Tilauksen peruutus

4X7#@$€

Yritin lähettää tilauksen peruutusilmoituksen sähköpostilla osoitteeseen mobiiliasiakaspalvelu(at)dna.fi
Tuli ilmoitus "bad destination mailbox address" eli osoite ei ole käytössä vaikka tuo osoite on DNA:n sivuilla josta sen tänä aamuna löysin.

Eikä DNA:an saa mitenkään yhteyttä sähköpostilla?

6

2511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4X7#@$€

      Tein eilen tuon tilaukseen puhelinmyyjältä. Sovittiin että saan kokeilla liittymää ennelen lopullista ostopäätöstä. Sähköpostilla saamassani tilausvahvistus/sopimus-asikairjassa kuitenkin sanotaan että ”Asiakas voi peruutusoikeuttaan menettämättä tarkastaa päätelaitteen ja tutustua siihen pintapuolisesti. Laitetta koskeva peruutusoikeus menetetään, jos laite on otettu käyttöön.”
      Tuo käytännössä estää liittymän kokeilemisen ja on ristiriidassa sen kanssa mitä puhelimessa sovittiin.

      Mitä tapahtuu jos en peruuta tilausta enkä hae lähetystä postista?

      • ei dna

        Minulle eilen soitti DNA.n puhelin myyjä ja lupasi myös kahdenviikon kokeilu jaksoa ilman määräaikaa ja kuluja jonka jälkeen jos ei toimi voin palauttaa ilman kuluja. Kun pääsin kotiin niin sähköpostiin oli tllut 36kk sopimus ja ehto että jos kokeilen sitä niin menetän palautusoikeuden ja hyväksyn liittymän. Soitin asiakaspalveluun ja peruin tilausvahvistuksen, siellä todettiin ettei puhelimitse ole mahdollista antaa tuollaista kokeilu jaksoa, ainoastaa myymälästä. Ei kannata lunastaa lähetysä postista koska lunastaessa olet hyväksynyt liittymän etkä voi irtisanoa sitä, jätä paketti postiin josta se palautetaan ilman mitään kuluja. Minulle puhelinmyyjä soitti Oulun kaupasta minne ei mitenkään saa yhteyttä. Sama jäpä soitti minulle jokinaika sittetten ja kauppasi puhelin liittymää jonka ehdin noutaa postistaja. Siinäkään ei myöskään sopimuksemme pitänyt paikkaansa minkä jälkeen alkoi raju rumpa että sain liittymän katkaistua ja entisen operaattorin yhteyden takaisin.


      • 4X7#@$€
        ei dna kirjoitti:

        Minulle eilen soitti DNA.n puhelin myyjä ja lupasi myös kahdenviikon kokeilu jaksoa ilman määräaikaa ja kuluja jonka jälkeen jos ei toimi voin palauttaa ilman kuluja. Kun pääsin kotiin niin sähköpostiin oli tllut 36kk sopimus ja ehto että jos kokeilen sitä niin menetän palautusoikeuden ja hyväksyn liittymän. Soitin asiakaspalveluun ja peruin tilausvahvistuksen, siellä todettiin ettei puhelimitse ole mahdollista antaa tuollaista kokeilu jaksoa, ainoastaa myymälästä. Ei kannata lunastaa lähetysä postista koska lunastaessa olet hyväksynyt liittymän etkä voi irtisanoa sitä, jätä paketti postiin josta se palautetaan ilman mitään kuluja. Minulle puhelinmyyjä soitti Oulun kaupasta minne ei mitenkään saa yhteyttä. Sama jäpä soitti minulle jokinaika sittetten ja kauppasi puhelin liittymää jonka ehdin noutaa postistaja. Siinäkään ei myöskään sopimuksemme pitänyt paikkaansa minkä jälkeen alkoi raju rumpa että sain liittymän katkaistua ja entisen operaattorin yhteyden takaisin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12109651

        Tuolla minun tarinani tilauksen ihanuudesta ja sen peruutuksesta.

        Edelleen tää Soneran 3G toimii ihan hyvin, pärjään tälläkin.


    • Korvaa at -teksti

      Kai korvasit tuon (at) tekstin @ -merkillä? Ilmoittamalla osoitteen @ -merkki tekstillä koetetaan suojella postilaatikkoa roskapostilta.

    • 4X7#@$€

      "Kai korvasit tuon (at) tekstin @ -merkillä? Ilmoittamalla osoitteen @ -merkki tekstillä koetetaan suojella postilaatikkoa roskapostilta. "
      Tottakai korvasin, mutta ei silti toiminut vaikka tuo osoite oli netissä asiakaspalvelun yhteystiedoissa. Peruutin eilen tilauksen puhelimitse. Oikea osoite olisi ollut dnavelho(at) dna.fi. Tuon osoitteen kertoi henkilö jolle soitin peruutuspuhelun, en ole kokeillut kun ei enää ole tarvetta.

    • Cheetahs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe