Korjatkaa koirienne jätökset!

Mikkki22

Koirien vihaajia ei ikinä saa olemaan vihaamatta koiria, mutta me koiranomistajat voimme tehdä osamme koiravitutuksen vähentämiseen. KORJATKAA KOIRIEN PASKAT POIS! Sinä et ole yksin myöskään siellä metsäpolulla.

Aikoinaan koiranomistajissa oli muutama mätämuna, nykyään mätämunien joukossa on muutama hyvä omistaja. Koiria pidetään irti ja lasketaan riekkumaan toisten luo, suututaan kun ne häädetään pois oman koiran kimpusta, paskaa on siellä ja täällä, haukkua ja riekuntaa joka paikassa.

Ja sitten meidän vastuullisten omistajien koirat syövät myrkkysyöttejä. Iso kiitos teille mätämunille.

Tee osasi, älä ole mätämuna!

42

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla2

      Jos on niin sairas että heittelee myrkkysyöttejä, niin minun puolestani astukoot siihen koiran paskaan. En omista koiraa mutta kyllä vituttaa muiden eläinten (ja lapsien) puolesta!

      • Mikkki22

        Etkö idiootti ymmärrä miksi ne niitä myrkkysyöttejä heittelevät? KOSKA NE ASTUVAT SIIHEN PASKAAN.

        Sinunkaltaisesi idioottien takia tämä on ongelma. Me emme mahda sairaille myrkyttäjille mitään, mutta voimme vähentää osaltamme koiravihaa!


      • milla2
        Mikkki22 kirjoitti:

        Etkö idiootti ymmärrä miksi ne niitä myrkkysyöttejä heittelevät? KOSKA NE ASTUVAT SIIHEN PASKAAN.

        Sinunkaltaisesi idioottien takia tämä on ongelma. Me emme mahda sairaille myrkyttäjille mitään, mutta voimme vähentää osaltamme koiravihaa!

        Millähän tapaa olen idiootti? Minulla EI ole koiraa, joten en korjaa jätöksiä. Täällä meillä päin kaikki paska on ryteikössä, jalkakäytävän vieressä. Sinne jos on pakko mennä niin ihan omaa tyhmyyttään saa syyttää.


      • liisa443
        milla2 kirjoitti:

        Millähän tapaa olen idiootti? Minulla EI ole koiraa, joten en korjaa jätöksiä. Täällä meillä päin kaikki paska on ryteikössä, jalkakäytävän vieressä. Sinne jos on pakko mennä niin ihan omaa tyhmyyttään saa syyttää.

        Asenteesi vuoksi olet


      • annamaija83
        liisa443 kirjoitti:

        Asenteesi vuoksi olet

        Pitäisiköhän kuitenkin kouluttaa ne koirat niin etteivät syö niitä syöttejä ja muutenkin pitää itse huolta koirastaan.


      • liisa443
        annamaija83 kirjoitti:

        Pitäisiköhän kuitenkin kouluttaa ne koirat niin etteivät syö niitä syöttejä ja muutenkin pitää itse huolta koirastaan.

        Ai että vastuusi koiranomistajana ei ole siivota jätöksiä vaan huolehtia ettei koira syö myrkkyä? Logiikaltaan alhaisten ei kannata koiraa hankkia. Minäminäminä-kulttuuri näkyy.


      • annamaija83
        liisa443 kirjoitti:

        Ai että vastuusi koiranomistajana ei ole siivota jätöksiä vaan huolehtia ettei koira syö myrkkyä? Logiikaltaan alhaisten ei kannata koiraa hankkia. Minäminäminä-kulttuuri näkyy.

        Kuka sanoi että minulla on koira?


      • Keke65
        annamaija83 kirjoitti:

        Kuka sanoi että minulla on koira?

        Toivottavasti tuolla asenteella ei olekaan.


      • Kari6363
        annamaija83 kirjoitti:

        Pitäisiköhän kuitenkin kouluttaa ne koirat niin etteivät syö niitä syöttejä ja muutenkin pitää itse huolta koirastaan.

        annamaijan logiikalla ei siis korjata paskoja, vaikka niistä on haittaa kanssaihmisille ja se aiheuttaa koiravihaa, vaan pitää vain vältellä koiranmyrkkyjä? Huh, älä lisäänny ja siirrä geenejäsi eteenpäin.


      • lervigson

        jos koiranmyrkyttäjä rikkoo lakia heitellessään myrkkysyöttejä, syyllistyt sinäkin jättämällä paskat korjaamatta.


    • vaahtosuu

      Ota kikki 22 milliä lääkkeet.

      • Mikkki22

        Mene sanomaan tuo jollekin joka on menettänyt koiransa tai sitten sille joka on myrkyttänyt toisen koiran.


      • nysäkikki
        Mikkki22 kirjoitti:

        Mene sanomaan tuo jollekin joka on menettänyt koiransa tai sitten sille joka on myrkyttänyt toisen koiran.

        Ei kun mie sanon siulle. Olet aivan pihalla.


    • Kikkihiirinne

      Yhteenvetona saan näistä kommenteista aatteen, että paska on pahempi kuin myrkky..? Jos astut paskaan niin se oikeuttaa tappamaan? Ööö.. Just.
      Itselläni 2 koiraa ja en kerää paskoja mitkä ryteikköön vääntävät. Jos tielle/polulle tekisivät niin korjaisin kyllä.

      • Kitti6443

        Eli koskeeko keskustelu silloin sinua, jos kulkuväyliltä koiran paskat korjaat? Mitä siis vaahtoat? Pyöriikö maailma sinun ympärilläsi?


    • koirakuri hävinny

      vapaa metsästysoikeus irto koirille ja kissoille !
      - oikestaan voitasiin maksaa irto-koirille joku tappo-raha !

    • Saisseayaaak

      Niitä paskaroskiksiakin on niin harvassa ainakin tietyillä alueilla. Satamassa näyttää olevan hyvin mutta läheppä lauritsalasta keskustan suuntaan lenkille niin saat kantaa paskaa lauritsalasta sitten lepolalle tai satamaan asti! Siksipä tungen ne paskapussit bussipysäkkien roskikseen haisemaan että siinäpä odottelette kesällä saissen lemussa bussia.. En oikeasti ihmettele miksi niitä ei korjata tai korjataan ja pusseja näkyy heiteltynä pusikkoon.. Uskon että jos niitä roskiksia olisi enemmän niin niitä kakkojakin siivottaisiin enemmän. Onneksi koirankakkatarroja näkyy joidenkin omakotitalojen roskiksissa eli ne ketkä ovat antaneet luvan laittaa kakkapussit niihin.. Sivulta myös näkee kartalta roskikset joihin lupa viedä. Toivottavasti näitä tarroja ilmestyy lisää roskiksiin! http://www.koirankakkaroskis.fi

      • Mikkki222

        Ymmärrän pointtisi, mutta korjaaminen kuuluu silti koiranomistajan velvollisuuksiin.


    • Kauraaaaa

      Heitelkää sitä kauraa vaan koirille niin saavat kuitua !

    • velvollisuus

      Ei kakkapussin kuljettaminen oman talon roskikseen ole iso juttu, teen sitä joka päivä. Ja vakituisella ulkoilualueella metsässä kerään talteen myös lasinsirut ja muut roskat, joihin pieni tassu saattaa loukkaantua. Jos kaikki siivoaisivat oman koiran jätökset niin mitään ongelmaa ei olisi.

      Kysymys on ihmisten välinpitämättömyydestä ja itsekkyydestä. Jos hankkii koiran niin sen mukana seuraa velvollisuuksia. Jos niitä ei pysty hoitamaan niin sitten on parempi olla ilman koiraa.

      • Mikkki222

        Olet ehdottoman oikeassa! Kiitos, kun palautit hieman uskoani nykypäivän koiraihmisiin :)

        Itse korjaan lenkillä oman koirani jätöksien lisäksi lasinsiruja, mutta myös yhdet vieraan koiran paskat. Toivon, että toimintani on hyödyllistä niin, että edes yksi myrkkysyötti jäisi laittamatta.

        Ei ole kiva toimia ikään kuin myrkyttäjän pussiin alkamalla korjaamaan jätöksiä, mutta asia valitettavasti on näin huonosti. Harmittaa, että koiranomistajia herätellään velvollisuuksiin ja epäitsekkäisiin ajatuksiin vasta kun tapahtuu hirveitä :/


    • taluttaja.

      En mie ehdi koiraa taluttaessa katsoa millon se tekee jätöksen. Mie nautin ihanasta keväisestä säästä, katselen ja kuuntelen lintuja ym kevään merkkejä. Myös taivasta on kiva katsella sillä aikaa kun koirani touhuaa omia touhuaan. En mie koko aikaa katso mitä koira touhuaa, en ole koskaan huomannut että ois jätöksen tehnyt. Pissannut kyllä. Sen kyllä katson ettei syö mitään tönkimäänsä.

      • Selvä vitun hullut

        Kiitos sinulle mätämunalle "vastuunkannostasi", me muut kärsimme sinun puolestasi. Jos sinulla on koira, sinulla on vastuu. Aivan kuin sinulla vastuu ja velvollisuuksia jos sinulla on lapsia. Tai työpaikka, tehtävä, auto jne jne


    • rintintinntti

      Mahtavaa ;) ,. On herkkä aihe, en omista koiraa. Joskus astun koiran paskaan, mut mitä sitten? Tuumaan voi Vittu ja matka jatkuu, kaikki me paskaa lykkäämme, koirat ja ihmiset. Niin jotkut ihmis-rotuiset paskoo sinne tänne(kusee myös). Koirakin omistaja jos kattelee mihin turvikas päästää on ok, mullaksi se kuitenkin muuttuu.

      • Järki käteen

        Mutta kaikki ei ajattele näin ja siksi myrkkysyöttejä löytyy.


      • Rantantanplan

        Pikkasen himmaan edellisen nimimerkin mukaan sillä eläimihän nuo koiratkin on ja hätä ei lue lakia. Itsekkin aikoinaan tuotokseen tallaanani en hirveästi porua laittanut ilmoille.

        Edellisen nimimerkin kertoma juttu jossa jopa ihminen voi vääntää köntsän vikapaikkaan on totta. Itse vuonna papu ja kaksi löysin omalta takapihalta laitapuolen kulkijan paskalta. Annoin luudalla kyytiä, mutta helvatan pahalle haiseva spugen köntsä jäi kuiteskin hoidettavikisi ihmisten ilmoilta;(


      • ihanarakki doggystyl
        Rantantanplan kirjoitti:

        Pikkasen himmaan edellisen nimimerkin mukaan sillä eläimihän nuo koiratkin on ja hätä ei lue lakia. Itsekkin aikoinaan tuotokseen tallaanani en hirveästi porua laittanut ilmoille.

        Edellisen nimimerkin kertoma juttu jossa jopa ihminen voi vääntää köntsän vikapaikkaan on totta. Itse vuonna papu ja kaksi löysin omalta takapihalta laitapuolen kulkijan paskalta. Annoin luudalla kyytiä, mutta helvatan pahalle haiseva spugen köntsä jäi kuiteskin hoidettavikisi ihmisten ilmoilta;(

        koirat syö ihmisen pskaa. anna siis koirasi herkutella !


    • Mun koira ei pasko

      Prinsessa Madeleine korjaa koiransa jätökset New Yorkissa, hihnassa kulkee kakkapussit mukana, luulisi että nämä ns. koiran ulkoiluttajat alentuisivat samaan kuin siniverinen.

    • Mikkki222

      Kannatan 500 euron sakkoa koiranpaskan jättäjille. Britanniassa 500 punnan sakkouhka tarkoittaa siistiä kaupunkikuvaa koiranpaskan osalta, eipä siellä koiria myrkytellä.

    • Kohdataankojo

      Kannatan käden ojentamista Mikkki222 kohdalla kaupunkikuvan siistimiseksi.

      • kikkiäpataan

        Ja useasti ja lujaa.


      • Mikkki222
        kikkiäpataan kirjoitti:

        Ja useasti ja lujaa.

        Mikäs noin kovin suututtaa? Vastuusi korjata koiran paskat vai? Kai olet käsittänyt, että olen itsekin koiranomistaja.


    • mmr nahkhaulikko

      koirat pitäs ampuu ykkantaa

    • lexluger

      ei näiden diivojen selät taitu et paskat noukkis pitäs kieltää koirien pito kokonaa

    • jöranpedersens

      Kun ne Teidän Koiranne ovat niin IHMEELLISIÄ ja FIKSUJA, niin opettakaa ne nielemään kielensä, etteivät huutas jatkuvasti ja opettakaa syömään omat paskansa. Ja omistajat vois oppia käyttäytymään ja palata oikeaan elämään, täällä asuu muitakin kuin se karvaturrinne.

      • herrhintman

        Esimerkiks sie oot niinpaljon tyhmempi kuin keskivertokoira että tyydy vaav osaas...


    • Kakkakikkareet

      Oikeesti hei, kuunnelkaa nyt itteenne. Pyöriikö teidän elämän koiranpaskan ympärillä? On teillä ja murheet. Tähänkin saan varmaan jonkin nasevan ja nokkelan vastakommentin. Minun elämää ei onneks paska siellä ja toinen täällä pilaa millään tavalla. Oon vissii onnekas.

      • Mikkki222

        Pyörii, koska koiraviha aiheuttaa minun rakkaalle lemmikilleni ongelmia. Ja syytön minä koirien paskoihin olen, koska itse oman koirani jäljiltä korjaan.


    • omistaja vastaa....

      - nyt asiaan ja ongelmaan takaisin;
      koiran pskat pitää saada pois kulkuteiltä..... ja kaikki muu puhe on sitten turhaa

    • !!!

      niin kauan kun ihmiset heittää roskaa ympäristöön niin mä en korjaa yhtään paskaa pois.Kumpihan se nopeammin maatuuu muovi ja muut roskat mitä ihmiset heittää luontoon vai koiran paska!?!? mutta en mä myöskään koirijeni keskelle kulkuväyliä anna paskantaakkaan

    • blulu

      Kiva ois myös jos ei kakitettas sitä koiraa toisten portille... tai ainenkii potkastas ne köntsät sit siitä siihe 15cm päässä olevaan pusikkoon/ojaan. :D tai nostettas ihan siihen roskiin johon on ehkä käden ojennus matkaa.. :D :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe