Mies maksaa aina ravintolassa

Varma saanti

Siis jos jo seurustellaan niin mies maksaa silloinkin aina ravintolassa. Olis varmaan noloo jos muut asiakkaat näkee että nainen kaivaa lompakkoa esille. Nainen sitten antaa vaikka sitä pimppiä illan päätteeksi ja sillä hoituu naisen maksu siitä ravintolalaskusta

78

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvalompsa

      Ei sitä naisen värkkiä turhaan kutsuta lompsaksi.

    • Täysikuuko nyt on saanut nupin sekaisin vai mikä pistää riehumaan? Ei uskoisi, että tämä palsta voi olla normaaliakin ala-arvoisempi. Normaali tasokin on sentään niin alle arvostelun ettei missään muualla...

      • Minä taas sanoisin, että jatkakaa vaan samaan malliin!
        Sitä helpompaa minun on päästä täältä pois!


    • Maksamaton

      Joo no riippuu vähän suorituksesta illan päätteeksi, että kannattaako moisesta mitään alkaa maksamaan. Jos akka makaa kuin lahna sängyssä, niin raha voisi siirtyä toiseen suuntaan.

      Yleensä kyllä oletan että akka maksaa osansa, erityisesti jos akka olettaa että maksan, koska se osoittaa että nainen ei ole sellainen, jota voisin ihmisenä kunnioittaa. Tosin riippuu vähän siitä, että kuinka hyvin se tulee toimeen. Jos on paljon nuorempi tai opiskelija, niin tietysti maksan.

    • shy/she

      Seurustelusuhteissa, avoliitossa ja avioliitossa olen maksanut ravintolalaskuja siinä missä mieskin. Tosin avioliitossa ollessa meillä oli yhteinen tili, jolloin mies kuittasi aina ravintolalaskun, vaikka ihan yhtälailla minä olin siis laskun maksajana. Omalla kohdallani on ollut aina se tilanne, että olen ollut miehen kanssa suunnilleen yhtä hyvätuloinen, joten rahojen jakaminen ei ole tuottanut ongelmia. En sitten tiedä, että mikä olisi tilanne, jos tuloerot olisivat isot.

      Deittaillessa olen antanut miehen maksaa, jos hän tarjoaa. Nykyisin tosi usein mies ei tarjoa, vaan tulee esim. treffipaikalle kahvilaan niin aikaisin, että hän on jo oman juomansa ostanut, jolloin itse joutuu väkisinkin siihen tilanteeseen, että joutuu ostamaan omat juomat. Valitettavan usein pihiys näkyy jotenkin muutenkin juttelun aikana itsekkyytenä. Kyse ei ole puhtaasti rahasta, vaan asenteesta, joka on vaikea määritellä. Ensimmäiset treffit on aina ollut kahvilassa (jos siis olen tutustunut mieheen netin kautta).

      Seurustelukumppaneistani jne pidemmälle edenneistä suhteista kaikki ovat alussa maksaneet kahvilakulut jne. Raha-asiat ovat tasoittuneet aika nopeasti, koska olen sitten esim. kutsunut miestä usein kotiini syömään, jolloin olen tehnyt ruoat jne.

      Ehkä tuo tarjoaminen on iso ongelma silloin, jos ei ikinä pääse treffailua pidemmälle ja harrastaa sarjatreffailua. Voisiko silloin ekoilla treffeillä vaikka käydä kävelyllä, jolloin ei aiheudu muita kuluja kuin matkakulut?

      • tarkkailijamies

        On se säälittävän oloista kun joku 40 kymppinen pariskunta jakaa ravintolalaskua.. Todella rentoa menoa tapella puutamasta euroista. Varmaan kotona jääkaapin ovessakin on tarkka lista siitä, mitä kumpikin on ostanut ja "tasoitus" lista euroina.


    • akka maksaa

      jos halua seksia

    • sinkkumies.

      Kyllä minä maksan vaikka en seksiä saisikaan. Tällä naamalla joutuu avaa lompakkoa useammin kuin kerran jotta tekis edes pienen vaikutuksen. Ei pari kahvia tai lounas minua köyhdytä yhtään vaikka en rikas olekkaan ja jos on herrasmies niin sitten se maksaa.

    • Jii007

      Miehet palvovat pillua ja ovat valmiit tekemään ihan mitä vain saadakseen tätä ainoaa hyödykettä minkä naisesta vain saa. Ostakaa vaikka tekopillu niin naiset ei ainakaan saa rahojanne, eikä sitä tarvitse edes viedä mihinkään ravintoloihin.
      ATM:ää suurempi luuseri on vain mies joka alentuu naisten alistettavaksi.

    • jännämies.

      En varmana maksa mitään.

    • mies.

      Kyllä varmaan suurin osa naisista odottaa että mies maksaa laskun ja kahvinkin jos mene vain kahville. Jos mies ei maksa niin ei tule toisia treffejä.

      • kiitos tiedosta

        En ole kyllä koskaan käynyt naisen kanssa kahvilla, joten en tiennyt tätäkään..


    • "jos jo seurustellaan niin mies maksaa silloinkin aina ravintolassa."

      Ei todellakaan. Maksan omat syömiseni ja juomiseni. Ravintolassa voi pyytää erilliset laskut.
      Toisen rahoilla en syö ellei toinen välttämättä halua tarjota.

      "Olis varmaan noloo jos muut asiakkaat näkee että nainen kaivaa lompakkoa esille."

      Miten niin noloa? Muilla asiakkailla on varmasti parempaakin tekemistä kuin tarkkailla miten muut maksavat ja jos ei ole, niin siinähän katselevat.

      • Näin on. Puoli vuotta sitten käydessäni paljon nettitreffeillä se olin yhtä poikkeusta lukuunottamatta minä joka maksoin oman osuuteni niin ruuista kuin yhdestä kahvikupposestakin, ja siis täysin riippumatta siitä halusiko mies tavata uudelleen vai ei eli moni niistäkin jotka halusivat vielä nähdä olettivat että jaetaan kahvikuppilasku. Ja se on minulle ihan ok, jos mies siinä vaiheessa kun alan kaivaa lompakkoa esiin sanoo että haluaa kylläkin tarjota niin kyllä sekin sopii, mutta muuten oletan automaattisesti että maksetaan puoliksi ja myös näytän olettavani niin kaivamalla sen kukkaron maksun tullessa suoraan esiin.


    • Jii007

      "Olis varmaan noloo jos muut asiakkaat näkee että nainen kaivaa lompakkoa esille."

      Mielestäni olisi nolompaa mikäli luuserimies jälleen kerran maksaisi kaiken. Nainen voi maksaa itsekin ruokansa jos on kerran miehen mukaan jaksanut ravintolaan lähteä. Ei miehen tulisi olla keino saada ilmaista ateriaa.

    • minä maksan

      Olen aina maksanut kun olen vienyt naisen ravintolaan. Sitä on tapahtunut n 30 kertaa viime 3 vuoden aikaan. Olen myös vienyt naisen muualle kun ravintolaan ja olen maksanut esim huvipuistoliput ja saaristo risteily lipun.
      Nainen ei ole ikinä tarjoutunut maksamaan edes toisilla tai kolmansilla treffeillä. Seksiä olen saanut 6 naiselta.

      • Jii007

        Eli sinua on käytetty vain hyväksi. Pistää vituttamaan kun naiset kohtelevat miehiä vain lompakkoina.


      • laskutoimitus

        30/6=5

        Paljonko maksaa 5 ravintola illallista 2 hengelle, yhteensä 10 annosta, jotta voimme laskea pimpan hinnan? Prostitoitu saattaisi olla halvempi ratkaisu. Jos illallinen kahdelle on 60-100 euroa, olet maksanut 300-500 euroa seksistä.


      • asdfasd
        laskutoimitus kirjoitti:

        30/6=5

        Paljonko maksaa 5 ravintola illallista 2 hengelle, yhteensä 10 annosta, jotta voimme laskea pimpan hinnan? Prostitoitu saattaisi olla halvempi ratkaisu. Jos illallinen kahdelle on 60-100 euroa, olet maksanut 300-500 euroa seksistä.

        Entä jos maksatte molemmat puoliksi? Silti täytyy maksaa se 150 - 250€ seksistä?


      • kyse valinnoista
        Jii007 kirjoitti:

        Eli sinua on käytetty vain hyväksi. Pistää vituttamaan kun naiset kohtelevat miehiä vain lompakkoina.

        Mutta onhan mies sentään saanut 30 naisesta seksiä 6:lta! Onko se nyt sitten huono saldo? Jos tämäkin mies olisi vain kotona tietokoneen ääressä haukkunut naisia, niin hän olisi edelleen neitsyt. Ilmeisesti mies pitää systeemiä toimivana, koska hän edelleen jatkaa toimintaansa. Jos hän kyllästyy, niin hän voi muuttaa kriteereitään tai lopettaa treffailun.


    • 1+1=2

      Kyllä 15 eurolla pitäis saada jo hyvä illallinen. Lihapullia ja muusia riittää naiselle vallan hyvin

      • Kis-kisu

        Ei riitä pullat ja muusi. Pitää olla alkumaljat, alkupalat (voi olla vaikka parsaa nyt), pääruoka (ehkä hiillostettua kalaa) ja jälkiruoka ja joku ihana jälkiruokaviini ja kahvi. Ja siitä jatketaan sitten johonkin menopaikkaan.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei riitä pullat ja muusi. Pitää olla alkumaljat, alkupalat (voi olla vaikka parsaa nyt), pääruoka (ehkä hiillostettua kalaa) ja jälkiruoka ja joku ihana jälkiruokaviini ja kahvi. Ja siitä jatketaan sitten johonkin menopaikkaan.

        Voisit nuilla vaatimuksilla suksia suoraan sinne menopaikkaasi. Jos ei lihapullat ja muusi kelpaa niin sitten ei mies edes kiinnosta vaan olet hyödykkeiden perässä. Jos miehen seura kerran kelpaa niin sitten ette mene yhtään minnekään. Kuten muutkin naiset olet iilimato.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Voisit nuilla vaatimuksilla suksia suoraan sinne menopaikkaasi. Jos ei lihapullat ja muusi kelpaa niin sitten ei mies edes kiinnosta vaan olet hyödykkeiden perässä. Jos miehen seura kerran kelpaa niin sitten ette mene yhtään minnekään. Kuten muutkin naiset olet iilimato.

        En kyllä mene treffeille syömään muusia ja lihapullia. Jos mies on pyytänyt treffeille ja haluaa syömään, niin melko outona pitäisin, jos mentäisiin johonkin kansanruokalaan tai huoltoasemalle. Mulla on kyllä varaa maksaa omakin ruokani, jos mies ei vaadi tarjota.

        Ihan turha kuvitella että laittaudun muusinsyömistä varten säihkyväksi. Ei treffeille lähdetä nysväämään.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        En kyllä mene treffeille syömään muusia ja lihapullia. Jos mies on pyytänyt treffeille ja haluaa syömään, niin melko outona pitäisin, jos mentäisiin johonkin kansanruokalaan tai huoltoasemalle. Mulla on kyllä varaa maksaa omakin ruokani, jos mies ei vaadi tarjota.

        Ihan turha kuvitella että laittaudun muusinsyömistä varten säihkyväksi. Ei treffeille lähdetä nysväämään.

        Eli olet kiinnostunut vain rahasta ja pinnallisuudesta , et miehen seurasta.
        Älä huoli sillä tuskin kukaan vie sinua mihinkään kalliiseen ravintolaan, eikä sinusta varmaan kovin säihkyvää saa kun olet noin vaativa iilimato.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Eli olet kiinnostunut vain rahasta ja pinnallisuudesta , et miehen seurasta.
        Älä huoli sillä tuskin kukaan vie sinua mihinkään kalliiseen ravintolaan, eikä sinusta varmaan kovin säihkyvää saa kun olet noin vaativa iilimato.

        Olen kiinnostunut sellaisen miehen seurasta, joka on suurpiirteinen kuten itsekin olen ja osaa heittäytyä ja nauttia elämästä silloin tällöin niin ettei kituuttaminen ole elämän ainoa sisältö. Ja on viety hienoihin ravintoloihin, olen vaatinut saada maksaa edes jotain, ei ole yleensä suostuttu, mutta hauskaa on ollut ja reilu meininki eikä mitään katkeraa vonkaamista pikkutunneilla.

        Ymmärrän jos rahaa ei ole, niin sitten ei ole. Useimmilla on kuitenkin varaa silloin tällöin irrotella ja hauskempi on mennä yhdessä kuin yksin. Bling blingiä pitää olla, en minä jaksa naama rutussa vetää arkkuun asti.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Olen kiinnostunut sellaisen miehen seurasta, joka on suurpiirteinen kuten itsekin olen ja osaa heittäytyä ja nauttia elämästä silloin tällöin niin ettei kituuttaminen ole elämän ainoa sisältö. Ja on viety hienoihin ravintoloihin, olen vaatinut saada maksaa edes jotain, ei ole yleensä suostuttu, mutta hauskaa on ollut ja reilu meininki eikä mitään katkeraa vonkaamista pikkutunneilla.

        Ymmärrän jos rahaa ei ole, niin sitten ei ole. Useimmilla on kuitenkin varaa silloin tällöin irrotella ja hauskempi on mennä yhdessä kuin yksin. Bling blingiä pitää olla, en minä jaksa naama rutussa vetää arkkuun asti.

        Toivottavasti pyöräytät lapsen jollekin köyhälle ja tylsälle miehelle. Saat kituuttaa sitten sen kanssa loppuelämäsi ajan.


      • Hän on
        Jii007 kirjoitti:

        Eli olet kiinnostunut vain rahasta ja pinnallisuudesta , et miehen seurasta.
        Älä huoli sillä tuskin kukaan vie sinua mihinkään kalliiseen ravintolaan, eikä sinusta varmaan kovin säihkyvää saa kun olet noin vaativa iilimato.

        Tyypillenen nainen. Raha ja status ratkaisee. Siksi onkin "vapaaehtoisesti" sinkkuna, kun ei saa "tasoistaan" seuraa.. yllättäen;)


      • Kis-kisu
        Hän on kirjoitti:

        Tyypillenen nainen. Raha ja status ratkaisee. Siksi onkin "vapaaehtoisesti" sinkkuna, kun ei saa "tasoistaan" seuraa.. yllättäen;)

        Jos raha ja status ratkaisisi, en olisi sinkkuna. Kyllä tuolla rahamiehiä on vapaana ja saatavissa, hyvännäköisiäkin ja fiksuja.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Toivottavasti pyöräytät lapsen jollekin köyhälle ja tylsälle miehelle. Saat kituuttaa sitten sen kanssa loppuelämäsi ajan.

        Klinikkaspermasta ei yhtään tiedä, onko se köyhän ja tylsän spermaa vai jännäpanijan.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei riitä pullat ja muusi. Pitää olla alkumaljat, alkupalat (voi olla vaikka parsaa nyt), pääruoka (ehkä hiillostettua kalaa) ja jälkiruoka ja joku ihana jälkiruokaviini ja kahvi. Ja siitä jatketaan sitten johonkin menopaikkaan.

        Nuo on ihan ok jos mies saa sitten myös vastinetta rahalle ja siinä tulee kaksi vaihtoehtoa, välitön suoritus illanapäätteeksi tai sitten miehen pitää saada kunnon nainen itselleen joka ehkä alkuun vähn pihtaa mutta ei sitten myöskään tee ohareita, kumpaan ryhmään kuulut, maksatko heti vai olemalla hyvä nainen sille miehelle suhteessa? Jos ykkösryhmään sehän rietysti aina laskee sitten markkina-arvoa muiden miesten silmissä.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Jos raha ja status ratkaisisi, en olisi sinkkuna. Kyllä tuolla rahamiehiä on vapaana ja saatavissa, hyvännäköisiäkin ja fiksuja.

        Uskotko enää itsekään paskapuheisiisi. Mitä sitten etsit mieheltä jos et rahaa, ulkonäköä ja älykkyyttä. On niitä köyhiä, rumia ja tyhmiäkin miehiä olemassa. Oikeasti et vain ole tasoltasi rikkaiden, komeiden ja fiksujen tasoa, etkä edes harkitse tavallista varatonta miestä ja siksi olet sinkku. Kohtalosi ennustinkin edellisessä viestissäni.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Uskotko enää itsekään paskapuheisiisi. Mitä sitten etsit mieheltä jos et rahaa, ulkonäköä ja älykkyyttä. On niitä köyhiä, rumia ja tyhmiäkin miehiä olemassa. Oikeasti et vain ole tasoltasi rikkaiden, komeiden ja fiksujen tasoa, etkä edes harkitse tavallista varatonta miestä ja siksi olet sinkku. Kohtalosi ennustinkin edellisessä viestissäni.

        Minä olen aivan parasta tasoa :) Samoin jotkut miehet on yksinkertaisesti niin hyvää seuraa, että niiden kanssa on kiva viettää aikaa. Mutta en halua parisuhdetta enkä irtoseksiä niin se ajanvietto tapahtukoon illanvietoissa julkisilla paikoilla.

        Ei tuo raskaaksi tuleminen hirveän kovalta kohtalolta kuulosta, se nyt vaan on tällä hetkellä mahdotonta kun en osaa neitseellisesti hedelmöittyä.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Nuo on ihan ok jos mies saa sitten myös vastinetta rahalle ja siinä tulee kaksi vaihtoehtoa, välitön suoritus illanapäätteeksi tai sitten miehen pitää saada kunnon nainen itselleen joka ehkä alkuun vähn pihtaa mutta ei sitten myöskään tee ohareita, kumpaan ryhmään kuulut, maksatko heti vai olemalla hyvä nainen sille miehelle suhteessa? Jos ykkösryhmään sehän rietysti aina laskee sitten markkina-arvoa muiden miesten silmissä.

        Ei se ole mitään tarjoamista, jos odottaa vastinetta.

        Jos minä tarjoan vaikka sisarelleni tai ystävälleni tai työkaverille, niin en odota vastapalvelusta. Tarjoaminen tehdään pyyteettä omasta halusta.

        Turha kuvitella että ravintolapäivällisen hinnalla olen otettavissa. Kuten sanoin, tarjoudun osani maksamaan. Maailmassa nyt vaan on herrasmiehiä, sille ei tämän palstan nysvärit mahda mitään. Ja herrasmiehet saa muualtakin, ihan ilman tarjoamisia, jos haluavat.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Minä olen aivan parasta tasoa :) Samoin jotkut miehet on yksinkertaisesti niin hyvää seuraa, että niiden kanssa on kiva viettää aikaa. Mutta en halua parisuhdetta enkä irtoseksiä niin se ajanvietto tapahtukoon illanvietoissa julkisilla paikoilla.

        Ei tuo raskaaksi tuleminen hirveän kovalta kohtalolta kuulosta, se nyt vaan on tällä hetkellä mahdotonta kun en osaa neitseellisesti hedelmöittyä.

        Eli sama suomeksi. Et halua parisuhdetta tai irtoseksiä, mutta on mielestäsi silti oikein kupata miehen lompakkoa näissä kalliissa ravintoloissa sun muissa menoissa ja antaa miehen kuvitella ties mitä vaikka sinä itse tiedät jo lähtiessäsi treffeille ettet halua mieheltä muuta kuin ilmaisen aterian.


      • taidat olla
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei riitä pullat ja muusi. Pitää olla alkumaljat, alkupalat (voi olla vaikka parsaa nyt), pääruoka (ehkä hiillostettua kalaa) ja jälkiruoka ja joku ihana jälkiruokaviini ja kahvi. Ja siitä jatketaan sitten johonkin menopaikkaan.

        pinnallinen ämmä


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei se ole mitään tarjoamista, jos odottaa vastinetta.

        Jos minä tarjoan vaikka sisarelleni tai ystävälleni tai työkaverille, niin en odota vastapalvelusta. Tarjoaminen tehdään pyyteettä omasta halusta.

        Turha kuvitella että ravintolapäivällisen hinnalla olen otettavissa. Kuten sanoin, tarjoudun osani maksamaan. Maailmassa nyt vaan on herrasmiehiä, sille ei tämän palstan nysvärit mahda mitään. Ja herrasmiehet saa muualtakin, ihan ilman tarjoamisia, jos haluavat.

        Sen kun näkisi että nainen tosissaan olisi valmis osansa maksamaan :) Ei siinä mitään mutta kyllä siinä vähän huijauksen maku jää jos nainen useammankin kerran kulkee napostelemassa illan verran vain parhaita paloja maihen piiikkiin ja sitten kun mies kuvittelee olevansa lähellä maalia ilmoittaakin nainen että ollaan vaan kavereita. Minusta naisella kuuluisi olla vastuuntuntoa noissa tilanteissa ja selkeästi ilmoittaa maksavansa osuutensa jos ei romantiikkaa ole luvassa samana iltana tai myöhemminkään, sittenhän se ei ole huijaus jos käy treffeillä useamminkin antamatta mutta on kuitenkin ihan vakavissaan miehen suhteen.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Eli sama suomeksi. Et halua parisuhdetta tai irtoseksiä, mutta on mielestäsi silti oikein kupata miehen lompakkoa näissä kalliissa ravintoloissa sun muissa menoissa ja antaa miehen kuvitella ties mitä vaikka sinä itse tiedät jo lähtiessäsi treffeille ettet halua mieheltä muuta kuin ilmaisen aterian.

        Niin, lähinnä viittasin treffailuun ennen vuodenvaihdetta, jolloin päätin etten enää ryhdy mihinkään suhteisiin. Ehdoteltu on, mutta en ole lähtenyt. Tosin siitäkin on sitten oltu katkeria, että tekee miten päin vaan niin aina menee väärin. Täytyypä tästä lähin kysyä palstaguruilta neuvoa kun kerran tiedätte miten asiat pitää hoitaa.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Sen kun näkisi että nainen tosissaan olisi valmis osansa maksamaan :) Ei siinä mitään mutta kyllä siinä vähän huijauksen maku jää jos nainen useammankin kerran kulkee napostelemassa illan verran vain parhaita paloja maihen piiikkiin ja sitten kun mies kuvittelee olevansa lähellä maalia ilmoittaakin nainen että ollaan vaan kavereita. Minusta naisella kuuluisi olla vastuuntuntoa noissa tilanteissa ja selkeästi ilmoittaa maksavansa osuutensa jos ei romantiikkaa ole luvassa samana iltana tai myöhemminkään, sittenhän se ei ole huijaus jos käy treffeillä useamminkin antamatta mutta on kuitenkin ihan vakavissaan miehen suhteen.

        Eikö miehen tulisi tuollaisessa tapauksessa itse avoimesti ilmoittaa, että on tässä kauppaa käymässä eikä suinkaan pyyteettömästi tarjoamassa?


      • Jii007
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Sen kun näkisi että nainen tosissaan olisi valmis osansa maksamaan :) Ei siinä mitään mutta kyllä siinä vähän huijauksen maku jää jos nainen useammankin kerran kulkee napostelemassa illan verran vain parhaita paloja maihen piiikkiin ja sitten kun mies kuvittelee olevansa lähellä maalia ilmoittaakin nainen että ollaan vaan kavereita. Minusta naisella kuuluisi olla vastuuntuntoa noissa tilanteissa ja selkeästi ilmoittaa maksavansa osuutensa jos ei romantiikkaa ole luvassa samana iltana tai myöhemminkään, sittenhän se ei ole huijaus jos käy treffeillä useamminkin antamatta mutta on kuitenkin ihan vakavissaan miehen suhteen.

        Kis-kisu ei usko noihin selityksiinsä edes itse vaan yrittää pelastaa nahkansa. On kuitenkin jo niin monesti kärähtänyt noissa puheissaan, että on aika epätoivoinen tehtävä pelastaa enää mitään.

        Kis-kisu on todella hyvä esimerkki näistä "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" naisista. Hän vain suostuu treffeille ja miehellä on omat toiveensa illasta ja Kis-kisulla vain mielessä ilmainen ateria eikä mitään muuta.

        "Turha kuvitella että ravintolapäivällisen hinnalla olen otettavissa."
        Mutta kun vähän niin se tuppaa normaalisti menemään, että jotain vastinettakin olisi jossain vaiheessa hyvä saadakin kun olet kerran näillä illallisille suostunut miehen seurassa. Ei miehet sinua syömään vie ilman taka-ajatuksia. Käytät vain aika häikäilemättömästi tilanteen hyväksesi miehen kustannuksella.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Eikö miehen tulisi tuollaisessa tapauksessa itse avoimesti ilmoittaa, että on tässä kauppaa käymässä eikä suinkaan pyyteettömästi tarjoamassa?

        Kyllä minusta reilumpaa olisi naisen jo lähtiessä ilmoittaa miehelle että "en aio sulle antaa nyt enkä koskaan mutta vain parhaat ravintolat kelpaa mulle" niin mies kyllä voi sitten grillillä tarjota ruuat ihan niin kuin muillekin kavereilleen ja säästää rahansa käytettäväksi semmoiseen naiseen joka pyyteettömästi tarjoaa apua seksinpuutteeseen :)


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Kis-kisu ei usko noihin selityksiinsä edes itse vaan yrittää pelastaa nahkansa. On kuitenkin jo niin monesti kärähtänyt noissa puheissaan, että on aika epätoivoinen tehtävä pelastaa enää mitään.

        Kis-kisu on todella hyvä esimerkki näistä "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" naisista. Hän vain suostuu treffeille ja miehellä on omat toiveensa illasta ja Kis-kisulla vain mielessä ilmainen ateria eikä mitään muuta.

        "Turha kuvitella että ravintolapäivällisen hinnalla olen otettavissa."
        Mutta kun vähän niin se tuppaa normaalisti menemään, että jotain vastinettakin olisi jossain vaiheessa hyvä saadakin kun olet kerran näillä illallisille suostunut miehen seurassa. Ei miehet sinua syömään vie ilman taka-ajatuksia. Käytät vain aika häikäilemättömästi tilanteen hyväksesi miehen kustannuksella.

        Huvittavaa lueskella, miten tarmokkaasti palstaätämit pitävät hyvätuloisten isokenkäisten kokoomuslaisten ytmien puolta tässä asiassa :) Ettei riistäjäporvaria vaan kukaan riistäisi, nyyh.

        Se on kuule monelle miehelle yks hailee vaikka tarjoaa joka ilta eri naiselle. Firman kortti vinkuu, tulee sitä vastinetta tai ei. Työasiaa puhutaan kumminkin samalla.


      • Ikisinkku M
        Jii007 kirjoitti:

        Kis-kisu ei usko noihin selityksiinsä edes itse vaan yrittää pelastaa nahkansa. On kuitenkin jo niin monesti kärähtänyt noissa puheissaan, että on aika epätoivoinen tehtävä pelastaa enää mitään.

        Kis-kisu on todella hyvä esimerkki näistä "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" naisista. Hän vain suostuu treffeille ja miehellä on omat toiveensa illasta ja Kis-kisulla vain mielessä ilmainen ateria eikä mitään muuta.

        "Turha kuvitella että ravintolapäivällisen hinnalla olen otettavissa."
        Mutta kun vähän niin se tuppaa normaalisti menemään, että jotain vastinettakin olisi jossain vaiheessa hyvä saadakin kun olet kerran näillä illallisille suostunut miehen seurassa. Ei miehet sinua syömään vie ilman taka-ajatuksia. Käytät vain aika häikäilemättömästi tilanteen hyväksesi miehen kustannuksella.

        Minusta Kis-kisussa on hyvä piirre se ettei vaikuta tyypilliseltä jakasinaiselta mutta toisaalta tuo että odottaa mieheltä vastaavantasoista kohtelua kuin naiselle joka antaa vastinetta ja itse antaa vain kaverikortin on vähän miinusta. Sitten jos olisi tuo korkea moraali ja ehdoton vaatimuksissaan oman osuutensa hoitamisesta olisi kyllä ok.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä minusta reilumpaa olisi naisen jo lähtiessä ilmoittaa miehelle että "en aio sulle antaa nyt enkä koskaan mutta vain parhaat ravintolat kelpaa mulle" niin mies kyllä voi sitten grillillä tarjota ruuat ihan niin kuin muillekin kavereilleen ja säästää rahansa käytettäväksi semmoiseen naiseen joka pyyteettömästi tarjoaa apua seksinpuutteeseen :)

        Ei tuollaista voi ilmoittaa, jos sitä ei tiedä. Yleensä on vasta tarkoitus tutustua henkilöön. Jos treffien aikana selviää, että ei helevetti, tota tyyppiä en aio ikinä tavata uudelleen, niin nainen ei jätä vaihtoehtoja. Hän maksaa osansa vaikka mies kuinka vänkyttäisi olevansa herrasmies ja toki maksavansa, kun kutsuikin.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Huvittavaa lueskella, miten tarmokkaasti palstaätämit pitävät hyvätuloisten isokenkäisten kokoomuslaisten ytmien puolta tässä asiassa :) Ettei riistäjäporvaria vaan kukaan riistäisi, nyyh.

        Se on kuule monelle miehelle yks hailee vaikka tarjoaa joka ilta eri naiselle. Firman kortti vinkuu, tulee sitä vastinetta tai ei. Työasiaa puhutaan kumminkin samalla.

        Vittu sä olet kyllä törkeä hyväksikäyttäjä!! Keksitkö sä vielä jotain millä yrität pelastaa itsesi sopasta jonka juuri keitit aika hyvin pohjaan?

        "Huvittavaa lueskella, miten tarmokkaasti palstaätämit pitävät hyvätuloisten isokenkäisten kokoomuslaisten ytmien puolta tässä asiassa :) Ettei riistäjäporvaria vaan kukaan riistäisi, nyyh."

        Eli jos on varaa niin silloin saa kupata miehen kukkaroa? Vahvistit juuri aika monen miehen käsityksen tuosta rikkaiden miesten hyväksikäyttämisestä.
        Et sä ole mikään hyväntekijä Robin Hood jos käytät ne rikkaiden rahat omiin hyötyihisi.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Ei tuollaista voi ilmoittaa, jos sitä ei tiedä. Yleensä on vasta tarkoitus tutustua henkilöön. Jos treffien aikana selviää, että ei helevetti, tota tyyppiä en aio ikinä tavata uudelleen, niin nainen ei jätä vaihtoehtoja. Hän maksaa osansa vaikka mies kuinka vänkyttäisi olevansa herrasmies ja toki maksavansa, kun kutsuikin.

        No jos sen noin hoitaa niin se on ihan ok, vielä parempi jos nainen maksaisi koko laskun niin jäisi miehelle täysi vatsa ja hyvä mieli pakeista huolimatta :)


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Vittu sä olet kyllä törkeä hyväksikäyttäjä!! Keksitkö sä vielä jotain millä yrität pelastaa itsesi sopasta jonka juuri keitit aika hyvin pohjaan?

        "Huvittavaa lueskella, miten tarmokkaasti palstaätämit pitävät hyvätuloisten isokenkäisten kokoomuslaisten ytmien puolta tässä asiassa :) Ettei riistäjäporvaria vaan kukaan riistäisi, nyyh."

        Eli jos on varaa niin silloin saa kupata miehen kukkaroa? Vahvistit juuri aika monen miehen käsityksen tuosta rikkaiden miesten hyväksikäyttämisestä.
        Et sä ole mikään hyväntekijä Robin Hood jos käytät ne rikkaiden rahat omiin hyötyihisi.

        Miten olen kupannut ketään? Joka kerta olen tarjoutunut oman osani maksamaan, mutta kun mies ei ole niin halunnut, niin olen antanut periksi, jos olen ollut valmis tapaamaan uudelleenkin. Ellen aio tavata, en anna tarjota.

        Tuon enempää en kenenkään toisen rahoja sure.


      • Ikisinkku M
        Jii007 kirjoitti:

        Vittu sä olet kyllä törkeä hyväksikäyttäjä!! Keksitkö sä vielä jotain millä yrität pelastaa itsesi sopasta jonka juuri keitit aika hyvin pohjaan?

        "Huvittavaa lueskella, miten tarmokkaasti palstaätämit pitävät hyvätuloisten isokenkäisten kokoomuslaisten ytmien puolta tässä asiassa :) Ettei riistäjäporvaria vaan kukaan riistäisi, nyyh."

        Eli jos on varaa niin silloin saa kupata miehen kukkaroa? Vahvistit juuri aika monen miehen käsityksen tuosta rikkaiden miesten hyväksikäyttämisestä.
        Et sä ole mikään hyväntekijä Robin Hood jos käytät ne rikkaiden rahat omiin hyötyihisi.

        Olisikohan kis-kisu sitten varsinainen robin hooditar jos kuppaisi ensin rikkailta illalliset ja menisi sen jälkeen jollekin työttömälle köyhälle suorittamaan maksun luonnossa.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Olisikohan kis-kisu sitten varsinainen robin hooditar jos kuppaisi ensin rikkailta illalliset ja menisi sen jälkeen jollekin työttömälle köyhälle suorittamaan maksun luonnossa.

        Eikö sitä seksiä myydä ihan suorillakin sopimuksilla ja halvemmalla lähtee kuin kahden hengen pitkä ravintolailta, niin ettei kenenkään tarvitse ravintola-arpajaisiin osallistua. Menkää ja ostakaa hyvät miehet, kunhan ostatte itsenäiseltä ammatinharjoittajalta. Pakotetulta ostavat saisi kuohia ja hakata.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Eikö sitä seksiä myydä ihan suorillakin sopimuksilla ja halvemmalla lähtee kuin kahden hengen pitkä ravintolailta, niin ettei kenenkään tarvitse ravintola-arpajaisiin osallistua. Menkää ja ostakaa hyvät miehet, kunhan ostatte itsenäiseltä ammatinharjoittajalta. Pakotetulta ostavat saisi kuohia ja hakata.

        Minusta kuitenkin tavallaan nuo arpajaiset olisi hieman jännittävämpi kun siinä on se häviönkin mahdollisuus jos oikein huonosti korttinsa pelaa ja jos taas hyvin niin voi ajatella että jäi jopa jonkinverran voitolle jos nainen on suosiollinen omissa pyytettömyyksissään.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minusta kuitenkin tavallaan nuo arpajaiset olisi hieman jännittävämpi kun siinä on se häviönkin mahdollisuus jos oikein huonosti korttinsa pelaa ja jos taas hyvin niin voi ajatella että jäi jopa jonkinverran voitolle jos nainen on suosiollinen omissa pyytettömyyksissään.

        Jos kerran haluat maksaa jännityksestä, niin mikäs siinä. Kunhan et syytä naista sitten siitä, ettei ollutkaan varma tapaus. Kun sen varmankin voi valita, kun maksaa toimitusvarmuudesta.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Jos kerran haluat maksaa jännityksestä, niin mikäs siinä. Kunhan et syytä naista sitten siitä, ettei ollutkaan varma tapaus. Kun sen varmankin voi valita, kun maksaa toimitusvarmuudesta.

        Joo mutta jos jää perusteettomasti musta-pekka käteen vaikka pelaisi omat korttinsa oikein niin kyllähän se on sitten sen jakajan eli naisen vika kuitenkin. Et muutenkaan ole tainnut tajuta olennaista eli sitä että minulle romantikkona ei oikein se varma ammattilainen sovi valinnaksi, liian kylmää ja liikemiesmäistä toimintaa.


      • ikusuks
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Joo mutta jos jää perusteettomasti musta-pekka käteen vaikka pelaisi omat korttinsa oikein niin kyllähän se on sitten sen jakajan eli naisen vika kuitenkin. Et muutenkaan ole tainnut tajuta olennaista eli sitä että minulle romantikkona ei oikein se varma ammattilainen sovi valinnaksi, liian kylmää ja liikemiesmäistä toimintaa.

        Hyvänen aika sentään! Treffien ideana on se, että tutustutaan toiseen. Vaikka kuinka olisi etukäteen kirjoittanut pitkiä juttuja sähköpostilla, niin se ei koskaan vastaa kasvotusten tapahtuvaa tapaamista.

        Kun kahvilla tavataan ensimmäisen kerran ja jutellaan, niin sen juttelun aikana selviää, että haluaako tavata tuota tyyppiä ikinä enää. Yleensä vaihtoehdot on ei, kyllä tai ehkä. Ehkä SINÄ päätät jo parin sekunnin tapaamisen jälkeen ulkonäön perusteella, että haluatko antaa seksiä naiselle, mutta koska naiselle vaikuttaa seksihaluun muutkin kuin ulkonäköseikat, niin se vaatii juttelua. On tietenkin niitäkin naisia, jotka hakevat vain seksiä eivätkä välitä muusta kuin ulkonäöstä. Itse kuitenkin tarkoitan tässä sellaista treffailua, jossa etsitään seurustelukumppania.

        Vaikka omasta mielestäsi olisit kuinka fiksu ja ihana, niin nainen ei välttämättä jaa samoja elämänarvoja ja ole samaa mieltä. Siksi on mahdollista, että nainen esim. pitää sinua ulkonäön ja ensivaikutelman osalta 'kyllä' tai 'ehkä' kategoriassa, mutta esim. juttujen perusteella jankkaaminen teinineitsyistä tai vaikkapa se, että ei kiinnosta tippaakaan työnteko eikä opiskelu tai vaikka se, että kaikesta paistaa ääretön pihiys, niin sen tyyppiset pakkomielteet voi laskea hyvännäköisenkin kategoriaan 'ehdoton ei'.


    • Hän on

      myös melkoinen humoristi, vaikka onkin sinkku;)

    • sinkkumies.

      "Ei riitä pullat ja muusi. Pitää olla alkumaljat, alkupalat (voi olla vaikka parsaa nyt), pääruoka (ehkä hiillostettua kalaa) ja jälkiruoka ja joku ihana jälkiruokaviini ja kahvi. Ja siitä jatketaan sitten johonkin menopaikkaan. "

      Ei ihme että naiset lihoo kun syövät kolmen edesta.

      • Dinner.

        Pahinta on viedä nainen ensi treffeillä ravintolaan ja maksaa satasen illallinen ja nainen ei sitten halua toisille treffeille. Tuo tuntuu oleva naisten tapa saada ilmaista ruokaa. Itse veisin naisen vaikka kävely treffeille tai pelkälle kahville ja voin maksaa parin euron kahvit. Jos nainen sanoo tykkäävänsä minusta haluaa tavata uudestaan niin voin sitten viedä ravintolaan.


      • Jii007
        Dinner. kirjoitti:

        Pahinta on viedä nainen ensi treffeillä ravintolaan ja maksaa satasen illallinen ja nainen ei sitten halua toisille treffeille. Tuo tuntuu oleva naisten tapa saada ilmaista ruokaa. Itse veisin naisen vaikka kävely treffeille tai pelkälle kahville ja voin maksaa parin euron kahvit. Jos nainen sanoo tykkäävänsä minusta haluaa tavata uudestaan niin voin sitten viedä ravintolaan.

        "Itse veisin naisen vaikka kävely treffeille tai pelkälle kahville ja voin maksaa parin euron kahvit. Jos nainen sanoo tykkäävänsä minusta haluaa tavata uudestaan niin voin sitten viedä ravintolaan. "

        Juurikin näin! harmi vain että paljastit suunnitelmasi juuri naisille ja he käyvät nyt kuppaamaan sen 2€ hyödynkin ennen kallista ravintolaa.


      • Kis-kisu

        Suomen taloudella menisi hyvin, jos suomalaisten lihavuus johtuisi kolmen ruokalajin ravintolapäivällisistä ruokajuomineen.


      • Ikisinkku M
        Dinner. kirjoitti:

        Pahinta on viedä nainen ensi treffeillä ravintolaan ja maksaa satasen illallinen ja nainen ei sitten halua toisille treffeille. Tuo tuntuu oleva naisten tapa saada ilmaista ruokaa. Itse veisin naisen vaikka kävely treffeille tai pelkälle kahville ja voin maksaa parin euron kahvit. Jos nainen sanoo tykkäävänsä minusta haluaa tavata uudestaan niin voin sitten viedä ravintolaan.

        Minä voisin ekatreffeillä kotona laittaa illalliset ja tarjoilla viinit, ei kuitenkaan kovin paljon kustantaisi jos ei uusia treffejä tule mutta jos tulee niin sitten voisi ehkä viedäkin ravintolaillalliselle varsinkin jos ensitreffeillä nainen on jo kuitannut oman osuutensa.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Minä voisin ekatreffeillä kotona laittaa illalliset ja tarjoilla viinit, ei kuitenkaan kovin paljon kustantaisi jos ei uusia treffejä tule mutta jos tulee niin sitten voisi ehkä viedäkin ravintolaillalliselle varsinkin jos ensitreffeillä nainen on jo kuitannut oman osuutensa.

        Ikinä ikinä en menisi ensitreffeille miehen luokse! Mieshän voi olla joku hullu raiskaaja tai raiskaajamurhaaja!

        En menisi myöskään toisella, enkä kolmannella enkä.... :-D :-D :-D
        Unohdin, että kyseessä olen minä :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
        Mies katsoisi ovisilmästä eikä tietenkään avaisi ovea :-D :-D :-D

        Mutta jos oletetaan, että olisin jotenkuten naisen näköinen ja kokoinen niin siinä tapauksessa.

        :-D :-D :-D Ai kamala, naurattaa niin että! Kerkesin hetkeksi unohtaa minkä näköinen olen :-D :-D


      • mies.

        Tuollaisen syönnin jälkeen en jaksaisi liikkua minnekkän menopaikkaan enkä drinkkejä juoda.


      • Kis-kisu
        mies. kirjoitti:

        Tuollaisen syönnin jälkeen en jaksaisi liikkua minnekkän menopaikkaan enkä drinkkejä juoda.

        Hyvin jaksaisit kun minäkin jaksan. Hienoissa paikoissa annokset ei ole niin suuria eikä niitä hotkita putkeen. Illastamisessa menee monta tuntia kun tutkitaan listaa, odotellaan tarjoilijaa, kaadetaan viiniä, jutellaan ja flirttaillaan ja hajoillaan muiden pöytien naurunremahduksille. Aina siellä on joku kaakattaja tai hyeena joukossa.


      • Ikisinkku M
        femnerd kirjoitti:

        Ikinä ikinä en menisi ensitreffeille miehen luokse! Mieshän voi olla joku hullu raiskaaja tai raiskaajamurhaaja!

        En menisi myöskään toisella, enkä kolmannella enkä.... :-D :-D :-D
        Unohdin, että kyseessä olen minä :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
        Mies katsoisi ovisilmästä eikä tietenkään avaisi ovea :-D :-D :-D

        Mutta jos oletetaan, että olisin jotenkuten naisen näköinen ja kokoinen niin siinä tapauksessa.

        :-D :-D :-D Ai kamala, naurattaa niin että! Kerkesin hetkeksi unohtaa minkä näköinen olen :-D :-D

        Voihan se olla joo mutta itseasiassa te naiset tuolla pelokkuudella teette treffailusta miehelle hankalaa, varsinkin jos asuu kaempana jaksaako sitä kovin montaa kertaa ajella toiseen kaupunkiin tarjoamaan kahvit vartiksi tai syöttämään naista puoli tuntia? itse en ainakaan jaksaisi.

        On niitä hyviäkin kokemuksia ajalta jolloin kokeilin treffailua, yksi nainen kutsui kotiinsa katsomaa leffaa, oli mukavaa ja jokunen kerta uudestaankin tavattiin, yksi toinen tuli kotikaupunkiiini, juotiin huoltsikalla kahvit ja ajettiin meille, vietettiin pitkä viikonloppu ja sen jälkeen useita muitakin, yksi nettituttu nainen myös tuli viikonlopuksi muualta ja viihtyi hyvin vaikka oli varattu. Noille kaikille oli yhteistä se ettei naiset heti ajatelleet pahinta allekirjoittaneesta ja heistä jäikin hyvät muistot, toisena ääripäänä oli sitten pari kolme kahvittelija/ruokailjanaista joiden kanssa homma ei edennyt oikein mihinkään kun ne varmaan sitten piti hulluna raiskaajana tms.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Voihan se olla joo mutta itseasiassa te naiset tuolla pelokkuudella teette treffailusta miehelle hankalaa, varsinkin jos asuu kaempana jaksaako sitä kovin montaa kertaa ajella toiseen kaupunkiin tarjoamaan kahvit vartiksi tai syöttämään naista puoli tuntia? itse en ainakaan jaksaisi.

        On niitä hyviäkin kokemuksia ajalta jolloin kokeilin treffailua, yksi nainen kutsui kotiinsa katsomaa leffaa, oli mukavaa ja jokunen kerta uudestaankin tavattiin, yksi toinen tuli kotikaupunkiiini, juotiin huoltsikalla kahvit ja ajettiin meille, vietettiin pitkä viikonloppu ja sen jälkeen useita muitakin, yksi nettituttu nainen myös tuli viikonlopuksi muualta ja viihtyi hyvin vaikka oli varattu. Noille kaikille oli yhteistä se ettei naiset heti ajatelleet pahinta allekirjoittaneesta ja heistä jäikin hyvät muistot, toisena ääripäänä oli sitten pari kolme kahvittelija/ruokailjanaista joiden kanssa homma ei edennyt oikein mihinkään kun ne varmaan sitten piti hulluna raiskaajana tms.

        Mutta koskaan ei voi tietää millainen ihminen on oikeasti kyseessä, kun toista ei kunnolla tunne. Kertomasi naiset eivät heti atelleet pahinta sinusta, mutta et voi puhua kaikkien miesten suulla. Kyllä sen tietää mitä nainen saa kuulla, jos menee miehen luokse ensitreffeillä ja tulee raiskatuksi. "Mitäs menit, oma syysi."


    • varma nakki

      Annan miehelle jos mies osaa käyttäytyä ja minä voin hyvin maksaa oman illallisen.

    • kiltti mies.

      Onneksi minun ei tarvitse murehtia ravintola illallisen tarjoamisia naiselle kun en varmaan pääse koskan treffeille. Ei siis mitään stressiä eikä rahaakaan kulu vaikka kyllä minä herrasmiehenä tarjoaisin. Se nyt vaan olisi noloa jos mies ei tarjoa ja ei varmaan tekisi mitään vaikutusta naiseen jos pyytäisi naista maksamaan oman ruokansa.

    • kiltti mies.

      Tekisi mieli mennä nyt pääsiäisenä jonnekkin ravintolaan ja tilata listan kallein annos ja syödä sitten yksin siellä ravintolassa parhaassa pöydässä. Muut katsoisivat ihmetellen että mitä tuo yksinäinen mies tekee yksin ravintolassa juoden kallista viiniä kynttilänvalossa.

    • markkinatalouden

      Jos nainen treffeillä ei voi maksaa omia kulujaan se kertoo siitä että hän ei voi ottaa vastuuta myöskään parisuhteessa omista kuluistaan eli joutuu miehen elätettäväksi. Ei pidä olla tyhmä että maksaa kalliit illalliset jotta pääsee facebookkiin kuukaudeksi treffi naisensa kaveriksi.

      Parisuhteessa jos nainen tarjoaa ravintolassa, joutunee mies viemään viikon verran roskat ja siivoamaan kuukauden.

      Parisuhteessa miehellä ja naisella pitää olla omat tilit. Mieshän tekee sen työnkin josta saa palkan. Miksi naisen pitäisi saada niitä rahoja mutta tietenkin 50-50 asuinkustannukset tulee jakaa...

    • mies.

      Nainenhan aina vaatii että miehen pitää olla töissä jotta nainen suostuu treffeille tai suhteeseen joten nainen varmaan olettaa aina että mies maksaa ravintolassa ja mies maksaa myös naisen elämistä jos suhteeseen asti päädytään. Varsinkin nuoret opiskelija naiset suosii vanhempia miehiä jotka käyvät töissä. Nainen muuttaa pian asumaan miehen luokse ja mies maksaa naisen elämisen ja mies on tyytyväinen kun saa seksiä edes kerran viikossa.

      • Kis-kisu

        Valitettavasti nuoret opiskelijatytöt suosii persaukisia nuoria opiskelijapoikia, ja todella moni nuori nainen on kyllin tyhmä sopiakseen, että kaikki kulut maksetaan puoliksi - myös ruokakulut.


      • Jii007
        Kis-kisu kirjoitti:

        Valitettavasti nuoret opiskelijatytöt suosii persaukisia nuoria opiskelijapoikia, ja todella moni nuori nainen on kyllin tyhmä sopiakseen, että kaikki kulut maksetaan puoliksi - myös ruokakulut.

        Nyt myönsit siis sen että toimintasi on täysin suunniteltua ja tiedät aina, että sinun ei tarvitse maksaa mitään. Luultavasti toimit ravintolassa näin.
        Kis-kisu: Mä voin maksaa omat ruokani.
        Mies: Höpöhöpö ei sun tartte maksaa mitään.
        Kis-kisu: Okei.

        Olet oikea huijari kun houkuttelet miehiä kanssasi "treffeille" vaikka syötkin vain suuren mahasi täyteen miehen kustannuksella. TÖRKEÄÄ!

        Kyllä on kaikilla tavoin oikein, että kumpikin ostaa omat tarvikkeensa ei kenenkään tarvitse toista alkaa elättämään. Ei naiselle tarvitse edes ostaa mitään koruja. Ihan turhaa sellainen.


      • Kis-kisu
        Jii007 kirjoitti:

        Nyt myönsit siis sen että toimintasi on täysin suunniteltua ja tiedät aina, että sinun ei tarvitse maksaa mitään. Luultavasti toimit ravintolassa näin.
        Kis-kisu: Mä voin maksaa omat ruokani.
        Mies: Höpöhöpö ei sun tartte maksaa mitään.
        Kis-kisu: Okei.

        Olet oikea huijari kun houkuttelet miehiä kanssasi "treffeille" vaikka syötkin vain suuren mahasi täyteen miehen kustannuksella. TÖRKEÄÄ!

        Kyllä on kaikilla tavoin oikein, että kumpikin ostaa omat tarvikkeensa ei kenenkään tarvitse toista alkaa elättämään. Ei naiselle tarvitse edes ostaa mitään koruja. Ihan turhaa sellainen.

        Joo, kun tarkemmin muistelin, niin ihan aina en ole tarjoutunut maksamaan omaa osuuttani. Se on ollut silloin kun mies on jo heti aluksi sanonut, että hän sitten tarjoaa nämä.

        Jos haluaisin syödä miesten piikkiin ravintoloissa vain syömisen ja maksattamisen ilosta, voisin tehdä sitä kaiken aikaa. Halukkaita maksajia löytyy kyllä. Mutta se ei ole se pointti.

        Keskustelu asiasta kanssasi loppuu osaltani tähän.


    • virtuaalirahaa

      Kautta aikain naisilla on ollut se rajaton luottokortti jalkojensa välissä.

    • 20+3

      Oon syönyt joskus ravintolassa ilmaiseksi koko kesän ajan. Olin yhdellä tyypillä töissä vuosia joka omisti ravintolan,elokuva teatterin ja baarin. Sain sitten siellä käydä päivisin syömässä ja monesti sain mennä viikonloppuisin juomaan olutta. Kerran vein sitten yhden naisen sinne ravintolaan. Syotiin ja juotiin monta tuntia ja nainen sitten ihmetteli kun lähdettiin että en maksanut lainkaan. Lasku oli varmaan 300 euroa ja nainen pelkäsi että poliisit tulee kohta perään. Selitin sitten että oon töissä sen ravintolan omistajalla.

    • jamppa.

      MIes tekee ulkonäöllä ja rahalla ainoastaan vaikutuksen naisiin. Jos on paljon rahaa mutta ei niin hyvä ulkonäkö niin nainen kyllä kiinnostuu miehestä. Nuoremmat naiset kiinnostuu enemmän miehen ulkonäöstä koska haluavat seksiä heti tai aika pian.

      Vanhemmille 30 naisille taas miehen status ja raha on tärkein jotta mies pystyy huolehtyimaan naisesta. Naisilla on jo lapsi jonkun jyystärin kanssa koska on ahkerasti jakanut itseään niille komeille miehille ja luullut että mies haluaa perheenmutta ne komeat miehet haluaa vain paneskella kaikkia naisia.

      Sitten kun naisen juoksuaika on ohi niin nainen haluaa perheen ja menee suomi24 treffit palstalle etsimään varakasta työssä käyvää miestä joka tykkää lapsista. Miehen pitää hurmata nainen tarjoamalla illallisia ja kaikenlaisia lahjoja. Seurustelu ei ole köyhille työttömille ja harvoin sellainen pääsee treffeille koska nainen luulee että työttömällä ei ole varaa viedä naista ravintolaan.

      • Jii007

        Amen.

        Miksi naiset kaipaisivat näitä kalliita lahjoja jos olisivat oikeasti miehen kanssa vain koska pitävät miehestä. Jos et anna naiselle lahjaa tai annat jonkun normaalin lahjan jonain ns. tärkeänä päivänä niin alkaa hirveä metakka ja siitä juorutaan pitkin kyliä ja nettiä kuinka ajattelematon mies onkaan. Itse naiset taas hankkivat miehelle korkeintaan syntymäpäivä ja joululahjan, joka sitten on taas joku normaalihintainen kapistus. Muina ns. tärkeinä päivänä annetaan vain seksiä, MUTTA vain jos mies on ostanut naiselle jotain.

        Joko naisilla on todella suuret luulot itsestää tai sitten he pyrkivät vain hyötymään miehistä. Itse sanon että tämä käyttäytyminen johtuu molemmista asioista.


    • halpaa on

      Vesi on ilmaista yleensä ja salatti maksaa noin 5 euroa. Eihän naiset pitää lihaa edes syö joten salaatti käy hyvin naiselle. Jos naine nyt odottaa kolmen lajin illallista niin sitten naisen on annettava jotain vastinetta rahoille ja siitä pitäis yleensä puhua ensin.

    • kiltti mies.

      Parempi kun tekee itse safkat naiselle, jotain piirakoita tai makaroonilaatikkoa ja mustikkapiirakkaa jälkkäriksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe