Ei ole kaikki palikat

ei tunnu

oikein kohdallaan tällä opettaja Evrenia Hilden-Järvenpäällä (sd)varavaltuutetulla jos täytyy mollata meitä suomalaisia,menis takasin sitten sinne Puuttinin paratiisiin.

11

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniaa loukattu

      Teen rikosilmoituksen

      • Suomalaisten

        kunniaa loukattu sen takiako teet ilmoituksen?


    • Saatana!!!!

      Fuck off!

    • Kaarlo Jyrkkä

      Tämä eukeenia kuluu siihen samaan ämmäsakkiin kuin se israelilaististoimittaja apuhannaannapannakin.

    • Laitakko

      linkkiä?

    • Rasittavaa!!

      En käsitä miksi ihmisten on jotenkin PAKKO tulla Suomeen ja sitten alkaa vinkumaan ettei täällä ole hyvä olla.

      Eikö voi vain pysyä kotimaassaan jos kerran siellä on asiat paremmin?

      Millä oikeudella tänne tullaan muualta sanomaan miten saamme OMASSA MAASSAMME ASUA?

      Tämä ei ole suunnattu kenellekään tietylle henkilölle, vaan yleisesti.

    • Kyrbäallahi

      Olin Riadissa 6 kuukautta komennuksella. Siellä vasta hullua touhua on. Mutta menes inttämään vastaan. Löydät itsesi rajatarkastuksesta ja monon kuva tulee ahteriin että kajahtaa. Pualvuatta oli mulle ihan tarpeeksi. Sais täälläkin antaa noille vinku-ym muille indiaaneille suoraan paluulipun sinne mistä ovat tulleetkin. Satanani.

    • Herra varjelkoon

      Onse hyvä ettei IKL ole enää voimissaa, muuten olisi Bagmanni ja Hilden-Järvenpää kumpanit virvottu ennen palmusunnuntaita

    • veronmaksaja 41

      niihän se on että me suomalaiset jäämme vain maksajan osaan ja mamut vain kuorivat kermat päältä. olis kirveelle töitä. ps. nahkurin orsilla tavataan???

      • Ai nyt

        Ai nyt on tullut demari TPK, JHL, loppaajalle hätäkäteen. Onko omien lopattujen tyttärien typaikat katkolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe