haluaisin

satumaa.

Suudella sua

24

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele.

      Toki saat suudella minua kultaseni

      • gillis_

        Sä et ole mun kulta eikö mene sinne jakeluun hannele


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Sä et ole mun kulta eikö mene sinne jakeluun hannele

        Voi muru, ei meidän tarvitse enää tätä meidän rakkautta salailla kun kaikki esteet on raivattu pois meidän onnen tieltä.


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Voi muru, ei meidän tarvitse enää tätä meidän rakkautta salailla kun kaikki esteet on raivattu pois meidän onnen tieltä.

        Etkö sä tajua meistä ei ikinä tule mitään


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Etkö sä tajua meistä ei ikinä tule mitään

        Vietetäänkö pääsiäinen yhdessä tehdään lammasta ja juodaan sen kanssa puna viiniä ja sitten mennään saunomaan ihan kahdestaan


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Vietetäänkö pääsiäinen yhdessä tehdään lammasta ja juodaan sen kanssa puna viiniä ja sitten mennään saunomaan ihan kahdestaan

        Ei todellakaan vietetä


    • gillis_

      Missä mun suloinen satumaa on

    • nbjuwokfdgnjihvmkfie

      Mistä hitosta me se tiedetään, sunhan se pitäis tietää missä se lumppu luuraa.:/

      • gillis_

        Älä haukku mun rakasta


    • gillis_

      Jippii kesä alkaa kohta ja kesä loma työharjoittelu loppuu ..... 30.5 toivon löytyväni rakaani kesällä

      • gillis_

        pridessä


      • gillis_
        gillis_ kirjoitti:

        pridessä

        Jos toi hullu hannele tulee ahdistelemaan juoksen karkuun


      • gillis_
        gillis_ kirjoitti:

        pridessä

        Kulkueesta puistojuhlaan


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Kulkueesta puistojuhlaan

        Odotan sinua puisto juhlassa eväs korin ja viskin kanssa.vietetään ikimuistoinen piknik


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Odotan sinua puisto juhlassa eväs korin ja viskin kanssa.vietetään ikimuistoinen piknik

        Sun kanssa en vietä yhtään mitään .
        . Voin mä sun viinat juoda ja lähtee karkuun


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        Sun kanssa en vietä yhtään mitään .
        . Voin mä sun viinat juoda ja lähtee karkuun

        Teen ihanat piknik herkut meille ja aluksi juomme kuohu viiniä ja sen jälkeen alamme nauttimaan ihania ruokia joita olen kokannut meitä varten. Jos se satumaa tulee häiriköimään meitä niin sanotaan sille ettei sitä kaivata


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Teen ihanat piknik herkut meille ja aluksi juomme kuohu viiniä ja sen jälkeen alamme nauttimaan ihania ruokia joita olen kokannut meitä varten. Jos se satumaa tulee häiriköimään meitä niin sanotaan sille ettei sitä kaivata

        En mä haluu ruokaa viina vain kelpaa viina kun loppuu lähden satumaan luo jolle mun sydän kuuluu jäät yksin syömään piknikkiäsi


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Teen ihanat piknik herkut meille ja aluksi juomme kuohu viiniä ja sen jälkeen alamme nauttimaan ihania ruokia joita olen kokannut meitä varten. Jos se satumaa tulee häiriköimään meitä niin sanotaan sille ettei sitä kaivata

        Jos satumaa tulee niin se on tervettulut mukaan jos satumaa ei saa jäädä en jää minäkään


      • Hannele.
        gillis_ kirjoitti:

        En mä haluu ruokaa viina vain kelpaa viina kun loppuu lähden satumaan luo jolle mun sydän kuuluu jäät yksin syömään piknikkiäsi

        Kutsutaan sitten se satumaa myös piknikille ja juhlistetaan minun ja sinun lempeä hänen edessään


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Kutsutaan sitten se satumaa myös piknikille ja juhlistetaan minun ja sinun lempeä hänen edessään

        Lempi leiskuu gilliksen ja satumaan välillä sori et mua voi rahallasi ostaa


      • gillis_
        Hannele. kirjoitti:

        Kutsutaan sitten se satumaa myös piknikille ja juhlistetaan minun ja sinun lempeä hänen edessään

        Mun lesbo ystävät tulee suojelemaan mua sulta jos sä yritätkään ahdistella ne tulee väliin nekin tulee juomaan sun viinat


      • gillis_
        gillis_ kirjoitti:

        Mun lesbo ystävät tulee suojelemaan mua sulta jos sä yritätkään ahdistella ne tulee väliin nekin tulee juomaan sun viinat

        Soitan mun hyvälle ystävälle lele:lle se tulee puolustaa mua sulta ystävä jo tietää susta kerron sille jo sun aikeet


    • gillis_

      Rakastan satumaatani hyväksy se tosi asia

    • satumaa.

      Haluaiain löytää sen yhden suloisen satumaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe