Omista palstalaiselle sellainen biisi

vili.

77

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exmex

      Osuva valinta. :)


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, ja tämä kertoo palstan 24/7 päivystävistä elämättömistä ja persu-Lehtisestä...

        https://www.youtube.com/watch?v=4TXoGjYO7TY

        Toi Divinen biisi voi toisaalta kuvata aika hyvin joidenkin katkeroituneiden palstaämmienkin fiiliksiä kun eivät ole kelvanneet haluamilleen.

        Heh, taitaa osua aika moneen...


      • Palstahenkilö
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, ja tämä kertoo palstan 24/7 päivystävistä elämättömistä ja persu-Lehtisestä...

        https://www.youtube.com/watch?v=4TXoGjYO7TY

        Persu-Lehtinen on sinua paljon fiksumpi ja mukavampi ihminen.Kuten tiedätkin. Sinä et osaa kuin soittaa poskeasi ja vittuilla Herra virolainen raksasiivooja :-)


      • Palstahenkilö kirjoitti:

        Persu-Lehtinen on sinua paljon fiksumpi ja mukavampi ihminen.Kuten tiedätkin. Sinä et osaa kuin soittaa poskeasi ja vittuilla Herra virolainen raksasiivooja :-)

        Persu-Lehtinen on tyhmä ahdasmielinen juntti. Hokemalla päinvastaista ei asia silti miksikään muutu.


      • katkera, katkera..
        Genio.Mente kirjoitti:

        Toi Divinen biisi voi toisaalta kuvata aika hyvin joidenkin katkeroituneiden palstaämmienkin fiiliksiä kun eivät ole kelvanneet haluamilleen.

        Heh, taitaa osua aika moneen...

        ..katkera on keenio parka.


      • Palstahenkilö
        Genio.Mente kirjoitti:

        Persu-Lehtinen on tyhmä ahdasmielinen juntti. Hokemalla päinvastaista ei asia silti miksikään muutu.

        Mutta ei omahyväinen kusipää kuten sinä


      • katkera, katkera.. kirjoitti:

        ..katkera on keenio parka.

        Hmmm...

        Mua alkoi nyt oikeastikin kiinnostaa se, että mistä ihmeestä minä olen katkera. Ja vielä täällä...

        Mä ymmärtäisin kyllä, jos olisin vimmatusti hakenut täältä teidän hyväksyntää ja sellaista ettekä siitä huolimatta sitä mulle antaisi. Silloin olisi katkera, etten kaikkensa teille antaneena(jokaisen persettä nuolemalla ja komppaamalla), olisi siltikään saanut sitä. Mutku mä en oikein harrasta sellaista. En täällä, enkä muuallakaan...


      • Palstahenkilö kirjoitti:

        Mutta ei omahyväinen kusipää kuten sinä

        Olen mieluummin omahyväinen kusipää kuin typerä ahdasmielinen juntti. Omahyväisyys on hallittavissa, mutta typerä ahdasmielisyys ei.


      • Löllerii
        Genio.Mente kirjoitti:

        Hmmm...

        Mua alkoi nyt oikeastikin kiinnostaa se, että mistä ihmeestä minä olen katkera. Ja vielä täällä...

        Mä ymmärtäisin kyllä, jos olisin vimmatusti hakenut täältä teidän hyväksyntää ja sellaista ettekä siitä huolimatta sitä mulle antaisi. Silloin olisi katkera, etten kaikkensa teille antaneena(jokaisen persettä nuolemalla ja komppaamalla), olisi siltikään saanut sitä. Mutku mä en oikein harrasta sellaista. En täällä, enkä muuallakaan...

        vai et :-P


      • Palstahenkilö
        Genio.Mente kirjoitti:

        Olen mieluummin omahyväinen kusipää kuin typerä ahdasmielinen juntti. Omahyväisyys on hallittavissa, mutta typerä ahdasmielisyys ei.

        Niin tunnut olevan.


      • Palstahenkilö kirjoitti:

        Niin tunnut olevan.

        Minulle omahyväisyyteni ei ole ongelma. Miksi se on ongelma sinulle?


      • Löllerii kirjoitti:

        vai et :-P

        Niin, että mistä minä olen katkera teille? Tai kateellinen?


      • Sivsta
        Genio.Mente kirjoitti:

        Minulle omahyväisyyteni ei ole ongelma. Miksi se on ongelma sinulle?

        Sunsta lähtee paskan hajua, joka pilaa palstan. Se on ongelma


      • Palstahenkilö
        Genio.Mente kirjoitti:

        Minulle omahyväisyyteni ei ole ongelma. Miksi se on ongelma sinulle?

        Se on yksinkertaisesti vastenmielistä kaikkialla.


      • Sivsta kirjoitti:

        Sunsta lähtee paskan hajua, joka pilaa palstan. Se on ongelma

        :)...

        Kukakohan tässä katkeralta kuulostaa...?


      • Palstahenkilö kirjoitti:

        Se on yksinkertaisesti vastenmielistä kaikkialla.

        Minä en kärsi omahyväisyydestäni. Sinulle(teille) se näyttäisi paljon enemmän kärsimystä tuottavan. Miksi?


      • 8+17
        Genio.Mente kirjoitti:

        Minä en kärsi omahyväisyydestäni. Sinulle(teille) se näyttäisi paljon enemmän kärsimystä tuottavan. Miksi?

        Miten käytöshäiriöt nyt yleensäkin haittaa.


      • 8+17 kirjoitti:

        Miten käytöshäiriöt nyt yleensäkin haittaa.

        Käytöshäiriöt?

        *huokaus*

        Minä en taida olla täällä niitä huonoiten käyttäytyviä. En edes niitä kohtaan, jotka jatkuvasti käytöshäiriöihin syyllistyvät.

        Mutta joo. Kai ne käytöshäiriötkin voi nähdä ja tulkita monella eri tavalla...


      • *huokaus*
        Genio.Mente kirjoitti:

        Käytöshäiriöt?

        *huokaus*

        Minä en taida olla täällä niitä huonoiten käyttäytyviä. En edes niitä kohtaan, jotka jatkuvasti käytöshäiriöihin syyllistyvät.

        Mutta joo. Kai ne käytöshäiriötkin voi nähdä ja tulkita monella eri tavalla...

        Sokeus itselle on sinunlaiselle hyvin tyypillistä.

        *huokaus*


      • *huokaus* kirjoitti:

        Sokeus itselle on sinunlaiselle hyvin tyypillistä.

        *huokaus*

        *tuplahuokaus*

        Täällä ei nyt taida olla muita kuin palstalle jämähtäneitä vinksahtaneita kirjoittajia.

        Täytyy kai lähtee hakemaan lisää kaljaa, et jaksaa jupista teidän kanssa lisää ja saatte edes hetken tuntea olevanne parempia mitä todellisuudessa olette...

        https://www.youtube.com/watch?v=ZDLksM5qu8w


      • Genio.Mente kirjoitti:

        *tuplahuokaus*

        Täällä ei nyt taida olla muita kuin palstalle jämähtäneitä vinksahtaneita kirjoittajia.

        Täytyy kai lähtee hakemaan lisää kaljaa, et jaksaa jupista teidän kanssa lisää ja saatte edes hetken tuntea olevanne parempia mitä todellisuudessa olette...

        https://www.youtube.com/watch?v=ZDLksM5qu8w

        Heh... Tässä mallia hyvin käyttäytyvästä palstakirjoittajasta... http://keskustelu.suomi24.fi/node/12187932

        Joojoo... Minuun verrattuna enkeli...Hehe...


      • Eitaidapystyä

        Jos Hempsu jättäisit palstalaisille vittuilemisen pois, vaikka kokeeksi.


      • Eitaidapystyä kirjoitti:

        Jos Hempsu jättäisit palstalaisille vittuilemisen pois, vaikka kokeeksi.

        Enhän minä kaikille vittuile. Vittuilen tietynlaisille tyypeille. Tuskin jokainan palstaa lukeva minun kirjoituksiani täällä niin henkilökohtaisesti ottaa. Ne taas jotka ottaa, niin vittuiluni on mahdollisesti aiheellinenkin.


      • exmex
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh... Tässä mallia hyvin käyttäytyvästä palstakirjoittajasta... http://keskustelu.suomi24.fi/node/12187932

        Joojoo... Minuun verrattuna enkeli...Hehe...

        vili. on trolli eikä muuta esitä. Toisin kuin sinä, joka väität olevasi karsimaattinen ja usein pelastaneesi palstan. :)


      • exmex kirjoitti:

        vili. on trolli eikä muuta esitä. Toisin kuin sinä, joka väität olevasi karsimaattinen ja usein pelastaneesi palstan. :)

        Niinhän mä olen tehnytkin. Sinä ja sinunlaiset eivät vaan pidä siitä.


      • Kiit niist nauruist=))))
        exmex kirjoitti:

        vili. on trolli eikä muuta esitä. Toisin kuin sinä, joka väität olevasi karsimaattinen ja usein pelastaneesi palstan. :)

        Eikä saada. Unohtaa kempsun näkemystä siitä, että jos 5 vuotta sitten kaikki palstan naiset haaveilivat vain Geniosta =))))))


      • exmex
        Genio.Mente kirjoitti:

        Niinhän mä olen tehnytkin. Sinä ja sinunlaiset eivät vaan pidä siitä.

        Se pätemistarve, se pätemistarve. :)


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Niinhän mä olen tehnytkin. Sinä ja sinunlaiset eivät vaan pidä siitä.

        Voithan sä katella The Palsta etusivua. Tässä vielä linkki, jos et jostain syystä löydä sitä... http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3619

        Kuinkahan moneen aloitukseen olet osallistunut ja keskustellut mielellään? Minun kanssani taas näyttäisi kelpaavan minkälainen keskustelu tahansa. Erityisesti minun vastainen ja minun haukkuminen joka kerta kun läsnäoloni antaa siihen mahdollisuuden.

        Jos tämä nyt jäi vieläkin epäselväksi, selvennän. Mä harvoin kohdistan vittuiluani yhteenkään nimimerkkiin. Vittuilen enimmäkseen yleisellä tasolla. Jos vittuiluni ei pidä jonkun kohdalla paikkaansa, ei ole mitään syytä ottaa nokkiinkaan. Jos taas pitää, niin onko se edes vittuilua?

        Ja mitä tulee palstan pelastamiseen, olen monta kertaa(liian monta) tehnyt tästä trollipesäkkeestä hetkeksi taas keskustelupalstan. Ja miten sille hetkelliselle keskustelupalstalle on käynyt lähes joka kerta, kun en ole hetkeen jaksanut täällä heilua ja Keskustella? Niinpä...

        Mutta voit(te)han uskoa mihin haluat. Heh, mä oon tehnyt omat empiiriset tutkimukseni ja moneen kertaankin vielä. Ei ole ollut montaakaan poikkeusta siinä säännössä. Joten, onnea vaan teille palstan pelastamiseen. Taidan itse jäädä pysyvälle vittuilulinjalle ja seurata miten te tästä taas keskustelupalstan teette...

        Ps. Enkä tule sabotoimaan ainuttakaan hyvää keskusTetua aiheesta riippumatta(en ole ikinä sabotoinutkaan). Tykkään itsekin lukea sellaisia.


      • exmex
        Genio.Mente kirjoitti:

        Voithan sä katella The Palsta etusivua. Tässä vielä linkki, jos et jostain syystä löydä sitä... http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3619

        Kuinkahan moneen aloitukseen olet osallistunut ja keskustellut mielellään? Minun kanssani taas näyttäisi kelpaavan minkälainen keskustelu tahansa. Erityisesti minun vastainen ja minun haukkuminen joka kerta kun läsnäoloni antaa siihen mahdollisuuden.

        Jos tämä nyt jäi vieläkin epäselväksi, selvennän. Mä harvoin kohdistan vittuiluani yhteenkään nimimerkkiin. Vittuilen enimmäkseen yleisellä tasolla. Jos vittuiluni ei pidä jonkun kohdalla paikkaansa, ei ole mitään syytä ottaa nokkiinkaan. Jos taas pitää, niin onko se edes vittuilua?

        Ja mitä tulee palstan pelastamiseen, olen monta kertaa(liian monta) tehnyt tästä trollipesäkkeestä hetkeksi taas keskustelupalstan. Ja miten sille hetkelliselle keskustelupalstalle on käynyt lähes joka kerta, kun en ole hetkeen jaksanut täällä heilua ja Keskustella? Niinpä...

        Mutta voit(te)han uskoa mihin haluat. Heh, mä oon tehnyt omat empiiriset tutkimukseni ja moneen kertaankin vielä. Ei ole ollut montaakaan poikkeusta siinä säännössä. Joten, onnea vaan teille palstan pelastamiseen. Taidan itse jäädä pysyvälle vittuilulinjalle ja seurata miten te tästä taas keskustelupalstan teette...

        Ps. Enkä tule sabotoimaan ainuttakaan hyvää keskusTetua aiheesta riippumatta(en ole ikinä sabotoinutkaan). Tykkään itsekin lukea sellaisia.

        No mutta gempsu, melkein jokainen täällä saa lopulta kakkaa niskaansa sulta, jos on eri mieltä. Se ei tietenkään yllätä, että imartelet miellellään itseäsi. :)


      • Kiit niist nauruist=)))) kirjoitti:

        Eikä saada. Unohtaa kempsun näkemystä siitä, että jos 5 vuotta sitten kaikki palstan naiset haaveilivat vain Geniosta =))))))

        *huokaus*

        Sori, mut sinussa ei ole mitään haaveiltavaa. Sori siitäkin, että olen romuttanut haaveesi. Jos katsot vähän itseesi, ehkä huomaat miksi... Miksi kukaan haaveilisi sinusta millään tavalla...?

        Eikös muuten olekin aika vittumaista, että joku tuntematon palstapersoona sotkee elämän niin maan perusteellisesti...?


      • exmex kirjoitti:

        No mutta gempsu, melkein jokainen täällä saa lopulta kakkaa niskaansa sulta, jos on eri mieltä. Se ei tietenkään yllätä, että imartelet miellellään itseäsi. :)

        Heh... Etten vaan minä olisi se, joka sitä kakkaa eniten niskaani saa(osumatarkkuus on tosin kehno). Ja ketkäköhän täällä sokeita on...?


      • ki-rojottaja

      • Kiit niis nauruist=)
        Genio.Mente kirjoitti:

        *huokaus*

        Sori, mut sinussa ei ole mitään haaveiltavaa. Sori siitäkin, että olen romuttanut haaveesi. Jos katsot vähän itseesi, ehkä huomaat miksi... Miksi kukaan haaveilisi sinusta millään tavalla...?

        Eikös muuten olekin aika vittumaista, että joku tuntematon palstapersoona sotkee elämän niin maan perusteellisesti...?

        Oletko erimieltä nyt? Eikö kaikki naisset haaveilleetkaan Geniosta?=)))))


      • Kiit niis nauruist=) kirjoitti:

        Oletko erimieltä nyt? Eikö kaikki naisset haaveilleetkaan Geniosta?=)))))

        Ei tietenkään. Ei ainutkaan. Sovitaan niin...



      • 4u-

    • Ziseliin olen usein liittänyt yhden Manicsien biiseistä, Little Baby nothingin, mutta se on se jokin mikä näkyy ulospäin. Tältä hän näyttää todennäköisesti sisältä...

      https://www.youtube.com/watch?v=HBBFufxHj3M

      • Niin?

        Kerros Mentte miksi taas oli tarpeen soittaa poskea palstalaisille, tässäkin ketjussa ?


      • Niin? kirjoitti:

        Kerros Mentte miksi taas oli tarpeen soittaa poskea palstalaisille, tässäkin ketjussa ?

        Kuka aloitti?

        Minä omistelin vaan biisejä niin. Enkä parissa ekassa edes kohdistanut niitä paljon keneenkään, paitsi typerään junttiin persu-Lehtiseen.


      • Niin?
        Genio.Mente kirjoitti:

        Kuka aloitti?

        Minä omistelin vaan biisejä niin. Enkä parissa ekassa edes kohdistanut niitä paljon keneenkään, paitsi typerään junttiin persu-Lehtiseen.

        Sinä aloitit. Lehtiseen ja -- joidenkin katkeroituneiden palstaämmienkin fiiliksiä kun eivät ole kelvanneet haluamilleen.

        Aina sama juttu. Onko syynä alemmuus siitä että olet virolainen rakennus työläinen vaikka uskot olevasi vaikka mitä.Vai mikä?


      • Niin? kirjoitti:

        Sinä aloitit. Lehtiseen ja -- joidenkin katkeroituneiden palstaämmienkin fiiliksiä kun eivät ole kelvanneet haluamilleen.

        Aina sama juttu. Onko syynä alemmuus siitä että olet virolainen rakennus työläinen vaikka uskot olevasi vaikka mitä.Vai mikä?

        Keneen palstaämmään tää nyt osui? Heh...

        Persu-Lehtisen junttiuden sen laillisuusvoimineen nyt näkee sokea otsallaankin.

        Nyt tuli jostain syystä mieleen tämä biisi. Onko koskaan käynyt mielessä, että et haluaisi enää olla Pinhead, mutta et vaan voi itselleen mitään? Kerran Pinhead, aina Pinhead...

        https://www.youtube.com/watch?v=GT_2K4ddG7g


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Keneen palstaämmään tää nyt osui? Heh...

        Persu-Lehtisen junttiuden sen laillisuusvoimineen nyt näkee sokea otsallaankin.

        Nyt tuli jostain syystä mieleen tämä biisi. Onko koskaan käynyt mielessä, että et haluaisi enää olla Pinhead, mutta et vaan voi itselleen mitään? Kerran Pinhead, aina Pinhead...

        https://www.youtube.com/watch?v=GT_2K4ddG7g

        Heh... Ainakin kolmeen...

        Come out, come out, wherever you are... Hehe...


    • Kyöstix

      • Kyöstix

      • Kyöstix kirjoitti:

        Se on täydellinen genio biisi :)

        Minä en ole ampumassa ketään silmien väliin. Sinusta ja sinun sisäisestä maailmasta se taitaa enemmän kertoa.


    • Minä osallistun vain sellaisiin keskusteluihin missä tehdään jostain pilkkaa.

    • aIbatrossi

      gempsu on jo tunnettu puheenaihevaras

      kääntää aina keskustelut omahyväisyyteensä narskuna

      gempsu haluaa hallita muiden keskusteluja omilla latteuksilansa

    • Heh... Sitä jäin miettimään, että miten minun läsnäolo palstalla voi järkyttää joitakin teistä niin pahasti? Ja miksi minua ei järkytä kenenkään teidän läsnäolo...?

      *huokaus*

      Näin se on kai sitten nähtävä The Palstalla, missä on luettavissa The Palstalaisten(HC 24/7 päivystäjät) näppikseltä Tie, Totuus ja Elämä...

      https://www.youtube.com/watch?v=gFo0-Zb_p_8

      • exmex

        Hienoa kempsu, että sullekin on paikka missä päteä oikein olan takaa. :)


      • exmex kirjoitti:

        Hienoa kempsu, että sullekin on paikka missä päteä oikein olan takaa. :)

        Nääh...

        Mä annan teille mahdollisuuden päteä. Mut ei hyvältä näytä. Siis teidän pätemisen kannalta...


      • exmex
        Genio.Mente kirjoitti:

        Nääh...

        Mä annan teille mahdollisuuden päteä. Mut ei hyvältä näytä. Siis teidän pätemisen kannalta...

        Saat tehdä mielipuuhaasi eli puhua itsestäsi. :)


      • exmex kirjoitti:

        Saat tehdä mielipuuhaasi eli puhua itsestäsi. :)

        Teidän mielipuuhalta tämä enemmän vaikuttaa...


      • ki--rojottaja
        Genio.Mente kirjoitti:

        Teidän mielipuuhalta tämä enemmän vaikuttaa...

        odotellaan hetki G.Mäntin viimeistä sanaa pilaamaansa
        ketjuun........................................................


      • ki--rojottaja kirjoitti:

        odotellaan hetki G.Mäntin viimeistä sanaa pilaamaansa
        ketjuun........................................................

        Dazu sanoisi tässä kohtaa: PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!!11!!!

        :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Dazu sanoisi tässä kohtaa: PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!!11!!!

        :D

        Ei vittu...

        Nyt oikeesti naurattaa eikä edes vähän... Uskotteko oikeestikin omiin väitteisiin ja horinoihin? Dazulla menee mielenterveydellisesti hyvin teihin nähden...


      • ki-rojottaja
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ei vittu...

        Nyt oikeesti naurattaa eikä edes vähän... Uskotteko oikeestikin omiin väitteisiin ja horinoihin? Dazulla menee mielenterveydellisesti hyvin teihin nähden...

        G Mäntti sanoo vielä viimeisen sanansa
        odotellaan..........


      • Kyöstix
        ki-rojottaja kirjoitti:

        G Mäntti sanoo vielä viimeisen sanansa
        odotellaan..........

        Hyvää kannattaa odottaa :P


      • paskalIisko
        Kyöstix kirjoitti:

        Hyvää kannattaa odottaa :P

        jatkaa edelleen


      • =))))
        paskalIisko kirjoitti:

        jatkaa edelleen

        Uudenlainen "sökö" vai "pokka" otteluko tämä oli?
        Viimeinen korotus ainakin oli Gentsun.

        On teillä pojanklopit harrastukset!!

        Ja herroilla on ikää......enemmän kuin tarpeeks...varmaan omastakin mielestään.

        jotku vaan pysyy ikinuorekkaina aina, enkä kyllä sano tätä positiivisena asiana.
        oh hoijaa.......

        Ja lopuksi kyllä komppaan... Exmex:iä;
        noiden Trolleille valitsemiensa laulujen suhteen.
        Hyvät valinnat! =))))


    • puskarunoilija
    • hyvää yötä!
    • olet sellainen
      • Genio Mente

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe