Asensin Sims 2 lisäosia ja peruspelin kaikki perheet poistus :(

apuvaaa

Innostuin pari päivää sitten pitkästä aikaa pelaamaan simsiä, ja pelasin eka vaan peruspelillä. Nyt ajattelin ladata pari lisäosaa, enkä tajunnut, että kaikki peruspelin jutut poistuisi. Siinä oli joku varotusviesti joo, mutta kuvittelin et se tarkottais, että jos poistan lisäosan, siinä tehdyt perheet yms. ei siirtyis enää takas peruspeliin mut en tajunnut et lisäosa pyyhkii peruspelin pois!!

Aattelin kysellä et jos täällä joku tietäis pystyykö niitä enää mitenkään palauttaa vai joudunko vaan nielee pettymyksen :D

Ps. miten on ees mahollista et uus pyyhkii vanhan alta pois?? Sillon joskus vuosia sitten ku pelailin enemmän ja ostelin lisäosia sitä mukaa ku uusia tuli ni eihän vanhoille sillon mitään tapahtunut :( mitä tein väärin D:

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuvaaa

      Aa, pikaisella googlettelulla selvis, että ei ois saanu tallentaa samaan kansioon. No enpä muistanu tollasta. Eli vanhoja ei varmaan sit voi mitenkään palauttaa?

    • Simmie

      Ei mulla kyllä koskaan tallennukset tai muut kadonnu ku asensin lisäosia iha normi tyyliin. Mut joo, jos sä et muistanu ottaa mitää varmuuskopioita enne tota asennusta, ni ne on todennäkösesti lopullisesti poissa. Aina kantsii ottaa kopiot, vaikka sit iha turhaaki. :)

    • Kokemusta on

      Jos lisäosa on uudempi kuin sen hetkinen pelilevysi, pelitallennukset katoaa. ): jos esim pelilevysi on lisäosa X vuodelta 2005, ja sitten asennat uuden lisäosan, Y:n, vuodelta 2006, pelitallennukset katoaa ja Y:stä tulee pelilevysi. Jos Y olisikin vaikka vuodelta 2004, ei mitään tapahtuisi, eikä pelilevysi vaihtuisi. Itse en tiedä voiko asialle tehdä mitään, mutta enpä oikein usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe