia, jotka pysyvät avioliitossaan sen ensimmäisen kanssa ja pettävät surutta kymmeniä vuosia. Mikähän lienee heidän osuutensa tuossa tutkimuksessa?

        Mitenhännoista luvuista voi päätellä miehen pettävän miehen kanssa? Pettäjä on ihminen joka pettää puolisoaan tai seurustelukumppaniaan. Jos liitossa oleva mies pettää sinkkunaosen kanssa niin tällöin mies lukeutuu tutkimuksen prosentteihin mutta nainen taas ei.


      • Korjaus:
        no juu juu mutta kirjoitti:

        Yli puolet miehistä pettää ja lähes puolet naisista. Mutta tutkimus ei kerro, mitkä ovat prosenttiluvut uusiosuhteissa. Joten empä menisi tekemään johtopäätöksiä tuon tutkimuksen perusteella, että kerran pettää aina pettää. Ja etenkin uusiosuhteissa.

        Jännä sinällään tuo jakauma. Jos miehistä 60 % ja naisista vain 40 % pettää, niin siitähän voisi päätellä, että miehet pettää myös miehien kanssa. Tutkimuksien tuloksista jokainen tekee omat johtopäätelmänsä. Jotkut uskoo niihin kuin raamattuun. Jotkut epäilee, niinkuin mä. Mun mielestä hyvä tutkimus onkin sellainen, että se panee miettimään, mitenkä asiat on.

        Tapapettäjiä riittää varmasti jokaisen lähipiirissä. Myös sellaisia, jotka pysyvät avioliitossaan sen ensimmäisen kanssa ja pettävät surutta kymmeniä vuosia. Mikähän lienee heidän osuutensa tuossa tutkimuksessa?

        Ei, vaan miehet pettävät enemmän myös maksullisten kanssa, kotimaassa ja ulkomailla. Messumatkat ulkomaille on tästä surullisenkuuluisia, mutta myös poikien matkat Viroon jne. Ja kukas niissä hieromoissa käy?

        Exäni petti vain työpaikkansa nuorten sinkkunaisten kanssa, yhtään synnyttänyttä perheenäitiä hän ei voinut kuvitella salasuhteeksi.


      • Kille50
        Nyyhkis kirjoitti:

        Ja näin vakuuttelee petetty ja katkeroitunut ihminen, joka ei voi uskoa että joku toinen voisi hänelle itselleenkin olla sopivampi kumppani kuin se exä, joka syystä tai toisesta petti.

        Samoin vakuuttelee ulkopuolinenkin eli sivusta seuraaja ja näitä on nähty mihin ne päättyy.
        Lähipiirissä on parhaillaankin pari tapausta ja täytyy sanoa, että ei hyvältä näytä ainakaan nyt muutaman vuoden päästä. Riitaa, riitaa ja mustasukkaisuutta!
        On vain ajan kysymys milloin repeää.


      • Tosielämää
        Korjaus: kirjoitti:

        Ei, vaan miehet pettävät enemmän myös maksullisten kanssa, kotimaassa ja ulkomailla. Messumatkat ulkomaille on tästä surullisenkuuluisia, mutta myös poikien matkat Viroon jne. Ja kukas niissä hieromoissa käy?

        Exäni petti vain työpaikkansa nuorten sinkkunaisten kanssa, yhtään synnyttänyttä perheenäitiä hän ei voinut kuvitella salasuhteeksi.

        Tilastojen mukaan "tyypillinen asiakas" on parisuhteessa oleva perhenisä. Sllähän se prosentuaalinen 60/40 ero tulee selitetyksi. Nuo luvut olisivat epäloogisia vain jos kaikki parisuhteessa olevat pettäisivät vain toisten parisuhteessa olevien kanssa, silloin luvut olisivat tietenkin 50/50.

        http://www.iltalehti.fi/prostituutiosuomessa/200808057982954_px.shtml


      • Kille50
        Kille50 kirjoitti:

        Samoin vakuuttelee ulkopuolinenkin eli sivusta seuraaja ja näitä on nähty mihin ne päättyy.
        Lähipiirissä on parhaillaankin pari tapausta ja täytyy sanoa, että ei hyvältä näytä ainakaan nyt muutaman vuoden päästä. Riitaa, riitaa ja mustasukkaisuutta!
        On vain ajan kysymys milloin repeää.

        Edellinen oli Nyyhkikselle!


      • tarkennetaan
        no juu juu mutta kirjoitti:

        Yli puolet miehistä pettää ja lähes puolet naisista. Mutta tutkimus ei kerro, mitkä ovat prosenttiluvut uusiosuhteissa. Joten empä menisi tekemään johtopäätöksiä tuon tutkimuksen perusteella, että kerran pettää aina pettää. Ja etenkin uusiosuhteissa.

        Jännä sinällään tuo jakauma. Jos miehistä 60 % ja naisista vain 40 % pettää, niin siitähän voisi päätellä, että miehet pettää myös miehien kanssa. Tutkimuksien tuloksista jokainen tekee omat johtopäätelmänsä. Jotkut uskoo niihin kuin raamattuun. Jotkut epäilee, niinkuin mä. Mun mielestä hyvä tutkimus onkin sellainen, että se panee miettimään, mitenkä asiat on.

        Tapapettäjiä riittää varmasti jokaisen lähipiirissä. Myös sellaisia, jotka pysyvät avioliitossaan sen ensimmäisen kanssa ja pettävät surutta kymmeniä vuosia. Mikähän lienee heidän osuutensa tuossa tutkimuksessa?

        Yli puolet miehistä pettää ja lähes puolet naisista. Mutta tutkimus ei kerro, mitkä ovat prosenttiluvut uusiosuhteissa. Joten empä menisi tekemään johtopäätöksiä tuon tutkimuksen perusteella, että kerran pettää aina pettää. Ja etenkin uusiosuhteissa.

        Toisaalta tutkimus ei myöskään kerro, että prosenttiluvut koskevat vain ensimmäistä parisuhdetta. Koska avioeroja ja uusiosuhteita on nykyään niin paljon ja pettämisprosentit noin korkeita, niin voi helposti päätellä että myös monissa uusiosuhteissa petetään. Vai luulevatko uusiosuhteessa elävät, että se pettävä osa tutkimuksessa on ensimmäisessä parisuhteessaan ja se uskollinen osa elää uusiosuhteessa? Tuskinpa vain. Eiköhän niitä pettäjiä löydy sekä ensimmäisessä että toisessa parisuhteessa eläjissä ja toisinkinpäin.


    • Hohto voi jatkua

      Mun tapauksessa, kakkosen hohto jatkuu eronkin jälkeen. Ei tullut pettäjä arkeensa läsnä olevaksi, mutta suhde jatkuu, yhä pettäjän asettamin ehdoin. Pettäjä muutti omilleen, asuu yksin. bailaa, iskee irtonaisia ja yöpyilee kakkosella kuten aiemmin, silloin tällöin, milloin huvittaa. Kakkonen puhuu hänestä nyt miesystävänään.

      • äopjöäjö

        "Mun tapauksessa"?
        Oletko kakkonen vai eronnut pettäjä?

        Whatever, kun homma jatkuu noin, niin eikös se ole heidän asiansa?


      • .................
        äopjöäjö kirjoitti:

        "Mun tapauksessa"?
        Oletko kakkonen vai eronnut pettäjä?

        Whatever, kun homma jatkuu noin, niin eikös se ole heidän asiansa?

        Jos sille kakkoselle tuo tosiaan riittää, olla kakkonen, niin se on heidän asiansa.


      • Hohto voi jatkua
        ................. kirjoitti:

        Jos sille kakkoselle tuo tosiaan riittää, olla kakkonen, niin se on heidän asiansa.

        No juu juu, heidän ikioma asiansa, nyt eron jälkeen. Kerroin teille, en sekoa. Kakkonen lienee kusetettu vuorostaan nyt, en koskaan tavannut häntä, silti kauttakuulin kovat haukut itsestäni,hänen mielipiteenään.


      • tietämätön

        Tässä tapauksessa kakkonen taitaapi olla täysin tietämätön miehen toimista!
        Ei taida tietää,että muitakin naisia on ...paljon.


    • ityftyf

      Tutkimuksetkin osoittavat avaajan ajatukset oikeiksi. Niiden mukaan nimittäin salasuhde johtaa erittäi harvoin suhteeseen ja ne harvatkin päättyvät eroon useammin kuin suhteet keskimäärin. Salasuhde on lähes aina leikkiä - leikkiä tulella.

      • PELTR

        Mutta ei aina, siksipä yleistäminen on turhaa :)


      • lklaö
        PELTR kirjoitti:

        Mutta ei aina, siksipä yleistäminen on turhaa :)

        Ei tietenkään aina. Joskus voi salasuhteestakin alkanut suhde kestää. Tuskin sitä kukaan kiistääkään. Mutta keskimäärin salasuhteesta alkaneeseen suhteeseen liittyy enemmän riskitekijöitä kuin puhtaalta pöydältä alkaneeseen suhteeseen. Kaikissa suhteissa on toki riskinsä, mutta erityisesti petoksella alkaneissa. Myöskään tätä karua tosiasiaa ei voi kiistää.


    • ei enään!

      Itse erosin miehestä,josta paljastui pettäjän piirteet ja loukkaava käytös!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe