Erilaiset ihmiset koulussa :DD

Eli siis suhtautumista. Minä itse tiedän olevani omituinen. Naureskelen kaikelle kummalliselle, tiedän kaikkea nippelitietoa, suhtaudun asioihin paljonkin eri tavalla kuin muut... Koulussa kaikki roikkuvat kaveriensa kanssa, minulle ei tuota ongelmia pysytellä yksin oman seurani parissa. Siihen liittyy kaikkea muutakin, kuten outo pukeutuminen, mielipiteet, menneisyys ja elintavat.
Minuun suhtaudutaan pysymällä poissa tieltä. Ei pyydetä mihinkään, yritetään vältellä juttelemista (paitsi silloin kun kysytään, mitä sain kokeesta), juttuihini suhtaudutaan epäillen ja minulle naureskellaan. Olen oppinut jo, että kakat :D sellaisista jonneista.
Tiedättekö te jonkun "oudon", ja miten suhtaudutte häneen? Tai oletteko te muiden mielestä outoja tai friikkejä? :P
On pakko kysyä, jooo...

8

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neloth

      Itse olen melko outo kaikkien AS-oireiden takia.

      • Eräs trotskilainen

        Sama täällä. Aina välkillä istun yksin ja olen kännykällä tai luen. Tunnilla olen useimmiten ainoa, joka viittaa.

        -eijakskirj.


      • Eikö se ollut Hekekee jolla oli aspi-juttuja?


      • Eräs trotskilainen
        nasse_seta kirjoitti:

        Eikö se ollut Hekekee jolla oli aspi-juttuja?

        Heken sisaruksella (veli vai sisko, en muista) muistaakseni on as, muttei hänellä itsellään. Aika monella täällä on.

        //Joojoo, vastaan Hekekeen puolesta täällä. :D


      • HeKeKee'd
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Heken sisaruksella (veli vai sisko, en muista) muistaakseni on as, muttei hänellä itsellään. Aika monella täällä on.

        //Joojoo, vastaan Hekekeen puolesta täällä. :D

        Joo, perheenjäsenellä on diagnosoitu ja koko suvulla samanlaisia piirteitä. Mäkin oon se outo hikari joka tietää kaiken ja jolle on mukava aukoa päätä ja jota tytöt välttelee kuin torakkaa.


    • O/

    • Mä olin peruskoulussa kummajainen, sen siitä saa kun on vähän nörtähtävä, eikä ollenkaan kiinnostunut ikäistensä kanssa samoista jutuista. Mä olisin paljon mieluummin puhunut vaikka tähtitieteestä tai muusta oikeesti kiinnostavasta, en tupakista ja vastakkaisesta sukupuolesta ja muodista. Kun ei ollut mitään yhteistä kenenkään kanssa niin en sitten puhunut kellekkään ja muut tekivät samoin.

    • kurpizza_

      No en oikeastaan tiedä. Ylemmässä kastissa olevat eivät välitä minusta enkä minä heistä. He tuntuvat pitävän minua jostain syystä jotenkin sosiaalisesti vajaana. Olen outo ja olen outojen kanssa kaveri. Olen outo kaveriporukassanikin. Muut ovat otakuja (kirjoitetaanko se noin? Ei varmaankaan...) Minä taas... Olen minä.

      On meillä yksi tyttö, jota syrjitään. Hän on... hiukkasen tai aika paljonkin "jäljessä"... Mutta ei varmaankaan ole mitään diagnoosia, koska on normaalilla luokalla. Myönnän, minäkin olen syrjinyt häntä. Mutta tytön kaveri ei voi olla. En edes tiedä, tarvitseeko hän kavereita. Hän ei osallistu keskusteluun (silloin seiskalla kun yritin olla kaveri), tunkeutuu liian lähelle, ei ymmärrä ihmisen henkilökohtaista aluetta. Hänelle on aivan sama, onko kavereita vai ei. Samallalailla juttelee kaikille... Tosin, näen häntä aika harvoin.
      Lisäksi häntä ei kiinnosta yhtään muiden ihmisten tunteet, on myöntänytkin sen. Saattaa ihan yhtäkkin tulla arvostelemaan ulkonäköäsi, vaatteitasi, älykkyyttäsi tai muuta.

      Olen paskiainen. Anteeksi.

      Yksi poika sitten taas ei halua kavereita, Kaikki ihmiset ylemmistä kasteista ihan meihin sekopäihin on yrittänyt käydä juttelemassa. Silloin kun me yritettiin jutella, läpräsi vain puhelinta ja meni seuraavalla välitunnilla piiloon.

      Pyydän taas anteeksi näin pitkää stooria. Enkä jaksa taaskaan kirjautua. Laskutehtävien teko skarppaa matikankokeeseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe