Punapää Tiina

piikkitukka

Aina rakastanu sua kaunis nainen Tiina. Ikävä ihan helvetillinen kun oltu aina vaan kavereita ja nyt en oo sua nähny ikuisuuteen. Tulit vaan kuvioon ja otit heti oman tilas. Äijä ihan päreinä, mut kaukana oon sieltä. Talli Onnenpotku.

4

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä opettaa

      Rakkauden tähden ei kannata seota, elämä jatkuu ... Joskus kannattaa jatkaa matkaa ja unohtaa menneet kuka lie ja mitä lie haetkin täällä. Elämässä olen oppinut ettei kannata haikailla mahdottoman perään. Aina tulee uutta elämässä ja menneeseen ei kannata pistää liikaa paukkuja. Roikkuminen on säälittävää ja sääli on sairautta, etenkin jos se menee yksipuoliseen perässä roikkumiseen. Ei se oo normaalia alkaa piirittää ja saartaa ex-tuttavuuksiaan. Pidä jalat maassa - älä elä unissa ja fantasiassa. Mieli voi kieroitua ja haikailusta voi tulla toisen hel...tti. Eli toivon että jatkat elämää realiteeteissa, voit pilata oman ja toisen elämän jos et pääse yli. Toivottavasti kyse ei ole mistään sellasesta. Asiat menee parhaiten omalla painollaan. Pää pystyyn ja kohti uusia haasteita. Olen itse ehtiny kokee jo kaiken ja lapsi maailmassa. Eronnu ja yksinhuoltaja, seurustellu ja eronnu, taas minua haikaillaan takaisin jo päättyneeseen vaikeaan suhteeseen pitkän tauon jälkeen. Jos pyydetään niin voi sitä katsoo mutta väkisin ei kannata ylläpitää haaveita ... Sellanen ei toimi ja johtaa huonoille teille. Kuka ja mitä oletkin niin muista pysyy maan pinnalla.

      • tiinuska5

        Jotenkin pahalta tuntui tuollainen latistus kun ei ihmisiä tunne! Mitä jos kyseinen nainen haaveilisikin tuon miehen perään, mutta kumpikaan ei uskaltaisi kun haaveilla ja haikailla vanhan ihastuksen perään ajatellen, ettei halua sotkea toisen elämää. Mitä jos joskus vanhana selviäisikin, että molemmat ovat eläneet yksin, muistellen toisiaan uskaltamatta yrittää??
        Tunteilleen vain kun ei aina mahda mitään ja niitä on toisinaan aika hankala hallita.

        Sairaalloinen toisen elämän piinaaminen onkin jo ihan toinen juttu!!


    • toinenTiina

      ...en tiedä mutta musta toi on kaunista! Jos joku ihminen kaipaa vuosien takaa, niin mä ainakin olisin otettu, kaunista:) Toivottavasti löytää toisensa. Nykypäivänä ei kukaan välitä mistään ihastuksesta, rakkaudesta.

    • tiina :)

      Olen kaima ja voisin kuvitella itseni tuohon tekstiisi sopisin niin hyvin ja sama tunne kuin sinulla. Mun tarinassa sinä ensi rakkaus katosit minun viereltä salaa sanomatta mitään.minulle jäi hyvin ikävä sinua ja aina olet minun sydämessä.vaikka olet kaukana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe