shockwave flash

ubuntulle

32 bittinen versio. Chromiun selain sanoo ettei voi ladata, saako sitä jostain, ubuntun ohjelmistakaan ei löytynyt?

12

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ubuntulle

        Voisitko vähän selventää ohjetta mitä teen, päätteen saan auki ja sitten...


      • komenna:
        ubuntulle kirjoitti:

        Voisitko vähän selventää ohjetta mitä teen, päätteen saan auki ja sitten...

        sudo apt-get -y install flashplugin-installer
        syötä salasanasi
        enter
        Adobe Flash -liitännäinen löytyy myös sovellusvalikoimasta. Käy useisiin selaimiin.


    • Adobe Flash

      Kyllä se on Ubuntun sovellusvalikoimassa. Hae flashplugin-installer ja asenna se.

      • ubuntulle

        Minulla oli tuo flashplugin-installer asennettuna, poistin sen ja asensin tuon ohjeen mukaan ja se on nyt koneella, silti tulee iltalehdessä, laajennusta shockwave flash ei voitu ladata!


      • pöhkö
        ubuntulle kirjoitti:

        Minulla oli tuo flashplugin-installer asennettuna, poistin sen ja asensin tuon ohjeen mukaan ja se on nyt koneella, silti tulee iltalehdessä, laajennusta shockwave flash ei voitu ladata!

        Vapusen linkittämä ohje on jollekkin 2009 vuoden Ubuntulle. Poista tuo kopioimasi libflashplayer.so ja asenna flashplugin installer uudestaan.

        sudo rm /usr/lib/chromium-browser/plugins/libflashplayer.so
        sudo apt-get remove flashplugin-installer
        sudo apt-get clean
        sudo apt-get autoremove
        sudo apt-get install flashplugin-installer


    • ubuntu-restricted-extras paketin klikkaaminen kytkee Flash Playerin päälle ainakin oletus Firefoxiin, Ubuntu 12.04 LTS:llä.

      Tällä tavalla olen tehnyt kaikki työpöytä Ubuntu asennukset kohta 2v ja aina onnistunut.

    • Testasin juuri ja flash toimi Ubuntun asennuksen jälkeen heti Chromium selaimessa kun olin asentanut sen. Ei tarvinnut käyttää Sudo päätteitä tai muita.

      • ubuntulle

        nyt toimii eli ei kysy laajennusta shockwave flash, Tuli muuten selaimeenkin joku päivitys yhtäkkiä. Mut jos menee esim iltalehden sivulle, niin lehden yläosa jää ihan valkoiseksi, siis lehden valikkopalkista ylöspäin. minulla ei ole koneella mitään mainoksen poisto ohelmia

        Okos mulla vaan niin tehoton kone


      • pöhkö
        ubuntulle kirjoitti:

        nyt toimii eli ei kysy laajennusta shockwave flash, Tuli muuten selaimeenkin joku päivitys yhtäkkiä. Mut jos menee esim iltalehden sivulle, niin lehden yläosa jää ihan valkoiseksi, siis lehden valikkopalkista ylöspäin. minulla ei ole koneella mitään mainoksen poisto ohelmia

        Okos mulla vaan niin tehoton kone

        Mainosblokkari kyllä blokkaa iltalehden yläosasta mainokset, joten ehkä olet asentanut jonkin mainosblokkarin?

        Koneesi tiedot näet system monitorista tai vaikka päätteen kautta komennoilla
        Prossu:
        cat /proc/cpuinfo
        Muisti:
        free -m
        Näytönohjain:
        lspci | grep VGA


      • 3r4r4rwer23
        ubuntulle kirjoitti:

        nyt toimii eli ei kysy laajennusta shockwave flash, Tuli muuten selaimeenkin joku päivitys yhtäkkiä. Mut jos menee esim iltalehden sivulle, niin lehden yläosa jää ihan valkoiseksi, siis lehden valikkopalkista ylöspäin. minulla ei ole koneella mitään mainoksen poisto ohelmia

        Okos mulla vaan niin tehoton kone

        Kokeile poistaa evästeet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe