Hormiston tihutyöntekijöille tiedoksi ja varoitukseksi

Naapurin täti kertoi jo muutamia viikkoja sitten pelkäävänsä kun nuoriso liikuskelee metsikössä Hormiston Rukoushuoneen liepeillä. Muutamia päiviä, ehkä viikko tämän jälkeen kertoi mopopoikien olleen pihatiellämme, johon ei pitäisi olla mitään asiaa koska pihatiemme on yksityisaluetta.

Tänään menin tankkaamaan traktoria koska tiesin polttoaineen olevan vähissä ja ihmettelin kun tankki tuli melkein täyteen vaikka en kaatanut tankkiin kuin muutamia litroja. No pian asia selvisi, traktori ei ottanut kierroksia ja alkuun ajattelin että polttoainejärjestelmässä on ilmaa. Ei ollut, vaan tankkiin on kaadettu jotain sinne vierasta ainetta, mahdollisesti vettä.

Nyt varoituksen sana.. Laitan tontille pimeän aikaan, kun koiramme ja kissa on jo sisällä, ketunrautoja, joita minulla on useita. Ei kannata sitten valittaa jos pieni jalka tulee pipiksi. Ja tiedoksi vanhemmillekin, ottakaa selvää kuka on tihutyöhön syyllinen ja tulkaa sopimaan asia. Saattaa myös olla että harjoitan pimeässä ammuntaharjoituksia yhden käden pikkuruisella varsijousellani. Sekin on omalla tontilla sallittua ja turvallista sikäli, ettei tontilla pitäisi ainakaan pimeään aikaan olla ketään johon nuoli voisi osua.

71

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopojonnet

      oletko varma ettei se vesi ole kusta

      • von Laherbom

        En usko, on lisäystä tullut tankkiin niin iso määrä.


      • Tattara
        von Laherbom kirjoitti:

        En usko, on lisäystä tullut tankkiin niin iso määrä.

        Ammu toinen samantien,jää,multa ampumisen vaiva !


      • von Lagerbom

        Olette oikeassa, jonnet, pissattu sinne on. Laitoin tankkiin hetki sitten polttoaineen jäänestoa ja lisää polttoainetta ja huomasin että konepellillä oli jalkineen jälkiä, ilmeisesti lenkkareiden. Jäljet nyt kuvattu ja ellei asiaa tulla sopimaan, vaikka tuoden lisää polttoainetta että traktori saadaan käymään kunnolla, teen asiassa huomenna rikosilmoituksen. Pari poikaa tuosta juuri meni tietä pitkin ja naapurin täti sanoi siinä menneen pojat, jotka olivat metsikössä olleet. Mikäli asiaa ei siis tulla sopimaan, enkä saa traktoria kunnolla käymään, teen asiassa rikosilmoituksen. Ilmeisesti on jätetty sormenjälkiäkin traktoriin, etukuormaimeen ja korkkiin. Kyllä poliisi saa selville ketkä ovat tihutyön takana. Ilmoitan myös että traktori on nyt valvonnan alla ja ketunraudat yöksi viritetty, joten ei voida mennä tuhoamaan sormen- ja kengän jälkiä.


      • Mietippä sitä
        von Lagerbom kirjoitti:

        Olette oikeassa, jonnet, pissattu sinne on. Laitoin tankkiin hetki sitten polttoaineen jäänestoa ja lisää polttoainetta ja huomasin että konepellillä oli jalkineen jälkiä, ilmeisesti lenkkareiden. Jäljet nyt kuvattu ja ellei asiaa tulla sopimaan, vaikka tuoden lisää polttoainetta että traktori saadaan käymään kunnolla, teen asiassa huomenna rikosilmoituksen. Pari poikaa tuosta juuri meni tietä pitkin ja naapurin täti sanoi siinä menneen pojat, jotka olivat metsikössä olleet. Mikäli asiaa ei siis tulla sopimaan, enkä saa traktoria kunnolla käymään, teen asiassa rikosilmoituksen. Ilmeisesti on jätetty sormenjälkiäkin traktoriin, etukuormaimeen ja korkkiin. Kyllä poliisi saa selville ketkä ovat tihutyön takana. Ilmoitan myös että traktori on nyt valvonnan alla ja ketunraudat yöksi viritetty, joten ei voida mennä tuhoamaan sormen- ja kengän jälkiä.

        Tottakai tällanen on väärin, mutta että heti syyttelemään lähellä asuvia lapsia. Hyvin on voinut olla joku muukin ja karhinraudoilla ja jousella uhkailu saattaa koitua omaksi linnareissuksi. Ei sitä tiedä kuka susta rikos ilmotuksen tekee, kun aseilla jo uhkaillaa tuntemattomia lapsia, samalla vaarantaen lähellä asuvien vapaalla jalalla kulkevat kisumirrit


      • von Lagerbom
        Mietippä sitä kirjoitti:

        Tottakai tällanen on väärin, mutta että heti syyttelemään lähellä asuvia lapsia. Hyvin on voinut olla joku muukin ja karhinraudoilla ja jousella uhkailu saattaa koitua omaksi linnareissuksi. Ei sitä tiedä kuka susta rikos ilmotuksen tekee, kun aseilla jo uhkaillaa tuntemattomia lapsia, samalla vaarantaen lähellä asuvien vapaalla jalalla kulkevat kisumirrit

        En minä ole ketään tekijää maininnut, tekijä ei ole tiedossa, ja toisaalta ymmärränkin pojankölvien kolttosia, mutta voihan se olla joku muukin, siis aikuinen tekijä ja sellaista en ymmärräkään. Minä siis sanoin naapurintädin pelkäävän kun pojat kulkevat siinä metsikössä ja joku syyhän siinä on siinä kulkemiseen ja meidän pihamaalle pääsee sitä kautta näkymättömissä koska tontin rajalla on tiheä kuusikko.


    • Konstaapeli itee

      Tätäkautta ilman muuta asia hoituu.
      Miten maailma murjookaan yhtä ihmistä noin.
      Mene ny hyvä mies keskustelemaan niiten mukeloitten vanhempien kanssa, niin asiakin nytkähtää eteenpäin.

      • sinne hormistoon

        on ylleensä kaikki paikalliset ja muualta tulleet pahantekijät ja nappivarkaat aina muuttaneen joten jakakaa keskenänne vaan ja nauttikaa seurasta


    • ohiajellut

      Siis kehtaako joku vielä alkaa puolustamaan pyssykankaantien/mikolantien pikkunilkkien tihutöitä??????ei ole yks eikä kaks paikkaa missä on tehty pahuutta!!!

      • hohhoijaa vaan

        Kukapa niitä nyt puolusteleen on ruvennu. Painukaa itkemään tuhojanne sinne, missä syylliset asuu. Ei ne asiat pirullakaan voi parantua, jos täällä netissä niitä ulvoo. Varmasti asiat järjestyy kun niistä puhutaan vanhempien kanssa, ittekkin olen 3 mukulaa kasvattanu, eikä minun, ei muittenkaan ole tarvinnu rikosilmotuksia lapsista tehdä. Naurettavaa kirjoittelua!


      • kuka tietää
        hohhoijaa vaan kirjoitti:

        Kukapa niitä nyt puolusteleen on ruvennu. Painukaa itkemään tuhojanne sinne, missä syylliset asuu. Ei ne asiat pirullakaan voi parantua, jos täällä netissä niitä ulvoo. Varmasti asiat järjestyy kun niistä puhutaan vanhempien kanssa, ittekkin olen 3 mukulaa kasvattanu, eikä minun, ei muittenkaan ole tarvinnu rikosilmotuksia lapsista tehdä. Naurettavaa kirjoittelua!

        Onkohan nämä samat mopopojat muissakin kylissä tehneet tuhotöitään?


    • Aktivistit

      Jos sieltä raudoista löytyy viattomia luontokappaleita, teen alottajasta rikosilmoituksen. Teemme tarkistuskäyntejä!

      • von Lagerbom

        Heh, tehkää vaan mutta varokaa rautoja ja ottakaa huomioon että kyseessä on yksityinen piha-alue, jota minulla on oikeus suojella tunkeutujia vastaan..


      • nimipertti

        On tämä uusi palsta outo...
        Mutta joo asiaan.En mitenkään puolustele ketään joka päättää viritellä ketunrautoja tontilleen,kunhan totean että esimerkiksi kissan joka eksyy väärälle tontille, saa lain mukaan lopettaa.Että pitäkäähän ne kisunne kotona varoiksi.


    • ohiajellut

      Nämä ko.pahantekijät liikkuu ainakin hormistossa.kävellen tai pyörillä,kahden,kolmen tai neljän laumassa.tehkää rikosilmoitus jos tihutyötä saati muuta haittaa ilmenee,poliisin neuvo!vanhemmille turha edes harkita sanomista,pahentais vaan asiaa.noiden majapaikka usein rukous huone.

      • sallikaalastentulla

        Varmaan tosi vaarallisia, kun majapaikkanakin pitävät rukoushuonetta :D


    • suojele lapsia

      lapsellista höpötystä aikuiselta ihmiseltä!

      • Tommosista kasvaa

        kouluampujia raiskaajia ja muita yhteiskunnan lemmikeitä ja vihreitten hyysäriämmien suojelukohteita joitten ymmärtämisestä ja koko elämänkaaren kestävän laitos-sossuluukkukierteen maksavat rivikansalaiset ja samalla työlistyy sossuämmien kasvava armeija .


      • Herravarjele

        Pitääkö tässä ruveta suojelemaan tosiaan lapsia hulluilta aikuisilta? Täällähän uhataan ampumisilla ja jalkojen katkomisilla sun muilla lapsia. Ei taida alottajalla itsellään olla lapsia kun noin puhuu.


    • Hulluja kakaroitaan

      puolustelevia koohoja piisaa kuten yllä huomataan.
      Tommosta tekevät kakarat eivät ole suloisia lapsenpalleroita vaan kotona oppinsa saaneita riivattuja perkeleentaimia joita vanhemmat suojelee saadakseen jeesustella maailman kavaluutta kun suloinen pallero viimein vihdoin on joko ristillä mahdollisimman varhain pois yhteiskunnan vaivoina roikkumasta tai linnassa kasvattamassa yhteiskunnan velkapiikkiä hamaan huomiseen.
      Ainoa kanssaeläjiä suojeleva tapahtuma on mahdollisimman pikainen poistuminen kalmistojen harmauteen joko oman käden kautta tai toisen samanlaisen ääliön toimesta kuten ilokseni olen havainnut usein tapahtuvan.

      Aamen

      • Herravarjele

        Ei minun tarvitse omia enää suojella. Kaikki kolme ovat aikuisia, osa töissä, osa opiskelee yliopistossa. Mutta lapsia puolustan aina sekopäisiltä aikuisilta, eikä minulla lasten kanssa, ei omien, eikä vieraiden ole koskaan ollut ongelmia.

        Että Aamen vaan sullekkin.


      • Lusmupetterit
        Herravarjele kirjoitti:

        Ei minun tarvitse omia enää suojella. Kaikki kolme ovat aikuisia, osa töissä, osa opiskelee yliopistossa. Mutta lapsia puolustan aina sekopäisiltä aikuisilta, eikä minulla lasten kanssa, ei omien, eikä vieraiden ole koskaan ollut ongelmia.

        Että Aamen vaan sullekkin.

        Lue: roikkuvat valmistumatta vuodesta toiseen yliopistossa kirjoilla, kun eivät viitsi ryhtyä työntekoon..


      • romanan

        annakko yhteystietosi että voisimme järjestää teille laitospaikkaa, olet vaaraksi itsellesi ja ympäristölle!


      • ristus ;)
        Lusmupetterit kirjoitti:

        Lue: roikkuvat valmistumatta vuodesta toiseen yliopistossa kirjoilla, kun eivät viitsi ryhtyä työntekoon..

        Aika harva sieltä kahdessa vuodessa valmistuu :D Sinusta huomaa, ettet ole pahemmin kouluja käynyt. Hoida sää ny vaan niitä roskalaatikoiden tyhjennyksiä, tai katujen siivouksia, ei sun älykkyytes sitten muuhun riitäkkään. Lusmupetteri :D


    • Vajakki

      Pokotoin-.,() kalmisto a.=)?/ pokotoitko snäkin#¤%&" sy yt=?_:!"

      • Poikoitoijaapoikotoin

        No ni toi poikotoija poikotoija poikotoikko sinäkin ilmesty taas,tämänki lueskelu loppui sen ilmetymiseen,hyvästi!!


    • ettäsemmosta

      Onko täyspäisiä kun vetelee rukoushuoneen rappusten kaiteeseen ulostetta???

    • t. tuttu

      Mene nyt saatana juttelemaan niille niin asia selvinnee.

    • Mietippä sitä

      Saattaa itelle tulla linnareissu jos joku ilmottaa poliiseille aseilla uhkailsta ja ympäristön vapaalla jalalla tallustavien eläimien vaarantamisesta.

      • von Lagerbom

        Ketä minä olen uhannut muka. Sanoin mahdollisesti harrastavani omalla pihamaallani pimeäharjoitusammuntaa yhden käden varsijousella, sellaisella joka kaiketi tarkoitettu maaliin ammuntaan.

        Toiseksi sanoin turvaavani pihamaani ketunraudoilla, muunkin kuin traktorin lähiympäristön. Ei meillä ole aikoihin näkynyt enää edes vieraita kissoja ja omat on niin viisaita, etteivät ketunrautoihin menisikään..

        Joskus kävi niin, että ketunrautoihin käveli yöllinen hiippari ja minä siunailemaan pihamaalle että sielläkö ne raudat olivatkin, kun niin olen hakenut ja annoin hiipparille kympin löytöpalkkiota.

        Ei muuten ole pihamaalle tuotu korvaavaa polttoöljykanisteria..


      • taas sotajalalla
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ketä minä olen uhannut muka. Sanoin mahdollisesti harrastavani omalla pihamaallani pimeäharjoitusammuntaa yhden käden varsijousella, sellaisella joka kaiketi tarkoitettu maaliin ammuntaan.

        Toiseksi sanoin turvaavani pihamaani ketunraudoilla, muunkin kuin traktorin lähiympäristön. Ei meillä ole aikoihin näkynyt enää edes vieraita kissoja ja omat on niin viisaita, etteivät ketunrautoihin menisikään..

        Joskus kävi niin, että ketunrautoihin käveli yöllinen hiippari ja minä siunailemaan pihamaalle että sielläkö ne raudat olivatkin, kun niin olen hakenut ja annoin hiipparille kympin löytöpalkkiota.

        Ei muuten ole pihamaalle tuotu korvaavaa polttoöljykanisteria..

        Hävinneet selittää!


      • hermo rauniolla
        taas sotajalalla kirjoitti:

        Hävinneet selittää!

        jättäkää laakeripommi rauhaan, siltä menee kohta hermo! ja mukulat yöks kottiin.


      • konstaappeli möykky
        von Lagerbom kirjoitti:

        Ketä minä olen uhannut muka. Sanoin mahdollisesti harrastavani omalla pihamaallani pimeäharjoitusammuntaa yhden käden varsijousella, sellaisella joka kaiketi tarkoitettu maaliin ammuntaan.

        Toiseksi sanoin turvaavani pihamaani ketunraudoilla, muunkin kuin traktorin lähiympäristön. Ei meillä ole aikoihin näkynyt enää edes vieraita kissoja ja omat on niin viisaita, etteivät ketunrautoihin menisikään..

        Joskus kävi niin, että ketunrautoihin käveli yöllinen hiippari ja minä siunailemaan pihamaalle että sielläkö ne raudat olivatkin, kun niin olen hakenut ja annoin hiipparille kympin löytöpalkkiota.

        Ei muuten ole pihamaalle tuotu korvaavaa polttoöljykanisteria..

        Älä hyvä mies pistä polttoöljyä tankkiin, siitä on hirvittävät veroseuraamukset,nuffi valtiolle ja 100 -kertainen polttoaine vero! Ole tarkkana ,verollista mökkiraktoriin.


      • von Lagerbom
        konstaappeli möykky kirjoitti:

        Älä hyvä mies pistä polttoöljyä tankkiin, siitä on hirvittävät veroseuraamukset,nuffi valtiolle ja 100 -kertainen polttoaine vero! Ole tarkkana ,verollista mökkiraktoriin.

        Saa sillä omilla tiluksilla ajella tietääkseni.


      • konstaappeli möykky
        von Lagerbom kirjoitti:

        Saa sillä omilla tiluksilla ajella tietääkseni.

        Ei millään porkkanapalstalla vaan virallisella maatilalla,saatko maataloustukea?


      • kusipäähomokuusysi
        von Lagerbom kirjoitti:

        Saa sillä omilla tiluksilla ajella tietääkseni.

        Onko asia jo selvitetty vai oletko vielä sotajalalla ?? Ja kertokaas pää epäiltyjen nimet? :3


    • kokemus.

      Pojjaat kantelee usein laittomia aseita mukanaan..

    • voihyväsylvi

      Mitä tollastenki pääs liikkuu kun puolustaa tollasii kauhukakaroita....

      • Kun vanhemmat tuntee

        niin ymmärtää millaisia kusipäitä tulee kakaroista.
        Edelleenkään ei omena puustaan kauaksi putoa.


      • von Lagerbom
        Kun vanhemmat tuntee kirjoitti:

        niin ymmärtää millaisia kusipäitä tulee kakaroista.
        Edelleenkään ei omena puustaan kauaksi putoa.

        No ainahan pojat on metkuja tehneet, mutta tuo vaan saattaa tulla yllättävän kalliiksi jos syöttöpumppu tai jotain muuta rikkoontuu. Suuttimet ainakin kärsii jos pidempään vettä suihkii läpi..


      • kemiasta tuttu
        Kun vanhemmat tuntee kirjoitti:

        niin ymmärtää millaisia kusipäitä tulee kakaroista.
        Edelleenkään ei omena puustaan kauaksi putoa.

        kaava toimii kakaroitten tekemisessäkin,lopputulos on tekijöidensä summa tai vähemmän.
        Helppo esimerkki;Tunnettu kusipää saa armopiparii tunnetulta heikkolahjaiselta horolta=tankkiin kuseskeleva molopää jesse jonka elämän pääpiirteet mahtuu alaaste ripari sossuluukku hyvällä onnella saramäki jäähyväispenaali ennenaikojaan samanlaisen tinnerihönön toimesta kuvioon.
        Eikä ollu ees vaikeeta.


      • naapuri
        von Lagerbom kirjoitti:

        No ainahan pojat on metkuja tehneet, mutta tuo vaan saattaa tulla yllättävän kalliiksi jos syöttöpumppu tai jotain muuta rikkoontuu. Suuttimet ainakin kärsii jos pidempään vettä suihkii läpi..

        voi tulla myös veroseuraamuksia jos ajelee lämmitysöljyllä,pitää olla virallinen maatila! Soittakaa heti tulliin jos vielä uskallatte, pahaa pelkään......?


      • varovainen
        kemiasta tuttu kirjoitti:

        kaava toimii kakaroitten tekemisessäkin,lopputulos on tekijöidensä summa tai vähemmän.
        Helppo esimerkki;Tunnettu kusipää saa armopiparii tunnetulta heikkolahjaiselta horolta=tankkiin kuseskeleva molopää jesse jonka elämän pääpiirteet mahtuu alaaste ripari sossuluukku hyvällä onnella saramäki jäähyväispenaali ennenaikojaan samanlaisen tinnerihönön toimesta kuvioon.
        Eikä ollu ees vaikeeta.

        mää olisin ihan hiljaa jos mää olisin ajellu verottomalla


      • von Lagerbom
        naapuri kirjoitti:

        voi tulla myös veroseuraamuksia jos ajelee lämmitysöljyllä,pitää olla virallinen maatila! Soittakaa heti tulliin jos vielä uskallatte, pahaa pelkään......?

        Tavallisen traktorin moottorityökoneeksi rekisteröiminen ei ole välttämätöntä, jotta traktori olisi vapaa polttoainemaksusta. Traktoria pidetään moottorityökoneeksi varustettuna muun muassa silloin, kun siihen on liitetty sen käytettäväksi tarkoitettu kone tai laite, esimerkiksi kun traktori on varustettu kuormauslaitteella, kaivulaitteella, salaojan kaivulaitteella tai sorastusvaunulla, pusku- tai lumiauralla, lanalla, harjauslaitteella, lumilingolla, auralla, äkeellä tai muulla sellaisella työvälineellä. Samoin katsotaaan silloin, kun traktori vetää tai vetää ja käyttää täryjyrää tai traktori käyttää voimakoneena esimerkiksi kompressoria, pumppua, myllyä tai sirkkelisahaa. Traktori ei ole työkonekäytössä, kun sitä käytetään kuljetustarkoituksiin.


      • jepjep3
        kemiasta tuttu kirjoitti:

        kaava toimii kakaroitten tekemisessäkin,lopputulos on tekijöidensä summa tai vähemmän.
        Helppo esimerkki;Tunnettu kusipää saa armopiparii tunnetulta heikkolahjaiselta horolta=tankkiin kuseskeleva molopää jesse jonka elämän pääpiirteet mahtuu alaaste ripari sossuluukku hyvällä onnella saramäki jäähyväispenaali ennenaikojaan samanlaisen tinnerihönön toimesta kuvioon.
        Eikä ollu ees vaikeeta.

        Täällä joku katkeroitunu, munansa surkastuttanu ruuna vetää sitte oikeen nimiä taululle.


      • pelokas2
        varovainen kirjoitti:

        mää olisin ihan hiljaa jos mää olisin ajellu verottomalla

        Niin, onko se ihan varmaa että mökkiläinen saa ajaa verottomalla


      • kumma2
        jepjep3 kirjoitti:

        Täällä joku katkeroitunu, munansa surkastuttanu ruuna vetää sitte oikeen nimiä taululle.

        mitä tarkoitat?


      • von Lagerbom
        pelokas2 kirjoitti:

        Niin, onko se ihan varmaa että mökkiläinen saa ajaa verottomalla

        Tuolla ylempänä on ne ehdot joilla saa ajaa verottomalla polttoaineella. Kopioin ne viralliselta sivulta.


    • hajulla

      Kyllä sen ny tietää hormistos keitä ne 2-4 pahantekijän lauma on

    • aina syytetty

      Oletko varma että ne naapurin pojat obat ain syllisiä?

    • eisalaisuus

      Pääjehun sukuname alkaa L:llä

      • vanhemmat käskeneet

        tai ainakin antaneet ymmärtää et kaikkee tommosta paskaa saa puuhata ja varsinkin jos kohdistuu aloittajaan


    • Vajakki

      pokotoin ?)=(¤ päjehuaa`^*#¤"" pokot oitko snäkin)^`"#¤& syyt^?(=/)%)%

    • matomäestä tuttu

      Matomäessä vasta pahoja tihu työn tekijöitä liikkuukin että oletko barma että onko sieltä tullut ketään?

      • matalasta majasta

        Ootte te hauskoja :D Barma??? obat ??? Onko tää jotain nakkilan alkuasukaskieltä?? Lähetääs nyt vaikka siitä, että alottaja pistää reippaasti tänne oikean nimensä, niin tiedetään missä niitä vandaaleija liikkuu. Jos kerran nimitellään randomisti muka syyllisiä. Kenenkään nimi ei Hormistossa ole Von Lagerbom, siellä ei taida asua yhtään aatelista ja jos asuu, haluamme toki tietää senkin.


      • legalzedwriter
        matalasta majasta kirjoitti:

        Ootte te hauskoja :D Barma??? obat ??? Onko tää jotain nakkilan alkuasukaskieltä?? Lähetääs nyt vaikka siitä, että alottaja pistää reippaasti tänne oikean nimensä, niin tiedetään missä niitä vandaaleija liikkuu. Jos kerran nimitellään randomisti muka syyllisiä. Kenenkään nimi ei Hormistossa ole Von Lagerbom, siellä ei taida asua yhtään aatelista ja jos asuu, haluamme toki tietää senkin.

        matalasta majasta.. Erikoisen nimen olet sinäkin vanhemmiltasi saanut..


      • matalasta tönöstä
        legalzedwriter kirjoitti:

        matalasta majasta.. Erikoisen nimen olet sinäkin vanhemmiltasi saanut..

        Samat sanat sulle.


    • eisesalassapysy

      On matomäestäkin yks karvapää ollu tos 3-4 huligaanin rempas hormistos

    • tiedetään

      Siis tämän huligaani lauman pääpöllöttäjän sukunimi alkaa L:llä

      • ketä kiinnostaa

        Wau, mielenkiintoista. :D


      • kyl mua
        ketä kiinnostaa kirjoitti:

        Wau, mielenkiintoista. :D

        kiinnostaa?


    • joko pelaa

      Joko kreivin rattori ottaa kiarroksia, saikko kusen pois imuttamalla vai laskikko kaikki maahan .Kusi on hyvä lannote porkkanoille vaikka nykyään käytetään kusta myös riiseleissä(ureaa) ,en tiedä miksi, ehkä jokin teho tai puhdistus vaikutus.

    • pirunsaarelle

      joko pöhlöt on vankittu

    • jokoo

      OOOOOOksä nokka hauki.

    • kuinka käy

      Mitä sattuu jos nokkahauki purasoo?

      • ehkatuleetikkeja

        Tulee purema wamma.


      • lahnapuntti
        ehkatuleetikkeja kirjoitti:

        Tulee purema wamma.

        Entäpä jos sylkäsöö!?


    • utelen

      Alkaako etunimi J:llä

    • Jeijei

      pöpilä kannattas siirtää hoovallasta nakkilaan.
      Ja tavallisen pian.

      • Heiheiheihalloo

        ja ottaa mukaan siirrettävä kenttäkrematoorio


    • Jookoskookos2

      Jokos on selvinnyt pissaaja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe