Palstalla väärä käsitys alkoholismista

Kylmät kädet

Meinaan, että jokainen ylimielinen viestini on kirjoitettu onnistuneessa nousuhumalassa. Elämäni on kokonaisuudessaan oikeasti yhtä helvettiä enkä sen johdosta uskokkaan viralliseen Helvettiin.

Toleranssi kasvaa, annosmäärät lisääntyy ja epätoivoisesti yritän opetella kiljun tekoa, kun nykytilanteeni on taloudellisesti kestämätön.

14

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      viinisivun email-kimma rupesi rivien välistä vittuilemaan mulle, kun yritin tilata 30 litran käymisastiaa 8 euron postikuluilla.

      30L ämpäri, vesilukollisella kannella.

      • T.Juhani

        Sokeri on kauhean kallista nykyään. Tommoisesta kilju pöntöstä juo 2 kertaa, koska puolet pöntöstä on sakkaa. Tosin voihan sen sakan syödä lusikalla. Itse joisin mielummin sinolia.


      • Kylmät kädet
        T.Juhani kirjoitti:

        Sokeri on kauhean kallista nykyään. Tommoisesta kilju pöntöstä juo 2 kertaa, koska puolet pöntöstä on sakkaa. Tosin voihan sen sakan syödä lusikalla. Itse joisin mielummin sinolia.

        Sallin isännöintijän käynnin monta kertaa tekemässä tarkastuksen kämppääni, ennen kuin alan itse valmistamaan sitä lääkettä, jota kehoni vaatii.

        Sen jälkeen totaalinen porttikielto kämppääni:

        http://www.youtube.com/watch?v=KYkC7gGSXdI


      • 25 litraa
        T.Juhani kirjoitti:

        Sokeri on kauhean kallista nykyään. Tommoisesta kilju pöntöstä juo 2 kertaa, koska puolet pöntöstä on sakkaa. Tosin voihan sen sakan syödä lusikalla. Itse joisin mielummin sinolia.

        Viini pitää käyttää valmiiksi ja pysäyttää.

        Liivatteen tai bentoniittikirkasteen laskeuduttua sitä sakkaa on pohjalla ehkä 10-15 senttiä 30 litran pönikässä joten kyllä juotavaa luulisi riittävän.


    •  K 

      Tyypit, jotka kirjoittaa nimimerkilläni, ovat tervetulleita. Minusta ne on huivittavia, paitti se yks tyyppi pari vuotta sitten, joka "muka" alkoi myymään huumeita S24:lla.

      Ei siinä mitään, mutta MMT kielsi meikältä totaalisesti bentson sen jälkeen. Alkoholi korvasi kaiken lääkityksen kohdallani.

      •  V 

        Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi? Sulla on ollut se pari vuotta vähintään, aikaa.


      • Kylmät kädet
         V  kirjoitti:

        Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi? Sulla on ollut se pari vuotta vähintään, aikaa.

        En anna kenenkään sanella elämääni, vaikka se tuhoaisi sen. Se pilleriepisodi aiheutti melkoisesti häslinkiä, mutta en edes kommentoinut sitä. Oulun EMTT katkaisi suhteensa minuun, mutta silti.

        Mulla on periaatteeni, vaikka vajoaisin kuinka alas.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        En anna kenenkään sanella elämääni, vaikka se tuhoaisi sen. Se pilleriepisodi aiheutti melkoisesti häslinkiä, mutta en edes kommentoinut sitä. Oulun EMTT katkaisi suhteensa minuun, mutta silti.

        Mulla on periaatteeni, vaikka vajoaisin kuinka alas.

        Nimimerkillä-pilailija ei itse tajunnut, mitä oli tekemässä ja minkälaiset mittasuhteen se synnytti.


    • Arkista apua

      Kiljuun ei tarvitse jättää mäskejä käymisen ajaksi, vievät tilaakin rutosti. Keitä maltaita pienemmässä vesimäärässä ja anna jäähtyä haaleaksi. Sen jälkeen siivilöit keitinveden käymissaaviin ja lasket hiivalle sopivan lämpöistä vettä lisäksi ja laitat käymään. Huuhdo vielä maltaat ja laita sekin huuhdevesi siivilän kautta saaviin. Maltaan voi tosiaan syödä, jos taloudellinen tilanteesi on heikko, lisää niihin rusinoita ja luonnonjugurttia. Ei maultaan hassumpaa rahallisellekaan ja hyvää kuitua suolistolle. Joka tapauksessa toivon sinulle parempia päiviä ahdistuksesi vastapainoksi.

      • Oulun mies

        En ole aloituksen kirjoittaja mutta minulla on vain pilkkikauha joka ei siivilöi kovin hyvin.Haluaisin kuitenkin kirkkaampaa kiljua.
        Mikä olisi halpa ja hyvä siivilä joka ei menisi tukkoon ja olisi helppo puhdistaa?


    • En tiedä

      olenko ainoa onnekas, mutta krapula pelasti minut alkoholismilta. Lähestyessäni 30 ikävuotta krapulasta muodostui niin kauhea olotila etten yksinkertaisesti halua edes nähdä viinaa. En tiedä mistä johtuu, mutta olen vapautunut alkoholista täysin.

      • ei eetu itke

        Olet vapautunut täysin alkoholista? Tarkoitatko ettei sinun tarvitse hokea raittiuttasi kaikille kaiken aikaa kaikkialla? Ei tällä palstallakaan? Jos kyllä, niin ethän sinä silloin alkoholista ole vapautunut.


      • ADHD-allu
        ei eetu itke kirjoitti:

        Olet vapautunut täysin alkoholista? Tarkoitatko ettei sinun tarvitse hokea raittiuttasi kaikille kaiken aikaa kaikkialla? Ei tällä palstallakaan? Jos kyllä, niin ethän sinä silloin alkoholista ole vapautunut.

        Minuu ilahduttaa taas liikakäytön jälkeinen nenänvalkaisu vuosi, parikin olin ottamati. Luulin comebagia onnistuneeksi. Samaa rataa se pian lähti kulkemaan.
        Eukkoni oli saanut käsityksen, että viina vie ukon nopeasti hautaan, tuli hysteeriseksi otettuani vaikka kuinka kohtuulliset neuvoa antavat.
        Isäni neuvoi, että viina on lääke ja woimanlähde mm. pahan uupumuksen kohdatessa joskus. Pitää paikkansa muuten. Sinnittelen päivä vaikka miten ankara veetutus olisi päällänsä.
        Vahva yömyssy on aina palauttanut mielen ja parantanut kropan.


      • kuppa-Kerttu
        ADHD-allu kirjoitti:

        Minuu ilahduttaa taas liikakäytön jälkeinen nenänvalkaisu vuosi, parikin olin ottamati. Luulin comebagia onnistuneeksi. Samaa rataa se pian lähti kulkemaan.
        Eukkoni oli saanut käsityksen, että viina vie ukon nopeasti hautaan, tuli hysteeriseksi otettuani vaikka kuinka kohtuulliset neuvoa antavat.
        Isäni neuvoi, että viina on lääke ja woimanlähde mm. pahan uupumuksen kohdatessa joskus. Pitää paikkansa muuten. Sinnittelen päivä vaikka miten ankara veetutus olisi päällänsä.
        Vahva yömyssy on aina palauttanut mielen ja parantanut kropan.

        Viestisi antaa pikkasen ristiriitaisen kuvan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe