Oikea käteni....

1+1

Onko lesbon vaikea saada seksiä? Ollaanko me tässä(kin) asiassa marginaalissa?
Vaikka kuinka merkkaisin itseäni olenlesbotuntomerkeillä, niin tuntuu että
elän erämaassa.
Mikä neuvoksi?

36

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      tee asioita toisin kuin nyt seksin saamiseksi. Jos vanhat temput ei toimi, löytyy aina uusia.

      • 1+1

        Eli pukeudun heteronaiseksi, lakkaan kynteni, heittäydyn avuttomaksi.-?_

        sää ny oot viimene ihminen,jolta otan neuvoja vastaan.


      • f*ck
        1+1 kirjoitti:

        Eli pukeudun heteronaiseksi, lakkaan kynteni, heittäydyn avuttomaksi.-?_

        sää ny oot viimene ihminen,jolta otan neuvoja vastaan.

        jos sä et saa seksiä niin luulisi kaikki apu kelpaavan, mutta ala toki ronkeliksi. Onhan siitä sanontankin mitä ronkelit tekee.
        Jos sä et kerro miten sä sitä seksiä olet koittanut saada, niin vaikea yksityiskohtaisesti kertoa miten saadaan.

        Ole suorempi asiasi kanssa, lähesty naisia rohkeemmin ja flirttaa enemmän. Hurmaa eli iske nainen. En tiedä miten yksinkertaisempaa se voisi olla. Ei naisen hurmaaminen tarvitse ulkonäköä vaan oikeat sanat, teot ja asenteen. Jos niitä ei hanskaa niin sitten vetää hanskaan. Ole hyvä vain neuvoista vaikka et niitä haluakkaan multa.

        Niin ja jos sun mielestä avuttomaksi heittäytymällä saa, niin luulen että sulla on jokin perusteellinen asennevika mitä tulee ajatuksiin naiseudesta.


      • nääsnääs
        f*ck kirjoitti:

        jos sä et saa seksiä niin luulisi kaikki apu kelpaavan, mutta ala toki ronkeliksi. Onhan siitä sanontankin mitä ronkelit tekee.
        Jos sä et kerro miten sä sitä seksiä olet koittanut saada, niin vaikea yksityiskohtaisesti kertoa miten saadaan.

        Ole suorempi asiasi kanssa, lähesty naisia rohkeemmin ja flirttaa enemmän. Hurmaa eli iske nainen. En tiedä miten yksinkertaisempaa se voisi olla. Ei naisen hurmaaminen tarvitse ulkonäköä vaan oikeat sanat, teot ja asenteen. Jos niitä ei hanskaa niin sitten vetää hanskaan. Ole hyvä vain neuvoista vaikka et niitä haluakkaan multa.

        Niin ja jos sun mielestä avuttomaksi heittäytymällä saa, niin luulen että sulla on jokin perusteellinen asennevika mitä tulee ajatuksiin naiseudesta.

        tällainen avokaadonmallinen manselainen junttimuija ihmettelee- nääs- miten sää
        ootkin ni helvetin viksu ja vilmaattinen kun heti- nääs- tiäsikki vastauksen
        tänki muijan onkelmii.
        mää oon torella helepottunut siitä tiadosta ettei mun tartte olla minkää näköne,
        kuhan mää vaa osaan ne oikeet sanat, teot ja asentee, - niillä lähtee
        eli siis irtoo niiku tääläpäi sanotaa,, kiitos oikee paljo!


    • juuri siksi

      "Vaikka kuinka merkkaisin itseäni olenlesbotuntomerkeillä, niin tuntuu että
      elän erämaassa."

      Ehkä juuri siksi. Kokeile nyt ensiksi luopua niistä lesbotuntomerkeistä, eihän se ole toiminut aikaisemminkaan.

      • 1+1

        Olen kyllä eri mieltä, kysy on muustakin kuin merkeistä, oliskohoan ujous mitää?
        -ja kaapissa ollaan, ei uskalleta näyttää lesbolta. Suomi kuhisee näitä
        femmejä, lipstikki lepakoita, mix ne ei tee koskaan alotteita tai siis melkein ei-koskaa. -voisko joku muukin kuin toi f-ck vastata koska en usko että
        hän kuuluu potentiaaliseen seksia hakevien ryhmään.


      • juuri siksi
        1+1 kirjoitti:

        Olen kyllä eri mieltä, kysy on muustakin kuin merkeistä, oliskohoan ujous mitää?
        -ja kaapissa ollaan, ei uskalleta näyttää lesbolta. Suomi kuhisee näitä
        femmejä, lipstikki lepakoita, mix ne ei tee koskaan alotteita tai siis melkein ei-koskaa. -voisko joku muukin kuin toi f-ck vastata koska en usko että
        hän kuuluu potentiaaliseen seksia hakevien ryhmään.

        Se on vaan niin, että lesboja viehättää enimmäkseen naiset, ei miehet, lesboja kun ovat.

        Mix joku ei tee aloittetta? - No six, kun niitä ei kiinnosta.


    • 17+19

      Mikä tässä kysymyksessä oli vaikeata tajuta?
      kaikenmaalilan bessewisserit tulee vastailemaan mutta he eivät vastaa
      oleelliseen, jättävät itsensä ulkopuolisiksi, - tai sitten heillä on seksiasiat hanskassa,
      mitä epäilen.
      Siis toistan: onko lesbon vaikeata saada seksiä? ja myös pariutuneet
      saa vastata.

      • juuri siksi

        Joillakin on vaikeata saada, joillakin ei. Joillakin sinkuilla on vaikeata saada, joillakin ei. Joillakin pariutuneilla on vaikeata saada, joillakin ei. Joillakin on muutakin mielessä kuin seksi, seksi, seksi, seksi, seksi ja vielä kerran seksi=)


      • f*ck

        ei ole vaikeaa, parisuhteessa on hyvä myöskin muistaa naisen hurmaaminen, sanoin, teoin. Saada toinen tuntemaan olonsa seksikkääksi ja halutuksi. Sinkkuna asia toimi niin että kun näki naisen joka kiinnosti, ensin silmäkontakti, katsoo miten se alkaa pitämään silmäpeliä. Jos katseita vaihdettiin, niin luo ja juttelemaan. Ole kiinnostunut hänestä, hänen sanomisistaan. Ole hauska ja rento. Jokaisella on se oma tyyli miten nainen hurmataan, mutta pääasia on että nainen viihtyy ja rentoutuu seurassasi.
        Sitten vain rohkeasti lähennytään, ei mitään ujoilua.

        Jos on hankaluuksia saada niin ehkä on liian arka, ehkä ei osaa saada naista tuntemaan itseään halutuksi jne. Ei se mikään salatiede ole, pitää tietää mitä haluaa ja selkeästi osoittaa se. Hyvällä maulla luonnollisesti höystettynä. On tietty ihmisiä jotka toimii roisimmin ja se toimii niillä. Mä olen aina luottanut nauruun, hyvään flirttiin, ja suoraviivaiseen toimintaan mutta leikkisästi. Jos naisella on hauskaa seurassasi, hän on avoimempi myös ehdotuksille. Sitten vain luetaan vähän kehonkieltä, katseita, hymyä että osuuko kohdilleen mitä tekee vai ei.

        Se että suoraan ehdottaa seksiä toimii myös jos lukee toista oikein, ja siihenkin tarvitaan se tietty yhteisymmärrys. Pitää pikkaisen osata lukea toista ja miten häntä kannattaa lähestyä. Nämä taidot ei ole kaikilla synnynnäisiä, mutta rohkeasti vain puhumaan ja lähestymään naisia, kyllä sen oman tavan oppii kun vain muistaa huomioida toisen reaktiot. Eka sääntö siis on että huomioi aina se nainen, se on kaiken a ja o että hän tuntee itsensä erityiseksi.


      • 017-area

        Kyllä se on vähän niin kuin tuolla heteromaailmassakin. Toiset saa, toiset ei.
        Tarjokkaita tuntuu olevan ainakin lauantai-iltaisin puolenyön aikaan paikallisessa gaykapakassa...Itse en perusta sellaisesta. Olen ärsyttävä romantikko, jolle seksi merkkaa lopulta aika pientä osa-aluetta elämässä.

        En käytä lesbotunnuksia, kerron seksuaalisen suuntautumiseni mikäli sitä minulta kysytään. En ole neitimäinen, vaikka minut erottaakin selkeästi naiseksi. Meikkaan, hameita en käytä. Korkkarit laitan, jos haluan, yleensä en. En piilottele seksuaalista suuntautumistani, mutta en myöskään mainosta sitä.

        Se väite, että lesbojen on vaikea saada seksiä, kuulostaa minusta oudolta. Itselläni ongelma on päinvastainen: seksiä olisi tarjolla, mutta ne tunteet...


      • niimpä
        017-area kirjoitti:

        Kyllä se on vähän niin kuin tuolla heteromaailmassakin. Toiset saa, toiset ei.
        Tarjokkaita tuntuu olevan ainakin lauantai-iltaisin puolenyön aikaan paikallisessa gaykapakassa...Itse en perusta sellaisesta. Olen ärsyttävä romantikko, jolle seksi merkkaa lopulta aika pientä osa-aluetta elämässä.

        En käytä lesbotunnuksia, kerron seksuaalisen suuntautumiseni mikäli sitä minulta kysytään. En ole neitimäinen, vaikka minut erottaakin selkeästi naiseksi. Meikkaan, hameita en käytä. Korkkarit laitan, jos haluan, yleensä en. En piilottele seksuaalista suuntautumistani, mutta en myöskään mainosta sitä.

        Se väite, että lesbojen on vaikea saada seksiä, kuulostaa minusta oudolta. Itselläni ongelma on päinvastainen: seksiä olisi tarjolla, mutta ne tunteet...

        Ugh, joo sama täällä. :P Seksi on kyllä tärkeää mutta yhtä tärkeää on tunteet, haluan koko paketin. Inhoan kun seksi ulkoistetaan asiaksi mitä "saadaan" ja "annettaan"... tai saadaan sanonko-mitä. Ällöä.

        En tiedä mitään seksikkäämpää kuin nainen joka tietää olevansa seksikäs muttei jakele itseään tai ruinaa melkein jokaikiseltä vastaantulevalta.


      • Syyllistämisen loppu
        niimpä kirjoitti:

        Ugh, joo sama täällä. :P Seksi on kyllä tärkeää mutta yhtä tärkeää on tunteet, haluan koko paketin. Inhoan kun seksi ulkoistetaan asiaksi mitä "saadaan" ja "annettaan"... tai saadaan sanonko-mitä. Ällöä.

        En tiedä mitään seksikkäämpää kuin nainen joka tietää olevansa seksikäs muttei jakele itseään tai ruinaa melkein jokaikiseltä vastaantulevalta.

        Ompa taas syyllistävää tekstiä. Jotkut ihmiset vain pitävät paljon seksistä ja haluavat harrastaa sitä paljon, eivät he mitään jakele. Seksin määrä ei määritä kenenkään ihmisarvoa. Ei se, ettei juuri harrasta seksiä, eikä se, että harrastaa sitä paljon.

        Eri asia ovat ihmiset, jotka loukkaavat muita, pettävät jatkuvasti ja säkevät sydämiä vain huvikseen, ja harrastavat seksiä egonsa pönkittämiseksi tai purkavat siten pahaa oloaan. Mutta kaikki eivät tietenkään ole sellaisia. Katsos kuk toiset voivat harrastaa paljon seksiä ja lyhyitä suhteita, tai yhden yön juttuja ongelmitta. Kun säännöt ovat selvät.


      • niimpä
        Syyllistämisen loppu kirjoitti:

        Ompa taas syyllistävää tekstiä. Jotkut ihmiset vain pitävät paljon seksistä ja haluavat harrastaa sitä paljon, eivät he mitään jakele. Seksin määrä ei määritä kenenkään ihmisarvoa. Ei se, ettei juuri harrasta seksiä, eikä se, että harrastaa sitä paljon.

        Eri asia ovat ihmiset, jotka loukkaavat muita, pettävät jatkuvasti ja säkevät sydämiä vain huvikseen, ja harrastavat seksiä egonsa pönkittämiseksi tai purkavat siten pahaa oloaan. Mutta kaikki eivät tietenkään ole sellaisia. Katsos kuk toiset voivat harrastaa paljon seksiä ja lyhyitä suhteita, tai yhden yön juttuja ongelmitta. Kun säännöt ovat selvät.

        Anteeksi, tarkoitukseni ei ollut syyllistää. Jokainen tietysti eläköön itsensä näköistä elämää ja jos haluaa harrastaa lyhyitä suhteita niin mikäs siinä. Kunhan ei loukkaa ketään. Omat sanani olivat hieman terävät kun olin juuri omalla ihmissuhderintamallani pettynyt erääseen henkilöön, joka lähinnä vain vonkasi minulta, puhui rumasti jne, kun ei "saanut" ja minua taas loukkasi hänen välineistämisensä.


    • tää toimii

      Kannattaa kiinnittää katse mielummin naisten silmiin kuin peukaloihin. Nainen kuin nainen, sama kai se on mistä lokerosta sen löytää. Turhat ennakkoluulot ja rajoitukset pois. Yks repliikki, mikä toimii on: "sä olet kaunis", varsinkin kun tarkoittaa sitä todella..

      • osaankohan 17 + 14

        Ai . Mä sanoin joka aamu että sä rakas olet niin Kaunis .
        Ja hän sanoi että Sä taidat todella tarkoittaa mitä sanot .

        Tarkoitin. Hän sit lähti .


      • 33245666
        osaankohan 17 + 14 kirjoitti:

        Ai . Mä sanoin joka aamu että sä rakas olet niin Kaunis .
        Ja hän sanoi että Sä taidat todella tarkoittaa mitä sanot .

        Tarkoitin. Hän sit lähti .

        Eli sehän toimi. Sä selvästi sait siltä seksiä.


    • whoaa

      ei SAA seksiä ? outs outs . just siks .

    • getme

      Ei ole yhtään vaikea saada seksiä, älytön kysymys. Eiköhän sitä melkein kaikki kuitenkin halua... Pystyisitkö kuvittelemaan itsesi myös antamassa sitä seksiä, ei pelkästään saamassa? Voiskohan sun asenteessa olla vähän korjattavaa...?

      • 5+1

        no joo, tarkoitin:päästä seksikontaktiin, -kelpaako?

        ja kontaktiin kuuluu, että annetaan ja saadaan , ja mitä vaan sitten hyvään kontaktiin kuuluu.

        minusta kysymys ei ole älytön, vastaukset sen sijaan ovat:

        -kukaan ei myönnä olevansa puutteessa, minä myönnän
        - kukaan ei ole laittanut itseänsä likoon, ei uskalla

        lesbojen ahdistunut suhtautuminen seksiasioihin näkyy tääsäkin ketjussa,
        - ei saa puhua, voi kunkauheeta ja en voi olla kun ei oo niitä tunteita, mitä
        tunteita yhden yön juttuihin tulis liittyä, jos ei sivistynyttä kohtelua ei oteta
        huomioon


      • no sex 4 me
        5+1 kirjoitti:

        no joo, tarkoitin:päästä seksikontaktiin, -kelpaako?

        ja kontaktiin kuuluu, että annetaan ja saadaan , ja mitä vaan sitten hyvään kontaktiin kuuluu.

        minusta kysymys ei ole älytön, vastaukset sen sijaan ovat:

        -kukaan ei myönnä olevansa puutteessa, minä myönnän
        - kukaan ei ole laittanut itseänsä likoon, ei uskalla

        lesbojen ahdistunut suhtautuminen seksiasioihin näkyy tääsäkin ketjussa,
        - ei saa puhua, voi kunkauheeta ja en voi olla kun ei oo niitä tunteita, mitä
        tunteita yhden yön juttuihin tulis liittyä, jos ei sivistynyttä kohtelua ei oteta
        huomioon

        Mun ex ahdistui siitä, kun sanoin rehellisesti että en kaipaa seksiä :D
        Olen aiheuttanut ahdistusta myös naisissa, jotka yrittää saada musta yhden yön seuraa, kun sanon että ei kiinnosta. What can you do?

        Olis ees joku trauma, jolla vois puolustella tätä seksihaluttomuutta, mutta ei.
        Ei vaan haluta. Eikä edes ahdista.
        Tuntuu, että joillekin sekin on iso ongelma.

        Seksiä tai ei, aina joku on onneton ;)


      • kaikki kukat
        no sex 4 me kirjoitti:

        Mun ex ahdistui siitä, kun sanoin rehellisesti että en kaipaa seksiä :D
        Olen aiheuttanut ahdistusta myös naisissa, jotka yrittää saada musta yhden yön seuraa, kun sanon että ei kiinnosta. What can you do?

        Olis ees joku trauma, jolla vois puolustella tätä seksihaluttomuutta, mutta ei.
        Ei vaan haluta. Eikä edes ahdista.
        Tuntuu, että joillekin sekin on iso ongelma.

        Seksiä tai ei, aina joku on onneton ;)

        Niin, toisaalta onhan se ihan ok haluta rakastella, jos on parisuhteessa.

        Mä en varmaan ahdistuisi jos tietäisin asiasta heti ennekuin aletaan
        seurustella; luulisin etten pystyisi muuta kuin ystävyyteen tämmöisessä
        tapauksessa, sen verran oon naisten perään ja itseni tunnen.


      • ed.
        kaikki kukat kirjoitti:

        Niin, toisaalta onhan se ihan ok haluta rakastella, jos on parisuhteessa.

        Mä en varmaan ahdistuisi jos tietäisin asiasta heti ennekuin aletaan
        seurustella; luulisin etten pystyisi muuta kuin ystävyyteen tämmöisessä
        tapauksessa, sen verran oon naisten perään ja itseni tunnen.

        Olet ihan oikeassa. Nykyään olen fiksumpi ja kerron heti alkuun, että seksi ei ole mun juttu. Yksinäänhän sitä sitten saa olla, mutta eipä ole "pakkoakaan" :)


      • 5+2
        ed. kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Nykyään olen fiksumpi ja kerron heti alkuun, että seksi ei ole mun juttu. Yksinäänhän sitä sitten saa olla, mutta eipä ole "pakkoakaan" :)

        Joo, pakkopullaa se ei tosiaan saa olla, kyllä sen vaistoaa jos toinen on
        vaan velvollisuudesta mukana. loppuu aika lyhyeen...


    • SickTransit

      On vaikea. Meitä on vähän, Suomi on laaja maa, suuntautuneisuus ei näy päälle. Jos haluaa seksiä, täytyy tehdä työtä sen eteen. Etenkin, jos haluaa seksiä sellaisen kanssa, jolta sitä juurikin haluaa ;)

    • 5645757

      Entä jos kukaan ei halua multa seksiä? Mitä mä sitten teen? Etsin jonkun, joka suostuu edes antamaan sitä mulle? :-D

      • entäs kun

        Entäs kun ei halua 24h seksiä, ei halua seuraa, eikä ole puutteessakaan ja silti on täysin tyytyväinen ja onnellinen? =) Entäs kun niitä seksiseuran ja muun seuran tyrkyttäjiä on aivan liikaa ja itseä ei vois vähempää kiinnostaa?=) Ei, kaikki ihmiset eivät ajattele pelkästään alapäällään=)


      • keltalakki
        entäs kun kirjoitti:

        Entäs kun ei halua 24h seksiä, ei halua seuraa, eikä ole puutteessakaan ja silti on täysin tyytyväinen ja onnellinen? =) Entäs kun niitä seksiseuran ja muun seuran tyrkyttäjiä on aivan liikaa ja itseä ei vois vähempää kiinnostaa?=) Ei, kaikki ihmiset eivät ajattele pelkästään alapäällään=)

        mä en usko etä sellainen voi olla onnellinen joka eit arvi
        seksiä. se on kokonaisvaltaista ei mitää alapäällä aattelemista(kamala klisee)

        jos on näin miksi seuraat tätä ketjua ri luulis kiinnostavan?
        mut kuitenki.


    • Jakkezz

      Rupee heteroksi, niin autiomaasi muuttuu kosteaksi tropiiksi.

      • kysynpäsvaanmuuten

        ja mikähän on tuo mainistemasi tropii?


      • veikkaus 1x2
        kysynpäsvaanmuuten kirjoitti:

        ja mikähän on tuo mainistemasi tropii?

        Oisko sukua tiipiille?


      • 8+1
        kysynpäsvaanmuuten kirjoitti:

        ja mikähän on tuo mainistemasi tropii?

        Varmaankin sademetsää tarkoitti, tosin sehän olisi erämaahan verrattuna
        jo toinen äärilaita....Hikihän siinä tulisi :D


    • tervemies

      Vaikeeta teillä tosiaan on.Ala heteroksi.

      • sairasnainen

        Ala itse homoksi! Haluut kuitenkin, vielä mitä "terve" mies! Phyi!


    • halipula0000

      Kyllä on vähän hankalaa kun ei ole enää parikymppinen ja kaikki päälle kolmikymppiset tuntuu seurustelevan. Tai no ei sitten jos kaikki kelpaa mutta kun olis kuitenkin ihan kiva et joku taso säilyis :) eli kyllä on ja en osaa sanoa mikä siihen auttais.

      • nou tsääns

        Maksullinen seksi?

        Mul ei itellä ole varaa..ehkä muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe