Cannonball luo pelkoa kansalaisiin

Sopu tilaa tekee

Ikävää että monet ovat taas kesän lähestyessä alkaneet pelkäämään kyseistä kerhoa, pyörät ovat pelottavan näköisiä ja niissä hirveä meteli yms ja mielestäni nämä kerholaiset ovat kasvattaneet joukkojaan täällä sinäjoella ja heitä näytti ajelevan melko paljon kun huomasin muutama päivä sitten koiraa ulkoiluttaessani. Tiedän monia ihmisiä jotka oikeasti pelkäävät kyseistä porukkaa. Olen heille aina sanonut ettei ole syytä huoleen sillä eivät he puutu ns tavallisten ihmisten arkeen ja että heillä on ihan oikeat viholliset kyllä olemassa ja me saamme olla kaikki ihan rauhassa. Minulla ei ole heistä pahaa sanottavaa ja kyllä tänne joukkoon mahtuu meitä kaikenlaisia ja moisia :)

21

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjoo

      Terve Jani.
      Kyllä se kuitenkin on niin että rehellisillä meijeriduunareilla on ihan omanlaisensa käsitys Cannonballs porukasta ja niitä mielipiteitä en nyt ajatellut tässä mainita.

    • lähtöö

      Kyllä se on niin että Lapuanliiton uudelleen perustamista jokaisen tulisi kavahtaa,varsinkin väärän poliittisen suuntauksen omaavien.

      Tollaaset parta nilikit ei oo mitään.Mopopojat.
      Rajalle saatetaan tarpeen tullen,porukalla.

    • sitransoittaja

      On ne pientareet alkaneet kukkia, on kämmekkää ja mesiheinää

    • punisher999

      Ei niitä tarvi pelätä muiden kuin painorajoitettujen siltojen

    • älä naura

      Cannonballsille ei kannata vittuilla. Vaikka olisit minkälainen työn sankari niin duunariliiveillä ei jengiliiville pärjää sillä jengiliivejä on aina useampi vastassa.
      Kovin työntekijä ei välttämättä ole kulmien kovin jätkä.

    • Kertokaas mulle

      Onko henkilö siis aina Cannonball jos alla harrikka?? Mistä erottaa ns normaalin motoristin jolla harrikka ja sen ettei kuulu kyseiseen jengin? nimittäin eihän nää pojat aina ajaessa pidä näitä liivejä joissa kerhon tunnukset?

      • lfkfbfkf

        Ihan varmasti kerhon säännöissä lukee että pyörällä ajaessa on AINA oltava liivi päällä.


      • kaivurikuski
        lfkfbfkf kirjoitti:

        Ihan varmasti kerhon säännöissä lukee että pyörällä ajaessa on AINA oltava liivi päällä.

        Tyhjillä liiveillä prosat päristelee...ja monikin pohjalainen ukko on kyykyttänyt liivipellejä, kun on kuitenkin olemassa vanhan kansan ukkoja jotka ei nahkanpaloja tai värejä noteeraa miksikään. Mitä ne kunnon äijille voi, tappaa ne ei uskalla ja porukassakin on pultut tutissut kun on oikeita miehiä vastassa.


      • Kauhavamies
        kaivurikuski kirjoitti:

        Tyhjillä liiveillä prosat päristelee...ja monikin pohjalainen ukko on kyykyttänyt liivipellejä, kun on kuitenkin olemassa vanhan kansan ukkoja jotka ei nahkanpaloja tai värejä noteeraa miksikään. Mitä ne kunnon äijille voi, tappaa ne ei uskalla ja porukassakin on pultut tutissut kun on oikeita miehiä vastassa.

        Niitä vanhan kansan ukkoja ei vain ole Seinäjoella.
        Seinäjokiset on pellejä.


      • kannonpool
        Kauhavamies kirjoitti:

        Niitä vanhan kansan ukkoja ei vain ole Seinäjoella.
        Seinäjokiset on pellejä.

        Peräjokiset niitä kyykyttää,ajaa pemarilla rinnalle ja näyttää keskaria,sitten karkuun.


    • liimanenä

      Miten poliisit suhtautuu näihin Kuulapäihin kun ajelevat liimahöyryissään? Onko liimoissa ajaminen rattijuoppouteen rinnastettava teko?

    • Pikkupojat homoilee

      4 vuotta seinäjoella asunut enkä ole koskaan nähnytkään mitään jengiläisiä, mutta ajatus kyllä naurattaa kuinka linnakundit ja lihavat parrakkaat mopopojat hiki otsalla hitsaavat toisiaan jossain likaisessa "kerho talossa" Säälittävää peleillyä.

    • YellowFlames

      Naurattaa teidän pullistelut,,, Kyllä naama venähtää kun,,, vaikka se musta jaguaari ajaa viereen...

      • Säynätsalo

        Ne on velliperseitä yhteiskunnasta pudonneita työttömiä luusereita jotka hakevat yhteisöstä tukea..
        samanlaisista häviäjiä kaikki.
        Aikuisia jälkeen jääneitä miehiä jotka elävät menneisyyden vankeina..näitä ikävä juntteja ikävä kyllä elää keskuudessamme.


      • Pärinää kaduilla

        No nytkö se vihreä jagge on muuttunut mustaksi? :) eli on edelleen tummanvihreä! Ja näillä miehillä ei ole mitään tekemistä kyseisen kerhon kanssa ja saatika että olisivat kerhoa vastaankaan! Kaikki kerholaiset eivät käytä tai heillä ei vielä ole oikeuksia liiveihin ja heitä on oikeastaan paljon täällä seinäjoellakin pyörimässä ja sinun naapurisikin voi pian kantaa kerhon tunnuksia vaikka nyt ns norm kuteet ajossa. Pitää paikkansa että jäsenet ovat yleensä työttömiä.


    • Jartzen

      Seinäjoen Cannonball on vuokralla Supersports-urheilulikkeen omistajan omistamassa vanhassa talorähjässä Kauppakadulla. Kyseisen urheiluliikkeen voisi hyvin panna boikottiin niin kauaksi kunnes häätävät nämä vuokralaisensa.

      • nykyään mönkijällä

        Juu lopetin urheilun kun tästä kuulin. Vaihdoin myös moottoripyöräni mönkijään ja muutin Kauppakadulta Jouppiin lähelle Poliisilaitosta. Toivottavasti eivät yhdistä minua tuohon 100%-kerhoon ettei tule hankaluuksia eikä ikäviä Yllätyksiä.


    • jaGGenball

      TaloRähjä?
      Ja mikä vika on vuokralaisissa joka maksaa vuokransa?
      Boikottiin...? Tuskin sota yhtä miestä kaipaa...
      Ja kattokaa vaan mikä tarra on jaggen takaikkunas, pieni tosin ...

      • Jyrisevät koneet

        Juuri keskustassa jyrisi Cannonball "laivue" ja kahdeksan näytti olevan. Joo Jagen takaikkunas on tosiaan mielenkiintoinen tarra :)


    • boxer

      Missä nämä kaninpallit sitten majailee?

    • OnFlames

      eikai kukaan oo kaninpalleista puhunut/kirjoittanut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe