Mä voitan sut

et pärjää mulle

6-0

117

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea etukäteen.

      Ihan sama. Jos se on tavoitteesi. Olkoon niin.

    • painissa

      missä lajisa?

      • et pärjää mulle

        päättäväisyydessä


      • kieltämättä
        et pärjää mulle kirjoitti:

        päättäväisyydessä

        Vaikee laji


      • vaikea vastus
        et pärjää mulle kirjoitti:

        päättäväisyydessä

        Ja mitähän olet päättänyt? Sä et vielä tiedäkään kuinka jääräpää mä olen.


      • et pärjää mulle
        vaikea vastus kirjoitti:

        Ja mitähän olet päättänyt? Sä et vielä tiedäkään kuinka jääräpää mä olen.

        Täällä pahempi paukapää. mua et voita sitten millään. Se laji on mun vahvuus alueita.


      • viimeiseen asti
        et pärjää mulle kirjoitti:

        Täällä pahempi paukapää. mua et voita sitten millään. Se laji on mun vahvuus alueita.

        Tää on sitä henkien taisto, sillä mä en luovuta koskaan.


      • jäärä vs. jäärä
        vaikea vastus kirjoitti:

        Ja mitähän olet päättänyt? Sä et vielä tiedäkään kuinka jääräpää mä olen.

        Tiedän että olet yksi helv.... jääräpää :) Mutta etkö ole huomannut minun jääräpäisyyttäni? Champion of the wöörlt ;)


      • Jotain hyvää
        viimeiseen asti kirjoitti:

        Tää on sitä henkien taisto, sillä mä en luovuta koskaan.

        Mutta onhan taas se hyvä puoli, että ollaan yhdessä vahvoja:-)


      • et pärjää mulle ;)
        jäärä vs. jäärä kirjoitti:

        Tiedän että olet yksi helv.... jääräpää :) Mutta etkö ole huomannut minun jääräpäisyyttäni? Champion of the wöörlt ;)

        olenhan mä erään jääräpäisyyden huomannu :) kieltämättä ihan hyvä vastus mutta silti..


      • jäärä vs. jäärä
        et pärjää mulle ;) kirjoitti:

        olenhan mä erään jääräpäisyyden huomannu :) kieltämättä ihan hyvä vastus mutta silti..

        Ai, olet siis huomannut, ei tee vaikutusta vai....Aivan hyvä vastus olet sinäkin :)
        hihi....muttet taida tietää minkäslaisen jäärän oletkaan kohdannut. :)


      • et pärjää mulle
        jäärä vs. jäärä kirjoitti:

        Ai, olet siis huomannut, ei tee vaikutusta vai....Aivan hyvä vastus olet sinäkin :)
        hihi....muttet taida tietää minkäslaisen jäärän oletkaan kohdannut. :)

        kysymys kuuluukin. olenko nainen vai mies ? ;)


      • jäärä vs. jäärä
        et pärjää mulle kirjoitti:

        kysymys kuuluukin. olenko nainen vai mies ? ;)

        Samoin. Illan kysymys...;) Ääh olkoon, Öitä:)


      • Riku?
        et pärjää mulle kirjoitti:

        päättäväisyydessä

        läpi vaikka harmaan kiven, omalla voimalla, vai?


      • Arvaatkohan
        Jotain hyvää kirjoitti:

        Mutta onhan taas se hyvä puoli, että ollaan yhdessä vahvoja:-)

        edes kuinka vahvoja................ ;)


      • Onko sillä
        et pärjää mulle kirjoitti:

        kysymys kuuluukin. olenko nainen vai mies ? ;)

        väliä mikä sä olet, sun teot määrittelevät sen miten sua kohdellaan jatkossa.


      • Samat sanat
        Onko sillä kirjoitti:

        väliä mikä sä olet, sun teot määrittelevät sen miten sua kohdellaan jatkossa.

        Mietippäs sitä!!!


      • tulevaisuudessa...
        Arvaatkohan kirjoitti:

        edes kuinka vahvoja................ ;)

        Sitä vahvuutta täs tullaan kyllä tarvitsemaankib, yhdessä tai erikseen..


      • Tiedän..
        tulevaisuudessa... kirjoitti:

        Sitä vahvuutta täs tullaan kyllä tarvitsemaankib, yhdessä tai erikseen..

        joskus on vahvuutta astua askel taakse ja vasta sitten eteenpäin..


      • 100. vastaa
        Tiedän.. kirjoitti:

        joskus on vahvuutta astua askel taakse ja vasta sitten eteenpäin..

        Letkajenkkaa


      • hyppyjä
        100. vastaa kirjoitti:

        Letkajenkkaa

        Joko voitaisiin ottaa askel eteenpäin, mä en jaksa näitä takahyppyjä..? Tai vaikka loikka eteenpäin?


      • Anonyymi
        Arvaatkohan kirjoitti:

        edes kuinka vahvoja................ ;)

        Transsukupuoliseksi tahdon voimalla eli päättäväisyydellä, mahjoton rasti


    • Näinkin voi käydä

      Voitit sodan mutta hävisit rauhan. Oliko taistelusi sen arvoista. Näin nimittäin usein käy ihmissuhteissa jos alkaa alistamaan toista. Saat rikottua kaiken vallanhimossasi, mutta menetätkö kuitenkin jotain oleellista? Kuka haluaa rakastaa vallanhimoista alistajaa? Fiksu ihminen juoksee karkuun kaltaistasi vaikka (vielä) rakastaisi.

      Alistaa kyllä osaat, sen uskon.

      • tick tock tick tock

        Niin ja kuka Pystyy rakastamaan vallanhimoista alistajaa? Jos ketään haluaa tai pystyy luonnostaan inhoamaan, niin juuri sellaista. Vaikkei olisi koskaan rakastanut tai edes pitänyt...


    • Antaa tulla.

      No ei muuta sitten kuin turpiin vaan ja onnea.

    • hoihoi1

      Sääli ettei kiinnosta oletko parempi vai et.... P.s. mä olen. ;p

      • et pärjään mulle

        niinkö? :) jääräpäisyydessä mun haastaminen on big mistake. Elämässäni yksi sellainen taisto on kestänyt 2007 vuodesta asti jo ja loppua ei näy. Joten siitä tulee piiiiiiitkä kilpailu jos mut haastaa. haluatko silti yrittää? ;)


      • hoihoi1
        et pärjään mulle kirjoitti:

        niinkö? :) jääräpäisyydessä mun haastaminen on big mistake. Elämässäni yksi sellainen taisto on kestänyt 2007 vuodesta asti jo ja loppua ei näy. Joten siitä tulee piiiiiiitkä kilpailu jos mut haastaa. haluatko silti yrittää? ;)

        No öö, miten me alotetaa kisa?


      • et pärjää mulle
        hoihoi1 kirjoitti:

        No öö, miten me alotetaa kisa?

        yksi kisa on jo käynnissä mutta ei sun kans. :)


      • En mä
        et pärjään mulle kirjoitti:

        niinkö? :) jääräpäisyydessä mun haastaminen on big mistake. Elämässäni yksi sellainen taisto on kestänyt 2007 vuodesta asti jo ja loppua ei näy. Joten siitä tulee piiiiiiitkä kilpailu jos mut haastaa. haluatko silti yrittää? ;)

        sua haasta.... sun omat haastaa sut ite enkä yhtään ihmettele miksi. Kelaas sitä.


      • Pikku hetki
        En mä kirjoitti:

        sua haasta.... sun omat haastaa sut ite enkä yhtään ihmettele miksi. Kelaas sitä.

        ...........ja saat tarvitsemasi.


    • Et ole sen arvoinen

      Käytä sä vaan energias siihen. Mulla ei ole tarvetta yrittää "pärjätä sulle". On nääs tärkeempiäkin asioita missä pitää pärjätä.
      Tzau vaan :)

    • Sun kanssakko

      pitäs jostain alkaa vääntämään jotain olematonta, ja antaa sun voittaa?
      No kuuleppa, pidä pokaalis ihan suoriltaan, ja juhli voittajan tittelistä.

      • et pärjää mulle

        Missäs sun lekkimielisyyys on :D tämä on ihan huumori kilpailu ei mikään riitely/tappelu/viha kilpailu. laske nyt noi typerät sotakirveet helvettiin kun kukaan ei sun kanssa ole vihalla tappelemassa :D heti olla nyrkit pystyssä että antaa tulla vaan.. rauha nyt :)


      • Sun kanssakko
        et pärjää mulle kirjoitti:

        Missäs sun lekkimielisyyys on :D tämä on ihan huumori kilpailu ei mikään riitely/tappelu/viha kilpailu. laske nyt noi typerät sotakirveet helvettiin kun kukaan ei sun kanssa ole vihalla tappelemassa :D heti olla nyrkit pystyssä että antaa tulla vaan.. rauha nyt :)

        No kun en mää ala sua, sä peittoat heti mut, etkä edes leikisti anna mun voittaa, mä niin haluaisin voittaa ;).


    • napsa

      En kisaile hänen kanssaan, halaan häntä ja puhun mukavia :)

    • liukasta

      mutapainissa :D

    • lucky looser

      Tartteeko aina voittaa?

    • tästä kiinni

      Tahdonvoimaa. Tahdon voittaa

    • taktiikkaa

      Huomenta! Häviän tahallani.

      • se ap.

        :D Sit oot kyllä tylsä jos et enää leiki mukana. Tää on niin hauskaa testailla ja haastaa itseään yhä parempaan suoritukseen vahvuus alueellani. kilipailu joka alkaa oleen mulle haaste ja kunnia asia. ei sitä saa viheltää poikki. Se on jo rangaistava teko ;-)


      • Tykkään haasteista
        se ap. kirjoitti:

        :D Sit oot kyllä tylsä jos et enää leiki mukana. Tää on niin hauskaa testailla ja haastaa itseään yhä parempaan suoritukseen vahvuus alueellani. kilipailu joka alkaa oleen mulle haaste ja kunnia asia. ei sitä saa viheltää poikki. Se on jo rangaistava teko ;-)

        Oot sie eri veitikka. :D Ite kyllä tykkäisin ja tykkäänhän mä tietenkin kun mua yritettään kyykyttää, kuitenkaan onnistumatta. Välillä voin vaikuttaa luovuttaneeni, mutta ainahan sitä uuteen nousuun lähetään paremmilla eväillä. Ei maha mittään. Sun tei tosiaankaan parane luovuttaa, koska sitten luovutan minäkin ja molemmat ovat häviäjiä.


      • Tykkään haasteista
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Oot sie eri veitikka. :D Ite kyllä tykkäisin ja tykkäänhän mä tietenkin kun mua yritettään kyykyttää, kuitenkaan onnistumatta. Välillä voin vaikuttaa luovuttaneeni, mutta ainahan sitä uuteen nousuun lähetään paremmilla eväillä. Ei maha mittään. Sun tei tosiaankaan parane luovuttaa, koska sitten luovutan minäkin ja molemmat ovat häviäjiä.

        Kuitenkin alkuväittämäsi 6-0 ei pidä paikkansa. Otteluiden tulos on tällä hetkellä
        (n 1) - m, siten että kotijoukkue - vierasjoukkue, ja n on nainen ja m mies, mutta kuitenkin n on yhtäsuuri kuin m. Kysymys onkin montako ottelua on ollut ja milloin pelataan finaali. Se on varmaan silloin, kun m:stä tulee prosentuaalisesti hitusen parempi kuin n:stä, ja täten päädytään tasapeliin.


      • Tykkään haasteista
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Kuitenkin alkuväittämäsi 6-0 ei pidä paikkansa. Otteluiden tulos on tällä hetkellä
        (n 1) - m, siten että kotijoukkue - vierasjoukkue, ja n on nainen ja m mies, mutta kuitenkin n on yhtäsuuri kuin m. Kysymys onkin montako ottelua on ollut ja milloin pelataan finaali. Se on varmaan silloin, kun m:stä tulee prosentuaalisesti hitusen parempi kuin n:stä, ja täten päädytään tasapeliin.

        Ja kauhulla odotan sitä päivää kun kaikkia tämä ratkeaa. :( Eiku, sitten me voidaan yhdessä haastaa muita. Ei ne haasteet siihen lopu, aina niitä uusia keksii kunhan vain intohimo johonkin syttyy kokeilemalla eri asioita.


      • Se ap.
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Ja kauhulla odotan sitä päivää kun kaikkia tämä ratkeaa. :( Eiku, sitten me voidaan yhdessä haastaa muita. Ei ne haasteet siihen lopu, aina niitä uusia keksii kunhan vain intohimo johonkin syttyy kokeilemalla eri asioita.

        uskot siis pelin ratkeamiseen? :) Miksi kauhulla?


      • Tykkään haasteista
        Se ap. kirjoitti:

        uskot siis pelin ratkeamiseen? :) Miksi kauhulla?

        Mulla kun on aika sairaan kieroutunut huumorintaju. :D


      • Tykkään haasteista
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Mulla kun on aika sairaan kieroutunut huumorintaju. :D

        Mulla kato viiraa päässä, mä en kato oo ihan terve.


      • Witch woman
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Mulla kato viiraa päässä, mä en kato oo ihan terve.

        sadomasokismi leikki haasteitako sä vihjailet?


      • Tykään haasteista
        Witch woman kirjoitti:

        sadomasokismi leikki haasteitako sä vihjailet?

        Ei vaan henkisiä taisteluita. Senkin pässi. :) Kuka lie oletkaan.


      • witch woman
        Tykään haasteista kirjoitti:

        Ei vaan henkisiä taisteluita. Senkin pässi. :) Kuka lie oletkaan.

        Voisin mä piiskaa sulta ottaa ;)


      • Tykkään haasteista
        witch woman kirjoitti:

        Voisin mä piiskaa sulta ottaa ;)

        Sori, mutta lähenkin tästä lenkille. See ya. :)


      • r.....
        Tykkään haasteista kirjoitti:

        Kuitenkin alkuväittämäsi 6-0 ei pidä paikkansa. Otteluiden tulos on tällä hetkellä
        (n 1) - m, siten että kotijoukkue - vierasjoukkue, ja n on nainen ja m mies, mutta kuitenkin n on yhtäsuuri kuin m. Kysymys onkin montako ottelua on ollut ja milloin pelataan finaali. Se on varmaan silloin, kun m:stä tulee prosentuaalisesti hitusen parempi kuin n:stä, ja täten päädytään tasapeliin.

        Sitäkö tämä olikin. Se on kamalaa, kun toisten täytyy kilpailla aina.


    • S olitaire

      Voittaja tuntee vastustajan heikkoudet ja vahvuudet. Itseasiassa äly on valttia, ei voima, ei päättäväisyys, henkisistä ominaisuuksista puhumattakaan.. Pelataan ensin ja katsotaan sit kumpi voitti.

      • motivaatiota kehiin

        Mikä on palkinto?


      • pelinaiselle?
        motivaatiota kehiin kirjoitti:

        Mikä on palkinto?

        Palkinto on se mies, josta leikilläs aloit kisaamaan, muistanko väärin, näin avauduit?


      • Minä
        pelinaiselle? kirjoitti:

        Palkinto on se mies, josta leikilläs aloit kisaamaan, muistanko väärin, näin avauduit?

        Mä oon messis!! Ei haastetta voi hylätä.. Oon valmis! Sähän oot jo varottanu et siit tulis pitkä taisto.. Mut paljon antava.. ;)


      • S olitaire
        motivaatiota kehiin kirjoitti:

        Mikä on palkinto?

        Palkintona voi olla vaikka..... hymy ja jotain muuta mistä ei toinen ole kyennyt uneksiakaan.


      • kerro heti
        pelinaiselle? kirjoitti:

        Palkinto on se mies, josta leikilläs aloit kisaamaan, muistanko väärin, näin avauduit?

        No, kuka on se mies, josta kisaillaan?


    • leikkikaveriksi

      Tjaaaaa. Mikäs on lohdutuspalkinto?
      Mä en kilpaile rakkaudesta enkä pelaile ihmisillä.

      • Se ap.

        Oot käsittänyt jotain väärin. Ei kyse mistään sellaisesta kisasta että toinen otetaan omaksi! :D ihan muusta asiasta kisa kyseessä. tarkoittaa vaan että et ole hän :)


    • kisaillaan sit

      Voitais pitää ikävöijien pokeriturnaus. Voittaja saa valita;)

      • usseita

        Olisi osallistujia


      • sahanainen
        usseita kirjoitti:

        Olisi osallistujia

        Mitä usseempi, sen parempi. En ehdottaiskaan tätä, jollen olisi aivan varma voitostani. Paljon pelissä;)


    • Pää pystyssä yhä.

      Ei kiinnosta pelata. Nauti voitostasi.

    • Minävienukkovikisee

      Kamppailulajeissa minä veisin 6-0. On niin hintelä ukko ettei siitä oo vastusta tämmöselle justiinalle.

      • hassu ko olet

        Etkö tiedä kamppailulajien periaatetta?


      • aaaabanzai!
        hassu ko olet kirjoitti:

        Etkö tiedä kamppailulajien periaatetta?

        jaa että höyhensarjalaiset ja sumomörssärit erikseen?


    • ikävä ;)

      Sylipainia onkin jo

      • mukaan .

        Voittaako kuudella työnnöllä vai lasketaanko ulos vedot


      • pikapanolta
        mukaan . kirjoitti:

        Voittaako kuudella työnnöllä vai lasketaanko ulos vedot

        Kuulostaa


    • ylivoimaisesti

      6-0! Sehän kuin selätys

    • Olympialaiset

      Lajit

      1. Päättäväisyys

      2. Pokeri

      3. Työntö

      Saa ilmoittautua!

    • se on kyllä hyvä :)

      On sulla ainakin voitontahtoa

    • kovasti uhoot

      Sehän nähdään ;)

    • voit voittaa

      Positiivisella lähtöasenteella pääsee pitkälle ;)

    • oijhboiop

      Kisaatteko särjetyistä sydämistä vai panoista vai muista saavutetuista hyödyistä?

      • ap.

        ei ei ja ei :D


      • no show
        ap. kirjoitti:

        ei ei ja ei :D

        Kisaatko jonkun kanssa asiasta, mistä hän ei tiedä tai koe kisaavansa kanssasi?


      • Hyvä kysymys
        no show kirjoitti:

        Kisaatko jonkun kanssa asiasta, mistä hän ei tiedä tai koe kisaavansa kanssasi?

        Noin tuntuu usein olevan.


      • 15+19
        Hyvä kysymys kirjoitti:

        Noin tuntuu usein olevan.

        Haastajia käy "kotiovella" asti....


    • ellet oo öljytty ;)

      Mulla on vahva toi syliote: pitää eikä sormet lipsu

      • minä

        Ja mulla toi pihtiote ;D Siihin sut viel saan.. ;)


      • ote lipsu ;)
        minä kirjoitti:

        Ja mulla toi pihtiote ;D Siihin sut viel saan.. ;)

        Siinä on sitten molemmilla melko tiukka pito
        Saas nähä kumpi siinäekaks kellahtais ;)


      • siis jalkakamppi
        ote lipsu ;) kirjoitti:

        Siinä on sitten molemmilla melko tiukka pito
        Saas nähä kumpi siinäekaks kellahtais ;)

        Ja kampata ei saa ;)


      • minä
        ote lipsu ;) kirjoitti:

        Siinä on sitten molemmilla melko tiukka pito
        Saas nähä kumpi siinäekaks kellahtais ;)

        Saas nähä.. ;) Mut nopeesti se kyl takuulla selviää.. Kumpi alimmaksi joutuu taikka pääsee ;D
        Ja molemmat voi olla rinta rottingilla! Sit taas jo ootellaankin seuraavaa erää.. ;D


    • luonnonmullistuksia

      Ottaisin niskalenkin jos ylettyisin. Pitää päästä yllättämään... En kyllä ole ennen paininut, joten säännöt hukassa. Onko kyseessä vapaapaini ja löytyykö tuomaria?

    • nukkukaa hyvin

      Ihan sama. En ole missään kilpailussa kenenkään muun kanssa kuon itseni. Tullakseni paremmaksi ihmiseksi kuin olin eilen.....

      Paras en ole mutta yritän parhaani. Jos se ei jollekin kelpaa niin ettiköön muuta seuraa.

    • learning by training

      Lets kokeillaan

      • opetellaan vain

        Nyt vai heti.. ;D

        Kyl me viel homma hallitaan! Ja harjoittelu vaan parantaa.

        Ehkä joskus virheistämme opitaan ;)


      • learning by training
        opetellaan vain kirjoitti:

        Nyt vai heti.. ;D

        Kyl me viel homma hallitaan! Ja harjoittelu vaan parantaa.

        Ehkä joskus virheistämme opitaan ;)

        Näin se on. Sanotaan, että harjoitus tekee mestarit.
        Tasapelikin on hyvä tulos ;)


      • jonain päivänä
        learning by training kirjoitti:

        Näin se on. Sanotaan, että harjoitus tekee mestarit.
        Tasapelikin on hyvä tulos ;)

        Ja testein todistettu tasavertaisuu.. ;) Jos kaikki viel pelissä ni sitä autuaampi lopputulos. Silloin voi olla ylpeä itsestään ja vastakappaleestaan..


    • nepimeydentyotnepime

      jak wethöörtu
      Wem e häär huur snurssar?

      jaak er inte kilpailla meet tei.

    • jukalle.....

      olisi kiva jos voitettaisi molemmat. tultaisi rinta rinnan maaliin. huokastaisi vain että olipas kilpailu, elämän mittainen kamppailu, paljon turhaa huitomista...olisi voinut elää reilummillakin säännöillä. T. Maria

    • Tässä muutama...

      Kun kilpaillaan ja jos kilpailu on rehti, niin:
      - kaikki kilpailuun osallistujat tietävät samat säännöt, joiden mukaan sitten kilpaillaan. Jos sääntöjä ei ole, ne muokataan yhdessä. Mikäli miehet saavat lisäpisteitä esimerkiksi fyysisestä vahvuudesta, ne kompensoidaan niin että kilpailu on tasavertainen molemmille osapuolille siis jos kilpaillaan samassa painoluokassa tai samassa luokassa. Myös pitää tietää onko erillisiä naisten, miesten, tyttöjen tai poikien luokkia. Erilaiset luokat on myös määritettävä etukäteen yhdessä.
      - Etukäteen on myös selvitettävä, mikä on voitto. Että molemmat ovat tietoisia siitä. Kilpailuun tulee yleensäkin ilmoittautua. Mikäli ei ole ilmoittautunut ilmoittautumisaikana, ei ole mukana kilpailussa. Kilpailijoiden pitää siis aina itse tietää olevansa mukana kilpailussa ja haluavansa olla.
      - Myös mahdollisten tukijoukkojen määrä ja laatu on selvitettävä etukäteen kilpailun säännöissä.
      -Mikäli kysymyksessä on rehti kilpailu, minkäänlainen filunkipeli tai pimeyden työt eivät ole sallittuja.
      - Mikäli mielipide eroja tulee, pitää tietää miten ne ratkaistaan.
      - Kilpailun rajat!
      -Kilpailun kestoaika; yleensä kilpailussa sekin pitää määrittää.
      - Mikäli toinen tietää olevansa kilpailussa, mutta toinen ei; Se, joka tietää olevansa saa siitä liikaa etua toisen kustannuksella, joten kilpailu ei ole rehti eikä tasaveroinen.

      • Tuosta viimeisestä

        olen kyllä eri mieltä, jos ihmissuhteista puhutaan. Se, joka ei kilpaile on itse asiassa jo voittanut. Hänen ei tarvi mistään kilpailla.


    • siellähänistuusellis

      ensin on 2 vuotta tutkintavankeutta poliisikomentajalla, kuten Aarnion pojulla, sitten noin 10 ehdotonta odottaa, vähintään :D

      Korkein oikeus en päättää ensi vuosituhannella sen loppu määrän, tutkinnan aikana poliisikomentaja on vangittuna sellissä tietystikin.

    • voita vain

      häviän mielelläni.

    • se on totuus

      Aina on voittaja ja häviäjä

    • Juu,totta

      Niin voitatkin, mutt mitä sitten. Mä olen luuseri ja kaikki voittaa mut tullen mennen ja mä häviän aina kaikessa

    • et pärjää mulle(ap.)

      Tosikko landissa ollaan! :D KISASSA KYSYMYS VEDONLYÖNNISTÄ JOKA LIITTYY SELIBAATTIIN. kumpi pystyy kauemmin oleen ilman seksiä. Naisen haastoin! :D te ootte kyllä vihamielisintä kanssa mitä tiedän! Onneksi joukossa muutama joilla oli vielä huumorintaju tallella!

    • ei sit fuskata

      Sääntöjä pitää noudattaa

    • ihan sama.

      Ihan sama. En kilpaile kenenkään kanssa.

    • voitto=parempi mieli

      Miksi pitäisi voittaa?

    • murskavoitto

      Murskavoitto vain kelpaa, jos on jotain kilpailuja.

    • karvapallo

      6-0 sopii tennikseen

      • näin menis

        Mä voitan sut 74-40. Mut tartten kavereitakin apuun.


      • karvapallo
        näin menis kirjoitti:

        Mä voitan sut 74-40. Mut tartten kavereitakin apuun.

        Jaahas, että missä lajissa?


      • kavereitten apua
        karvapallo kirjoitti:

        Jaahas, että missä lajissa?

        selibaattipäivissä?


      • karvapallo
        kavereitten apua kirjoitti:

        selibaattipäivissä?

        Aha. kavereitten apua mihin? Paattiinko


      • näin menis
        karvapallo kirjoitti:

        Aha. kavereitten apua mihin? Paattiinko

        Haaauskaaa, mut ei nyt ihan tossa lajissa.


      • karvapallo
        näin menis kirjoitti:

        Haaauskaaa, mut ei nyt ihan tossa lajissa.

        Lajeja on maailma pullollaan.
        Ei lopu hetkessä


    • A vinkki

      Joillakin jatkuvaa kisailua kun mikään ei riitä :(

      • lukekaa ny stana

        ja jollain huono huumorintaju.. ketjussa sanottiin että kyse huumori vedonlyönnistä.. ei helv. mitä taliaivoja


    • Voittaja01

      Voitan toisessa lajissa 12-0

    • ouuuuuuuuu nöy

      Multa repee pelihousut

    • pullistuva kohta

      mahtava pullistelu siellä sitten

    • rasvaaaaaa

      Voita voita voita voita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe