Minä olen vähän kaistapää

10+1

Siis minä...palstakeisari ja toisten nikeillä kirjoitteleva mutta ei se haittaa koska teeskentelen uskovaista ja se toisinaan menee jopa läpi.

Kooteen ja Xiinan nimimerkkejä usein vääntelen ja paskaa puhun...

32

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+14

      Tällä saavat kirjoittaa vain sellaiset kuin minä...

    • 4+4

      MInähän sotken tämän foorumin jos haluan...

    • 14+19

      Pitää läpäistä minun seulani ennenkuin täällä saa kirjoittaa.--

    • 14+8

      Jos huomaan eri mieltä olevan, kirjoitan sen nimimerkillä soopaa ja sekoitan ihmsten päät. Kukaan ei kohta enää tiedä kuka kirjoittaa....heeheehee...

    • tunnistettu

      Ai olet niitä velhoja/noitia, jotka ilmestyskirja sanoo palavan tulimeressä.

      Ilm. 18:23
      "ei loista sinussa enää lampun valo ; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; "

    • Nykyään on ihan

      laajakaistat käytössä ja valokaapelit myös.

      • ajatuspoliiseja(ko)?

        luulin noiden jo tuhoutuneen GSM-verkkojen myötä ja kaiken olevan synteettistä.

        "mikä nettiin on laitettu, sitä ei koskaan saa pois", vai?


    • Me tiijetään myös Jarmon kans kuka täällä on nainen ja kuka mies, koska näkeehän sen kirjainten järjestyksestä...höh....

      • 17+3

        No totta kai sen näkee. Ja koska sun kirjainjärjestys viittaa naiseen tai homoon niin me ei välitetä susta koska meijän lahkossa sanotaan niin.


      • 10+14
        17+3 kirjoitti:

        No totta kai sen näkee. Ja koska sun kirjainjärjestys viittaa naiseen tai homoon niin me ei välitetä susta koska meijän lahkossa sanotaan niin.

        Meijän lahkossa on kaapit käytössä myöskin...


      • 19+2
        10+14 kirjoitti:

        Meijän lahkossa on kaapit käytössä myöskin...

        ja suotavaa on pysyä kaapissa jos ei osaa laittaa kirjaimia oikeeseen järjestykseen.


      • 15+8
        19+2 kirjoitti:

        ja suotavaa on pysyä kaapissa jos ei osaa laittaa kirjaimia oikeeseen järjestykseen.

        Toi meijän Jarmokin joutui kerran painiottelussa kaappiin mutta ei päässy sieltä ulos kun oli liian leveät hartiat. Nyt se kulkee kaappi niskassa.


    • 13+3

      Summa summarum.

      Meijän karismaattis-ryhtiliikkeellinen lahko lähtee joka tapauksessa siitä että kaikki muut lahkot ja kirkot on kiellettävä, maahanmuuttajat palautettava, homot kaasutettava. lesbot tervattava, feministit uudelleenkoulutettava ja naiset saatava keittiöön.

      http://www.youtube.com/watch?v=WZ0k0lpXs10

      • Nykyfasismin tunnuslause: "Tulos tai ulos!"

        Muinaisfasismin tunnuslause: "Tulos tai EI ulos (uunista)!"


      • 18+18

        yhden unohdit armeijan alasajon


      • KTS(ei kirj)
        KTS kirjoitti:

        Nykyfasismin tunnuslause: "Tulos tai ulos!"

        Muinaisfasismin tunnuslause: "Tulos tai EI ulos (uunista)!"

        Joo. Minä olen lausuntoautomaatti asian kuin asiaan. Kirjoittakaa vaan tänne, minä annan aina lausunnon teille, sillä me muslimihomot teemme vallankaappauksen tavalla jos toisellakin.
        Kyllä Soffiina on oikees täs.


      • minut on juuri valittu miedän lahkon pääjohtajaksi vaikka muut kovasti sitä yrittävät varastaa ottakaahan iisisti alamaiset


      • offi1000 kirjoitti:

        minut on juuri valittu miedän lahkon pääjohtajaksi vaikka muut kovasti sitä yrittävät varastaa ottakaahan iisisti alamaiset

        offi1000 älä mene ylentämään itseäsi minun yli sinulla ei ole siihen lupaa


      • KTS (Ei kirj.)

    • Tässä se ylösajo

      Sophieliina17.4.2014 13:170 SULJE
      Mä epäilen, että kyseessä saattaa olla teeri. Ehkä myös JP.

      Myöskään ihan nämä lahkojohtajat itse eivät ole poissuljettuja. Tuolla henkilöllä on kuitenkin vahva antikristillinen ja demoninen henki ja hän on kauan ollut eräällätavoin mustasukkainen sinun ja minun välisestä ystävyydestä, eli saattaa luulla olevansa esim. joku itseni torjuma nettirakastaja. Teksti, kuten itseni huo'rittelu viittaa tällaiseen henkilöön.

      Myöskin mahd. joku sinusta mustasukkainen homeloinen.

      Helluntaikerhossahan liikkuu jos monenmoista omituista otusta.
      .


      • aito Sophi
        KTS kirjoitti:

        Soffixiina on oikees ja helluntaikerhon tunnusmusiikiksi voisikin julistaa tämän:

        http://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw&feature=kp

        Kootee! Tuo idiootti on mennyt kirjoittautumaan nickeilläni "Soffixiina" ja "Soffieliina", mahd. muitakin nickejäni.

        Joten tiedät nyt mihin nämä helluntaimessiaaniset kykenevät.

        Juridisesti kyse on hyöty- ja herjaamistarkoituksessa tehdystä nettipetoksesta. Poliisi on tästä tietoinen.


      • aito Sophi kirjoitti:

        Kootee! Tuo idiootti on mennyt kirjoittautumaan nickeilläni "Soffixiina" ja "Soffieliina", mahd. muitakin nickejäni.

        Joten tiedät nyt mihin nämä helluntaimessiaaniset kykenevät.

        Juridisesti kyse on hyöty- ja herjaamistarkoituksessa tehdystä nettipetoksesta. Poliisi on tästä tietoinen.

        Niin ne on tehny mutta minä tunnistan oikean Soffiinan näistä onnettomista valesofiinoista.

        On muuten uskomatonta miten rikollista toimintaa itseään "uskovaisiksi" nimittävät lahkolaiset voivatkaan harjoittaa...

        En lakkaa tätä ihmettelemästä...


      • Kristuksessa vihatut
        KTS kirjoitti:

        Niin ne on tehny mutta minä tunnistan oikean Soffiinan näistä onnettomista valesofiinoista.

        On muuten uskomatonta miten rikollista toimintaa itseään "uskovaisiksi" nimittävät lahkolaiset voivatkaan harjoittaa...

        En lakkaa tätä ihmettelemästä...

        He rikkovat lakia sillä amerikkalaisella, antikristillisellä ylimielisyydellä, jota mm. helluntaiuskonto edustaa.

        Nämä lahkojohtajat ovat ammattirikollisia, jotka ovat onnistuneet laistamaan vankilat siksi, että uskovaiset ovat yleensä sen verran tietämättömiä laista, etteivät uskalla ryhtyä käymään oikeutta näitä, jopa jonkinlaista sädekehää päänsäpäällä pitäviä rikollisia vastaan.

        Olethan sen nähnyt miten helluntailaiset syyllistävät rikostensa uhrit: ellet anna meille anteeksi, et voi itse saada anteeksi Jeesukselta. Tämähän on näiden uskonnollisten ammattihuijareiden vanha herramme tulee-laulu.

        Nämä ketjut ovat sellaista faktaa näitä rikollisia vastaan: syytä ja seurausta, että kannattaa ottaa kaikki talteen. Voimme päätellä: "ne koirat älähtivät joihin kalikka kalahti." Jos jossain on "seuraus", on etsittävä sen syy, mitä on kirjoitettu aiemmin tänään, eilen, viime viikolla, kuukausi sitten, vuosi sitten, sillä jossain vaiheessa, tuolla menneisyydessä, varsinkin muuan hullu alkoi vihata sinua ja minua, verisesti. Tiedät jo kuka. Ja uusiakin löytyy. Lisäksi ja luultavasti myös eräs Saalemin ent. saarnaaja. Olen aivan varma, tai sitten syön sateenvarjoni. Nämä häiriköt ovat sitä seurakuntaa.


    • KTS(ei kirj)

      No niin. En ole yleensä väärässä, mutta nyt lurahteli sille puolelle kun hellareista kirjoittelen. Heillä onkin oma osionsa. Kyyylllää vähänkin kaistapään pitää sentään sen verran ymmärtää.
      Joo. Soffiinaxiinaliinaeikumleikunliinamiina on oikees täs.

    • täällähän ne mun salarakkaat on olenkin ihmetellyt missä olette olleet?

      • sinä olet minun ensimmäinen salarakas kuka on sinun antanut mennä muille?


      • Olenko ok
        sexmachineman kirjoitti:

        sinä olet minun ensimmäinen salarakas kuka on sinun antanut mennä muille?

        Vastaan kysymykseesi toisella kysymyksellä.

        Xiina26.11.2011 19:050 SULJE
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.


    • Täältä tullaan

      xiina
      9.5.2011 21:40
      Olin onnellisin suhteessa kun en ollut sitoutunut suhteeseen. Siis sellainen tapailu-suhde.
      Pelkäänpä että ei tule koskaan yhtä onnelista suhdetta, häneen rakastuin totaalisesti.

    • Se oikea

      Ai, vähän kaistapää

    • 23+90

      kyllä

    • ---

      Kyllä, kyllä. Mutta se vähän sana on vaatimattomuutta.
      Kummasta nikistä pidät enemmän, KTS vai KTS(ei kirj.)? Vai jostakin muusta hänen käyttämästään, mistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe