Tuksun turahdus Lappisesta

Näin aina

Hymystä Tänään, 21:00

Mia Mari Johanna Tukiainen jakoi linkin via Johanna "Jolene" Tukiainen Official Fan Club.
noin minuutti sitten

Barentsin messuilla tapasin epäluotettavan "plastiikkakirurgin" Susanna ex-Gärdströmin jolle tuli tietysti heti riitaa kampaajani Johannan kanssa. No onneksi saan täällä nyt ripsienpidennykset ja kiharat hiuksiini, ennen Lieksan perjantain keikkaani. Nassu on myös saatu riitojen kautta pois, nyt on vielä siskoni jasminen pöllimät koirat Esmeralda ja Madeleine haettava Tukholmasta pois.

http://johannatukiainen.seiska.fi/2012/09/18/korjausta-barentsin-messuihin- joissa-olin-naytteilleasettajana-saariselalla-seke-selkeytysta-tauski-peltos en-ja-minun-kuvioon/

18

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatko-osa

      jatkoa...
      Mia Mari Johanna Tukiainen Murheellinen olo Seiska Live kommenttien takia, en tajua miten ihmiset voivat olla niin järjettömän pahansuopia........ Vielä parhaan ystäväni ja rakkaimman siskoni kuoleman jälkeen, tuollainen julmuus jatkuu, miksi ihmeessä ja miten sen annettaan jatkua?????
      24 minuuttia sitten

      Petri Princess Penna Johtuu siitä että heillä itsellään on niin surkea, tylsä ja huono elämä että he sitten yrittävät kohentaa omaa elämää ja oloa sua haukkumalla.
      15 minuuttia sitten · 1

      • laulubiiai

        P.P.Penna on niin oikeessa. Säälin itseänikin, että elämästäni on tullut täysin tyhjä ja tarpeeton. Jospa vain joku sisaruksistani sairastaisi diabetestä niin voitais sitten kimpassa ryypätä viikko/kk tolkulla ja suunnitella Borabora saarille muuttoa minkä minä tietysti maksaisin. Sielä sitten kuuluisille esiintyisin kaikella ammattitaidolla. Olis se niin ihanaa. Yritän nyt eka tulla kuuluisaksi suomessa ihanilla laulubiiseillä ja ulkomaalaistten biljönääri ystävieni kannustuksella. Jonain päivänä minunkin elämällä on merkitys.


      • laulubiisi
        laulubiiai kirjoitti:

        P.P.Penna on niin oikeessa. Säälin itseänikin, että elämästäni on tullut täysin tyhjä ja tarpeeton. Jospa vain joku sisaruksistani sairastaisi diabetestä niin voitais sitten kimpassa ryypätä viikko/kk tolkulla ja suunnitella Borabora saarille muuttoa minkä minä tietysti maksaisin. Sielä sitten kuuluisille esiintyisin kaikella ammattitaidolla. Olis se niin ihanaa. Yritän nyt eka tulla kuuluisaksi suomessa ihanilla laulubiiseillä ja ulkomaalaistten biljönääri ystävieni kannustuksella. Jonain päivänä minunkin elämällä on merkitys.

        Pyydän nöyrästi ANTEEKSI,että ajoittain kirjoitan "nikkini LAULUBIISI" päin per.settä. Johtuu kamalasta kankkusesta, kateudesta, hei.vetin pienistä näppäimistä, tms. Koittakaa ymmärtää.


    • feikki on feikki

      Tuksun jutut on järjestäen SATUJA. Aloittaja voi printtaa vaikka ittelleen ja katella siten fiiliksissä.

      • Ajankohtaista kylläk

        Ei minusta aloittajan tarvitse välttämättä Tuksua fanittaa, vaikka onkin tämän jutun tänne tallentanut.
        Olet käsittänyt varmaan aloitukset aivan väärin. Ne on tuotu yleisiksi puheenaiheiksi.

        Älä kommentoi, jos ei kiinnosta.


    • vähälahjainen veli

      Lappeenrannan pikku puudeli päässyt ääneen. Kiitokseksi saa varmaan lipoa Tuksun... vessakäynnin jälkeen.

    • hyllynpyllyn

      voi tuota pissiksenkin lausumaa, heh :) Elämää on varmasti takana niin paljon, että pystyy tuon lausumaan, tai kirjoitettuhan tuo on siis, mutta ,,,, ettei edes suuhun koske kun tommosta laukoo !

      Nuo kakarat ja tyrkyt sais ukonilma raivata ja samoin kaikki työtävieroksuvat, kuten tuo Tuksu , alkais oikeisiin töihin, niin sais tuo lihakin liikettä,

    • Penaalin kynä

      Sielläpähän joikhaa !

    • pukkaakokeikkaa

      Miten joku saa yhteen blogikirjoitukseen mahtumaan noin paljon täysin perättömiä asioita? Pullukka voisi katsoa peiliin ja tehdä sillä näkyvästä henkilöstä kunnianloukkausyytteen.

    • Arinaa ei ole

      Tunkrahvi on jo Oulussa. Saattaa ehtiä Lieksaan. Eipä Artsin veljen perhe pitänyt kviiniä kauan vieraanaan. Vai olisko niin, että perheessä oli oikea koira, joka olisi runnellut Tunkin pikkupiskin ilman turvatoimia.

      • Tuksu Oulussa

        Tuksu oli Oulussa 16.4. illalla ja raportoi:

        Kiitos ihana Johanna vieraanvaraisuudestasi Lapissa ja ihanasta poronkäristyksestä ja luontokävelyistä!


      • Näin minä (34 v.)
        Tuksu Oulussa kirjoitti:

        Tuksu oli Oulussa 16.4. illalla ja raportoi:

        Kiitos ihana Johanna vieraanvaraisuudestasi Lapissa ja ihanasta poronkäristyksestä ja luontokävelyistä!

        Herranjestas tosiaan! Ihminen ei siis kuole, jos muuttaa ulkomaille. Tämäpä yllättävää evoluutioteorian jatkoa Jollaksen Jolenelta. Seuraava paikka, jonne Tukiaisen neito muuttaa on Hämeenlinna. Se ei ole ulkomailla, mutta melkein täysihoito luvassa. Glamouria ei tule, mutta pienet piirit kyllä.
        Minätyttö lähden sen sijaan kolmeksi viikoksi New Yorkiin syksymmällä, kun kesälomaa pitelen ja viikon olen toisaalla. Matka maksettu ihan itse ja sellasita hupia tulossa, että Tukiais-siskokset vain voisivat unelmoida, jos siis itse olisivat reissunsa ja elämisensä: viikko Bahamalla.


    • uutisvahti

      Tuhnu ei sitten päässytkään kortteeriin Artsin veljen luo. Tämänkin se valehteli. Mitä hyötyä siitä oli hänelle?

      • vieraita!!!!!

        Olisitko sinä valmis majoittamaan pa.liki tuntemattoman ihmisen omaan kotiisi ja elättämään koira ja akka?Minä en ainakaan olis ja tuskin kukaan muukaan.


      • näkymisiin

        No mutta Arto ja Jarna näkyy olevan Arton veljellä pääsiäistä viettämässä, ajeltiin ohi ja nähtiin heidät.
        Eihän silloin sinne tunkki sovi.


    • voi säälik käy

      No onpas ankeeta, ei tosiaan kateeksi käy. Pääsiäinen on niin perhekeskeinen juttu etten yhtään ihmettele vaikka jonkun kyyneleentirauttaiskin ilman rakkaitaan?

    • Aino-tyttö

      Onko Tuhnu päässyt jotenkin jo Lieksaan, vaikka myöhästyi bussista ilmeisesti Oulussa. Blogissa läheteltiin terveisiä Lieksasta, joten ei kai se siellä sitten olekaan, koska valehtelee aina.

    • eer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe