Miten eroon gynosta?

Tietääkö joku?

Jos ei lähde pois vaikka lopettaa finan käytön?

Onko leikkausoperaatio ainut keino?

En varmasti ole ainut joka kärsii tästä kettumaisesta sivuoireesta. Voiko joku neuvoa?

Kesä lähestyy eikä kehtaa t paitoja käyttää.

21

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkaukseen

      Jos on kasvanut selvää rintarauhasta eikä vain läskiä, se saadaan pois vain leikkauksella. Toisaalta pieni rintarauhasen kasvu ei näytä lainkaan niin pahalta kuin isot läskitissit. Asiaan voi tutustua parhaillaan televisiossa pyörivässä suomalaisessa Suurin pudottaja ohjelmassa. Siinä on jokaisella miehellä niin isot tissit (näkee hyvin punnitusjaksossa) että moni nainen on kateellinen.

    • nnnmmnn

      Jos ne pallurat on sulla ollut jo pidemmän aikaa niin leikata ne täytyy. Jos ne ovat juuri ilmaantuneet niin anti-estrogeenilääkkeillä saatetaan tilanne vielä korjata

      • nnnnnmmmmmmmm

        Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin.


      • daisaritxx
        nnnnnmmmmmmmm kirjoitti:

        Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin.

        "Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin."

        Eli et saanut gefinasta mitään hyötyä, mutta ison haitan sait daisareiden muodossa? Kertoiko lääkäri joka gefinaa määräsi, että saattaa käydä niin? Mahtaako olla kuinka harvinaista? Tarkoitatko gynolla gynekomastiaa?

        Olen nainen jonka mies harkitsee Gefinan tms aloittamista kaljuuntumiseen. Minusta hän ei tarvitse mitään kaljuhoitoja, vaan voisi hyväksyä hitaan kaljuuntumisensa. Minulla ei ole sen kanssa ongelmaa. Onko Gefinan riskit todistettu ja raportoitu?


      • nnnnnmmmmmmmm
        daisaritxx kirjoitti:

        "Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin."

        Eli et saanut gefinasta mitään hyötyä, mutta ison haitan sait daisareiden muodossa? Kertoiko lääkäri joka gefinaa määräsi, että saattaa käydä niin? Mahtaako olla kuinka harvinaista? Tarkoitatko gynolla gynekomastiaa?

        Olen nainen jonka mies harkitsee Gefinan tms aloittamista kaljuuntumiseen. Minusta hän ei tarvitse mitään kaljuhoitoja, vaan voisi hyväksyä hitaan kaljuuntumisensa. Minulla ei ole sen kanssa ongelmaa. Onko Gefinan riskit todistettu ja raportoitu?

        "Eli et saanut gefinasta mitään hyötyä, mutta ison haitan sait dais..."

        Enkö juuri näin kirjoittanut?
        Toivottavasti ei puolisollasi ole suuria odotuksia. Ei geneettistä kaljuuntumista jollain eturauhaslääkkeellä paranneta.

        Saatana 2 vuotta söin tota paskaa ennen kuin lopetin. Muistoksi jäi daisarit.


      • sivu oireet
        daisaritxx kirjoitti:

        "Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin."

        Eli et saanut gefinasta mitään hyötyä, mutta ison haitan sait daisareiden muodossa? Kertoiko lääkäri joka gefinaa määräsi, että saattaa käydä niin? Mahtaako olla kuinka harvinaista? Tarkoitatko gynolla gynekomastiaa?

        Olen nainen jonka mies harkitsee Gefinan tms aloittamista kaljuuntumiseen. Minusta hän ei tarvitse mitään kaljuhoitoja, vaan voisi hyväksyä hitaan kaljuuntumisensa. Minulla ei ole sen kanssa ongelmaa. Onko Gefinan riskit todistettu ja raportoitu?

        www.propeciahelp.com

        Sekä eritoten post finasteride syndromesta tietoa osoitteessa
        http://www.pfsfoundation.org


      • Puhut paskaa
        daisaritxx kirjoitti:

        "Ovat tulleet Gefinan käytön myötä hiukset eivät ole kasvaneet takaisin."

        Eli et saanut gefinasta mitään hyötyä, mutta ison haitan sait daisareiden muodossa? Kertoiko lääkäri joka gefinaa määräsi, että saattaa käydä niin? Mahtaako olla kuinka harvinaista? Tarkoitatko gynolla gynekomastiaa?

        Olen nainen jonka mies harkitsee Gefinan tms aloittamista kaljuuntumiseen. Minusta hän ei tarvitse mitään kaljuhoitoja, vaan voisi hyväksyä hitaan kaljuuntumisensa. Minulla ei ole sen kanssa ongelmaa. Onko Gefinan riskit todistettu ja raportoitu?

        Miehesi voi sitten lainata rintsikoitasi.

        Tosin viestisi on provo - jos miehesi oikeasti kaljuuntuisi olisit jo jättänyt sen.


      • Testot jyllää
        Puhut paskaa kirjoitti:

        Miehesi voi sitten lainata rintsikoitasi.

        Tosin viestisi on provo - jos miehesi oikeasti kaljuuntuisi olisit jo jättänyt sen.

        Tässä nähdään mitä (nuoret) miehet luulee. Ei nainen jätä miestään vaikka kaljuuntuisikin. Ainakin kakaraikää vanhemmat naiset tietää miksi mieheltä lähtee tukka ja miten se auttaa muuhun miehiseen toimintaan.


    • surü

      Se on tosiaan surullista kuinka ulkonäköpainotteista tämän päivän maailma on.

    • Jows.

      Ei se ole surullista. Kertoo vain siitä, että parinvalinta kohdistuu eri asioihin kuin ennen. Ennen miehillä merkitsevät asiat oli lähinnä status ja raha. Nyt pelkällä ulkonäöllä pääsee erittäin pitkälle. Miehet ovat siis lähestymässä naisia tässä suhteessa. Toisaalta naisten rikastuessa he ovat lähestymässä miehiä statusmerkityksessä.

    • this tip is free

      Ai pääsee ulkonäöllä pitkälle? Noh luultavasti löydät jonkun pinnallisen bimbon ja tulee olee muuten aika tyhjä suhde. Vaihtaa muuten myös komeempaa heti kun löytää. Usko tai älä

      • hähäx

        Ette te raukat tuu niillä fledoilla naisia saamaan jos olette jotain vitun hissukoita muuten :)


      • SÄ VALEHTELET ;:(
        hähäx kirjoitti:

        Ette te raukat tuu niillä fledoilla naisia saamaan jos olette jotain vitun hissukoita muuten :)

        Mitä ? Väitätkö ettei viimeisistä haituvistaan kiinni pitävä, hiusrajaansa ja päälakeaan peilaileva impotentti gyno-mies kiinnosta vai ?

        SÄ VALEHTELET

        SANO ETTÄ SÄ VALEHTELET

        SAATANA SÄ VALEHTELET

        VITTU SÄ VALEHTELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

        *SNIF*


    • Jows.

      Oletteko ikinä nähneet hyvännäköistä miestä ruman naisen kanssa? Nimenomaan.

      • Jows.

        Ja tarkennan, että missään vaiheessa en ole väittänyt olevani itse mikään hyvännäköinen. Olen keskivertoa rumempi mies. Siihen ei vaikuta se, että onko mulla hiukset päässä vai ei. Kasvonmuodot vaan on semmoset. Mutta minulle asia on ok ja nainenkin löytyy - suurin piirtein omaa tasoani ulkonäössä. Naisiahan "saa" kuka tahansa kun etsii omalta tasoltaan sitä.


    • HaluanTietää?

      Samaa olen itsekin miettinyt että miten saisi nämä Gefinan aiheuttamat vahingot korjattua. Harmittaa vieläkin kärsiä näistä vaikka lopetin 4 kk sitten.

      • lucky man

        Haluantietää? no sentäs voit olla onnellinen jos alapää pelaa. Ois mieli varmasti vielä huonompi jos ois loopu elämän impo


      • HaluanTietää?
        lucky man kirjoitti:

        Haluantietää? no sentäs voit olla onnellinen jos alapää pelaa. Ois mieli varmasti vielä huonompi jos ois loopu elämän impo

        Aamuerektiot hävisi ton lääkkeen käytön myötä, eikä ole vielä ainakaan palautuneet.
        Tosin täällähän on vakio vastaus aina täällä tuohon se että "iän myötä aamuerektiot häviää". Tällä tavalla halutaan alaspelata sivuoireita. Mulla on selvästi yhteydessä tuohon lääkkeen käyttöön, koska hävisivät heti kun aloitin sen syömisen.

        Mutta kai ne tulee takaisin, toivotaan. Sen sijaan tää gyno vituttaa enemmän, kesä tulossa ja kaikki.


    • bl4st

      Luulis sen olevan tyhmemmällekkin selvää että lääkeyhtiöt tekee tätä rahasta eikä puhtaasta halusta auttaa potilaita. Ei tod. pidä paikkaansa ne lääkeyhtiöiden tutkimukset jossa muka max 2% saa sivareita. Eihän se lääke myisi jos suoraan kerrottaisiin että tsäänssit ovat miestisseihin ja impotenssiin hyvinkin korkeat. Aika arpapeliä lähteä finaa syömään. Ihmisen endokriinijärjestelmä on aikamoista rakettitiedettä ja siitä tiedetään kovin vähän vielä toistaiseksi.

      • i call bullshit!

        Niin, myöskään se että joka foorumilla löytyy näitä sivareita saaneita, ja myös moni sanoo ettei auttanut hiuksiin yhtään niin se kertoo että prosentin pitää olla huomattavasti suurempi.


      • Finaa vaan

        Jos lääketehtaat haluaa tahkota rahaa niin miksi Propeciasta ei ole vieläkään tullut rinnakkaislääkettä vaikka patentti on jo vanhentunut. Luulisi että joku toinen firma möisi satasella 3 kk paketin kun alkuperäinen maksaa päälle kaksi satasta ja saisi silti hyvän voiton.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe