Mikä hänellä on?

Olen hämmentynyt

Moikka vaan kaikille ! Voiko olla mahdollista, että tyttöystävällä on ikävä hänen exäänsä ?

Eilen oli tyttöystävän synttärit ja vietimme niitä hänen luonaan. Viime synttärit hän oli viettänyt exänsä kanssa.

Eilen, kun makoilimme sängyllä niin näin tyttöystäväni ilmeestä, että kaikki ei ole nyt hyvin... Kun kysyin, että "mitä mietit" niin hän vastasi vain, että "en mitään". Lopuksi hän purskahti itkuun ja meni suihkuun hysteerisesti itkemään.

Kun hän tuli sieltä ulos niin kumpikaan ei puhunut mitään, eikä tänään aamullakaan vaihdettu edes sanaakaan, kun lähdimme hänen luontaan kävelemään kouluun niin hän tyyliin juoksi minua karkuun... Voiko olla, että muistot iskivät ja siintä johtui tuo itku kohtaus? Onko tälläistä suhdetta edes järkeä jatkaa missä toinen haikailee exän perään?

Rakastan tyttöystävääni ylikaiken, mutta voiko hän myös rakastaa minua vaikka ikävöisi exää?

11

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+15

      Ei voi. Minulla yli kolmekymppisellä oli sama tilanne. Muutin yhteenkin miehen kanssa vaikka tämä ei ollut päässyt yli exästään. Itki sitä sitten humalassa joka viikonloppu ja ikävöi kaikki päivät. Minä sain kuulla olevani vaikka mitä ikävää ja lopulta mies sanoi ettei rakasta minua mutta olen ok. Arvaa mitä? Olen naimisissa tämän miehen kanssa tänäpäivänä. Surtuaan suurta rakkauttaan 2vuotta!!! Se suru vihdoin loppui. Tänä aikana minä vaan sinnittelin ja sinnittelin. Otin vastaan kaiken henkisen ja jopa fyysisen väkivallan ja menetin mielenterveyteni ja työkykyni, mutta lopulta sain rakastamani miehen. Nyt on rauhallista ja miehen vuoro olla minun tukena. Mieti nyt oletko valmis kävelemään helvetin läpi rakkauden takia?

      • 11+17

        Minä kyllä haluaisin jatkaa tätä suhdetta sillä tämä on minulle kaikki kaikessa ja minulla ei ole mitään muuta. Enkä varmaan koskaan tulisi löytämään samanlaista ihmistä enään, kuin nykyistä. Nautin joka hetkestä hänen kanssa vaikka hän tekisi mitä.


      • Ei ongelmaa??
        11+17 kirjoitti:

        Minä kyllä haluaisin jatkaa tätä suhdetta sillä tämä on minulle kaikki kaikessa ja minulla ei ole mitään muuta. Enkä varmaan koskaan tulisi löytämään samanlaista ihmistä enään, kuin nykyistä. Nautin joka hetkestä hänen kanssa vaikka hän tekisi mitä.

        Vastasit itse kysymykseesi.


      • et ole tosissasi

        Kuulostaa kamalalta. Otit vastaan tuon kaiken vain sen takia, että mies oppisi rakastamaan sua. Pakko on nyt kysyä, että kannattiko sairastuttaa itsensä miehen takia? Ei tuo miten hän on sua kohdellut kuullosta yhtään rakkaudelta vaan vihalta.


      • 17+15
        et ole tosissasi kirjoitti:

        Kuulostaa kamalalta. Otit vastaan tuon kaiken vain sen takia, että mies oppisi rakastamaan sua. Pakko on nyt kysyä, että kannattiko sairastuttaa itsensä miehen takia? Ei tuo miten hän on sua kohdellut kuullosta yhtään rakkaudelta vaan vihalta.

        Vihaa se olikin joka tavalla. Mutta mainitsemani uhraukset on vielä kepeitä sen suhteen mistä luovuin hänen vuokseen.


    • nainen grgtfbh

      Annoitko tyttöystävällesi lahjan? Millaisen? Jos se oli hänen mielestään vääränlainen. Jos hän odotti jotain romanttista elettä ja sitten saikin jotain arkipäiväistä ja tylsää, ja koki ison pettymyksen.
      Nimim. kokemusta on

      • 9+13

        Sen verran annoin isoja punaisia ruusuja kuinka paljon tuli ikää täyteen. Tein itse synttärikortin ja sitten vielä annoin suklaata ja lahjakortin vaatekauppaan. Illalla olisi ollut luvassa vielä hieronta, mutta se nyt jäi tuon asian takia.


    • 14+5

      Up

    • nainen miettii

      Riippuu varmaan yksilöstä. Ehkä kannattaa ottaa selvää onko hän suhun rakastunut tai rakastaako. Vai viekö exä voiton pidemmällä ajalla - ajatuksissa. Ehkä empaattisuus auttaisi, se voi olla aika normaalia että naiset itkevät, kun ovat lopullisesti jonkun menettäneet. Se on traagista. Samoin kohtelu on voinut olla huonoa siltä toiselta, mitätöinyt ehkä naisen. Ja valinnut jonkun toisen. Naisille ne ovat pahinta mitä elämässä voi koskaan olla. Eivät toivu helposti, vaan aikaa ottaa.

      Uskon että hän pääsee yli siitä jotenkin, vaikka aikaa kuluu vähän. Älä ole kylmäsydäminen ainakaan, vaikka toivot että sinä olet ainoa. Ehkä valloitat hänet ja olet parempi kuin ex. Tunnustele ilmapiiriä. Näet missä mennään ja onko hän sinusta kiinnostunut. Toki voit suojata omaa sydäntäsi nyt.. Mutta kai hän itse kertoo missä mennään? Kysy suoraan. Ja mihin se johtaa naisen mielestä? Naiset ovat itkijöitä, itketään joka paikassa ja milloin vaan. Ainakin nuorena. E-pillerit voivat olla syy mielialojen vaihteluun, hormoniton ehkäisy on vaihtoehto, esim. ladycomp tyylinen.

      • nainen miettii

        Jos alkaa näyttää että on kylmä sinua kohtaan kokonaan tai pitkällä ajalla, se voi näyttää ettei kiinnosta. Tarvitseeko hän aikaa? Omaa aikaa palautua.


      • 14+15
        nainen miettii kirjoitti:

        Jos alkaa näyttää että on kylmä sinua kohtaan kokonaan tai pitkällä ajalla, se voi näyttää ettei kiinnosta. Tarvitseeko hän aikaa? Omaa aikaa palautua.

        Kyllähän tuo on välillä aika kylmä minua kohtaan, ei meillä ole enään paljon seksiä vain sovinto seksiä. Hän ei kaipaa enää pusuja, ja harvoin haluaa enään olla kainalossa jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe