Miten saada vapautus armeijasta?

ihmisten häirintää

Ei sillä, ettäkö epäilen kuntoani tai mitään - toisaalta olis hyvä olla ihan helvetin läski ja huonokuntonen nyt, niin varmana tulis vapautus.. on toisaalta kirous olla suht hyvässä kunnossa tässä vaiheessa kun kesällä olis lähtö. Ei kuiteskaan kiinnosta toi touhu ollenkaan. En ole sit mikään aseita pelkäävä viherhippi tai pasifisti että turha tulla "isänmaallisten" äijien mitään kitisemään.

Mut tää armeija touhu ajaa mun talouden semmoseen jamaan että sais jumalauta hävetä koko puolustusvoimat. Millä helvetillä elän 4,7 eurolla päivässä kun en saa latiakaan mitään kela-avustuksia tai mitään, koska asun (papereilla) porukoilla, vaikka käytännössä kustannan kaiken elämiseni itse. Mitään säästöjä ei ole. Helvetin vaikea löytää duunia jota vois tehdä vaan lauantaisin vapailla. Niin että pakkohan tosta pelleilystä on jollain lailla vapautus huijata.

9

3277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TykistönHelmi

      Hmm, onko päätöksesi takana kenties ahdasmielinen homokammo ja pelko erilaisuutta kohtaan? Siinä tapauksessa ihan ymmärrettävää, että armeija ei innosta. Mutta oletko miettinyt asiaa siltä kantilta, että ehkä armeijassa oppisit voittamaan pelkosi, ja hyväksymään myös avoimen, jopa vähän hyökkävään agressiivisen homoseksuaalisuden armeijan tyyliin?

      Itsekään en ollut varsinaisesti homoseksuaalisuuden ylin ystävä ennen armeijaa, ja ennakkoluuloni olivat vahvat. Kuitenkin sitä armeijassa nopeasti oppi, että ihmisiä hekin vain ovat. En olisi myös ennen armeijaa ikimaailmassa uskonut, että tulen imemään toisen miehen kiihkosta jäykistynyttä penistä, mutta niin vain se armeija minutkin korjasi.

      Tunnen kasvaneeni ihmisenä ja suorittaneeni velvollisuuteni isänmaatani kohtaan. Suosittelen samaa sinulle.

    • egergergerg

      Muistakaa imeä vielä veteraanien vetelät munat suoritettuanne orjuuspalveluksen. Eläköön Natsi- Saksan ja Suomen ystävyys!

    • masi2

      Muuta muualle, niin eikös yhteiskunta maksa sillon sun laskut tolta ajalta?

      En tiedä miten tuosta saa vapautuksen, mutta pois sieltä pääsee. Sun ei tartte tehdä muuta kun kastella sänky joka yö, niin ei sua siellä kauaa katsella. Kiinnijäänti huumetestissä (kannabis) hoitaa myös varmaankin asian. Myös jos sä tykkäät aseista hieman liikaa varmaan toimii. Jos sä otat sinne mukaasi jotain natsimateriaalia ja luet sitä näkyvästi, niin homma taitaa loppua aika nopeasti. Ja jo pelkästään se, että sä kieltäydyt kuittaamasta mitään tavaroita taitaa lopettaa homman. En ole varma tosin. Sä oelt kuitenkin vastuussa rahallisesti niistä tavaroista, joten mä en kuittaisi enää yhtään mitään.

    • aloittajatässä.

      Kaksi ekaa vastaajaa taisi olla jotain katkeria palstatrolleja ja just näitä mainitsemiani viherhihuleita jotka aluksi lukivat että "hei tosta me saadaan uus kaveri kun sekin vihaa armeijaa" mut sit kun sanoinkin että mä EN ole mikään vitun hippi... mut joo, hipit on perseestä, takas asiaan. Masille vaan, että vähän jotain tollasta mielessä pyörikin, kiinnosti vaan kuulla muidenkin mielipiteitä. Tosin mulla vaan olis yliopistossa opinnot kesken ja teen ohessa duunia järjestyksenvalvojana/vartijana keikkatyönä, noissa ammateissa ei varmaan työnantaja tai jv/vartijakorttien myöntäjä eli poliisi hirveesti tykkää jos jää kannabiksesta kiinni tai todetaan "tykkäävän hieman liikaa aseista"...

      • aloittajatässä.

        ... ja vielä lisää sen verran, että toi muualle muutto olis todellakin pitäny tehdä, tästä saan syyttää vaan itteeni kun en tajunnu tehdä aikasemmin. Nimittäin pitäis olla se 3kk aikaa välissä, itellä lähtö heinäkuun alussa ja nyt eletään jo huhtikuun puoltaväliä... tooo late :/


      • Some advices

        Ammattisi vuoksi tuskin mitään hullun papereita haluat hommata, eli käytännössä ainoa keino olisi saada C-paperit jonkin sairauden verukkeella, astmalla yleensä saa C paperit melkein automaattisesti. Nuo aikaisempien vastaajien ehdotukset tuo pelkästään merkinnän papereihin että kaveri on vähän vinksahtanut, tai vähintään lykkäystä pari vuotta, eli käytännössä siis ei mitään hyötyä.


        Eli ainoa vaihtoehto on valittaa astmaa kunnes C paperit myöntävät, tämä olisi paras vaihtoehto koska se ei vaikuttaisi mitenkään negatiivisesti tulevaisuuteesi ja samalla koko armeijan saisit tuon jälkeen unohtaa.


        Jotta kenellekään ei jää epäselväksi, niin täällä vastailee juuri tällä hetkellä intiiä suorittava hemmo, ei siis mikään hippi joka ei ole koko armeijaa käynyt. Mutta kuten sanotaan, " ei vaikuta minun aamuihini" mikäli joku haluaa välttää koko palveluksen suorituksen.


    • erergaergeg

      Sit hajoo inttiin vain , luuseri. Vittuakos siinä itket. Mene orja , mene.

    • mene imeen munaa

      Voi vittu mikä vässykkä, ei saatana uskalla edes pistää hanttiin. Mutta niinhän suomalaiset miehet tuppaavat olemaan.

      • Ketasd

        "Mutta niinhän suomalaiset miehet tuppaavat olemaan. "


        Niin, nimenomaan suomalaiset miehet. Sillä tietenkin kaikkien muiden valtioiden miehet (eli käytännössä kaikki muut paitsi Suomi), joissa ei ole aataminaikaista asevelvollisuutta, ovat automaattisesti kovempia kuin suomalaiset miehet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe