Sami Hyrskylahti oli se joka

sanoi Ylen

81

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalautettaAntaisin

      Onko osoite tiedossa?

    • ulos_täältä

      hame sille käpyjen kerääjälle, harvinaisen tyhmänoloinen tyyppi, varmaan osaksi venäläinen.

    • SodanAikanaSyntynyt

      Silloin, kun miehiä tarvittiin, heitä olikin. Eli nykyiset sotaveteraanit. Onneksi tällaisia, kuten Sami Hyrskylahti ei ollut kovin montaa. Kaksi tikkua, vähän räkää välissä!

    • Lahtari-Lasse

      Mitä kaikkea julkisuudessa saa sanoa? Hyrskylahti itse on vanhaa punikkisukua, jonka jäsenet ovat aina kuuluneet tämän maan viidenteen kolonnaan. Tällainen "vapaa toimittaja" sitten loisii tässä maassa veronmaksajien rahoilla.

      Saako Hyrskylahdesta vastaavasti sanoa, että hänet pitäisi teurastaa? Ei varmaankaan!

      • tyhmille...

        Tyhmä fasisti kyselee, että mitä kaikkea julkisuudessa saa sanoa: no vastaus tyhmälle kyselyynsä, että esimerkiksi sinun kirjoittamasi kaltainen viesti ei ole lainsääsännössä sallittua mielipiteenilmaisua. Etenkin, kun kirjoitat sen nimettömästi ja Suomi24-palstalle.


    • Hyrskylahti on

      tyhmä paukkupää, harmiton tapaus.

      Sarjassamme kaverit, joilla ei ole mitään käsitystä omasta tyhmyydestään ja siitä, että heille jatkuvasti nauretaan.

      Bäckman sen sijaan on vaarallinen tapaus.Kysykää vaikka hänen lapsensa äidiltä.

      • Alvar Werscmann

        Tötsypäälle ruusu.


      • Kremlin ullakko

        Desantti Bätmanin asioita on puitu oikeudessa. Pöytäkirjat ja päätökset löytyy.


      • AinaVaarallinenBä

        Ai, miten niin vaarallinen?
        Bäckmanhan on vain vääryyttä kärsinyt "tavallinen" suomalainen mies.
        Senhän kertoo ne noin 100 rikosilmoitusta, tutkintapyyntöä ja oikeudenkäyntiä.
        Kuinka moni muu pystyy samaan?


    • On ne ollut ....

      Tuommoisesta sotaveteraanien halvennuksesta pitää ottaa sotilaslaki käyttöön ja teloittaa välittömästi.

    • RatherDeadThanRed

      Hyrskylahti, saatanan risuturpa-hintti. Tuollaisille kommari-loisijaperheiden kakaroille tulisi antaa Venäjän passi ja elinikäinen maahantulokielto. Ei tuokaan nuija tajua että veteraanien ansiosta on hänkin voinut kouluttautua yhteiskunnan rahoilla tyhjäntoimittajaksi. Tee, poika, vaan savikukkoja Pietarissa äläkä tule takaisin edes arkussa.

      • tyhmille...

        Tuollainen laiton äärioikeistolainen mielipiteen ilmaisu kun sitä nimettömällä palstalla lukee, saa mut kiroamaan ja kokemaan raivoa, että me tavissuomalaiset ollaan maksettu veroja, että sinä olet voinut kasvaa tässä maassa Suomi. Mä en ole elämässäni tuntenut yhtäkään "kommariperhettä", joka ei kävisi töissä ja maksaisi rehellisesti veroja ja itse ilman tukia kasvattaisi omat lapsensa jos on alaikäisiä, mutta sen sijaan niitä on kaltaisiasi nilkkejä aika v*tusti liikaa tässä maassa Suomi, jotka jo peruskoulusta alkaen menestytte huonosti kouluissa, aiheutatte inhoa taviskeskiluokassa, häiriköitte ja joudutte yleensä tekemisiin virkavallan kanssa jo ennen peruskoulunne loppumista ja lopuksi vielä "kiitoksena" sikiätte kuin kanit, että tavis-suomalaisella keskiluokalla - erototen vasemmistolla joka on suvaitsevainen, on v*tun iso verorasite.


        En ole ikinä tuntenut mitään äärioikeistolaisia: ne kun sikiää siellä tunkkaisissa lähiöissään ja ei ne mitään sivistyskansalaisia mitkään Kiitos- paitaiset sodat kokeneet veteraanien rienaajat ole, joten millä oikeudella esimerkiksi sinulla on sananvapaus kirjoittaa vihaasi keskustelupalstalla?


        Vai että kirjoitat ihmisestä, että on muka "risuturpainen hintti" ja vielä kirosanoja päälle. Mikäs sä olet, oliskin kiva tietää miltä sä näytät, koska mä osaan tarvittaessa olla TODELLA paha suustani, jos saisin mahdollisuuden teitä äärioikeistolaisia niljakkeita herjata, jotka viattomia herjaatte? Voi kiesus, että vetää kierroksille, kun lukee kuinka TYHMÄT hallitsee internetiä. Te olette niin päteviä mielestänne sanomaan, että kuka on "tyhjäntoimittaja" ja kuka muka ei, mutta tuolla älykapasiteetilla (tai siis sen puutteella...) ei tasan tarkkaan isttuttaisi edes yhtä yliopistoluentoa loppuun, puhumattakaan että onnistuisitte tyhmien järjellänne hankkimaan akateemisen tutkinnon. Samat paksuniskat haukkuu täällä vrkamiehiä ja kaikkea koko sivistynyttä valtiota: toisinpäin - mä toivoisin, että lisääntymiskykyä ei olisi yhdelläkään, joka tollasia tekstejä kirjoittaa.


        Te olette ehkä tässä nimettömässä nettijulkisuudessa olevinanne fasistit ja koette vallan tunteita esittäessänne avoimesti vihaa kun ei teitä mikään sivistys estä, mutta jos teidät laitettasiin keskustelemaan sivistyneiden kanssa, olisitte varmaan aika nöyrää poikaa. Mitäs te sitäkin Hyrskylahtea vihaatte, sillä sentään oli munaa naamallaan mennä telkkaristudioon kertomaan mielipiteitä, kun taass sinun kaltaisiasi tuskin mihinkään telkkariin rikostaustasi vuoksi hyväksyttäisiinkään määkymään minipipelijuttujasi ja imbesillin ihmisen ajatusmaailmaasi...


        Narsismin huipentuma on tyhmistä kansalaisista koostuvat nettijoukkiot, jotka kuvittelee, että tyhmyyttä tavallinen ihminen haluaisi internetistä(kään) lukea, tai että muka tavallisen ihmisen ajatusmaailmaan ja mielipiteisiin voisi "vaikuttaakin" tuolla porsastelulla, että päivästä toiseen pellet herjaatte tässä julkisessa Suomi24:ssa keskustelupalstoilla Suomen demokraattisen valtion pollittista vasemmistoa.


      • EiOikeistoVasemmisto
        tyhmille... kirjoitti:

        Tuollainen laiton äärioikeistolainen mielipiteen ilmaisu kun sitä nimettömällä palstalla lukee, saa mut kiroamaan ja kokemaan raivoa, että me tavissuomalaiset ollaan maksettu veroja, että sinä olet voinut kasvaa tässä maassa Suomi. Mä en ole elämässäni tuntenut yhtäkään "kommariperhettä", joka ei kävisi töissä ja maksaisi rehellisesti veroja ja itse ilman tukia kasvattaisi omat lapsensa jos on alaikäisiä, mutta sen sijaan niitä on kaltaisiasi nilkkejä aika v*tusti liikaa tässä maassa Suomi, jotka jo peruskoulusta alkaen menestytte huonosti kouluissa, aiheutatte inhoa taviskeskiluokassa, häiriköitte ja joudutte yleensä tekemisiin virkavallan kanssa jo ennen peruskoulunne loppumista ja lopuksi vielä "kiitoksena" sikiätte kuin kanit, että tavis-suomalaisella keskiluokalla - erototen vasemmistolla joka on suvaitsevainen, on v*tun iso verorasite.


        En ole ikinä tuntenut mitään äärioikeistolaisia: ne kun sikiää siellä tunkkaisissa lähiöissään ja ei ne mitään sivistyskansalaisia mitkään Kiitos- paitaiset sodat kokeneet veteraanien rienaajat ole, joten millä oikeudella esimerkiksi sinulla on sananvapaus kirjoittaa vihaasi keskustelupalstalla?


        Vai että kirjoitat ihmisestä, että on muka "risuturpainen hintti" ja vielä kirosanoja päälle. Mikäs sä olet, oliskin kiva tietää miltä sä näytät, koska mä osaan tarvittaessa olla TODELLA paha suustani, jos saisin mahdollisuuden teitä äärioikeistolaisia niljakkeita herjata, jotka viattomia herjaatte? Voi kiesus, että vetää kierroksille, kun lukee kuinka TYHMÄT hallitsee internetiä. Te olette niin päteviä mielestänne sanomaan, että kuka on "tyhjäntoimittaja" ja kuka muka ei, mutta tuolla älykapasiteetilla (tai siis sen puutteella...) ei tasan tarkkaan isttuttaisi edes yhtä yliopistoluentoa loppuun, puhumattakaan että onnistuisitte tyhmien järjellänne hankkimaan akateemisen tutkinnon. Samat paksuniskat haukkuu täällä vrkamiehiä ja kaikkea koko sivistynyttä valtiota: toisinpäin - mä toivoisin, että lisääntymiskykyä ei olisi yhdelläkään, joka tollasia tekstejä kirjoittaa.


        Te olette ehkä tässä nimettömässä nettijulkisuudessa olevinanne fasistit ja koette vallan tunteita esittäessänne avoimesti vihaa kun ei teitä mikään sivistys estä, mutta jos teidät laitettasiin keskustelemaan sivistyneiden kanssa, olisitte varmaan aika nöyrää poikaa. Mitäs te sitäkin Hyrskylahtea vihaatte, sillä sentään oli munaa naamallaan mennä telkkaristudioon kertomaan mielipiteitä, kun taass sinun kaltaisiasi tuskin mihinkään telkkariin rikostaustasi vuoksi hyväksyttäisiinkään määkymään minipipelijuttujasi ja imbesillin ihmisen ajatusmaailmaasi...


        Narsismin huipentuma on tyhmistä kansalaisista koostuvat nettijoukkiot, jotka kuvittelee, että tyhmyyttä tavallinen ihminen haluaisi internetistä(kään) lukea, tai että muka tavallisen ihmisen ajatusmaailmaan ja mielipiteisiin voisi "vaikuttaakin" tuolla porsastelulla, että päivästä toiseen pellet herjaatte tässä julkisessa Suomi24:ssa keskustelupalstoilla Suomen demokraattisen valtion pollittista vasemmistoa.

        "tyhmille...."

        Ei haukku haavaa tee, eikä suuret sanat suuta halkaise.
        Pidätä vaikka hengitystä niin kauan, että verisuoni katkeaa päästäsi.


    • kolonnalai

      Haista sinä hyrskylahti v.ttu. Et olis täällä viisastelemassa jos ei veteraani olisi puolustanu. Mee iäksi viideskolonnalainen sinne ryslandiaan. Ketkähän tänne tuli tappamaan ja ketä?

      • hei hei,

        Se ei ole täällä, se Hyrskylahti, ja nettirikollinen äärioikeistolainen fasisti Suomi24- mielisairaiden kirjoittajakavereidesi kanssa älä nynnyile ja kirjoita herjaamasi nimeä pienellä alkukirjaimella keskustelupalstaviestissäsi, kun nimettömästi herjaat ihmisestä, joka ei ole tehnyt mitään sinua ja kaltaisiasi typeryksiä vastaan. Olet tietysti selvittänyt lainsäädännön, että muka identiteettirikoset eivät ole rikoksia ja sitä sikailua, mutta lakia voidaan noudattaa myös siltä kantilta, että jos & kun sä fasisti päivästä ja vuodesta toiseen pelottelet äärioieistolaisten hörhökavereidesi kanssa käyttäen alustana tätä Suomi24- foorumia tietoiseen vihapropagandaan sinun kannaltasi poliittisesti erimielisiä vastaan, niin siinä ei sinun luulosi päde, että mihin rikokseen ehkä syyllistyt nettikirjoittelussa.


        Kyllä on mahdotonta keskustella pässien kanssa netin nimettömällä palstalla... Mitään laillista nettilainsäädäntöä tahi etiikkaa ette ilmaisussanne havaitusti halua noudattaa, ettekä taida suuremmin tietää edes isänmaanne historiasta. Sääli, että olette syntyneet ja vielä isompi sääli, jos ja kun sikiätte. Minä ja kukaan tavis vasemmistoa äänestävä emme halua tietää kaltaistesi olemassaolosta: me emme ole veroissa rasittaneet tätä maata, ja aina maksettu enemmän veroja kuin saatu tukia. Johtuen siitä, että äärioikeistolaiset päsinpierut syntyy maailmaan ajatuksella, että valtio on paikka, missä kaikki muka on kateellisia toisilleen ja missä jos lapsia pynköö revasta pihalle, muka valtio on ensisijainen elättäjä alaikäisille omilleen. Olen nainen, mutta syy on naisissa: jos tyhmät kanat lakkaisi siittämästä rikollisille ihmisille lapsia maailmassa, ei olisi enää rikollisiakaan. So simple.


        Mitäs s*kelin äärioikeistolaiset imbesillit tästä maailmasta haluaa? Että vai köyhät pitäisi laittaa hirteen, että mitään arvoa ei olisi älyllisellä sivistyksellä, opiskelemisella ja rehellisyydellä ja että vaan riistoporvarit ja laittomasti rikastuneet yrittäjät ja kaiken maailman rikolliset olisi niinkuin ihmisiä? Me tavikset yleensä halutaan elää sellainen elämä, missä kaikilla ihmisillä on hyvä olla, joten vaikea käsittää, että mitä p*skasakkia te sivistyksen vihaajat olette.


      • hyjulhyu
        hei hei, kirjoitti:

        Se ei ole täällä, se Hyrskylahti, ja nettirikollinen äärioikeistolainen fasisti Suomi24- mielisairaiden kirjoittajakavereidesi kanssa älä nynnyile ja kirjoita herjaamasi nimeä pienellä alkukirjaimella keskustelupalstaviestissäsi, kun nimettömästi herjaat ihmisestä, joka ei ole tehnyt mitään sinua ja kaltaisiasi typeryksiä vastaan. Olet tietysti selvittänyt lainsäädännön, että muka identiteettirikoset eivät ole rikoksia ja sitä sikailua, mutta lakia voidaan noudattaa myös siltä kantilta, että jos & kun sä fasisti päivästä ja vuodesta toiseen pelottelet äärioieistolaisten hörhökavereidesi kanssa käyttäen alustana tätä Suomi24- foorumia tietoiseen vihapropagandaan sinun kannaltasi poliittisesti erimielisiä vastaan, niin siinä ei sinun luulosi päde, että mihin rikokseen ehkä syyllistyt nettikirjoittelussa.


        Kyllä on mahdotonta keskustella pässien kanssa netin nimettömällä palstalla... Mitään laillista nettilainsäädäntöä tahi etiikkaa ette ilmaisussanne havaitusti halua noudattaa, ettekä taida suuremmin tietää edes isänmaanne historiasta. Sääli, että olette syntyneet ja vielä isompi sääli, jos ja kun sikiätte. Minä ja kukaan tavis vasemmistoa äänestävä emme halua tietää kaltaistesi olemassaolosta: me emme ole veroissa rasittaneet tätä maata, ja aina maksettu enemmän veroja kuin saatu tukia. Johtuen siitä, että äärioikeistolaiset päsinpierut syntyy maailmaan ajatuksella, että valtio on paikka, missä kaikki muka on kateellisia toisilleen ja missä jos lapsia pynköö revasta pihalle, muka valtio on ensisijainen elättäjä alaikäisille omilleen. Olen nainen, mutta syy on naisissa: jos tyhmät kanat lakkaisi siittämästä rikollisille ihmisille lapsia maailmassa, ei olisi enää rikollisiakaan. So simple.


        Mitäs s*kelin äärioikeistolaiset imbesillit tästä maailmasta haluaa? Että vai köyhät pitäisi laittaa hirteen, että mitään arvoa ei olisi älyllisellä sivistyksellä, opiskelemisella ja rehellisyydellä ja että vaan riistoporvarit ja laittomasti rikastuneet yrittäjät ja kaiken maailman rikolliset olisi niinkuin ihmisiä? Me tavikset yleensä halutaan elää sellainen elämä, missä kaikilla ihmisillä on hyvä olla, joten vaikea käsittää, että mitä p*skasakkia te sivistyksen vihaajat olette.

        Ilmoita kommari nimesi.Itsekin kirjoittelet nimettömänä.


      • hei hei,
        hyjulhyu kirjoitti:

        Ilmoita kommari nimesi.Itsekin kirjoittelet nimettömänä.

        Voi. Miksi täällä nimi pitäisi kertoa, kun ei ole lainrikkoja? Että sun kaltaiset hörhöt saisi oikein nimellä pelotella mua ja kaikkia elämässäni tuntemiani ja lähipiiriäni, niinkö ja siksi vai? Haloo tottakai mä teille hulluille kirjoittelen netin tällä nimettömyyden sallivalla keskustelupalstalla Suomi24 nimettömästi, koska en mä kaipaa sitä, että sinun tyyppisesi vasemmistoliiton ja demareiden vihaajat kävis oikein reaalitodellisuudessa henkilökohtaisiksi ja ahdistamaan ja pelottelelemaan lainuuliaisisia kansalaisia. Oletko myös sitä mieltä fasisti, että yleisesiin ottaen ihmisillä ei pitäisi olla mahdollisuutta kirjoittaa internetiin nimettömästi? Sun mielestäsi mun pitäisi vai vaikkapa hiivatulehdukseni ( mulla ei ole sellaista, esimerkki tämä) ja kaikki mitä internetiin kirjoitan kertoa nimellä, jotta sinä ja sun tyyppiset someen kuuluvat voisitte sitten keskinäisissä pilkka-ajanvietehörhöyhteislissänne arvioida, että mitä mulle kuuluu ja että minkälainen olen. En ole mikään internetin h*ora, joten en ole velvollinen antamaan sinulle tietoa, että mitä ihmisiä tunnen tai että millainen on minun elämäni tahi minun tumteani ihmiser tai että mitä minulle kuuluu.


        Häiriintyneisyydessä erikoista myös tuo, että kun mä kirjoitan tekstitulkintaa, mä olen muka kommari. Tiedoksi, että en omaa minkään puolueen jäsenkirjaa enkä ole koskaan omannu jat koska jos omaisin, en kirjoittaisi keskustelupalstalle siten kuin kirjoitan, mutta olen kyllä erityisen paljon haukkumanne vasemmistoliiton puolella. Poliitikot tai koskaan millään merkkikirjalla valtakunnan politiikkaan tai viranpäätlseen osallistuneet ei KOSKAAN KUKAAN kirjoita tällaisilla netin keskustelupalstoilla nimettömästi politiikasta, eivät edes ihailemasi ja mielipiteessäsi edustamasi äärioikeistolaiset, nilkki fasisti joku s*tsnan itseään ylijumalana pitävä p*skapäää, joka mua vainoaa kun kirjoitan keskustelupalstalle.


        Erikoista, että kommariksi täällä fasistifoorumilla- Suomi24 pääsee, kun edustaa nimettömällä mielipiteellä tavista enemmistön tavallista kansalaismielipidettä, jossa aina vastustetaan vihaa. Joskin tuskin ne pahoja ne kommaritkaan kaikki on: 1900-luvun alussa kommunismia kannatti tavikset, jotka halusi tehdastyöhön työaikalakeja, tänä päivänä "kommunistit" on fasistien mielestä ilmeisesti niitä realistiteja, joiden mielestä valtion rahat ei kertakaikkiaan riitä jokaisen lapsia tekevän akan lomailuun per yksittäinen lapsi kolme vuotta kotihoidontuilla kolme vuotta, jos työikäiset miehensäkään eivät käy töissä. Lapseton suomalainen veronmaksaja ei koe intoa tästä elättämisestä mikä on tuleiaisuusvisio, että olla työssä 70-vuotiaaksi asti ensin itse ja oman perheensä itse maksamalla opiskelulla ja sitten alkaa maksaaa veroja, että määkyperseet joilla on isot asuntolainat, että ne saisi etuja.

        Enpä tiedä kommunisteista.:/


      • ieh ieh
        hei hei, kirjoitti:

        Voi. Miksi täällä nimi pitäisi kertoa, kun ei ole lainrikkoja? Että sun kaltaiset hörhöt saisi oikein nimellä pelotella mua ja kaikkia elämässäni tuntemiani ja lähipiiriäni, niinkö ja siksi vai? Haloo tottakai mä teille hulluille kirjoittelen netin tällä nimettömyyden sallivalla keskustelupalstalla Suomi24 nimettömästi, koska en mä kaipaa sitä, että sinun tyyppisesi vasemmistoliiton ja demareiden vihaajat kävis oikein reaalitodellisuudessa henkilökohtaisiksi ja ahdistamaan ja pelottelelemaan lainuuliaisisia kansalaisia. Oletko myös sitä mieltä fasisti, että yleisesiin ottaen ihmisillä ei pitäisi olla mahdollisuutta kirjoittaa internetiin nimettömästi? Sun mielestäsi mun pitäisi vai vaikkapa hiivatulehdukseni ( mulla ei ole sellaista, esimerkki tämä) ja kaikki mitä internetiin kirjoitan kertoa nimellä, jotta sinä ja sun tyyppiset someen kuuluvat voisitte sitten keskinäisissä pilkka-ajanvietehörhöyhteislissänne arvioida, että mitä mulle kuuluu ja että minkälainen olen. En ole mikään internetin h*ora, joten en ole velvollinen antamaan sinulle tietoa, että mitä ihmisiä tunnen tai että millainen on minun elämäni tahi minun tumteani ihmiser tai että mitä minulle kuuluu.


        Häiriintyneisyydessä erikoista myös tuo, että kun mä kirjoitan tekstitulkintaa, mä olen muka kommari. Tiedoksi, että en omaa minkään puolueen jäsenkirjaa enkä ole koskaan omannu jat koska jos omaisin, en kirjoittaisi keskustelupalstalle siten kuin kirjoitan, mutta olen kyllä erityisen paljon haukkumanne vasemmistoliiton puolella. Poliitikot tai koskaan millään merkkikirjalla valtakunnan politiikkaan tai viranpäätlseen osallistuneet ei KOSKAAN KUKAAN kirjoita tällaisilla netin keskustelupalstoilla nimettömästi politiikasta, eivät edes ihailemasi ja mielipiteessäsi edustamasi äärioikeistolaiset, nilkki fasisti joku s*tsnan itseään ylijumalana pitävä p*skapäää, joka mua vainoaa kun kirjoitan keskustelupalstalle.


        Erikoista, että kommariksi täällä fasistifoorumilla- Suomi24 pääsee, kun edustaa nimettömällä mielipiteellä tavista enemmistön tavallista kansalaismielipidettä, jossa aina vastustetaan vihaa. Joskin tuskin ne pahoja ne kommaritkaan kaikki on: 1900-luvun alussa kommunismia kannatti tavikset, jotka halusi tehdastyöhön työaikalakeja, tänä päivänä "kommunistit" on fasistien mielestä ilmeisesti niitä realistiteja, joiden mielestä valtion rahat ei kertakaikkiaan riitä jokaisen lapsia tekevän akan lomailuun per yksittäinen lapsi kolme vuotta kotihoidontuilla kolme vuotta, jos työikäiset miehensäkään eivät käy töissä. Lapseton suomalainen veronmaksaja ei koe intoa tästä elättämisestä mikä on tuleiaisuusvisio, että olla työssä 70-vuotiaaksi asti ensin itse ja oman perheensä itse maksamalla opiskelulla ja sitten alkaa maksaaa veroja, että määkyperseet joilla on isot asuntolainat, että ne saisi etuja.

        Enpä tiedä kommunisteista.:/

        Kuka on jäänyt vuoteen 1918


    • Pohojanmaa

      Just oman veteraani paapan hautajaiset ohitse.....mies mitä kunnioitin yli kaiken.....ja sitte tollanen toope laukoo tuollasia......voi kun sais VÄHÄ vääntää korvasta.

      • Airuuttlukelav

        Jos tuollaisten hyrskylahtien käsissä olisi maamme tulevaisuus, niin ei kyllä olisi lapsille mitään tarjottavaa.


      • Jos niitä korvasta

        Vääntää, niin huutavat putinia apuun, ja väittävät ettei hän mitää oo tehny, vaan ne muut kiusaa häntä.

        Ja syynä on se, että he haluavat kostaa oman kyvyttömyytensä muille, ja PETTÄVÄT maansa, ja lähimmäisensä tullenmennen, asuivatpa sitten missä maassa tahansa !


      • Käpykaarti
        Airuuttlukelav kirjoitti:

        Jos tuollaisten hyrskylahtien käsissä olisi maamme tulevaisuus, niin ei kyllä olisi lapsille mitään tarjottavaa.

        Eikös tuollaisille tarjottu niskalaukaus ihan omista


    • Vai tappajat mitä nämä miehet puollusti olisiko SUOMI. He lähtivät tietämättä mitä tuleman pitää uhrasivat itsensä meidän tähden ja nyky Suomen meillä on kaikkea heidän ansiosta. Miettikää olisiko meistä samaan!!!!

      • Jos joku tänne

        Hyökkää, niin pakkohan meidän olisi painua yhtenä miehenä pysäyttämään hyökkääjä, jos aiomme olla isiemme kunnioituksen mittaisia !

        ja MEHÄN OLLAAN, SIITÄ EI OO PIENINTÄKÄÄN EPÄSELVYYTTÄ !

        TOIVOTTAVASTI RIITTÄÄ TYKISTÖN JA HEITTIMIEN AMMUKSET PIKKUSEN PAREMMIN, KUIN TALVISODASSA ISIEMME AIKANA !!!

        NIMITTÄIN JOS EMME SAA ASUA RAUHASSA !!!


      • tytyjk
        Jos joku tänne kirjoitti:

        Hyökkää, niin pakkohan meidän olisi painua yhtenä miehenä pysäyttämään hyökkääjä, jos aiomme olla isiemme kunnioituksen mittaisia !

        ja MEHÄN OLLAAN, SIITÄ EI OO PIENINTÄKÄÄN EPÄSELVYYTTÄ !

        TOIVOTTAVASTI RIITTÄÄ TYKISTÖN JA HEITTIMIEN AMMUKSET PIKKUSEN PAREMMIN, KUIN TALVISODASSA ISIEMME AIKANA !!!

        NIMITTÄIN JOS EMME SAA ASUA RAUHASSA !!!

        Kyllä,mutta Tarja halonen poisti maamiinat.halvan ja tehokkaan aseen.


    • Kake-63

      Veteraaneille vittuilevat ryssän perseennuolijat eivät ole koiranpaskankaan arvoisia. Hyi helvetti että puistattaa ja hävettää tuollainen.

      • kerob ljljk

        No,onneksi tällaiset narkki-kommunisti Hyrskylahdet saavat aikaan esiintymisellään päinvastaisen vaikutuksen kuin mihin pyrkivät.Suomalaisten maanpuolustustahto vaan lisääntyy näiden aukoessa päätään.Ja Nato alkaa kiinnostamaan yhä useampia suomalaisia.


    • BfV

      Toivottavasti kävelis juippi joskus vastaan ni tietäis mitä tuli sanottua...!

      • Se on noin

        168 cm pitkä ja painaa ehkä 50 kiloa, joten ei mikään uroteko ole sitä opettaa...


    • hyrskylänmutka

      Mitähän lientä tämä "taiteilijatoveri" joi purkistansa ohjelman aikana.
      Oliko kukaties pilvessä, siihen malliin seisoi silmät päässä ?

      • Ämmälaurit

        Olettepa te nojatuoliuhoajat nyt kovana, oikein naurattaa. Ei teistä mihinkään ole, kunhan jupisette koneenne takaa, paskahousut.


      • AinakinIntinKäynyt
        Ämmälaurit kirjoitti:

        Olettepa te nojatuoliuhoajat nyt kovana, oikein naurattaa. Ei teistä mihinkään ole, kunhan jupisette koneenne takaa, paskahousut.

        No jaaaaaaaaaaaaa.
        Minkähänlainen Lauri Törni itse lienetkään?


      • dftfrbrft

        Sehän oli sekaisin kuin seinäkello.Silmät seisoi päässä ja ne ilmeet eivät olleet tästä maailmasta,ja hypisteli partaansa.Mutta se räppäri,se on oikeasti vaarallinen .


      • eftrerg
        Ämmälaurit kirjoitti:

        Olettepa te nojatuoliuhoajat nyt kovana, oikein naurattaa. Ei teistä mihinkään ole, kunhan jupisette koneenne takaa, paskahousut.

        Pidä kommunisti vähän rajaa kirjoittelussasi.Tai muuta ihannemaahasi Venäjälle


    • Olenko fasisti????

      HYRSKYLAHTI HAISTA VITTU! SANOISIN MIELELLÄÄN MYÖS NAAMATUSTEN.
      Älä tule sanomaan miestä tappajaksi joka on puolustanut maitaan, lapsiaan, vaimoaan.
      KUKA hyökkäsi? Lue idiootti historiaa ennekuin tulet suoraan ohjelmaan päätä aukomaan.
      Tällä yhdellä kommentilla vesitit koko illan aikana haettua rakentavuutta.

    • Antti Hernekeitto

      Huutelija Hyrskylahti kuuluisi olla jätekatoksessa , umpisolmuun vedetyn kortongin sisällä eikä television keskusteluohjelmassa !

      äijän - räkä oli kankea ja keskeneräinen kuin Siperialainen puulusikka..

    • tsadin pelle

      Etelän pellehän se on, Keravalla syntynyt. Näitä pellejä kehä kolmosen sisäpuoli on pullollaan.

      • tyhmä olet

        Kerava on kylläkin kehä kolmosen ulkopuolella.

        Jos pellejä haluat sijoittaa Suomen kartalle, niin Oulun pohjoispuoli niitä suorastaan pursuaa.


      • Yle puoliksi

        Joo, suurin osa niistä etelän pelleistä on muuttanut tänne sieltä erämaasta.


    • niinsoli

      hyrskylahti selittelee että ei tarkoittanut veteraania. Taisi mennä Pask.at housuun. Vahinko on jo tapahtunut ja selittelyt ohi asiayhteyden. Miten kävis risuparralle jos herjaisi venäläistä veteraania. Olen muuten sitä mieltä, että sota johtuu hulluista ja sairaista diktaattoreista. Demokratiassa ei sotia ole aloitettu. Olen myös sitä mieltä, että tavallinen venäläinen on tunteva, inhimillinen ihminen siinä missä kuka tahansa. Sääliksi käy ne viime sotien venäläisuhrit jotka usutettiin Suomen kimppuun täysin kahjojen johtajien toimesta. Raatteentie oli hirveä juttu, mutta se oli isommis käsis..

    • P Niemi

      Mietenkin, etttä kuka tuollaista huusi - Sami Hyrskylahti,

      - ei todellkaan mikää hyrskyjahti, tuskin tuon oloinen kaveri edes lapsiaan pystyisi puolustamaan jos sellaisia sattuisi olemaan.

      • Sillä on huulipunaa,

        on varmaan tarttunut dosentin huulista.


    • Zapata69

      Tämä saatan*n kaalirys*ä voi pysyä imemässä Putinin lers*iä loppuelämänsä. Ei kannata tulla pimeällä kadulla vastaan Helsingissä.

      • naama muistetaan

        Juu tommosella "taiteilijalla" pyyhitään katua hyvin herkästi ,kun tulet soittamaan suutasi helsingiin


    • hämy

      Tyhmä pelle - ei koskaan mitään järkevää saanut aikaiseksi - tämä taiteilija toimittaja :/

    • Kyseessä=Idiootti

      Koko äijähän on pelkkä vitsi. Varmaan tulevaisuudessa tekee muhkealla apurahalla "taidetta" jossa kongolainennatsihomomannerheim raiskaa eläimiä sapelillaan ja itkee, miten pahat natsipersut eivät ymmärrä.

      • taiteilija hippi

        Onko samin mielestä parempi, että suomi olisi nykyään osa venäjää. Eikä olisi taistellut pitääkseen itsenäisyydestä kun Neuvostoliitto kävi natsien kanssa "kauppaa", että neukut saisi valloittaa baltian maat ja natsit laajentaa muualle. Itse arvostan suomen sotaveteraaneja ja pidän itsenäisyyden puolustamista hyvänä tekona, kun poliittisesti on mahdotonta sopua löytää ilman itsenäisyyden menettämistä. Siitähän sodat usein johtuvat poliittisesta kyvyttömyydestä, mutta tässä tapauksessa neukut selkeästi halusivat valloittaa suomen keinoilla millä hyvänsä. Sami voi mielestäni pysyä venäjällä, koska sehän hänen mielestä on ilmeisesti niin hyvä maa.


      • uljas-44

        Katselin netistä " taiteilija " Sami Hyrskylahden ottamia valokuvia. Jokainen kännykkäkameran omistaja pystyy samaan ja voi kertoa olevansa valokuvataiteilija.
        Nyt vetoankin kaikkiin julkaisijoihin; älkää ostako taiteilijalta ainokaistakaan valokuvaa tai piirrosta, jolloin rahat vähissä ja junamatkat Suomeen harvassa.
        Eläköön ruplillaan Pietarissa !


    • Kun mikään ei riitä

      Mitä vidua ne ryssät teki täälä aseiden kanssa. Muutenkin hyypiä vois pistä Pohjois-Koreaan leirille!!!!

    • sairasta porukkaa su

      Eli, jos se olisi sanonut, että Natolle ruusut, niin kaikki olisi hyväksyneet menetelyn.

    • homo soveticus

      Häpeää, NIIIIN HÄPEÄÄ olla Neuvostoliitosta kotoisin! Venäjä on inhotava maa. Venäläiset kierot, agressivisia, varkaat, tyhmät ja vielä tyhmempi kuin mannet, varastavat toiselle kansalle kuuluvat maat, kuin Krim, Karjala,Kuriili saaret, Köninsberg jne. Suomalaiset, hyvät ystävät, laitakaa rajat Venäjän kanssa kiini HETI! Ei viisumia kenelläkin Venäjältä! Raha kyllä haisee! Ei kannattaa tehdä kauppat semmosen kanssa joka on pahempi kuin mustolaiset n. 1000 kertaisti. Sami Hyrskylahdesta suomen passi POIS ja heti. Ei saa palauta kotimaalle ikinä. Jos tavatan sen paskianen Pietarissa niin.....

    • pro patria

      Varsinainen idiootti tämä Hyrskylahti! Ei aikoinaan kysytty kuka sinne rintamalle haluaa, sinne oli pakko lähteä.Jos et lähtenyt,tai pakenit rintamalta,rangaistuksena oli kuolema.
      Kuka tulee ajatelleeksi, miten sodassa sekä psyykkisesti, kuin fyysisestikin vaurioituneiden miesten kärsimykset vaikuttivat tuleviin sukupolviin monella tapaa?
      Miten sota on vaikuttanut isättä kasvaneisiin, tai niihin joiden isä vammautui vakavasti? Monella sotaveteraanilla tai -invaliidilla sota jatkuu vieläkin ajatuksissa ja unissa.
      Tälläisillä Henkisesti ameeban tasoisilla idiooteilla kuin Hyrskylahti, ei olisi kanttia käydä katsomassa niitä ihmisraunioita joita sota vaurioitti pahiten. Haluaisin olla paikalla kun tämä paskiainen kävelee pahiten vammautuneiden sotainvaliidien eteen ja ojentaa ruusun "tappajalle".

    • okkusiaviav

      Millähän aivoilla tällaiset hyrskyt oikein ajattelevat, kannattaisi tehdä tietokonetomografia, että onko niillä ollenkaan sellaisia.

      Mitähän sitä pitäisi tehdä, jos vieraan valtion sotajoukot tulevat ase kädessä maan rajojen yli uhaten maan lakia ja järjestystä? Ilmeisesti tällaisten tyhjäntoimittajien mielestä pitäisi vai seisoa tumput suorana tekemättä mitään. Tämäkin mitäänsanomattomuus ottaisi kyllä mielellään turvakseen aseen, jos tosipaikkaan joutuisi....tosin on niin vetelän oloinen jätkä, ettei takuuvarmasti osaa asetta edes käsitellä.
      vaivaisukko

    • Huumemiehiä ?

      Se Hyrskylahti oli vähän sellaisen sekavan huumehörhön oloinen. Käytti varmaan kannabista vähintäänkin.

      Eräs työkaveri, joka on hiukan sekava ja olennaisia työasioita unohtava; sanoo käyttäneensä kannabista ja kannattaa sen vapauttamista.

    • tämä selvä

      Tyypillinen risuparta-hintti. Suuttu varmaan kun ei ite saanut kukkasia.

    • tyhmillle...

      Millä oikeudella tyhmät ihmiset haukkuu täällä...


      Helppo testi, että oletteko vajiksia: arvostatteko enemmän ihmisiä, jotka eivät arvosta sotimista, vaiko niitä, jotka ihannoivat sotia...


      Ja vajiksista vielä sen verran, että vajiksia on ne, jotka vainoaa minua tällä foorumilla, eli ne k*sipäät, joilla on tossa tollasessa omituisessa ruudukossa tossa mielisairaita aloituksia, että "ole ensimmäinen kavereistasi, joka suosittelee tätä aloitusta" ja jostakin vajiksesta Imatrasta, missä en ole koskaan käynytään ja ihan pimeitä juttuja joistakin s*tanan Ipu-puolueesta. Vajis on myös se, joa laatii kaikki aloitukset kuvien kanssa Suomi24-etusivulle, kun kaikki ovat vihaperustaisia. Että tyyliin vaihdevuosistakin kysytään siellä, että MIKSI kannatat leinotekoisia lääkkeitä vaihdevuosiin, eikä normaalisti, että kannatatko vaiko et, kuten toimisivat jos haluaisivat asiallista keskustelua.


      Ja oikeasti en olis ikinä uskonut ennen kuin näitä Suomi24-palstoja luin, että suomalaisissa on niin paljon täysin sivistymättömiä "punikittelijoita" joitakin piilonatseja, ai mut eihän niitä olekaan, se kun ei tarkoita sitä, että vaikka Suomi24- foorumi moderointinsa kanssa suosii marginaalisten vihakirjoittelijoiden häiriköintiä, että se olisi totuus kansan mielipiteistä... Ei paljoa naurata, kun ei edes omia lapsia ole, että pitäisi tälle pällikansalle puolifasistiselle junttilalle mennä tienaamaan verovaroja töissä käymällä ja että työuraa olisi edessä vielä nelkyt vuotta, jotka hyökkäilee mielipidepalstoilla oman kansansa erimielisiäkin vastaan.

      • oi voii

        Jaa hyrskylahti tuli palstalle.


      • avutonta syyttelyä

        Itsensä puolustaminen ei ole sotimisen ihannoimista. Antautumisen ihannointi on sortamisen ihannointia. Antautumiskilpailuja ei ole.


      • hei hei,
        oi voii kirjoitti:

        Jaa hyrskylahti tuli palstalle.

        No eipäs tullut (herjaamasi) palstalle ja jotta ei pääse _faktat_ unohtumaan tyhmiltäkään lukijoilta, niin pitänee sivullisen lukijan korostaa asianlaitaa sinänsä tuntemattakaan, että (tämä) foorumi Suomi24 on kylläkin identiteettrikollisten väärillä identiteeillä ihmisvihan esittämisen foorumi, ja kyseiset herjaajat ovat AINA äärioikeistolaisia.


      • haastomies

        häpeä jos osaat , ei sulle muuta voi sanoa,äläkä natsittele, itse edustat vihaa . Teit todella törkeän tempun livenä Onneksi ei ole vuosi 18 tai 44 sun kannalta...


    • siinäpä sitä

      Juuri viherpunikit on niitä jotka hyökkäilee omaa kansaansa vastaan niiku niiku...

      • hei hei,

        Miten niin, p*skanjauhaja nietön vihan ilmaisija kuka van anonymi röyhkeä? "Omaa kansaansa" vastaaan hyökkäävä tai sellaiseen rikollisuuteen kykenevä on kylläkin ihminen, jonka sanavarastoon edes kuuluu aktiivisessa käytössä noin sairas vihasana kuin että "viherpunikki". Tuollaista sanaa ei tunneta sivistysfoorumeilla, eikä kukaan normaalisivistynyt kansalainen sellaista sanaa käytä. Ei missään, missä on sivistys.


        Tosin alkaa -melkein- itseänikin ärsyttää puolue "vihreät" Suomen politiikassa, joka vaikutta itse asiassa olevan ainoastaan jokin porvareiden ilmainen käsikassara ja avuton apuri. Vihreätkin vois pikkuhiljaa yrittää päätttää, että onko ne porvareita vaiko vasemmistolaisia, koska maailmassa ei ole mitään muita ajasta toiseen kestäviä poliittisia ideologioita, kuin kaksi ja ne on vasemmisto ja oikeisto. Vasemmiston politiikka maailmahistoriallisesti ja nyt perustuu siihen, että köyhien ja rikkaiden välisiä varallisuuseroja pyritään demokraattisesti laissa pitäytyen tasoittamaan poliittisessa päätösvallassa lainmukaisesti demokraattiseen päätöksentekoon kansanvallalla osallistumalla ja oikeiston poliittinen ideologia - vastaavasti - taas perustuu siihen, että yksittäisten ihmisten pitää saada rikastua miten päin vain ja valtion olla apuri siinä, piittaamatta kansojen ja kansalaisten kokonaisuutena hyvinvoinnista. Enkä tässä puhu mistään muusta, kuin normaaleista, eli en puhu epävakaista yhteiskunnista. Vihreät ja persut ja muut äärimielise on ihan huuhaa-poppoita, jotka kaatuu siihen, että heillä ei ole mitään ideologiaa. Olen ihan varma, että jos sadan vuoden päästä arvioidaan vaikkapa puolueen vihreät ideologian järkevyyttä, heitä pidetään hörhöinä. Ja persuja tullaan pitämään sellaisina mitä he ovatkin, eli populistifasisteina, kun poliittista historiaa sadan vuoden päästä luetaan. Usko mua.


        Eipä sitä kukaan toivo, että minkäänlainen viha pääsisi valloille ymmärtämättömässä kansassa. Mediahan sen päättää, sen asian. Ja täälllä voisitte moderoida estäen esimerkiksi tuollaiset keskustelupalstaviestit, arvon Suomi24...


      • siinäpä sitä
        hei hei, kirjoitti:

        Miten niin, p*skanjauhaja nietön vihan ilmaisija kuka van anonymi röyhkeä? "Omaa kansaansa" vastaaan hyökkäävä tai sellaiseen rikollisuuteen kykenevä on kylläkin ihminen, jonka sanavarastoon edes kuuluu aktiivisessa käytössä noin sairas vihasana kuin että "viherpunikki". Tuollaista sanaa ei tunneta sivistysfoorumeilla, eikä kukaan normaalisivistynyt kansalainen sellaista sanaa käytä. Ei missään, missä on sivistys.


        Tosin alkaa -melkein- itseänikin ärsyttää puolue "vihreät" Suomen politiikassa, joka vaikutta itse asiassa olevan ainoastaan jokin porvareiden ilmainen käsikassara ja avuton apuri. Vihreätkin vois pikkuhiljaa yrittää päätttää, että onko ne porvareita vaiko vasemmistolaisia, koska maailmassa ei ole mitään muita ajasta toiseen kestäviä poliittisia ideologioita, kuin kaksi ja ne on vasemmisto ja oikeisto. Vasemmiston politiikka maailmahistoriallisesti ja nyt perustuu siihen, että köyhien ja rikkaiden välisiä varallisuuseroja pyritään demokraattisesti laissa pitäytyen tasoittamaan poliittisessa päätösvallassa lainmukaisesti demokraattiseen päätöksentekoon kansanvallalla osallistumalla ja oikeiston poliittinen ideologia - vastaavasti - taas perustuu siihen, että yksittäisten ihmisten pitää saada rikastua miten päin vain ja valtion olla apuri siinä, piittaamatta kansojen ja kansalaisten kokonaisuutena hyvinvoinnista. Enkä tässä puhu mistään muusta, kuin normaaleista, eli en puhu epävakaista yhteiskunnista. Vihreät ja persut ja muut äärimielise on ihan huuhaa-poppoita, jotka kaatuu siihen, että heillä ei ole mitään ideologiaa. Olen ihan varma, että jos sadan vuoden päästä arvioidaan vaikkapa puolueen vihreät ideologian järkevyyttä, heitä pidetään hörhöinä. Ja persuja tullaan pitämään sellaisina mitä he ovatkin, eli populistifasisteina, kun poliittista historiaa sadan vuoden päästä luetaan. Usko mua.


        Eipä sitä kukaan toivo, että minkäänlainen viha pääsisi valloille ymmärtämättömässä kansassa. Mediahan sen päättää, sen asian. Ja täälllä voisitte moderoida estäen esimerkiksi tuollaiset keskustelupalstaviestit, arvon Suomi24...

        Se koira älähtää...


    • onko tietoo

      Onko tälle annettu tai annetaanko edelleenkin suomalaisten verovaroista jotain taiteilija-apurahoja tai muita vastaavia tukia? Jos, niin on aika lopettaa ne välittömästi.

    • haastomies

      Saatanan hyrskylähti häpeä jos edes osaat. ei tommoselle voi muuta sanoa.

    • epäilevä Tuomas

      Aivan varmasti hyrsky on se joka OSAA HÄVETÄ. Osaatko sinä 100 palstapeukuttaja?

    • valkoisten sukua

      Hauskasti revitään auki vanhoja haavoja auki täälläkin. Talvisodan ihmettä halveksuen.

    • Joblin

      Nimimerkki HEI HEI on tainnut jäädät liian vähälle ravinnolle kun ei hissi kulje nuppiin asti. Mutta ei se mitään, tähän maahan mahtuu tyhmemmätkin, joten nauti vaan hei hei olostasi. Älä huoli, kyllä me muut maksetaan sunkin ja hyrskyperseen elämä. Vedä vaan uusi jointti ja tsöör paara.
      Ainiin, onnitteluni, olet typerimpien nettikommenttien ylivoimainen ykkönen. On kenenkään vaikea haastaa sua.

      • SodanAikanaSyntynyt

        Joblin, sinäpä sen sanoit, etkä tarvinnut vetäistä sivun juttua.
        Valitettavasti! Maksamistani yli 50 vuoden työn veroista on osa uhrattu ”hei hei”:n kaltaisten kouluttamiseen.
        Senkin summan olisi huoletta voinut laittaa sotaveteraanien tukemiseen. Heille se olisi olut paljon tärkeämpää.


    • tietämätönkö/nato?

      Ukrainan ongelma kuuluu vain eu:lle ja Venäjälle, miksi usa tähän puuttuu!!!

      • ieh ieh

        Ai miten niin Venäjälle?? Ukrainahan on itsenäinen valtio.


    • keskustelua

      Hyrskylahdelta mauton huomautus, Pietarin banjoissa on pää pehmentynyt.

      Seuraavassa hänen ajatusmaailmaa.

    • Huolettaa

      Lieköhän Hyrskylahdella lainkaan omia mielipiteitä? Tuntuu, että jätkä oli maksettu heittämään lokaa Suomelle tärkeimoien asioiden suhteen, mustamaalaamaan ja mustavalkoistamaan keskustelua. Toivottavasti maksoivat hyvin, julkisuus tuntuu ainakin hölmölle kelpaavan.

    • markus.malinen

      Vihervasemmistolainen tyhjäntoimittaja-taivaanrannanmaalari eikä mitään muuta. Anyway, mikäli se olisi toimittajista (Yle, MTV3, HS) kiinni, Suomi olisi jo sodassa Venäjää vastaan. Se on Nato-kiiman oire, että Venäjää/venäläisiä mustamaalataan tekivät he mitä hyvänsä tai olivat tekemättä.

    • Anonyymi

      Onko tästä toverista kuulunut mitään? Onko kommentoinut Ukrainan sotaa tai sen ruusuja julkisesti mitenkään?

    • Anonyymi

      Ehdokkaana Suomen tulevaksi kersanttikuvernööriksi.

    • Anonyymi

      Onkohan jaellut ruusuja Pietarissa Ukrainaan sotaan lähteville sotilaille? Olisi mielenkiintoista kuulla rauhanhipin mielipiteet Ukrainan sodasta. Vaikka varmaan se jotenkin lännen/yhdysvaltojen/natsien vika on ja venäjä on siellä vain rauhaaturvaamassa? Idän ohjukset ovat rauhan ohjuksia yms. sontaa.

      • Anonyymi

        Tai ehkä sittenkin maan tavan mukaan neilikoita? Hiljaa on "tappajalle ruusu" tyyppi viime aikoina ollut?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe